PDA

View Full Version : Inside the Octagon: One on One with the Axe Murderer



Tony
08-05-2009, 08:43
Inside the Octagon: One on One with the Axe Murderer
(http://www.spike.com/video/inside-octagon-one/3166953)

calmarogym
08-05-2009, 09:10
Heee, kom ik daar op ongeveer 23 sec. mezelf niet tegen in deze aflevering...
Even wat vaseline opsmeren voordat hij gaat sparren met Wanderlei...

Marco
Team Calmaro

Tony
08-05-2009, 09:38
hehe verrek ja :)

Heb jij ook weer je 2 seconden van fame gehad Marco

Sendur
08-05-2009, 09:43
Heee, kom ik daar op ongeveer 23 sec. mezelf niet tegen in deze aflevering...
Even wat vaseline opsmeren voordat hij gaat sparren met Wanderlei...

Marco
Team Calmaro

Haha meen je dat?

Wat deed je daar dan?

calmarogym
08-05-2009, 09:44
Ik werd hier vandaag in Vegas ook al gelijk herkend op straat..

Wat zo'n seconde op tv toch kan doen met een mensenleven.. haha

Marco

calmarogym
08-05-2009, 09:46
Haha meen je dat?

Wat deed je daar dan?

Vaseline bij Amir Sadollah op zijn gezicht smeren voordat hij ging sparren met Wanderlei Silva

Marco
Team Calmaro

De man van 14K
08-05-2009, 09:53
jij heb echt een vervelend leven Marco :), als je af en toe tijd heb post dan wat foto's of inside info. Daar doe je veel mensen een plezier mee!

Tony
08-05-2009, 09:59
Ach, ik smeer af en toe wat vaseline op het sterretje van een mooie jongedame... is doorgaans nog prettiger dan het werk van Marco :lol:

calmarogym
08-05-2009, 09:59
Ik zal proberen wat leuke, interessante foto's te maken en die te posten op Mixfight.nl

Volgens mij kan ik dit niet via mijn eigen account, dus dat moet even gedaan worden door een van de moderators... of kan er door mixfight.nl voor gezorgd worden dat ik dat zelf kan doen. Is misschien makkelijker....

calmarogym
08-05-2009, 10:00
Ach, ik smeer af en toe wat vaseline op het sterretje van een mooie jongedame... is doorgaans nog prettiger dan het werk van Marco :lol:

Ruilen....???? haha

Tony
08-05-2009, 10:02
Ik werd hier vandaag in Vegas ook al gelijk herkend op straat..

Wat zo'n seconde op tv toch kan doen met een mensenleven.. haha

Marco

Marco, nu vertel eens.. hoe zit t nu allemaal..

Je bent verbonden (of eigenaar van) met Calmarogym in Helmond. Een van de vechters daar is Amir Sadollah en van wat ik begrepen heb ben jij zijn persoonlijke begeleider.

hoeveel tijd besteed je dan in godsnaam in de USA en hoe vaak ben je nog in NL? En zit Amir zelf dan ook vaak in NL?

Het leventje in de USA.. is dat een van hotel naar hotel leventje, of heb je daar op een of andere manier beschikking over een appartement/huis?

Tony
08-05-2009, 10:02
Ruilen....???? haha

Bah nee... ik moet er niet aan denken om vaseline op die ster van jou te moeten smeren :lol:

De man van 14K
08-05-2009, 10:03
Ruilen....???? haha


dat mooie is wel heel subjectief ;)

Tony
08-05-2009, 10:04
We kunnen niet allemaal van de zelfde vrouw houden Marc... (gelukkig maar :lol: )

calmarogym
08-05-2009, 10:13
Marco, nu vertel eens.. hoe zit t nu allemaal..

Je bent verbonden (of eigenaar van) met Calmarogym in Helmond. Een van de vechters daar is Amir Sadollah en van wat ik begrepen heb ben jij zijn persoonlijke begeleider.

hoeveel tijd besteed je dan in godsnaam in de USA en hoe vaak ben je nog in NL? En zit Amir zelf dan ook vaak in NL?

Het leventje in de USA.. is dat een van hotel naar hotel leventje, of heb je daar op een of andere manier beschikking over een appartement/huis?


Ik ben inderdaad mede-eigenaar van Calmaro Gym in Helmond. Ik run de sportschool samen met de lieftallige Petra Janssen van Doorn. Geweldige trainster cq. vechter en de grote kracht achter onze sportschool.

Op het moment dat ik in het buitenland zit voor trainingen en/of wedstrijden dan runt zij de sportschool. Petra reist ook veel (voor wedstrijden, seminars etc.) en dus als zij het land uit is ben ik degene die alles onder controle moet houden.

Naast het begeleiden van onze eigen Calmaro Gym vechters ben ik dus ook de trainer van een aantal UFC/MMA jongens in de USA. Zodra zij een partij hebben komen ze zich of bij ons in Helmond voorbereiden of ga ik naar hen toe in de VS.

Ik hoef gelukkig nooit in een Hotel te zitten, want ik heb hier de beschikking over een verblijf.

Het is dus een beetje op en neer reizen geblazen... Soms zwaar, maar wel leuk.

Marco

Fr3ddy
08-05-2009, 10:19
Reps voor beide vaseline-smeerders :D








Edit: sry Tony geen reps voor jou. Moest eerst weer wat spreaden.. en nee niet op die manier..

Sendur
08-05-2009, 11:19
Ik ben inderdaad mede-eigenaar van Calmaro Gym in Helmond. Ik run de sportschool samen met de lieftallige Petra Janssen van Doorn. Geweldige trainster cq. vechter en de grote kracht achter onze sportschool.

Op het moment dat ik in het buitenland zit voor trainingen en/of wedstrijden dan runt zij de sportschool. Petra reist ook veel (voor wedstrijden, seminars etc.) en dus als zij het land uit is ben ik degene die alles onder controle moet houden.

Naast het begeleiden van onze eigen Calmaro Gym vechters ben ik dus ook de trainer van een aantal UFC/MMA jongens in de USA. Zodra zij een partij hebben komen ze zich of bij ons in Helmond voorbereiden of ga ik naar hen toe in de VS.

Ik hoef gelukkig nooit in een Hotel te zitten, want ik heb hier de beschikking over een verblijf.

Het is dus een beetje op en neer reizen geblazen... Soms zwaar, maar wel leuk.

Marco


Hehe, dit wilde ik dus weten.

Dat je vaseline op zijn kop smeerde zag ik wel.

Slome
08-05-2009, 11:39
Tony, reps krijg je waneer t weer mag...
thanks...