PDA

View Full Version : IT'S SHOWTIME ArenA bijna uitverkocht!



It's Showtime
09-05-2009, 01:37
Beste vechtsportliefhebbers,

Vandaag werd bij ons bekend het gala van 16 mei bijna uitverkocht is. Er zijn nog slechts 1200 tickets te verkrijgen voordat alle 20.000 plaatsen bezet zijn!

Voor de nog twijfelende mensen: wees er snel bij want het gaat hard!

Kijk voor info over het verkrijgen van kaarten op www.fight.nl (http://www.fight.nl)

Wie weet tot in de ArenA!


Met vriendelijke groet,

European Fighting Network

Jeru
09-05-2009, 01:40
Mooi. Altijd goed voor de sfeer. De kaarten die nu nog over zijn vind persoonlijk niet meer de moeite waard. Te ver van de ring af.

A-team
09-05-2009, 10:25
Toch vind ik het "te ver van de ring"-argument niet helemaal te begrijpen. Als je in een vol voetbalstadion zit zijn de zichtafstanden veel groter, maar toch ziet iedereen het als een speler een prachtig hakje of andere individuele actie maakt. Waarom zou je dan, terwijl je dichterbij zit dan totaal aan de andere kant van het veld, een stoot of trap niet goed zien? Oke, als de vechters net ff in een andere hoek staan t.o.v. je plek zie je het niet super maar dat kan ook zo zijn als je aan ring zit.
Ik snap uiteraard dat iedereen zo goed mogelijk zicht wil maar sommigen zeggen dat je vanaf de tweede ring niks ziet en dat vind ik een beetje onzin.



Heb je zelf wel eens op de tweede ring gezeten dan? Je ziet geen ruk. Je kunt alleen op de schermen iets zien. Ik ga voor de gevechten, de show kan me gestolen worden!

the boxer
09-05-2009, 10:43
Heb je zelf wel eens op de tweede ring gezeten dan? Je ziet geen ruk. Je kunt alleen op de schermen iets zien. Ik ga voor de gevechten, de show kan me gestolen worden!

Daar ben ik het niet mee eens. Dan kun je beter op televisie kijken!
Ik ben het met I love Knock outs eens , de sfeer wat daar heerst is gewoon super!

marcelt
09-05-2009, 10:44
Ik zat een keer tweede ring bij de Rolling Stones; ik had een kaartje gekregen. Ik zag geen ruk. Gelukkig hadden ze net als bij Showtime wel videoschermen. Maar persoonlijk wil ik nooit voor zo'n kaartje betalen. Het is.idd. wel zo dat je de sfeer wel mee krijgt. Maar die is er maar tijdens een antal uitzonderlijke momenten of gevechten.

NielsN
09-05-2009, 10:58
Die sfeer ervaar je ook heel anders als je lager zit. Ook wat dat betreft zit je bovenin overal verder vandaan.

A.F.
09-05-2009, 12:00
Vak 114 owns

Spike_tm
09-05-2009, 15:35
Eindelijk topsport in de Arena en dan nog klagen :)
Belooft een mooi evenement te worden. Top line up. Helaas kan ik zelf niet.