PDA

View Full Version : Openlijke excuses Jan Oosterbaan.



BennieBoy
09-05-2009, 21:36
Beste sportvrienden, leden, en collega’s,

Zoals jullie inmiddels hebben vernomen ben ik zaterdag 2 mei jongstleden
betrokken geraakt bij een heel naar voorval in Vlaardingen.
Door omstandigheden die grotendeels aan mij te wijten
zijn verloor ik mijn zelfbeheersing, en daar wil ik mijn spijt voor betuigen.
Als sportschoolhouder en liefhebber van de kickbokssport dien ik ten aller tijde
een voorbeeldfunctie te bekleden, daar ben ik mijn terdege van bewust,
zaterdag is mij dat helaas niet gelukt en dit had nooit mogen gebeuren.
Mijn oprechte beterschap en verontschuldigen gaat uit naar het slachtoffer.
Ik heb mijn advocaat opdracht geven om voor de door mij veroorzaakte schade
een financiële regeling met het slachtoffer te treffen.
Mijn verontschuldigingen gaan verder uit naar de organisatie
en toeschouwers van het desbetreffende gala.

Met sportieve groet,
Jan Oosterbaan

bron:FT

Illest
09-05-2009, 21:39
respect...

NielsN
09-05-2009, 21:48
Mooi hoor. Respect.

(dat zien we toch wel eens anders...:whistling:)

marcelt
09-05-2009, 22:03
Kijk dit is nou netjes!

Ivo_Colos
09-05-2009, 22:15
Respect voor degene die zijn fouten herkent...

A.F.
09-05-2009, 22:27
Netjes! Respect....

Jeru
09-05-2009, 23:32
Mooi excuus.

K-1sunstarr
09-05-2009, 23:33
Jan Oosterbaan, ik hoop bij deze dat je openlijke excuses wordt aanvaard door de betrokken slachtoffers.
Zo hoort het, eerlijk voor uitkomen dat fout bent geweest.
Je bent een voorbeeld functie voor de sport, zo zie je maar je bent ook maar een mens. ( Je bent ook een echte kerel om het toe te geven)
Daar krijgt je ook heel veel respect voor, maar ook zeer zeker van mij.
Respect.

RINGS INFO
09-05-2009, 23:45
Hele goede reactie!

weks
09-05-2009, 23:48
ik heb niet meegekregen wat er heeft plaatsgevonden maar netjes om hier zo op deze manier op terug te komen

el bastardo
09-05-2009, 23:51
Erg netjes om zo te reageren.

Tomcraft86
10-05-2009, 00:20
Respect???
Sorry maar heb geen respect voor deze man die een ander molesteert (één nacht in 't ziekenhuis gelegen) en vervolgens vlucht.


ik heb niet meegekregen wat er heeft plaatsgevonden maar netjes om hier zo op deze manier op terug te komen

Kickbokstrainer molesteert beveiliger
Een 49-jarige man uit Oud-Beijerland is zaterdagavond aangehouden nadat hij een 27-jarige beveiliger van een kickboksgala in Vlaardingen in zijn gezicht had geslagen. Het slachtoffer moest met breuken in zijn oogkas een nacht in het Vlietlandziekenhuis blijven. De verdachte heeft zich gemeld op een politiebureau, volgens de politie omdat hij wist dat hij werd gezocht.

De politie kreeg rond 22.15 uur de melding dat tijdens het gala op de Baanstraat in Vlaardingen een trainer ruzie had gekregen met een beveiliger. Toen agenten de man wilden aanhouden bleek hij via een nooduitgang te zijn vertrokken.

De trainer zit in de cel op verdenking van zware mishandeling. De Rotterdamse politie onderzoekt wat er precies is gebeurd.

http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/a...mentid=16584145 (http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/a...mentid=16584145)

Mickey
10-05-2009, 01:35
Holy Crap. We staan er weer gekleurd op.

tom l
10-05-2009, 01:38
Jan Oosterbaan, ik hoop bij deze dat je openlijke excuses wordt aanvaard door de betrokken slachtoffers.
Zo hoort het, eerlijk voor uitkomen dat fout bent geweest.
Je bent een voorbeeld functie voor de sport, zo zie je maar je bent ook maar een mens. ( Je bent ook een echte kerel om het toe te geven)
Daar krijgt je ook heel veel respect voor, maar ook zeer zeker van mij.
Respect.


Ik denk dat deze post nog duidelijker zou zijn als je de onderlijnde woorden ook nog eens allemaal in hoofdletters schrijft. Kwestie dat er echt geen enkele kans meer bestaat dat iemand je post verkeerd zou interpreteren.

bryan
10-05-2009, 01:59
nou heb de klap gezien en vond de reactie zwaar overdreven.. zo hard was hij echt niet en die gast vroeg er serieus om.. maar goed toch netjes van jan..

lopez86
10-05-2009, 01:59
Respect???
Sorry maar heb geen respect voor deze man die een ander molesteert (één nacht in 't ziekenhuis gelegen) en vervolgens vlucht.



Kickbokstrainer molesteert beveiliger
Een 49-jarige man uit Oud-Beijerland is zaterdagavond aangehouden nadat hij een 27-jarige beveiliger van een kickboksgala in Vlaardingen in zijn gezicht had geslagen. Het slachtoffer moest met breuken in zijn oogkas een nacht in het Vlietlandziekenhuis blijven. De verdachte heeft zich gemeld op een politiebureau, volgens de politie omdat hij wist dat hij werd gezocht.

De politie kreeg rond 22.15 uur de melding dat tijdens het gala op de Baanstraat in Vlaardingen een trainer ruzie had gekregen met een beveiliger. Toen agenten de man wilden aanhouden bleek hij via een nooduitgang te zijn vertrokken.

De trainer zit in de cel op verdenking van zware mishandeling. De Rotterdamse politie onderzoekt wat er precies is gebeurd.

http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/a...mentid=16584145 (http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/a...mentid=16584145)

Flikker op man, we zijn allemaal mensen.
Het is niet goed wat hij gedaan heeft, maar 9 van de 10 mensen had z'n bek gehouden en er nooit wat over gezegd.
Jan komt hier publiekelijk zijn spijt betuigen en doet er blijkbaar alles aan om de omstandigheden te verzachten.
Dus een béétje respect is wel op zijn plaats, wat moet hij nog meer doen volgens jou?

Cave
10-05-2009, 02:20
Flikker op man, we zijn allemaal mensen.
Het is niet goed wat hij gedaan heeft, maar 9 van de 10 mensen had z'n bek gehouden en er nooit wat over gezegd.
Jan komt hier publiekelijk zijn spijt betuigen en doet er blijkbaar alles aan om de omstandigheden te verzachten.
Dus een béétje respect is wel op zijn plaats, wat moet hij nog meer doen volgens jou?

Wellicht dat de term 'respect' hier niet helemaal op z'n plaats is. Jan Oosterbaan doet nu namelijk niet meer dan wat wij normaal zouden moeten achten: zijn excuses aanbieden voor iets wat hij gedaan heeft.

Om nu van 'respect' te spreken vind ik veel te ver gaan.

123trisweat
10-05-2009, 09:54
2) Dat het volgens de pers zware mishandeling is, vind ik nergens op slaan, het was maar 1 klap en ook nog uitgelokt, als ik het zo hier hoor, zware mishandeling is als je iemand echt in elkaar tremt/timmert met echt veel schoppen en slaan.


Wil even geen oordeel geven over de situatie, maar heb over het punt zware mishandeling wel iets te zeggen. Snap dat mixfight uit voornamelijk uit vechtliefhebbers bestaat, maar enige realiteits besef is wel op zijn plaats.

Als het slachtoffer nu wel een gebroken oogkas heeft dan is er ECHT wel sprake van zware mishandeling (ook al is het gekomen door 1 klap). Het gaat mijns inziens nu niet op de manier waarop een letsel tot stand komt als wel wat het uiteindelijk letsel is. En een gebroken oogkas valt in mijn boekje onder zware mishandeling.

DannyvK
10-05-2009, 10:08
1) Het is op za 2 mei gebeurt, als je dan op 9 mei je excuses aanbiedt, dan komt dat nogal laat over.
2) Dat het volgens de pers zware mishandeling is, vind ik nergens op slaan, het was maar 1 klap en ook nog uitgelokt, als ik het zo hier hoor, zware mishandeling is als je iemand echt in elkaar tremt/timmert met echt veel schoppen en slaan.
3)Waarschijnlijk kost deze oplossing minder dan een rechtszaak te voeren met het slachtoffer.
4) Heeft Jan Oosterbaan, het slachtoffer in het ZH opgezocht?


Er zal alsnog wel een rechterlijk onderzoek naar komen hoor en een strafje op staan.. :rolleyes: Maar toch netjes (en gepast) dat hij ook even zijn excuses aanbied.

the boxer
10-05-2009, 10:16
Ik denk dat deze post nog duidelijker zou zijn als je de onderlijnde woorden ook nog eens allemaal in hoofdletters schrijft. Kwestie dat er echt geen enkele kans meer bestaat dat iemand je post verkeerd zou interpreteren.

:rotflmao:


maar ff ontopic: Het had inderdaad niet mogen gebeuren, maar toch knap dat hij zich verontschuldigt.

Pernik
10-05-2009, 10:18
Flikker op man, we zijn allemaal mensen.
Het is niet goed wat hij gedaan heeft, maar 9 van de 10 mensen had z'n bek gehouden en er nooit wat over gezegd.
Jan komt hier publiekelijk zijn spijt betuigen en doet er blijkbaar alles aan om de omstandigheden te verzachten.
Dus een béétje respect is wel op zijn plaats, wat moet hij nog meer doen volgens jou?

Ik ga er vanuit dat je voor iemand die in dezelfde situatie zich omdraait en wegloopt heel veel respect hebt !!??
Trouwens, 9 van de 10 zou niet zijn bek houden, maar wel het advies hebben gekregen van hun advocaat excuus te maken.

Tommy v Wijngaarden
10-05-2009, 11:29
1) Het is op za 2 mei gebeurt, als je dan op 9 mei je excuses aanbiedt, dan komt dat nogal laat over.
2) Dat het volgens de pers zware mishandeling is, vind ik nergens op slaan, het was maar 1 klap en ook nog uitgelokt, als ik het zo hier hoor, zware mishandeling is als je iemand echt in elkaar tremt/timmert met echt veel schoppen en slaan.
3)Waarschijnlijk kost deze oplossing minder dan een rechtszaak te voeren met het slachtoffer.
4) Heeft Jan Oosterbaan, het slachtoffer in het ZH opgezocht?



het is op 2 mei gebeurd idd, Jan heeft op het moment dat hij los kwam gelijk zn excuses gemaakt hier op het net, dus dit kon hij niet eerder doen, net zoals hij die beveiliger niet kon opzoeken in het ZH omdat hij vast zat.

de aanleiding van dit verhaal is toch echt te wijten aan de beveiliger die op het gala stond, hij had totaal geen feeling met de sport en vond het nodig om Jan op een hele foute manier uit de VIP te verwijderen omdat hij zijn vechter zijn vriendin nog even wou laten groeten net voor de partij.

het feit dat Jan hier boven staat en openlijk zn excuses aanbied is voor mij reden om groot respect voor deze actie te hebben.

Klasse van je Jan, fouten maken we allemaal, maar toegeven dat doen er maar heel weinig!

succes met alles Jan, osu

el bastardo
10-05-2009, 11:34
Ik denk dat deze post nog duidelijker zou zijn als je de onderlijnde woorden ook nog eens allemaal in hoofdletters schrijft. Kwestie dat er echt geen enkele kans meer bestaat dat iemand je post verkeerd zou interpreteren.
Ik mis ook nog een ander kleurtje. Rose ofzo :)

Effective
10-05-2009, 11:36
Respect.

Tsuki
10-05-2009, 11:55
shit happens ................ niet zo moeilijk doen.

Marco (scheids)
10-05-2009, 12:01
Mooie reactie van Jan !! tuurlijk is het niet goed wat hij heeft gedaan, maar vindt zijn reactie wel getuigen van klasse !!

Bud S
10-05-2009, 13:14
Beste sportvrienden, leden, en collega’s,

Zoals jullie inmiddels hebben vernomen ben ik zaterdag 2 mei jongstleden
betrokken geraakt bij een heel naar voorval in Vlaardingen.
Door omstandigheden die grotendeels aan mij te wijten
zijn verloor ik mijn zelfbeheersing, en daar wil ik mijn spijt voor betuigen.
Als sportschoolhouder en liefhebber van de kickbokssport dien ik ten aller tijde
een voorbeeldfunctie te bekleden, daar ben ik mijn terdege van bewust,
zaterdag is mij dat helaas niet gelukt en dit had nooit mogen gebeuren.
Mijn oprechte beterschap en verontschuldigen gaat uit naar het slachtoffer.
Ik heb mijn advocaat opdracht geven om voor de door mij veroorzaakte schade
een financiële regeling met het slachtoffer te treffen.
Mijn verontschuldigingen gaan verder uit naar de organisatie
en toeschouwers van het desbetreffende gala.

Met sportieve groet,
Jan Oosterbaan

bron:FT

1000x opschrijven als strafregels en dan is daar de kous mee af

met sportieve groet,

de boksende rechter

kooivechter
10-05-2009, 15:17
Beste sportvrienden, leden, en collega’s,

Zoals jullie inmiddels hebben vernomen ben ik zaterdag 2 mei jongstleden
betrokken geraakt bij een heel naar voorval in Vlaardingen.
Door omstandigheden die grotendeels aan mij te wijten
zijn verloor ik mijn zelfbeheersing, en daar wil ik mijn spijt voor betuigen.
Als sportschoolhouder en liefhebber van de kickbokssport dien ik ten aller tijde
een voorbeeldfunctie te bekleden, daar ben ik mijn terdege van bewust,
zaterdag is mij dat helaas niet gelukt en dit had nooit mogen gebeuren.
Mijn oprechte beterschap en verontschuldigen gaat uit naar het slachtoffer.
Ik heb mijn advocaat opdracht geven om voor de door mij veroorzaakte schade
een financiële regeling met het slachtoffer te treffen.
Mijn verontschuldigingen gaan verder uit naar de organisatie
en toeschouwers van het desbetreffende gala.

Met sportieve groet,
Jan Oosterbaan

bron:FT

helemaal goed jan netjes dat je openlijk een spijtbegtuiging op een forum zet. corrigerend tikje is niks mis mee en als ik het zo lees, heeft die vent het aan zichzelf te danken

761217186
10-05-2009, 15:25
helemaal goed jan netjes dat je openlijk een spijtbegtuiging op een forum zet. corrigerend tikje is niks mis mee en als ik het zo lees, heeft die vent het aan zichzelf te danken:ehhh:

dit meen je toch zeker niet echt mag ik hopen?

The Bulldog
10-05-2009, 16:33
Ik krijg het woord respect er niet uit in deze situatie.
Valt me op dat de steun betuigingen aallemaal aan jan persoonlijk gericht zijn en de negatieve/confronterende dingen aan jan als 3 pers worden gericht...hmmm

Ik ken Jan niet zo heel goed , maar hij is wel een kerel die het beestje bij de naam noemt...

Dus JAn: Wat een gigantische domme actie van je. Maar Jan, wel laat je nu zien aan de mensen/liefhebbers van de sport/critici maar ook je leerlingen dat je weet hoe het werkt door je excuses aan te bieden en je verantwoordelijkheid te nemen.

Iedereen maakt fouten in het leven, het tekend de persoon pas aan de manier hoe die met zijn fouten omgaat.

En daar Jan, laat jij in zien dat je straight bent.

Osu.

Tony Galento
10-05-2009, 16:38
Ik kan me wel een situatie voorstellen dat iemand dermate bijdehand is dat je 'm een paar pompen voor z'n kop geeft.

PigDog
10-05-2009, 16:50
Respect!

Richelieu
10-05-2009, 16:55
Hele nette reactie van Jan Oosterbaan!

Jamila
10-05-2009, 18:51
Ja Jan het zal zeker niet alleen aan jou gelegen hebben en we weten dat je een topper bent en ook dit getuigd weer van karakter.

Succes Jan........

Gr, Jamila:thup:

Tony Galento
10-05-2009, 19:42
goed, zullen we bij jou ook doen:twak:

Bring it on!

RobVan de V
10-05-2009, 23:24
nou heb de klap gezien en vond de reactie zwaar overdreven.. zo hard was hij echt niet en die gast vroeg er serieus om.. maar goed toch netjes van jan..
Ja?? Zei de beste man: 'Jan wil je me alstjeblieft slaan?'


En idd het woord "Respect" vind ik wel heel erg overdone.

LJ Silver
11-05-2009, 00:07
Never Surrender Never?

bryan
11-05-2009, 00:08
Ja?? Zei de beste man: 'Jan wil je me alstjeblieft slaan?'


En idd het woord "Respect" vind ik wel heel erg overdone.

lees de collum van bob maar eens waar hij verteld over een dwang fledder...

Jeru
11-05-2009, 00:20
Never Surrender Never?

Nijver Bosui Nijver!!!

Henry
11-05-2009, 00:23
Respect ?

Het slachtoffer een portier heeft een gebroken oogkas en nog meer schade.

Jan is geen schande voor de sport maar een schande voor een man,

Tsuki
11-05-2009, 00:40
Respect ?

Het slachtoffer een portier heeft een gebroken oogkas en nog meer schade.

Jan is geen schande voor de sport maar een schande voor een man,


MWAHAHAHAHAHAHA ouwe groen links stemmer .........

De man van 14K
11-05-2009, 09:10
Dan rest mij niets meer dan Fred Royers te quoten met; "Die zat er goed op!"

grim reaper
11-05-2009, 09:25
Ik ken mensen die veel meer hebben gedaan maar niet in hun hoofd haalde om maar een enkele excuus te geven.
Dit getuigt zeker van, een man/vrouw die zijn fouten toegeeft en publiekelijk excuses geeft verdient wel respect.

De man van 14K
11-05-2009, 09:28
Het is niet zo dat Jan een onbekende in vechtsportland is.. In zo'n positie is het handig om wel excuses te maken.

RobVan de V
11-05-2009, 09:50
lees de collum van bob maar eens waar hij verteld over een dwang fledder...
Heb je misschien een link voor me?

Bergrijp me goed. Ik probeer ook niemand te veroordelen en zeker niet de moraalridder uit te hangen. Iedereen maakt fouten maar ik vond de uitspraak `Hij vroeg erom` een beetje kort door de bocht.

LJ Silver
11-05-2009, 10:27
Dan rest mij niets meer dan Fred Royers te quoten met; "Die zat er goed op!"

"Ga d'r maar eens aanstaan..."

Bud S
11-05-2009, 11:21
and the 2009 peace award goes to...

De man van 14K
11-05-2009, 12:46
Mr Jan Oosterbaan!

http://potjeknokken.web-log.nl/photos/uncategorized/zzzzzz.jpg

Tony Galento
11-05-2009, 14:02
Je snapt toch wel dat met die domme uitspraken van jou, de sport er niet beter op wordt.:whistling:

Alsof jij niet te provoceren bent.

goro
11-05-2009, 14:08
http://potjeknokken.web-log.nl/photos/uncategorized/1.jpg


RRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH !!!
Beast!

madmax
11-05-2009, 14:43
Een sportschool houder mag niet slaan, maar een portier moet om kunnen gaan met mensen.
Ik lees hier voornamelijk allerlei dingen tegen Jan, maar ik kan me niet voorstellen dat hij iemand zo maar voor zijn kop slaat.
Tegenwoordig wordt iedereen maar beveiliger en dat kun je soms ook goed zien.
De meesten zijn halve hanen en te dom voor een normale baan, je moet toch echt een situatie in kunnen schatten en daarop kunnen anticiperen.
Natuurlijk mag je een ander geen oogkas breken, maar als beveiliger moet je het niet eens zo ver laten komen.
Toch klasse van Jan dat hij zijn excuses aanbiedt, en hopelijk geneest de oogkas van de beveiliger ook goed.
Osu

Perfectteamcindy
11-05-2009, 14:47
Gij die zonder fouten zijt, werpe de eerste steen zou ik zo zeggen...
We zijn allemaal mensen, we maken allemaal fouten. Er voor uit komen getuigt van respect. Bij wie is het licht nog nooit uitgegaan? Wie is ernog nooit over de schreef gegaan bij een ruzie???

goro
11-05-2009, 14:52
Gij die zonder fouten zijt, werpe de eerste steen zou ik zo zeggen...
We zijn allemaal mensen, we maken allemaal fouten. Er voor uit komen getuigt van respect. Bij wie is het licht nog nooit uitgegaan? Wie is ernog nooit over de schreef gegaan bij een ruzie???

Als ik nu een steen had, had ik ze tegen jou kop gesmeten!

Perfectteamcindy
11-05-2009, 15:11
Als ik nu een steen had, had ik ze tegen jou kop gesmeten!
Enorm knap van u zou da zijn... da wil zeggen da gij een heilig boontje zijt???:twak:

Tony Galento
11-05-2009, 15:18
Als ik nu een steen had, had ik ze tegen jou kop gesmeten!


Bruce Lee had 'm zo uit de lucht gepakt.

goro
11-05-2009, 16:19
Enorm knap van u zou da zijn... da wil zeggen da gij een heilig boontje zijt???:twak:

grapje hoor:lol:

Bruce Lee had 'm zo uit de lucht gepakt.
Bruce Lee is de man!

toverheks
11-05-2009, 16:55
nou nou ik heb een aantal commentaren doorgelezen maar ben er mee gestopt want ik het is te treurig voor woorden.
respect behoor je te verdienen en ik heb geen respect voor iemand die eerst iemand mishandeld en dan een excuus aanbied sorry
ik vind het wel netjes.
en een klap of schoppen maakt niet uit het is en blijft mishandeling
en voor de goede orde
het was niet de schuld van de beveiliger.
regels zijn regels en als je door een medewerker gezegd word aan deze regels te houden behoor je niet je geduld te verliezen en iemand aan te vallen, dus niks eigen schuld van de beveiliger, hij deed gewoon zijn werk

en dan nog even een kleine update

het was niet alleen een gebroken oogkas
maar diverse breuken in het gezicht waarvoor hij geopereerd moest worden

toverheks
11-05-2009, 17:00
madmax

het is wel leuk wat je allemaal zegt over beveiligers, maar als je de persoon niet zelf kent denk ik dat je beter niks kan zeggen
want je kent deze man niet eens, dus wat een raar iets om hem te vergelijken met een halve haan of te dom voor een andere baan.
ik kan je bij deze zeggen dat deze beveiliger wel degelijk met mensen kan omgaan, en geen halve haan is en niet te dom voor een andere baan.
dus graag pas een zinnige opmerking plaatsen als je weet waar je het over hebt

chief108
11-05-2009, 17:03
dus jij was erbij toverheks?

passion
11-05-2009, 17:14
ik ben het eens met de opmerking, dat respect teveel is.
als je fout bent maak je je excuus dat heet dan dat je een goede opvoeding hebt gehad, dus respect nee hoor
en hoe zouden jullie het vinden als ik jullie allemaal veroordeel zonder iets te weten, niet leuk denk ik
dus geef alleen een normaal commentaar en accepteer als iemand een ander idee hierover heeft.
ik vraag me ook af of er niemand aan denkt dat dit misschien in opdracht van de advocaat is of om zijn eigen hachje te redden.
scheelt natuurlijk altijd als je excuus aabied bij een eventuele rechtzaak
helaas zijn er altijd mensen die moeite met gezag hebben, ik denk dat het dan aan die mensen is om hier mee te leren omgaan en niet direkt op de vuist gaan

passion
11-05-2009, 17:24
dus jij was erbij toverheks?
niet bij de mishandeling zelf maar wel in het ziekenhuis en na de operatie

madmax
11-05-2009, 17:28
madmax

het is wel leuk wat je allemaal zegt over beveiligers, maar als je de persoon niet zelf kent denk ik dat je beter niks kan zeggen
want je kent deze man niet eens, dus wat een raar iets om hem te vergelijken met een halve haan of te dom voor een andere baan.
ik kan je bij deze zeggen dat deze beveiliger wel degelijk met mensen kan omgaan, en geen halve haan is en niet te dom voor een andere baan.
dus graag pas een zinnige opmerking plaatsen als je weet waar je het over hebt

12 jaar ervaring geven mij het recht om zulke uitspraken te doen, dat is ook een van de redenen dat ik gestopt ben.
Beveiligers dienen elkaar in de gaten te houden en in te springen als iets mis dreigt te gaan.
Komt beveiliger 1 er niet uit, dan neemt beveiliger 2 het over.
Tegenwoordig is het zo dat als iemand geen baan heeft hij/zei een cursus beveiliger mag gaan volgen.
En als ze slagen gaan ze voor 9 euro bruto aan het werk, dan ben je voor mij een halve haan.
Vroeger werd je beoordeeld op je achtergrond (vechtsporten), nu hoef je alleen maar een papiertje te halen.
Maar daar ben je er niet mee, je zult mensenkennis moeten zien te krijgen, en dat helpt je vechtpartijen tegen te gaan.
Als er geslagen wordt in een plaats waar jij voor de veiligheid moet zorgen, dan heb je het werk niet goed uitgevoerd.
Halve haan dus!

Paganstars
11-05-2009, 17:35
:stupid:... Max heeft volkomen gelijk... Veel beveiligers die ik tegenwoordig zie zijn echt totaal niet geschikt voor dit werkt, kunnen of de situatie niet inschatten en gebruiken onnodig geweld/extreme maatregelen of hebben geen mensen kennis. Erg gevaarlijk dus!

passion
11-05-2009, 17:36
dat jij 12 jaar ervaring hebt wil nog niet zeggen dat je het recht hebt om iets te zeggen waar je duidelijk dus niets over weet.
want weet jij wel of deze beveiliger vechtsporten beheerst?
was je er soms bij dat je zo stellig beweerd dat beveiliger 2 het niet heeft overgenomen
heeft de beveiliger jou soms in vertrouwen genomen en gezegd dat hij voor 9 euro bruto aan het werk gaat?
en wie zegt dat hij geen mensenkennis heeft omdat hij ondanks alles toch mishandeld is?
je bent erg kort door de bocht en kan duidelijk niet tegen kritiek op je uitlatingen.
dat men beveiligers nodig heeft, geeft al aan dat er altijd mensen zijn die toch de boel verpesten en zich niet kunnen gedragen, dat daarbij gewonden vallen weet de beveiliger zelf ook en ondanks dat doet hij toch dit werk.
dus wat nou halve haan.

moeten we jou geen halve haan vinden omdat je gestopt bent?

passion
11-05-2009, 17:45
:stupid:... Max heeft volkomen gelijk... Veel beveiligers die ik tegenwoordig zie zijn echt totaal niet geschikt voor dit werkt, kunnen of de situatie niet inschatten en gebruiken onnodig geweld/extreme maatregelen of hebben geen mensen kennis. Erg gevaarlijk dus!
helaas ben ik het niet met je eens maar dat zal je al gelezen hebben.
natuurlijk zullen er beveiligers zijn niet eigenlijk niet geschikt zijn maar om nu maar direkt te conclusie te trekken dat deze beveiliger niet geschikt is, is in mijn ogen duidelijk onterecht.
omdat er alleen gereageerd word op een bericht op deze site, en geen van jullie deze beveiliger persoonlijk, of zakelijk kent dus waar vandaan halen jullie dan de wetenschap om te beweren dat jullie het recht hebben dit zo te zeggen.
en dan ook nog enigzins beledigd zijn als er tegenspraak komt

jullie denken het recht te hebben deze uitspraken te doen, en ik denk dan het recht te hebben mijn uitspraken te doen

dit is toch uiteindelijk de bedoeling van een forum dus je mening kunnen en mogen uiten zonder te beledigen

new_world_order
11-05-2009, 17:54
hoe gaat het nu met het herstel passion?

nog last?

Tsuki
11-05-2009, 17:57
deze topic is nu precies de reden waarom ik soms zo'n hekel heb aan mensen ................ WTF man

toverheks
11-05-2009, 18:04
hoe gaat het nu met het herstel passion?

nog last?

is dit een serieuze vraag

NielsN
11-05-2009, 18:14
:rotflmao:


het was niet alleen een gebroken oogkas
maar diverse breuken in het gezicht waarvoor hij geopereerd moest worden

Nog last, vraagt ie...

Ik ben het verder wel eens met passion trouwens, slaat nergens op om maar aan te nemen dat de beveiliger fout zat...

En dit is helemaal onzin, IMHO:


Als er geslagen wordt in een plaats waar jij voor de veiligheid moet zorgen, dan heb je het werk niet goed uitgevoerd.

:wacko:

passion
11-05-2009, 18:28
helaas moet ik weer op ziekenbezoek en geen tijd meer op te reageren op alle opmerkingen.
maar dit wil ik nog even kwijt
het is mens eigen om partij te trekken voor degene die jou na staat
het is moeilijk om dit niet te doen. soms onbewust trek je party voor iemand
maar de "vrienden en aanhangers" van degene die heeft mishandeld, zijn er blijkbaar van overtuigd dat deze man in zijn recht stond en er worden uitingen gedaan die niet zo leuk zijn voor de beveiliger en zijn naaste familie of ze nu wel of niet terecht zijn.
ik lees ook nergens dat deze mensen daadwerkelijk aanwezig waren hierbij of ook maar gesproken hebben met een van beiden.
heb je op deze site ook maar een beledigende opmerking of verwijt gelezen van het slachtoffer of zijn familie gelezen?

mijn advies is

denk eerst eens goed na voordat je bepaalde uitlatingen doet en al helemaal als je doet daar waar iedereen ze kan lezen

De man van 14K
11-05-2009, 18:38
:rotflmao:
fout zat...

En dit is helemaal onzin, IMHO:


:wacko:
wel in deze context ja, wordt je eerst half dood geslagen door Jan Oosterbaan, krijgt je te horen dat je je werk niet goed gedaan heb.:rotflmao:
Denk alleen dat Madmax het niet zo bedoelde.

Voor de rest zijn veel beveiligers vreemde mongolen, zeker als je dat voor 9 eu per uur doet (wellicht deze niet) maar zoals altijd ook nu weer: wij waren er niet bij...

De enige conclusie die ik met al die botbreuken na 1 klap kan trekken is;
"Die zat er goed op!"

madmax
11-05-2009, 19:22
dat jij 12 jaar ervaring hebt wil nog niet zeggen dat je het recht hebt om iets te zeggen waar je duidelijk dus niets over weet.(12 jaar ervaring zegt in mijn ogen heel veel)
want weet jij wel of deze beveiliger vechtsporten beheerst?( ik weet niet welke vechtsport hij doet, maar een vechtsport waar je een vuistslag afweert met je hoofd lijkt me niet handig in dat wereldje)
was je er soms bij dat je zo stellig beweerd dat beveiliger 2 het niet heeft overgenomen(als mijn maat een vuistslag krijgt dan krijgt Jan er gelijk een van mij of hij geeft mij er een, maar van een afstandje toekijken is er dan niet bij)
heeft de beveiliger jou soms in vertrouwen genomen en gezegd dat hij voor 9 euro bruto aan het werk gaat?( zijn standaard bedragen in dat wereldje)
en wie zegt dat hij geen mensenkennis heeft omdat hij ondanks alles toch mishandeld is?(daar heb je gelijk aan, maar je zegt het al zelf "dit is een forum en daar mag je je mening neerzetten")
je bent erg kort door de bocht en kan duidelijk niet tegen kritiek op je uitlatingen.
dat men beveiligers nodig heeft, geeft al aan dat er altijd mensen zijn die toch de boel verpesten en zich niet kunnen gedragen, dat daarbij gewonden vallen weet de beveiliger zelf ook en ondanks dat doet hij toch dit werk.(Dat ben ik ook met je eens,helaas kun je niet altijd vertrouwen op je collega's en dat is wel heel belangrijk als je dit werk doet)
dus wat nou halve haan.

moeten we jou geen halve haan vinden omdat je gestopt bent?(jij mag mij wel een halve haan noemen, ik heb daar geen problemen mee, sterker nog, iedereen mag me wel een halve haan noemen)
Ik hoop aleen dat jij zelf geen beveiliger bent, want als je al zo snel uit je normale doen wordt gehaald, dan zie ik de toekomst somber voor je in

NielsN
11-05-2009, 19:38
Gezien je relatie met/tot het slachtoffer ben je natuurlijk totaal niet objectief.
Verder valt het ook op dat je je pas hier hebt geregistreerd, alleen maar vanwege dit topic. Ga ons nu niet de les lezen hier,want jij kent ons ook niet en was er ook niet bij!

Beetje een vreemde reactie op de meest verstandige post van het hele topic.

Bud S
11-05-2009, 20:06
http://www.nijlandkip.nl/media/fotos_sub_pages/halve_haan.jpg

Cave
11-05-2009, 20:08
http://www.nijlandkip.nl/media/fotos_sub_pages/halve_haan.jpg

"Mmmmmmmmmmmmmmm....chicken." - H. Simpson

ijsblok
11-05-2009, 20:15
hehe, het gaat eindelijk de goeie kant op met dit topic.

Tomcraft86
11-05-2009, 20:29
NielsN, Passion en Toverheks zijn helemaal correct! +1

Wheelie
11-05-2009, 21:32
NielsN, Passion en Toverheks zijn helemaal correct! +1
Passion = Toverheks ;)

Hoop dat het weer iets beter gaat met het slachtoffer.

Jarno
11-05-2009, 21:51
Die 9 euro bruto is lachwekkend genoeg compleet de waarheid. Ik moest van de winter solliciteren om mijn WW te behouden. Ik hoorde dat van de man van het bedrijf waar ik moest solliciteren. Heb hem daarna maar lachend de hand gedrukt en ben weg gegaan...

passion
11-05-2009, 22:34
jij hebt 12 jaar ervaring, ik 27 jaar maar dat betekend nog steeds niet dat je een ander zomaar kan veroordelen of beledigen
en inderdaad weet je niet of hij vechtsporten beheerst omdat je helemaal niets van hem weet niemand heeft ook gezegd dat hij een vuistslag af heeft geweerd met zijn hoofd
inderdaad had zijn maat hem een vuistslag moeten toedienen maar ik lees hier dat de persoon in kwestie snel is weggegaan dus weinig tijd om terug te meppen ja toch?
kan zijn dat in jouw tijd 9 euro standaard is maar misschien is het wel veranderd, hoe kan je dat nou weten tenzij je de persoon zelf hierna gevraagd heb dus dit is ook maar weer een gok
en inderdaad ik zeg zelf dat je een mening kan geven en niet botweg zeggen dat iemand geen mensenkennis heeft want dat is geen mening maar een belediging
het blijkt maar weer uit je laatste opmerking dat je hoopt dat ik geen beveiliger ben dat je er helemaal naast zit.
mijn vraag is dan ook aan jou, heb jij wel mensenkennis.
ik denk dat ik wel heel duidelijk ben geweest in mijn opmerkingen en nog vraag je je af of ik misschien beveiliger ben.
ook vraag ik mij af waaruit je de conclusie trekt dat ik snel uit mijn normale doen ben.
omdat ik reageeer op berichten hier op de site?
ik geef alleen wat meer informatie door als hier blijkbaar bekend is en mijn mening over dit gebeuren.

123trisweat
11-05-2009, 22:43
Passion = Toverheks ;)

Hoop dat het weer iets beter gaat met het slachtoffer.

zelfde ip kunne wel 2 verschillende (of meer) personen zijn :)

passion
11-05-2009, 22:44
Gezien je relatie met/tot het slachtoffer ben je natuurlijk totaal niet objectief.
Verder valt het ook op dat je je pas hier hebt geregistreerd, alleen maar vanwege dit topic. Ga ons nu niet de les lezen hier,want jij kent ons ook niet en was er ook niet bij!

ondanks de relatie met het slachtoffer kan ik zeggen dat ik mijzelf wel objectief vind.
natuurlijk vind ik het absoluut niet prettig wat er gebeurd is maar je moet een verhaal altijd van 2 kanten horen,
ik heb een kant gehoord vandaar dat ik ook totaal geen beledigende of kwetsende opmerkingen geplaatst heb gericht naar de andere persoon toe.
ik heb wel mijn mening gegeven over de mensen hier op de site, die niet eens een kant van het verhaal gehoord hebben maar alleen het excuus hebben gelezen en dan kwetsende opmerkingen plaatsen.
dus ik lees niemand de les hoor, ik zeg alleen hoe dit soort opmerkingen bij mij overkomen en ondanks het feit dat ik jullie niet ken kan ik toch zeker wel een reply geven op enkele opmerkingen, ik zie daar niets verkeerd in
en wat maakt het uit dat ik mij pas heb aangemeld sinds deze topic.
die opmerking snap ik niet helemaal
jij was toch ook eens voor het eerst op deze site, mocht je toen ook niets zeggen?

passion
11-05-2009, 22:45
Passion = Toverheks ;)

Hoop dat het weer iets beter gaat met het slachtoffer.


door een foutje van mij heb ik mij dubbel aangemeld
de bedoeling was alleen passion
vandaar geen antwoorden meer van toverheks

PigDog
11-05-2009, 22:50
Twee halve hanen zijn ook een hele......

passion
11-05-2009, 22:55
...welkom passion,

kun je nog iets meer over jezelf vertellen?

ik heb veel geschreven en weet niet wat je zou willen weten, dus als je iets wil weten vraag maar

kmr
11-05-2009, 23:05
Passion, vertel eens wat er gebeurd is, want niemand hier weet het.

Dan horen we jouw kant, misschien kan iemand Jans kant vertellen en dan kunnen we een beetje puzzelen.

Tomcraft86
11-05-2009, 23:10
Passion owned :D...

kooivechter
11-05-2009, 23:14
hee passion zo te horen ken je de beveiliger goed, vraag hem om ook hier te posten, jan post hier ook? Volgens mij hebbe die 2 nog wel wat te bepraten. Wordt het misschien wel makkelijker van. En ik heb nog steeds niet een objectief verhaal voor zover dat mogelijk is gehoord. Misschien kun jij het van zijn kant hier op mixfight vertolken, wat nou precies de aanleiding was? En ik hoor nu volgens jou dat hij ook botbreuken zou hebben? Klinkt toch ernstiger dan hier aanvankelijk werd verondersteld.

NielsN
11-05-2009, 23:22
hee passion zo te horen ken je de beveiliger goed, vraag hem om ook hier te posten, jan post hier ook? Volgens mij hebbe die 2 nog wel wat te bepraten. Wordt het misschien wel makkelijker van. En ik heb nog steeds niet een objectief verhaal voor zover dat mogelijk is gehoord. Misschien kun jij het van zijn kant hier op mixfight vertolken, wat nou precies de aanleiding was? En ik hoor nu volgens jou dat hij ook botbreuken zou hebben? Klinkt toch ernstiger dan hier aanvankelijk werd verondersteld.

:lol:

Ja, vast...

passion
11-05-2009, 23:24
Passion, vertel eens wat er gebeurd is, want niemand hier weet het.

Dan horen we jouw kant, misschien kan iemand Jans kant vertellen en dan kunnen we een beetje puzzelen.

liever doe ik dit niet omdat ik vind dat de personen in kwestie zelf hun verhaal moeten vertellen,
de persoon in dit geval Jan als ik zo vrij mag zijn om zijn voornaam te gebruiken heeft al zelf zijn zegje gedaan.
als men dit goed gelezen had waren alle kwetsende opmerkingen niet nodig geweest.
de reden waarom ik gereageerd heb is omdat een bevriend iemand mij deze site mailde.
op de site zag ik echter opmerkingen staan die ik niet terecht vond, en dat is niet omdat ik niet objectief ben.
want als ik de beveiliger niet zou kennen zou ik hetzelfde reageren.
ik heb een andere mening over het woord respect.
zoals ik al geschreven heb.
ik vind het wel netjes dat hij deze topic heeft geplaatst dat heb ik ook al gezegd.
aangezien op ieder bericht van mij een reactie kwam ben ik blijven reageren,
als er een reactie komt op mijn bericht ga ik hier graag op in als het tenminste een serieuze discussie is en niet nutteloos onzin uitkramen.
een discussie ga ik niet uit de weg

kooivechter
11-05-2009, 23:26
:lol:

Ja, vast...

was ook als grapje bedoelt slimpie. alleen de laatste 2 vragen ben ik wel benieuwd naar

passion
11-05-2009, 23:27
hee passion zo te horen ken je de beveiliger goed, vraag hem om ook hier te posten, jan post hier ook? Volgens mij hebbe die 2 nog wel wat te bepraten. Wordt het misschien wel makkelijker van. En ik heb nog steeds niet een objectief verhaal voor zover dat mogelijk is gehoord. Misschien kun jij het van zijn kant hier op mixfight vertolken, wat nou precies de aanleiding was? En ik hoor nu volgens jou dat hij ook botbreuken zou hebben? Klinkt toch ernstiger dan hier aanvankelijk werd verondersteld.

NielsN
11-05-2009, 23:31
was ook als grapje bedoelt slimpie. alleen de laatste 2 vragen ben ik wel benieuwd naar

Ik lach toch ook? Grapje=geslaagd.;)

passion
11-05-2009, 23:32
ja inderdaad ken ik de beveiliger goed en helaas zijn de verwondingen erger als je denkt.
ondanks dat ik reageer op jullie opmerkingen vind ik het niet juist als ik dieper op de zaak inga. ik geloof niet dat dat correct is ten opzichte van de 2 personen waar het om gaat

kooivechter
11-05-2009, 23:34
Ik lach toch ook? Grapje=geslaagd.;)

ha ok, lees ik het weer verkeerd en doe ik nog bijdehand ook. dan is het goed, ben altijd blij als mensen mijn grapjes leuk vinden. geeft me een goed gevoel

kooivechter
11-05-2009, 23:39
ja inderdaad ken ik de beveiliger goed en helaas zijn de verwondingen erger als je denkt.
ondanks dat ik reageer op jullie opmerkingen vind ik het niet juist als ik dieper op de zaak inga. ik geloof niet dat dat correct is ten opzichte van de 2 personen waar het om gaat

tja je kunt ons volgens mij niet kwalijk nemen dat wij hier nieuwsgierig worden met z'n allen? Je laat hier en daar toch doorschemeren hoe het volgens de andere kant is gegaan. En volgens mij geef je ook al in je topic aan dat hij niet alleen een gescheurde oogkas heeft, maar ook botbreuken. Maar goed ik snap je standpunt (en van je vriend) ook, i'll rest my case.

passion
11-05-2009, 23:53
tja je kunt ons volgens mij niet kwalijk nemen dat wij hier nieuwsgierig worden met z'n allen? Je laat hier en daar toch doorschemeren hoe het volgens de andere kant is gegaan. En volgens mij geef je ook al in je topic aan dat hij niet alleen een gescheurde oogkas heeft, maar ook botbreuken. Maar goed ik snap je standpunt (en van je vriend) ook, i'll rest my case.
mijn bedoeling was om duidelijk te zijn, dus niet iets te laten doorschemeren.
ik neem niemand dan ook iets kwalijk als er wat gevraagd word.
nogmaals, ik was best wel teleurgesteld in diverse opmerkingen en daarom heb ik gereageerd.
wat ik kan zeggen is dat de beveiliger gewoon zijn werk heeft gedaan en tijdens zijn werk erg gewond is geraakt.
inderdaad heeft hij niet alleen iets aan zijn oogkas, maar zijn gezicht is op diverse plekken gebroken zodat hij een operatie heeft moeten ondergaan.
als je dan de verwondingen zelf ziet en dan hier op de site leest dat hij maar een nacht in het ziekenhuis heeft gelegen en dat de meeste beveiligers halve hanen zijn of dat het zijn eigen schuld is of dat hij bijdehante opmerkingen heeft geplaatst of dat het belachelijk is dat hij dit werk doet voor weinig geld of dat hij geen ander werk kon vinden als dit dan raakt mij dat.
het is heel moeilijk om objectief te blijven als het om iemand gaat die je goed kent
maar volgens mij is dit wel gelukt.
als je net hoort dat hij zo erg is toegetakeld ben je woedend en het liefst wil je de persoon die dit gedaan heeft uitschelden en je vervloekt hem.
maar.........
Ik was er inderdaad niet bij
toen ik dan ook de site kreeg doorgemailed met het stukje wat Jan heeft geschreven was ik erg verrast
en ik heb mijn best gedaan om objectief te reageren dus geen verwijten te uiten,
en ik kan je vertellen dat me dit heel heel veel moeite heeft gekost

want er is een hele bekende uitspraak en die is echt waar dat heb ik nu aan den lijve ondervonden

kom je aan mijn kind dan kom je aan mij

NielsN
11-05-2009, 23:57
mijn bedoeling was om duidelijk te zijn, dus niet iets te laten doorschemeren.
ik neem niemand dan ook iets kwalijk als er wat gevraagd word.
nogmaals, ik was best wel teleurgesteld in diverse opmerkingen en daarom heb ik gereageerd.
wat ik kan zeggen is dat de beveiliger gewoon zijn werk heeft gedaan en tijdens zijn werk erg gewond is geraakt.
inderdaad heeft hij niet alleen iets aan zijn oogkas, maar zijn gezicht is op diverse plekken gebroken zodat hij een operatie heeft moeten ondergaan.
als je dan de verwondingen zelf ziet en dan hier op de site leest dat hij maar een nacht in het ziekenhuis heeft gelegen en dat de meeste beveiligers halve hanen zijn of dat het zijn eigen schuld is of dat hij bijdehante opmerkingen heeft geplaatst of dat het belachelijk is dat hij dit werk doet voor weinig geld of dat hij geen ander werk kon vinden als dit dan raakt mij dat.
het is heel moeilijk om objectief te blijven als het om iemand gaat die je goed kent
maar volgens mij is dit wel gelukt.
als je net hoort dat hij zo erg is toegetakeld ben je woedend en het liefst wil je de persoon die dit gedaan heeft uitschelden en je vervloekt hem.
maar.........
Ik was er inderdaad niet bij
toen ik dan ook de site kreeg doorgemailed met het stukje wat Jan heeft geschreven was ik erg verrast
en ik heb mijn best gedaan om objectief te reageren dus geen verwijten te uiten,
en ik kan je vertellen dat me dit heel heel veel moeite heeft gekost

want er is een hele bekende uitspraak en die is echt waar dat heb ik nu aan den lijve ondervonden

kom je aan mijn kind dan kom je aan mij

Zo, zo... Ik begin erg veel respect voor passion te krijgen...

Hoe oud is de beveiliger in kwestie eigenlijk?

passion
12-05-2009, 00:00
28 jaar

passion
12-05-2009, 00:01
dankjewel roy s

passion
12-05-2009, 00:08
ik heb mijn zegje gedaan en dat lucht op, bedankt voor jullie reacties en ik vind het erg prettig dat ik ook positieve reacties heb gehad.
zo zie je maar weer, dat kan ook zonder iemand anders de grond in te boren

bedankt en prettige avond

passion
12-05-2009, 00:14
Zo.....
....passion, hoop dat je zoon snel hersteld,
en ik denk iedereen bij mixfight hier!!

Hoop ook, dat je de esxcuses van Jan serieus neemt en het onderling
allemaal weet te regelen.

Kus, Roy

nogmaals dankje
de excuses staat zwart op wit, dus ik neem aan dat hij ze niet meer intrekt ;)

en je ondertekening :D dat is wel het allerlaatste wat ik verwacht had van iemand hier op de site


misschien tot ziens

kooivechter
12-05-2009, 00:29
mijn bedoeling was om duidelijk te zijn, dus niet iets te laten doorschemeren.
ik neem niemand dan ook iets kwalijk als er wat gevraagd word.
nogmaals, ik was best wel teleurgesteld in diverse opmerkingen en daarom heb ik gereageerd.
wat ik kan zeggen is dat de beveiliger gewoon zijn werk heeft gedaan en tijdens zijn werk erg gewond is geraakt.
inderdaad heeft hij niet alleen iets aan zijn oogkas, maar zijn gezicht is op diverse plekken gebroken zodat hij een operatie heeft moeten ondergaan.
als je dan de verwondingen zelf ziet en dan hier op de site leest dat hij maar een nacht in het ziekenhuis heeft gelegen en dat de meeste beveiligers halve hanen zijn of dat het zijn eigen schuld is of dat hij bijdehante opmerkingen heeft geplaatst of dat het belachelijk is dat hij dit werk doet voor weinig geld of dat hij geen ander werk kon vinden als dit dan raakt mij dat.
het is heel moeilijk om objectief te blijven als het om iemand gaat die je goed kent
maar volgens mij is dit wel gelukt.
als je net hoort dat hij zo erg is toegetakeld ben je woedend en het liefst wil je de persoon die dit gedaan heeft uitschelden en je vervloekt hem.
maar.........
Ik was er inderdaad niet bij
toen ik dan ook de site kreeg doorgemailed met het stukje wat Jan heeft geschreven was ik erg verrast
en ik heb mijn best gedaan om objectief te reageren dus geen verwijten te uiten,
en ik kan je vertellen dat me dit heel heel veel moeite heeft gekost

want er is een hele bekende uitspraak en die is echt waar dat heb ik nu aan den lijve ondervonden

kom je aan mijn kind dan kom je aan mij

hee passion super reactie en ik hoop een spoedig herstel voor je zoon, want dit klinkt toch wel heel ernstig. Een kapotte oogkas en meerder botbreuken in je gezicht, dat is niet best dan is het niet bij een klap gebleven zeg, maar is deze jongen zwaar in elkaar geslagen. Nu begrijp ik ook beter waarom Jan is gevlucht en zijn reactie op mixfight. Krijg dan wel een beetje een rare nasmaak van Jan z'n excususes in mijn mond al dan terecht of niet.

nogmaals dank voor je reactie en een spoedig herstel voor je zoon.

Fr3ddy
12-05-2009, 00:32
Kan niet over de situatie oordelen. Het siert Mr. Oosterbaan dat hij openlijk zijn excuses aan biedt. Het had hem meer gesierd als hij had nagedacht, 'voordat' hij deze actie beging..
In de mate waarin ik 'objectief' kan oordelen (naar aanleiding van wat er geschreven is) klinkt dit gewoon als zware mishandeling.
Meen ooit gelezen te hebben dat Mr. Oosterbaan zelf ook in de beveiliging werkt/ heeft gewerkt. Dan zou hij toch wel weten hoe het werkt?

kooivechter
12-05-2009, 00:51
Kan niet over de situatie oordelen. Het siert Mr. Oosterbaan dat hij openlijk zijn excuses aan biedt. Het had hem meer gesierd als hij had nagedacht, 'voordat' hij deze actie beging..
In de mate waarin ik 'objectief' kan oordelen (naar aanleiding van wat er geschreven is) klinkt dit gewoon als zware mishandeling.
Meen ooit gelezen te hebben dat Mr. Oosterbaan zelf ook in de beveiliging werkt/ heeft gewerkt. Dan zou hij toch wel weten hoe het werkt?

dat denk ik ook. op deze site staat ook dat hij eerder de fout is in gegaan, hij zou beter moeten weten. geen goede reclame dit. www.misdaadjournalist.nl: Klap voor Jan Oosterbaan (http://misdaadjournalist.web-log.nl/misdaadjournalist/2009/05/klap-voor-jan-o.html)

A.F.
12-05-2009, 00:54
dat denk ik ook. op deze site staat ook dat hij eerder de fout is in gegaan, hij zou beter moeten weten. geen goede reclame dit. www.misdaadjournalist.nl: Klap voor Jan Oosterbaan (http://misdaadjournalist.web-log.nl/misdaadjournalist/2009/05/klap-voor-jan-o.html)

daar sta je dan met je gezicht... lekkere reclame...

MataLeo
12-05-2009, 07:42
Mooie (openbare) excuses, Jan

Volgende keer nog langzamer tot tien tellen ............

Always respect.
Leo

chief108
12-05-2009, 09:00
het is en het blijft een apart wereldje....

De man van 14K
12-05-2009, 10:11
idd Chief, over 3 pagina's halen we de Hells Angels en de Delta groep erbij ;)

Tsuki
12-05-2009, 10:13
*heeft de koffie erbij gepakt en denk, he tis weer als vanouds *

Insider
12-05-2009, 10:20
Waneer dringt het eens tot je botte hersens door dat Jan in de cel zat toen die homo portier in het ZK lag.

Wat ben jij een triest figuur. Zoals ik het nu lees van een van de ouders van het slachtoffer is deze ernstig mishandeld door Jan Oosterbaan.

passion
12-05-2009, 11:12
Waneer dringt het eens tot je botte hersens door dat Jan in de cel zat toen die homo portier in het ZK lag.

helaas moet ik je even corrigeren

jan heeft alle gelegenheid gehad om langs te gaan in het ziekenhuis, hij is pas op een later tijdstip vast komen te zitten.


en voor de goede orde wil ik even vermelden dat het niet om een portier ging maar een beveiliger in functie en hij is al helemaal geen homo

passion
12-05-2009, 11:17
Kan jij bevestigen dat Jan persoonlijk zijn excuses is komen maken in het ZH?
Dat vind ik nl belangrijker, dan het op een forum zetten.
Vind je dat Jan het nu goed gaat afhandelen met het slachtoffer?

dit kan ik niet, hij is niet persoonlijk langsgeweest, maar persoonlijk denk ik dat dat ook niet verstandig is als iemand er erg aan toe is, dan heerst er natuurlijk toch wel een bepaalde spanning en dat is niet goed voor een patient.
of hij het goed gaat afhandelen weet ik niet, dat moeten we nog afwachten, het kan natuurlijk niet alleen blijven bij het excuus wat hij op deze site heeft gezet,
en dat deze mishandeling ernstige en vervelende gevolgen heeft voor de beveiliger staat al vast.
zijn toekomst gaat in ieder geval anders verlopen als hij gepland had

SebasMMA
12-05-2009, 11:45
Okay, dus als ik iemand ze kop kapot stomp, en daarna sorry zeg is 't allemaal zo erg nog niet?

chief108
12-05-2009, 11:49
dat deze mishandeling ernstige en vervelende gevolgen heeft voor de beveiliger staat al vast.
zijn toekomst gaat in ieder geval anders verlopen als hij gepland had
that sucks... :(

Bud S
12-05-2009, 12:05
goes with the job
een klap voor je bek is een beroepsrisico die je neemt als beveiliger
meestal loopt het goed af, soms niet...

passion
12-05-2009, 12:20
goes with the job
een klap voor je bek is een beroepsrisico die je neemt als beveiliger
meestal loopt het goed af, soms niet...

dit is inderdaad een feit.
het is natuurlijk nooit leuk maar als je dit beroep kiest kan je dit overkomen.
vandaar ook dat de beveiliger of zijn familie niet op een site is gaan staan met de opmerking "kijk wat mij is overkomen hoe slecht is de ander"

wat ook een feit is

is dat als je een fout maakt (niet mijn woorden maar dat word zelf aangegeven in het excuus), je hiervoor verantwoording moet afleggen en dan kan je dus verwachten dat er commentaar en/of een weerwoord komt

Iwan
12-05-2009, 12:51
Misschien zei meneer de beveiliger wel tegen Jan `ik neuk je moeder´

Wat zou jij dan doen? Een handje geven en rustig doorlopen? Of hem terugschroppen in de baarmoeder van zijn eigen moeder?

Ik zou het laatste doen.

Ik zeg niet dat dit gebeurt is maar het kan wel. 1 Ding is zeker als je het empatisch vermogen hebt van een dode paddestoel moet je geen beveiliger worden.

[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt

Nou sorry hoor, maar als iemand tegen mij zou zeggen ïk neuk je moeder' dan zou ik hem in ieder geval niet met meervoudige aangezichtsbreuken het ziekenhuis inslaan.
Dus wat zou ik doen?
Het proberen met mijn mond op te lossen denk ik.

Ik leerde op de kleuterschool al dat schelden geen pijn doet...

NielsN
12-05-2009, 12:56
Misschien zei meneer de beveiliger wel tegen Jan `ik neuk je moeder´

Wat zou jij dan doen? Een handje geven en rustig doorlopen? Of hem terugschroppen in de baarmoeder van zijn eigen moeder?

Ik zou het laatste doen.

Ik zeg niet dat dit gebeurt is maar het kan wel. 1 Ding is zeker als je het empatisch vermogen hebt van een dode paddestoel moet je geen beveiliger worden.

[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt

Wie TF ben jij nou weer?

Wat een triestigheid...:twak:

new_world_order
12-05-2009, 12:58
als je het empatisch vermogen hebt van een dode paddestoel moet je geen beveiliger worden.


Helaas denken er een hoop niet zo over..

Wat uiteraard niet betekend dat je break stuff van limp bizkit op ze moet uit oefenen..

Beterschap en sterkte voor het slachtoffer en alle betrokkenen.

RobVan de V
12-05-2009, 13:25
Waneer dringt het eens tot je botte hersens door dat Jan in de cel zat toen die homo portier in het ZK lag.
Wel aardig niveau :thup:


Misschien zei meneer de beveiliger wel tegen Jan `ik neuk je moeder´.
Ook aardig op niveau.

Gezien het niveau in de bovenstaande posts ligt het ook geheel in de lijn van verwachting dat je dan maar moet aanhalen. Je zou dan ook kunnen zeggen: "Ja en jouw moeder krijgt nog geld van me"

PigDog
12-05-2009, 13:27
Wat me opvalt hier in deze topic, is dat er nog niet precies is uitgelegd wat er nou gebeurd is, en waarom de klap gevallen is.
Iedereen heeft een mening, zelfs de opgetrommelde familie van het slachtoffer, maar feit blijft dat Jan hier openlijk excuus betuigd aan ons, niet eens aan het slachtoffer, voor de slechte pers die dit incident heeft veroorzaakt aan sporten die toch al te lijden hebben aan een slecht imago.
Ik vind het gewoon goed van Jan dat hij deze stap maakt, hij hoefde het immers niet te doen, en welke regeling hij met het slachtoffer maakt of heeft, is in mijn ogen niet bestemd als nieuws op dit forum.
Maar zolang we niet weten wat nu de reden is waarom hij de daad begaan heeft, behoud ik me van commentaar erop.
MadMax heeft zeker een punt met zijn halve hanen, alleen is dit in een breed spectrum gezien en niet op de persoon. Het kan dus best zijn dat de betrokkene een hele haan is, als men dat liever zo heeft.

Ik kan alleen maar zeggen dat een paar mensen in Italië vorig weekend het aan de stok kregen met een beveiliger, een echte bloedzuiger, en als er dan een klap valt, en hij breekt iets, soi.
Moet hij maar een vak leren. En zijn dekking ophouden....

Ik wil alleen zeggen dat voor de betrokkene het heel zuur is, als de klap letsel en gevolgen heeft veroorzaakt, maar voordat ik weet waarover ik praat heb ik daar geen oordeel over. Wel over Jan Oosterbaan, die ik ken als een sportman en een goeie kerel. En dat hij ongevraagd met de billen bloot gaat op dit forum over zijn daad kan ik alleen maar respecteren. Daarmee praat ik zijn daad nog niet goed.

Pepe the Ice-Murderer
12-05-2009, 13:46
Misschien zei meneer de beveiliger wel tegen Jan `ik neuk je moeder´

Wat zou jij dan doen? Een handje geven en rustig doorlopen? Of hem terugschroppen in de baarmoeder van zijn eigen moeder?

Ik zou het laatste doen.




Haha dit soort reacties op "moeder uitlatingen" kan maar van 1 volk komen :D

Pepe the Ice-Murderer
12-05-2009, 13:47
Wat me opvalt hier in deze topic, is dat er nog niet precies is uitgelegd wat er nou gebeurd is, en waarom de klap gevallen is.
Iedereen heeft een mening, zelfs de opgetrommelde familie van het slachtoffer, maar feit blijft dat Jan hier openlijk excuus betuigd aan ons, niet eens aan het slachtoffer, voor de slechte pers die dit incident heeft veroorzaakt aan sporten die toch al te lijden hebben aan een slecht imago.
Ik vind het gewoon goed van Jan dat hij deze stap maakt, hij hoefde het immers niet te doen, en welke regeling hij met het slachtoffer maakt of heeft, is in mijn ogen niet bestemd als nieuws op dit forum.
Maar zolang we niet weten wat nu de reden is waarom hij de daad begaan heeft, behoud ik me van commentaar erop.
MadMax heeft zeker een punt met zijn halve hanen, alleen is dit in een breed spectrum gezien en niet op de persoon. Het kan dus best zijn dat de betrokkene een hele haan is, als men dat liever zo heeft.

Ik kan alleen maar zeggen dat een paar mensen in Italië vorig weekend het aan de stok kregen met een beveiliger, een echte bloedzuiger, en als er dan een klap valt, en hij breekt iets, soi.
Moet hij maar een vak leren. En zijn dekking ophouden....

Ik wil alleen zeggen dat voor de betrokkene het heel zuur is, als de klap letsel en gevolgen heeft veroorzaakt, maar voordat ik weet waarover ik praat heb ik daar geen oordeel over. Wel over Jan Oosterbaan, die ik ken als een sportman en een goeie kerel. En dat hij ongevraagd met de billen bloot gaat op dit forum over zijn daad kan ik alleen maar respecteren. Daarmee praat ik zijn daad nog niet goed.


Keurige post man! netjes

chief108
12-05-2009, 14:05
mooi gezegd Pigdog!

De man van 14K
12-05-2009, 14:55
Misschien zei meneer de beveiliger wel tegen Jan `ik neuk je moeder´

Wat zou jij dan doen? Een handje geven en rustig doorlopen? Of hem terugschroppen in de baarmoeder van zijn eigen moeder?

Ik zou het laatste doen.

Ik zeg niet dat dit gebeurt is maar het kan wel. 1 Ding is zeker als je het empatisch vermogen hebt van een dode paddestoel moet je geen beveiliger worden.

[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt


HAHAH wtf is dit nou weer, dit ga je toch niet serieus menen..

Wat is jouw rol in dit verhaal? Was je erbij?

Ralph
12-05-2009, 15:01
Pigdog = correct! Goede post

De man van 14K
12-05-2009, 15:09
Reps voor PD

Slachtofferhulp
12-05-2009, 15:26
respect? serieus mensen !? voor iemand die een blog neer zet op een site en excuus die niet eens persoonlijk is gericht op de beveiliger die hij onterecht een klap heeft gegeven, omdat hij zich niet aan de gedrags code van het evenement hield.
wat overigens niet in de krant staat is dat de beveiliger meerdere breuken in zijn gezicht heeft. Hij had welgeteld 5 breuken en moest de volgende dag gelijk onder het mes. Hij loopt nu met 3 stalen platen in het gezicht rond. naar mijn mening is deze blog alleen geplaatst omdat jan oosterbaan dit advies heeft gekregen van zijn advocaat, in de hoop dat de strafbepaling lager uit zal vallen. dus sorry maar respect is hier niet op zijn plaats en sommige reacties van jullie al helemaal niet.!

passion
12-05-2009, 15:28
Misschien zei meneer de beveiliger wel tegen Jan `ik neuk je moeder´

Wat zou jij dan doen? Een handje geven en rustig doorlopen? Of hem terugschroppen in de baarmoeder van zijn eigen moeder?

Ik zou het laatste doen.

Ik zeg niet dat dit gebeurt is maar het kan wel. 1 Ding is zeker als je het empatisch vermogen hebt van een dode paddestoel moet je geen beveiliger worden.

[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt

passion
12-05-2009, 15:30
je geeft aan dat je niet zegt dat dit gebeurd is maar dat het wel zou kunnen
nou dan kan ik je mededelen dat dit helemaal niet zou kunnen
ten eerste omdat ik van de beveiliger zelf heb vernomen wat hij gezegd heeft tegen Jan en ten tweede moet je bedenken dat Jan al 49 jaar is hoe oud zal zijn moeder dan zijn.
de beveiliger is 27 jaar en heeft geen last van Gerontofilie

chief108
12-05-2009, 15:47
de beveiliger is 27 jaar en heeft geen last van Gerontofilie
vertaling: hij is geen GILF-hunter

passion
12-05-2009, 16:02
Wat me opvalt hier in deze topic, is dat er nog niet precies is uitgelegd wat er nou gebeurd is, en waarom de klap gevallen is.
Iedereen heeft een mening, zelfs de opgetrommelde familie van het slachtoffer, maar feit blijft dat Jan hier openlijk excuus betuigd aan ons, niet eens aan het slachtoffer, voor de slechte pers die dit incident heeft veroorzaakt aan sporten die toch al te lijden hebben aan een slecht imago.
Ik vind het gewoon goed van Jan dat hij deze stap maakt, hij hoefde het immers niet te doen, en welke regeling hij met het slachtoffer maakt of heeft, is in mijn ogen niet bestemd als nieuws op dit forum.
Maar zolang we niet weten wat nu de reden is waarom hij de daad begaan heeft, behoud ik me van commentaar erop.
MadMax heeft zeker een punt met zijn halve hanen, alleen is dit in een breed spectrum gezien en niet op de persoon. Het kan dus best zijn dat de betrokkene een hele haan is, als men dat liever zo heeft.

Ik kan alleen maar zeggen dat een paar mensen in Italië vorig weekend het aan de stok kregen met een beveiliger, een echte bloedzuiger, en als er dan een klap valt, en hij breekt iets, soi.
Moet hij maar een vak leren. En zijn dekking ophouden....

Ik wil alleen zeggen dat voor de betrokkene het heel zuur is, als de klap letsel en gevolgen heeft veroorzaakt, maar voordat ik weet waarover ik praat heb ik daar geen oordeel over. Wel over Jan Oosterbaan, die ik ken als een sportman en een goeie kerel. En dat hij ongevraagd met de billen bloot gaat op dit forum over zijn daad kan ik alleen maar respecteren. Daarmee praat ik zijn daad nog niet goed.

beste pigdog

dat er nog steeds niet duidelijk is wat er precies gebeurd is ligt natuurlijk aan het feit dat het eigenlijk aan de 2 betrokkenen is om hierover iets te vertellen.
zoals velen op deze site geeft een ieder zijn mening.
zoals wel al blijkt heeft de beveiliger geen klappen uitgedeelt dus of hij nu wel of niet een opmerking heeft gemaakt die Jan niet leuk vond.
je behoort gewoon niet iemand te slaan of je nu wel of niet de vechtsporten beheerst.
op een evenement zoals dit zijn er regels en daar hou je je aan wie je ook bent.
dat maxmad een uiting doet over halve hanen slaat natuurlijk wel ook op deze beveiliger anders plaats je deze opmerking niet.
ik vind deze beveiliger dan ook zeker een halve noch hele haan.
het is gewoon een man die netjes zijn werk doet.
dat er mensen zijn die tegen dit beroep zijn is prima, maar dan is het nog niet nodig om hem uit te maken voor allerlei beledigende namen of je handen te gaan gebruiken
ik kan niet oordelen over Jan omdat ik hem niet ken, noch als man nog als sporter.
vandaar dat ik ook geen commentaar op deze man geef,
ik geef alleen commentaar op de uitlatingen die ik onterecht vind naar de beveiliger toe.
en betreft de opmerkingen, de opgetrommelde familie, beetje flauw.
ik ben niet opgetrommeld en reageer niet in opdracht van de beveiliger

Bud S
12-05-2009, 16:03
naar mijn mening is deze blog alleen geplaatst omdat jan oosterbaan dit advies heeft gekregen van zijn advocaat, in de hoop dat de strafbepaling lager uit zal vallen.

:sleep1::sleep1::sleep1:

Slachtofferhulp
12-05-2009, 16:05
Wat me opvalt hier in deze topic, is dat er nog niet precies is uitgelegd wat er nou gebeurd is, en waarom de klap gevallen is.
Iedereen heeft een mening, zelfs de opgetrommelde familie van het slachtoffer, maar feit blijft dat Jan hier openlijk excuus betuigd aan ons, niet eens aan het slachtoffer, voor de slechte pers die dit incident heeft veroorzaakt aan sporten die toch al te lijden hebben aan een slecht imago.
Ik vind het gewoon goed van Jan dat hij deze stap maakt, hij hoefde het immers niet te doen, en welke regeling hij met het slachtoffer maakt of heeft, is in mijn ogen niet bestemd als nieuws op dit forum.
Maar zolang we niet weten wat nu de reden is waarom hij de daad begaan heeft, behoud ik me van commentaar erop.
MadMax heeft zeker een punt met zijn halve hanen, alleen is dit in een breed spectrum gezien en niet op de persoon. Het kan dus best zijn dat de betrokkene een hele haan is, als men dat liever zo heeft.

Ik kan alleen maar zeggen dat een paar mensen in Italië vorig weekend het aan de stok kregen met een beveiliger, een echte bloedzuiger, en als er dan een klap valt, en hij breekt iets, soi.
Moet hij maar een vak leren. En zijn dekking ophouden....

Ik wil alleen zeggen dat voor de betrokkene het heel zuur is, als de klap letsel en gevolgen heeft veroorzaakt, maar voordat ik weet waarover ik praat heb ik daar geen oordeel over. Wel over Jan Oosterbaan, die ik ken als een sportman en een goeie kerel. En dat hij ongevraagd met de billen bloot gaat op dit forum over zijn daad kan ik alleen maar respecteren. Daarmee praat ik zijn daad nog niet goed.


de beveiliger zou jan oosterbaan al 2 keer gewaarschuwd hebben op het kickbox gala omdat hij niet zicht baar een goede kleur lint om had, lachend werd de beveiliger door jan oosterbaan op zei geduwd tot 2 keer toe 3e keer heeft de beveiliger de weg versperd voor jan oosterbaan , gezegt tegen hem ik doe ook alleen maar mijn werk u mag hier niet in zoals ik net al zei dat is dus de 3e waarschuwing! ik vind het dus erg onrespectvol dat de beveiliger zo opzij word geduwd en dan heb ik het niet eens over de klap die hij heeft uitgedeeld ,daarnaast heeft hij voor de klap in zijn gezicht ook al een klap op het sleutelbeen gegeven waarna hij vroeg aan de beveiliger wat is er dan moet je vechten? waarop de beveiliger antwoordde : lijkt mij niet zo een slim idee ik doe alleen maar mijn werk en ik heb de opdracht gekregen mensen die niet zichtbaar goed gelint zijn buiten deze zaal te houden.
ik kan dit nou niet vergelijken met het incident in italie aangezien de beveiliger zich hier aan de regels heeft gehouden, zoals getuigen zeggen hij heeft jan oosterbaan niet aan geraakt of uitgedaagd . hij heeft jan oosterbaan alleen aangesproken op zijn niet zichtbare kleur code.

passion
12-05-2009, 16:22
Misschien zei meneer de beveiliger wel tegen Jan `ik neuk je moeder´

Wat zou jij dan doen? Een handje geven en rustig doorlopen? Of hem terugschroppen in de baarmoeder van zijn eigen moeder?

Ik zou het laatste doen.

Ik zeg niet dat dit gebeurt is maar het kan wel. 1 Ding is zeker als je het empatisch vermogen hebt van een dode paddestoel moet je geen beveiliger worden.

[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt

Een discussie is eigenlijk ook een soort sport.
Iedereen wil dus winnen.
Alleen is het niet fysiek maar geestelijk of mentaal.
Ieder leeft zijn leven op zijn manier die hij het beste vind dus op zijn eigen niveau waar hij voor gekozen heeft.
Wie ben ik dan om te zeggen dat jouw niveau niet goed is?
Wat ik wel kan is zeggen dat ik het er niet mee eens ben.
Op mijn niveau doe je dat door je argumenten te staven en te proberen de ander jouw denkwijze uit te leggen.
Niet om de ander de mond te snoeren met grove woorden of nietszeggende opmerkingen zoals de woorden homo portier en empatisch vermogen van een dode paddestoel, zelfs niet met beleefde opmerkingen.
Ook niet om de ander zover te krijgen dat hij zegt oke jij hebt gelijk, nee hoor.
Ik heb wel geprobeerd om op jouw niveau te denken, maar dat betekend dat ik je moet gaan uitschelden voor homo of moet gaan zeggen dat jij misschien wel een empatisch vermogen hebt van een dode paddestoel ,en dat is tegen mijn natuur in
maar misschien wil jij je wel begeven op mijn niveau
misschien komt het dan tot een discussie die wat vriendelijker verloopt

passion
12-05-2009, 16:30
de beveiliger zou jan oosterbaan al 2 keer gewaarschuwd hebben op het kickbox gala omdat hij niet zicht baar een goede kleur lint om had, lachend werd de beveiliger door jan oosterbaan op zei geduwd tot 2 keer toe 3e keer heeft de beveiliger de weg versperd voor jan oosterbaan , gezegt tegen hem ik doe ook alleen maar mijn werk u mag hier niet in zoals ik net al zei dat is dus de 3e waarschuwing! ik vind het dus erg onrespectvol dat de beveiliger zo opzij word geduwd en dan heb ik het niet eens over de klap die hij heeft uitgedeeld ,daarnaast heeft hij voor de klap in zijn gezicht ook al een klap op het sleutelbeen gegeven waarna hij vroeg aan de beveiliger wat is er dan moet je vechten? waarop de beveiliger antwoordde : lijkt mij niet zo een slim idee ik doe alleen maar mijn werk en ik heb de opdracht gekregen mensen die niet zichtbaar goed gelint zijn buiten deze zaal te houden.
ik kan dit nou niet vergelijken met het incident in italie aangezien de beveiliger zich hier aan de regels heeft gehouden, zoals getuigen zeggen hij heeft jan oosterbaan niet aan geraakt of uitgedaagd . hij heeft jan oosterbaan alleen aangesproken op zijn niet zichtbare kleur code.


dankjewel voor deze mededeling
aangezien ik de beveiliger goed ken vond ik het niet op zijn plaats als ik informatie over het gebeuren hier zou neerzetten.
ik vind het wel fijn dat er dus iemand op de hoogte is van deze affaire en dit wel kan zetten op de site,
met name ook omdat je alleen de feiten door jou geconstateerd hier neerzet en niet en niemand door de slijk haalt

Slachtofferhulp
12-05-2009, 16:36
Zijn mensen die een aanvaring met Jan niet meer na kunnen vertellen.
Zijn mensen die een aanvaring met Jan niet meer na kunnen vertellen.

hmm klinkt idd alsof jan oosterbaan een goede man is,,:S

SebasMMA
12-05-2009, 16:40
Dom van die beveilger dat ie niet wist tegen wie hij even uit de hoogte en denigrerend bijdehand ging doen. Dat heeft hem 5 platen opgeleverd en dan is hij er nog goed vanaf gekomen. Zijn mensen die een aanvaring met Jan niet meer na kunnen vertellen.

hij heeft jan oosterbaan alleen aangesproken op zijn niet zichtbare kleur code

Ja tuurlijk iedereen die Jan aanspreekt wordt gelijk het ziekenhuis ingeslagen daar staat ie bekend om..zucht! Die homo beveiliger kijkt alleen naar polsbandjes en als je niet eens weet wie Jan Oosterbaan is die even iemand gaat begroeten in het zogenaamde VIP gedeelte dan ben je echt niet geschikt voor dit vak. Viel nog mee dat Jan niet werd tegengehouden toen hij opkwam met zijn vechter..want dan moest je je ook helemaal wringen door al die VIP tafeltjes om bij de ring te komen.
Wat dat betreft verdient de oorganistatie van Ring Sensation ook wel een brevet van onvermogen.

Wat ben jij voor stakker.. Doe es ff een sneltreintje koppen gast.

Marco
12-05-2009, 16:41
slotje ?

passion
12-05-2009, 16:44
Omdat je de beveiliger “goed kent“? Gisteren was je nog zijn moeder, getuige je uitspraak “Wie aan mijn kind komt komt aan mij“, hoeveel accountjes heb je ondertussen wel niet aangemaakt hier?


zoals je al hebt kunnen lezen 2 accounts,
toverheks en passion
ik was gister zijn moeder, vandaag nog steeds hoor, en denk je niet dat ik als moeder, de beveiliger goed ken
dat spreekt toch voor zich
ik kan me niet heugen dat ik ook maar ergens op de site heb ontkent wie ik ben

passion
12-05-2009, 16:48
Dom van die beveilger dat ie niet wist tegen wie hij even uit de hoogte en denigrerend bijdehand ging doen. Dat heeft hem 5 platen opgeleverd en dan is hij er nog goed vanaf gekomen. Zijn mensen die een aanvaring met Jan niet meer na kunnen vertellen.

hij heeft jan oosterbaan alleen aangesproken op zijn niet zichtbare kleur code

Ja tuurlijk iedereen die Jan aanspreekt wordt gelijk het ziekenhuis ingeslagen daar staat ie bekend om..zucht! Die homo beveiliger kijkt alleen naar polsbandjes en als je niet eens weet wie Jan Oosterbaan is die even iemand gaat begroeten in het zogenaamde VIP gedeelte dan ben je echt niet geschikt voor dit vak. Viel nog mee dat Jan niet werd tegengehouden toen hij opkwam met zijn vechter..want dan moest je je ook helemaal wringen door al die VIP tafeltjes om bij de ring te komen.
Wat dat betreft verdient de oorganistatie van Ring Sensation ook wel een brevet van onvermogen.
de persoon in deze kwestie jan is helemaal niet bekent bij ons, wat is hier nou verkeerd aan. je bent wel iets vooruit gegaan in je taalgebruik, je zegt nu al homo beveiliger, misschien kan je in je volgende commentaar het word homo weglaten, staat iets beschaafder
oja je begrijpt het weer helemaal verkeerd,
de beveiliger is niet even uit de hoogte en denigrerend bijdehand gaan doen hoor,
hij heeft alleen een persoon of die nou bekent is of niet de regels verteld

Tsuki
12-05-2009, 16:49
slotje ?


niks ervan ik heb mijn chips nog niet op ..............

passion
12-05-2009, 16:53
niks ervan ik heb mijn chips nog niet op ..............

ondanks de triestheid van dit voorval, kan ik lachen en ben ik blij dat er ook nog mensen met humor zijn

RobVan de V
12-05-2009, 16:57
de beveiliger zou jan oosterbaan al 2 keer gewaarschuwd hebben op het kickbox gala omdat hij niet zicht baar een goede kleur lint om had, lachend werd de beveiliger door jan oosterbaan op zei geduwd tot 2 keer toe 3e keer heeft de beveiliger de weg versperd voor jan oosterbaan , gezegt tegen hem ik doe ook alleen maar mijn werk u mag hier niet in zoals ik net al zei dat is dus de 3e waarschuwing! ik vind het dus erg onrespectvol dat de beveiliger zo opzij word geduwd en dan heb ik het niet eens over de klap die hij heeft uitgedeeld ,daarnaast heeft hij voor de klap in zijn gezicht ook al een klap op het sleutelbeen gegeven waarna hij vroeg aan de beveiliger wat is er dan moet je vechten? waarop de beveiliger antwoordde : lijkt mij niet zo een slim idee ik doe alleen maar mijn werk en ik heb de opdracht gekregen mensen die niet zichtbaar goed gelint zijn buiten deze zaal te houden.
ik kan dit nou niet vergelijken met het incident in italie aangezien de beveiliger zich hier aan de regels heeft gehouden, zoals getuigen zeggen hij heeft jan oosterbaan niet aan geraakt of uitgedaagd . hij heeft jan oosterbaan alleen aangesproken op zijn niet zichtbare kleur code.

Ik ken beide personen niet persoonlijk. Als het echt zo gegaan is dan is het m.i. belachelijk wat er gebeurd is.


Dom van die beveilger dat ie niet wist tegen wie hij even uit de hoogte en denigrerend bijdehand ging doen. Dat heeft hem 5 platen opgeleverd en dan is hij er nog goed vanaf gekomen. Zijn mensen die een aanvaring met Jan niet meer na kunnen vertellen.


Zeg jij werkt zeker bij zo'n obscuur spierballen incasso buro'tje?

Als de persoon in kwestie zelf niet zo uit de hoogte en bijdehand was had hij gewoon even naar de organisatie gelopen en even geregeld dat hij een juiste kleur kreeg. De beste man deed blijkbaar gewoon zijn werk. Als niemand zich aan de regels houdt wordt het een zooitje.

Zijn mensen die een aanvaring met Jan niet meer na kunnen vertellen:sleep1::sleep1:

Stoer man!!!:thup:

De man van 14K
12-05-2009, 17:17
Dus jij vind dat, omdat het Jan Oosterbaan is, hij het recht heeft om iemand zijn kop te verbouwen ondanks dat die wellicht moeilijk loopt te doen?
Kijk, Jan is een topknokker en goed dat hij hier nog even zijn excuses maakt maar met een voorbeeldfunctie in de sport moet je natuurlijk niet bij het minste geringste iemand zijn kop er af slaan.
Wellicht had Jan even moeten uitleggen wie hij is in plaats van hem een beetje wegduwen en was het die jongen dan wel duidelijk geweest. In eigen huis (Schiedam toch?) kan ik me voorstellen dat je er maar al te graag vanuit gaat dat je op handen gedragen wordt en dat iedereen uit de beveiliging jou goed kent.

passion
12-05-2009, 17:18
Hahaha blind staren op regels dus, zonder enige nuance? Dan ben je dus niet geschikt voor dit vak!

Saki kwam ook nog langs op dit gala, die hoefde geen kaartje te kopen en hij liep ook gewoon in dat belachelijk armoedige VIP gedeelte, rond de ring. Gelden de regels dan opeens niet? Zo ook Spong die met een paar mensen op de foto ging zonder rood vip bandje ......En als we het toch over regels hebben..alleen mensen met een VIP bandje EN trainers mogen daar lopen, want die VIP tafels stonden bijna in de ring! En laat Jan Oosterbaan nu toevallig een trainer zijn. De beveiliger heeft dus erg gefaald. Zijn straf is wat hard, dat geef ik toe... maar gefaald heeft ie.

na alle quotes kan ik dan nu zeggen dat dit de eerste is waar je volgens mijn normen en waarden normaal reageerd.
knap hoor
dit was dus de bedoeling van deze hele topic
gewoon je mening geven

ps, ik ken saki niet en jan niet dus is onbelangrijk voor mij wat voor kleur vip bandje ze nu wel of niet dragen en waar de tafels staan.
jij vind dat de beveiliger gefaald heeft.
ik vind erg dat de beveiliger zo gewond is.

voor mij is de discussie gesloten
wat er verder gaat gebeuren is een zaak tussen de beveiliger en de tegenpartij

NielsN
12-05-2009, 17:18
Hahaha blind staren op regels dus, zonder enige nuance? Dan ben je dus niet geschikt voor dit vak!

Saki kwam ook nog langs op dit gala, die hoefde geen kaartje te kopen en hij liep ook gewoon in dat belachelijk armoedige VIP gedeelte, rond de ring. Gelden de regels dan opeens niet? Zo ook Spong die met een paar mensen op de foto ging zonder rood vip bandje ......En als we het toch over regels hebben..alleen mensen met een VIP bandje EN trainers mogen daar lopen, want die VIP tafels stonden bijna in de ring! En laat Jan Oosterbaan nu toevallig een trainer zijn. De beveiliger heeft dus erg gefaald. Zijn straf is wat hard, dat geef ik toe... maar gefaald heeft ie.

Gozer.

Serieus. Dit topic is 5000 keer bekeken. Hoeveel mensen zijn er denk je, van al degenen die die thread bekeken hebben, die jou niet sneu vinden?

Think about it.

MJOKKIE
12-05-2009, 17:33
Pater is in de rooms-katholieke Kerk (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rooms-katholieke_Kerk) de naam die gegeven wordt aan een monnik (http://nl.wikipedia.org/wiki/Monnik_(christendom)), kloosterling (http://nl.wikipedia.org/wiki/Kloosterling), missionaris (http://nl.wikipedia.org/wiki/Missionaris) of lid van een religieuze congregatie (http://nl.wikipedia.org/wiki/Congregatie_(kloostergemeenschap)) die priester (http://nl.wikipedia.org/wiki/Priester) is.
Het woord zelf komt uit het Latijn (http://nl.wikipedia.org/wiki/Latijn), Grieks (http://nl.wikipedia.org/wiki/Grieks) en Umbrisch (http://nl.wikipedia.org/wiki/Umbrisch) en betekent "vader". Vergelijk met "frater", hetwelk "broeder" betekent.

Vraagje aan Pater. Ik krijg de indruk dat je de grond kust waarop Jan Oosterbaan loopt. Vind je het nou werkelijk zo stoer wat ie heeft (lijkt te hebben) gedaan. Als ik jou teksten -sjiek geformuleerd overigens- lees, kan ik me niet aan die indruk onttrekken. Maar wat maakt Jan Oosterbaan, een veroordeeld moordenaar- dat hij boven de wet staat.
Jij vindt dus dat iemand met een zekere reputatie zich van god noch gebod iets hoeft aan te trekken. Maar zoiets heet crimineel en/of asociaal gedrag en wordt in een rechtstaat als de onze bestraft.
De heer Oosterbaan heeft twaalf jaar de tijd gehad om over zijn (mis)daden na te denken maar kennelijk met niet al te veel resultaat. Wellicht kan de rechter dit straks in overweging nemen.
Dat Jan Oosterbaan zijn excuus hier aanbiedt, ook al vermoed ik een door zijn advocaat ingegeven en geformuleerd pr-offensief, is correct maar beter richt hij zich tot het slachtoffer zelf, inclusief schadevergoeding en een bloemetje.

Of klinkt dat iets te gay voor een pater:D

Ik wens het slachtoffer en familie alle succes toe

chief108
12-05-2009, 17:36
ik heb een flashback...


geloof me, die 10 pgs halen we..:eek:

Marco
12-05-2009, 17:43
ik heb een flashback...

ook deze haalt de 10..

Mike
12-05-2009, 17:48
beter richt hij zich tot het slachtoffer zelf, inclusief schadevergoeding en een bloemetje.

Dat doet ie toch ook...beter lezen Sjaak!

Waar is Sjaak dan? Als die er zo nog bij komt gaat topic zeker naar de 10

OSU ;)

Justinian
12-05-2009, 17:59
Mensen, het gaat weer helemaal nergens over. Topic gesloten!