PDA

View Full Version : fotoverslag vechtsport gala brummen???



Mistaah_Lopez
11-05-2009, 09:43
Dag allemaal,

weet iemand of er foto's zijn gemaakt bij t vechtsportgala in Brummen afgelope zaterdag (09-05)?

bij voorbaat dank

Ush Nicky

Khanom Thom
11-05-2009, 09:55
Onze reporter Ronald was er om een fotoverslag te maken. Helaas viel zijn camera uit zijn tas en brak door tweeën.
Geen verslag door Mixfight dit keer dus! Erger is nog dat de camera van Ronald kapot is...


Geronimo

chief108
11-05-2009, 10:05
:eek:

wow...
that sucks man....

Ronald
11-05-2009, 10:20
Yep, echt zwaar balen. Het gebeurde overigens niet op het gala maar eerder die dag al, dus de grootste schok was ik al weer te boven. Maar je schrikt je kapot als je camera plotseling in 2 stukken op de grond ligt.

Volgende keer ben ik weer van de partij Nicky.

Mistaah_Lopez
11-05-2009, 10:43
ow ok

helaas helaas, hopelijk volgende keer beter

hou ik je aan dat je de volgende keer weer van de partij bent:D

Dragon Tail
11-05-2009, 12:24
Onze reporter Ronald was er om een fotoverslag te maken. Helaas viel zijn camera uit zijn tas en brak door tweeën.
Geen verslag door Mixfight dit keer dus! Erger is nog dat de camera van Ronald kapot is...


Geronimo

Ik tipte Ronald nog om wat foto's bij zijn Almelose collega te bietsen en dat ik nog wel wilde bemiddelen. Hij vertelde ook nog dat de verslaggever wegens omstandigheden verstek moest laten gaan, maar die taak had jij, Geronimo, toch wel op je kunnen nemen? (je had een kleedkamer vol verzorgers..) :D

Khanom Thom
11-05-2009, 13:57
Ik tipte Ronald nog om wat foto's bij zijn Almelose collega te bietsen en dat ik nog wel wilde bemiddelen. Hij vertelde ook nog dat de verslaggever wegens omstandigheden verstek moest laten gaan, maar die taak had jij, Geronimo, toch wel op je kunnen nemen? (je had een kleedkamer vol verzorgers..) :D

Begin je weer te stoken, ik kan toch ook niet helpen dat jij een kutdag had die dag.
Trouwens, waar staan de foto's eigenlijk op FT? Gala was al 3 dagen geleden ;)

Dragon Tail
12-05-2009, 21:49
Begin je weer te stoken, ik kan toch ook niet helpen dat jij een kutdag had die dag.
Trouwens, waar staan de foto's eigenlijk op FT? Gala was al 3 dagen geleden ;)

Sensei Tuan Besar,

Relax man! Men is daar niet zo wanhopig. Het leven is al jachtig genoeg.
Dat ik jou een leuke dag heb bezorgd in voor jou een kutjaar doet me goed. ;)

Ik strijk mijn hand over mijn hart voor jou onhebbelijkheden en speel je nu alvast een exlusieve foto toe van jouw geweldige pupil. :) (niet aan Robbie doorvertellen hoor)

Foto: Marnix Hoeven (Almelo)
http://xs839.xs.to/xs839/09202/073977.jpg (http://xs.to)

Marco
12-05-2009, 21:55
gelukkig is Ronald goed verzekerd ?

Ringmaster
12-05-2009, 22:03
Ik strijk mijn hand over mijn hart voor jou onhebbelijkheden en speel je nu alvast een exlusieve foto toe...

Haha wat een vredelievend persoon ben je toch :lol:

Ronald
12-05-2009, 22:28
gelukkig is Ronald goed verzekerd ?
Dat ben ik aan het uitzoeken maar het lijkt er vooralsnog wel op :)