PDA

View Full Version : BYES!! Beelden van Bovy Sor Udomson VS Fabio Pinca



payap
11-05-2009, 20:03
Eindelijk is ie er!! Opnamen van het slugfest uit Parijs vorige maand tussen Bovy Sor Udomson en Fabio Pinca!

Dailymotion - Fabio Pinca vs Bovy 1/2 - a Sports et Extrême video (http://www.dailymotion.com/user/kalgoran/video/x98zj5_fabio-pinca-vs-bovy-12_sport)


Dailymotion - Fabio Pinca vs Bovy 2/2 - a Sports et Extrême video (http://www.dailymotion.com/user/kalgoran/video/x995mu_fabio-pinca-vs-bovy-22_sport)

Milk
11-05-2009, 20:42
Wow...

Milk
12-05-2009, 01:14
Deze partij krijgt te weinig liefde jongens :) Rebump

Richelieu
12-05-2009, 10:36
Enorm slugfest van de bovenste plank!!! Eén van de mooiste partijen die ik live heb gezien! Enorm beladen doordat zowel het complete publiek als iedereen rond de ring achter Pinca stond, die trouwens al die poespas niet nodig heeft aangezien het een erg goede vechter is met een ijzersterke conditie.

Niet geheel duidelijk is te zien dat Bovy en diens hoek (aangezien Pinca en zijn populaire promotor tijdens de rust continu in beeld) zijn erg geirriteerd waren vanwege het feit dat Pinca's elleboog niet betraft werd. Nadat Bovy net zo lekker erop los hakte ging de zaal compleet los! Echt een superpartij die ik graag nog wel eens op FMT regels zou willen zien.

Djani
12-05-2009, 11:19
Dat is pas epic shizzle, wat n strijd. Ik zou deze partij ook op fullMT willen zien, maar dan zou het snel afgelopen zijn denk ik:D

Bovy staat, net als veel andere thaise vechters overigens, erg vaak in de ring. 3 keer per maand zulke klappen vangen lijkt me niet gezond voor hem.

sportfan
12-05-2009, 12:29
Enorm slugfest van de bovenste plank!!! Eén van de mooiste partijen die ik live heb gezien! Enorm beladen doordat zowel het complete publiek als iedereen rond de ring achter Pinca stond, die trouwens al die poespas niet nodig heeft aangezien het een erg goede vechter is met een ijzersterke conditie.

Niet geheel duidelijk is te zien dat Bovy en diens hoek (aangezien Pinca en zijn populaire promotor tijdens de rust continu in beeld) zijn erg geirriteerd waren vanwege het feit dat Pinca's elleboog niet betraft werd. Nadat Bovy net zo lekker erop los hakte ging de zaal compleet los! Echt een superpartij die ik graag nog wel eens op FMT regels zou willen zien.

Prima partij maar de partijdigheid bij de Fransen die is al jaren ongekend... bah... als je als buitenlander in Frankrijk vecht heb je altijd de tegenstander, de scheidrechter en de overige officials tegen je...

Rougemonkey
12-05-2009, 12:43
Bruut!

Ringmaster
12-05-2009, 15:34
Ik hoorde al dat ik deze partij moest zien, kon 'm alleen nergens vinden. Bedankt man!

payap
12-05-2009, 21:02
Ik hoorde al dat ik deze partij moest zien, kon 'm alleen nergens vinden. Bedankt man!

Was echt een ongelovelijk gevecht. Harmen en ik waren er in Parijs bij en er was niemand die tijdens deze partij op de stoel bleef zitten.

Ringmaster
12-05-2009, 22:47
Niet geheel duidelijk is te zien dat Bovy en diens hoek (aangezien Pinca en zijn populaire promotor tijdens de rust continu in beeld) zijn erg geirriteerd waren vanwege het feit dat Pinca's elleboog niet betraft werd. Nadat Bovy net zo lekker erop los hakte ging de zaal compleet los! Echt een superpartij die ik graag nog wel eens op FMT regels zou willen zien.

Inderdaad, een knokker eerste klas die fransoos, maar wel een viezerik! Hij begint tot twee keer toe zelf met die ellebogen!

Zal wel feest geweest zijn voor jullie daar of niet?! Ik had dit verslag trouwens helemaal nog niet gelezen... http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=91369

Harmen heeft het slecht he de laatste tijd, ik heb met 'm te doen. Al die jetlags ;)

bami112
13-05-2009, 15:05
eccht een vette partij!

J_roen
13-05-2009, 15:12
pff wat een bikkel partij. zou die partij nog wel is willen zien op FMT regels. MET een goede cutman!

marcelt
13-05-2009, 15:22
Lijkt me een leuke partij voor de volgende Slamm !

Highline
13-05-2009, 15:58
net gekeken, wat een super partij, echt kei en keihard en een onmenselijk hoog tempo

marcelt
13-05-2009, 16:15
Vette shit. Fabio Pinca naar NL halen net als John Wayne Parr!