PDA

View Full Version : Persbericht: Seminar Kaas & Overeem @ Wormer 24-05-09



Richelieu
12-05-2009, 13:40
Persbericht

Beste Sportvrienden,

Op zondag 24 mei 2009 zullen Gokhan Saki en Sahin Yakut een seminar geven met als thema “jeugd en kickboksen”. Zowel Sahin “kaas” Yakut als Gokhan “”The Rebel” Saki hebben geen introductie nodig.
Gohkan Saki is onder leiding van Ramon Dekker en Cor Hemmers uitgegroeid tot een van de toppers in het K1 circuit. Met zijn fameuze overwinning op favoriet Tyrone Spong heeft deze Golden Glory telg laten weten dat hij de absolute top binnen het K-1 Circuit zit. Sahin Yakut, voor fans bekend als “Kaas “draait al geruime tijd mee aan de top van -75 kg in de Kickboks scene. " Kaas " die het volgende week tegen Perry Ubeda zal opnemen op het Its Showtime evenement in de Arena zal ook tijdens dit seminar zijn kennis met jullie delen en zijn kunsten vertonen.
Beide vechters zullen zich geheel belangeloos inzetten voor de stichting: “Save The Children”.
Save The Children is de grootste onafhankelijke internationale kinderrechten organisatie die strijd om het verbeteren van de leefomstandigheden en toekomstperspectieven van kinderen en jongeren in moeilijke omstandigheden. Dit doet de organisatie waar ook ter wereld en ongeacht geslacht, ras, nationaliteit, geloof of politieke gezindheid.
Seminar zal bestaan uit presentaties en workshops.

U kunt zich inschrijven door een mail te sturen naar [email protected] met de volgende gegevens:

Naam en achternaam:
Leeftijd:
Woonplaats:
vechtsport ervaring:
welke sportschool en hoe lang al actief:

Let op! Er zit een maximaal aantal deelnemers aan deze seminar dag, en gezien het thema “jeugd en kickboksen”is geeft de organisatie voorrang aan jeugdige kickboksers. Uiteraard kunnen volwassen zich ook inschrijven. Schrijf je tijdig in want er zijn maar een beperkt aantal plekken beschikbaar. De kosten inclusief lunch zijn €25,- .
Graag contant voldoen aan de deur.

Deelnemers zorgen zelf voor de volgende spullen: Sportkleding, bokshandschoenen, scheenbeschermers, bitje en tok.
Nog vragen? Graag via mail : [email protected]
Intresse gewekt ? Dan zien wij je de 24ste!

Titiana van Polanen Petel & Noell Twigt

raveboy
12-05-2009, 14:03
Wel cool , alleen kaas is toch geen K-1 Max vechter? meer showtime, superleague, THTH , Rings vechter.

Tsuki
12-05-2009, 15:03
ziet er wel goed uit, en voor een goed doel dat is altijd netjes.

Richelieu
12-05-2009, 15:07
Wel cool , alleen kaas is toch geen K-1 Max vechter? meer showtime, superleague, THTH , Rings vechter.

Nee, dat klopt deels wat je zegt. De organisatie van dit seminar heeft meer geprobeerd om de deelnemers een breed spetrum te kunnen aanbieden. Saki is natuurlijk een zwaargewicht die regelmatig partijen binnen de K-1 organisatie draait en Kaas is een lichtere vechter die ook op de -70 Kg heeft gezeten, maar nu iets zwaarder vecht. De deelnemers aan het seminar krijgen in ieder geval les van een top zwaargewicht (K1) en lichtgewicht (K1 MAX), dus voor ieder wat wils.

marcelt
13-05-2009, 01:22
Geweldig dit!

jury
13-05-2009, 15:42
echt tof :thup:

Garcia
13-05-2009, 19:00
Vet hoor, trouwens wat ik wel apart vind is dat de 11e ik dit al had gepost maar nergens mijn post meer kan terugvinden :(

Richelieu
13-05-2009, 19:13
Vet hoor, trouwens wat ik wel apart vind is dat de 11e ik dit al had gepost maar nergens mijn post meer kan terugvinden :(

Nee hoor, de 12de om 14.09...dubbelposting dus ;)

Buakaw Por Pramuk
13-05-2009, 19:36
Tof!

Garcia
13-05-2009, 19:37
Nee hoor, de 12de om 14.09...dubbelposting dus ;)

Hehe vandaar, ben ook in de war met data..... maar lekker belangrijk, het staat in iedergeval op MF :D

Richelieu
21-05-2009, 13:46
Beste Sportvrienden,

zoals jullie weten zullen is as zondag 24 mei het kickboks seminar tbv "save the children". dit Seminar staat onder leiding van Kaas en Saki. Tot mijn grote spijt heeft Saki af moeten zeggen,wegens contractuele verplichtingen in het buitenland. Ik ben uiteraard niet bij de pakken neergaan zitten en heb een meer dan waardig vervanger kunnen vinden in de persoon van Alistair "Demololition Man" Overeem. Alistair heeft aangegeven dat hij er samen met jullie een geweldige dag van wil maken. Dus heb je je nog niet opgeven doe dit dan als nog via [email protected] met de volgende gegevens:

Naam en achternaam:
Leeftijd:
Woonplaats:
vechtsport ervaring:
welke sportschool en hoe lang al actief:

Let op! Er zit een maximaal aantal deelnemers aan deze seminar dag, en gezien het thema “jeugd en kickboksen”is geeft de organisatie voorrang aan jeugdige kickboksers. Uiteraard kunnen volwassen zich ook inschrijven. Schrijf je tijdig in want er zijn maar een beperkt aantal plekken beschikbaar. De kosten inclusief lunch zijn €25,- .

Graag contant voldoen aan de deur.
Deelnemers zorgen zelf voor de volgende spullen: Sportkleding, bokshandschoenen, scheenbeschermers, bitje en tok.
Nog vragen? Graag via mail : [email protected]

Tot zondag!

http://img200.imageshack.us/img200/4245/semi.jpg