PDA

View Full Version : Beste MMA -80kg B-klasse vechters in NL /INFO/



LittleWanderlei
13-05-2009, 22:37
Wie zijn zowat de beste MMA -80kg B vechters in Nederland?

Ik praat ook over de up and coming beesten van NL.

Zet de naam en de stats als het mogelijk is. (win-loss..)

En is er een kampioen van nederland in de MMA B-klasse -80?

Alvast bedankt allemaal. :)

sikkwitttet
13-05-2009, 23:32
ikke ben een beest min 80. heb 4 flamewars overleefd.ben keyboardwarrior 2005-2006 geweest. ben toen jaartje er uit gegaan. en heb sinds 2007 die vacant titel weer in bezit.

ik bedoel ben min 80 kilo en heb een 1-0 (1 ko).


min kansloze antwoord komt op sorry best onmogelijke vraag. want gast bedoel je iedere -80 kilo b vechter? das een aantal, en die zijn vaak locale heroes, als er zo eentje in groningen is, is het moeilijk hem te kennen in adam. snapje, die gasten vechten toch nog vaak op locale gala's.

LittleWanderlei
13-05-2009, 23:49
Ahzo dus das allemaal meer locaal en verspreid. En kampioenen in de Bklasse per 5kg hebben jullie ook niet? Dus alles gebeurd zowat in de A klasse dan.

Pimp-Daddy
14-05-2009, 10:36
De -80 kg klasse bestaat niet echt, tis -76 kg en dan -83 kg...

Tot een paar jaar geleden had je veel leuke vechters rond lopen in de B-klasse tot -83 kg: Cees van Dijk, Hubert Veenendaal, Arno Verbraak, Ufuk, Rody Troost, Onze eigen Bram van Koppen natuurlijk, Willy Ni vocht volgens mij ook nog wel eens tot 83 kg. We horen heelaas weinig meer van deze jongens...

PerfectTeam
14-05-2009, 10:49
Wat ons al is opgevallen is dat B klasse iets meer Belgisch is. In Nederland wordt er meer gesproken van amateur/semi pro & pro. Wat een voordeel voor de Nederlandse organisatoren is dat pro gevechten tegen het Belgische B tarief van ongeveer 125/150 euro zeer goedkoop zijn.

ChimiChero
14-05-2009, 13:17
De -80 kg klasse bestaat niet echt, tis -76 kg en dan -83 kg...

Tot een paar jaar geleden had je veel leuke vechters rond lopen in de B-klasse tot -83 kg: Cees van Dijk, Hubert Veenendaal, Arno Verbraak, Ufuk, Rody Troost, Onze eigen Bram van Koppen natuurlijk, Willy Ni vocht volgens mij ook nog wel eens tot 83 kg. We horen heelaas weinig meer van deze jongens...

Klopt, allemaal top vechters
Ik herinner me ook nog een goede knokker ( zijn nickname in het forum was toen Tarzan als ik mij niet vergis) http://www.mixfight.nl/forum/images/smilies/wink3.gif

sikkwitttet
14-05-2009, 13:23
jah 125 euro vind ik ook erg weinig jah.

maar in nl is meer prof en amateur jah.
en je bent opeens een bekende als je in buitenland opeens wint

LittleWanderlei
14-05-2009, 16:52
zo zo, der komt al wat meer klaarheid in de zaak :), ik zal dan na de zomer tegen een paar local 'semi-pro' hero's vechten, héhé en 125 euro is idd véél te weinig, de motiveert gewoon niet om te vechten.. 250-300 euro voor een Semi-Pro fight vind ik meer dan normaal.

Mr 1 Leg
14-05-2009, 17:02
YES GO PATRICE IY LIKE ITTTTTTTTTTTT :thup::thup::thup:

Perfectteamcindy
14-05-2009, 17:20
En wij,... de rest van team perfect dus, zullen trouw op post zijn om onze Patrice aan te moedigen vanop de zijlijn :-)
Is zo he Franske ;-)

Mr 1 Leg
14-05-2009, 17:23
En wij,... de rest van team perfect dus, zullen trouw op post zijn om onze Patrice aan te moedigen vanop de zijlijn :-)
Is zo he Franske ;-)a ge da mor wet op zen antwerps perfectteam rules for ever :thup:;)he cindyke

Perfectteamcindy
14-05-2009, 17:24
Idd :-)
haha,... op den duur gaan ze hier nog een hekel aan ons krijgen door ons gezeur over team perfect... Maar ja, waart hart van vol is loopt de mond van over. En da is bij ons mma en de kids he Frans ;-)

Mr 1 Leg
14-05-2009, 17:34
Idd :-)
haha,... op den duur gaan ze hier nog een hekel aan ons krijgen door ons gezeur over team perfect... Maar ja, waart hart van vol is loopt de mond van over. En da is bij ons mma en de kids he Frans ;-)dat is het minste van mijn zorg ik denk zoals jij denkt mma en kids for ever onze forumbroeders verstaan dat wel of ni soms hahahahahah grtz :thup:PERFECTTEAM RULES NOGMAALS DAS TOCH NORMAAL DAT JE VOOR JE CLUB EN COACHES STOEFT door hem staan we waar we nu staan dat mag gezegd worden simpel hahahahahaha

sikkwitttet
14-05-2009, 18:53
ik maak mij meer zorgen over dat ''nederlands''. dan over team perfect.:whistling:

payap
14-05-2009, 19:57
De -80 kg klasse bestaat niet echt, tis -76 kg en dan -83 kg...

Tot een paar jaar geleden had je veel leuke vechters rond lopen in de B-klasse tot -83 kg: Cees van Dijk, Hubert Veenendaal, Arno Verbraak, Ufuk, Rody Troost, Onze eigen Bram van Koppen natuurlijk, Willy Ni vocht volgens mij ook nog wel eens tot 83 kg. We horen heelaas weinig meer van deze jongens...

Ufuk was gisterenavond nog hard aan het trainen en hoopt dat er nog een tegenstander voor hem wordt gevonden voor volgende week vrijdag op Up Coming Glory. Meen -76.

LittleWanderlei
14-05-2009, 20:26
Ik ben bezig met een schema om mijn gewicht gezond naar beneden te halen, ik zou graag -77 vechten maar das echt extreem momenteel, 'kurkdroog' weeg ik iets van een 78.9, dus -77 is net iets te veel van het goede spijtig genoeg :) Vind het wel spijtig dat er geen tussen 'weight' class is, tussen -77 en -84 (want -83 is niet echt iets officieel dacht ik) is er toch schommel van 7 kg ..

LittleWanderlei
14-05-2009, 20:29
dat is het minste van mijn zorg ik denk zoals jij denkt mma en kids for ever onze forumbroeders verstaan dat wel of ni soms hahahahahah grtz :thup:PERFECTTEAM RULES NOGMAALS DAS TOCH NORMAAL DAT JE VOOR JE CLUB EN COACHES STOEFT door hem staan we waar we nu staan dat mag gezegd worden simpel hahahahahaha


Blijf eens ontopic! :)

Pimp-Daddy
15-05-2009, 01:56
Klopt, allemaal top vechters
Ik herinner me ook nog een goede knokker ( zijn nickname in het forum was toen Tarzan als ik mij niet vergis) http://www.mixfight.nl/forum/images/smilies/wink3.gif (http://www.mixfight.nl/forum/images/smilies/wink3.gif)

Ja Tarzan, van shooto.nl... Hoe zou het met hem zijn nu??

Mr 1 Leg
15-05-2009, 11:18
patrice ze na braaf ok hahahaha ;)