PDA

View Full Version : Rampage' Returns To Coaching For 'The Ultimate Fighter Season 10



RayOmac
14-05-2009, 14:26
MMAFighting.com is reporting that Quinton "Rampage" Jackson will return to coaching for the tenth season of The Ultimate Fighter, according to friend and training partner Tiki Ghosn.
"I'm doing the next 'Ultimate Fighter,'" Ghosn said in a phone interview with TapouT Radio on Monday. "I'm going to be the striking coach for Team Rampage."

Jackson had coached on the seventh season of The Ultimate Fighter opposite Forrest Griffin, and was often criticized for his laid back attitude on the show. Jackson went on to lose
his light heavyweight championship belt to Griffin in the coach vs. coach title bout at UFC 86 last July.

The other coach for the season will be determined next Saturday when champion Rashad Evans faces undefeated Lyoto Machida, with the winner going on to coach the season. The winner of that fight will face Rampage later this year, likely in December when the season ends.

While few details are known about season ten, the UFC held a casting call last month looking for middleweights,
light-heavyweights and heavyweights for the season.

Wiseguy
14-05-2009, 14:34
Had op Shogun vs Rua gehoopt. Jammer!

Mule-Kick
14-05-2009, 16:00
Had op Shogun vs Rua gehoopt. Jammer!

Shogun vs Rua? Bedoel je Ninja of is het een typfout? :P

Overigens hoop ik eigenlijk niet dat Rampage weer TUF gaat doen, daar gaat altijd veel tijd inzitten waardoor het lijkt alsof de betreffende vechters/coaches al eeuwen niet meer geknokt hebben.

Marchant
14-05-2009, 16:05
Mauricio "Shogun" Rua Schizofreen? :whistling:

HUNTER
14-05-2009, 16:07
HMMMZ

als ik iemand geen goede coach vond dan was het wel Rampage

Pepe the Ice-Murderer
14-05-2009, 16:09
Shogun vs Rua... zal een nipte partij worden denk ik :D

Ontopic: Rampage was idd geen beste coach.

dirk5
14-05-2009, 16:10
Ben het met Hunter eens, maarja... it is all about the ratings!!!

Wiseguy
14-05-2009, 16:44
Bedoelde Shogun vs Rampage haha

MilfhunterMMA
14-05-2009, 17:27
Bedoelde Shogun vs Rampage haha

ik denk dat shogun de taal te slecht beheerst, maar ik zou hem wel tegen rampage willen zien.

wrestler_nl
14-05-2009, 18:12
ik zie liever nieuwe coaches!!

ik zou leben wel als coach willen zien!

dirk5
14-05-2009, 18:15
ik zie liever nieuwe coaches!!

ik zou leben wel als coach willen zien!

Denk dat dat niet meer zal gebeuren, Leben zit namelijk binnen de UFC op de schopstoel en krijgt nog 1 gevecht zich te bewijzen.

wrestler_nl
14-05-2009, 18:24
Denk dat dat niet meer zal gebeuren, Leben zit namelijk binnen de UFC op de schopstoel en krijgt nog 1 gevecht zich te bewijzen.

klopt maar het zou wel cool zijn ...chris leben als coach!

sikkwitttet
14-05-2009, 18:51
alles beter dan die gasten nu vind ik.
henderson vind ik te dom, wel aardige gast enzo.maar kon vooral in begin mij opfokken over dat onduidelijke praten van hem(is nog erger soms dan die britten).
en bisping kan ik mij echt aan opfokken als hij weer helemaal denkt dat hij de man is.,

Sendur
15-05-2009, 09:59
ik hoop op Rampage vs Jackson of was het Jackson vs Rampage??



Even serieus, ik hoop op Lyoto vs Jackson puur omdat ik wil dat Lyoto Rashad verslaat.

Maar Ik denk dat Rampage vs Rashad leuker wordt voor op tv hehe vooral na die laatste staredown.

Tony
15-05-2009, 10:26
Ik blijf er bij dat Tito Ortiz de beste coach ooit was in TUF...

Mule-Kick
15-05-2009, 10:28
en bisping kan ik mij echt aan opfokken als hij weer helemaal denkt dat hij de man is.,

Bisping is toch ook de man? :thup:

Ik vind dat ze voor het volgende seizoen weer op zoek moeten naar 2 coaches die elkaar echt niet moeten zoals eerder: hughes vs. serra, ortiz vs. shamrock en pulver vs. penn

dietrik
15-05-2009, 13:25
Ik blijf er bij dat Tito Ortiz de beste coach ooit was in TUF...

+ 10

En Shamrock de slechtste, die maakte er echt een potje van.

weks
15-05-2009, 13:27
Bisping is toch ook de man? :thup:

Ik vind dat ze voor het volgende seizoen weer op zoek moeten naar 2 coaches die elkaar echt niet moeten zoals eerder: hughes vs. serra, ortiz vs. shamrock en pulver vs. penn

heeft wel wat inderdaad ja
maar rampage - rashad is perfect wat mij betreft

biggz
15-05-2009, 14:37
Rashad vs Rampage zou echt gruwelijk zijn

Om de strijd goed op gang te krijgen word er in het midden van de ring een chicken hot wing gelegd