PDA

View Full Version : Dana White: Tom Atencio is an effing ‘loser’ and a ‘goof’



Tony
15-05-2009, 08:34
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/10/atenciochokedanawhite.jpg
Props: Cage Writer (http://sports.yahoo.com/mma/blog/cagewriter/post/White-Atencio-is-a-loser-should-drop-fighting-;_ylt=AucUqF6K7j4iRTvJdL2o75A9Eo14?urn=mma,163333)
Quoteworthy:

“If I were him, I’d want to fight me, too. I’m the guy who is killing all of his hopes and dreams…. But why would I fight this goof? He’s neither a fighter nor a promoter. He’s a [expletive] loser. That’s all he is…. Let me tell you something: When I was $44 million in the hole, the last thing I was doing was leaving the office and going out to train for a joke of a fight. I was in the office and trying to find a way to make this thing work. Why would I waste one second of my second of my day worrying about this [expletive] guy? He should be worried about the millions and millions of his bosses, or his partners’ money, whoever it is, that’s he’s burning. That’s a complete joke.”
UFC President Dana White responds to recent comments from Affliction Vice President Tom Atencio about a possible showdown some day in the future. Atencio made the remarks (http://mmamania.com/2009/05/05/mma-quick-quote-tom-atencio-walks-the-walk-dana-white-talks-the-talk/)during a recent press conference to promote his upcoming welterweight fight against Randy Hedderick at “Ultimate Chaos,” which is scheduled for the Mississippi Gulf Coast Coliseum in Biloxi, Miss., on June 27. White is clearly not interested — or impressed — with his now rival’s offer. Should he be?

Tony
15-05-2009, 08:36
weet je... hoeveel ik soms ook een hekel heb aan Dana....

Hij heeft wel degelijk een punt... Mede door hem is de UFC gegroeid van niets tot iets... van dikke schulden tot dikke winsten...

En als Dana dat bereikt heeft door destijds 80 uur per week te werken dan kan je daar alleen je petje voor af nemen...

punt

Mule-Kick
15-05-2009, 08:44
Je kunt het werk dat Dana voor UFC heeft gedaan idd niet ontkennen, zonder hem was het nooit uitgegroeid tot de UFC die we vandaag de dag kennen. Maar puur vanuit een entertainment point of view zou ik het gevecht toch wel willen zien, maar goed ben er bijna zeker van dat het never ever gaat gebeuren.

Mike
15-05-2009, 10:17
om naar de next level te kunnen als pro sport moet de ufc uiteindelijk toch dana white dumpen

hij kan ze niet verder brengen dan dit, sterker nog hij is momenteel de belangrijkste factor dat het niet mainstream kan worden. neemt niet weg dat t knap is en de sport heel veel aan white te danken heeft. maar zoals hij zich gedraagt past niet bij de officiele en prof organisatie die de ufc pretendeert te zijn

Pepe the Ice-Murderer
15-05-2009, 10:30
om naar de next level te kunnen als pro sport moet de ufc uiteindelijk toch dana white dumpen

hij kan ze niet verder brengen dan dit, sterker nog hij is momenteel de belangrijkste factor dat het niet mainstream kan worden. neemt niet weg dat t knap is en de sport heel veel aan white te danken heeft. maar zoals hij zich gedraagt past niet bij de officiele en prof organisatie die de ufc pretendeert te zijn


Je hebt gelijk en ook niet. Dana heeft de UFC (samen met financiële steun van maffiabroertjes Fertitta) tot ongekende hoogten gebracht.

Maar ik vind de sport eigenlijk al veel te mainstream geworden. Als je kijkt naar de TUF-show, dan zien die mannen er toch echt uit als karikaturen die weggelopen zijn uit een slechte westcoast gangsta-film...

Het hele "bad boy" imago dat de UFC op de atleten plakt vind ik echt schijt. Zoiets kom je in het oosten toch niet tegen.

Voor mij hoeft de sport helemaal niet mainstream te worden! De vechters moeten professionele atleten zijn die jaren met hun sport(en) bezig zijn. Want laat ons eerlijk zijn: MMA als sport bestaat niet. Het is een samenraapsel van.

Ik heb liever enkele competities met snoeiharde concurrentie en spetterende gevechten dan duizend en één organisaties die allemaal de stoerste willen zijn...

Vandaag de dag traint zelfs jan met de pet MMA. Na drie maanden trainen stappen ze de ring in en dan krijgen we het soort gevechten die meer lijken op willen maar niet kunnen.

Begrijp me niet verkeerd, zo krijgt jong talent ook de kans, dat is de positieve kant, maar als ik kijk naar bv. het Belgische MMA wereldje, ... pfff echte toppers van internationaal niveau zitten hier niet bij. Mits misschien enkele uitzonderingen die wel het potentieel hebben. En dit is volgens mij door een gebrek aan grondige training en niet enkel MMA training.

Iemand die jarenlang judo gedaan heeft, een deftige muay thai of boks achtergrond heeft en dan MMA gaat trainen, dat is volgens mij toch iemand die completer zal zijn dan een man die enkel "MMA" beoefent.

Dus FUCK MAINSTREAM, mma is geen voetbal :)

dirk5
15-05-2009, 10:39
Het begint pas echt mainstream te worden als ik straks van mensen hoor dat ze "UFC" trainen.

de eerste de beste die dat tegen mij zegt krijgt een spinning backfist om zijn oren.

Tony
15-05-2009, 10:52
i dare you :p

[edit]

ps: dan ga maar niet naar Dr Phil kijken :lol:

Vitor Belfort
15-05-2009, 10:56
Heb je Dr. Phil episode al gezien dan Tony? Of is die aflevering er nog niet!?