PDA

View Full Version : kun we ergens ons geld nog terug krijgen voor de its floptime



rafi
15-05-2009, 13:02
ik heb 310 euro voor 2 kaartjes in vak 115. om tyrone te zien tegen een hongaar en joeie tegen een onbekende engelsman. en ik had nog expres gewacht om op de laatste moment nog kaartjes te kopen.want het is ieder jaar het zelfde met its floptime. :thown::thown:

Dennuz
15-05-2009, 13:12
Tja, dat is idd vrij zuur.. Maar ben bang dat ze niet met refunds gaan werken..

PerfectTeam
15-05-2009, 13:28
Er staan toch nog vele supergoede wedstrijden gepland hé. Of niet soms?

Highline
15-05-2009, 13:30
daarom, nog zat ander moois toch?

killerboy
15-05-2009, 13:35
dat valt reuze mee jij vergeet erbij te melden :

de partij waar iedereen op zit te wachten , een partij die normaal alleen in japan te verwachten zou maar nu in nederland .
BADR HARI VS SEM SCHILT .


de nummer 1 van nederland in de -70 klasse tegen de veelbesproken opkomende talent .
ANDY SOUWER VS CHAHID

de meest explosieve vechter van Nederland en mischien wel van de wereld tegen een andere wereldtopper die zich weer wilt gaan bewijzen dat ie nog steeds bij de wereldtop hoort.
MELVIN MANHOEF VS STEFAN LEKO

2 jonge zwaargewichten voor de toekomst die nog heel veel van zich zullen laten horen maar wie is nou beter dat gaan ze morgen uitvechten.
ERROL ZIMMERMAN VS MOURAD BOUZIDI

de meest explosieve vechter in de -70 klasse van nederland met wel 1 van de mooiste opkomsten van nederland tegen iemand waarvan hij al 2 keer heeft verloren maar het dit keer wilt recht zetten.
GAGO DRAGO VS WILLIAM DIENDER

en dan 2 vechter die allebei ontzettend technisch en snel zijn die allebei absoluut tot de wereldtop behoren.
FALDIR CHABARI VS GIORGIO PETROSYN

en nog vele andere toppers zoals :

JOERIE MES
SAHIN KAAS YAKUT
MURAT DIRECKI
PERRY UBEDA
BRIAN LO-A-NJOE
SEM BRAAN
IMRO MAIN
RICARDO FYEET
HASSAN EL HAMZOUI
ORONO

Collina
15-05-2009, 13:45
dat valt reuze mee jij vergeet erbij te melden :

de partij waar iedereen op zit te wachten , een partij die normaal alleen in japan te verwachten zou maar nu in nederland .
BADR HARI VS SEM SCHILT .


de nummer 1 van nederland in de -70 klasse tegen de veelbesproken opkomende talent .
ANDY SOUWER VS CHAHID

de meest explosieve vechter van Nederland en mischien wel van de wereld tegen een andere wereldtopper die zich weer wilt gaan bewijzen dat ie nog steeds bij de wereldtop hoort.
MELVIN MANHOEF VS STEFAN LEKO

2 jonge zwaargewichten voor de toekomst die nog heel veel van zich zullen laten horen maar wie is nou beter dat gaan ze morgen uitvechten.
ERROL ZIMMERMAN VS MOURAD BOUZIDI

de meest explosieve vechter in de -70 klasse van nederland met wel 1 van de mooiste opkomsten van nederland tegen iemand waarvan hij al 2 keer heeft verloren maar het dit keer wilt recht zetten.
GAGO DRAGO VS WILLIAM DIENDER

en dan 2 vechter die allebei ontzettend technisch en snel zijn die allebei absoluut tot de wereldtop behoren.
FALDIR CHABARI VS GIORGIO PETROSYN

en nog vele andere toppers zoals :

JOERIE MES
SAHIN KAAS YAKUT
MURAT DIRECKI
PERRY UBEDA
BRIAN LO-A-NJOE
SEM BRAAN
IMRO MAIN
RICARDO FYEET
HASSAN EL HAMZOUI
ORONO

Je weet het mooi te vertellen, maar Rafi heeft het over tyrone.

Kan me voorstellen dat mensen balen!

Gr. Collina

Jay Hoov
15-05-2009, 13:55
Ravi is right...is elk jaar hetzelfde!!!
Begrijp me niet verkeerd...zijn nog steeds TOP partijen, maar elk jaar gaat het fout.....
Een hoop bla bla bla dus.....

gerrie
15-05-2009, 13:59
pffffffff

A.F.
15-05-2009, 14:09
Ik vind dat er gewoon een boeteclausule in het contract moet worden opgenomen dat als je kort van tevoren afzegt zonder de juiste reden dus door een blessure ofzo , dat je poen moet gaan dokken!

Moet je zien hoe het dan gaat lopen

Jay Hoov
15-05-2009, 14:11
Ik vind dat er gewoon een boeteclausule in het contract moet worden opgenomen dat als je kort van tevoren afzegt zonder de juiste reden dus door een blessure ofzo , dat je poen moet gaan dokken!

Moet je zien hoe het dan gaat lopen

Ben ik het weer met je eens......

HUNTER
15-05-2009, 14:12
Ik vind dat er gewoon een boeteclausule in het contract moet worden opgenomen dat als je kort van tevoren afzegt zonder de juiste reden dus door een blessure ofzo , dat je poen moet gaan dokken!

Moet je zien hoe het dan gaat lopen


op zich goed natuurlijk, maar wie gaat dat controleren? Met die zeshonderd bondjes is er altijd wel weer een die hieraan niet meedoet....

En wat is een 'juiste reden'? Is dan bijv. een blauwe plek op je scheen ook een blessure?

Wiseguy
15-05-2009, 14:12
Daar kan It's showtime niets aandoen. Als je zoveel partijen hebt is de kans gewoon groot dat er een aantal partijen niet doorgaan.
Is het de schuld van Showtime dat Karaev op het laatst afzegt? Dat lijkt me niet.
Verder zijn ze ook afhankelijk K1 MAX die paar weken geleden plaatsvond.

Ondanks de afzegging van Karaev blijft er een mooie matchmaking over. Hoe vaak krijg je de kans om Hari of Schilt in Nederland te zien vechten.

Jay Hoov
15-05-2009, 14:14
Daar kan It's showtime niets aandoen. Als je zoveel partijen hebt is de kans gewoon groot dat er een aantal partijen niet doorgaan.
Is het de schuld van Showtime dat Karaev op het laatst afzegt? Dat lijkt me niet.
Verder zijn ze ook afhankelijk K1 MAX die paar weken geleden plaatsvond.

Ondanks de afzegging van Karaev blijft er een mooie matchmaking over. Hoe vaak krijg je de kans om Hari of Schilt in Nederland te zien vechten.


Als je weet dat er een K1 Max van tevoren is, dan moet je, voordat je de partijen gaat samenstellen, daaraan denken.....en niet eerst iedereen naar de Arena lokken!!!!
Hop...en weer terugvallen op Badr vs Schilt!

A.F.
15-05-2009, 14:15
op zich goed natuurlijk, maar wie gaat dat controleren? Met die zeshonderd bondjes is er altijd wel weer een die hieraan niet meedoet....

En wat is een 'juiste reden'? Is dan bijv. een blauwe plek op je scheen ook een blessure?

Ik vind : omdat ie niet goed heeft getraind... GEEN goede reden... Een blauwe plek ook natuurlijk niet... Maar een blessure( iets gekneusd, gebroken ofzo) laat je controleren door een onafhankelijke arts...

En de bondjes die hebben er helemaal niets mee te maken...

In het buitenland is dat meer als normaal hoor, zelfs op kleinere gala's heb ik het meegemaakt dat je 2 maanden voor je partij een contractje opgestuurd krijgt met bepaalde voorwaardes

123trisweat
15-05-2009, 14:32
zit me opeens te bedenken, komt het ook wel eens andersom voor:
Heb je kaartjes gekocht worden om 5 voor 12 de partijen
Fedor - Lesnar
Mousasi - Machida

aan het programma toegevoegd
:D

leks
15-05-2009, 14:36
nee het is net de belasting joh

jan sensei kyokushin
15-05-2009, 14:37
op zich goed natuurlijk, maar wie gaat dat controleren? Met die zeshonderd bondjes is er altijd wel weer een die hieraan niet meedoet....

En wat is een 'juiste reden'? Is dan bijv. een blauwe plek op je scheen ook een blessure?Osu

600 bondtjes:ehhh::blowup: maar :wacko:opzouten terug brengen naar 10 bondtjes zat genoeg

YoMarK
15-05-2009, 14:41
Dit heeft toch helemaal niets met Its showtime te maken.
Bij ieder bond/evenement loop je het risico dat er mensen afhaken, lullig maar het is niet anders. Als promotor kan je iemand niet dwingen om de ring in te gaan, bovendien is de line-up gewoon zo goed, dat dit nog geen ramp is imho.

Mickey
15-05-2009, 14:42
Ik vind dat er gewoon een boeteclausule in het contract moet worden opgenomen dat als je kort van tevoren afzegt zonder de juiste reden dus door een blessure ofzo , dat je poen moet gaan dokken!

Moet je zien hoe het dan gaat lopen

Yup! Exact. Ik snap ook bij god niet waarom dat niet kan werken in ons wereldje.. Als ik in mijn sector deadlines niet nakom gaan er boete clausules in werking treden.

Mickey
15-05-2009, 14:44
op zich goed natuurlijk, maar wie gaat dat controleren? Met die zeshonderd bondjes is er altijd wel weer een die hieraan niet meedoet....

En wat is een 'juiste reden'? Is dan bijv. een blauwe plek op je scheen ook een blessure?

Je kunt dan als partij gewoon met de overeenkomst naar de rechter stappen. Daar komt geen bond bij kijken. En in het contract moet je uiteraard afhechten wat zou gelden als "partij aflassende blessures"

Ik denk echt dat dit juridisch netjes te regelen moet zijn.

Karel
15-05-2009, 14:46
jammer idd, maar met een boel leuke partijen is elke uitvaller erg...het blijft natuurlijk wel een goed gala, verandert er niks aan dat je voor partijen een kaartje koopt waar niet van tevoren bij staat dat het waarschijnlijk niet doorgaat.
Je hebt het wel over profs, mensen wiens werk dit is dus je mag toch verwachten dat je op tijd op de hoogte bent, en anders een ander toppartij ervoor terugkrijgt..

ze hadden het trouwens wat mij betreft wel kunnen beperken door bv Spong gewoon tegen een topper uit Nederland te zetten...

Stallion
15-05-2009, 14:48
Beetje goedkoop zo'n reactie. It's Showtime kan hier niets aan doen. Het is ook nog maar de vraag of bij het samenstellen van de matchmakeing al bekend was dat er een K1 max is een paar weken voor It's Showtime

kooivechter
15-05-2009, 15:03
Beetje goedkoop zo'n reactie. It's Showtime kan hier niets aan doen. Het is ook nog maar de vraag of bij het samenstellen van de matchmakeing al bekend was dat er een K1 max is een paar weken voor It's Showtime

vind ik ook hoor. wel erg makkelijk. dit zijn altijd factoren waar je weinig invloed op kan hebben, hoe graag simon ook zou willen. ze hebben er alles aan gedaan om een mooie match making neer te zetten. snap wel dat het zuur is als je zoveel geld betaalt dat er een aantal partijen niet door gaan. maar er blijft een hele mooie match making over.

stefan
15-05-2009, 15:04
Ik vind dat er gewoon een boeteclausule in het contract moet worden opgenomen dat als je kort van tevoren afzegt zonder de juiste reden dus door een blessure ofzo , dat je poen moet gaan dokken!

Moet je zien hoe het dan gaat lopen flipper is helemaal correct, dit roep ik al jaren.
In the USA of Canada krijg je 2 maanden voor dat je vecht een contract die je moet tekenen, zeg je af kost het je geld, en terecht.

TOON
15-05-2009, 15:08
Ik vind dat er gewoon een boeteclausule in het contract moet worden opgenomen dat als je kort van tevoren afzegt zonder de juiste reden dus door een blessure ofzo , dat je poen moet gaan dokken!

Moet je zien hoe het dan gaat lopen

X100000!!!

showtime is hier ieder jaar weer de dupe van, vorig jaar ook al toen K1 max op een gegeven moment een toernooi plande een paar weken voor de arena...
heb sowieso het idee dat ze in japan zelfs nog vechten als ze een longontsteking gehad hebben twee weken vantevoren...dat dan weer wel, meer geld? meer exposure?? zeg ut maar...

dirk5
15-05-2009, 15:19
Dit heeft toch helemaal niets met Its showtime te maken.
Bij ieder bond/evenement loop je het risico dat er mensen afhaken, lullig maar het is niet anders. Als promotor kan je iemand niet dwingen om de ring in te gaan, bovendien is de line-up gewoon zo goed, dat dit nog geen ramp is imho.

Volgensmij ligt het daar wel aan, stelde net in vorige topic ook al deze vraag:

Hoe komt het dat dit bij het gala in de arena altijd is dat er mensen op het laatst afzeggen? In vergelijk: de UFC geeft elke maand een gala inplaats van 1 keer per jaar, en daar komt het vrijwel nooit voor.

Ik snap dat its showtime een gala is wat mensen ook op andere plekken laat vechten in tegenstelling tot de UFC en dat je daarom minder grip hebt op eventuele blessures, maar het oogt mij een beetje amateuristisch.

chief108
15-05-2009, 15:22
flipper = correct

guess2007
15-05-2009, 15:28
In vergelijk: de UFC geeft elke maand een gala inplaats van 1 keer per jaar, en daar komt het vrijwel nooit voor.



Ik denk dat als je Dana een keer zo'n streek als Karaev leverd je daarna je cariere in de usa kunt vergeten.

Wheelie
15-05-2009, 15:47
Staan inderdaad nog genoeg mooie partijen op het programma, maar wel heel jammer dat Karaev niet tegen Spong vecht

Garcia
15-05-2009, 15:59
Ik ben blij dat ik geen kaartje gekocht heb. Spong was voor mij namelijk de reden waarom ik naar dit gala wilde gaan. Erg jammer voor Spong dat zijn partij niet doorgaat, maar voor alle liefhebbers, niet teveel zeuren want de line-up van dit gala is gewoon super!!

Coldcrust
15-05-2009, 16:08
ik heb 310 euro voor 2 kaartjes in vak 115. om tyrone te zien tegen een hongaar en joeie tegen een onbekende engelsman. en ik had nog expres gewacht om op de laatste moment nog kaartjes te kopen.want het is ieder jaar het zelfde met its floptime. :thown::thown:

Trap er dan ook niet meer in!

simtekf1
15-05-2009, 16:22
Je kan beter boos zijn op GG.

Perfectteamcindy
15-05-2009, 16:35
Ik denk dat er nog genoeg knappe partijen opt programma staan....
Ni zo zeuren dus! Er zijn ergere dingen. Showtime levert uiteindelijk toch stees knappe galas vind ik!

mokumnised
15-05-2009, 16:38
Je kan beter boos zijn op GG.


De fout(en) ligt idd niet bij It's Showtime, ik denk dat Simon rutz zijn pan uit flipt laat staan Tyrone die nu al aan zijn 3e tegenstander toe is.

Slome
15-05-2009, 16:47
Tijden de persconferentie liet Tyrone weten er niet mee te zitten.. Vechten is Vechten.. en dit keer tegen Atilla Karacs....

Simon daarin tegen. Die was goed kwaad, dan wel niet op GG, maar naar Saki persoonlijk.. dit omdat nadat Karaev had afgezegt. Saki weer liet blijken toch te wilen vechten... (voor het 3dubbele salaris)...

Hier was Simon niet blij mij. dit liet hij duidelijk blijken tijden de persconferentie....

A.F.
15-05-2009, 16:50
Tijden de persconferentie liet Tyrone weten er niet mee te zitten.. Vechten is Vechten.. en dit keer tegen Atilla Karacs....

Simon daarin tegen. Die was goed kwaad, dan wel niet op GG, maar naar Saki persoonlijk.. dit omdat nadat Karaev had afgezegt. Saki weer liet blijken toch te wilen vechten... (voor het 3dubbele salaris)...

Hier was Simon niet blij mij. dit liet hij duidelijk blijken tijden de persconferentie....

Nou zakt me broek af!.... MEEN JE DIT NOU? Wat een eikel.... Eerst ze fans laten vallen omdat ie "geblesseerd"is... En dan OPEENS weer kunnen vechten ... Echt een naai streek dit!

simtekf1
15-05-2009, 16:54
Beetje jammer van Saki, heel jammer.
Hoop dat hij de volgende keer goed op z'n bek gaat.

Maar waarschijnlijk komt Ba Boon wel weer met een forum post waarin alles blijkt dat het niet aan Saki ligt.

Slome
15-05-2009, 16:55
Nou zakt me broek af!.... MEEN JE DIT NOU? Wat een eikel....

Ja meen ik..
Ik heb ook ergens gehoord dat Simon al zijn gesprekken opneemt;);)
Haha... Dr zal vast wel ergens een geluidsopname of iets dergelijks zijn van de persconferentie..... Kan je t rustig zelf beluistern...
Saki zal uiteindelijk de gebeten hond zijn... hij vecht niet, nu niet, en in de toekomst is het ook nog onzeker....(ivm It's showtime dan...)

Durfal
15-05-2009, 17:12
Ja meen ik..
Ik heb ook ergens gehoord dat Simon al zijn gesprekken opneemt;);)
Haha... Dr zal vast wel ergens een geluidsopname of iets dergelijks zijn van de persconferentie..... Kan je t rustig zelf beluistern...
Saki zal uiteindelijk de gebeten hond zijn... hij vecht niet, nu niet, en in de toekomst is het ook nog onzeker....(ivm It's showtime dan...)

Als Saki eerst afzegt,terwijl de geruchtenstroom al een week aan de gang was op de forums
Als Saki dan opeens een week geleden zegt,hee ik kan toch vechten......
Als Saki dan opeens wel 2 x zoveel gage wil hebben,en voor een gala in Turkye in istanbul
in het voetbalstadion van Besiktas,opeens 3 x zoveel gage wik hebben,dan kun je toch rustig zeggen dat het saki flink naar zn hoofd is gestegen.
Dan heeft Rutz gelijk dat ie niet mee werkt aan zulke praktijken!!
Eens kijken wat de beroemde Jamila daar nu eens ovet te zeggen heeft.

chief108
15-05-2009, 17:16
Simon daarin tegen. Die was goed kwaad, dan wel niet op GG, maar naar Saki persoonlijk.. dit omdat nadat Karaev had afgezegt. Saki weer liet blijken toch te wilen vechten... (voor het 3dubbele salaris)...

wat een lul zeg....

Slome
15-05-2009, 17:27
Als Saki eerst afzegt,terwijl de geruchtenstroom al een week aan de gang was op de forums
Als Saki dan opeens een week geleden zegt,hee ik kan toch vechten......
Als Saki dan opeens wel 2 x zoveel gage wil hebben,en voor een gala in Turkye in istanbul
in het voetbalstadion van Besiktas,opeens 3 x zoveel gage wik hebben,dan kun je toch rustig zeggen dat het saki flink naar zn hoofd is gestegen.
Dan heeft Rutz gelijk dat ie niet mee werkt aan zulke praktijken!!
Eens kijken wat de beroemde Jamila daar nu eens ovet te zeggen heeft.

Die zal wel niet reageren, het zal dan opeens om TEAM REBEL gaan..

ZakKa!
15-05-2009, 17:30
Eens kijken wat de beroemde Jamila daar nu eens ovet te zeggen heeft.

Verander beroemd in berucht ;)

Nu wordt ik zelf eerlijk gezegd ook een beetje boos. Als hij nu opeens wel kan vechtne, moet hij gewoon voor de normale gage vechten.

mokumnised
15-05-2009, 18:06
Originally Posted by Durfal http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=738823#post738823)
Eens kijken wat de beroemde Jamila daar nu eens ovet te zeggen heeft.
Helemaal niets natuurlijk, ik val in herhaling maar in het Spong-Saki topic bleef het toen ook akelig stil.
Waardeloze actie overigens van Saki om zich nu wel beschikbaar te stellen , heel laf en hij maakt zich hier zeker niet populair mee.
De overwinning tegen imo op dat moment een matige Spong is hem naar zijn bol gestegen, maar dan vergeet hij voor het gemak even dat hij die partij uit angst voor gezichtsverlies zelf heeft afgezegd.
Dat er bij hem helemaal geen spraak van wat voor blessure dan ook is geweest, is voor mij zo klaar als een klontje.

Topnamen als Badr en Schilt doen allebei water bij de wijn en Saki wil 3x zijn oorspronkelijke gage, die is echt aan het zweven!

Ik hoop dat de k-1 hem snel tegen Badr matched, staat ie weer snel met zijn beide benen op de grond.

blackadder
15-05-2009, 18:28
Topnamen als Badr en Schilt doen allebei water bij de wijn en Saki wil 3x zijn oorspronkelijke gage, die is echt aan het zweven!
Inderdaad ja. Komt nog maar net kijken en gedraagt zich nu al als een diva.

Kingster
15-05-2009, 18:35
Je zou je ticket hebben gekocht speciaal om saki te zien vechten en dan krijg je dit te horen....

Benieuwd naar de GG reactie hierop.

adenane
15-05-2009, 20:34
Helemaal niets natuurlijk, ik val in herhaling maar in het Spong-Saki topic bleef het toen ook akelig stil.
Waardeloze actie overigens van Saki om zich nu wel beschikbaar te stellen , heel laf en hij maakt zich hier zeker niet populair mee.
De overwinning tegen imo op dat moment een matige Spong is hem naar zijn bol gestegen, maar dan vergeet hij voor het gemak even dat hij die partij uit angst voor gezichtsverlies zelf heeft afgezegd.
Dat er bij hem helemaal geen spraak van wat voor blessure dan ook is geweest, is voor mij zo klaar als een klontje.

Topnamen als Badr en Schilt doen allebei water bij de wijn en Saki wil 3x zijn oorspronkelijke gage, die is echt aan het zweven!

Ik hoop dat de k-1 hem snel tegen Badr matched, staat ie weer snel met zijn beide benen op de grond.

Of met z'n neus tegen het canvas!!!!:twak:

rafi
15-05-2009, 20:48
saki is het naar z.n kop gestegen 3 jaar geleden smeekte hij simon nog om in de arena te mogen vechten. ik hoop voor simon dat hij hier van heeft geleerd en hem nooit meer matcht.

chief108
15-05-2009, 20:55
Of met z'n neus tegen het canvas!!!!:twak:
hell yeah...

Perfectteamcindy
15-05-2009, 21:57
Nou zakt me broek af!.... MEEN JE DIT NOU? Wat een eikel.... Eerst ze fans laten vallen omdat ie "geblesseerd"is... En dan OPEENS weer kunnen vechten ... Echt een naai streek dit!
Is idd een kutstreek, hoop dat Tyrone hem mooi op zijn plek zet:eek:

lopez86
15-05-2009, 22:54
x2.
Saki heeft voor mij hiermee echt afgedaan.
Van mij mag hij nooit meer gematcht worden door It's Showtime, of welke andere promoter dan ook.
Over een aantal jaar is de K-1 klaar en dan zit Saki zonder werkgever, in je eigen vingers snijden noemen we dat.

Jarno
15-05-2009, 23:53
Vind het op zich toch wel jammer dat iedereen Karracs als een koekie ziet... Errol walste er vorig jaar in het toernooi ook niet zo maar even over heen... alleen kreeg hij toen last met zijn scheen dat open klapte...

lopez86
16-05-2009, 00:56
Mee eens, Karacs is geen beginner en keihard.
Heeft niet altijd geluk gehad in het verleden maar zeker wel een jongen om rekening mee te gaan houden.

onne1983
18-05-2009, 10:43
Beetje triest om het gelijk It's Floptime te noemen.
Ten eerste kan Showtime er niets aan doen, en ten tweede, ik heb echt een top gala gezien. Helemaal het eerste deel was om je vingers bij af te likken!
Ook zag ik een topic waar het publiek er van langs kreeg. Vond ik ook onterecht, Alleen bij de partij van Spong werd gefloten, voor de rest was het publiek waanzinnig vond ik. Zoals ze tekeer gingen bij de laatste partij was ongekend.
Drago's opkomst, Meezingen met Dienders opkomst,Respect voor Leko toen die niet doorkon, Helemaal wild worden bij Lo A Njoe vs Direcki. Was echt een compliment waard vind ik!

jurgen ruymbeek
18-05-2009, 11:04
Beetje triest om het gelijk It's Floptime te noemen.
Ten eerste kan Showtime er niets aan doen, en ten tweede, ik heb echt een top gala gezien. Helemaal het eerste deel was om je vingers bij af te likken!
Ook zag ik een topic waar het publiek er van langs kreeg. Vond ik ook onterecht, Alleen bij de partij van Spong werd gefloten, voor de rest was het publiek waanzinnig vond ik. Zoals ze tekeer gingen bij de laatste partij was ongekend.
Drago's opkomst, Meezingen met Dienders opkomst,Respect voor Leko toen die niet doorkon, Helemaal wild worden bij Lo A Njoe vs Direcki. Was echt een compliment waard vind ik!

dit is gesproken
gelijk heb je
ik heb nl ook een topavond gehad en genoten van spetterende partijen
als er 20 partijen gematcht staan kan je moeilijk verlangen dat het allemaal knalpartijen worden he
de partij van Murat , diender, chaid suower , kreshnick , marat en badr
pfff echt knap om te zien en geweldige sfeer in de arena
en wat een opkomst had Badr weer
leek op zen opkomst in Antwerpen
voor mij een geslaagde avond op een topgala

Fightchick
18-05-2009, 16:09
It's floptime??? Kinderachtig hoor. Wees maar blij dat Karaev niet vocht want hij had Spong alle hoeken laten zien. Want wees eerlijk, Spong vocht helemaal niet goed.

spacebox
18-05-2009, 16:46
It's floptime??? Kinderachtig hoor. Wees maar blij dat Karaev niet vocht want hij had Spong alle hoeken laten zien. Want wees eerlijk, Spong vocht helemaal niet goed.

Dan had hij wel moeten vechten Nu is het alleen maar gezeik. Hij was zelf niet goed genoeg voorbereid dus hoezo zou hij van Spong winnen!!??