PDA

View Full Version : Badr vs Sem *spoiler*



A.F.
17-05-2009, 00:33
Je hebt laten zien wie de kampioen is!!!! Sem opgevreten binnen 2 minuten!!! Eat this!! Haha

ZakKa!
17-05-2009, 00:38
Gewoon te gruwelijk!

ICON
17-05-2009, 00:39
ja ik heb weer vcash verdient!!!

Vitor Belfort
17-05-2009, 00:47
YouTube - Sem Schilt vs Badr Hari 16 mei 2009 Amsterdam Arena It's Showtime (http://www.youtube.com/watch?v=VnatvUE-PS0)

ZakKa!
17-05-2009, 00:49
hehe wie zat ng meer in vak 113, ik was die jongen die met zn blouse ging slingeren

Fedorr
17-05-2009, 00:53
Badr Hari The BEst

Defan
17-05-2009, 00:59
whaha Badr deelt ook koppijn uit..

K-1sunstarr
17-05-2009, 01:00
Dit is top, wat een geweldige prestatie heeft Bahr Hari geleverd, ik denk zelf dat hij hier door meer respect zal krijgen.
Flipper thanks

spacebox
17-05-2009, 01:00
WOOW DA BomB. Niet veel maar toch Vcash. Goh ik ben sprakeloos maar dat was een mooie pot!!!!!!!!!

Wiseguy
17-05-2009, 01:09
Prachtige partij en sfeer. Ik heb daar onbekende mensen omhelst van blijdschap haha.
Kwam Badr nog tegen in de parkeergarage hij was erg vriendelijk.

mokumnised
17-05-2009, 01:12
Had wel wat verwacht van Badr...maar dit!!! tjezus....
Wat een knaller is het.

T15Boxing
17-05-2009, 01:26
Hij begint echt een legend killer te worden haha. Geweldige prestatie en ik hoop echt dat hij zo door zal gaan. Nu moet hij alleen Remy nog verslaan en K1 champ worden, dan is ie al een levende legende.

leks
17-05-2009, 01:27
wow indrukwekkend ik wist wel dattie de reach had maar had niet gedacht dat hij sterk genoeg zou zijn om Sem zo onder druk te kunnen zetten, niet te vroeg gestopt kan het niet goed zien?

Pernik
17-05-2009, 01:32
Hij begint echt een legend killer te worden haha. Geweldige prestatie en ik hoop echt dat hij zo door zal gaan. Nu moet hij alleen Remy nog verslaan en K1 champ worden, dan is ie al een levende legende.

Je kan ook overdrijven.
Op deze beelden lijkt het of Sem mee gaat knokken, Remy gaat "gewoon" in de dekking staan en laat de ander uitrazen, dus wat is nu slim ??

Nopain85
17-05-2009, 01:42
mooie overwinning , mag hem nog steeds niet , de manier dat hij over mma spreekt en andere vechters niet respecteert.

maar mooie victory.

T15Boxing
17-05-2009, 01:43
Je kan ook overdrijven.
Op deze beelden lijkt het of Sem mee gaat knokken, Remy gaat "gewoon" in de dekking staan en laat de ander uitrazen, dus wat is nu slim ??

Ik heb ook niet gezegd dat het gaat lukken. Badr is zeker mn favoriet maar Remy is gewoon een moeilijke stijl voor Badr, dus daar zal hij altijd moeite mee hebben denk ik.

JHNY
17-05-2009, 02:18
Sem moet toch nog maar eens goed nadenken of hij echt wil blijven vechten.... vond hem totaal niet gretig genoeg..

verder een mooie tactiek van Badr natuurlijk, gewoon slim aangepakt en super afgemaakt!

A.F.
17-05-2009, 02:53
Amsterdam zou huilen toch? Hahaha we lachen alleen maar !

slee
17-05-2009, 02:58
Geweldig gedaan Badr!!!

In 6 maanden gewonnen van Peter Aerts en Sem Schilt. Allebei voortijdig en indrukwekkend wijze.

Voor mij ben jij de echte kampioen.

Jamila
17-05-2009, 12:10
Badr was ijzer sterk en respect ..... en nu gaan we kijken of hij zijn controle niet verliest in de k-1 finale. Ik zie hem toch geen kampioen worden.


Gr, Jamila:thup:

A.F.
17-05-2009, 12:13
Hij heeft de 3voudig kampioen in 1 minuut eruit geslagen...

Iets wat niemand verwachtte... Dan heb je in mijn ogen de grootste kans om de K1 te winnen

nila
17-05-2009, 12:15
WARRRRR BADR

rafi
17-05-2009, 12:17
Badr was ijzer sterk en respect ..... en nu gaan we kijken of hij zijn controle niet verliest in de k-1 finale. Ik zie hem toch geen kampioen worden.


Gr, Jamila:thup:sem gaat winnen he. van wat hij gister heeft laten zien. badr heeft gister de sterkste golden glorie vechter zijn poepie laten ruiken.

Gr, Rafi:thup:

chief108
17-05-2009, 12:18
Geweldig gedaan Badr!!!

In 6 maanden gewonnen van Peter Aerts en Sem Schilt. Allebei voortijdig en indrukwekkend wijze.

Voor mij ben jij de echte kampioen.
:stupid:

Badr heeft overweldigend GGewonnen
echt top

chief108
17-05-2009, 12:19
Hij heeft de 3voudig kampioen in 1 minuut eruit geslagen...

Iets wat niemand verwachtte... Dan heb je in mijn ogen de grootste kans om de K1 te winnen
juustem...
dat loog er niet om

El Bambino
17-05-2009, 12:26
:stupid:

Badr heeft overweldigend GGewonnen
echt top

De echte kampioen heet Bonyaski. Maar Badr verdient natuurlijk alle credits voor deze partij. Feliciteerd Badr!

Mark105
17-05-2009, 13:21
Hij begint echt een legend killer te worden haha. Geweldige prestatie en ik hoop echt dat hij zo door zal gaan. Nu moet hij alleen Remy nog verslaan en K1 champ worden, dan is ie al een levende legende.

Hahaha levende legende. Hij komt niet eens in de buurt! Hij heeft heel knap een losse partij gewonnen tegen een topper. En dat is het. 5 maanden terug ging hij nog kansloos zwaar KO tegen Overeem.

Iggy
17-05-2009, 13:37
Grandioos van hari. Waardig kampioen.

ZakKa!
17-05-2009, 13:48
Hahaha levende legende. Hij komt niet eens in de buurt! Hij heeft heel knap een losse partij gewonnen tegen een topper. En dat is het. 5 maanden terug ging hij nog kansloos zwaar KO tegen Overeem.

Van meerdere toppers...

sjaakie'tje
17-05-2009, 13:50
Hij heeft de 3voudig kampioen in 1 minuut eruit geslagen...

Iets wat niemand verwachtte... Dan heb je in mijn ogen de grootste kans om de K1 te winnen

De reden waarom Hari wint van Schilt is omdat deze laatste gewoon slecht kan boksen. Omdat hij groter is volstaat het voor hem wat terug te leunen om boksstoten te vermijden tegen kleinere vechters (normaalgezien dus). Hari heeft echter heel lange armen, kan goed boksen, is snel en krachtig en agressief.

Zijn sterkste wapen is dus Schilt zijn zwakste plak. De laatste stoten waarmee hij Semmy raakte kon hij enkel maken omdat hij zo een grote reach heeft.

Nu zie je wat er gebeurt als Sem iemand van zijn eigen grootte tegenkomt die wat kan boksen. Als hij een cm of 20 kleiner was geweest was dit al veel vaker gebeurd. Ignashov deed het reeds voor met snelle krachtige stoten en een lange reach.

T15Boxing
17-05-2009, 13:53
Hahaha levende legende. Hij komt niet eens in de buurt! Hij heeft heel knap een losse partij gewonnen tegen een topper. En dat is het. 5 maanden terug ging hij nog kansloos zwaar KO tegen Overeem.

Beter lezen vriend:)
Niet nu. Eerst Remy verslaan en K1 kampioen worden. Dan heeft hij op zijn leeftijd alle toppers verslagen en een K1 GP titel.

ZakKa!
17-05-2009, 13:56
Beter lezen vriend:)
Niet nu. Eerst Remy verslaan en K1 kampioen worden. Dan heeft hij op zijn leeftijd alle toppers verslagen en een K1 GP titel.

Zeker, hij meot alleen nog tegen jerome le Banner, alhoewel Jerome niet meer de topper is die hij is geweest.

Mark105
17-05-2009, 13:59
Beter lezen vriend:)
Niet nu. Eerst Remy verslaan en K1 kampioen worden. Dan heeft hij op zijn leeftijd alle toppers verslagen en een K1 GP titel.

Dus jij vind dat als hij van Remy en de K1 GP titel wint hij in het rijtje Hoost en Aerts hoort?

mokie14
17-05-2009, 14:01
vond de beslissing van de scheid om zo snel te stoppen beetje sneu tis een vechter die 3x K1 achter elkaar gewonnen heeft tis niet zo maar een vechter die kan wel iets hebben ze moeten bij dit soort gevechten een deel van de verandwoording bij de trainer leggen net als die match van jarome dat ie niet meer op zn benen konstaan en toen die handoek erin dat zijn gevechten hari wel verdient gewonnen was jammer dat het zo snel af was

petjekick
17-05-2009, 14:02
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&zideo=6d3471556d773d3d&playzideo=6b3447566e466473 (http://www.mixfight.nl/forum/ http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&zideo=6d3471556d773d3d&playzideo=6b3447566e466473)

Marchant
17-05-2009, 14:03
Damn denk dat heel GG gisteren zo keek.....

http://musikality.net/wp-content/uploads/2009/02/shocked.jpg

mokie14
17-05-2009, 14:04
vond de beslissing van de scheid om zo snel te stoppen beetje sneu tis een vechter die 3x K1 achter elkaar gewonnen heeft tis niet zo maar een vechter die kan wel iets hebben ze moeten bij dit soort gevechten een deel van de verandwoording bij de trainer leggen net als die match van jarome dat ie niet meer op zn benen konstaan en toen die handoek erin dat zijn gevechten hari wel verdient gewonnen was jammer dat het zo snel af was

http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/progress.gif

ZakKa!
17-05-2009, 14:06
vond de beslissing van de scheid om zo snel te stoppen beetje sneu tis een vechter die 3x K1 achter elkaar gewonnen heeft tis niet zo maar een vechter die kan wel iets hebben ze moeten bij dit soort gevechten een deel van de verandwoording bij de trainer leggen net als die match van jarome dat ie niet meer op zn benen konstaan en toen die handoek erin dat zijn gevechten hari wel verdient gewonnen was jammer dat het zo snel af was

In de herhaling kan je zien da Semmy nog zichtbaar aangeslagen was en niet recht overeind stond. De scheids kijkt ook naar de ogen van de vechter. Badr heeft gewoon overtuigend gewonnen

mokie14
17-05-2009, 14:11
toch snap ik wel dat sommige boksers een andere stijl gaan aanleren zoals mijn favo remy tegen vechters als hari als je zo vel en gretig bent kan je alleen maar een verdedigend gevecht houden en daar nmischien uiteindelijk ook winnen

T15Boxing
17-05-2009, 14:16
Dus jij vind dat als hij van Remy en de K1 GP titel wint hij in het rijtje Hoost en Aerts hoort?

Hmmm, nee. Maar Cikatic en Hug bijvoorbeeld zijn legends ook al wonnen ze maar 1 titel. Als hij dit binnen 2/3 jaar kan bereiken is dat indrukwekkend. Tyson was al een legende op zn 22e na een jaar of 2 prof(ook alle toppers zo snel verslagen en werd kampioen).

ZakKa!
17-05-2009, 14:23
Niet in het rijtje hoost en Aerts, maar wel een legende op zich omdat hij in korte tijd en op jonge leeftijd heel veel heeft bereikt.

Defan
17-05-2009, 14:24
Hahaha levende legende. Hij komt niet eens in de buurt! Hij heeft heel knap een losse partij gewonnen tegen een topper. En dat is het. 5 maanden terug ging hij nog kansloos zwaar KO tegen Overeem.


Badr was op z'n 18e al een heel technische vechter. Hij is nu nog geen 24 ofzo.Over 7/8 jaaar zal hij meer titels kunnen behalen dan Aarts ,Hoost en Bonjaski . Zijn manier van vechten is aggresief en explosief ,wat heel leuk is om te zien bij een zwaargewicht. Vergeet niet dat Schilt zich ook de pleuris heeft getraind voor deze match. En dan ko gaat in de 1e ronde.....

Ik zeg niet dat hij beter vecht dan Hoost of Bonjaski , maar in potentie kan hij veel meer bereiken dan de grote namen die we nu hebben.

( De K1 GP kampiOEN Sem Schilt is GGesloopt , GGemept en GGebeukt :twak: )

Mark105
17-05-2009, 14:30
Hmmm, nee. Maar Cikatic en Hug bijvoorbeeld zijn legends ook al wonnen ze maar 1 titel. Als hij dit binnen 2/3 jaar kan bereiken is dat indrukwekkend. Tyson was al een legende op zn 22e na een jaar of 2 prof(ook alle toppers zo snel verslagen en werd kampioen).

Ik denk dat wij gewoon van mening verschillen wanneer je een levende legende ben.

Mark105
17-05-2009, 14:36
[quote=Defan;740167]
Ik zeg niet dat hij beter vecht dan Hoost of Bonjaski , maar in potentie kan hij veel meer bereiken dan de grote namen die we nu hebben.

Dit ben ik met je eens. In potentie. Het talent heeft hij iig. Heb alleen me twijvels of hij de mentaliteit ook heeft. De tijd zal het leren.

Guile
17-05-2009, 14:39
Wat allemaal niet kan, tot dusver heeft ie geen één K1 titel (die HW 100kg title had ie wel ja :D)en dat is toch het hoogsthaalbare. Het is al jaren dat hij 'm gaat pakken. Mooie en duidelijke overwinning hoor, maar december telt wel iets zwaarder.

TOON
17-05-2009, 14:40
das ook iets waardoor ik zoiets heb van: eerst zien dan geloven....
hij heeft de top gehaald...nu nog een K1 GP titel die hij zeker binnen 2 tot 3 jaar een keer gaat halen, ben ik van overtuigd....maar ik heb zo mijn bedenkingen of hij zo lang aan die top kan blijven zoals een hoost of een aerts.... en die bedenkingen gaan niet over zijn skills, dat hij alles heeft om misschien zelfs een hoost, aerts, bonjasky of schilt te overtreffen qua prestaties staat buiten kijf in mijn ogen....

RED SCORPION
17-05-2009, 16:34
Badr was ijzer sterk en respect ..... en nu gaan we kijken of hij zijn controle niet verliest in de k-1 finale. Ik zie hem toch geen kampioen worden.


Gr, Jamila:thup:

Ah, Jamila, natuurlijk zie je hem geen kampioen worden, en de reden is simpel: hij zit niet bij GG.

T15Boxing
17-05-2009, 16:39
Ik denk dat wij gewoon van mening verschillen wanneer je een levende legende ben.

Je hebt mij ook niet aangegeven wat jouw defenitie is van een levende legende.

Prince_Devil
17-05-2009, 16:42
Badr Hari gaat volgend jaar alles winnen!!
Zeker en vast!!!

Justinian
17-05-2009, 16:45
Badr was ijzer sterk en respect ..... en nu gaan we kijken of hij zijn controle niet verliest in de k-1 finale. Ik zie hem toch geen kampioen worden.


Gr, Jamila:thup:
Inderdaad erg sterk gevochten. Als hij zo doorgaat zie ik hem echter wel kampioen worden ;)

El Bambino
17-05-2009, 17:00
Badr was op z'n 18e al een heel technische vechter. Hij is nu nog geen 24 ofzo.Over 7/8 jaaar zal hij meer titels kunnen behalen dan Aarts ,Hoost en Bonjaski . Zijn manier van vechten is aggresief en explosief ,wat heel leuk is om te zien bij een zwaargewicht. Vergeet niet dat Schilt zich ook de pleuris heeft getraind voor deze match. En dan ko gaat in de 1e ronde.....

Ik zeg niet dat hij beter vecht dan Hoost of Bonjaski , maar in potentie kan hij veel meer bereiken dan de grote namen die we nu hebben.

( De K1 GP kampiOEN Sem Schilt is GGesloopt , GGemept en GGebeukt :twak: )

Je verget het belangrijkste in de sport en dat is mentaliteit! Niet voor niets is Bonjaski de beste en gaat Bonjaski bijna nooit KO, deze jongen bezit een perfecte mentaliteit en dat is precies de zwakte van Badr !

A.F.
17-05-2009, 17:02
Je verget het belangrijkste in de sport en dat is mentaliteit! Niet voor niets is Bonjaski de beste en gaat Bonjaski bijna nooit KO, deze jongen bezit een perfecte mentaliteit en dat is precies de zwakte van Badr !

Dus door een goede mentaliteit te hebben ga je niet ko????

mocro9
17-05-2009, 17:21
Ah, Jamila, natuurlijk zie je hem geen kampioen worden, en de reden is simpel: hij zit niet bij GG.
Remy Bonjasky toch ook niet ? :p

Mephisto
17-05-2009, 17:24
Dus jij vind dat als hij van Remy en de K1 GP titel wint hij in het rijtje Hoost en Aerts hoort?

met alleen al 3 K-1 titels hoort Bonjasky zeker ook in dat rijtje...

Badr is goed, maar moet eerst maar eens die titel 1 keer zien te winnen, resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

T15Boxing
17-05-2009, 17:26
Je verget het belangrijkste in de sport en dat is mentaliteit! Niet voor niets is Bonjaski de beste en gaat Bonjaski bijna nooit KO, deze jongen bezit een perfecte mentaliteit en dat is precies de zwakte van Badr !

Maar hij heeft Aerts en Schilt nooit verslagen en volgens hun ligt dat aan Remy's mentaliteit..

dirk5
17-05-2009, 17:30
Loop dit topic vandaag voor het eerst pas binnen, maar wat is dit met het Badr nuthuggen, volgensmij werd hij hier in december nog door iedereen uitgekotst.

Maar hij is nu ineens de beste? wordt tijd voor die MMA match tegen Allistair dan :D

T15Boxing
17-05-2009, 17:39
We zijn inmiddels 5 maanden verder hoor, dat is veel tijd om alles recht te zetten.

Marchant
17-05-2009, 17:39
Loop dit topic vandaag voor het eerst pas binnen, maar wat is dit met het Badr nuthuggen, volgensmij werd hij hier in december nog door iedereen uitgekotst.

Maar hij is nu ineens de beste? wordt tijd voor die MMA match tegen Allistair dan :D

Badr is nog steeds geen favo van mij en schilt vindt ik geen mooie vechter,
Kon gisteren dus alleen maar winnen :D
Badr neer = lekker met zijn grote bek
Schilt neer = lekker voor shrek met zijn lelijke style........

Maar Badr heeft gisteren wel wat respect verdiend als vechter , damn wat vloog hij erop :eek:
dus vindt nog steeds dat badr een grote bek heeft, maar ik ga hem dat niet persoonlijk vertellen;)

dirk5
17-05-2009, 17:48
Schilt neer = lekker voor shrek met zijn lelijke style........


Ik hoor hier mensen altijd over respect praten. Dit woord heeft echter voor mij geen waarde omdat het te pas en onpas wordt misbruikt.

Wat ik wel weet van respect is dat de bovenstaande opmerking die plank in ieder geval helemaal mis slaat.

Ik baal er in ieder geval van dat Badr heeft gewonnen omdat ik hem toonbeeld vind van een onsportieve sportman.

Wel ben ik blij dat Sem verloren heeft omdat hij nu misschien eindelijk de k-1 vaarwel zegt en mma gaat doen.

A.F.
17-05-2009, 17:55
Ik hoor hier mensen altijd over respect praten. Dit woord heeft echter voor mij geen waarde omdat het te pas en onpas wordt misbruikt.

Wat ik wel weet van respect is dat de bovenstaande opmerking die plank in ieder geval helemaal mis slaat.

Ik baal er in ieder geval van dat Badr heeft gewonnen omdat ik hem toonbeeld vind van een onsportieve sportman.

Wel ben ik blij dat Sem verloren heeft omdat hij nu misschien eindelijk de k-1 vaarwel zegt en mma gaat doen.

x2!

Sem op MMA regels! rematch tegen Fedor

kooivechter
17-05-2009, 17:59
Ik hoor hier mensen altijd over respect praten. Dit woord heeft echter voor mij geen waarde omdat het te pas en onpas wordt misbruikt.

Wat ik wel weet van respect is dat de bovenstaande opmerking die plank in ieder geval helemaal mis slaat.

Ik baal er in ieder geval van dat Badr heeft gewonnen omdat ik hem toonbeeld vind van een onsportieve sportman.

Wel ben ik blij dat Sem verloren heeft omdat hij nu misschien eindelijk de k-1 vaarwel zegt en mma gaat doen.

ik denk dat het laatste niet zal gebeuren. Sem is een kampioen en een groot sportman. We hebben gezien hoe hij terug kwam tegen ignasov die tijd. Dat is volgens mij ook tekenend voor een groot sportman. Nog sterker terugkomen na een verliespartij. De man verliest is een keer een partij en wordt gelijk afgeschreven. Sem zal er denk ik alles aan gaan doen om voor de 4e keer de k1 te gaan winnen om het tegendeel te bewijzen.

Marchant
17-05-2009, 17:59
Ik hoor hier mensen altijd over respect praten. Dit woord heeft echter voor mij geen waarde omdat het te pas en onpas wordt misbruikt.

Wat ik wel weet van respect is dat de bovenstaande opmerking die plank in ieder geval helemaal mis slaat.

Ik baal er in ieder geval van dat Badr heeft gewonnen omdat ik hem toonbeeld vind van een onsportieve sportman.

Wel ben ik blij dat Sem verloren heeft omdat hij nu misschien eindelijk de k-1 vaarwel zegt en mma gaat doen.

Dus in jou optie mag ik wel zeggen dat badr een grote bek heeft, maar niet dat ik schilt op shrek vindt lijken ? Ik vindt Schilt op shrek lijken en vindt zijn style lelijk, voor de rest heb ik respect voor wat hij bereikt heeft als vechter , net zo dat ik badr nu als vechter iets meer respecter na deze overwinning.

Denk wel dat hij mma moet gaan doen

kooivechter
17-05-2009, 18:00
x2!

Sem op MMA regels! rematch tegen Fedor

alsjeblieft niet. tegen Fedor op kickboks regels

TOON
17-05-2009, 18:00
sem naar MMA!! x100

maar dan wel nadat ie in december Badr in de finale heeft verslagen ;)

A.F.
17-05-2009, 18:02
Ik denk dat de K1 hen na deze verliespartij laat vallen.... Hoop het niet voor hem... Maar het zal me niets verbazen

dirk5
17-05-2009, 18:05
Dus in jou optie mag ik wel zeggen dat badr een grote bek heeft, maar niet dat ik schilt op shrek vindt lijken ? Ik vindt Schilt op shrek lijken en vindt zijn style lelijk, voor de rest heb ik respect voor wat hij bereikt heeft als vechter , net zo dat ik badr nu als vechter iets meer respecter na deze overwinning.

Denk wel dat hij mma moet gaan doen

Badr heeft zijn eigen imago gebouwd op het hebben van een grote bek...

Ik heb Sem nooit met een groen masker de ring in zien lopen...

wanneer dit je vraag niet beantwoord dan wil ik graag vragen om er over op te houden, dan zul je me toch niet begrijpen.

Tony Galento
17-05-2009, 18:08
De reden waarom Hari wint van Schilt is omdat deze laatste gewoon slecht kan boksen. Omdat hij groter is volstaat het voor hem wat terug te leunen om boksstoten te vermijden tegen kleinere vechters (normaalgezien dus). Hari heeft echter heel lange armen, kan goed boksen, is snel en krachtig en agressief.

Zijn sterkste wapen is dus Schilt zijn zwakste plak. De laatste stoten waarmee hij Semmy raakte kon hij enkel maken omdat hij zo een grote reach heeft.

Nu zie je wat er gebeurt als Sem iemand van zijn eigen grootte tegenkomt die wat kan boksen. Als hij een cm of 20 kleiner was geweest was dit al veel vaker gebeurd. Ignashov deed het reeds voor met snelle krachtige stoten en een lange reach.


Sem heeft zich laten overklassen, het deed me een beetje denken aan z'n partij tegen Yvel. Het grote probleem is dat je met zijn lengte niet op halve afstand moet gaan combineren. Het is lange stoten maken en meteen die knie erin rammen als Hari inkomt. Als Hari zich invecht ben je gezien, zeker als je een gemankeerde bokser als Schilt bent.

NielsN
17-05-2009, 18:30
Ik hoor hier mensen altijd over respect praten. Dit woord heeft echter voor mij geen waarde omdat het te pas en onpas wordt misbruikt.

Wat ik wel weet van respect is dat de bovenstaande opmerking die plank in ieder geval helemaal mis slaat.

Ik baal er in ieder geval van dat Badr heeft gewonnen omdat ik hem toonbeeld vind van een onsportieve sportman.

Wel ben ik blij dat Sem verloren heeft omdat hij nu misschien eindelijk de k-1 vaarwel zegt en mma gaat doen.

Je kan iemand respecteren in een opzicht, maar niet in een ander.

Hari is een geweldig goede en sensationele vechter, en als hij zo door gaat is het niet de vraag of, maar wanneer hij de k1 gaat winnen.

Wat betreft Schilt als MMA vechter: mij lijkt dat een bijzonder slecht plan. Dat is gewoon niet zijn ding, en ik geloof niet dat hij alle ontwikkelingen in de sport heeft meegekregen. Ik voorspel dat ze em helemaal seniel GnP-en. Schilt is naar mijn mening een absolute grootheid in de K1, laat hem daar dus maar gewoon fijn bij blijven... Keihard terugkomen en in december laten zien wie de beste allertijden is/ wordt!

kooivechter
17-05-2009, 18:34
De reden waarom Hari wint van Schilt is omdat deze laatste gewoon slecht kan boksen. Omdat hij groter is volstaat het voor hem wat terug te leunen om boksstoten te vermijden tegen kleinere vechters (normaalgezien dus). Hari heeft echter heel lange armen, kan goed boksen, is snel en krachtig en agressief.

Zijn sterkste wapen is dus Schilt zijn zwakste plak. De laatste stoten waarmee hij Semmy raakte kon hij enkel maken omdat hij zo een grote reach heeft.

Nu zie je wat er gebeurt als Sem iemand van zijn eigen grootte tegenkomt die wat kan boksen. Als hij een cm of 20 kleiner was geweest was dit al veel vaker gebeurd. Ignashov deed het reeds voor met snelle krachtige stoten en een lange reach.

Als hij 20 cm kleiner was geweest, dan was dit veel vaker gebeurd? Wie zegt dan dat hij ook langzamer is met z'n stoten. Die vergelijking kun je op die manier niet maken en heeft ook helemaal geen zin. Sem is erg lang en maakt goed gebruik van z'n lengte. Badr is kleiner maar weer explosiever en heeft daar gister goed gebruik van gemaakt. Gister was hij gewoon de betere en die 2 zullen elkaar vas nog wel een keer treffen.

kooivechter
17-05-2009, 18:34
Je kan iemand respecteren in een opzicht, maar niet in een ander.

Hari is een geweldig goede en sensationele vechter, en als hij zo door gaat is het niet de vraag of, maar wanneer hij de k1 gaat winnen.

Wat betreft Schilt als MMA vechter: mij lijkt dat een bijzonder slecht plan. Dat is gewoon niet zijn ding, en ik geloof niet dat hij alle ontwikkelingen in de sport heeft meegekregen. Ik voorspel dat ze em helemaal seniel GnP-en. Schilt is naar mijn mening een absolute grootheid in de K1, laat hem daar dus maar gewoon fijn bij blijven... Keihard terugkomen en in december laten zien wie de beste allertijden is/ wordt!

x2

Justinian
17-05-2009, 18:42
Wat betreft Schilt als MMA vechter: mij lijkt dat een bijzonder slecht plan. Dat is gewoon niet zijn ding, en ik geloof niet dat hij alle ontwikkelingen in de sport heeft meegekregen.
Hmmm hij is King of Pancrase geweest en heeft een partij uitgevochten tegen Fedor. Fedor noemde hem zijn lastigste tegenstander... Hij heeft ook de nodige partijen verloren, maar ik denk dat hij het best goed kan gaan doen in het MMA indien hij het hele spel oppakt.

Khanom Thom
17-05-2009, 18:47
Hmmm hij is King of Pancrase geweest en heeft een partij uitgevochten tegen Fedor. Fedor noemde hem zijn lastigste tegenstander... Hij heeft ook de nodige partijen verloren, maar ik denk dat hij het best goed kan gaan doen in het MMA indien hij het hele spel oppakt.

3 voudig Pancrase kampioen zelfs... :)

TOON
17-05-2009, 18:48
hij heeft destijds in de UFC/PPRIDE van barnett 2x, fedor, kharitonov en Nog verloren die in die tijd allemaal al top waren....dat lijkt me niet zo'n hele grote schande.....kan in principe iedereen overkomen ;)

NielsN
17-05-2009, 18:50
Hmmm hij is King of Pancrase geweest en heeft een partij uitgevochten tegen Fedor. Fedor noemde hem zijn lastigste tegenstander... Hij heeft ook de nodige partijen verloren, maar ik denk dat hij het best goed kan gaan doen in het MMA indien hij het hele spel oppakt.

I know. Ik bedoel het ook helemaal niet om hem naar beneden te praten, ofzo, maar dat is allemaal al lang geleden. Ik kan me niet voorstellen dat hij in de tussentijd vier keer per week heeft liggen rollen. En dat moet toch, denk ik, om het bij te houden op dat niveau.

Bij die partij die hij laatst won in Joegoslavie werd hij schokkend makkelijk naar de grond gebracht en gesweept, kan ik me herinneren. En dat was een relatieve nobody. Wat denk je dan dat iemand als Monson met hem doet? Om nog maar te zwijgen over de Brocks en de Fedors...

kooivechter
17-05-2009, 18:52
Hmmm hij is King of Pancrase geweest en heeft een partij uitgevochten tegen Fedor. Fedor noemde hem zijn lastigste tegenstander... Hij heeft ook de nodige partijen verloren, maar ik denk dat hij het best goed kan gaan doen in het MMA indien hij het hele spel oppakt.

nee dat zie ik niet meer gebeuren. Daar is hij ook te lang ervoor uit geweest. En z'n lengte speelt hem veel te veel parten in het mma met worstelen en het grondgevecht. Bij de absolute mma top zal hij nooit horen. In de k1 is hij heer en meester( afgezien van gister). Waarom zul je dan mma gaan doen.

Khanom Thom
17-05-2009, 19:26
Terug naar de roots en gewoon weer karate knokken...
:osu:

sjaakie'tje
17-05-2009, 19:52
Als hij 20 cm kleiner was geweest, dan was dit veel vaker gebeurd? Wie zegt dan dat hij ook langzamer is met z'n stoten. Die vergelijking kun je op die manier niet maken en heeft ook helemaal geen zin. Sem is erg lang en maakt goed gebruik van z'n lengte. Badr is kleiner maar weer explosiever en heeft daar gister goed gebruik van gemaakt. Gister was hij gewoon de betere en die 2 zullen elkaar vas nog wel een keer treffen.

Zeker, maar het gaat niet om de snelheid van Semmy zijn stoten, wel om het gebrek aan boxing skills. De linker jab van Schilt is overigens behoorlijk snel en venijnig, vraag maar eens aan Bregy of Sefo. Het gebrek aan boxing skills van schilt vloeit vnl voort uit het feit dat hij een karateka is.
Alle karateka's hebben dat probleem wanneer ze in K-1 komen vechten omdat ze niet gewoon zijn om naar het gezicht te slaan in hun competitie en ze een andere stoottechniek gebruiken.

Mark105
17-05-2009, 21:24
Goed gevochten door Badr, Sem was niet hongerig genoeg, misschien toch wat meer trainen?

Kan jij mij het trainings schema van Sem vertellen?

chief108
18-05-2009, 07:56
als Sem weer wat lichter wordt zoals vroeger, zodat hij wat minder lomp beweegt en dan lekker MMA gaat doen....
lijkt me helemaal top

Aerts heeft ontdekt hoe de reus aangepakt moet worden
en Badr heeft nu bewezen dat het mogelijk is om met die tactiek die boom om te hakken

Vitor Belfort
18-05-2009, 08:11
als Sem weer wat lichter wordt zoals vroeger, zodat hij wat minder lomp beweegt en dan lekker MMA gaat doen....
lijkt me helemaal top

Aerts heeft ontdekt hoe de reus aangepakt moet worden
en Badr heeft nu bewezen dat het mogelijk is om met die tactiek die boom om te hakken

Welke vechters zijn er nog meer in staat deze taktiek te volgen vraag ik me af, zonder zelf omgehakt te worden?:)

dirk5
18-05-2009, 08:18
Jullie doen net of Sem op de grond een vis uit het water is. Er zijn natuurlijk mensen die een stuk b eter op de grond zijn, maar volgensmij was zijn laatste mma overwinning niet zo heel lang geleden dmv triangle op migthy mo.

zeger89
18-05-2009, 08:20
prachtige prestatie van badr!! whoehoe!!:D

marokkaan
18-05-2009, 09:24
Dit was het mooiste GGevecht van Sem

:D

adenane
18-05-2009, 09:36
Ik ben absoluut niet objectief als het over Badr gaat, dat geef ik gewoon toe en daar ben ik heel eerlijk in. Maar je kan niets anders zeggen dat het gewoon terecht is, dat Badr heeft gewonnen. Als de partij langer had geduurt ging Sem nog wel een keer down, zo aangeslagen was hij.

Maar ik denk dat naast Badr het publiek de grote winnaars zijn, want Sem kennende gaat hij deze nederlaag niet pikken en bij de pakken neer zitten maar kei-hard trainen voor een rematch. Dus we zien ze zeker nog wel een keer tegenover elkaar staan.

Donjopie
18-05-2009, 09:46
Maar ik denk dat naast Badr het publiek de grote winnaars zijn, want Sem kennende gaat hij deze nederlaag niet pikken en bij de pakken neer zitten maar kei-hard trainen voor een rematch. Dus we zien ze zeker nog wel een keer tegenover elkaar staan.

Dan laat hij "zijn" vechtershart zien !
Vette Reps voor Sem als hij kei"hart" terugkomt in december 2009





En dan in de finale verliest van Peter. ( die man gun ik het gewoon nog 1x )