PDA

View Full Version : Errol Zimmerman vs Mourad Bouzidi video.. *spoiler*



petjekick
17-05-2009, 01:47
http://www.youtube.com/watch?v=szBDGvPBRuk

Mr 1 Leg
17-05-2009, 09:24
http://www.youtube.com/watch?v=szBDGvPBRukthanks voor het filmpje petje.:thup:

Bud S
17-05-2009, 09:41
mooi ! :thup:

takuma
17-05-2009, 09:48
bedankt voor de beelden

MMAFAN-1122
17-05-2009, 11:05
Bedankt...

MB667
17-05-2009, 11:05
spoiler


























was het de knie?

femke1990
17-05-2009, 13:17
het zal waarschijnlijk aan mij liggen maar gister verstond ik het al niet en nu ook weer niet....
wat zegt zimmerman nou precies??

rafi
17-05-2009, 13:20
dat hij badr uit wil dagen. haha

dietrik
17-05-2009, 13:59
lol

Kingster
17-05-2009, 15:35
Badr Peter en Mourad daagde hij uit.

adenane
17-05-2009, 16:32
De discussie is hier laatst nog gevoerd dat zijn trainingsintensiteit heel laag is maar ligt het aan mij of was Errol gewoonweg niet fit tegen Mourad. Ik vond hem er ook niet echt afgetraint uitzien.

En om maar eens een discussie hier los te barsten: moet Errol zich geen zorgen maken? Laatste 4 partijen allemaal verloren. Met andere woorden: hoort Errol wel bij de top?

kooivechter
17-05-2009, 16:40
De discussie is hier laatst nog gevoerd dat zijn trainingsintensiteit heel laag is maar ligt het aan mij of was Errol gewoonweg niet fit tegen Mourad. Ik vond hem er ook niet echt afgetraint uitzien.

En om maar eens een discussie hier los te barsten: moet Errol zich geen zorgen maken? Laatste 4 partijen allemaal verloren. Met andere woorden: hoort Errol wel bij de top?

ja errol hoort bij de top

Justinian
17-05-2009, 17:02
De discussie is hier laatst nog gevoerd dat zijn trainingsintensiteit heel laag is maar ligt het aan mij of was Errol gewoonweg niet fit tegen Mourad. Ik vond hem er ook niet echt afgetraint uitzien.

En om maar eens een discussie hier los te barsten: moet Errol zich geen zorgen maken? Laatste 4 partijen allemaal verloren. Met andere woorden: hoort Errol wel bij de top?
Volgens mij, althans volgens Wikipedia ;) , heeft hij zijn laatste 3 wedstrijden verloren, die MMA partij zou ik toch niet mee willen rekenen. Hoe dan ook, ik denk dat Errol wel degelijk kwaliteiten heeft die op basis waarvan hij bij de top hoort. Hij verloor weliswaar van Badr Hari tijdens de finale, maar wist Badr ook 8 tellen te bezorgen. Als je niet bij de top hoort zul je dat over het algemeen ook niet presteren. Errol ziet er inderdaad niet afgetraind uit, maar dat geldt ook voor Saki. Over zijn trainingsmentaliteit hoor je inderdaad weleens verhalen dat het allemaal wat minder is.

jan sensei kyokushin
17-05-2009, 17:07
Volgens mij, althans volgens Wikipedia ;) , heeft hij zijn laatste 3 wedstrijden verloren, die MMA partij zou ik toch niet mee willen rekenen. Hoe dan ook, ik denk dat Errol wel degelijk kwaliteiten heeft die op basis waarvan hij bij de top hoort. Hij verloor weliswaar van Badr Hari tijdens de finale, maar wist Badr ook 8 tellen te bezorgen. Als je niet bij de top hoort zul je dat over het algemeen ook niet presteren. Errol ziet er inderdaad niet afgetraind uit, maar dat geldt ook voor Saki. Over zijn trainingsmentaliteit hoor je inderdaad weleens verhalen dat het allemaal wat minder is.x2

adenane
17-05-2009, 18:22
ja errol hoort bij de top

want? Onderbouw je mening dan ook....


Volgens mij, althans volgens Wikipedia ;) , heeft hij zijn laatste 3 wedstrijden verloren, die MMA partij zou ik toch niet mee willen rekenen. Hoe dan ook, ik denk dat Errol wel degelijk kwaliteiten heeft die op basis waarvan hij bij de top hoort. Hij verloor weliswaar van Badr Hari tijdens de finale, maar wist Badr ook 8 tellen te bezorgen. Als je niet bij de top hoort zul je dat over het algemeen ook niet presteren. Errol ziet er inderdaad niet afgetraind uit, maar dat geldt ook voor Saki. Over zijn trainingsmentaliteit hoor je inderdaad weleens verhalen dat het allemaal wat minder is.

Maar is bij de top horen niet kei en kei hard trainen, offers brengen en altijd de beste willen zijn? Iemand 8 tellen bezorgen en daarna zelf KO gaan, maakt je nog geen winnaar of topper. Saki is altijd zo geweest, van Errol lijkt het iets van de laatste tijd. Tuurlijk heeft hij een top wedstrijd gevochten tegen Feitosa, maar daarna viel hij behoorlijk tegen. Tegen Texeira met mazzel in de laatste secondes een down, die hem de overwinning bezorgde en daarna alles verloren. Ook die MMA wedstrijd tel ik mee, want daar bereid je je ook voor en daar moet je ook voor trainen en ook al is het MMA, je gebruikt ook je kickboks skills. Of was Mourad gister gewoon veel beter en is Mourad altijd onderschat geweest?

makavelli
17-05-2009, 18:49
errol hoort zeker bij de top thuis! dit toch ook een beetje pech dat hij zo open ligt... En tegen peter aerts vond ik hem ook goed draaien, was een gelijk opgaande wedstrijd

kooivechter
17-05-2009, 18:53
errol hoort zeker bij de top thuis! dit toch ook een beetje pech dat hij zo open ligt... En tegen peter aerts vond ik hem ook goed draaien, was een gelijk opgaande wedstrijd

idd. tuurlijk hoort errol bij de top thuis zeg. Daar hoeven we volgens mij geen discussie over te voeren. Hij kwam nog vorig jaar bij de laatste 4 in de k1 finale. Dan ben je dus een topper.

Justinian
17-05-2009, 19:16
Maar is bij de top horen niet kei en kei hard trainen, offers brengen en altijd de beste willen zijn? Iemand 8 tellen bezorgen en daarna zelf KO gaan, maakt je nog geen winnaar of topper. Saki is altijd zo geweest, van Errol lijkt het iets van de laatste tijd. Tuurlijk heeft hij een top wedstrijd gevochten tegen Feitosa, maar daarna viel hij behoorlijk tegen. Tegen Texeira met mazzel in de laatste secondes een down, die hem de overwinning bezorgde en daarna alles verloren. Ook die MMA wedstrijd tel ik mee, want daar bereid je je ook voor en daar moet je ook voor trainen en ook al is het MMA, je gebruikt ook je kickboks skills. Of was Mourad gister gewoon veel beter en is Mourad altijd onderschat geweest?
Je bent natuurlijk vrij om die MMA partij mee te rekenen. Echter wanneer je een MMA-partij op korte partij aanneemt, wetende dat je grondwerk niet is ontwikkeld, mag je daar niet teveel van verwachten. Bovendien was dat (hopelijk) een eenmalig uitstapje, dus ik denk niet dat je deze partij zou moeten gebruiken om een trend te onderbouwen, als daar al sprake van is ;)

Ik ben met je eens dat hard trainen hoort bij een topper, maar hard trainen is niet het enige criterium. Of Errol wel of niet hard traint? Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat hij over het algemeen fraaie partijen neerzet. De ‘vernietiging’ van Feitosa is daar een fraai voorbeeld van. De wedstrijd tegen Badr verloor Errol, maar hij liet mijns inziens wel een topwedstrijd zien. Voor mij staat buiten twijfel dat het een topper is.

De down die hij scoorde tegen Texeira? Hij scoorde gewoon met een techniek waar hij op heeft getraind. Geluk is dat wat er gebeurt wanneer voorbereiding en kansen elkaar tegenkomen ;)

TOON
17-05-2009, 19:45
zimmerman heeft de top bereikt door de halve finale te halen afgelopen jaar.....maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ie de 'echte' top zal worden door de komende pak weg 8 jaar structureel in de top mee te draaien.... denk ik gewoon he, hij heeft de skills, maar op de een of andere manier denk ik niet dat ie veel potten zal gaan breken.....

YoMarK
18-05-2009, 01:11
betere kwaliteit: Dailymotion - Errol Zimmerman vs Mourad Bouzidi - a Sports et Extrême video (http://www.dailymotion.com/search/zimmerman/video/x9b5ko_errol-zimmerman-vs-mourad-bouzidi_sport)

jimmyjmmr
18-05-2009, 01:25
hoop dat Mourad Bouzidi nu eindelijk daar gaat komen waar hij al een tijd had kunnen staan.....Japan.
..want deze ondergewaardeerde vechter hoort bij de top.
alleen niet bij de commercie die helaas ook de vechtsport beinvloed.
als je deze partij analyseerd is goed te zien dat een technisch hoogbegaafde Bouzidi zijn strijdplan met Gordeau samen perfect hebben neer gezet tegenover Errol Zimmerman.

Fightchick
18-05-2009, 17:16
Ik had deze partij zoooooo graag langer gezien Jammer dat het zo moest eindigen.