PDA

View Full Version : Jullie mening over het domme fluitpubliek...



mokumnised
17-05-2009, 01:21
De mensen die aan het fluiten waren begrijpen er volgens mij erg weinig van.
Dan liever wegblijven en naar een sport kijken waar je wel wat van begrijpt.

Wiseguy
17-05-2009, 01:26
Spong is het slachtoffer van zijn eigen succes. Mensen verwachten gewoon iets extra's van hem en dat bracht hij niet. Desalniettemin was het fluiten ongepast

Jeru
17-05-2009, 01:31
Is elk jaar weer hetzelfde. Ik zou dus eigenlijk willen zeggen: Repost ;)

K-1sunstarr
17-05-2009, 01:36
Ja ik kan het nog steeds niet begrijpen in dit land, ze moeten meer respect hebben voor de vechters. Ze snappen geen reet van het sport, en ik begrijp ook waarom de jongens liever in het buitenland vechten, mede door het domme fluitpubliek.(wat een k**t volk af en toe)
Dat is met Bas Rutten ook jaren geleden gebeurd, doen heeft hij ook gezworen om nooit meer in Nederland te vechten en heeft ook nooit meer in Nederland gevochten.
In Ned. worden de vechters nog steeds niet gewaardeerd. TIJD VOOR VERANDERING.

M A F
17-05-2009, 01:40
Dat fluiten ging echt nergens over, heb t idee dat dat echt van t "eurosport" publiek afkomt.
Tenenkrommend maar het is ook wel het publiek wat er voor zorgt dat de arena vol zit.
Jammer maar het gevolg van het commercieel worden van de sport, ach misschien leren ze het nog wel, bij ons in het vak was 1 iemand aan t fluiten en die werd van alle kanten zo boos aangekeken dat ie dr ook meteen mee stopte:)

Ronald
17-05-2009, 01:50
Je moet dat positief zien. Eerder dacht men dat het fluiten voor grondvechters was... dus werden die niet meer uitgenodigd. Nu je ziet dat er ook voor de staande vechters gefloten wordt kan er misschien weer wat mma op de kaart gezet worden ;)

ZakKa!
17-05-2009, 01:50
ik vond het echt niet kunnen hoe ze spong uitfloten, het is toch niet zijn foking shuld! domme boeren. Ook badr kreeg een hoop gefluit en boegeroep

JHNY
17-05-2009, 02:14
Tja inderdaad jammer...maarja niet te voorkomen helaas...

heeft allemaal te maken met het comercieel worden van de sport, en sensatiezoekers die zonder verstand te hebben van de sport toe te laten.... achjaa..

Ik moet wel zeggen dat Spong het nog niet echt heeft laten zien in deze gewichtsklasse.... Japan was geen succes en ondanks een switch van tegenstander..vond ik hem niet heel compleet..

ZakKa!
17-05-2009, 02:52
Spong komt er wel, moet nog ff wennen aan zijn nieuwe gewicht,

A.F.
17-05-2009, 02:58
1 woord= BOErEN!!!!! Lekker opkakken! Uit me stadion , uit me stad!

sikkwitttet
17-05-2009, 03:47
1 woord= BOErEN!!!!! Lekker opkakken! Uit me stadion , uit me stad!

hehehe

blackadder
17-05-2009, 07:38
Ja ik kan het nog steeds niet begrijpen in dit land, ze moeten meer respect hebben voor de vechters.
Onbegrijplijk ja.



In Ned. worden de vechters nog steeds niet gewaardeerdIk denk dat het ook een stukje verwenning is. Zelfs 'Eurosport' publiek weet dat de K-1, helemaal de zwaargewichtsklasse, min of meer een Nederlandse eredivisie is. En dus denkt men dat men zich zo een soort gedrag kan veroorloven. Naar het motto voor jou 10 anderen.

Bud S
17-05-2009, 07:45
nou dat was me het dagje wel weer zeg
pijn in me mond van het fluiten
wel een goeie akoestiek daar
denk dat ook de vechters ervan genoten hebben

ArjanV
17-05-2009, 08:56
Is toch altijd hetzelfde in die Arena? Of er nu gevochten of gevoetbalt wordt....
Is ook één van de redenen dat ze mij daar niet zien....zit gewoon vaak dagjespubliek een ander soort publiek als bijvoorbeeld bij Beast of the East of in Tilburg....

dtgerald
17-05-2009, 09:04
Aan de linkerkant in de hoek begon er telkens zo`n idioot te fluiten.Ze hadden hem uit het publiek moeten halen en in de ring zetten tegen degene die hij uitfloot.

Bud S
17-05-2009, 09:08
1 woord= BOErEN!!!!! Lekker opkakken! Uit me stadion , uit me stad!

we had fun though !


http://www.dafunnies.com/uploads/2008/04/rednecks.jpg

Khanom Thom
17-05-2009, 09:35
1 woord= BOErEN!!!!! Lekker opkakken! Uit me stadion , uit me stad!

...uit je hutje op de hei?

sabby
17-05-2009, 09:55
Je moet dat positief zien. Eerder dacht men dat het fluiten voor grondvechters was... dus werden die niet meer uitgenodigd. Nu je ziet dat er ook voor de staande vechters gefloten wordt kan er misschien weer wat mma op de kaart gezet worden ;)
x 2

MB667
17-05-2009, 09:58
ronald is correct, eigenlijk heb ik maar 1 partij kunnen zien om er over mee te kunnen praten (hint hint, wie heeft er meer beelden)

gerrie
17-05-2009, 10:13
als je nou echt nog nooit van je leven geen enkele prestatie hebt neergezet en fluiten is het enige wat je kan, tsja wat kan je dan anders doen dan jezelf onsterfelijk belachelijk maken in een ArenA met mensen op het podium die wel al heel lang top prestatie's neerzetten en zich daar in alles voor ontzien.

PinPoint
17-05-2009, 10:48
Is elk jaar weer hetzelfde. Ik zou dus eigenlijk willen zeggen: Repost ;)


Was het eerste waar ik ook aandacht toen ik de topic titel zag. Mensen maak je er niet zo druk over.......je doet er niets aan. (niet dat ik het niet verafschuw)



Ennuh.......over boeren gesproken...


Ik kan me nog een wedstrijd van Sem herinneren in japan. Toen stond die *&^^% Bas Boon te springen in de kleedkamer: boere boere boere boere boere......


En toen had ie het toch echt over 'zijn' mensen......dus ik zeg, soort zoekt soort

Karel
17-05-2009, 10:57
mja volgens mij moeten ze gewoon met van die bordjes werken net als op tv voor het applaus.. als er 10 man fluiten doen ze het waarschijnlijk allemaal om een andere reden, de een vind dat ie te lang moest wachten, een ander is gewoon dronken, nog een die heeft een hekel aan badr, nog een een hekel aan schilt, dan heb je een die heeft een hekel aan het gefluit tegen schilt, en dan heb je nog de debielen die meedoen omdat een ander het ook doet...
bij dat voetjeballen zit iedereen in zijn vak en begrijp je tenminste direct tegen wie ze het hebben..
plus dat toen ik er eens zat ik niemand in de verste verte zag fluiten maar het toch klonk alsof mijn halve vak dat deed...
en idd is nou eenmaal zo op zo'n groot en commercieel gala

Haaija
17-05-2009, 11:13
Zoals je titel ook al zegt '' domme fluitpubliek '' dat zegt al genoeg.

simtekf1
17-05-2009, 11:29
Het irritantste was nog dat gefluit bij het volkslied van Marokko.
En vervolgens wint Badr en iedereen juicht voor hem, hypocriet gedoe.

Jeru
17-05-2009, 11:32
Het irritantste was nog dat gefluit bij het volkslied van Marokko.
En vervolgens wint Badr en iedereen juicht voor hem, hypocriet gedoe.

Moet toch bekend zijn dat Nederlanders maar al te graag volksliederen van andere landen uitfluiten. We zijn gewoon een volk dat fluitend door het leven gaat :whistling:

TOON
17-05-2009, 11:39
Is elk jaar weer hetzelfde. Ik zou dus eigenlijk willen zeggen: Repost ;)

hahahaha x100!


1 woord= BOErEN!!!!! Lekker opkakken! Uit me stadion , uit me stad!

euh ja....amsterdam is idd het walhalla van wormen en naarden, orde en netheid, respect en bejaardenliefde....

NielsN
17-05-2009, 11:41
:whistling:

kooivechter
17-05-2009, 11:45
Dat komt omdat het gala zo groot is, echt alles en iedereen gaat erheen. Bij de locale gala's heb je dat veel minder. Ben bang dat we bij de arena er nooit vanaf zullen komen. De echte liefhebbers zul je niet horen.

Fedorr
17-05-2009, 11:48
TIJD VOOR EEN REVOLUTIE!!

femke1990
17-05-2009, 12:29
heb me er inderdaad heel erg aan lopen ergeren .. aan die mensen die idd denken dat ze er verstand van hebben.. had er 2 van die achter me zitten die begonnen zelfs te fuiten en te schreeuwen mietje nadat diender helemaal geflipt omdat hij MOEST stoppen de ring uitging.. en dan het volsklied sjonge jonge bij wilhelmus was het stil en dan ineens het marokkaanse volkslied en dan dat .. echte domme mensen zaten er weer maarja doe je inderdaad niet veel aan

ZakKa!
17-05-2009, 12:47
Mietje tegen Diender? Wat een idoten zeg, mijn god...

Ik voelde echt mee met Diender, hij was net zo lekker bezig drago te eten.

sikkwitttet
17-05-2009, 12:56
jah die diender heeft het geluk nooit mee man.

K-1sunstarr
17-05-2009, 13:03
De vechters hebben respect voor elkaar, vechters willen sowieso door vechten ook als ze MOETEN stoppen.
Het gevecht begin al bij het inschrijven voor een wedstrijd cq toernooi, je traint naar die toernooi toe. Plubliek moet meer respect of begrip tonen, ze kunnen liever applaudisseren, maarja wie ben ik om hun fatsoen bij te brengen. Normen en waarden krijgt je van huis uit. En dan hebben ze over die BUITENLANDERS, schaamte!!!

bart1980
17-05-2009, 13:03
Net als wat er hier boven ergens ook al stond.
De mensen die fluiten zijn,zijn mensen die 1 keer in het jaar naar een groot gala gaan.
en het rest van het jaar voor eurosport zitten.
ook vechters hebben wel eens een mindere dag..ga er zelf maar es staan.

Mephisto
17-05-2009, 13:19
tja, je kunt het ook van de andere kant bekijken...

Je betaald je blauw aan een kaartje en je zit vol verwachting op de tribune... daar mag je wat voor verwachten...

Promotors zullen zich steeds meer richten op vechters die spektakel brengen, buiten Japan zie je dat vechters die een paar keer verliezen niet meer aan de bak komen (dat vind ik pas respectloos) maar meer en meer zie je dat vechters als Manhoef en Badr toch weer mogen komen opdraven, simpelweg omdat ze altijd met spektakel winnen of verliezen. Dat is wat het publiek wil zien en wat men van Spong ook verwacht (terecht denk ik). Vanuit sportief oogpunt denk ik dat Spong beter af is met een tegenstander als gisteren dan met iemand die hij drie rondes kan afbeulen, dan krijg je weer verhalen over hoe hij, veilig, wordt gebracht en hij wederom een pannekoek heeft voorgeschoteld gekregen. Voor de gemiddelde toeschouwer die bloed wil zien kan dit dan een tegenvaller zijn...

ICON
17-05-2009, 13:26
dit topic komt ieder jaar weer terug.... kan je er geen sticky van maken ofzo??

Hans Vos
17-05-2009, 13:43
ach je hebt sportliefhebbers en je hebt sensatiebakken ,groet hans

Defan
17-05-2009, 14:40
1 woord= BOErEN!!!!! Lekker opkakken! Uit me stadion , uit me stad!

X2

Mashkadov
17-05-2009, 15:18
Ik had liever extra betaald zodat dat fluitend klootjesvolk uit het stadion kan blijven.

dirk5
17-05-2009, 15:40
Nederlands vechtpubliek voor deze galas zijn over het algemeen tokkies.

zal jullie 1 oplossing geven die mij de afgelopen jaren goed geholpen heeft, ga niet naar grote galas in nederland.

Jarno
17-05-2009, 16:21
Zit er net is over na te denken maar kan me herinneren dat er in de UFC een paar events terug ook bijna heel de avond werd gefloten... denk dat je het hoe dan ook altijd houdt en dat het niet alleen "tokkies" zijn... mensen zijn gewoon kudde dieren... als er 1 schaap over de dam is volgen er meer...

El Bambino
17-05-2009, 16:27
Een wijze les:

Het publiek heeft altijd gelijk en dom zijn ze zeker als ze veel poen betalen en niet terugkrijgen waar ze voor betalen! Wil je als verkoper of organisatie overleven luister naar je publiek, dankzij die domme publiek kunen vechters en organisatoren hun zakken vullen!

Kingster
17-05-2009, 17:07
Toen badr z`n overwinning in de ring aan het vieren was vloog er ook weer vanalles de ring in. Of dit de badr waren of de schilt fans, geen idee. En waar vandaan werd er gegooit? Uit het vip gedeelte...

dirk5
17-05-2009, 17:23
Zit er net is over na te denken maar kan me herinneren dat er in de UFC een paar events terug ook bijna heel de avond werd gefloten... denk dat je het hoe dan ook altijd houdt en dat het niet alleen "tokkies" zijn... mensen zijn gewoon kudde dieren... als er 1 schaap over de dam is volgen er meer...

Dat klopt, was het gala in Canada, zo zie je maar, overal wonen tokkies.

Ik fluit niet, of er nu 10 mensen om me heen zitten of 50 die fluiten. Dan kun je het wel afschuiven op het kudde volk, maar daar doe je de mensen mee te kort, het zijn gewoon mongolen.

Marchant
17-05-2009, 17:32
Ja ik kan het nog steeds niet begrijpen in dit land, ze moeten meer respect hebben voor de vechters. Ze snappen geen reet van het sport, en ik begrijp ook waarom de jongens liever in het buitenland vechten, mede door het domme fluitpubliek.(wat een k**t volk af en toe)
Dat is met Bas Rutten ook jaren geleden gebeurd, doen heeft hij ook gezworen om nooit meer in Nederland te vechten en heeft ook nooit meer in Nederland gevochten.
In Ned. worden de vechters nog steeds niet gewaardeerd. TIJD VOOR VERANDERING.

Denk niet dat het probleem geen respect voor vechters is,
Denk dat het een respect in het algemeen probleem is...................of dit nu muay thai, voetbal, zelfs darten is .
mensen hebben tegenwoordig schijten aan alles!

renamer
17-05-2009, 17:44
1 woord= BOErEN!!!!! Lekker opkakken! Uit me stadion , uit me stad!

ghe ghe.. vorig jaar hebben hebben we dat ook uit volle borst staan roepen.. en vervolgens nog brabant van guus meewis staan zingen...:thup:


moetten ze me daar ook maar geen kaartjes voor de consumpties verkopen met de text erop "ik ben ajaxied" dar word ik een beetje recalcitrant van;)

Zanshin
17-05-2009, 18:56
Ik ben er niet bij geweest, maar ik irriteer me er zoiezo altijd aan. Ik zou zeggen, ga lekker zelf in die ring staan als je het beter kunt.
De beste stuurman staan altijd aan wal. Ik denk dat de meeste mensen die nog nooit in de ring hebben gestaan wat er allemaal bij komt kijken.
Soms heb je een goede dag en soms een slechte.

kooivechter
17-05-2009, 19:20
Zit er net is over na te denken maar kan me herinneren dat er in de UFC een paar events terug ook bijna heel de avond werd gefloten... denk dat je het hoe dan ook altijd houdt en dat het niet alleen "tokkies" zijn... mensen zijn gewoon kudde dieren... als er 1 schaap over de dam is volgen er meer...

ook hetzelfde een ontzettend groot event, iedereen komt daar op af voor hoge prijzen. dat zul je op grote events altijd houden. Tenzij het in Japan wordt gehouden, kunnen wij als nederlanders nog wat van leren.

Jeru
17-05-2009, 19:41
ook hetzelfde een ontzettend groot event, iedereen komt daar op af voor hoge prijzen. dat zul je op grote events altijd houden. Tenzij het in Japan wordt gehouden, kunnen wij als nederlanders nog wat van leren.

Nou, ben in Japan geweest en inderdaad een stuk meer respect. Soms toch wel wat van de tribunes horen komen wat niet al te netjes klonk hoor :lol:

Arie
17-05-2009, 20:29
Ja was het maar net als bij tennis. Als je daar even gaapt loop je al de kans om uit het stadium te worden gezet.

Ik vind dat van die vlag ook dom, maar zou niet gaan fluiten. Kijk dat je in Japan ondere een andere vlag vecht snap ik wel.

Maar als een Nederlander dat hier gaat doen slaat het nergens op. Mogelijk is het zelfs strafrechtelijk gezien bezwaarlijk. landverader ofzo. Wel een mooi onderwerp voor die geile *** Wilders.

Ik vraag me eigenlijk af wat ie er zelf van vind. Ik denk dat hij liever dan maar geen vlag had gehad.

Het was NL tegen NL daar horen geen vlaggen bij is het niet?

PigDog
18-05-2009, 00:07
Is elk jaar weer hetzelfde. Ik zou dus eigenlijk willen zeggen: Repost ;)

x 2

PigDog
18-05-2009, 00:10
moetten ze me daar ook maar geen kaartjes voor de consumpties verkopen met de text erop "ik ben ajaxied" dar word ik een beetje recalcitrant van;)

Zeker bonnen voor pannenkoeken.....

:rolleyes:

jimmyjmmr
18-05-2009, 00:51
respect kun je niet afdwingen en al helemaal niet bij "onbekende in de vechtsport" .

misschien dat deze respectloze mensen nu wel geinspireerd zijn geworden en maandag de stap over de drempel maken richting de dojo.

chief108
18-05-2009, 07:38
Is elk jaar weer hetzelfde. Ik zou dus eigenlijk willen zeggen: Repost

:lol:
klopt helemaal...
deze thread komt elk jaar terug


Je moet dat positief zien. Eerder dacht men dat het fluiten voor grondvechters was... dus werden die niet meer uitgenodigd. Nu je ziet dat er ook voor de staande vechters gefloten wordt kan er misschien weer wat mma op de kaart gezet worden ;)
makes perfect sense...

It's Showtime: doe wat met deze informatie!!!

Fightchick
18-05-2009, 16:21
Oké, Spong werd zeer ongepast uitgefloten (terwijl bij zijn opkomst iedereen enthousiast was, hypocrieten). Maar de andere kant is dat bijvoorbeeld Leko groot applaus kreeg toen hij geblesseerd raakte. Dat mag ook wel gezegd worden, want Leko was zeker niet de favoriet (behalve voor de Duitsers achter mij).

Ivo_Colos
18-05-2009, 19:00
Grappig dat nu zo vaak het woord respect word gebruikt terwijl velen het wel goed vinden als vechters respectloos naar andere zijn... :whistling:

adenane
18-05-2009, 19:18
Het gaat over het fluiten maar hoe bepaal je dat? Mensen fluiten ook als ze dolenthousiast zijn, bij opkomsten van de vechter, bij concerten, voetbalwedstrijden, huldigingen enz enz.

Het is zo moeilijk om te beoordelen of een helft blij is en fluit of een helft teleurgesteld is of het er niet mee eens is en fluit. Dat was alleen bij Spong duidelijk, maar bij de andere wedstrijden hadden mensen net zo goed kunnen fluiten omdat ze hun vechter wilden aanmoedigen.

Eigenlijk moet iedereen gewoon BOOOOEEEEE roepen, als ze iemand niets vinden, das veel makkelijker!