PDA

View Full Version : Sem Schilt vs Badr Hari video; mooi beeld! {inclusief spoilers}



marcelt
17-05-2009, 03:03
Mooie beelden Hari-Schilt

Advies: Klik op HQ en zet hem full screen >

http://www.youtube.com/watch?v=hw5Bx2gOe-I&eurl

De dikke nudist
17-05-2009, 03:15
Yeu, yeui.

K-1sunstarr
17-05-2009, 03:28
Ja dit is geweldig mooi HQ beeld

sikkwitttet
17-05-2009, 03:47
ja harde shit man

spacebox
17-05-2009, 04:53
Thanks wel leuk om het nog ff HQ te kijken

Badr ,s a bad boy:D Topper

Mr 1 Leg
17-05-2009, 08:10
ja harde shit manx2 dat was snel voorbij.

Kingster
17-05-2009, 08:27
Thx marcel!

Zanshin
17-05-2009, 08:30
Ik zie de zelfde tactiek als toen van Peter Aerts. Kort erop blijven, en stoten. Hiermee breng je het wapen (lange reach) van Sem Schilt weg.
Klasse gedaan van Badr Hari.

Bud S
17-05-2009, 08:53
Ik zie de zelfde tactiek als toen van Peter Aerts. Kort erop blijven, en stoten. Hiermee breng je het wapen (lange reach) van Sem Schilt weg.
Klasse gedaan van Badr Hari.


badr heeft zelf ook een enorme reach en maakt daar optimaal gebruik van.
en sems dekking als ie onder druk staat is nog even kut als het altijd al was. onder druk/achteruit vecht ie echt als een nieuweling (bovenlichaam/hoofd naar achteren wijken en zo nog meer ruimte geven aan hari om te stoten). heel raar, dat dat nog steeds niet verbeterd is.

Bud S
17-05-2009, 08:57
maf !
in het pre fight interview. ze hebben allebei een lamme bek...

badr z'n bovenlip beweegt niet helemaal mee als ie praat en sem's tanden komen niet van elkaar tijdens het spreken.

gezellig samen naar logopedie ?

Khanom Thom
17-05-2009, 09:32
lekker badr heeft sem goed afgetuigd hahaha

Badr heeft heel goed en slim gevochten maar om dan zo respectloos over Sem te praten!? Beetje sneu...

MB667
17-05-2009, 09:39
DE TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE RING!

Echt goed van Badr Hari, het moest er eens van komen dat schilt zou verliezen maar zo grof kon alleen badr hari veroorzaken....... nu w8en op het moment dat fedor een keer gaat verliezen, want al met al, schilt is wel, net als fedor in mma, de meeste en langst achter elkaar winnende k1 vechter. respect voor schilt dus

JeroenS
17-05-2009, 09:52
Badr heeft de zwakte's van Sem feilloos blootgelegd,en dat is door op korte afstand te vechten,in hoog tempo,waardoor de wapens van Sem (reach) nutteloos zijn.Ik ben nooit geen fan geweest van de vechtstijl van Sem,eerlijk is eerlijk,het is niet echt mooi om te zien,en de techniek druipt er nu niet vanaf.Ik verbaas me wel dat het Badr was,die de vinger op zere plek van Sem heeft gelegd,en er niet een eerdere topper (Aerts,Hoost,Bonjaski,etc,etc) dit deed.Als leek vanuit mijn luie stoel zag "ik" zelfs hoe Sem aangepakt moest worden,waarom hun dan niet?Bij stoten op het hoofd deinst Sem terug,gaat in zijn achteruit,en het lijkt zelfs wel of hij angstig is op dat moment.
Komt nog eens bij dat Sem vrij traag is ten opzichte van andere vechters,ééns is het beperkte technische arsenaal van Sem doorgrond door de tegenstander,en dan is het vrij flipperen.
Badr,gefeliciteert met deze makkelijke overwinning,en Sem,nu én Aerts én Hari je zwakke punten hebben blootgelegd,verander van tactiek,of de verliespartijen gaan zich opstapelen

MB667
17-05-2009, 09:55
ja....sem schilt is echt wel een kookie waar je normaal idd erg makkelijk snel dichtbij kan komen zonder dat je wordt tegen gehouden door een linker directe of een knie in het gezicht. kom op man, dit is zijn eerste echte verliespartij in 4 jaar (die tegen peter aerts was discutabel)

MMAFAN-1122
17-05-2009, 10:03
Bedankt voor de beelden...super partij voor Hari..

phranq
17-05-2009, 10:07
(die tegen peter aerts was discutabel)

Discutabel???????? Ga die partij nog ff kijken als je wilt....was niets discutabels aan imo.

chief108
17-05-2009, 10:21
thnx voor het filmpje

jammer dat er weer zo volop gespoilerd werd...:twak:
heb de titel maar ff aangepast...

Lorano
17-05-2009, 10:29
Badr Hari is gewoon 1 van de beste:D

top maar vond het gevecht niet echt spannend.
het is gewoon maaien en kijken wie z`n kin sterker is.

Peace

Italian*Berlusconi*
17-05-2009, 10:33
ik denk dat Badr echt gebrand was om te laten zien (in NL) dat hij op dit nivo echt geen grap (meer) is, en hij er daarom zo wild in ging om het snel te beéindigen. Hij had mij al redelijk overtuigd in december in de finals van de k1, maar nu op deze wijze zo van Schilt te winnen... niet verwacht en petje af!

Karel
17-05-2009, 10:34
badr heeft zelf ook een enorme reach en maakt daar optimaal gebruik van.
en sems dekking als ie onder druk staat is nog even kut als het altijd al was. onder druk/achteruit vecht ie echt als een nieuweling (bovenlichaam/hoofd naar achteren wijken en zo nog meer ruimte geven aan hari om te stoten). heel raar, dat dat nog steeds niet verbeterd is.

idd, verbaas me er wel over, lijkt net of er geen gameplan was..
had toch wel gedacht dat ze zo'n aanstormende hari zagen aankomen en dat ze weten dat hari wel een gameplan heeft voor de champ, vooral overrompelen, ook al was dat eentje met risicos voor badr...
aerts had dat gameplan ook namelijk, dacht dat dat ze wel had wakkergeschud...
nou ja, misschien nou wel, en misschien mag schilt nou ook wat sneller weer meedoen aan de final 16 zonder gezeur van de jappen...
hari weer top bezig in ieder geval

weks
17-05-2009, 10:45
prachtig
gun het badr ook zwaar
keihard
thanks

Effective
17-05-2009, 10:51
Wat een slugfgest, kort maar krachtig. Had wel een wilde Hari verwacht en had gedacht dat Sem dit zou oplossen door bv dichtstaan+pakken+knie. Maar goed Sem moet atijd een beetje op gang komen en daar kreeg hij vandaag de kans niet voor, slim aangepakt van Badr. Denk dat Sem niet zo in de slagenwisseling had mee moeten gaan is gewoon niet zijn ding. Desalniettemin knappe prestatie van Badr.

PinPoint
17-05-2009, 10:51
Badr deed wat ie moest doen. Gebruik maken van de angst die Sem al jaren niet weet te overwinnen.....

Stoten naar zijn hoofd. Uitstekend gedaan door Hari, ik kan (helaas) niet anders zeggen.

maar wel een prut pot maar er was maar 1 manier.....and this was it!

phranq
17-05-2009, 11:05
top maar vond het gevecht niet echt spannend. het is gewoon maaien en kijken wie z`n kin sterker is.

Peace

http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10071/fork-fail.jpg (http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10071/fork-fail.jpg)

Haaija
17-05-2009, 11:10
DE TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE RING!

Echt goed van Badr Hari, het moest er eens van komen dat schilt zou verliezen maar zo grof kon alleen badr hari veroorzaken....... nu w8en op het moment dat fedor een keer gaat verliezen, want al met al, schilt is wel, net als fedor in mma, de meeste en langst achter elkaar winnende k1 vechter. respect voor schilt dus

Je moet Fedor niet met Schilt vergelijken, je zou Fedor meer met Badr moeten vergelijken allebei hebben ze een hele grote vechtershart. Fedor heeft een heel andere mentaliteit als Schilt.
Dus dat gedeelte ben ik niet met je eens.

Ontopic : Thanks voor de mooie video ziet er erg goed uit.
En ja, dit had ik eigenlijk al verwacht dat Badr zou winnen! super werk!

Tov
17-05-2009, 11:12
http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10071/fork-fail.jpg

gewoon old skool met je vinger lijkt me minder peinlijk.;)

als je Sem teveel respect geeft kom je nooit bij hem in de buurt dus dit lijkt me van Badr een hele goede oplossing.

Garcia
17-05-2009, 11:15
Woah Hari was on fire daar. Ik zei al in eerdere post dat ik een verrassing van Hari zou verwachten, en guess what... Sem tot 2 x toe down dat heb ik niet vaak gezien!!

Petje af!!

simtekf1
17-05-2009, 11:25
Jammer dat het zo kort was, maar damn wat werd Schilt ff afgeslacht, hij had helemaal niks in te brengen.

Badr is en blijft een champ. :D

TOON
17-05-2009, 11:33
niet heel erg verrassend hoe Badr aan de wedstrijd begon.....verrassend was dat Schilt daar niet echt iets tegenin had te brengen....schokkend!! vraag me nu af of al die toppers hebben liggen te slapen de afgelopen vijf jaar of dat dit gewoon effe niet de schilt was die we gewend zijn....ik ga voor het laatst....bij een mogelijke rematch gaat me Vcash gewoon weer op schilt ;-)

maar superprestatie van Badr! echt heel goed!!

kooivechter
17-05-2009, 11:39
badr heeft zelf ook een enorme reach en maakt daar optimaal gebruik van.
en sems dekking als ie onder druk staat is nog even kut als het altijd al was. onder druk/achteruit vecht ie echt als een nieuweling (bovenlichaam/hoofd naar achteren wijken en zo nog meer ruimte geven aan hari om te stoten). heel raar, dat dat nog steeds niet verbeterd is.

dat klopt wel. ben een sem schilt fan, alleen hij gaat met z'n lichaam en hoofd naar achteren als hij onder druk wordt gezet. Z'n handen gaan dan naar beneden en dan kan Hari er makkelijk overheen komen. Omdat hij in de slagenwisseling sneller is dan Schilt. Mooie overwinning van Hari, alleen veel te kort. Zou graag wel is een rematch zien tussen deze 2. Dit is eigenlijk voor het eerst dat hij echt heeft verloren in de k1. ( die van ignasov niet meegerekent toevallig ook in NL)

Remco
17-05-2009, 11:44
Natuurlijk een ongekende sensatie van Badr, ook goed: bij nieuw verlies vraag ik me af of hij nog wel terug zou komen. Eerlijk gezegd had ik niet het idee dat Schilt er helemaal uit was. 2x acht tellen en terecht, maar echt gevloerd? Nee.

Hoe dan ook: leuke overwinning en fijne opsteker voor Badr.

Jamila
17-05-2009, 12:04
Het was zeker geen avond voor GG. Ondanks Sem zijn goede voorbereiding was hij totaal verrast en ging hij na de 1e down een slagenwisseling aan met Badr, waarin Badr gewoon sneller was. Wat een heksenketel in de Arena, ik denk niet eens dat de trainers verstaanbaar waren voor de vechter. Hoe dan ook de competitie voor de k-1 wordt alleen maar beter. Sem komt terug dat heeft hij wel vaker gedaan nadat hij op zijn kont heeft gezeten in de arena.

Sem succes...........

Gr, Jamila:thup:

weks
17-05-2009, 12:10
aub geen spoilers van andere partijen in deze topic heb nog niet alles kunnen zien

bvd

Hans Vos
17-05-2009, 12:45
feli badr , de enige manier om te winnen van sem is knokken en hem niet in zijn ritme te laten komen en zijn lengte te laten benutten en dat heeft badr dus goed gedaan . wat ik weer minder vind is dat sem nu naar beneden gehaald word en af geschreven ,dat is weer pure onzin hij blijft een grootheid en dan bedoel ik niet zijn lengte .
ben er van overtuigt dat ze elkaar wel weer tegen komen dus>>>>>>>>>>>>>>>>> we shall see :D, groet hans

btw dit kost me wel al min v-cash

Rougemonkey
17-05-2009, 13:05
badr heeft zelf ook een enorme reach en maakt daar optimaal gebruik van.
en sems dekking als ie onder druk staat is nog even kut als het altijd al was. onder druk/achteruit vecht ie echt als een nieuweling (bovenlichaam/hoofd naar achteren wijken en zo nog meer ruimte geven aan hari om te stoten). heel raar, dat dat nog steeds niet verbeterd is.

Waarschijnlijk omdat hij die druk helemaal niet gewend is:).

Ringmaster
17-05-2009, 13:09
Holy Shit :o

kooivechter
17-05-2009, 13:33
Je moet Fedor niet met Schilt vergelijken, je zou Fedor meer met Badr moeten vergelijken allebei hebben ze een hele grote vechtershart. Fedor heeft een heel andere mentaliteit als Schilt.
Dus dat gedeelte ben ik niet met je eens.

Ontopic : Thanks voor de mooie video ziet er erg goed uit.
En ja, dit had ik eigenlijk al verwacht dat Badr zou winnen! super werk!

vechtershart en mentaliteit zijn in deze 2 verschillende dingen. Qua mentaliteit gaat Badr anders een wedstrijd in dan Sem, alleen qua vechtershart hebben ze allebei een ontzettend groot vechtershart. Sem zou nooit vanzelf opgeven, dus dat klopt niet helemaal wat je zegt

T15Boxing
17-05-2009, 13:48
Exact zoals ik had voorspelt, alleen niet zo snel. Dus effe mezelf schouderklopje geven hehe.

Aerts had het zelfde kunnen flikken als zijn lengte en reach nou langer waren, maar hij kwam er nooit goed bij(Peter moest veel naar boven stoten en kon niet echt zijn gewicht erin gooien).

Maar Badr heeft gewoon de reach, kracht en vechters hart om dit als enige te kunnen doen. Ik denk echt niet dat Schilt nu "exposed" is ofzo want de enige vechter met dezelfde vermogen en lengte als Badr is Bonjasky en hij zal nooit zo'n risico nemen.

Props voor Badr, ik heb altijd in em geloofd.

ZakKa!
17-05-2009, 13:54
Exact zoals ik had voorspelt, alleen niet zo snel. Dus effe mezelf schouderklopje geven hehe.

Aerts had het zelfde kunnen flikken als zijn lengte en reach nou langer waren, maar hij kwam er nooit goed bij(Peter moest veel naar boven stoten en kon niet echt zijn gewicht erin gooien).

Maar Badr heeft gewoon de reach, kracht en vechters hart om dit als enige te kunnen doen. Ik denk echt niet dat Schilt nu "exposed" is ofzo want de enige vechter met dezelfde vermogen en lengte als Badr is Bonjasky en hij zal nooit zo'n risico nemen.

Props voor Badr, ik heb altijd in em geloofd.

Vonjasky heeft niet dezelfde reach, badr's armen zijn veel langer. Ik zie Bonjasky nooit van zn leven zulke brede hoeken maken met zo'n groot bereik.

Dus ja, ik denk dat Badr echt de enige is die dit kan flikken.

Pitbull.
17-05-2009, 13:55
thanks voor het filmpje!!! leipe shit ouwe!!!

Rougemonkey
17-05-2009, 13:59
Vonjasky heeft niet dezelfde reach, badr's armen zijn veel langer. Ik zie Bonjasky nooit van zn leven zulke brede hoeken maken met zo'n groot bereik.

Dus ja, ik denk dat Badr echt de enige is die dit kan flikken.

Zijn hoeken zijn idd super lang zonder dat hij power verliest.

Wat is de lengte van Badr? Toch ook wel rond de 195?

En Semmy 2m+ toch?

tom l
17-05-2009, 14:16
Ik vind het geweldig dat Badr gewonnen heeft puur om het feit dat Micha en Jamila nu even met de mond vol tanden staan omdat ze er oooo zooo van overtuigd waren dat Badr volledig kansloos was. Nice job Badr!

ZakKa!
17-05-2009, 14:20
Zijn hoeken zijn idd super lang zonder dat hij power verliest.

Wat is de lengte van Badr? Toch ook wel rond de 195?

En Semmy 2m+ toch?

badr is volgens mij 96 of 98, semmy is dik over de 2 m ja. Badr's armen zijn in verhouding ook wat langer dan de gemiddelde vechter/persoon. Veel Marokkanen hebben dat.

Heb het opgeozcht: Sem is 212 cm en badr 197 cm.

T15Boxing
17-05-2009, 14:20
Ik vind het geweldig dat Badr gewonnen heeft puur om het feit dat Micha en Jamila nu even met de mond vol tanden staan omdat ze er oooo zooo van overtuigd waren dat Badr volledig kansloos was. Nice job Badr!

Ja dat blijft altijd lekker toch haha. Badr is bewijst keer op keer alle haters ongelijk.

wrestler_nl
17-05-2009, 15:04
thanks voor de beelden...
damn dit had ik echt niet verwacht van hari!
jammer voor sem
volgende keer beter
volgende matchup voor hari ...bonjasky ,zou wel mooi zijn.
zodat bonjasky hem weer op zn plekkie kan zetten:lol:

grapje hari-lovers

Defan
17-05-2009, 15:19
Het was zeker geen avond voor GG. Ondanks Sem zijn goede voorbereiding was hij totaal verrast en ging hij na de 1e down een slagenwisseling aan met Badr, waarin Badr gewoon sneller was.

Sem succes...........

Gr, Jamila:thup:

Sem schilt 2.12 meter en 140 kg goed voorbereid, en dan zo worden afGGeslacht .
Een afganGG .

Mashkadov
17-05-2009, 15:20
Badr eist... Badr neemt. :cool2:

Guillermo
17-05-2009, 15:20
Hmmm, grats badr. Sem was echt niet in zijn ritme man. Ach next time beter Sem!

marcelt
17-05-2009, 15:27
Ja dat blijft altijd lekker toch haha. Badr is bewijst keer op keer alle haters ongelijk.

Ben wel een hater en heb ongelijk dat Sem zou winnen.
Maar vind Badr nog steeds een respectloos persoon en dat is zeker niet veranderd.

Ik heb wel veel respect voor zijn overwinning.

Justinian
17-05-2009, 15:29
Sem schilt 2.12 meter en 140 kg goed voorbereid, en dan zo worden afGGeslacht .
Een afganGG .
Van een afgang zou ik zeker niet willen spreken, daarmee doe je Badr tekort! Badr en zijn team hebben het erg slim aangepakt en gebruik gemaakt van de zwakke plekken van Schilt. Het is dus niet alleen de lengte en het gewicht die een rol spelen, maar ook andere zaken. Badr heeft het top gedaan, maar van een afgang van Schilt is mijns inziens geen sprake.

Guile
17-05-2009, 15:32
Ja dat blijft altijd lekker toch haha. Badr is bewijst keer op keer alle haters ongelijk.


Keer op keer? Men vergeet snel hier, 4 downs in een maand. Dat lijkt me eerder keer op keer...

jan sensei kyokushin
17-05-2009, 15:59
Osu ook sterke grote bomen kunnen vallen ,vallen een keer om als ze zichzelf niet beschermen !!! (dekking)
Sem werd overbluft door badr zijn aanvalsdrift ,Sem vergat zijn dekking handen laten zakken en badr kon zijn hoofd bombarderen Sem had daar geen antwoord op op dat moment tja en dan kan je op de 8 tellen wachten tot 2 keer toe , Badr heeft het sluw aangepakt met het Team
Respect daarvoor ,Sem is in al die jaren nog nooit zoveel keer op zijn hoofd geraakt maar eenmaal moet de 1e keer zijn, hij weet nu hoe het voelt , maar Sem komt terug dat is zeker van een match kon je niet spreken het was een overrompelling angst ?? nopes
badr en Team gefeliciteerd
respect !!!

osu

Rougemonkey
17-05-2009, 15:59
Hmmm, grats badr. Sem was echt niet in zijn ritme man. Ach next time beter Sem!

Niet in zijn ritme? Hij kreeg gewoon de kans niet:).

kmr
17-05-2009, 16:32
In alle eerlijkheid, ik ben niet onder de indruk van Badr. 1 En al hayemakers, dus vanwege zijn technische kwaliteiten heeft hij niet gewonnnen, hij heeft gewonnen omdat Sem zijn handen niet bij zijn hoofd hield.

Maar ja, dat vindt Badr geweldig. Als Remy zijn handen bij zijn hoofd houdt (en hem neerslaat), dan komt Remy niet om te vechten...:twak:

TOON
17-05-2009, 16:38
In alle eerlijkheid, ik ben niet onder de indruk van Badr. 1 En al hayemakers, dus vanwege zijn technische kwaliteiten heeft hij niet gewonnnen, hij heeft gewonnen omdat Sem zijn handen niet bij zijn hoofd hield.

Maar ja, dat vindt Badr geweldig. Als Remy zijn handen bij zijn hoofd houdt (en hem neerslaat), dan komt Remy niet om te vechten...:twak:

sem kreeg geen tijd om er een kickboks-wedstrijd van te maken....hierdoor bleef het een straatgevecht, niet mauwen maar maaien en maaien....maar das wellicht de enige manier om van Schilt te winnen.... dus deze keer werkte die tactiek wel, of het bij een remy werkt betwijfel ik idd...

NielsN
17-05-2009, 16:42
In alle eerlijkheid, ik ben niet onder de indruk van Badr.

:eek:

Ik snap je punt, maar die kerel heeft zojuist het vrijwel onmogelijke gepresteerd: Schilt kloppen binnen een minuut. Daar verdient ie toch zeker wel credits mee?!

Guillermo
17-05-2009, 16:46
:eek:

Ik snap je punt, maar die kerel heeft zojuist het vrijwel onmogelijke gepresteerd: Schilt kloppen binnen een minuut. Daar verdient ie toch zeker wel credits mee?!


True true...

Justinian
17-05-2009, 16:47
In alle eerlijkheid, ik ben niet onder de indruk van Badr. 1 En al hayemakers, dus vanwege zijn technische kwaliteiten heeft hij niet gewonnnen, hij heeft gewonnen omdat Sem zijn handen niet bij zijn hoofd hield.
Ik denk dat dit de enige juiste tactiek is wanneer je het opneemt tegen Sem. Als je rustig gaat kickboksen ga je het niet redden. Je zult dichtbij moeten komen en hem met lange stoten moeten raken. Je mag het gerust haymakers noemen, maar in dit geval vind ik het alleen maar slim. Dat Badr ook een ander spel kan spelen hebben we eerder gezien en dan heb ik het niet over de actie tegen Bonjasky, maar de andere partijen ;)

T15Boxing
17-05-2009, 16:52
Ben wel een hater en heb ongelijk dat Sem zou winnen.
Maar vind Badr nog steeds een respectloos persoon en dat is zeker niet veranderd.

Ik heb wel veel respect voor zijn overwinning.

Laatste paar maanden lijkt dat wel verandert. We zien hem overal lachen en mensen en vechters respecteren etc. Dus ik weet niet wat hij verder voor je kan doen.


Keer op keer? Men vergeet snel hier, 4 downs in een maand. Dat lijkt me eerder keer op keer...

Hij werd zowat ELKE gevecht onderschat maar bleef winnen. Downs= niet verliezen. En het feit dat hij steeds opstond om vervolgens zn tegenstander KO maakt het alleen nog mooier.


:eek:

Ik snap je punt, maar die kerel heeft zojuist het vrijwel onmogelijke gepresteerd: Schilt kloppen binnen een minuut. Daar verdient ie toch zeker wel credits mee?!

Hij heeft op het meest indrukwekkende manier gewonnen maar voor sommige mensen zal het nooit genoeg zijn.

kooivechter
17-05-2009, 17:02
Niet in zijn ritme? Hij kreeg gewoon de kans niet:).

om in z'n ritme te komen. juist ja

Rougemonkey
17-05-2009, 17:03
Ik denk dat dit de enige juiste tactiek is wanneer je het opneemt tegen Sem. Als je rustig gaat kickboksen ga je het niet redden. Je zult dichtbij moeten komen en hem met lange stoten moeten raken. Je mag het gerust haymakers noemen, maar in dit geval vind ik het alleen maar slim. Dat Badr ook een ander spel kan spelen hebben we eerder gezien en dan heb ik het niet over de actie tegen Bonjasky, maar de andere partijen ;)

+1.

Die hayemakers waren niet impulsief of emotioneel, maar tactisch en gepland. Het was gewoon zijn gameplan. Op het moment dat je technisch wilt gaan vechten tegen Sem dan verlies je het.

Aerts won ook op deze manier van Schilt.

Jammer dat veel mensen dit niet zien.

kmr
17-05-2009, 17:05
Ik denk dat dit de enige juiste tactiek is wanneer je het opneemt tegen Sem. Als je rustig gaat kickboksen ga je het niet redden. Je zult dichtbij moeten komen en hem met lange stoten moeten raken. Je mag het gerust haymakers noemen, maar in dit geval vind ik het alleen maar slim. Dat Badr ook een ander spel kan spelen hebben we eerder gezien en dan heb ik het niet over de actie tegen Bonjasky, maar de andere partijen ;)

Wat hij heeft gedaan, was inderdaad effectief. De kern van mijn antwoord was eigenlijk:



Maar ja, dat vindt Badr geweldig. Als Remy zijn handen bij zijn hoofd houdt (en hem neerslaat), dan komt Remy niet om te vechten...:twak:

Badr leek erg zelfgenoegzaam, maar vergeet daarbij dat hij tegen iemand vocht zonder dekking.

Justinian
17-05-2009, 17:14
Wat hij heeft gedaan, was inderdaad effectief. De kern van mijn antwoord was eigenlijk:



Badr leek erg zelfgenoegzaam, maar vergeet daarbij dat hij tegen iemand vocht zonder dekking.
Ik begrijp je punt. Tegen Sem was dit een goede tactiek; tegen Bonjasky zal hij mijns inziens een andere tactiek moeten gebruiken.

adenane
17-05-2009, 17:17
Badr heeft terecht gewonnen, absoluut.

Maar is het niet zo dat ene Mike Passenier ook lof verdient in deze? De man achter de strategie en strijdplan waar Badr zich aan moet houden. Al 5 jaar lang weten vechters en trainers niet hoe je de grote en sterke Sem moet verslaan. Maar het antwoord is simpel maar geniaal: maak er een straatgevecht van, met lange stoten en zorg ervoor dat je Sem overrompelt. Het lijkt wel alsof Sem niet weet wat hij moet doen als hij stoten tegen het hoofd krijgt. Dat is ook wel normaal, want de laatste 5 jaar is het alleen maar Peter gelukt en die heeft toen gewonnen.

Tuurlijk heeft Badr het gedaan maar bij deze: Mike, jij ook van harte gefeliciteerd!!!!!

Guile
17-05-2009, 17:25
Hij werd zowat ELKE gevecht onderschat maar bleef winnen. Downs= niet verliezen. En het feit dat hij steeds opstond om vervolgens zn tegenstander KO maakt het alleen nog mooier.



Bij mijn weten verloor hij 2 van de 3 partijen in december waar hij down ging. Zijn fans hebben het over onderschatting, ik zie het eerder andersom. Hoe vaak heb ik niet gelezen Hari de nieuw K1 kampioen is/wordt. Dit doet niets af aan zijn overwinningen, maar men kan dat schijnbaar lastig scheiden.

De tijd zal het leren...

blazin.arr0w::::
17-05-2009, 17:29
Netjes. Ik ben tevree. Heb nog steeds vertrouwen in Badr. En uiteraard in Mike. Die weet wel wat hij doet. Goeie trainer.

Een afgang is het natuurlijk niet, als je in de ring stapt kan dat sowieso al niet meer. Gewoon goed gedaan van Hari en dan dus minder goed gedaan van Schilt.

Thanx for the vid.

oh ja... kan het niet laten...

lol@drive safely home

Mephisto
17-05-2009, 17:30
Aerts won ook op deze manier van Schilt.

Jammer dat veel mensen dit niet zien.

Ik ben een enorme Aerts fan en Badr met Peter vergelijken doet me pijn aan het hart, Peter is een voorbeeld voor iedere (top)sporter en daar mag Badr nog niet eens van dromen.

Daarom stel ik, Badr gebruikte dezelfde tactiek, hij voerde het alleen beter uit...

Wiseguy
17-05-2009, 17:36
Bij mijn weten verloor hij 2 van de 3 partijen in december waar hij down ging. Zijn fans hebben het over onderschatting, ik zie het eerder andersom. Hoe vaak heb ik niet gelezen Hari de nieuw K1 kampioen is/wordt. Dit doet niets af aan zijn overwinningen, maar men kan dat schijnbaar lastig scheiden.

De tijd zal het leren...


Klamp je maar vast aan die downs. Hij heeft in 1 maand tegen Aerts, Zimmerman, Bonjasky en overeem gevochten. Dan kan het voorkomen dat je met zijn manier van vechten tegen een stoot aan loopt.
Als jij liever naar behoudende stijlen kijkt stel ik voor dat je Badr's partijen voortaan overslaat.

T15Boxing
17-05-2009, 17:37
Bij mijn weten verloor hij 2 van de 3 partijen in december waar hij down ging. Zijn fans hebben het over onderschatting, ik zie het eerder andersom. Hoe vaak heb ik niet gelezen Hari de nieuw K1 kampioen is/wordt. Dit doet niets af aan zijn overwinningen, maar men kan dat schijnbaar lastig scheiden.

De tijd zal het leren...

Hij ging ook down tegen Zimmerman, Ruslan, Choi en meer en heeft hun uiteindelijk gestopt. Tegen Remy heb je gelijk in, maar tegen Overeem was het duidelijk een fluke.
Maar ik heb het over Aerts, Sefo, Ruslan en vooral Schilt die hem zouden afslachten maar juist het tegenover gestelde gebeurde. Maar K1 titel, daar zullen we inderdaad nog op moeten wachten. We zullen zien.

kmr
17-05-2009, 17:38
Bij mijn weten verloor hij 2 van de 3 partijen in december waar hij down ging. Zijn fans hebben het over onderschatting, ik zie het eerder andersom. Hoe vaak heb ik niet gelezen Hari de nieuw K1 kampioen is/wordt. Dit doet niets af aan zijn overwinningen, maar men kan dat schijnbaar lastig scheiden.

De tijd zal het leren...


Badr heeft gewonnen van grote namen als Feitosa en Sefo, maar waren die niet een kleeeeeeeeeeeeeein beetje op hun retour? Vervolgens verliest hij van Overeem (niet echt een virtuoos in de ring) en van Remy, die nog lang niet over the hill is.

Ja, Badr wordt inderdaad overschat.

kmr
17-05-2009, 17:40
Tegen Remy heb je gelijk in, maar tegen Overeem was het duidelijk een fluke.



Nee, dat was geen fluke. Overeem hield wijselijk zijn handen hoog en Badr stootte er impulsief op los.

T15Boxing
17-05-2009, 17:44
Badr heeft gewonnen van grote namen als Feitosa en Sefo, maar waren die niet een kleeeeeeeeeeeeeein beetje op hun retour? Vervolgens verliest hij van Overeem (niet echt een virtuoos in de ring) en van Remy, die nog lang niet over the hill is.

Ja, Badr wordt inderdaad overschat.

Wel makkelijk dat je juist de grote namen noemt die een kleeeeein beetje op hun retour waren, maar niet grootheden als Aerts en Schilt of toekomstige vechters als Zimmerman en Sultan.

Dus Badr wordt inderdaad onderschat door u.:)


Nee, dat was geen fluke. Overeem hield wijselijk zijn handen hoog en Badr stootte er impulsief op los.

Badr onderschatte hem en was net klaar met de zwaarste toernooi. Hij zat duidelijk in een burn out fase en Overeem greep zijn kans. Ik wil nog steeds een rematch zien.

A.F.
17-05-2009, 18:00
Nee, dat was geen fluke. Overeem hield wijselijk zijn handen hoog en Badr stootte er impulsief op los.

Badr had in 3 weken tijd 2 keer naar japan en terug gevlogen....4 knockdowns te verduren gehad en zich niet voorbereid op de partij tegen Overeem....

Hij vocht die partij omdat ie dat verplicht was aan zichzelf na dat akkefietje met Remy... Was het verstandig? nee... wint Overeem tegen een getrainde Badr? Nope...

Maar ja... excuses excuses hé

Wiseguy
17-05-2009, 18:05
Hoe kunnen mensen hem overschat noemen.

Wat hij gister met Sem heeft gedaan is ongeevenaard. Wat hij met Aerts deed was minstens net zo indrukwekkend.

Sem en Peter waren dat niet de grote namen van de K1? Zei niet iedereen dat het allemaal leuk en aardig was dat hij van Sefo en Feitosa won maar dat hij tekort zou komen tegen Peter en Sem?

ZakKa!
17-05-2009, 18:12
Hoe kunnen mensen hem overschat noemen.

Wat hij gister met Sem heeft gedaan is ongeevenaard. Wat hij met Aerts deed was minstens net zo indrukwekkend.

Sem en Peter waren dat niet de grote namen van de K1? Zei niet iedereen dat het allemaal leuk en aardig was dat hij van Sefo en Feitosa won maar dat hij tekort zou komen tegen Peter en Sem?

x2, mensen zullen hem altijd blijven haten denk ik...

dirk5
17-05-2009, 18:20
x2, mensen zullen hem altijd blijven haten denk ik...

Natuurlijk, hij vecht met mensen op de press meeting, Hij trapt een tegenstander die op de grond ligt, Hij spreekt een mma partij af waar ie van af ziet nadat hij zijn ass in een pakketje heeft gekregen van meneer Overeem.

Als het aan mij lag had ie dit jaar nieteens gevochten.

Wiseguy
17-05-2009, 18:23
Natuurlijk, hij vecht met mensen op de press meeting, Hij trapt een tegenstander die op de grond ligt, Hij spreekt een mma partij af waar ie van af ziet nadat hij zijn ass in een pakketje heeft gekregen van meneer Overeem.

Als het aan mij lag had ie dit jaar nieteens gevochten.

Dat ze een MMA partij hadden afgesproken is een aanname en geen feit. Ik ga eerder op het woord van It's showtime af dan op dat van GG.

Guile
17-05-2009, 18:23
Als jij liever naar behoudende stijlen kijkt stel ik voor dat je Badr's partijen voortaan overslaat.

Goed dat je mn punt meteen bevestigt. Nog meer veronderstellingen Einstein? Mooie avatar ook, die incasseert veel of niet?



Badr had in 3 weken tijd 2 keer naar japan en terug gevlogen....4 knockdowns te verduren gehad en zich niet voorbereid op de partij tegen Overeem....

Hij vocht die partij omdat ie dat verplicht was aan zichzelf na dat akkefietje met Remy... Was het verstandig? nee... wint Overeem tegen een getrainde Badr? Nope...


Volgens mij had ie 2 downs die maand voor die partij tegen Overeem. Prima dat mensen zo geloven in een total domination by Badr Hari de komende jaren. Ik moet het nog maar zien. Vooralsnog heeft ie geen K1 World GP op zn naam staan iig...

Kickboxen is meer dan aanvallen, dat zagen we wel tegen Bonjasky.

ZakKa!
17-05-2009, 18:24
Natuurlijk, hij vecht met mensen op de press meeting, Hij trapt een tegenstander die op de grond ligt, Hij spreekt een mma partij af waar ie van af ziet nadat hij zijn ass in een pakketje heeft gekregen van meneer Overeem.

Als het aan mij lag had ie dit jaar nieteens gevochten.

Dat laatste, ik weet niet wie daarin gelijk heeft, Badr zegt dat er nooit zoiets is afgesproken. Dat eerste, is gewoon show, want nadat hij van graham had gewonnen deden ze ook gewoon weer normaal tegen elkaar. Dat middelste, is onacceptabel, maar kan ik hem wel vergeven.

Wiseguy
17-05-2009, 18:25
Lyoto vecht anders dan Badr. Ik kan beide stylen waarderen in tegenstelling tot jou.

Tony Galento
17-05-2009, 18:25
Natuurlijk, hij vecht met mensen op de press meeting, Hij trapt een tegenstander die op de grond ligt, Hij spreekt een mma partij af waar ie van af ziet nadat hij zijn ass in een pakketje heeft gekregen van meneer Overeem.

Als het aan mij lag had ie dit jaar nieteens gevochten.


Die Australier gooide 'm anders mooi op z'n rug. :D

Guile
17-05-2009, 18:26
Waar lees je dat dan? Quote me ff aub?

Wiseguy
17-05-2009, 18:29
Je geeft aan dat hij welleens neergaat. Dat is het gevolg van zijn verwoestende vechtstijl. Kijk je liever naar Bonjasky?

woutvl
17-05-2009, 18:32
Die Australier gooide 'm anders mooi op z'n rug. :D


peter graham?
als ik het me goed herinner begon hari een straatgevecht door hem uit te dagen. was idd een mooie takedown XD
diezelfde graham heeft toen ook mooi hari's kaak gebroken.
ik heb niks met hari,ik vind het jammer dat schilt zo snel lag.
maar eerlijk is eerlijk,hari deed wel precies wat hij moest doen en schilt was totaal overrompeld. heel knap gedaan

NielsN
17-05-2009, 18:34
Je geeft aan dat hij welleens neergaat. Dat is het gevolg van zijn verwoestende vechtstijl. Kijk je liever naar Bonjasky?

Yup.

Tony Galento
17-05-2009, 18:35
Je geeft aan dat hij welleens neergaat. Dat is het gevolg van zijn verwoestende vechtstijl. Kijk je liever naar Bonjasky?

Ik wel.

Tony Galento
17-05-2009, 18:37
peter graham?
als ik het me goed herinner begon hari een straatgevecht door hem uit te dagen. was idd een mooie takedown XD
diezelfde graham heeft toen ook mooi hari's kaak gebroken.
ik heb niks met hari,ik vind het jammer dat schilt zo snel lag.
maar eerlijk is eerlijk,hari deed wel precies wat hij moest doen en schilt was totaal overrompeld. heel knap gedaan


Zeker knap gedaan en een hele mooie overwinning.

Ik zie 'm alleen niet de K-1 winnen, een alles-of-niets stijl met een slechte kin is een slechte combinatie wil je een toernooi winnen.

Guile
17-05-2009, 18:37
Hari zorgt voor meer spektakel ja, maar uiteindelijk gaat het om de winst. We hebben het over topsport.

Wiseguy
17-05-2009, 18:37
Ik kijk ook graag naar Remy maar zou eerder voor Badr naar een gala gaan.

TOON
17-05-2009, 18:38
Je geeft aan dat hij welleens neergaat. Dat is het gevolg van zijn verwoestende vechtstijl. Kijk je liever naar Bonjasky?

bonjasky is de champ, kijk absoluut liever naar bonjasky.....maar das alleen maar mijn onbeduidende mening die wsl in deze badrmania niet begrepen zal worden....

dirk5
17-05-2009, 18:38
Je geeft aan dat hij welleens neergaat. Dat is het gevolg van zijn verwoestende vechtstijl. Kijk je liever naar Bonjasky?

me too!

Wiseguy
17-05-2009, 18:40
Ìk begrijp het wel. Ik ben zelf een fan van RJJ wat niet bepaald een hardhitter was maar meer een counterpuncher. Ik kan beide stylen waarderen maar heb toch voorkeur voor het type Tyson, Badr, Wanderlei.

TOON
17-05-2009, 18:41
Zeker knap gedaan en een hele mooie overwinning.

Ik zie 'm alleen niet de K-1 winnen, een alles-of-niets stijl met een slechte kin is een slechte combinatie wil je een toernooi winnen.

z'n focus in de tweede en derde partij was afgelopen editie een stuk minder dan bij de eerste partij.....maar als ie in een toernooi iedere pot in gaat zoals tegen Aerts en Schilt kan ie het wel redden....de skills heeft ie in ieder geval....maar het is wat te kort door nu al te stellen dat ie de K1 titel zomaar effe pakt, komt z'n twijfelachtige kin ook nog bij idd...

woutvl
17-05-2009, 18:43
Zeker knap gedaan en een hele mooie overwinning.

Ik zie 'm alleen niet de K-1 winnen, een alles-of-niets stijl met een slechte kin is een slechte combinatie wil je een toernooi winnen.

ik betwijfel het. als ik kijk naar hoe hij zich omhoog had gevochten in die laatste grand prix,met o.a die geniale partij tegen Aerts,zie ik hem nog wel is kampioen worden. wat hij nu met schilt deed bevestigt dat alleen maar meer voor mij. als hij zijn hoofd wat koeler weet te houden en afziet van belachelijke onsportieve acties,wie weet.

Defan
17-05-2009, 19:03
Natuurlijk, hij vecht met mensen op de press meeting, Hij trapt een tegenstander die op de grond ligt, Hij spreekt een mma partij af waar ie van af ziet nadat hij zijn ass in een pakketje heeft gekregen van meneer Overeem.

Als het aan mij lag had ie dit jaar nieteens gevochten.

dat bad boy imago is ook een soort marketing truc .

Hoe dan ook de mensen kopen wel kaartjes als ze de naam Badr Hari zien .

De laatste jaren hebben we geen zwaargewichten meer gezien die zo explosief vechten op een grote K1 toernooi en dat doet Badr wel !!!
Ik heb veel respect voor karate kid Semmy maar hij is gewoon GGebeukt in de 1e ronde.

Haaija
17-05-2009, 20:26
Badr Hari is zoiezo de volgend 5 jaar K1 kampioen, hij is jong en heeft al de grootste namen KO geslagen, dat zegt genoeg.

MJOKKIE
17-05-2009, 20:58
ik betwijfel het. als ik kijk naar hoe hij zich omhoog had gevochten in die laatste grand prix,met o.a die geniale partij tegen Aerts,zie ik hem nog wel is kampioen worden. wat hij nu met schilt deed bevestigt dat alleen maar meer voor mij. als hij zijn hoofd wat koeler weet te houden en afziet van belachelijke onsportieve acties,wie weet.

Nu is het weer Badr Mania, vijf maanden terug was het nog een mongool volgens iedereen. Als je wint....

Lage dekking, straatgevecht of whatever, Badr heeft de Sem-code gekraakt. En daar zaten vriend en vijand al lang op te wachten. Dit breekt de sport weer open.
Er valt niets op deze overwinning af te dingen. Sem is nog steeds in zijn prime. Peter Aerts was en is daar al ver overheen, wat wil je op zijn leeftijd en met zoveel partijen.

Het is jammer dat je zulke grootheden nooit in hun prime tegen elkaar kunt matchen, maar het is leuk filosoferen.

Mike Tyson tegen Mohammed Ali

Badr Hari vs Ernesto Hoost

Tony Galento
17-05-2009, 21:24
Badr Hari is zoiezo de volgend 5 jaar K1 kampioen, hij is jong en heeft al de grootste namen KO geslagen, dat zegt genoeg.

Hij is zelf door kleine namen KO geslagen.

Mark105
17-05-2009, 21:42
Badr Hari is zoiezo de volgend 5 jaar K1 kampioen, hij is jong en heeft al de grootste namen KO geslagen, dat zegt genoeg.

En dit meen je serieus?

Donjopie
18-05-2009, 08:53
Dit gevecht was een wereld titelgevecht.........toch ?......:wacko:

Met alle respect hoor, maar ik heb me de hele avond zitten ergeren aan dat "break" er mocht helemaal niks.
En dan met een wereld titel word er binnen een minuut afgeblazen. Hari was ontketend, en niet te stoppen, en hij had de partij zoiezo gewonnen, maar ik denk dat als Schilt de 1e ronde had doorgekomen, er een partij had ontstaan. Hari had verbaast en moe geweest, omdat Schilt nog op zn benen zou staat. En had er een wedstrijd ontstaan waar iedereen voor is blijven zitten die avond. trouwens de hele wereld keek mee.

Mijn mening is dat er veel te vroeg is gestopt met deze wedstrijd, waar zijn ze bang voor ??? dat iemand gewond raakt ?? iedereen stapt met zn volle verstand de ring in. Sporters moeten inderdaad in bescherming worden genomen. Maar om zoveel partijen voortijdig te beeindigen is niet normaal.

Perfectteamcindy
18-05-2009, 08:56
Hij is zelf door kleine namen KO geslagen.
Bwa ik vind alistair overheem nu ni bepaald ne kleine naam zene:blush:

Perfectteamcindy
18-05-2009, 08:59
Natuurlijk, hij vecht met mensen op de press meeting, Hij trapt een tegenstander die op de grond ligt, Hij spreekt een mma partij af waar ie van af ziet nadat hij zijn ass in een pakketje heeft gekregen van meneer Overeem.

Als het aan mij lag had ie dit jaar nieteens gevochten.
Hij is voor de shit die hij uitstak wel gestraft geweest...
Ik mag hem ook ni als mens maar ik zie hem wel graag bezig ze. ZOu eht zonde vinden moesten ze hem uit de ring houden:eek:

MrLoverrr
18-05-2009, 09:21
Badr Hari heeft Sem gewoon TOTAAL verrast en overklast!!!! Iets wat niemand heeft kunnen doen behalve Ignashov in 2004 en (2maal) Peter Aerts in MINDERE mate zowel in 2006 (split decision) en in 2008 (majority decision).

Badr Hari de (1 v/d) smaakmaker(s) in het zwaargewicht met de HOOGSTE KO percentage ;)

Ga zo door!!!

MrLoverrr
18-05-2009, 09:24
Ps. zelfs Mr. Perfect ERNESTO HOOST HEEFT 3 KEER NIET KUNNEN OVERTUIGEN TEGEN SEMMY SCHILT! 1STE KEER GELIJK(ONTERECHT SEMMY WAS DE BETERE!) EN DE 2 KEER DAARNA VERLOREN TKO EN OP PUNTEN!

Vitor Belfort
18-05-2009, 09:26
Ps. zelfs Mr. Perfect ERNESTO HOOST HEEFT 3 KEER NIET KUNNEN OVERTUIGEN TEGEN SEMMY SCHILT! 1STE KEER GELIJK(ONTERECHT SEMMY WAS DE BETERE!) EN DE 2 KEER DAARNA VERLOREN TKO EN OP PUNTEN!

IN WELKE FASE VAN ZIJN CARRIERE WAS MR. PERFECT ERNESTO HOOST TOEN AL BELAND?

Donjopie
18-05-2009, 09:36
Je kan ze nu niet meer met elkaar vergelijken. Tis net de 7 heuvelenrug. De ene is op zn top, de andere op zn retour, en weer een ander is op weg naar de top, en er zijn er twee die in ons hart aan de top blijven. ( in dezelfde volgorde - Remy - Sem - Badr - Peter/Ernesto )

MrLoverrr
18-05-2009, 09:42
IN WELKE FASE VAN ZIJN CARRIERE WAS MR. PERFECT ERNESTO HOOST TOEN AL BELAND?

1ste gevecht was op 28/08/2002 DRAW (nogmaals onterecht in mijn ogen, semmy was de betere!) in zijn 4de kampioens jaar

2der gevecht 31/12/2005 TKO

3de gevecht 02/12/2006 decision!

ZIE http://en.wikipedia.org/wiki/Semmy_Schilt

sebastiaan
18-05-2009, 10:17
1ste gevecht was op 28/08/2002 DRAW (nogmaals onterecht in mijn ogen, semmy was de betere!) in zijn 4de kampioens jaar

2der gevecht 31/12/2005 TKO

3de gevecht 02/12/2006 decision!

ZIE http://en.wikipedia.org/wiki/Semmy_Schilt

Het heeft ook met stijl te maken,Badr vocht heel snel naar voren,en heeft kracht.
Ernesto heeft ook kracht in zijn stoten,maar toch weer minder dan Badr, bovendien is de vechtstijl heel anders, Hoost is meer tik,tik,tik,boem.
Hari meer boem,boem,boem:P (allebij technisch,maar Ernesto lokte je er toch meer in,naar mijn idee)
Was wel erg teleur gesteld,had echt gedacht dat Schilt een betere partij neer zou zetten.
Denk niet dat iemand had verwacht dat het zo snel afgelopen zou zijn.

Inderdaad wel precies dezelfde tactiek als Aerts,alleen sneller en zaten ze er bijna meteen op.

Haaija
18-05-2009, 10:56
En dit meen je serieus?

We zullen zien jongen. Als jij denkt dat ik niet serieus ben, dan zullen we wel zien wie Badr gaat tegen houden.

Donjopie
18-05-2009, 12:03
Ben het deels met Haaija eens. Hari is moeilijk te stoppen, en word serieus genomen door de sporters. De gevestigde namen passen hun tactiek aan op Hari ( Schilt zat er alleen ff naast :-) ) Remy hield zijn dekking bijv. goed dicht.
Maar of het maaien van afgelopen zaterdag een wereldtitel op gaat leveren betwijfel ik.

MrLoverrr
18-05-2009, 12:40
Laat hari gewoon effe genieten van zijn UNIEKE overwinning op Semmy schilt! 1 ding is zeker k1 2009 word weer superrr spannend met badr, semmy, remy enz enz

boola
18-05-2009, 12:41
kun je niet vergelijken hoost,remy,aerts en schilt vechten voor nederland hari voor maroko. als hari zoals nu gewonnen heeft is hij voor de meeste hier weer een super vechter en dat zijn de meeste die hem een aantal jaren geleden uitfloten in de arena.Hari is een groot vechter maar ben altijd nog voor een trotse nederlander.Wat er ook gebeurd

MrLoverrr
18-05-2009, 12:45
Bullshit ALS HOOST NU ZOU BEGINNEN OF REMY DAN ZOUDEN ZE OOK VOOR EEN ANDERLAND MOETENNN VECHTEN OMDAT ER SIMPEL WEG TE VEEEL VECHTERS UIT NEDERLAND ZIJN. BADR IS ZOWEL MAROKKAANS ALS NEDERLANDS. EN DAT GELD OOK VOOR REMY EN HOOST OOK 2 CULTUREN!!!

DUS .....

phranq
18-05-2009, 12:47
Bullshit ALS HOOST NU ZOU BEGINNEN OF REMY DAN ZOUDEN ZE OOK VOOR EEN ANDERLAND MOETENNN VECHTEN OMDAT ER SIMPEL WEG TE VEEEL VECHTERS UIT NEDERLAND ZIJN. BADR IS ZOWEL MAROKKAANS ALS NEDERLANDS. EN DAT GELD OOK VOOR REMY EN HOOST OOK 2 CULTUREN!!!

DUS .....

Je hoeft het niet in hoofdletters te schrijven hoor, staat een beetje schreeuwerig...

Donjopie
18-05-2009, 12:47
@Mrloverrr
Ik heb 100% respect voor de overwinning
Ik doe het hem niet na

MrLoverrr
18-05-2009, 12:49
Je hoeft het niet in hoofdletters te schrijven hoor, staat een beetje schreeuwerig...

oke oke maar ik heb wel gelijk!:D

phranq
18-05-2009, 12:53
oke oke maar ik heb wel gelijk!:D

je had ook in kleine letters gelijk hoor.. ;)

boola
18-05-2009, 13:21
heeft niks met cultuur te maken een paar jaar geleden werd hij door de meeste nog uitgejouwd en was hij een kutmarokaan voor de meeste hier en nu is hij een held wel een beetje schijnheilig of niet.Persoonlijk vind ik hem al heelang een topper maar als er twee sportmannen tegenover elkaar staan ben ik wel voor die gene die voor de hollandse vlag uitkomt en waai ik niet met alle winden mee

Tony Galento
18-05-2009, 13:24
Het heeft ook met stijl te maken,Badr vocht heel snel naar voren,en heeft kracht.
Ernesto heeft ook kracht in zijn stoten,maar toch weer minder dan Badr, bovendien is de vechtstijl heel anders, Hoost is meer tik,tik,tik,boem.
Hari meer boem,boem,boem:P (allebij technisch,maar Ernesto lokte je er toch meer in,naar mijn idee)
Was wel erg teleur gesteld,had echt gedacht dat Schilt een betere partij neer zou zetten.
Denk niet dat iemand had verwacht dat het zo snel afgelopen zou zijn.

Inderdaad wel precies dezelfde tactiek als Aerts,alleen sneller en zaten ze er bijna meteen op.

Hoost is geen natuurlijke zwaargewicht. Dat wordt nog wl eens vergeten.

Donjopie
18-05-2009, 13:45
wat wil je daarmee zeggen ?

Tony Galento
18-05-2009, 13:57
wat wil je daarmee zeggen ?

Dat hij niet is te vergelijken met Badr.

Hoost heeft de hele lightheavyweight divisie schoongeveegd voordat hij aan de K-1 begon. Hij is toen binnen een paar jaar 20 kg zwaarder geworden.

Dat maakt z'n prestaties binnen de K-1 alleen maar knapper.

Donjopie
18-05-2009, 14:03
okay dan is het goed :D.
Was ff bang dat het een anti Hoost post was.....

sebastiaan
18-05-2009, 16:06
Hoost is geen natuurlijke zwaargewicht. Dat wordt nog wl eens vergeten.

Dat scheelt inderdaad ook veel, Hari oogt(en is neem ik aan) ook veel zwaarder en meer solide dan Hoost deed vroeger.
Het viel me op hoe groot Hari was naast Sem,die vaak fysiek veel indrukwekkender lijkt dan zn tegenstander.

M A F
18-05-2009, 17:02
Dat hij niet is te vergelijken met Badr.

Hoost heeft de hele lightheavyweight divisie schoongeveegd voordat hij aan de K-1 begon. Hij is toen binnen een paar jaar 20 kg zwaarder geworden.

Dat maakt z'n prestaties binnen de K-1 alleen maar knapper.

Peter Aerts vocht in die tijd ook in die gewichtsklasse toch?
Draaide toen een invalpartij tegen Hoost, als ik het niet mis heb, die partij werd door Aerts gewonnen. Een beetje offtopic maar zal wel leuk zijn als Dirk Stal hier een topic over maakt,als ie dr nog niet is.

Jeru
18-05-2009, 18:22
Impressie van AT5 voor, tijdens en na de pot.

http://www.at5.nl/artikelen/16854/k1-wereldtitelgevecht-hari-vs-schilt

MJOKKIE
18-05-2009, 22:38
Peter Aerts vocht in die tijd ook in die gewichtsklasse toch?
Draaide toen een invalpartij tegen Hoost, als ik het niet mis heb, die partij werd door Aerts gewonnen. Een beetje offtopic maar zal wel leuk zijn als Dirk Stal hier een topic over maakt,als ie dr nog niet is.

Nee, Hoost won! Aerts was nog een broekkie

MJOKKIE
18-05-2009, 22:49
Dat hij niet is te vergelijken met Badr.

Hoost heeft de hele lightheavyweight divisie schoongeveegd voordat hij aan de K-1 begon. Hij is toen binnen een paar jaar 20 kg zwaarder geworden.

Dat maakt z'n prestaties binnen de K-1 alleen maar knapper.

Hoost vocht de 1e K-1 finale op 88 kg

Sjaak
19-05-2009, 08:51
Had het niet verwacht maar in deze partij is Semmy dus totaal overklast door Badr, complimenten daarvoor en vond het wel een mooi moment hoe Badr stond te genieten toen die naar zijn fans ging.

Ere wie ere toekomt, hij was veruit de beste ditmaal

OSU !!!

En btw Ernesto is nog steeds de "grootste"

Durfal
19-05-2009, 09:43
Tja wat me persoonlijk aan de partij opviel,en wat door sommige anderen al mooi verwoord is: Sem maakte beginners fouten.
Natuurlijk is het vanaf de zijkant makkelijk praten maar..................
Onlangs heeft Sem in een interview gezegd: "het zal bij sommige wel steken dat ik nog nooit 1 kickboxles heb gehad en toch 3 voudig K1 kampioen ben"
En daar zit ook de crux Sem kan totaal niet boksen!!,vecht met alle respect als een echte karateka,dus zonder goede stoten maar met goede beentechnieken.
Dit is al eerde aangetoond door Peter Aerts ism met Jan Plas!!
Als je de partij ook rustig terug kijkt en analyseert zie je dat Sem niet eenmaal zn hoofd middels zn handen goed verdedigde,zn handen zaten voordurend veel te laag.
Het leek wel prijsschieten voor Hari die daarvoor de reach de snelheid en de felheid bezit.
En die haymakers van Hari waren ook akelig precies Hari was scherp gefocused en gretig daar valt niets op af te dingen.
Ben alleen nog steeds van mening dat Sem zn titels mede aan zn lengte te danken heeft, Peter Aerts zei me ooit in kops gym persoonlijk dat ie Sem letterlijk niet voor zn hoofd kan trappen wegens diens lengte.
Alleen Feitosa lukte het om Sem voor zn hoofd te trappen verder tot nu toe niemand,daarmee neem je dus een geducht wapen weg bij je tegenstanders als je de lengte van Sem hebt.
Badr is blijkbaar de enige die de reach heeft om het Sem goed lastig te maken dat ie zelfs 2 x down gaat RESPECT voor Badr en zn team!!
Maar............. als Sem zich net zo leert te verdedigen als Remy doet en eens leert boksen is er nog steeds wegens die enorme reach geen houden aan saai maar waar,Badr brengt tenminste sensatie met zn stijl.
Badr doet me aan het NL elftal denken als ze aanvallen het spel maken en winnen juicht iedereen al nemen ze daardoor grote risicos,als het NL elftal verliest kotst iedereen ze uit,en worden ze naief genoemd of arrogant vaak net als bij Badr...............

FOCUS
19-05-2009, 09:49
En btw Ernesto is nog steeds de "grootste"


x2

Marco
19-05-2009, 09:51
badr wint een rematch opdezelfde manier, badr kan met zijn lengte en grote reach dichtbij sem komen en slaat hard, snel en zuiver.. zolang als sem zijn kop niet inpakt zal hij op klappen blijven lopen..

mama
19-05-2009, 09:53
Dat Sem zijn handen niet hoog heeft komt ook omdat er niet zo heel veel vechters bij zijn hoofd kunnen komen. En Badr is ook niet een van de kleinste.

FOCUS
19-05-2009, 10:09
Dat Sem zijn handen niet hoog heeft komt ook omdat er niet zo heel veel vechters bij zijn hoofd kunnen komen. En Badr is ook niet een van de kleinste.

idd
de KO is de verdienste van Badr, niet zozeer een zwakte van Sem.
JE moet toch eerst langs schoenmaat 100 en voorbij die heipalen die aan zn schouders vastzitten.

Marco
19-05-2009, 10:16
Sem zou wat meer van Bonjasky moeten hebben(dekking) en Bonjasky wat meer van Sem(geen dekking);)

YoMarK
19-05-2009, 10:27
Wat gelul weer, Sem verliest 1 partij op KO en is meteen weer afgeschreven, en is er van alles mis met z'n techniek.
HALLOOO! Kijk eens even naar z'n record de afgelopen jaren.

Sem was gewoon niet wakker, en Badr straft dat meteen af(en hoe!). Dit zegt mijns inziens niets over Sem's toekomst.

Rougemonkey
19-05-2009, 10:29
Sem zei zelf gister in de uitzending van RTL7 dat Badr gewoon geluk had en dat hij hem de volgende keer sloopt.

Lijkt me vet als er een rematch komt.

Tony Galento
19-05-2009, 17:22
Peter Aerts vocht in die tijd ook in die gewichtsklasse toch?
Draaide toen een invalpartij tegen Hoost, als ik het niet mis heb, die partij werd door Aerts gewonnen. Een beetje offtopic maar zal wel leuk zijn als Dirk Stal hier een topic over maakt,als ie dr nog niet is.


Hoost vocht toen hij 26-27 jaar was op light-heavyweight 79-82 kg. Aerts was op die leeftijd al zwaarder dan 90 kg. Aerts is een natuurlijke zwaargewicht, Hoost niet. Aerts heeft alleen in z'n jonge jaren op dat gewicht gevochten.

Tony Galento
19-05-2009, 17:25
x2

Mwah. :)

http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/hoost%20vs%20kaman%202.JPG

Tony Galento
19-05-2009, 17:26
Wat gelul weer, Sem verliest 1 partij op KO en is meteen weer afgeschreven, en is er van alles mis met z'n techniek.
HALLOOO! Kijk eens even naar z'n record de afgelopen jaren.

Sem was gewoon niet wakker, en Badr straft dat meteen af(en hoe!). Dit zegt mijns inziens niets over Sem's toekomst.


Wel over z'n techniek.

Donjopie
19-05-2009, 18:00
idd
de KO is de verdienste van Badr, niet zozeer een zwakte van Sem.
JE moet toch eerst langs schoenmaat 100 en voorbij die heipalen die aan zn schouders vastzitten.

x2 :thup:

MrLoverrr
19-05-2009, 18:21
Tja wat me persoonlijk aan de partij opviel,en wat door sommige anderen al mooi verwoord is: Sem maakte beginners fouten.
Natuurlijk is het vanaf de zijkant makkelijk praten maar..................
Onlangs heeft Sem in een interview gezegd: "het zal bij sommige wel steken dat ik nog nooit 1 kickboxles heb gehad en toch 3 voudig K1 kampioen ben"
En daar zit ook de crux Sem kan totaal niet boksen!!,vecht met alle respect als een echte karateka,dus zonder goede stoten maar met goede beentechnieken.
Dit is al eerde aangetoond door Peter Aerts ism met Jan Plas!!
Als je de partij ook rustig terug kijkt en analyseert zie je dat Sem niet eenmaal zn hoofd middels zn handen goed verdedigde,zn handen zaten voordurend veel te laag.
Het leek wel prijsschieten voor Hari die daarvoor de reach de snelheid en de felheid bezit.
En die haymakers van Hari waren ook akelig precies Hari was scherp gefocused en gretig daar valt niets op af te dingen.
Ben alleen nog steeds van mening dat Sem zn titels mede aan zn lengte te danken heeft, Peter Aerts zei me ooit in kops gym persoonlijk dat ie Sem letterlijk niet voor zn hoofd kan trappen wegens diens lengte.
Alleen Feitosa lukte het om Sem voor zn hoofd te trappen verder tot nu toe niemand,daarmee neem je dus een geducht wapen weg bij je tegenstanders als je de lengte van Sem hebt.
Badr is blijkbaar de enige die de reach heeft om het Sem goed lastig te maken dat ie zelfs 2 x down gaat RESPECT voor Badr en zn team!!
Maar............. als Sem zich net zo leert te verdedigen als Remy doet en eens leert boksen is er nog steeds wegens die enorme reach geen houden aan saai maar waar,Badr brengt tenminste sensatie met zn stijl.
Badr doet me aan het NL elftal denken als ze aanvallen het spel maken en winnen juicht iedereen al nemen ze daardoor grote risicos,als het NL elftal verliest kotst iedereen ze uit,en worden ze naief genoemd of arrogant vaak net als bij Badr...............


HELEMAAL MEE EENS. TROUWENS MOOIE VERGELIJKING MET HET nl ELFTAL:lol:

TOON
19-05-2009, 18:33
Wat gelul weer, Sem verliest 1 partij op KO en is meteen weer afgeschreven, en is er van alles mis met z'n techniek.
HALLOOO! Kijk eens even naar z'n record de afgelopen jaren.

Sem was gewoon niet wakker, en Badr straft dat meteen af(en hoe!). Dit zegt mijns inziens niets over Sem's toekomst.

x100!! het enige wat ik sinds afgelopen weekend zeker weet is dat al m'n vcash bij de rematch op Sem gaat! he will adapt!

T15Boxing
19-05-2009, 19:26
x100!! het enige wat ik sinds afgelopen weekend zeker weet is dat al m'n vcash bij de rematch op Sem gaat! he will adapt!

Hij is meerdere malen op dezelfde manier door Aerts verslagen. Je kunt niet leren om stoten beter te verduren. In 5 partijen slaat Hari hem 5x KO in 1 ronde. Gewoon zoals we in Boxing noemen, grote "styles mismatch".

T15Boxing
19-05-2009, 19:27
Trouwens, hebben jullie gister avond nog gezien op rtl5(of waar het ook op was). Semmy zei "Wat respect voor Badr? Hij had gewoon mazzel!". Wat een slechte verliezer zeg.

adenane
19-05-2009, 23:16
Dit verbaast me al jaren. En ja, als je zulke lange armen hebt als Sem kun je gewoon iemand op afstand houden als je zelf je hoofd naar achteren beweegt. Badr heeft 'toevallig' ook lange armen en weet hier wel raad mee. Ik heb Sem nog nooit in (dubbele) dekking zien staan, ondanks dat hij soms onder vuur lag. Heel vreemd dat een kickbokser dit niet beheerst.




Ik zou Sem en Fedor niet met elkaar willen vergelijken. Fedor is ONDANKS zijn relatief geringe lengte toch de nr. 1 door een superieure techniek. Sem is juist mede (let op: "mede", dus niet alleen) DANKZIJ zijn lengte de vechter die hij is.
En zoals meerderen al zeggen, heeft Sem wel degelijk zwakke punten (al eerder aangetoond door Aerts), maar bij Fedor zijn die nog niet ontdekt. Sowieso niet in de mate dat hij erdoor verliest.



Precies! Badr en Mike (laten we Mike vooral niet vergeten, zoals Adenane al zeer terecht zei) hebben gewoon hun tactiek goed afgestemd op hun tegenstander. Dat deden ze eerder al bij Aerts (ook vlammend erin) en bij Feitosa (iets meer berekenend). Badr is niet alleen maar van het beuken, maar kan ook technisch en tactisch goed vechten.
Ben het alleen niet eens met de term "haymakers" (niet naar jou bedoeld, Justi). Hari geeft gewoon goede, harde hoeken maar omdat ie wat hoger en verder moet slaan dan 'normaal' ziet het er natuurlijk uit alsof ie zwaait. Maar ze waren 'on target' ;)



Neem bij het verlies tegen Overeem even de achtergronden en omstandigheden in acht. Tegen Remy stond hij idd met een down achter, maar dat stond hij tegen Zimmerman eerst ook. Ik zag in de partij tegen Remy geen straatlengte of onoverkomelijke achterstand. Maar ja, als je dan vervolgens zo'n actie uithaalt.... Maar daar is inmiddels wel genoeg over gezegd. Beide partijen schreeuwen om een rematch.



x 100!



Ik mag toch hopen dat ik niet de enige ben die dat bullshit vond? Ik vond Sem juist zo sportief reageren in de ring met zijn applaus voor Badr. Dat ie hem niet echt omhelste neem ik hem niet kwalijk, want Sem is ten eerste niet gewend om te verliezen, laat staan om uitgeteld te worden. Maar dat hij zegt dat Badr mazzel had, vind ik echt gelul. Het gameplan was gewoon top, klaar!


Haha..

3 dagen niet online komen en dan gewoon even alles lezen, rustig de tijd nemen en iedereen quoten!

Dikke reps!

MB667
20-05-2009, 07:36
ik zeg gewoon dat schilt een hele lange tijd onverslaanbaar is geweest is in k1, net zoals fedor in mma, en dat ik daar respect voor heb.

FOCUS
20-05-2009, 09:29
ff super off topic dan: wbt kickboxing vind ik RAMON DEKKER nog altijd de beste vechter ooit (misschien n tikkie nostalgisch, maar WAT EEN KNOKKER WAS DAT!!!)

TOON
20-05-2009, 09:37
Hij is meerdere malen op dezelfde manier door Aerts verslagen. Je kunt niet leren om stoten beter te verduren. In 5 partijen slaat Hari hem 5x KO in 1 ronde. Gewoon zoals we in Boxing noemen, grote "styles mismatch".

ofcourse....wat jij wil....badr gaat mij nog iets te vaak zitten op een goede stoot, Schilt zal de volgende keer niet meer zo overdonderd zijn en z'n verdediging op orde hebben, dan komt er zo'n mooie linkerstopstoot zoals tegen Sefo en dan mag Badr de sterretjes tellen....denk ik gewoon dat het daar op uitdraait in de rematch.... maar ja had deze pot ook al verkeerd voorspeld ;)


Trouwens, hebben jullie gister avond nog gezien op rtl5(of waar het ook op was). Semmy zei "Wat respect voor Badr? Hij had gewoon mazzel!". Wat een slechte verliezer zeg.

Je hebt gelijk....Badr heeft verdiend gewonnen, was geen mazzel bij....Sem kan nog veel leren van Badr die altijd een groot voorbeeld is ten aanzien van respect en sportiviteit...
sjonge jonge jonge...

TOON
20-05-2009, 09:37
ff super off topic dan: wbt kickboxing vind ik RAMON DEKKER nog altijd de beste vechter ooit (misschien n tikkie nostalgisch, maar WAT EEN KNOKKER WAS DAT!!!)

x2!!

Durfal
20-05-2009, 12:09
We praten (typen) elkaar weer allemaal aardig na.
Feit is en blijft dat Sem niet kan boksen, en dat Badr daar perfect gebruik van heeft gemaakt,inzake de dekkingsfouten van lange Semmy.
Ben benieuwd naar de rematch,Hari krijgt het druk iedereen wil een rematch tegen hem.
Geeft toch aan waar deze jongeman staat in zn sportieve loopbaan, lol.

Durfal
20-05-2009, 12:11
ff super off topic dan: wbt kickboxing vind ik RAMON DEKKER nog altijd de beste vechter ooit (misschien n tikkie nostalgisch, maar WAT EEN KNOKKER WAS DAT!!!)

Rob Kaman,maar och een ieder heeft zn favo vechter...............

snip83
20-05-2009, 14:13
ik weet waarom badr gewonnen heeft

Sem was ze schilt vergeten

T15Boxing
20-05-2009, 15:25
ofcourse....wat jij wil....badr gaat mij nog iets te vaak zitten op een goede stoot, Schilt zal de volgende keer niet meer zo overdonderd zijn en z'n verdediging op orde hebben, dan komt er zo'n mooie linkerstopstoot zoals tegen Sefo en dan mag Badr de sterretjes tellen....denk ik gewoon dat het daar op uitdraait in de rematch.... maar ja had deze pot ook al verkeerd voorspeld ;).

Hoezo zal hij niet meer overdonderd zijn? Hij had niets geleerd tegen Aerts de 2de keer, en Peter gebruikte gewoon dezelfde tactiek hoor. Dat kwam omdat het een natuurlijke reactie is van Schilt. Zoals ik zei, hij kan dit niet leren. Badr zal hem elke keer KO slaan.

En trouwens, ik had wel goed voorspeld, zo goed zelfs dat ik steeds gezeik kreeg hier van "Hey je doet alsof Badr gewoon met gemak dwars door Schilt heen zal gaan":lol: Alleen binnen 1 minuut, tja dat had niemand behalve Badr en zn team verwacht denk ik.




Je hebt gelijk....Badr heeft verdiend gewonnen, was geen mazzel bij....Sem kan nog veel leren van Badr die altijd een groot voorbeeld is ten aanzien van respect en sportiviteit...
sjonge jonge jonge...


Heeft niets met Badr te maken:whistling: Dat was gewoon zwak van Schilt imo.

T15Boxing
20-05-2009, 15:27
ik weet waarom badr gewonnen heeft

Sem was ze schilt vergeten

Iemand had het hier al eerder prachtig verwoord. Iets van "Badr heeft Semmy geschilt".:lol:

chief108
20-05-2009, 15:40
instant classic quote by the one and only Roy S


....Badr heeft Sem "GGeschilt !!"

snip83
20-05-2009, 17:55
Iemand had het hier al eerder prachtig verwoord. Iets van "Badr heeft Semmy geschilt".:lol:


haha die is ook sterk ja

RisingSun
20-05-2009, 18:42
Vandaag in Utrecht 2 verschillende jongens met badr hari shirts zien lopen, wordt de sport zo toch nog een beetje mainstream ;)

Wiseguy
20-05-2009, 18:44
Welke die van KIA? Die zou ik ook wel willen hebben.

mokumnised
20-05-2009, 18:52
Welke die van KIA? Die zou ik ook wel willen hebben.

Die kun je kopen via Mikes Gym.

RisingSun
20-05-2009, 19:03
Eentje had idd die van KIA.
De andere had een shirt die ik nog niet eerder heb gezien. Eentje met badr er helemaal op (beetje zoals die bob marley shirts die je wel eens ziet)

mokumnised
20-05-2009, 19:20
Sem zei zelf gister in de uitzending van RTL7 dat Badr gewoon geluk had en dat hij hem de volgende keer sloopt.Jammer, denk overigens dat hij die woorden niet waar gaat maken.

Persoonlijk denk ik dat het lek wel gevonden is bij Sem, maar dat er weinig vechters zijn de de ballen of de skills hebben hier wat mee te gaan doen.
Ik ben het met andere schrijvers hier eens dat Peter in die 2 partijen de boel heeft blootgelegd, daar hebben Mike en Badr perfect gebruik van gemaakt door middel van een goed gameplan en een perfecte uitvoering.


Ik heb Sem nog nooit in (dubbele) dekking zien staan, ondanks dat hij soms onder vuur lag. Heel vreemd dat een kickbokser dit niet beheerst.
Sem is geen kickbokser, idd wel raar dat hij dat nooit heeft geleerd, word een moeilijk verhaal het boksen alsnog te leren.
Maakt het wel knap dat hij zo lang onverslaanbaar is geweest en ik schrijf hem echt nog niet af.
Ik denk wel dat hij kwetsbaarder is dan voorheen.

kooivechter
20-05-2009, 20:34
Jammer, denk overigens dat hij die woorden niet waar gaat maken.

Persoonlijk denk ik dat het lek wel gevonden is bij Sem, maar dat er weinig vechters zijn de de ballen of de skills hebben hier wat mee te gaan doen.
Ik ben het met andere schrijvers hier eens dat Peter in die 2 partijen de boel heeft blootgelegd, daar hebben Mike en Badr perfect gebruik van gemaakt door middel van een goed gameplan en een perfecte uitvoering.

Sem is geen kickbokser, idd wel raar dat hij dat nooit heeft geleerd, word een moeilijk verhaal het boksen alsnog te leren.
Maakt het wel knap dat hij zo lang onverslaanbaar is geweest en ik schrijf hem echt nog niet af.
Ik denk wel dat hij kwetsbaarder is dan voorheen.

denk niet dat aerts iets heeft bloot gelegd hoor. Zo dom zijn om dat te denken. Ze hebben 4 keer tegen over elkaar gestaan, waarbij aerts 2 keer heel erg controversieel heeft gewonnen. Ze hebben dat meerdere keren geflikt in de k1 bij schilt in het geval van hoost, hong man choi en dus bij aerts. Dat weten ze alle 3. Ook Aerts zelf zal dat beamen, zo sportief is hij wel. Iedereen met een beetje kickboks achtergrond ziet dat Schilt niet de allerbeste bokser is en dat aanval en dicht op hem staan de beste tactiek is. Dat weet sem zelf ook wel en is geen verrassing voor hem. Dat deed Yvel en Schreiber back in the days ook al lang. Alleen met kick boksen gaat dat veel moeilijker. Voor de rest heeft Schilt alles gewonnen wat er te winnen valt. Dat vergeten mensen omdat ze zijn vechtstijl niet attractief vinden. Hij heeft 3 keer op rij de grand prix gewonnen. Dat heeft niemand voor alkaar gekregen. En moet je ook kijken wie hij in die grand prix versloeg in 2006. In 2006 heeft hij gewonnen van Lebanner, Hoost en Aerts. Dat is een ongelofelijke prestatie. Dit is voor het eerst dat hij in de k1 echt verloren heeft. Het is ongelofelijk knap dat hij zo lang onverslaanbaar is geweest en nog nooit geevenaard is door vechters in de k1. Denk zelf ook dat dat heel moeilijk te evenaren zal zijn. Maar dat wordt helaas snel vergeten.

Jenny S
20-05-2009, 20:49
Ik vind Sem nog steeds een groot kampioen, het is gewoon te gek dat hij nu zo wordt afgeschreven

adenane
20-05-2009, 21:33
Ik vind Sem nog steeds een groot kampioen, het is gewoon te gek dat hij nu zo wordt afgeschreven

Sem wordt door niemand afgeschreven. Maar ik denk wel dat het is afgelopen met de hegemonie van Schilt in de K1. Zijn zwakke plek is door Badr haarfijn blootgelegd aan 't grote publiek. Peter Aerts heeft het bij de laatste 16 al geprobeert en toen was 't hem gelukt om de wedstrijd ook te winnen. Niet op KO maar toch.

En aangezien een Bonjasky, Le Banner en Aerts niet liggen te slapen, zou ik me maar focussen op 't kickboksen en de dekking hooghouden als ik Sem was, net wat ILKO zegt.

Maar aan de andere kant, Sem was zo zeker om Badr tegen te komen in de GP FINAL, zou wat zijn als Japan ze al tegen elkaar laat vechten bij de final 16, dan weet ik 1 ding zeker en dat is wéér geen K1 GP tournooi en wéér geen titel voor Sem, absoluut niet!

En nu Remy ook weet hoe je Sem moet verslaan, krijgen we misschien weer een explosieve Remy te zien.

TheHagueBoxer
20-05-2009, 21:49
dat schilt overdondert zou zijn is echt dikke bullshit... als je je technieken goed traint en beheerst kan je het niet fout dan al zou je het willen (geloof dat Cus d'Amato het zo verwoordde)

sem schilt is niet onverslaanbaar(niemand is dat btw), en badr heeft gewoon de juiste wapens(agressie, lange armen, stootkracht) om hem te verslaan, verder zie ik niet veel vechters die dit kunnen dus sem is zeker niet afgeschreven ofzo

ik sluit me dus aan bij wat al eerder gezegd werd, styles make fights

kooivechter
20-05-2009, 21:53
Sem wordt door niemand afgeschreven. Maar ik denk wel dat het is afgelopen met de hegemonie van Schilt in de K1. Zijn zwakke plek is door Badr haarfijn blootgelegd aan 't grote publiek. Peter Aerts heeft het bij de laatste 16 al geprobeert en toen was 't hem gelukt om de wedstrijd ook te winnen. Niet op KO maar toch.

En aangezien een Bonjasky, Le Banner en Aerts niet liggen te slapen, zou ik me maar focussen op 't kickboksen en de dekking hooghouden als ik Sem was, net wat ILKO zegt.

Maar aan de andere kant, Sem was zo zeker om Badr tegen te komen in de GP FINAL, zou wat zijn als Japan ze al tegen elkaar laat vechten bij de final 16, dan weet ik 1 ding zeker en dat is wéér geen K1 GP tournooi en wéér geen titel voor Sem, absoluut niet!

En nu Remy ook weet hoe je Sem moet verslaan, krijgen we misschien weer een explosieve Remy te zien.

En Remy weet nu ook hoe hij Bonjasky moet verslaan. Ha het gaat weer nergens over, de man heeft 2 keer kansloos verloren, nog niet zo lang geleden van Schilt. Daarbij zijn Bonjasky, Le banner en Aerts hele andere vechters dan Hari. ( ook in lengte/ reach en stootkracht)
Ze gaan Schilt en Hari echt niet bij de laatste 16 tegen elkaar vechten, dat doen ze wel in de finale. En om stellig aan te nemen dat Hari weer wint van Sem is uiterst dicutabel.

T15Boxing
20-05-2009, 22:00
En om stellig aan te nemen dat Hari weer wint van Sem is uiterst dicutabel.


Het is niet OF Hari hem weer zal verslaan, het is in welke minuut hij hem weer KO zal slaan in ronde 1.

adenane
20-05-2009, 23:17
Écht jammer dat internet nog geen smaak heeft, anders kon je de afgunst van sommige hier gewoon proeven.

Jammer dat Sem heeft verloren jongens, maar get over it. Wat moet Badr nog meer doen voor erkenning hier? Winnen van de onverslaanbaar geachte 3-voudig K1 kampioen Schilt binnen een minuut?

Oh ja, dat heeft ie al gedaan!!!

Bud S
21-05-2009, 09:19
En Remy weet nu ook hoe hij Bonjasky moet verslaan. Ha het gaat weer nergens over.

idd

Pernik
21-05-2009, 09:33
Écht jammer dat internet nog geen smaak heeft, anders kon je de afgunst van sommige hier gewoon proeven.

Jammer dat Sem heeft verloren jongens, maar get over it. Wat moet Badr nog meer doen voor erkenning hier? Winnen van de onverslaanbaar geachte 3-voudig K1 kampioen Schilt binnen een minuut?

Oh ja, dat heeft ie al gedaan!!!

Heb je de reactie's eigenlijk wel gelezen, want ik lees voornamelijk pro Badr reactie's.

NielsN
21-05-2009, 09:43
idd

:lol:

x3

adenane
21-05-2009, 09:59
Ik weet dat 'over het algemeen' de reacties positief zijn, daarom staat er ook nadrukkelijk bij van sommige hier. En ik heb het niet alleen over deze topic maar over het algemeen. Je hoeft geen fan van hem te zijn, maar ik vind het onterecht en niet rechtvaardig om ook maar iets van zijn overwinning af te doen als geluk, mazzel enz enz.

En nee, het is niet Sem die zijn dag niet had of niet scherp was, het was Badr gewoon die oppermachtig is.

En ok, hij heeft het bij de meeste verbruikt met z'n grote mond en z'n wanprestatie tegen Remy maar om hem daarop steeds af te rekenen is gewoon niet eerlijk.

Zo, dat wilde ik even kwijt......

Justinian
21-05-2009, 10:11
Ik weet dat 'over het algemeen' de reacties positief zijn, daarom staat er ook nadrukkelijk bij van sommige hier. En ik heb het niet alleen over deze topic maar over het algemeen. Je hoeft geen fan van hem te zijn, maar ik vind het onterecht en niet rechtvaardig om ook maar iets van zijn overwinning af te doen als geluk, mazzel enz enz.

En nee, het is niet Sem die zijn dag niet had of niet scherp was, het was Badr gewoon die oppermachtig is.

En ok, hij heeft het bij de meeste verbruikt met z'n grote mond en z'n wanprestatie tegen Remy maar om hem daarop steeds af te rekenen is gewoon niet eerlijk.

Zo, dat wilde ik even kwijt......
Ik ben met je eens dat Badr oppermachtig was in deze wedstrijd, dat valt ook moeilijk te ontkennen lijkt me ;) Wat ik van Badr heb gezien zag er geweldig uit en was precies wat ik had verwacht dat hij zou gaan doen. Dat hij zo succesvol zou zijn kon niemand van tevoren inschatten lijkt me.

Vind wel dat je moeilijk kunt oordelen over de vraag of Sem mogelijk zijn dag niet had of niet scherp was. Denk dat alleen Sem daar een echt goed oordeel over kan geven.

Pernik
21-05-2009, 10:12
Dus je moet positief over Badr zijn, maar Sem mag je afzeiken, tja, apart.......

adenane
21-05-2009, 10:31
Dus je moet positief over Badr zijn, maar Sem mag je afzeiken, tja, apart.......

Nee helemaal niet. Je mag niemand afzeiken, dat sowieso. Het getuigt al van klasse en respect om daar überhaupt te staan.

Maar ik vind het jammer dat 'sommigen hier' dwangmatig negatief over Badr blijven schrijven ondanks zijn prestatie, dat vind ik zonde, of die bagatelliseren zijn overwinningen en zoeken naar excuses waarom dat hij heeft gewonnen.

Dat straatgevecht tegen Graham voor de wedstrijd was not done. Zijn onrechtmatige MMA wedstrijd tegen Remy was absoluut niet netjes maar dat doet toch niets af tegen wat hij nu presteert. 'Sommigen' hier kunnen die afweging blijkbaar niet maken......

Bud S
21-05-2009, 11:00
Vind wel dat je moeilijk kunt oordelen over de vraag of Sem mogelijk zijn dag niet had of niet scherp was. Denk dat alleen Sem daar een echt goed oordeel over kan geven.

ik heb zeker m'n dag niet als ik zo'n pak op me flikker krijg
maar misschien heeft Sem het wel als een leuk fijn dagje uit ervaren
je weet het niet idd...:rolleyes:

Justinian
21-05-2009, 11:01
ik heb zeker m'n dag niet als ik zo'n pak op me flikker krijg
maar misschien heeft Sem het wel als een leuk fijn dagje uit ervaren
je weet het niet idd...:rolleyes:
Te makkelijk Willem ;)

NielsN
21-05-2009, 11:05
Makkelijk? Misschien.
Grappig? Zeker! :lol:

Remco
21-05-2009, 11:07
Even een paar observaties:

1. Voor heel veel mensen was de winst van Badr en vooral de wijze waarop hij het voorelkaar kreeg een eyeopener en een opluchting. Ondanks de ongekende prestaties die Schilt heeft neergezet, met name de hattrick bij K-1 en het feit dat hij zich met uitsluitend karate tegen de kickboksers wist te handhaven, zaten velen met een wat ongemakkelijk gevoel. Sem's stijl en succes lijkt net wat te veel te zijn gebaseerd op zijn lengte. Nou is dat eigenlijk vreemd, want mensen als Manhoef en LeBanner baseren zich op hun kracht, Feitosa op lenigheid en Remy op sprongkracht (en zelfs Badr heeft genetisch voordeel van die bizar lange armen). Maar in het geval van Schilt bracht het voordeel van lengte mee dat hij anderen makkelijker kon raken en zijn eigen hoofd heel moeilijk te raken was. Dit voordeel werd door velen als te groot beschouwd en daarom was er altijd kritiek op de prestaties van Sem.

2. Nadat Peter Aerts een eerste barstje in de stijl van Schilt wist bloot te leggen, heeft Badr hem aan diggelen geslagen en is de K-1 dus weer spannend. Schilt kan niet langer op zijn lauweren rusten en Badr, een zeer attractieve vechter blijft voor de sport behouden. Als Badr KO was geslagen weet ik niet hoe lang hij nog door zou gaan, tenslotte heeft hij al heel wat moeten incasseren.

3. In feite goed nieuws dus voor iedereen. De komende Grand Prix zal spannender en zwaarder worden dan ooit: Badr en Sem zijn gebrand, Peter nog niet afgeschreven, kampioen Remy zal aan de bak moeten en dan zijn er nog de talenten zoals Zimmerman, Saki, Spong, vergeet Maeda niet, en de dark horses als Manhoef en nu ineens ook weer Leko, zo blijkt.

4. Zagen jullie ook dat Sem echt kwaad was na de wedstrijd? Het lijkt me niet fijn om de eerstvolgende tegenstander van Sem te zijn. Er moet niet vergeten worden dat Sem al zijn hele leven overal op de wereld gevochten heeft en over een gigantisch vechtershart beschikt. Talloze karatewedstijden, de epische strijd tegen Yvel, de UFC, Pride (twee keer tegen Fedor), K-1, ik denk dat er vrijwel niemand is die op al die podia zoveel bereikt heeft als Sem Schilt. Deze man zal er dan ook op gebrand zijn zich te revancheren en keihard terug te komen!

5. Wat zal Simon Rutz blij zijn. Waarom de samenwerking met K-1 voorbij is weet ik niet, Ishi was aanwezig dus zo heel erg zal het niet geweest zijn, maar met deze partij staat het WK It's Showtime op de kaart. Met deze winst en titel op zak zal Badr bijzonder interessant zijn voor K-1, wat weer voor een betere positie van Rutz tegenover Ishi zal zorgen. Het eerste statement van It´s Showtime is duidelijk gemaakt.

6. Badr is in feite alles wat de liefhebber zou willen. Een jonge, complete, technische en vaak slimme vechter die met fraaie technieken tegenstanders tot wanhoop kan drijven. Daarnaast heeft hij 'edge' nu hij zeer agressief is en bereid is grote risico's te nemen. Hij beweegt als een lichtgewicht, maar zonder kracht te verliezen. Een publiekslieveling pur sang. Het enige wat me keer op keer weer irriteert is zijn zogenaamde badboy image. In het geval van Badr is het namelijk niet alleen image - er zijn vele vechters voor hem geweest die als ´badboy´ te boek stonden - maar Badr is soms ronduit misdadig. Badr heeft al eerder aangegeven dat dat allemaal bij zijn show hoort etc, maar ik geloof dat niet. Ik vind het geen show meer als je mensen op persconferenties daadwerkelijk te lijf gaat en je in een finale zo laat gaan als tegen Remy. Als Badr dit als show bedoelt om een hogere gage te kunnen bedingen, moet hij mij eens uitleggen wie er uiteindelijk met die 4 ton uit de finale is gaan strijken.

Ik vind het dus jammer dat de ´badboy´ straks de meest populaire vechter is, en het grootste voorbeeld en uithangbord voor de K-1 zal zijn. Wat mij betreft zijn er al genoeg ´badboys´ in de samenleving, zeker in het Marokkaanse gedeelte, en hoop ik dus - al is die hoop wellicht ijdel - dat hij het roer wat dat betreft nog om zal gooien.

7. Laatste puntje: diep ontzag voor de reactie van Remy voor RTL die Badr met een grote glimlach de hemel in prees. Dat is professionaliteit! Ik kijk in ieder geval reikhalzend uit naar de Grand Prix!

Justinian
21-05-2009, 11:38
5. Wat zal Simon Rutz blij zijn. Waarom de samenwerking met K-1 voorbij is weet ik niet, Ishi was aanwezig dus zo heel erg zal het niet geweest zijn, maar met deze partij staat het WK It's Showtime op de kaart. Met deze winst en titel op zak zal Badr bijzonder interessant zijn voor K-1, wat weer voor een betere positie van Rutz tegenover Ishi zal zorgen. Het eerste statement van It´s Showtime is duidelijk gemaakt.
Ik heb van Rutz begrepen dat It's Showtime en de K-1 een joint venture zijn aangegaan. Hoe de samenwerking er nu dan precies uit gaat zien weet ik niet, maar ze zullen in ieder geval (op een of andere wijze) samenwerken.

Mephisto
21-05-2009, 11:55
En Remy weet nu ook hoe hij Bonjasky moet verslaan...

nooit geweten dat hij schizofreen is, verklaar misschien waarom ik de laatste partijen de indruk kreeg dat hij meer tegen zichzelf vecht dan tegen zijn tegenstander... fix it en hij is voorlopig niet te kloppen ;)

Remco
21-05-2009, 12:00
Remy leek echt oprecht blij! Erg leuk om te zien, of zou dit weer een van zijn oscarwaardige optredens geweest zijn ;)

Quato
21-05-2009, 13:03
Nee helemaal niet. Je mag niemand afzeiken, dat sowieso. Het getuigt al van klasse en respect om daar überhaupt te staan.

Maar ik vind het jammer dat 'sommigen hier' dwangmatig negatief over Badr blijven schrijven ondanks zijn prestatie, dat vind ik zonde, of die bagatelliseren zijn overwinningen en zoeken naar excuses waarom dat hij heeft gewonnen.

Dat straatgevecht tegen Graham voor de wedstrijd was not done. Zijn onrechtmatige MMA wedstrijd tegen Remy was absoluut niet netjes maar dat doet toch niets af tegen wat hij nu presteert. 'Sommigen' hier kunnen die afweging blijkbaar niet maken......

Ik denk dat iedereen de prestaties van Badr en zijn vechtstijl kunnen waarderen, inclusief mezelf. Dit is ook niet de reden dat mensen negatief blijven over hem. Je geeft de juiste reden zelf al aan in de laatste alinea.

Het getuigt van klasse om op dat podium te staan, maar respect moet je verdienen. En respect voor hem als persoon is door zijn acties gewoon moeilijk op te brengen.

Als ik kijk naar de normen en waarden die je bij de meeste sportscholen en op de meeste tournooien ziet, dan draait het om wederzijds respect van de vechters. En dat is wat er soms behoorlijk aan onbreekt bij Badr en juist dat is wat mij tegenstaat.

adenane
21-05-2009, 13:17
Ik denk dat iedereen de prestaties van Badr en zijn vechtstijl kunnen waarderen, inclusief mezelf. Dit is ook niet de reden dat mensen negatief blijven over hem. Je geeft de juiste reden zelf al aan in de laatste alinea.

Het getuigt van klasse om op dat podium te staan, maar respect moet je verdienen. En respect voor hem als persoon is door zijn acties gewoon moeilijk op te brengen.

Als ik kijk naar de normen en waarden die je bij de meeste sportscholen en op de meeste tournooien ziet, dan draait het om wederzijds respect van de vechters. En dat is wat er soms behoorlijk aan onbreekt bij Badr en juist dat is wat mij tegenstaat.

Dat van Graham is ruim 3 jaar geleden, dat van Remy iets recentelijker maar toch. Ik zie Badr nu ook met respect over z'n tegenstanders praten, volwassener overkomen, langer nadenken over wat hij zegt. Die jongen is daar ook in gegroeid. Maar het lijkt wel alsof dat niet meetelt allemaal. Iedereen verdient nog een kans, waarom hij bij voorbaat niet? Dat vind ik zo jammer.


Een vraagje aan ILKO: nu er een heavyweight champion is in deze klasse, hoe vaak kan hij uitgedaagt worden, hoe vaak mag hij zijn tegenstanders weigeren en is dat altijd in de ArenA of kan dat op elke gala van It's Showtime? Ben daar wel benieuwd naar.....

Quato
21-05-2009, 13:22
Dat van Graham is ruim 3 jaar geleden, dat van Remy iets recentelijker maar toch. Ik zie Badr nu ook met respect over z'n tegenstanders praten, volwassener overkomen, langer nadenken over wat hij zegt. Die jongen is daar ook in gegroeid. Maar het lijkt wel alsof dat niet meetelt allemaal. Iedereen verdient nog een kans, waarom hij bij voorbaat niet? Dat vind ik zo jammer.


Een vraagje aan ILKO: nu er een heavyweight champion is in deze klasse, hoe vaak kan hij uitgedaagt worden, hoe vaak mag hij zijn tegenstanders weigeren en is dat altijd in de ArenA of kan dat op elke gala van It's Showtime? Ben daar wel benieuwd naar.....

Hoezo dat van Remy iets recentelijker, maar toch?! Het was de afgelopen K1 finale.
En id, iedereen kan een tweede en wat mij betreft derde kans krijgen, maar niet bij voorbaat. Respect moet je verdienen, dat krijg je niet bij voorbaat.

Daarnaast ben ik 't met je eens dat ook hij groeit op persoonlijk vlak. Maar hij komt van mijlenver en er is nog een lange weg te gaan.

adenane
21-05-2009, 13:51
Hoezo dat van Remy iets recentelijker, maar toch?! Het was de afgelopen K1 finale.
En id, iedereen kan een tweede en wat mij betreft derde kans krijgen, maar niet bij voorbaat. Respect moet je verdienen, dat krijg je niet bij voorbaat.

Daarnaast ben ik 't met je eens dat ook hij groeit op persoonlijk vlak. Maar hij komt van mijlenver en er is nog een lange weg te gaan.


Die 'maar toch' sloeg op Badr dat hij gegroeid is, daarna iets ongelooflijks stoms doet, maar dat dan niet in een keer alles teniet is gedaan. Dat bedoelde ik met die 'maar toch'. Misschien een verkeerde woordkeuze maar ik wilde duidelijk maken dat het zwaar is om wéér onderaan die ladder te moeten beginnen na een blunder en helemaal als dat 'incident' je blijft achtervolgen, wat je ook presteert.

En tuurlijk heeft hij nog een lange weg te gaan, maar hij is pas 24 jaar. Hij komt er wel.

NielsN
21-05-2009, 14:00
Die 'maar toch' sloeg op Badr dat hij gegroeid is, daarna iets ongelooflijks stoms doet, maar dat dan niet in een keer alles teniet is gedaan. Dat bedoelde ik met die 'maar toch'. Misschien een verkeerde woordkeuze maar ik wilde duidelijk maken dat het zwaar is om wéér onderaan die ladder te moeten beginnen na een blunder en helemaal als dat 'incident' je blijft achtervolgen, wat je ook presteert.

En tuurlijk heeft hij nog een lange weg te gaan, maar hij is pas 24 jaar. Hij komt er wel.

Hmm... Ik moet wel zeggen, dit soort dingen zeggen mensen wel al over hem sinds ik internetforums bekijk. Al een poosje, dus...

Maar we zullen zien...

(Niks mis mee om soms een bad boy te zijn, ben ik ook, soms. Wie eigenlijk niet, hier? Maar... op een gegeven moment moet je wel laten zien dat je ook een man bent. En dat heb ik van hem gewoon nog niet gezien. Nog steeds die arrogante houding, nog steeds die lege blik in zijn ogen... Ik zeg niet dat het er niet in zit, maar het komt er tot nu toe niet uit. En 24 is best wel oud in dat perspectief...)

T15Boxing
21-05-2009, 15:09
Sinds 2009 is hij respectvol geweest.

-Hij heeft zijn tegenstanders gerespecteerd(Hij noemde Schilt meerdere malen een van de beste) voor en na wetstrijden.

-Nadat Bonjasky(zijn "vijand" om het zo even kinderachtig te noemen) Overeem versloeg kwam hij hem persoonlijk een hand geven.

-Gilbert Yvel heeft VEEL vaker dingen als Hari-Bonjasky GP08 feflikt en hij krijgt nog steeds respect. Dus waarom krijgt Badr minder kansen dan hem?

Dus enige wat je nu nog kunt haten is het feit dat hij zichzelf als de beste ziet. Maar die mentaliteit MOET je hebben als vechter. Voor mij is hij nummer 1 binnen en buiten de ring.

sebastiaan
21-05-2009, 18:42
Sinds 2009 is hij respectvol geweest.

-Hij heeft zijn tegenstanders gerespecteerd(Hij noemde Schilt meerdere malen een van de beste) voor en na wetstrijden.

-Nadat Bonjasky(zijn "vijand" om het zo even kinderachtig te noemen) Overeem versloeg kwam hij hem persoonlijk een hand geven.

-Gilbert Yvel heeft VEEL vaker dingen als Hari-Bonjasky GP08 feflikt en hij krijgt nog steeds respect. Dus waarom krijgt Badr minder kansen dan hem?

Dus enige wat je nu nog kunt haten is het feit dat hij zichzelf als de beste ziet. Maar die mentaliteit MOET je hebben als vechter. Voor mij is hij nummer 1 binnen en buiten de ring.

Ik ben het er mee eens dat je een "ik ben een winnaar" mentaliteit moet hebben om een champ te zijn.
Maar Badr is en blijft niet echt een sprankelend voorbeeld voor de jeugd, die hem vooral leuk vinden door zijn respectloosheid/houding.(ook zijn mooie vechtstijl natuurlijk)
Badr is de K1 verpersoonlijking van een "straatjongere" neem dat van een leraargeschiedenis op het VMBO aan:P

Remco
21-05-2009, 19:01
Precies! Moeilijk om onderaan de ladder te beginnen, zeker, maar de vraag is waarom hij daar staat. Badr leidt de aandacht zelf te veel af van zijn kwaliteiten in de ring, naar zijn persoon. Hij is mij te veel met de persoon Badr bezig, in plaats van de gedisciplineerde vechter Badr. Dat stoort.

Adenane komt intelligent over. Jammer dat hij echt alles aangrijpt om het gedrag van Badr goed te praten. Hallo: het is 5 maandjes geleden dat hij in de finale van de GP doorsloeg en trapte op zijn gevloerde tegenstander, zelfs terwijl de scheidsrechter hem probeerde te stoppen. Ik werd er kotsmisselijk van toen ik dat zag en misschien nog wel meer toen hij na afloop deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. De verontwaardiging daarover bij K-1 liefhebbers verdient net zo goed respect.

Meer, veel meer van de respectvolle vechter Badr graag, maar alsjeblieft laten we niet doen alsof hij een slachtoffer is van zijn vermeende jeugdigheid en een reputatie uit een ver verleden.

Wiseguy
21-05-2009, 19:19
Respectvol of niet I dont give a shit. Zolang hij maar op deze manier blijft knokken.

Mark105
21-05-2009, 21:02
Respectvol of niet I dont give a shit. Zolang hij maar op deze manier blijft knokken.

Vind ik een beetje kort door de bocht om dat te zeggen. Het gaat in de 1e plaats om het knokken. Maar daar naast heeft hij ook een voorbeeld functie voor de sport K1. En niet te vergeten voor jongeren en dan denk ik met name aan marrokaanse die zich met hem indentificeren. Dus ik vind het wel heel belangrijk dat hij zich respectvol en sportief opstelt. Binnen maar ook zeker buiten de ring.

punisher77
22-05-2009, 11:20
niet slecht van badr...

De dikke nudist
23-05-2009, 04:21
(Niks mis mee om soms een bad boy te zijn, ben ik ook, soms. Wie eigenlijk niet, hier? Maar... op een gegeven moment moet je wel laten zien dat je ook een man bent. En dat heb ik van hem gewoon nog niet gezien. Nog steeds die arrogante houding, nog steeds die lege blik in zijn ogen... Ik zeg niet dat het er niet in zit, maar het komt er tot nu toe niet uit. En 24 is best wel oud in dat perspectief...)
Wat wil je? Je lult is abstracte termen, maar wat wil je nou écht.

NielsN
23-05-2009, 09:37
Je lult is abstracte termen

:confused:

ZakKa!
23-05-2009, 12:19
Vind ik een beetje kort door de bocht om dat te zeggen. Het gaat in de 1e plaats om het knokken. Maar daar naast heeft hij ook een voorbeeld functie voor de sport K1. En niet te vergeten voor jongeren en dan denk ik met name aan marrokaanse die zich met hem indentificeren. Dus ik vind het wel heel belangrijk dat hij zich respectvol en sportief opstelt. Binnen maar ook zeker buiten de ring.

Dit vind ik dus zulke dikke onzin. Hoezo zou hij een voorbeeldfunctie moeten hebben? Die "voorbeeldfunctie" hebben mensen als jij op hem geplakt terwijl hij heeft meerdere malen gezegd dat hij dat niet wil zijn. Ik vind het ook belangrijk dat iemand zich sportief en respectvol opstelt, maar voorbeeldfunctie voor marokkaanse jongerne? Nee, dank je (ik ben er 1).

Devster
23-05-2009, 13:32
De bedoeling is dat er op elk IT'S SHOWTIME-gala een wereldtitelgevecht plaatsvindt, dus niet per se in de ArenA.
Ik vraag me werkelijk af welk aanzien deze titel heeft. Mij persoonlijk zegt het heel weinig.

Bud S
23-05-2009, 14:07
Ik vraag me werkelijk af welk aanzien deze titel heeft. Mij persoonlijk zegt het heel weinig.

x2
het laatste gala, waar dan ook in Nederland, waarop geen wereldtitelgevecht werd gevochten was op 12 mei 1978
(bron: wikipedia )

ZakKa!
23-05-2009, 14:29
Haha wereldtitel zegt inderdaad niet veel, zo'n beetje elke beetje bekende kickokser heeft wel 1 of meerdere wereldtitels op zijn naam staan.

adenane
23-05-2009, 16:57
Wel of geen wereldtitel en of hij nou wel of niet iets voorstelt, feit blijft wel dat hij Schilt heeft verslagen, al ging het om een aantal consumptiebonnen.

En voor de mensen die dol zijn op cijfers: hij was ook wereldkampioen bij de K1. Totdat ze hem die titel hebben afgenomen. Let wel: AFGENOMEN! Hij heeft hem nooit verloren!

En bekijk het eens van de zonnige kant: Zo zien we Badr tenminste weer op 'n It's Showtime gala, die zijn vaak lekker dicht bij huis! Want hoe je het ook went of keert, mensen kopen wél een kaartje om hem te zien vechten!

Donjopie
25-05-2009, 08:57
Vandaag in Utrecht 2 verschillende jongens met badr hari shirts zien lopen, wordt de sport zo toch nog een beetje mainstream ;)

Ik heb er zaterdag ook 2 opgehaald bij Mike's Gym :D ( 1 voor mij en mn broer )
Aardige kerel die Mike :thup:

Jenny S
25-05-2009, 09:53
Sem komt nog wel terug en zal hier zeker van geleerd hebben

snip83
04-01-2010, 00:32
ja....sem schilt is echt wel een kookie waar je normaal idd erg makkelijk snel dichtbij kan komen zonder dat je wordt tegen gehouden door een linker directe of een knie in het gezicht. kom op man, dit is zijn eerste echte verliespartij in 4 jaar (die tegen peter aerts was discutabel)

discutabel of niet hij heeft verloren van aerts