PDA

View Full Version : (SPOILER)de telegraaf over de partij schilt vs hari..



petjekick
17-05-2009, 11:58
Badr Hari: Het was een gekkenhuis
AMSTERDAM - K-1-vechter Badr Hari heeft zijn terugkeer in de ring van de Amsterdam ArenA opgeluisterd met een verpletterende overwinning. In het slotgevecht van het It’s Showtime Gala maakte hij gehakt van Sem Schilt, de drievoudig wereldkampioen. Voor het oog van ruim 20.000 enthousiaste toeschouwers klaarde Hari de klus binnen een minuut, waarin zijn opponent uit Zuidlaren twee keer tegen het canvas ging. ,,Ik heb de mensen waar voor hun geld gegeven”, jubelde Hari (24) na zijn indrukwekkende triomf.

Direct nadat hoofdscheidsrechter Ubeda een vroegtijdig einde maakte aan de partij bestormden tientallen vrienden en familieleden de ring. ,,Het was een gekkenhuis”, aldus Hari, die met zijn zege de It’s Showtime-wereldtitel in het superzwaargewicht veroverde. De kansloos gelaten Schilt toonde zich een goed verliezer door de Amsterdammer van Marokkaanse afkomst op een applausje te trakteren. Mike Passenier, de trainer van Hari, kon zijn geluk niet op. ,,De supporters willen knock-outs zien. Daarvoor komen ze naar het stadion. Badr heeft het fantastisch gedaan”, zei Passenier.
Hari, bijgenaamd de Golden Boy, betrad medio 2005 voor het laatst de ring in zijn eigen stad. Na een pijnlijke nederlaag tegen Stefan Leko werd hij destijds uitgejoeld door het kritische Nederlandse vechtsportpubliek. Jarenlang had Hari er geen trek in om in Nederland te vechten. Totdat hij gisteravond zijn comeback maakte. Een terugkeer die alle vechtsportfans zich nog lang zullen heugen. Voor Hari is de zege op Schilt een grote opsteker, na de diskwalificatie in de grote K-1-finale van vorig jaar en een zware knock-outnederlaag tegen

Mr 1 Leg
17-05-2009, 12:01
thanks voor de post petje.:thup:

A.F.
17-05-2009, 12:11
Ik hoor het nog gezegd worden: amsterdam gaat huilen

snip83
17-05-2009, 12:12
geweldig

chief108
17-05-2009, 12:22
Ik hoor het nog gezegd worden: amsterdam gaat huilen
:lol:
tja...
wie was dat ook alweer???

phranq
17-05-2009, 12:39
Ik wacht met spanning het GG verslag van Bas af, is ie normaal toch redelijk snel mee...

simtekf1
17-05-2009, 13:27
:lol:
tja...
wie was dat ook alweer???

Was dat GG Hooligan niet? :whistling:

De man van 14K
17-05-2009, 13:38
wat een gruwelijke overwinning.. dat had ik niet verwacht!