PDA

View Full Version : Spong vs Karacs *spoilers*



iconian
17-05-2009, 16:05
dan ook spong vs karacs maar ff

http://www.dailymotion.com/swf/x9b5hi

kooivechter
17-05-2009, 16:58
komt er niet echt lekker uit spong. weer veel enkelvoudige acties. weinig combinaties gevolgd door een trap. probeert steeds met hoeken iemand eruit te krijgen. bij de zwaargewichten gaat dat toch moeilijker. hij heeft nog alle tijd om aan het gewicht te wennen. maar zie hem nu nog niet winnen van de big boys.

The Bulldog
17-05-2009, 17:04
http://www.fights4all.com/tyrone-spong/attila-karacs-vs-tyrone-spong-video_675a3c069.html

zeer terecht gewonnen....gewoon verstandig gevochten tegen iemand waar die zich niet etegen heeft voorbereid...fuck de fluiters

payap
17-05-2009, 17:06
Er is gewoon heel veel te doen geweest over de tegenstander van Tyrone Spong de laatste tijd. Als buitenstaanders weten we echt niet alle inns en outs en daarom vindt het ook geen nuet hebben daarover te hebben.

Wel is het voor Tyrone gewoon een hele vervelende partij zo geworden. Zeker na de voor hem teleurstellende partij in Japan. Op deze partij kun je hem niet echt beoordelen hierdoor.

kmr
17-05-2009, 17:06
Het valt me ook op dat Spong niet meer zo scherp, snel en goed combinerend is als toen hij minder zwaar was.

El Bambino
17-05-2009, 17:41
Val bijna in slaap als Spong vecht in deze klasse. Spong komt duidelijk nog veel te kort op dit niveau en ik vind zijn dekking zeer zwak, incasseert veel onnodige klappen en is in aanvalopzicht nooit gevaarlijk. Heb mijn grote twijfels met Spong op dit gewicht en niveau.

kmr
17-05-2009, 18:28
Val bijna in slaap als Spong vecht in deze klasse. Spong komt duidelijk nog veel te kort op dit niveau en ik vind zijn dekking zeer zwak, incasseert veel onnodige klappen en is in aanvalopzicht nooit gevaarlijk. Heb mijn grote twijfels met Spong op dit gewicht en niveau.

Dat valt ook op, zijn dekking laat te wensen over. Ik denk dat hij in lagere gewichtsklasses te veel rekende op zijn snelheid en dominantie.

Mashkadov
17-05-2009, 18:56
Ik kan me herinneren vaak gegeeuwd te hebben tijdens deze partij.

Tony Galento
17-05-2009, 19:24
http://www.fights4all.com/tyrone-spong/attila-karacs-vs-tyrone-spong-video_675a3c069.html

zeer terecht gewonnen....gewoon verstandig gevochten tegen iemand waar die zich niet etegen heeft voorbereid...fuck de fluiters

Alsof dat uitmaakt. Smoesjes.

pure
17-05-2009, 20:08
karaev zal nu echt wel balen na het zien van deze dooie partij had een ko verwacht zoals bonjasky al zei hij is nog niet k-1 waardig als je 3 rondes voor nodig hebt

Arie
17-05-2009, 21:42
Pff wat een opmerking weer "ik denk dat hij letterlijk en figuurlijk gaat afvallen". :confused: Hij moet gewoon nog even wennen aan zijn nieuwe gewicht en dan wordt hij1 van de kanshebbers. Er komt weer wat van de jonge generatie in de ring: Badhr, Spong. Als ik even een vergelijking mag maken met een jonge Aerts dan belooft dat wat!

jimmyjmmr
18-05-2009, 01:36
de verwachting die (bijna) iedereen heeft van Tyrone Spong zijn misschien wat te hoog.
Spong was in zijn vorige gewichtsklasse zo goed als onverslaanbaar.
maar bij deze gewichtsklasse moet hij gewoon nog groeien.
en misschien zal hij wel nooit in deze klasse de top halen daar hij niet van nature een zwaargewicht is maar dat weten we alleen als hij is gestopt met vechten.
tot die tijd (en hij is jong en gretig) kunnen we een hoop van hem verwachten maar misschien hadden/moeten ze hem niet gelijk bij de leeuwen gooien.

maar dat Tyrone Spong nog steeds groeid is zeker. geef hem de tijd .....

gieloe
18-05-2009, 01:39
De partij was idd niet veel aan. Maar ik denk dat er geen een vechter een aantrekkelijke partij had neer kunnen zetten tegen die Karacs. Dat heeft er ook mee te maken.

Arie
18-05-2009, 01:55
Nou, ik kan me anders legio aantrekkelijke partijen voorstellen.:D

gieloe
18-05-2009, 02:03
joh ik heb alleen maar slaap verwekkende partijen van die karasc gezien dus ik verwachte dit al

Arie
18-05-2009, 17:41
oke, laat hem dan maar uit het gala de volgende keer want daar hebben we dan duidelijk niks aan. Jammer dat hij geen waardige tegenstander kreeg want nu wordt Spong onterecht betwijfeld.

iconian
18-05-2009, 20:31
oke, laat hem dan maar uit het gala de volgende keer want daar hebben we dan duidelijk niks aan. Jammer dat hij geen waardige tegenstander kreeg want nu wordt Spong onterecht betwijfeld.

over een maand vecht spong tegen aartsrivaal nathan corbett, wint hij dat dan heeft niemand het meer over deze partij

NielsN
18-05-2009, 20:47
over een maand vecht spong tegen aartsrivaal nathan corbett, wint hij dat dan heeft niemand het meer over deze partij

Denk eerder dat als hij verliest hij helemaal alle shit over zich heen krijgt...