PDA

View Full Version : Wanderlei Silva: ‘Rich won’t last two rounds’



Tony
18-05-2009, 13:13
Wanderlei Silva and Anderson Silva once had a tight bond while both were members of Chute Box Academy. These days they are bitter enemies who are on a collision path.


In an interview done by Fighters Only Magazine, Wanderlei Silva, who is no doubt upset that Anderson has decided to help Rich Franklin prepare for his fight with the Axe Murderer, offered to put $50,000 of his own money in a bet with The Spider saying he will knock Franklin out within two rounds.
“If Anderson believes in Franklin so much, bet U$ 50,000 and let’s see who takes the money,” the former PRIDE champion was quoted as saying.
The controversy started when Anderson had issues with Wanderlei’s decision to drop down to the middleweight division. He went as far as to call the move pretentious. This has only stoked the flames about a possible fight between the two.


It was reported a few weeks back that Franklin would be spending some time in Los Angeles training with Anderson who defeated Ace twice, both times by vicious knockout. Wanderlei has had his own call to arms as he is training with Demian Maia, Heath Herring, Mike Whitehead and his old coach from Chute Box, Rafael Cordeiro. Wanderlei also extended invitations to train with him to Paulo Filho and his old nemesis Ricardo Arona. Arona turned down the opportunity at this time but Filho has said it would be an honor.


Wanderlei said in the interview that he would knock Franklin out within two rounds and challenged Silva, his manager Ed Soares or Joinha to match the $50,000 Wanderlei is willing to wager. Wanderlei even called upon Anderson to be in Franklin’s corner come fight time.


“I go to knock him out,” said Wanderlei. “I have trained so much and Rich won’t last two rounds. I think it is good Anderson has been preparing him. I hope he is also on the corner. I want to dare him to bet $50,000. I put these amount and Anderson or his sponsors, Ed Soares or Joinha, bet another part. Who wins takes the money.”

kickboxer1987
18-05-2009, 13:14
Put your money where your mouth is haha:thup:

Wanderlei is een baas in zichzelf en de gevechten te promoten!

Tony
18-05-2009, 13:15
Ik zou zeggen... BRING IT ON!!

Mule-Kick
18-05-2009, 13:21
Ik hoop weer eens een vintage Silva performance te zien, maar toch gun ik 'Ace' deze partij ook wel. En als Franklin niet gaat mee rossen dan moet ie Silva kunnen pakken denk ik.

Emilio
18-05-2009, 13:31
Ik denk dat Rich hem 3 rondes lang gaat controleren.

Remco
18-05-2009, 14:29
Ik vrees het ook, maar zou zo graag Wandy weer willen zien vlammen. Oud is ie niet, een beetje versleten helaas wel. In ieder geval moet zijn dekking op orde komen, Rich is geen slechte bokser.

chief108
18-05-2009, 14:34
hahaha...

mooi mooi mooi...
ik zeg: maak er maar een enorm spektakel van :p

WAR WANDERLEI!!!!

MMA Fan
18-05-2009, 17:13
Wanderlei by KO in round 1.........

YoMarK
18-05-2009, 17:17
Heb zin in dat event ;)

Tony
18-05-2009, 17:25
no shit sherlock :p

Zat jij trouwens niet naast ons Mark?

YoMarK
18-05-2009, 17:41
yep!!

Tony
18-05-2009, 17:57
kut

Mike
18-05-2009, 19:25
dikke ko chute box style zou top zijn. wanderlei moet weer slopen zoals in pride

Garcia
18-05-2009, 19:57
Ik ben voor Wanderlei uiteraard, maar ik vind Franklin zo'n sympathieke vechter... gun het ze beiden... maar hoop uiteraard de oude Wandy terug te zien!!

Mr 1 Leg
19-05-2009, 07:12
Ik ben voor Wanderlei uiteraard, maar ik vind Franklin zo'n sympathieke vechter... gun het ze beiden... maar hoop uiteraard de oude Wandy terug te zien!!x2

Paganstars
20-05-2009, 10:33
Wandy is op zijn retour, begint saai te worden elke keer "I go to knock him out"
als je hard traint, raak je overtraint, denk dat hij meer mentaal moet trainen.

Ik denk niet alleen dat, maar destijds in de heavy weight waren zware ko's voor wand. Ik zie hem toch het liefst op light heavy...

Tony
20-05-2009, 10:35
Tja... die high kick van Crocop zal ie niet snel vergeten nee...

Maar voor de rest is ie volgens mij nog nooit KO gegaan in de HW divisie?

El Bambino
21-05-2009, 08:54
Wandy is op zijn retour, begint saai te worden elke keer "I go to knock him out"
als je hard traint, raak je overtraint, denk dat hij meer mentaal moet trainen.


Klopt, Wanderlei is een broodevechter die er alles aan doet om te blijven knokken voor zijn centjes. Helaas wordt zijn niveau steeds maar minder en minder en dat is erg zonde voor zo een groot vechter (ooit).

Sendur
21-05-2009, 12:44
Klopt, Wanderlei is een broodevechter die er alles aan doet om te blijven knokken voor zijn centjes. Helaas wordt zijn niveau steeds maar minder en minder en dat is erg zonde voor zo een groot vechter (ooit).


Beetje het zelfde tragische verhaal als Chuck :(

Jammer eigenlijk dat het zo gaat maarja het is niet anders!

Ik zie ook graag de 'enge' wanderlei uit de pride days.:thup:

Maar zijn chin en speed laten hem in de steek :(

Garcia
21-05-2009, 12:50
Desondanks blijft het een legende!!

NielsN
21-05-2009, 13:10
Beetje het zelfde tragische verhaal als Chuck :(



Heel anders dan Chuck.

Liddell was altijd een brawler. Ik vond het nooit zo leuk om hem te zien winnen, omdat het altijd leek (leek) op een lucky punch.

De oude Silva had zo'n superieure stance, en overzicht en combinatievermogen. Onvergelijkbaar.

Ik vind de nieuwe Vanderlei lijken op de oude Chuck.:)

Sendur
21-05-2009, 13:57
Heel anders dan Chuck.

Liddell was altijd een brawler. Ik vond het nooit zo leuk om hem te zien winnen, omdat het altijd leek (leek) op een lucky punch.

De oude Silva had zo'n superieure stance, en overzicht en combinatievermogen. Onvergelijkbaar.

Ik vind de nieuwe Vanderlei lijken op de oude Chuck.:)

Ik heb het over het feit dat ze allebei de mat kusten in hun laatste jaren

dietrik
21-05-2009, 13:58
Wanderlei moet gewoon z'n spelletje gaan veranderen, op de oude vertrouwde woeste brawl stijl wil het schijnbaar gewoon niet meer. Die gast schijnt een black belt BJJ er te zijn, een mooi moment om daar je voordeel uit te gaan halen.

De vraag is natuurlijk of we dat willen zien.

NielsN
21-05-2009, 14:03
Ik heb het over het feit dat ze allebei de mat kusten in hun laatste jaren

:lol:

Ja, dat is een overeenkomst... :)

sikkwitttet
21-05-2009, 14:45
maar kom op, hij is jammer genoeg niet meer zo als vroeger, maar ufc werkt vind ik ook in alles in zijn nadeel. geen hoek om je tegenstander echt in vast te pinnen, of touwen(vind ik toch makkelijk iemande vast zetten dan tegen een kooi. tegen een kooi kun je nog aan leunen. in een hoek of tegen de touwen sta je minder fijn vind ik, en sta je harder onder druk). en geen footstomps en knieën enzo op de grond. maar wel elbows, en daar haal je zijn kop zo mee open. dus het word hem niet makkelijk gemaakt. en dan biggest thing, in ufc heb je controlles op doping.ai. valt toch op dat niet veel pride vechters het in ufc hebben kunnen na doen wat ze in pride deden, en daat zal door die vershillen toch komen denk ik.

maar hoop wand nog een keer te zien vlammen. maar denk dat het een saaie fight word, rich hem controleert, en kapot jabt.

TOON
21-05-2009, 14:48
Wanderlei moet gewoon z'n spelletje gaan veranderen, op de oude vertrouwde woeste brawl stijl wil het schijnbaar gewoon niet meer. Die gast schijnt een black belt BJJ er te zijn, een mooi moment om daar je voordeel uit te gaan halen.

De vraag is natuurlijk of we dat willen zien.

en of ie dat uberhaupt kan....en wil....

Tony
21-05-2009, 16:36
Die gast schijnt een black belt BJJ er te zijn, een mooi moment om daar je voordeel uit te gaan halen.



Hoe vaak heb je iemand Wandy zien submitten ;)

inderdaad..... nog nooit.

sikkwitttet
21-05-2009, 19:03
zou iemand het vet vinden als hij triangle zou aan zetten en zo winnen, nee iedereen wil hem met bloed gutsent langs zijn kop die ander met zijn bekende brawl meppen neer vegen. dan heb je een fight. en dat gaf hij wel altijd. silva vs sakuraba 1t/m weet ik hoeveel, briljant gewoon