PDA

View Full Version : Banned?



BJJrajawali
18-05-2009, 15:35
*SPOILER*




*spoiler*






Kan iemand mij vertellen waarom ik gister een banner aan mij broek kreeg?

ik opende een nieuwe thread met de titel:

Spong niet K1 waardig genoeg?

in de tekst stond dat ik had verwacht dat spong zijn laatste 2 wedstrijden op ko zou winnen maar dat niets minder waar was......
en een vraag wat jullie er van vonden?

A.F.
18-05-2009, 15:35
* spoiler*

BJJrajawali
18-05-2009, 15:37
ik geef toch geen uitslag?

phranq
18-05-2009, 15:38
Ik kan me nog goed herinneren dat ik vroeger de hele zondag geen radio of tv aan had om maar geen uitslagen te horen/zien tot Studio Sport begon, kwam ik thuis en zei mijn opa 'Ajax gewonnen he!' , wat had ik dan een hekel aan die man....

Jouw ban was terecht!

phranq
18-05-2009, 15:38
Je hoeft niet een uitslag te zeggen om iets te verklappen... je geeft genoeg weg met zo'n titel.

De man van 14K
18-05-2009, 15:39
Ik kan me nog goed herinneren dat ik vroeger de hele zondag geen radio of tv aan had om maar geen uitslagen te horen/zien tot Studio Sport begon, kwam ik thuis en zei mijn opa 'Ajax gewonnen he!' , wat had ik dan een hekel aan die man....

Jouw ban was terecht!

deed ik ook altijd met een vriend van me die AZ fan was, dan ff de uitslag verpesten.. :whistling::lol:

BJJrajawali
18-05-2009, 15:39
Nogmaals ik geef geen uitslag..... het enige wat je er uit kan opmaken is dat er geen hij niet heeft gewonnen op k.o.

BJJrajawali
18-05-2009, 15:40
Je hoeft niet een uitslag te zeggen om iets te verklappen... je geeft genoeg weg met zo'n titel.


Het is maar hoe je het leest.....

BJJrajawali
18-05-2009, 15:42
kan iemand effe spoiler in de titel zetten vor mij? anders heb ik straks een banner aan mijn broek

phranq
18-05-2009, 15:45
Het is maar hoe je het leest.....

Schijnbaar las de moderator het hetzelfde als ik...en je zegt zelf "het enige wat je er uit kan opmaken is dat hij niet heeft gewonnen op k.o.". Dat is toch een spoiler?

Marchant
18-05-2009, 15:45
ik geef toch geen uitslag?


Kan ook een topic maken met " Duizenden supporters van SC Heerenveen hebben in de nacht van zondag op maandag hun team gehuldigd "

Geef geen uitslag maar je weet toch dat Twente niet heeft gewonnen ;)

BJJrajawali
18-05-2009, 15:49
ik heb het over 2 partijen dat ik had verwacht dat hij die beide op ko zou winnen....... maar dat niets minder waar is

Tegen saki heeft hij toch verloren?

ik denk als je de uitslag niet weet je er niet uit kan opmaken wat de uitslag is ......

BJJrajawali
18-05-2009, 15:50
Schijnbaar las de moderator het hetzelfde als ik...en je zegt zelf "het enige wat je er uit kan opmaken is dat hij niet heeft gewonnen op k.o.". Dat is toch een spoiler?


er zijn toch nog tal van andere opties wat er gebeurd kan zijn?

phranq
18-05-2009, 15:51
Wees trouwens blij dat er geen bans uit worden gedeeld voor domme opmerkingen.. Als jij denkt dat Spong niet K-1 waardig is kan je beter je mond houden...

phranq
18-05-2009, 15:52
er zijn toch nog tal van andere opties wat er gebeurd kan zijn?

Of je bent echt heel erg dom of je wilt het gewoon niet begrijpen..

Slotje.

payap
18-05-2009, 15:57
Ik kan me nog goed herinneren dat ik vroeger de hele zondag geen radio of tv aan had om maar geen uitslagen te horen/zien tot Studio Sport begon, kwam ik thuis en zei mijn opa 'Ajax gewonnen he!' , wat had ik dan een hekel aan die man....

Jouw ban was terecht!

Ajax won vroeger altijd! Dus dat was geen verrassing. alleen met hoeveel!

BJJrajawali
18-05-2009, 16:00
Wees trouwens blij dat er geen bans uit worden gedeeld voor domme opmerkingen.. Als jij denkt dat Spong niet K-1 waardig is kan je beter je mond houden...

Als er van ons 2'n er 1 dom is ben jij het wel pannekoek. je kan niet lezen!

ik zeg toch dat ik juist had verwacht dat die zou winnen!!!!!:twak:

phranq
18-05-2009, 16:02
Als er van ons 2'n er 1 dom is ben jij het wel pannekoek. je kan niet lezen!

ik zeg toch dat ik juist had verwacht dat die zou winnen!!!!!:twak:

Spreek jezelf dan niet tegen, waarom zeg je dan dat hij niet K-1 waardig is?

BJJrajawali
18-05-2009, 16:05
Spreek jezelf dan niet tegen, waarom zeg je dan dat hij niet K-1 waardig is?

ALs je een zin eindigd met een ?
betekend dat een vraag.......

het is dus niet dat ik dat zeg en vind maar het is een vraag..... ik vind namelijk dathij dat wel is ...... alleen komt het er nog niet uit, zoals ik het verwacht had van hem......

en niet schelden? begin dan niet meteen mensen te beledigen dat ze dom zijn..... wie bal kaatst.....;)

Richelieu
18-05-2009, 16:06
Dit gaat inderdaad nergens over BJJrajawali. Hier is het MMA forum niet voor en daarom sluit ik dus deze topic. Voor vragen kun je een admin pm'en.