PDA

View Full Version : Tyrone Spong *spoiler*



BJJrajawali
18-05-2009, 20:31
Ik zelf ben een grote fan van Tyrone alleen had ik verwacht dat hij zijn laatste 2 partijen wel zou winnen op waarschijnlijk ook op K.O.

Verlies tegen Saki
en punten winst in de arena

bewijzen het tegendeel.....

Is Tyrone klaar voor de K1 of juist nog (net) niet?

Ik denk nu dat die nog een jaartje misschien 2 nodig heeft om echt met de top mee te doen......

Wat vinden jullie?

NielsN
18-05-2009, 20:35
:lol:

Mr 1 Leg
19-05-2009, 06:15
:lol:x2:lol:

chief108
19-05-2009, 07:30
x2:lol:
x3:lol:

El Bambino
19-05-2009, 08:11
Ik vind dat Spong ook niet tot zijn recht komt op dit niveau. Hij komt nog zwaar te kort en de vraag luidt: Gaat Spong progessie maken komende jaren ?

MB667
19-05-2009, 08:20
ik vond hem gister op tv zo slecht nog niet. hij had gewoon een knap lastige tegenstander. hij kwam wel een paar keer goed door, wat verwachten we dan van spong: dat hij alles op ko wint als je in 2 jaar tijd van 75 naar 89 gaat en tegen zwaargewichten gaat vechten?

BJJrajawali
19-05-2009, 08:20
Ik vind dat Spong ook niet tot zijn recht komt op dit niveau. Hij komt nog zwaar te kort en de vraag luidt: Gaat Spong progessie maken komende jaren ?


Ik denk het wel. hij heeft wel een goed team achter zich staan. Iedereen riep wel dat ze de partij wilde Spong - Manhoef maar ik denk dat die partij voor Tyrone nog iets te vroeg komt. Denk dat hij zelf ook niet echt tevreden is hoe die nu draait..... Hij was toch een K.O. machine

BJJrajawali
19-05-2009, 08:21
ik vond hem gister op tv zo slecht nog niet. hij had gewoon een knap lastige tegenstander. hij kwam wel een paar keer goed door, wat verwachten we dan van spong: dat hij alles op ko wint als je in 2 jaar tijd van 75 naar 89 gaat en tegen zwaargewichten gaat vechten?

Ik denk dat dat zeker meespeelt ja, ik heb mezelf er ook op betrapt.

Maar bijv. tegen Saki had het merendeel ook verwacht dat hij zou winnen.

chief108
19-05-2009, 08:25
Spong komt er wel

wacht maar af......

dirk5
19-05-2009, 08:33
patience young grasshopper.

Marco
19-05-2009, 09:41
Spong is nog jong 23? 24? en heeft gewoon nog wat tijd nodig om in dit gewicht optimaal te kunnen presteren, ik vrees alleen dat de meeste mensen hem die tijd niet gunnen. Saki is een topper waar Spong toch behoorlijk tegen draaide ondanks een k.o. en Karacs was m.i. ook geen slechte tegenstander. Dat Spong een k.o. machine op een lager gewicht was wil niet zeggen dat hij dat ook ff meteen in dit gewicht is. De man is nog vol in ontwikkeling en met zijn talent, toewijding en goede begeleiding gaat hij nog een heel eind komen dat kan bijna niet anders of hij moet een zware blessure krijgen of iets anders wat zijn ontwikkeling zou remmen...
Geduld is het woord in dit verhaal lijkt me.

The Bulldog
19-05-2009, 18:22
Deze Bullshit hoor ik nu al een paar keer..

tuurlijk is deze man nog niet klaar voor het top nivo in de k-1.....Maar boyoboy wacht maar met een jaar of 2..

deze man is zo gifted....is niet niks he...en zoveel gewicht pakken en tegen de zware mannen knokken...is even ander incasseren ook..

tuurlijk zal ie wat betreft snelheid wat in leveren, maar dat houd niet in dat ie slecht is.

enige wat me opviel dat ik echt opvallen vond...dat zijn head movement zo slecht was...80% van de jabs van zijn tegenstander zaten er op...

SPONG komt er echt wel...

TOON
19-05-2009, 18:31
Deze Bullshit hoor ik nu al een paar keer..

tuurlijk is deze man nog niet klaar voor het top nivo in de k-1.....Maar boyoboy wacht maar met een jaar of 2..

deze man is zo gifted....is niet niks he...en zoveel gewicht pakken en tegen de zware mannen knokken...is even ander incasseren ook..

tuurlijk zal ie wat betreft snelheid wat in leveren, maar dat houd niet in dat ie slecht is.

enige wat me opviel dat ik echt opvallen vond...dat zijn head movement zo slecht was...80% van de jabs van zijn tegenstander zaten er op...

SPONG komt er echt wel...

x2!!!!!

kooivechter
19-05-2009, 19:16
alleen ik wist niet dat hij zo licht was 89 kilo? dacht dat hij al iets van 95 kilo was? was hij bij de k1 grand prix ook zo licht? je ziet ook bij hem dat het best lastig is om het gewicht te dragen. Hij heeft gewoon niet het frame van een zwaargewicht. Bij balrak zie je dat ook. benen blijven dun en het bovenlichaam groeit buitenproportioneel. Als hij daar al 89 kilo was dan wordt het wel lastig denk ik, omdat er toch nog wel een kleine 10 kilo aan moet, terwijl hij nu al erg pumped leek. Die mindere headmovement komt omdat de reflexen door al dat gewicht denk ik wat langzamer worden. Maar Spong is en blijft een topper, ze zullen dat gewicht er wel op een verantwoorde manier aan krijgen

Judas
19-05-2009, 19:19
Wat zijn veel mensen toch ongeduldig. Gun hem gewoon de tijd en dan komt hij echt wel aan de top.

Tony Galento
19-05-2009, 19:27
Wat zijn veel mensen toch ongeduldig. Gun hem gewoon de tijd en dan komt hij echt wel aan de top.

Dat wordt niks met zijn postuur.

phranq
19-05-2009, 21:01
:stupid:

Gennep-Spitfire
19-05-2009, 22:46
Hari heeft ook stapje voor stapje gewicht moeten 'kweken' en daar mee moeten leren omgaan.
Dat heeft hij ook niet binnen een jaar geklaard..

Geef Spong nog een jaar en kijk dan maar eens. :cool2: