PDA

View Full Version : Fans -18 jaar mogen niet naar UFC 99!



wrestler_nl
19-05-2009, 15:52
Fans under age 18 banned from attending UFC 99 in Germany on June 13 (http://mmamania.com/2009/05/19/fan-under-age-18-banned-from-attending-ufc-99-in-germany-on-june-13/)

Ultimate Fighting Championship (UFC) is once again fighting a major public relations battle prior to its first-ever show in Germany at the Lanxess Arena in Cologne on June 13.
Reports have circulated in recent weeks and months that city council members, as well as a groundswell of vocal local protesters, have lobbied hard to cancel the show because of the perceived violence and brutality of the sport.
And while those efforts have failed, a front-page article in Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung — one of the country’s biggest newspapers — on Sunday has led to a ban on anyone under the age of 18 from attending UFC 99, according to Yahoo!Sports.com.
It’s familiar territory for the promotion, which will apparently not deter UFC President Dana White on his quest for global mixed martial arts domination.
Here’s a snip:

“It’s the same thing we’ve battled everywhere. It was even worse when we started in the U.K. Television, politicians, venues, they were all against us. They tear it down. It takes time. It’s a long fight. We’re not allowed in New York. As big as we are in Canada, we’re not allowed in Toronto.”
The good news (for now) is that the article reveals that the ban should not affect too many fans, which generally trend in the age group of 25 to 40 years of age. However, there is more than likely a handful of the 7,200 ticket holders who will be none too happy with this latest news.
UFC 99 will be headlined by former middleweight champion Rich “Ace” Franklin taking on ex-PRIDE smashing machine Wanderlei Silva in a special 195-pound brawl. Two solid welterweight match ups — Mike Swick vs. Ben Saunders and Marcus Davis vs. Dan Hardy — will also receive main card billing.
In addition, heavyweights Heath Herring and Cain Velasquez are also slated to hook ‘em up in an interesting collision of heavyweights. Former Pride FC headhunter Mirko “Cro Cop” is also expected to return to the organization to seek a “Comeback” of his own against Mustapha Al-Turk.

new_world_order
19-05-2009, 16:47
kreeg een email net erover in het duits.. wel jammer..






















.. geen jailbait :(

FMACH
19-05-2009, 17:14
Yeah, there are some difficulties with that issue in Germany.
The German press (TV/print) is at 95% against the UFC 99 event.
Also the government and city responsable people are against it.

One first step to shake hands, is to agree to meet the minimum age of 18
attending the show. Although there is no reason for this restriction.

It is tuff to place a show like UFC in a very conservative country.

But there shall be sold approx. 7000 tickets until 2day. So it is in movement :-)
and we are looking forward to see it start on 13.06.

GSPfan85
19-05-2009, 17:33
Sie hauen drauf, bis das Blut spritzt, die Schläger lassen ihrem Gegner keine Chance. Jetzt sollen die brutalen Käfig-Kämpfe der „Ultimate Fighting Championship“ (UFC) Deutschlands große Arenen erobern. Am 13. Juni ist Premiere in Köln.

Für die Show in der Lanxess-Arena wurden schon 6000 Tickets verkauft. Doch der Protest wächst! Weil es bisher keine Altersbeschränkung für die Eintrittskarten gibt. Doch jetzt gibt der Veranstalter Marek Lieberberg bekannt, dass er auf Wunsch des Jugendamtes Köln eine Altersbeschränkung ab 18 Jahren tolerieren wird.

In der Show geht's zu wie im berühmten Film „Fight Club“: prügeln, treten, würgen, werfen – fast alles ist erlaubt. Nur beißen und in die Augen stechen sind verboten. Dürfen Minderjährige so etwas sehen?


Wat een achterlijke mongolen daar in Duitsland zeg.. heel Köln schijnt op z'n kop te staan. 'Zoals in de film Fight Club'.. kom op zeg!! :(

Inmiddels dus idd de leeftijdsgrens van 18 jaar of ouder

A.F.
19-05-2009, 17:36
shit ... geen ufc voor mij

Tony
19-05-2009, 17:46
man... zal ik je ID Kaart photoshoppen Flippert?

Deed ik vroeger ook altijd.. anders kwam ik de skunk niet in.

A.F.
19-05-2009, 17:48
man... zal ik je ID Kaart photoshoppen Flippert?

Deed ik vroeger ook altijd.. anders kwam ik de skunk niet in.

kwam je de skunk niet in? of kreeg je de skunk niet mee? :pimp:

Tony
19-05-2009, 17:56
het tweede ;)

mama
19-05-2009, 18:03
was bij de ufc in dublin ook. er liepen een heleboel hele kleine kinderen rond.

Tony
19-05-2009, 18:37
was bij de ufc in dublin ook. er liepen een heleboel hele kleine kinderen rond.

Aaah, je had Sebastiaan meegenomen :lol:

mama
19-05-2009, 18:40
Aaah, je had Sebastiaan meegenomen :lol:
ja hehe anders moest ie alleen thuis blijven. ik had geen oppas.

blackadder
19-05-2009, 18:46
Wat een achterlijke mongolen daar in Duitsland zeg.. heel Köln schijnt op z'n kop te staan. 'Zoals in de film Fight Club'.. kom op zeg!! :(

Inmiddels dus idd de leeftijdsgrens van 18 jaar of ouder
En ze halen er een heleboel experts bij om dat te onderbouwen. Zoals een Oostenrijkse box kommentator, Werner Schneyder, en een freefight 'wereldkampioen', Ralf 'powerman' Seeger, die het domme publiek even haarfijn vertellen hoe gevaarlijk en onmenselijk MMA is.
Voor die Werner Schneyder is zelfs Thaiboxen al barbaars en gevaarlijker dan boxen zelf.

TheSkindo
19-05-2009, 19:23
Nou geloof maar niet dat het hier in NL anders zou zijn als ze het hier zouden willen houden hoor.....

blackadder
19-05-2009, 19:40
Nou geloof maar niet dat het hier in NL anders zou zijn als ze het hier zouden willen houden hoor.....
Er zouden natuurlijk altijd wel sommigen zijn die dwars zouden liggen.
Maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat de hele nationale pers en politici zich hier in deze mate en met dit soort grofweg leugens erop zouden storten. Mede onder andere dankzij SBS6 en RTL7 en optredens van vechters als Remy Bonjasky, Peter Aerts of Andy Souwer op TV en het grote aantal galas wat hier wekelijks plaatsvindt. Ik geloof niet dat het hier in zo'n soort heksenjacht zou uitmonden.

thrillseekah
19-05-2009, 19:46
ze zijn gewoon jaloers dat ze geen duitser er in kunnen krijgen. Net als hitler toen zijn bokser verloor op de olympische spelen

De dikke nudist
19-05-2009, 21:02
Maar "O, wat zijn we blij dat het mainstream wordt".

marcelt
20-05-2009, 10:17
Deutschland wir freuen uns sehr. Wir kommen !

chief108
20-05-2009, 10:18
Maar "O, wat zijn we blij dat het mainstream wordt".
LOL....

MB667
20-05-2009, 10:56
misschien een domme vraag, maar zijn er nog kaarten voor te krijgen en waar?

thnx en reps will be 4 u

wrestler_nl
20-05-2009, 15:08
misschien een domme vraag, maar zijn er nog kaarten voor te krijgen en waar?

thnx en reps will be 4 u

volgens mij zijn er nog wel tickets te krijgen...
kijk ff op de officiele site van de UFC (http://www.ufc.com)

kickboxer1987
20-05-2009, 16:57
Wat een achterlijke mongolen daar in Duitsland zeg.. heel Köln schijnt op z'n kop te staan. 'Zoals in de film Fight Club'.. kom op zeg!! :(

Inmiddels dus idd de leeftijdsgrens van 18 jaar of ouder

Los van dat er wordt gewoon glashard gelogen!

"alles is toegestaan behalve bijten en in de ogen duwen":twak: idioten bij de Duitse pers, zoek eerst even de feiten op!

@MB667

Tickets (http://www.eventim.de/cgi-bin/ufc-99-tickets.html?id=TUG_NO_SESSION&sort_by=event_datum&sort_direction=asc&fun=erdetail&doc=erdetaila&erid=314277)

MB667
21-05-2009, 10:02
thnx! denk dat ik er morgen dan naar toe rij voor 3 kaarten, of probeer dadelijk die andere site eerst!

Remco
21-05-2009, 10:20
Hier heb ik ze besteld:
http://www.eventim.de/cgi-bin/tickets.html?id=ETA_NO_SESSION&redirected=true&attr=H_ufc_KW1009&referer_info=UFC&DCMP=EMC-Ticketalarm2009e&fun=erdetail&doc=erdetaila&erid=314277

Jeru
21-05-2009, 10:37
Hier heb ik ze besteld:
http://www.eventim.de/cgi-bin/tickets.html?id=ETA_NO_SESSION&redirected=true&attr=H_ufc_KW1009&referer_info=UFC&DCMP=EMC-Ticketalarm2009e&fun=erdetail&doc=erdetaila&erid=314277

x2...

Ik denk overigens dat als er een UFC in Nederland zou komen dat de media net zo hard los zou gaan. Bovendien gaan er Kamervragen e.d. gesteld worden wat uiteindelijk zou resulteren in het aflasten van het evenement.

NielsN
21-05-2009, 10:50
Waar komt die duitse quote eigenlijk vandaan?

blackadder
21-05-2009, 16:30
Nou...K-1 is eindelijk behoorlijk geaccepteerd, maar ik denk dat MMA in de vorm van UFC in Nederland ook veel protest gaat opleveren. En de leugens...de Nederlandse pers gaat echt niet eerst haarfijn uitzoeken wat er al dan niet mag, dat hebben we in het verleden al gezien toen er werd geschreven over MMA of freefight. Ik verwacht dus zeker wel een hoop onzin in de pers als UFC hier iets wil organiseren.
Ik denk toch dat de acceptatie van harde sporten in NL groter is. SBS heeft ook al een aantal MMA wedstrijden online staan die voor Jan en alle man te bekijken zijn zonder dat zelfbenoemde moraalridders aan het hyperventileren slaan.

blackadder
21-05-2009, 16:37
Waar komt die duitse quote eigenlijk vandaan?
Uit de kwaliteitskrant Bild Zeitung. Maar een soortgelijk artikel staat ook in de FAZ en anderen.

TheSkindo
22-05-2009, 19:32
In de gedachten van een leek heb je MMA (als ze dat al kennen) en kooivechten....en bij kooivechten mag alles. Waarom denk je dat jehier in NL ook geen kooigevecht van de grond krijgt? (Idd kijk maar naar DOC in Ede) Veel mensen willen het ook niet horen omdat de naam kooivechten al geheid een negatief imago met zich meebrengt. Hoewel ik hoop dat UFC (en daarmee het MMA en het kooivechten) dit gaan veranderen ben ik bang dat dat hier nog even op zich laat wachten....