PDA

View Full Version : Georges St. Pierre vs American Top Team on July 11



Tony
19-05-2009, 18:06
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/06/thiagoalves.jpg

“He takes the belt, I have no doubt. The team, anyone who sees the guy training, his dedication and desire, already gives as almost certain. He just needs to follow the line that he’s going, making it simple. It will be simple. Of course that Saint Pierre is a top fighter, certainly he’s in the top 10 pound for pound, he’s an excellent athlete. But, because of the game, also in the physical quality, Pitbull has much to complicate GSP, and we’re exploring this. It will have a Camp for the training, will be almost all guys. At that time, he will be the only one fighting, so everyone will be together for him. So it won’t be only Pitbull against St. Pierre, it will be the American Top Team against St. Pierre… The team here is a family, we all work together and helping each other. Everyone here has its value. Pitbull is damn strong, has a heavy hand, a heavy kick. Saint Pierre wasn’t always very strong in striking, as we saw in the fight against Matt Serra. Pitbull is a guy who always takes the opportunity.”
– Lightweight standout and American Top Team product — Gesias “JZ” Cavalcante — talks to Tatame.com (http://www.tatame.com/2009/05/18/Gesias-Cavalcante) about his training partner’s (Thiago Alves) preparation for welterweight champion Georges St. Pierre at UFC 100 in July 11. JZ is confident that the training the “Pitbull” receives with the rest of the talented crew from the Coconut Creek, Fla., gym will be the difference maker in the 170-pound contest. And with other guys like WEC Featherweight Champion Mike Brown, Denis Kang, Thiago Silva, Jorge Santiago, Marcelo Garcia, Jorge Masvidal, Jeff Monson and Cole Miller, among others, banging around he could be on to something. Then again, Greg Jackson and Co. ain’t too shabby either. Who has the edge?

Christophe
19-05-2009, 18:12
Ziet er inderdaad wel een pitbulletje uit, kan interessant worden. Maar eerst zien en dan geloven! ;)

Tony
19-05-2009, 18:44
Ik denk serieus dat hij hem kan hebben....
Maar ik zie GSP ook wel de decision pakken..

Ik had gedacht dat Hughes hem echt wel zou pakken op worstelskills... maar nee..
Dus Alves heeft al een goeie ervaring opgedaan tegen een top worstelaar.

LittleWanderlei
19-05-2009, 19:27
Dit word een knaller, en pitbull is wel degelijk een gevaar voor gsp, maar ik zie gsp dit winnen, hij zat veel bewegen, zijn reik en snelheid gebruiken, takedownen, controleren zoals we hem hebben zien doen in zijn andere partijen, vergeet niet, gsp word beter en beter iedere keer hij vecht, sinds zijn verlies tegen serra is hij mentaal harder en traint hij heel de tijd 100%, met die focus zie ik pitbull niet winnen, ben benieuwd in ieder geval, word harde fight :) ^^

JP
19-05-2009, 19:58
Dit word een knaller, en pitbull is wel degelijk een gevaar voor gsp, maar ik zie gsp dit winnen, hij zat veel bewegen, zijn reik en snelheid gebruiken, takedownen, controleren zoals we hem hebben zien doen in zijn andere partijen, vergeet niet, gsp word beter en beter iedere keer hij vecht, sinds zijn verlies tegen serra is hij mentaal harder en traint hij heel de tijd 100%, met die focus zie ik pitbull niet winnen, ben benieuwd in ieder geval, word harde fight :) ^^

agreed.

kooivechter
19-05-2009, 20:11
dit wordt echt een knaller partij. dit vind ik de mooiste partij van het jaar. 2 allerbeste vechters op dit gewicht. Allebei pound voor pound de beste vechters.( naast silva en fedor) Allebei agressief en aan elkaar gewaagd. Ik denk dat Alves de enige is die hem misschien kan stoppen. Hij is net zo zwaar gebouwd als GSP en net zo sterk. Denk niet dat het gebeurd maar het wordt een waanzinnige en spannende partij. kijk veel meer naar deze partij uit dan lyoto tegen Rashad. Penn tegen Florian lijkt me wel weer een geweldige pot.

Jani
19-05-2009, 23:28
Ben ff kwijt wanneer dit plaats gaat vinden. Aanstaande zaterdag toch?

Pas op 11 juli (UFC 100)

Word zeker een geweldige partij

Alves zijn takedown defence en stand up is enorm vooruit gegaan.

Mr 1 Leg
20-05-2009, 07:08
Dit word een knaller, en pitbull is wel degelijk een gevaar voor gsp, maar ik zie gsp dit winnen, hij zat veel bewegen, zijn reik en snelheid gebruiken, takedownen, controleren zoals we hem hebben zien doen in zijn andere partijen, vergeet niet, gsp word beter en beter iedere keer hij vecht, sinds zijn verlies tegen serra is hij mentaal harder en traint hij heel de tijd 100%, met die focus zie ik pitbull niet winnen, ben benieuwd in ieder geval, word harde fight :) ^^x2 helemaal met je eens patrice.