PDA

View Full Version : GLORY: A Decade of Fights



Wheelie
19-05-2009, 18:53
Dit word echt een top gala met lekker veel MMA.



http://i43.tinypic.com/29qbd4l.jpg

Mr 1 Leg
20-05-2009, 06:21
daar ben ik zeker bij mag ik niet missen.mooie line up :thup:

MB667
20-05-2009, 07:30
als er gilbert yvel vs alistair overeem, sem schilt vs badr hari 2, saki vs manhoef en zimmerman vs le banner bij komt ben ik zeker bij.

schilt vs barnett/ fedor of arlovski is ook goed, maar onhaalbaar lijkt me ;)

Wheelie
20-05-2009, 08:44
Wat ik begrepen heb word dit een groot VIP gala met alleen maar VIP plaatsen ;)

HUNTER
20-05-2009, 08:48
LOL @ alleen maar VIP....

ik snap het vanuit het oogpunt van de inkomsten wel, maar ik ben toch veel meer voor een UFC achtig format, met ringseats en gewoon tribunes ipv viptafels.

bryan
20-05-2009, 08:51
LOL @ alleen maar VIP....

ik snap het vanuit het oogpunt van de inkomsten wel, maar ik ben toch veel meer voor een UFC achtig format, met ringseats en gewoon tribunes ipv viptafels.

X2 die tafels en stoelen gaan tegen het einde van de avond toch weer vliegen nadat ze te veel op hebben...

Paganstars
20-05-2009, 09:27
LMAO... nou ik denk dat ze gewoon voor de vip staantafels moeten nemen. Kan je minder makkelijk mee smijten! Maar on-topic; is er al iets van een matchmaking bekend?

Perfectteamcindy
20-05-2009, 11:40
Nice :-)

chief108
20-05-2009, 11:49
Wat ik begrepen heb word dit een groot VIP gala met alleen maar VIP plaatsen ;)
pffffff.....
voor bobo's, familie (en er zijn GG vechters bij die VEEL familie meenemen....), ABC'ers en suckups dus....

jammer hoor

Tizy
20-05-2009, 11:49
LMAO... nou ik denk dat ze gewoon voor de vip staantafels moeten nemen. Kan je minder makkelijk mee smijten! Maar on-topic; is er al iets van een matchmaking bekend?


Golden Glory's 10 years anniversary 17 Okt 2009 Passengers Terminal - www.MixFight.nl (http://195.144.2.70/~mixfight/forum/showthread.php?t=89462&highlight)

marcelt
20-05-2009, 14:24
K1

Hesdy Gerges (Pancration) vs Gokhan Saki (team Golden Glory)

Bjorn Breggy ( It’s Showtime) vs. Errol Zimmerman (Team Golden Glory)

Faldir Chahbari (Team Beast of the East, NL) vs Nieky Holzken (team Golden Glory)

Titiana van Polanen Petel (Team Schreiber, NL) vs Krista Fleming (team Golden Glory) worldtitle -57kg

Sem Schilt (Golden Glory) vs Daniel Ghita

MMA

Vincent Latoel (team Golden Glory) vs. Daniel Sharifi ( Team Hardcore ) Rematch

Siyar Bahadurzada (team Golden Glory) vs. Robert Jocz ( Team Beast of the East )

Fatih Kockamis (team Golden Glory) vs. Hans Stringer ( Team Beast of the East/ Superpro)

Paul Cahoon (team Golden Glory) vs. Vitor Vianna ( Team Beast of the East )

Marloes Coenen vs tba

Tommy Depret vs tba

Oktay Karaktas vs tba

Dion Staring vs tba

Alistair Overeem vs tba

Valentijn Overeem vs tba
__________________

Hekken
20-05-2009, 16:57
Ziet er goed uit Mars weet jij hoe duur de kaartjes zijn en hoe je aan een beetje normalee plekken komt.

Justinian
20-05-2009, 17:11
pffffff.....
voor bobo's, familie (en er zijn GG vechters bij die VEEL familie meenemen....), ABC'ers en suckups dus....

jammer hoor
Met een beetje mazzel zit jij ook 'gewoon' aan een tafel ;)

marcelt
20-05-2009, 17:24
Ziet er goed uit Mars weet jij hoe duur de kaartjes zijn en hoe je aan een beetje normalee plekken komt.

Ja de goedkoopste zijn 5voor 1250 euro (ze gaan per tafel), dus meer voor de managende en criminele klasse . Een beetje goede plekken kosten 6 voor 6500 euro .

rafi
20-05-2009, 17:40
Ja de goedkoopste zijn 5voor 1250 euro (ze gaan per tafel), dus meer voor de managende en criminele klasse . Een beetje goede plekken kosten 6 voor 6500 euro .en als ik mijn eigen tafel mee neem hoeveel kost het dan.:rolleyes:

Ralph
20-05-2009, 17:43
Jammer dat het niet voor het 'klootjesvolk' is. Ben zelf ook meer voorstander van een opzet zoals bij de UFC zonder VIP-tafels. Is meestal toch minder gezeik en bij een line-up als deze maak je ook nog eens veel meer mensen blij. Of er moet een gratis stream komen op mixfight natuurlijk, dan hoor je mij ook niet meer :D

the boxer
20-05-2009, 17:48
en als ik mijn eigen tafel mee neem hoeveel kost het dan.:rolleyes:

:rotflmao:

reps!!

Perfectteamcindy
20-05-2009, 17:49
Jammer dat het niet voor het 'klootjesvolk' is. Ben zelf ook meer voorstander van een opzet zoals bij de UFC zonder VIP-tafels. Is meestal toch minder gezeik en bij een line-up als deze maak je ook nog eens veel meer mensen blij. Of er moet een gratis stream komen op mixfight natuurlijk, dan hoor je mij ook niet meer :D
Ja de tafeltjes zijn wel heel duur he, zou ons Pretje anders weer eens graag bezig zien:eek: maar 1250 euro voor een tafeltje, da kan de dees waarschijnlijk ni trekken:wacko:

gymalkmaar1
20-05-2009, 18:07
pffffff.....
voor bobo's, familie (en er zijn GG vechters bij die VEEL familie meenemen....), ABC'ers en suckups dus....

jammer hoor

je vergeet de lallende dronken zigeuners met burberry kraagjes,hells angels, en verbouwde crackwijven.

chief108
20-05-2009, 19:08
nee hoor..
die vallen allemaal onder mijn lijstje

echt...

chief108
20-05-2009, 19:11
Met een beetje mazzel zit jij ook 'gewoon' aan een tafel ;)
:wink:
onder welke klasse val ik dan?


meer voor de managende en criminele klasse
ehhhhh... :confused:
en het verschil was ook alweer??


en als ik mijn eigen tafel mee neem hoeveel kost het dan.:rolleyes:
LOL....
reps for that one

Garcia
20-05-2009, 19:19
Damn had hier graag bij willen zijn. Chief, als je gaat, wel PHB verslag doen he ;)

chief108
20-05-2009, 19:23
Chief, als je gaat, wel PHB verslag doen he ;)
GHB verslag?

Khanom Thom
20-05-2009, 19:33
Vet gala!! Hier wil ik zeker wel bij zijn... ff flessen sparen voor statiegeld! Ik heb nog 5 maanden te gaan, veel bier en cola drinken dus.

kooivechter
20-05-2009, 20:50
alleen maar vip's die begrijp ik niet? mooi dat valentijn weer is knokt. toch wel een beetje het vergeten talent. Als hij het vechtershart van z'n broertje had was hij praktisch onverslaanbaar geweest.

Tony Galento
20-05-2009, 21:04
je vergeet de lallende dronken zigeuners met burberry kraagjes,hells angels, en verbouwde crackwijven.


Klinkt gezellig. :D

Wheelie
20-05-2009, 21:17
Volgens mij kun je ook gewoon een VIP kaart kopen i.p.v. gelijk een hele tafel.
Misschien dat er ook gewone kaarten zijn of komen, misschien kan Martijn hier antwoord op geven

Kingster
20-05-2009, 23:55
Jammer van die tafels, had er wel graag bij willen zijn.

sikkwitttet
21-05-2009, 00:07
kijk locatie zegt het eigelijk wel al he. die gasten komen ingevlogen, pakken daar te dure tafeltje, en paken dan eigen jet weer trug.althans dat plent gg. dus jaah als je gaat kijken wat ze nog meer plende de laatste paar maanden, denk ik dat dit dan ook fout voor ze afloopt
:whistling:

NielsN
21-05-2009, 12:12
pffffff.....
voor bobo's, familie (en er zijn GG vechters bij die VEEL familie meenemen....), ABC'ers en suckups dus....

jammer hoor

(het lukte Chief op deze manier :whistling:)

Jarno
21-05-2009, 12:48
Klootjesvolk koopt geen kaartjes om GG vechters aan het werk te zien... dat doen alleen VIPs...;)

marcelt
21-05-2009, 23:47
Kijk maar op de genoemde website.

Wiseguy
22-05-2009, 00:33
Word niet echt warm of koud van de line up tot nu toe.

Wheelie
22-05-2009, 09:02
Is het zeker dat er alleen tafels zijn en geen losse stoelen of tribuneplaatsen?

http://i39.tinypic.com/hv2kag.png

Noa
22-05-2009, 09:38
Tja. Wel jammer dat ze het op deze manier aanpakken.
Fans buitensluiten en alle patsertjes op de voorste rij zetten.

Wheelie
28-05-2009, 13:28
Ik krijg net te horen dat GLORY bezig is om het gala LIVE aan te bieden via een stream, misschien dat we dat via Mixfight.nl gaan doen maar er zijn ook gesprekken met SBS geplanned.
Verder gaan we waarschijnlijk iets leuks die i.s.m. GLORY waardoor een aantal leden van Mixfight toch dit gala kunnen bezoeken.

Dit gala is ook vanwege het 10 jarig bestaan van team Golden Glory vandaar ook dat ze dit op deze manier doen.

Ralph
28-05-2009, 14:47
Ik krijg net te horen dat GLORY bezig is om het gala LIVE aan te bieden via een stream, misschien dat we dat via Mixfight.nl gaan doen.

Dit juich ik toe :thup:. Zou een mooie geste zijn naar alle 'gewone' fans.

DennK
28-05-2009, 14:57
Dit juich ik toe :thup:. Zou een mooie geste zijn naar alle 'gewone' fans.

Voor de 'gewone' fans zou dit wel moeten! Bedoel als je eerst als trouwe fan altijd naar hun gala's gaat terwijl je het niet breed hebt. Dan is dit wel een pre.

chief108
28-05-2009, 15:00
zal heel erg cool zijn als het exclusief via Mixfight zou gaan
dan worden er meteen records gebroeken hiero :)

micha
28-05-2009, 18:16
iedereen die een plaats heeft zit eugenlijk op de eerste rang. er zijn alleen maar goede plaatsen. dit is de Las Vegas Edition VIP dus. Je hebt jarenlang bij Glory voor 35 euro al deze toppers kunnen zien.

Jarno
28-05-2009, 19:25
Ik stond er vandaag toevallig nog is over na te denken maar blijf het raar vinden dat een team dat in Breda is opgericht en deze stad als thuis basis gebruikt zo nodig in Amsterdam hun 10 jarig bestaan moeten vieren...

Dat had gewoon hier in het NAC stadion moeten zijn en nergens anders imo...

Briant
28-05-2009, 19:31
Ik zal hier een bordje met vingerhapjes neerzetten terwijl ik naar de stream kijk, het is niet anders he.

TOON
28-05-2009, 20:08
vind het toch echt jammer....als het een gala was geweest met 'arena'-prijzen was ik zeker gegaan.... in het echie is toch leuker dan thuis voor een stream....

vind het echt jammer! maar geef geen 250€ uit voor een kaartje....

Mike
28-05-2009, 20:24
...bijna 10x zo duur:D


Dus omdat ze 10 jaar bestaan, maken ze het zo duur?? :confused:

10 jaar lang visums regelen kost duur he ;)

micha
28-05-2009, 20:45
Ik stond er vandaag toevallig nog is over na te denken maar blijf het raar vinden dat een team dat in Breda is opgericht en deze stad als thuis basis gebruikt zo nodig in Amsterdam hun 10 jarig bestaan moeten vieren...

Dat had gewoon hier in het NAC stadion moeten zijn en nergens anders imo...

Jarno jij weet net zo goed als ik dat GG niet alleen Breda is maar veel meer

Wheelie
28-05-2009, 20:55
Dus omdat ze 10 jaar bestaan, maken ze het zo duur?? :confused:
Nee, omdat ze 10 jaar bestaan willen ze iets unieks doen en er gewoon een exclusief VIP gala van maken ;)
Toevallig hebben ze alleen maar dure kaarten haha.:D

Hopelijk komt er een goede stream

ICON
28-05-2009, 20:57
wat n bullshit weer

Wheelie
28-05-2009, 22:17
...dat "toevallig" geloof ik niet in.
Dat "toevallig" was ook een grap. ;)

Jarno
28-05-2009, 22:30
Jarno jij weet net zo goed als ik dat GG niet alleen Breda is maar veel meer

Dat weet ik maat.. maaaaarrrrrr.... ik ben gewoon een trotse Bredanaar die vind dat GG net zo Bredaas is als Tiësto, NAC etc etc... Ik had het voor de stad Breda gewoon tof gevonden als we hier in het stadion een gala van een Bredaase club (imo) die het wereld wijd goed doen hadden gehad...

Kingster
28-05-2009, 22:34
Al een hele lange tijd wordt er in nederland gewacht op de pot Overeem vs Yvel. Zou toch echt zonde zijn als deze pot gehouden wordt op een gala waar alleen de vermogende mensen aanwezig kunnen zijn.

marcelt
28-05-2009, 22:42
Al een hele lange tijd wordt er in nederland gewacht op de pot Overeem vs Yvel. Zou toch echt zonde zijn als deze pot gehouden wordt op een gala waar alleen de vermogende mensen aanwezig kunnen zijn.

Hey je hebt niet goed opgelet!

marcelt
28-05-2009, 23:27
Al een hele lange tijd wordt er in nederland gewacht op de pot Overeem vs Yvel. Zou toch echt zonde zijn als deze pot gehouden wordt op een gala waar alleen de vermogende mensen aanwezig kunnen zijn.

Zie http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=90061&page=3

posts 41 en 69

Kingster
29-05-2009, 01:02
Thx marcel, had het dus compleet verkeerd.

JeMalleMoer
29-05-2009, 01:42
Vind de lineup niet bepaald spannend?

Enige twee goeie partijen zijn die van hesdy en faldir.

micha
29-05-2009, 07:16
als je echt zo graag wilt heb je nog een paar maanden om te sparen toch?

marcelt
29-05-2009, 07:42
Laat ik het zo stellen; ik heb nog van niemand gelezen dat ze zoveel geld over hebben voor een kaartje en hier zitten toch de liefhebbers, vooral op mma gebied.

micha
29-05-2009, 08:50
ik kan je vertellen dat het storm loopt . Ik heb gisteren nog 2 tafels verkocht van het duurste soort en volgens mij zijn die zelfs al uitverkocht nu. Er zijn verschillende dekken waar aan j kunt zitten. Iedereen heeft een VIP tafel met alles wat daar bij hoort. De PTA is zo ingericht dat alle tafels een super uitzicht op de ring hebben en daar is nu eenmaal geen plaats bij vooor tribunes. Er zal een super stream komen en misschien kunnen we wel iets regelen dat het ergens op een groot scherm te zien.

Wheelie
29-05-2009, 09:23
Mijn opmerking was ook eigenlijk naar jou bedoeld, want ik snapte dat het van jou een grap was ouwe ;)

Haha ok dan :thup:

TOON
29-05-2009, 11:32
als je echt zo graag wilt heb je nog een paar maanden om te sparen toch?

ik zou er graag naar toe gaan en het is geen kwestie van niet kunnen, heb gelukkig een goede baan en mag niet klagen, maar ik ga dus gewoon principieel geen 250€ voor een vechtsportgala betalen he.....

buiten het feit dat ik niet zo'n heel positief beeld heb over de mensen die normaal gesproken zo'n tafeltje hebben....wie kan mij beloven dat ik dan met m'n dure kaartje niet bij zo'n volk aan tafel kom...

Jamila
29-05-2009, 12:17
Voor zover ik weet is de line-up niet eens helemaal af en als je partijen als Oktay Karatas vs. Tommy Depret rematch of kickboxen Errol Zimmerman vs Bjorn Breggy niets vind heb je ze waarschijnlijk ook niet gezien. Ook weet ik dat Glory in onderhandeling is met Strike Force dus zal er ook een waardige tegenstander voor Alistair Overeem komen. Robert Jocz heeft tot nu toe alle GG tegenstanders verslagen en zal nou tegen de beste in die klasse van GG moeten aantreden Siyar Bahadurzada. Live streaming via sbs is ook niet verkeerd als dat doorgaat. Ik denk niet dat we het feest bij voorbaat moeten afkraken want het is tenslotte een verjaardags feest. De andere gala's van Glory zullen er ook wel weer tribunes zijn.

Ik ben er bij .....................

Gr, Jamila:thup:

TOON
29-05-2009, 13:23
Voor zover ik weet is de line-up niet eens helemaal af en als je partijen als Oktay Karatas vs. Tommy Depret rematch of kickboxen Errol Zimmerman vs Bjorn Breggy niets vind heb je ze waarschijnlijk ook niet gezien. Ook weet ik dat Glory in onderhandeling is met Strike Force dus zal er ook een waardige tegenstander voor Alistair Overeem komen. Robert Jocz heeft tot nu toe alle GG tegenstanders verslagen en zal nou tegen de beste in die klasse van GG moeten aantreden Siyar Bahadurzada. Live streaming via sbs is ook niet verkeerd als dat doorgaat. Ik denk niet dat we het feest bij voorbaat moeten afkraken want het is tenslotte een verjaardags feest. De andere gala's van Glory zullen er ook wel weer tribunes zijn.

Ik ben er bij .....................

Gr, Jamila:thup:


ga het gala ook echt niet afkraken, denk dat het echt vet wordt....das juist ook het punt...maar goed das waarschijnlijk een weloverwogen beslissing die genomen is....

een live stream is vet natuurlijk en much appreciated overigens, mag ook wel als de goedkoopste kaartjes zo duur zijn (sorry kan het gewoon niet laten om erover door te gaan ;) )

micha
29-05-2009, 14:07
Wie zou het graag op een groot scherm willen zien onder het genot van een biertje omringd door MF forumbroeders een andere fans?

adenane
29-05-2009, 14:13
Wie zou het graag op een groot scherm willen zien onder het genot van een biertje omringd door MF forumbroeders een andere fans?


Biertje gaat er altijd wel in :thup:

Omringd met MF forumbroeders en kijken naar partijen van GG op een groot scherm neem ik dan wel op de koop toe :D

stiffler
29-05-2009, 14:25
Biertje gaat er altijd wel in :thup:




QFT !!!! :D

micha
29-05-2009, 19:24
ik denk dat ik alleen al uit Breda en Helmond 100 man kan optrommelen.

Jamila
29-05-2009, 19:32
Ik hoorde wel dat er tafels weg gegeven worden door zowel mixfight als door panaorama deze zijn te winnen d.m.v prijs vragen.


Gr, Jamila:thup:

knift
29-05-2009, 22:08
vraagje ik wil er denk wel gaan maar wanneer kun je kaarten bestellen? via de site gaat het nog niet

Wheelie
29-05-2009, 22:28
Ik hoorde wel dat er tafels weg gegeven worden door zowel mixfight als door panaorama deze zijn te winnen d.m.v prijs vragen.


Gr, Jamila:thup:

Dat hoorde ik ook ;)

marcelt
30-05-2009, 00:01
Wie zou het graag op een groot scherm willen zien onder het genot van een biertje omringd door MF forumbroeders een andere fans?

Hier 1x

MB667
30-05-2009, 09:27
Wie zou het graag op een groot scherm willen zien onder het genot van een biertje omringd door MF forumbroeders een andere fans?

YO Micha daar kwam ik ook al mee!!!! Goed idee!!!!

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=93099&page=4

een sporthal huren rondom eindhoven (centraal) waar alle vechtsportminnende armoedzaaiers uit nederand (oa ik) het op een groot scherm kunnen zien noem ik speciaal......... of het gewoon via sbssport.nl gratis live uitzenden ook wel ;)

sikkwitttet
30-05-2009, 11:00
het word steeds beter

Jamila
30-05-2009, 18:25
Er is een online ticket service via de ultimate glory website, je kunt hier dan precies uitzoeken waar je wilt zitten d.m.v een plattegrond waarbij de opstelling van de tafels duidelijk te zien zijn. Ook zijn er zover ik weet nog wat verassingen zoals natuurlijk de line-up die nog niet helemaal voltooid is en ik weet zeker dat het een hele happening gaat worden want, ook 1 van de hoofd sponsors growstar gold ( o.a. de sponsor van Nieky Holzken ) gaat de after party houden ,die gehouden word op een naast gelegen party boot die speciaal wordt neergelegd voor het feest.

www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com)


Gr, Jamila:thup:

Jochem
30-05-2009, 19:33
Hopelijk wordt er een goede dvd gemaakt. En gedraagt de vip zich :)

micha
30-05-2009, 20:33
Er is een online ticket service via de ultimate glory website, je kunt hier dan precies uitzoeken waar je wilt zitten d.m.v een plattegrond waarbij de opstelling van de tafels duidelijk te zien zijn. Ook zijn er zover ik weet nog wat verassingen zoals natuurlijk de line-up die nog niet helemaal voltooid is en ik weet zeker dat het een hele happening gaat worden want, ook 1 van de hoofd sponsors growstar gold ( o.a. de sponsor van Nieky Holzken ) gaat de after party houden ,die gehouden word op een naast gelegen party boot die speciaal wordt neergelegd voor het feest.

www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com)


Gr, Jamila:thup:


Growstar Gold Rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Wiseguy
30-05-2009, 23:40
Ze kunnen er maar beter voor zorgen dat de toiletten gratis zijn ;)

NielsN
31-05-2009, 12:58
Ze kunnen er maar beter voor zorgen dat de toiletten gratis zijn ;)

:rotflmao: Reps...

knift
31-05-2009, 23:16
Er is een online ticket service via de ultimate glory website, je kunt hier dan precies uitzoeken waar je wilt zitten d.m.v een plattegrond waarbij de opstelling van de tafels duidelijk te zien zijn. Ook zijn er zover ik weet nog wat verassingen zoals natuurlijk de line-up die nog niet helemaal voltooid is en ik weet zeker dat het een hele happening gaat worden want, ook 1 van de hoofd sponsors growstar gold ( o.a. de sponsor van Nieky Holzken ) gaat de after party houden ,die gehouden word op een naast gelegen party boot die speciaal wordt neergelegd voor het feest.

www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com)


Gr, Jamila:thup:

jawel maarrrr dan staat er dat resevering nog niet mogenlijk!

sikkwitttet
01-06-2009, 00:01
Ze kunnen er maar beter voor zorgen dat de toiletten gratis zijn ;)

ai;)

bart1980
01-06-2009, 00:32
Ik denk dat ik flessen mee ga sparen met Khanom Thom..
tellen die van de aldi en lidil ook!!!
nog 5 maanden dus.

chief108
01-06-2009, 10:31
Ze kunnen er maar beter voor zorgen dat de toiletten gratis zijn ;)
reps

OldNicky
01-06-2009, 21:10
I am looking forward, however, ik kan mij goed voorstellen dat een hoop fans een vette baal hebben, vanwege het feit dat je op deze gala alleen maar dure tafels kunt kopen. Dit is gewoon anders als dat we van hun gewend zijn, maar GG heeft iets groots te vieren en dat willen ze dit keer op deze manier doen. Respect hoor, want 10 jaar is niet niks. By the way, ik weet zeker dat ze er alles aan zullen doen om met een alternatief te komen, bv. een lifestream
Mvg,
:pimp:
OldNicky

S-ven
01-06-2009, 21:26
Top line-Up, goede locatie, kan niet missen dat dit dan ook een Vette avond zal worden:thup:.......... beetje lang wachten alleen nog:boos:

:owel iets om weer naar uit te kijken.................

MB667
02-06-2009, 08:34
GG heeft iets groots te vieren en dat willen ze dit keer op deze manier doen

alleen vips, veel drank, veel stoeltjes die de lucht in kunnen. geweldig

S-ven
02-06-2009, 19:40
wie worden de tegenstanders van de Overeem's..... Who knowz??

ga lekker biertje pakke op terras......:beerchug: cheerzz

Kingster
02-06-2009, 20:08
Paar beveiligers uit een strandclub, die hebben vast een rematch aangevraagd :)

Jamila
02-06-2009, 20:47
Ik ben benieuwd als Sem een MMA partij of een kickbox partij gaat vechten, ik hoorde tegenstanders als Daniël Ghita en Alexey Ignashov als het kickboxen zou worden. Ignashov zou mooi zijn als revenge partij maar, Daniel doet het de laatste tijd ook erg goed. Ik hoop dat we snel horen hoe de rest van de line-up eruit ziet.

Gr, Jamila:thup:

Wiseguy
02-06-2009, 21:13
Of een rematch tegen Hari

nyqsoft
02-06-2009, 21:51
Of een rematch tegen Hari

Dat zou te gek zijn, maar dan moet Sem met zijn trainers wel effe aan een nieuwe strategie gaan werken :smash:

Gennep-Spitfire
03-06-2009, 07:24
Ignashov zou mooi zijn als revenge partij
Ja prachtig :confused:
Die Alexei heeft tegenwoordig 20 kg meer aan hamburger spieren en heeft al een jaar of 5 geen fatsoenlijke partij gevochten..

chief108
03-06-2009, 08:16
Ik ben benieuwd als Sem een MMA partij of een kickbox partij gaat vechten
idd...
ik ook wel ja

zoek ff uit dan :)

S-ven
03-06-2009, 19:17
idd...
ik ook wel ja

zoek ff uit dan :)


als tegenstander maar nokki gaat toch.:knal:....dan is het een goed begin van deze vette avond.:thup:

S-ven
03-06-2009, 19:20
Dat zou te gek zijn, maar dan moet Sem met zijn trainers wel effe aan een nieuwe strategie gaan werken :smash:[/quote]


strategie:lol: gewoon nokki.nl .......

De man van 14K
03-06-2009, 19:49
Dat zou te gek zijn, maar dan moet Sem met zijn trainers wel effe aan een nieuwe strategie gaan werken :smash:



strategie:lol: gewoon nokki.nl .......


Nog een keer KO gaan is niet de bedoeling op je eigen gala hoor...

OldNicky
03-06-2009, 21:05
Ik ben benieuwd als Sem een MMA partij of een kickbox partij gaat vechten ..........

Gr, Jamila:thup:

Sem heb ik nog nooit een MMA partij zien vechten, ben wel benieuwd.

Gr, :pimp: OldNicky

Ralph
03-06-2009, 21:17
Is er intussen al iets meer bekend over de line-up? Of kunnen we hier nog suggesties doen?

Heb het in een andere topic ook al gepost, maar Cyborg lijkt me echt een vette tegenstander voor Dion Staring.

Bossie
03-06-2009, 21:33
Jamila, weet jij wanneer de verkoop op de site begint

S-ven
04-06-2009, 09:41
Nog een keer KO gaan is niet de bedoeling op je eigen gala hoor...


Bedoel niet Sem ........ hoor

Jamila
04-06-2009, 20:40
De verkoop op www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com) gaat vrijdag 5 juni 2009 beginnen.

Trouwens leuk ik de Ring Sports over 10-jarig bestaan.


Gr, Jamila:thup:

iconian
04-06-2009, 20:59
traint einemo nog MMA bij GG? gaat die zn comeback ooit nog maken, was een veelbelovende mma fighter

Wheelie
04-06-2009, 21:03
Einemo traint op dit moment bij Golden Glory Breda ;)

stenjiman
05-06-2009, 10:15
Is er al een partij gevonden voor Marloes??
Heb haar weer lang niet bezig gezien lijkt me...

Highline
05-06-2009, 10:17
traint einemo nog MMA bij GG? gaat die zn comeback ooit nog maken, was een veelbelovende mma fighter


jaja die traint volop, aardige vent

iconian
05-06-2009, 10:56
jaja die traint volop, aardige vent

gracias

jw
05-06-2009, 16:05
Ali is ook hard aan het trainen, zie Video: De Volkomen Kut Show Part 2 - vkmag.com (http://www.vkmag.com/videos/index_big/videos_de_volkomen_kut_show_part_2/) :D

Jamila
05-06-2009, 21:13
Wat ik weet van Einimo is dat hij getekend heeft bij Dream, ondanks dat Einimo grote fan is van de UFC was het bedrag wat de UFC bood te laag. De kosten alleen al van reizen, trainen en voeding zou hij al niet met het bedrag dat de UFC bood rond kunnen komen. De UFC wilt ook niet dat je bij een andere organisatie vecht. De keuze bij Dream kan ik wel begrijpen Dream doet ook niet moeilijk als hij bij Strike Force kan vechten of bijv. bij Glory. Ik hoop dat hij in oktober ook vecht.

Gr, Jamila:thup:

micha
06-06-2009, 05:34
einema is een topgozer

Marco (scheids)
06-06-2009, 08:22
einema is een topgozer

Wie is dat dan weer?:D

micha
06-06-2009, 08:30
Wie is dat dan weer?:D

http://www.youtube.com/watch?v=kDUTXO2rzsw

Jamila
06-06-2009, 21:20
Als de samenwerking tussen Strike Force en Glory door gaat en Alistair Overeem een tegenstander van Strike Force aangeboden krijgt, dan zou het ook goed kunnen dat Marloes Coenen ook een tegenstander van formaat krijgt zoals misschien Cyborg.

Gr, Jamila:thup:

Jamila
07-06-2009, 12:35
De laatste show van Strike Force van 6-6-'09 leverde veel verrassende uitslagen, zoals de main event ( Andrei Arlovski vs. Brett Rogers ) Brett won deze partij op K.O. dit zou betekenen dat Alistair OVereem op 15-8-'09 tegen Brett Roger vecht en wie weet Arlovski vs Alistair in de PTA 17-10-'09


Gr, Jamila:thup:

Marco (scheids)
07-06-2009, 13:10
lol @ Micha ... ik weet wel wie Einemo is hoor, heb volgens mij zijn eerste en laaste partij in Nederland gescheidst...

Jij had t alleen over Einema ..

nyqsoft
07-06-2009, 18:55
Als de samenwerking tussen Strike Force en Glory door gaat en Alistair Overeem een tegenstander van Strike Force aangeboden krijgt, dan zou het ook goed kunnen dat Marloes Coenen ook een tegenstander van formaat krijgt zoals misschien Cyborg.

Gr, Jamila:thup:


Als die samenwerking gaat lukken, dan biedt dat ook weer meer mogelijkheden, dus ook weer meer fun:fight:
Greetz :cool2: NySoft

Jamila
08-06-2009, 20:08
Oude tijden herleven ................ in de jaren 80 zijn er echt heftige battles uit gevochten tussen de vechters van de 2 grote schaakmeesters( trainers ) Cor Hemmer en Thom Harinck, in de PTA 17 oktober 2009 zullen ze weer tegenover elkaar staan. Na dat eerst de partij Hesdy vs.Saki voor de wereldtitlel ( WFCA ) tot 100kg tot stand is gekomen, is vandaag de partij Leko vs Anderson "Bradock" Silva rond gemaakt. Dit doet weer denken aan die goeie oude tijd. Na de top partij van Leko denk ik dat dit echt een beukpartij wordt.


Gr, Jamila:thup:

Shooto Holland
08-06-2009, 20:40
Jamilla is correct!!

Wij zijn blij officieel bekend te maken dat de aanstormende ster van Tom Harinck Anderson Braddock Silva het zal gaan opnemen tegen de oude rot in het vak Stefan Leko. Stefan maakte onlangs nog een verpletterende indruk in de Arena!

De k1 partijen tot nu toe zijn dus:

Titiana van Polanen Petel vs Krista Fleming
Errol Zimmerman vs Bjorn Breggy
Gokhan Saki vs Hesdy Gerges
Nieky Holzken vs Faldir Chahbari
Stefan Leko vs Anderson Braddock Silva
Sem Schilt vs ...................................

To be continued..

Osu,

Martijn

Hammerkick
08-06-2009, 21:21
Oude tijden herleven ................ in de jaren 80 zijn er echt heftige battles uit gevochten tussen de vechters van de 2 grote schaakmeesters( trainers ) Cor Hemmer en Thom Harinck, in de PTA 17 oktober 2009 zullen ze weer tegenover elkaar staan. Na dat eerst de partij Hesdy vs.Saki voor de wereldtitlel ( WFCA ) tot 100kg tot stand is gekomen, is vandaag de partij Leko vs Anderson "Bradock" Silva rond gemaakt. Dit doet weer denken aan die goeie oude tijd. Na de top partij van Leko denk ik dat dit echt een beukpartij wordt.
Gr, Jamila:thup:

Oude tijden herleven, dan moet ik gelijk aan Gilbert Ballentine vs Ramon Dekkers denken en aan Zijad Polyo vs Luc Verheije. Twee bikkelharde Chakuriki vs Hemmers confrontaties, beide gevochten op 20 september 1992. Wat een superpartijen waren dat !!!!!!!!!!! Zie onderstaand verslag !!

http://img145.imageshack.us/img145/8456/img018f.jpg (http://img145.imageshack.us/my.php?image=img018f.jpg)

Hammerkick
08-06-2009, 21:21
http://img145.imageshack.us/img145/4114/img012a.jpg (http://img145.imageshack.us/my.php?image=img012a.jpg)

http://img145.imageshack.us/img145/7831/img013xkc.jpg (http://img145.imageshack.us/my.php?image=img013xkc.jpg)

http://img145.imageshack.us/img145/1510/img014w.jpg (http://img145.imageshack.us/my.php?image=img014w.jpg)

http://img145.imageshack.us/img145/6300/img015z.jpg (http://img145.imageshack.us/my.php?image=img015z.jpg)

Hammerkick
08-06-2009, 21:51
Dutch Kickboxing Professor....
.......all the way:D
Thx Roy !! Ik zet Cor Hemmers graag een keer in de spotlights, hij verdiend het echt.

Wheelie
08-06-2009, 22:10
Bedankt Dirk ;)

Hammerkick
08-06-2009, 22:15
Oude tijden herleven ................ in de jaren 80 zijn er echt heftige battles uit gevochten tussen de vechters van de 2 grote schaakmeesters( trainers ) Cor Hemmers en Thom Harinck, Gr, Jamila:thup:
Okee dan, Jamila. Ik heb een foto van de eerste confrontatie tussen Chakuriki en Hemmers, uit 1985. Kenneth Plak (Chakuriki) versus Cor Hemmers (Maeng Ho).

http://img145.imageshack.us/img145/6835/img019c.jpg (http://img145.imageshack.us/my.php?image=img019c.jpg)

Insider
08-06-2009, 22:33
Gala van het jaar !!!!!!

Sendur
09-06-2009, 08:32
Tnx leuk om te zien/lezen!

PerfectTeam
09-06-2009, 08:36
Old school

micha
09-06-2009, 18:50
Thanks Hammerkick!

Volgende week is er iets speciaals.

OldNicky
10-06-2009, 21:07
Wij zijn blij officieel bekend te maken dat de aanstormende ster van Tom Harinck Anderson Braddock Silva het zal gaan opnemen tegen de oude rot in het vak Stefan Leko. Stefan maakte onlangs nog een verpletterende indruk in de Arena!

Osu,
Martijn[/quote]


Goede keus, dat wordt echt een gaaf gevecht

Gr, :pimp:
OldNicky

S-ven
13-06-2009, 19:04
Yo peopz, waarom geen re-match van Sem vs Ignashof of Sem vs Badr
en dan de Sem's tegenstanders nokki ( je weet zelf ):thup:

S-ven
13-06-2009, 19:08
Go get them Sem !!!!:twak:

S-ven
13-06-2009, 20:06
Oude tijden herleven, dan moet ik gelijk aan Gilbert Ballentine vs Ramon Dekkers denken en aan Zijad Polyo vs Luc Verheije. Twee bikkelharde Chakuriki vs Hemmers confrontaties, beide gevochten op 20 september 1992. Wat een superpartijen waren dat !!!!!!!!!!! Zie onderstaand verslag !!

http://img145.imageshack.us/img145/8456/img018f.jpg (http://img145.imageshack.us/my.php?image=img018f.jpg)


Dekkers inderdaad de bom!!! don't wanna fight him.....:eek:

Wheelie
13-06-2009, 20:19
Yo peopz, waarom geen re-match van Sem vs Ignashof of Sem vs Badr
en dan de Sem's tegenstanders nokki ( je weet zelf ):thup:

Ik heb gehoord dat ze bezig zijn met Ignashov

knift
13-06-2009, 22:32
word een top avondje heb er zin in goeie investering van m'n vakantie geld.

nyqsoft
14-06-2009, 19:50
word een top avondje heb er zin in goeie investering van m'n vakantie geld.

Nou, mijn vakantiegeld gaat naar Rhodos en de GG gala kijk ik voor ongeveer 5 euries op lifestream (als het door gaat, i hope so)

Greetz :cool2: NyqSoft

de Zweed
16-06-2009, 18:59
Nou, mijn vakantiegeld gaat naar Rhodos en de GG gala kijk ik voor ongeveer 5 euries op lifestream (als het door gaat, i hope so)

Greetz :cool2: NyqSoft


Vakantiegeld?? Krijgen jullie dat dit jaar nog met deze crisis??

Anywayz na tijdje afwezig geweest te zijn, top nieuws over de decade GG!
Herinner me nog 2H2H Ahoy '99, super ze allemaal weer samen te zien..
Weet iemand of er nog surprise acts komen??


Greetz,

Jamila
16-06-2009, 21:24
Ik hoor dat het nog steeds niet helemaal rond is met Ignashov dat het ook nog steeds Ghita kan worden. Als jullie moeten kiezien wat vinden jullie dan?


Gr, Jamila:thup:

marcelt
16-06-2009, 21:26
Ghita !

Ignashov is al lang niet meer wat ie geweest is.

De man van 14K
16-06-2009, 21:42
Beide niet eigenlijk...

Wheelie
16-06-2009, 22:08
Beide niet eigenlijk...

Mee eens, ik zie ook liever iemand anders. Liefst MMA ;)

chief108
16-06-2009, 22:16
Mee eens, ik zie ook liever iemand anders. Liefst MMA ;)
:stupid:

Jamila
19-06-2009, 13:02
Glory is bezig met het zoeken van tegenstanders van Ruslan Karaev en Halim Issoui. Voor Halim zou het wel te gek zijn want, zijn partijen zijn de laatste tijd alleen maar gecanceld. Ik ben benieuwd tegen wie deze vechters gematch gaan worden.


Gr, Jamila:thup:

Tizy
19-06-2009, 13:30
Glory is bezig met het zoeken van tegenstanders van Ruslan Karaev en Halim Issoui. Voor Halim zou het wel te gek zijn want, zijn partijen zijn de laatste tijd alleen maar gecanceld. Ik ben benieuwd tegen wie deze vechters gematch gaan worden.


Gr, Jamila:thup:

met betrekking tot Halim zijn partij : Halim heeft ooit in een interview gezegd -->

"Wat was je zwaarste partij?

Mijn zwaarste partij was tegen Dave Meijer van Mejiro Gym. Het was in de C klasse.Ik had in die periode een afwijkende schildklier. Die van mij werkte te traag dat hield in dat ik snel moe werd, geen goede eetlust had en vaak last had van hoofdpijn. Dit maakte de partij erg zwaar voor mij. Maar goed Dave jongen ‘’we will meat again in the future ''*****llah''. "

dus ik zeg (mits Dave Meijer het gewicht van Halim kan halen) Dave Meijer!

Marco (scheids)
19-06-2009, 18:13
Ik hoor dat het nog steeds niet helemaal rond is met Ignashov dat het ook nog steeds Ghita kan worden. Als jullie moeten kiezien wat vinden jullie dan?


Gr, Jamila:thup:

Iggy .... vind mn vriendin leuk!!!

Jarno
19-06-2009, 19:04
Iggy.. dan kan het 1-1 worden...

de Zweed
19-06-2009, 23:33
Yep,

Tegen Ignashov zal zeker mooie match worden, juist omdat het op min of meer gelijk niveau speelt
Mijn vote heb je.. nu nog een mooie fight neerzetten en we zijn allen tevreden :thup:

Jamila
20-06-2009, 18:05
Karaev krijgt een visum voor jaar, dat belooft veel goeds. Karaev in training te Breda. Een rematch tegen Manhoef of als nog tegen Spong. Dat zou te gek zijn.


Gr, Jamila:thup:

knift
20-06-2009, 20:49
Karaev krijgt een visum voor jaar, dat belooft veel goeds. Karaev in training te Breda. Een rematch tegen Manhoef of als nog tegen Spong. Dat zou te gek zijn.


Gr, Jamila:thup:

oehhh tegen manhoef zou ECHT te gek zijn:thup:

bart1980
20-06-2009, 22:39
Al bekend of er kaarten te koop waren of vip tafels??

de Zweed
22-06-2009, 21:53
Karaev krijgt een visum voor jaar, dat belooft veel goeds. Karaev in training te Breda. Een rematch tegen Manhoef of als nog tegen Spong. Dat zou te gek zijn.


Gr, Jamila:thup:



Vind Spong goed, maar zo nu en dan toch onzeker (voorzichtig) overkomen.
Nee, dan liever die ADHD Manhoef combo's!
Plus ik gun Manhoef zijn rematch wel.. :twak:


GReetz

Jamila
23-06-2009, 18:07
De kogel is door kerk, het wordt Sem Schilt vs. Alexey Ignashov. Sem wilt zijn echte verlies partijen recht zetten, dit is een mooie opwarmer richting GP finale, al blijft Ignashov altijd levensgevaarlijk. Top partij voor a decade of fights.

Ik verheug me erop.


GG- Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gr, Jamila:thup:

NielsN
23-06-2009, 18:09
Plus ik gun Manhoef zijn rematch wel.. :twak:


Wat bedoel je? Hij was toch heel respectvol naar Karaev na afloop?

remco pardoel
24-06-2009, 11:05
Ik weet zeker dat het een SUPER gala gaat worden
Zeker de locatie en set up is al meer dan goed!

Als de halve line up doorgaat is het een weergaloos gala!

Sendur
24-06-2009, 11:15
Vind Spong goed, maar zo nu en dan toch onzeker (voorzichtig) overkomen.
Nee, dan liever die ADHD Manhoef combo's!
Plus ik gun Manhoef zijn rematch wel.. :twak:


GReetzwat bedoel je gun manhoef zijn rematch wel?

Vorige stampte hij hem zwaar hard tegen de grond.

Nightwalker
24-06-2009, 11:19
Hmmmm,

Badr Hari niet uitgenodigd ?... Allemaal leuk en aardig maar ik zal toch wel een kaartje kopen als Badr Hari zou gaan vechten !!!

Groetjes,
Nightwalker

Cave
24-06-2009, 11:48
Hmmmm,

Badr Hari niet uitgenodigd ?... Allemaal leuk en aardig maar ik zal toch wel een kaartje kopen als Badr Hari zou gaan vechten !!!

Groetjes,
Nightwalker

Het moet natuurlijk wel een tegenstander zijn waar Sem van kan winnen hè? ;)

Mike
24-06-2009, 11:51
waarom doet iedereen hier de groetjes aan het einde v/d post

tis geen sms ofzo?

Sendur
24-06-2009, 11:57
Het moet natuurlijk wel een tegenstander zijn waar Sem van kan winnen hè? ;)

Haha reps!



PS: ik wil graag de groetjes doen aan Mike!!!!

Shooto Holland
24-06-2009, 12:02
We zijn er trots op dat we weer een super partij rond hebben! Ignashov vs Semmy zal een echt knaller worden. Sem Schilt verloor op ko in hun vorige confrontatie en is nu uit op wraak!!

Ignashov is volop in training en heeft een druk wedstrijdschema. Aankomend weekend vecht hij nog in Parijs en er gaan geruchten dat de Japanners hem ook willen hebben bij de laatste 16 van de K-1.

Het gala is georganiseerd naar aanleiding van de 10de verjaardag van Golden Glory maar de GG vechters krijgen de winst zeker niet cadeau!!

Elke partij op dit evenement kon een hoofdpartij zijn op al onze voorafgaande evenementen!

Osu,

Martijn

Wiseguy
24-06-2009, 12:08
Is er al wat meer bekend over de streams voor het klootjesvolk.

Marco (scheids)
24-06-2009, 12:23
Namens mn vriendin bedankt voor Igyy !!!

Ook namens mij de groeten aan Mike

Sendur
24-06-2009, 13:33
Is er al wat meer bekend over de streams voor het klootjesvolk.


x2

S-ven
24-06-2009, 19:35
[quote=Shooto Holland;760735]We zijn er trots op dat we weer een super partij rond hebben! Ignashov vs Semmy zal een echt knaller worden. Sem Schilt verloor op ko in hun vorige confrontatie en is nu uit op wraak!!


deze wraak snap ik zeker! ga er ook vanuit dat nu iemand anders ko gaat........ en dit is niet Sem dus je weet zelf:thup:

Goed geregeld man !

S-ven
24-06-2009, 19:47
Heb gehoord dat er eind van het jaar ook een rematch komt van Sem vs Badr.......true or wrong? ga nu biertje drinke op terras ........ proost op GG-team:beerchug:

mama
25-06-2009, 01:35
We zijn er trots op dat we weer een super partij rond hebben! Ignashov vs Semmy zal een echt knaller worden. Sem Schilt verloor op ko in hun vorige confrontatie en is nu uit op wraak!!

Ignashov is volop in training en heeft een druk wedstrijdschema. Aankomend weekend vecht hij nog in Parijs en er gaan geruchten dat de Japanners hem ook willen hebben bij de laatste 16 van de K-1.

Het gala is georganiseerd naar aanleiding van de 10de verjaardag van Golden Glory maar de GG vechters krijgen de winst zeker niet cadeau!!

Elke partij op dit evenement kon een hoofdpartij zijn op al onze voorafgaande evenementen!

Osu,

Martijn

yessssssssss!!! thanks
Oh enne mocht hij zijn muziek weer vergeten zijn. Ik heb hem als ringtone op mijn mobiel. ;)

LordSinned
30-09-2009, 20:46
Is er al iets bekend over dat het wordt uitgezonden live met een PPV stream?

Vang geruchten op viavia.nl maar kan niks terugvinden op de Glory site.

micha
30-09-2009, 21:33
Ben ook benieuwd naar de tegenstanders voor de broeders Overeem.


kom je ook dan?

Omar.
30-09-2009, 21:52
Glory is bezig met het zoeken van tegenstanders van Ruslan Karaev en Halim Issoui. Voor Halim zou het wel te gek zijn want, zijn partijen zijn de laatste tijd alleen maar gecanceld. Ik ben benieuwd tegen wie deze vechters gematch gaan worden.


Gr, Jamila:thup:

Is Halim al volledig hersteld na zijn operatie?
Hij heeft idd een heel rustig periode achter de rug! wordt zeker tijd dat ie de ring weer ingaat!
Halim vs Bourdif misschien?! hun vorige match eindigde in een onbeslist!

micha
01-10-2009, 06:30
Is Halim al volledig hersteld na zijn operatie?
Hij heeft idd een heel rustig periode achter de rug! wordt zeker tijd dat ie de ring weer ingaat!
Halim vs Bourdif misschien?! hun vorige match eindigde in een onbeslist!

op de training gisteren zag het er goed uit

micha
01-10-2009, 06:32
Ja, want ik zou toch tegen jou gaan?

gozer dit een een exclusief VIP evenement waar de duurste tafel 6500 is dat gaan mensen toch niet betalen om een lelijke kleine krullensmurf met een hele grote mond te zien vechten en daarbij dat mag je niet van je baas.

Leventdepevent
01-10-2009, 08:16
zijn er eigenlijk al tegenstanders gevonden voor de overeem's?

jw
01-10-2009, 15:44
Waarom halen ze de tegenstander van Valentijn op 14 November (Grabowski) niet een maandje eerder naar Nl? Heeft één van de twee een maand later gelijk kans op een rematch.

LordSinned
07-10-2009, 21:18
Is er al iets bekend over dat het wordt uitgezonden live met een PPV stream?

Vang geruchten op viavia.nl maar kan niks terugvinden op de Glory site.

X2 ;)

HUNTER
07-10-2009, 21:34
In ieder geval ga ik een PPV bijhouden hier @ mixfight.

Wheelie
07-10-2009, 21:41
In ieder geval ga ik een PPV bijhouden hier @ mixfight.
Mixfight is ruim vertegenwoordigd :cool2:

HUNTER
07-10-2009, 21:42
ghegheghe en terecht!!!

micha
07-10-2009, 22:05
In ieder geval ga ik een PPV bijhouden hier @ mixfight.


top!!

angelo_1
08-10-2009, 00:56
Vind Spong goed, maar zo nu en dan toch onzeker (voorzichtig) overkomen.
Nee, dan liever die ADHD Manhoef combo's!
Plus ik gun Manhoef zijn rematch wel.. :twak:


GReetz

volgens mij bedoel je dat je karaev die rematch gunt het zal wel aan mij liggen

Richelieu
08-10-2009, 13:05
Gaat MF opeens geld vragen? ;)

haha, eingelijk wel maar we doen ook wel eens vriendendiensten.

HUNTER
08-10-2009, 14:50
Gaat MF opeens geld vragen? ;)

typfoutje natuurlijk.... maar als er een beetje internet verbinding is.... er zit een cam op mn laptop :pimp:

de Zweed
08-10-2009, 20:11
We zijn er trots op dat we weer een super partij rond hebben! Ignashov vs Semmy zal een echt knaller worden. Sem Schilt verloor op ko in hun vorige confrontatie en is nu uit op wraak!!...


Osu,

Martijn


Zojuist weer de line-up bekeken, echt top!
Weet iemand hoe laat alles begint???
Lees van alles over waar, hoe, wie etc.. maar vanaf hoe laat gaan de deuren open?

Thanks!

de Zweed
08-10-2009, 21:06
en meteen nog 2 vragen:

- details afterparty? (kan me die van '99 herinneren in R'dam) :thup:

- deals afgesloten met naastliggende hotels voor overnachtingen?

Greetz

clash
09-10-2009, 00:58
Halim is top. Ik denk dat hij een mega-kampioen gaat worden in de toekomst waar we nog veel van gaan horen. Jammer dat hij zo weinig draait. Wat een line-up daar in de PTA. Het kost wat maar je mag het eigenlijk niet missen.

Persoonlijk kijk ik uit naar de partij van Chahbari vd Holzken en natuurlijk de heren Overeem.

micha
09-10-2009, 05:33
en meteen nog 2 vragen:

- details afterparty? (kan me die van '99 herinneren in R'dam) :thup:

- deals afgesloten met naastliggende hotels voor overnachtingen?

Greetz


Growstar afterparty is op een cruiseschip aan de PTA dus na het gala kun je in 1 x keer doorlopen :thup:
www.growstar.nl (http://www.growstar.nl)

yep hotel is geregeld:fp:

S-ven
09-10-2009, 16:01
Hey peopz, weet iemand de begintijd van deze ultieme dag ????:thup:

Tsuki
09-10-2009, 16:11
tja en ik ga gewoon niet ........... fakking schande als je het mij vraagt

Tsuki
09-10-2009, 19:52
nee dat ik er niet bij ben :-(

de Zweed
09-10-2009, 20:37
Growstar afterparty is op een cruiseschip aan de PTA dus na het gala kun je in 1 x keer doorlopen :thup:
www.growstar.nl (http://www.growstar.nl)

yep hotel is geregeld:fp:



Thanks voor de input Micha!

Bij welke kleur tafels zitten de After-Party tickets all in?
En wat kosten de tickets los van de tafel?

Alvast bedankt

Greetz

OldNicky
09-10-2009, 21:53
Thanks voor de input Micha!

Bij welke kleur tafels zitten de After-Party tickets all in?
En wat kosten de tickets los van de tafel?

Alvast bedankt

Greetz

De aanvangstijd is mij nog niet bekend, ik zou dat wel graag willen weten!

Gr. :pimp: OldNicky

micha
10-10-2009, 03:16
17:00 voorprogramma
1900: hoofdprogramma

afterparty na het gala op een cruiseschip aangemeerd aan de PTA!

de Zweed
10-10-2009, 17:17
17:00 voorprogramma
1900: hoofdprogramma

afterparty na het gala op een cruiseschip aangemeerd aan de PTA!


Jij bent goed bezig, thanks!

OldNicky
11-10-2009, 20:54
17:00 voorprogramma
1900: hoofdprogramma

afterparty na het gala op een cruiseschip aangemeerd aan de PTA!



Thanks Micha,

Greetz :pimp: OldNicky