PDA

View Full Version : John-olav Einemo Golden Glory in UFC in juni ...........



Jamila
19-05-2009, 20:49
Op dit moment is Golden Glory in onderhandeling met UFC over John-olav Einemo. John zijn eerste gevecht zal hoogst waarschijnlijk plaats vinden in juni in duitsland, hij zal daar Herring gaan vervangen.

John-olav is top gozer ik heb hem wat beter leren kennen in de Arena waar hij mij getroost heeft toen Sem K.O. ging en toen hij ook nog is bekogeld werd met kipnuggets.

Gr, Jamila:thup:

Highline
19-05-2009, 21:08
rofl

john olav is cool, al paar x ontmoet inmiddels, goede beleefde gast. hopelijk kan ie ver komen in de ufc

gymalkmaar1
19-05-2009, 21:32
waar hij mij getroost heeft toen Sem K.O. ging en toen hij ook nog is bekogeld werd met kipnuggets.

what goes around...

TOON
19-05-2009, 21:33
super! goede vechter ook!

dutchnl
19-05-2009, 21:50
heb ik iets gemist! waarom vecht herring dan waarschijnlijk niet?
zag van de week nog een interview waar die het had over z'n gevecht met cain

UFC 99 Heath Herring Interview | UFC Videos | Myvideofight.com (http://www.myvideofight.com/UFC/UFC-99-Heath-Herring-Interview)

Jeru
19-05-2009, 21:58
Jammer als Heath niet zo vechten, maar Einemo is ook erg cool!!

TOON
19-05-2009, 22:12
ik zou vooral sem nooit bekogelen met kipnuggets....

lopez86
19-05-2009, 22:59
Had liever Herring zien knokken...

adenane
20-05-2009, 09:24
heb ik iets gemist! waarom vecht herring dan waarschijnlijk niet?
zag van de week nog een interview waar die het had over z'n gevecht met cain

UFC 99 Heath Herring Interview | UFC Videos | Myvideofight.com (http://www.myvideofight.com/UFC/UFC-99-Heath-Herring-Interview)

Misschien dat Marco (van Calmarogym) even kan reageren. Hij traint Heath nu 2 maanden en zit er dus met z'n neus bovenop.

dirk5
20-05-2009, 09:40
Zou echt bijzonder klote zijn als Heath niet vecht, afgezien dat die andere kerel vast een fijne vent is zie ik toch liever Heath.

Wheelie
20-05-2009, 09:42
Ik zie ook liever Heath Herring vechten, maar Einemo is ook een top vechter

dirk5
20-05-2009, 09:43
Het is dus helaas waar:

Heath Herring Out of UFC 99, Nation of Germany Left Stunned and Reeling

(Yep, that's what it looks like about four hours before you acquire a nasty virus.)

Fresh off the news that the youth of Germany will be denied their chance to see UFC 99 in Cologne’s Lanxess Arena, the event has now received another blow: the loss of Heath Herring.

Okay, so it’s not that big a blow. Herring was scheduled to take on Cain Velasquez but is now reportedly sidelined with an unnamed illness (just to speculate irresponsibly, we’re going to say it’s either swine flu or whooping cough) and is unable to train, which has knocked him out of contention for the June 13 event in Germany. The question now is, what happens to Velasquez? And, to lesser extent, is Herring just faking it since he refuses to fight in front of a crowd without any children in it?

Fanhouse is floating the idea that Velasquez face Mirko “Cro Cop” Filipovic, who’s making his return to the Octagon after a seriously disappointing first run and is currently rumored to be facing the decidedly mediocre Mostapha Al-Turk. That’s one way to go, though the UFC has seemed somewhat protective of the bright prospect they have in Velasquez and might not want to throw him in against “Cro Cop” when the guy only has five fights under his belt.

Since Al-Turk was originally scheduled to take on Todd Duffee before all this “Cro Cop” talk started, the UFC could just mix and match opponents and have Velasquez face Duffee while Al-Turk faces “Cro Cop.” Or Velasquez could face “Cro Cop” and Duffee could fight Al-Turk as originally planned. Or they could all put their car keys in one big bowl and see whose keys they fish out at the end of the night. Is this getting weird yet? Yeah, probably. But that's what happens when Heath Herring comes down with the yellow fever.

calmarogym
20-05-2009, 10:04
Het is dus helaas waar...

We kunnen al bijna twee weken niet trainen omdat Heath een ontsteking in zijn longen heeft. Daar komt bij dat hij Astma heeft en dat maakt het alleen maar moeilijker om ons goed voor te kunnen bereiden.

Wij als team wilde heel graag de partij draaien, maar de dokter heeft ons geadviseerd het niet te doen.

Na ongeveer twee weken medicijnen slikken, afwachten, hopen op beter, moest er toch uiteindelijk een besluit genomen worden en dat is helaas negatief uitgevallen..

Sorry, namens Heath aan alle fans die hem heel graag wilde zien vechten in Keulen.
We hebben er alles aan gedaan om toch fit aan de start te kunnen verschijnen, maar het is helaas niet gelukt.

De UFC heeft aangegeven dat ze Heath heel graag in Augustus of September op de fightcard willen zetten. Zodra hier iets meer over bekend is, zal ik het meteen posten.

Marco
Team Calmaro

chief108
20-05-2009, 10:19
klote man...

had hem ERG graag gezien daaro...

HUNTER
20-05-2009, 10:20
thnx voor de update Marco....

Jammer, had Heath idd graag zien vechten in Keulen.

NielsN
20-05-2009, 10:26
Niets ten nadele van Heath, maar ik heb liever Einemo.

Sendur
20-05-2009, 12:47
Jammer had Herring graag gezien!!! :(

Jamila
20-05-2009, 13:32
Het laatste wat ik heb gehoord is dat er nog al een laag bod is gedaan door de UFC en dat Dream ook erg geïnteresseerd is in John-olav Einimo. Dat Heat niet gaat vechten is zeker, maar na het bod van Dream op John-olaf zou het kunnen dat Einimo voor Japan kiest. Ik vind het wel jammer want, Keulen is een stuk dichterbij en ik ga er misschien naar toe.

Ik had graag Einimo zien vechten.............

Gr, Jamila:thup:

TOON
20-05-2009, 15:13
balen voor Heath, echt een van m'n old-time favo's!
ook jammer van Einemo...had um ook graag in de UFC willen zien vechten...tja, het gaat toch om de knikkers, moeten ze maar beter betalen dan Japan...

Sendur
20-05-2009, 15:14
Het laatste wat ik heb gehoord is dat er nog al een laag bod is gedaan door de UFC en dat Dream ook erg geïnteresseerd is in John-olav Einimo. Dat Heat niet gaat vechten is zeker, maar na het bod van Dream op John-olaf zou het kunnen dat Einimo voor Japan kiest. Ik vind het wel jammer want, Keulen is een stuk dichterbij en ik ga er misschien naar toe.

Ik had graag Einimo zien vechten.............

Gr, Jamila:thup:

John-olav Einimo heeft sinds 2006 geen partij meer gevochten lees ik net.
Dan snap ik wel dat er een laag bod komt vanauit UFC.


En Dana WHite maar zeuren dan Fedor out of shape is :S

kmr
20-05-2009, 18:22
Niets ten nadele van Heath, maar ik heb liever Einemo.

Ja, inderdaad, ik heb nooit gesnapt wat het nou precies is dat Heath echt goed kan.

bryan
20-05-2009, 19:20
het wordt dus kongo... UFC (http://www.ufc.com)

slotje !

Jamila
20-05-2009, 20:30
Einimo gaat toch redelijk snel vechten namelijk in juli dat is wel beter want, dan heeft hij een langere periode om zich voor te bereiden met Alistair en Kharitonov. Alistair vecht in augustus bij Strike Force. Ik heb ook nog gehoord dat Crocop gaat vecht in de UFC in Duitsland maar tegen? Wie kan me dit vertellen.


Gr, Jamila:thup:

Justinian
20-05-2009, 20:37
Jammer dat Heath niet vecht! Ik had hem graag in actie gezien in Keulen. Desalniettemin ben ik ook erg benieuwd naar Einemo - als hij vecht - want ik heb een redelijk hoge pet op van zijn kwaliteiten.

Il Loco
20-05-2009, 20:55
Einimo gaat toch redelijk snel vechten namelijk in juli dat is wel beter want, dan heeft hij een langere periode om zich voor te bereiden met Alistair en Kharitonov. Alistair vecht in augustus bij Strike Force. Ik heb ook nog gehoord dat Crocop gaat vecht in de UFC in Duitsland maar tegen? Wie kan me dit vertellen.


Gr, Jamila:thup:

Thanx voor de info.

Cro cop gaat als het goed is vechten tegen Mustahpa al turk.

Mephisto
20-05-2009, 20:57
Einemo is een topgozer,

...ooit tegen een pupil van hem gevochten en jammerlijk verloren :blush:, na de wedstrijd kwamen hij en z'n pupillen een praatje maken en werd ik gelijk uitgenodigd om een paar weken over te komen om te trainen. Helaas, werk en zo, maar was wel top...

MMA Fan
20-05-2009, 21:18
het is dus Kongo geworden die Herring vervangt, en niet Einemo.
Misschien krijgt ie snel een nieuwe kans...

UFC (http://www.ufc.com/index.cfm?fa=news.detail&gid=19838)

Kongo Steps in for Herring, Faces Velasquez at UFC 99By Thomas Gerbasi

When Heath Herring was forced to withdraw from his UFC 99 bout against Cain Velasquez, the search immediately went out for a replacement. Well, the UFC didn’t have to look very far, as highly-regarded contender Cheick Kongo has stepped up to face the unbeaten Velasquez on the main card of the June 13th event in Cologne, Germany.

Kongo is currently riding a three fight winning streak that includes TKOs of Dan Evensen, Mostapha Al-Turk, and Antoni Hardonk. In Velasquez (5-0), he faces one of the division’s brightest young stars in what promises to be one of the most exciting fights on the stacked UFC 99 card, which is headlined by the bout between Rich Franklin and Wanderlei Silva.

Jamila
20-05-2009, 22:39
Bedankt voor de info, ondanks dat Einimo niet vecht is toch top om er heen te gaan en ik ben ook benieuwd naar de partij Denis Stojnic vs Stefan Struve.

Gr, Jamila:thup: