PDA

View Full Version : Stefan Leko *spoiler*



Ralph
21-05-2009, 14:19
Heb net de partij tussen Melvin en Stefan zitten kijken en ik moet zeggen dat ik Leko er weer scherp uit vond zien! Combinaties liepen weer best lekker en zijn lowkicks zagen er goed uit. Misschien nog een paar kilootjes eraf en hij is weer in top shape!
Weet iemand hoe het met hem is afgelopen? Hoe is het met zijn voet?
Ben benieuwd wanneer hij weer de ring in kan.

sikkwitttet
21-05-2009, 15:12
ja dat van zijn voet en hoe het nu is, ook erg benieuwd naar

adenane
21-05-2009, 15:25
Echt balen voor Stefan. Zo'n goede wedstrijd draaien en dan zo eindigen. Ik las ergens dat hij zijn voet op 2 plaatsen heeft gebroken. Hoe lang zou het duren voor je weer 100% hersteld bent? En wat ook wellicht meetelt is dat Stefan niet meer de jongste is. Zou hij de motivatie nog hebben om eerst te revalideren om daarna weer op topniveau mee te doen.

A.F.
21-05-2009, 16:44
de man is een pechvogel.... Heeft goed gevochten, jammer van ze voet. Maar Melvin is nou eenmaal van gehard staal

marcelt
21-05-2009, 17:10
Hij was inderdaad erg goed. Nog een paar low kicks op het been van Melvin en hij had niet meer kunnen staan denk ik.

Jones
21-05-2009, 17:30
Hij was inderdaad erg goed. Nog een paar low kicks op het been van Melvin en hij had niet meer kunnen staan denk ik.


Onzin, heb Melvin na de partij zien weglopen was helemaal niks met zijn been aan de hand.
Hij blockte alleen maar niet (wat overigens niet slim is)

luc verheije
21-05-2009, 17:59
heb stefan gisteren nog gesproken zijn voet is gelukkig niet gebroken.
niets aan de hand met manhoef zijn been? leek er toch flink last van te hebben mijn inziens

sikkwitttet
21-05-2009, 18:04
dat zou wat zijn jah, dat hij eerder hersteld is van voet dan manhoef van zijn been.

testarossa666
21-05-2009, 23:45
Onzin, heb Melvin na de partij zien weglopen was helemaal niks met zijn been aan de hand.
Hij blockte alleen maar niet (wat overigens niet slim is)

Onzin, Melvin had wel degelijk last van zijn been tijdens de partij. Stefan was duidelijk de betere.

Erg sportieve reactie van Melvin na de partij om meteen een rematch aan te bieden en toe te geven dat Stefan de betere was. Klasse!

Pimp-Daddy
22-05-2009, 00:43
Onzin, Melvin had wel degelijk last van zijn been tijdens de partij.

Geloof mij maar, als Melvin last had gehad van die lowkicks, dan had hij ze echt wel geblokt hoor...

T15Boxing
22-05-2009, 00:48
Lowkicks zijn ook niet zijn sterkste punten dus ik denk niet dat Manhoef er last van begon te krijgen. Wat ik wel indrukwekkend vond van Leko zoals altijd was zijn Boxing, goede defense tegen Manhoef´s gevaarlijke stoten.