PDA

View Full Version : Mike Passenier: 'Badr can be the Lance Armstrong of K-1'



massiveattack
21-05-2009, 16:55
Hoi Folks. Ik keb een kort intervieuw (in English) met Mike gedaan na Badr's KO van Schilt.

Apologies voor mijn slecht Nederlands!

http://www.fightnewz.net/id49.html

Guillermo
21-05-2009, 17:08
Ach nee heh? Gaan we niet te hard vooruit lopen. Badr zijn overwinning was subliem maar vergeet niet dat er nog meer gretige boys staan te springen. Errol Zimmerman anyone?

T15Boxing
21-05-2009, 17:30
Ach nee heh? Gaan we niet te hard vooruit lopen. Badr zijn overwinning was subliem maar vergeet niet dat er nog meer gretige boys staan te springen. Errol Zimmerman anyone?

Het gaat momenteel niet zo goed met Zimmerman. En hij was vorig jaar nog aan gort geslagen door Badr zelf.

sikkwitttet
21-05-2009, 17:50
ja maar hij had badr wel aan geslagen toen. en badr is ook destroyed door ali toen.

maar nog een ding, moet hij niet ze ballen kwijt dan:P

Rougemonkey
21-05-2009, 17:50
No apologies nodig;). Goed dat je het probeert hier.

Thanks dude.

PinPoint
21-05-2009, 17:58
subliem...........ahum!

Er was maar 1 manier om te winnen, dat heeft ie gedaan. Waarbij hij trouwens alle risico's voor lief nam. 1 goede stopstoot van Schilt en het had anders afgelopen. Maar het had niets met kickboksen te maken dus subliem was het zeker niet.

En die topic title bevalt me voor geen meter. Lans is in alle opzicht een mooier sportman dan Hari. Die twee vergelijken, hou toch op zeg

sikkwitttet
21-05-2009, 17:59
maar vind badr meer een muhammed ali, die was ook zo fucking goed. ook zo controversieel, deed nooit wat andere van hem wilde of verwachten. nu tegenwoordig heeft iedereen alleen maar over zijn geweldigen fights, maar als je aan een normale ami vraagt in jaren 60 en 70 wat vind je van ali, dat ze niet bepaalt altijd blij waren met hem.ze gingen speciaal naar zijn fights om hem te zien verliezen, van gasten die hem zeker kapot zouden slaan. zelfde beetje met badr, die komt met boe geroep op naar de ring. dus niet love or hate. maar beiden. hij is meer een ali dan lance armstrong, dat vind ik toch echt bij hoost passen. die is echt zo de baas geweest. maar wie weet dat badr nu ook net als sem paar jaar achter elkaar de k-1 kan gaan winnen.

sikkwitttet
21-05-2009, 18:00
subliem...........ahum!

Er was maar 1 manier om te winnen, dat heeft ie gedaan. Maar het had niets met kickboksen te maken dus subliem was het zeker niet.

En die topic title bevalt me voor geen meter. Lans is in alle opzicht een mooier sportman dan Hari. Die twee vergelijken, hou toch op zeg

je hebt gelijk, maar mike bedoelt denk ik dat lance gewoon de tour ownde. en hij hoopt natuurlijk dat badr dit nu ook gaat doen met de k-1.wat best zou kunnen hij is pas 23 ofzo, dus hij kan best 5 jaar lang de man zijn die steeds titel achter elkaar pakt.

Anderson
21-05-2009, 18:09
Weet nog iemand van de ducu de line van Thom Harinck "Badr gaat de k1 5 keer achter elkaar halen net als Eddy Merkx, toch Badr".

Remco
21-05-2009, 19:08
Ik weet daar alleen nog: "Badr is as een soon voor me" uit.

The Bulldog
21-05-2009, 20:03
ik vind de vergelijking met een Ali (met alle respect naar Ali) ook beter passen....hij moet alleen nog zo goed worden...de houding heeft ie al....

sikkwitttet
21-05-2009, 22:21
ik vind de vergelijking met een Ali (met alle respect naar Ali) ook beter passen....hij moet alleen nog zo goed worden...de houding heeft ie al....


jah daar was hij toch zo trots op vorig jaar in de ring sports

T15Boxing
21-05-2009, 22:45
Ik zie totaal geen vergelijkingen met Muhammad Ali hoor. Hij is meer een Mike Tyson. Coole/gevaarlijke vechter, supergoed op een hele jonge leeftijd en een badboy image.

Chico
21-05-2009, 22:56
Muhammed ali was niet geliefd omdat hij niet in vietnam wou vechten, zich tot de islam bekeerde en zich uitsprak tegen de blanken en het racisme in die periode...

Badr is niet geliefd omdat ie Remy een aantal footstomps gaf in de finale van de k1

twee verschillende dingen... ga alsjeblieft niet een godheid met een upstart vergelijken...

Pernik
21-05-2009, 23:13
Badr vergelijken met Ali, tsjongejonge het moet niet veel gekker worden. Ali speelde met tegenstanders, Ali was een woordkunstenaar, als je zijn oude interviews ziet, dan zie je dat het allemaal met een knipoog is, bij badr zie ik die knipoog niet.
Ben het eens met een vorige poster, als je hem toch perse met een grootheid wil vergelijken doe dan maar Tyson, maar eigenlijk tipt hij daar ook niet aan, ik heb Badr daarvoor net ff te vaak neer zien gaan.
Maar om positief af te sluiten, voor Badr koop ik wel een kaartje........

sikkwitttet
21-05-2009, 23:18
ik ben het ook met jullie allemaal eens, maar als je hem met iemand moet vergelijken, en niet lance maar ali. die heeft ook dat bad boy image, was ook niet 100 pro geliefd. maar hari moet nog veel bewijzen wil hij echt een super grootheid als hoost of bigger worden.

Ch3f1
21-05-2009, 23:32
Al die vergelijkingen... gaan mijns inziens nergens over. Badr is Badr en hij moet zich niet zoveel met randzaken bezig houden want daar gaat hij niet beter van presteren. Ik vind dat Badr in de aanloop naar de partij met Schilt goed gefocused was en zijn gebruikelijke badboyact (lees: "circusact") achterwege liet. Zijn hele houding was totaal anders dan een half jaar geleden en deze houding heeft hem geen windeieren gelegt, die van een half jaar geleden duidelijk wel. De sportman Badr is top, Badr de entertainer is :crying:

Pimp-Daddy
22-05-2009, 00:51
Badr is de baas!!!!

En Mike maakt hem alleen nog maar beter, laat iedereen maar lekker lullen achter hun toetsenbordjes, maar ondertussen heeft de hele wereld het over hem...

ArjanV
22-05-2009, 02:33
Oh daar gaat het om? Dat de hele wereld het over hem heeft?

Badr Hari vergelijken met Ali of Armstrong slaat (nog) nergens op dat zijn echte kampioenen. En iedereen doet nu gelijk net alsof Badr Hari al jaren de K1 domineert maar Badr zit volgens mij nog veel te vaak op zijn billetjes en dat doet hem geen goed...

De dikke nudist
22-05-2009, 02:42
subliem...........ahum!

Er was maar 1 manier om te winnen, dat heeft ie gedaan. Waarbij hij trouwens alle risico's voor lief nam. 1 goede stopstoot van Schilt en het had anders afgelopen. Maar het had niets met kickboksen te maken dus subliem was het zeker niet.


LOLZHUR, de bedoeling was om de tegenstander naar de grond te stompen. Dat heeft ie gedaan. Als je vaste technieken wil zien ga je maar karate kata's kijken.

marcelt
22-05-2009, 07:22
subliem...........ahum!

Er was maar 1 manier om te winnen, dat heeft ie gedaan. Waarbij hij trouwens alle risico's voor lief nam. 1 goede stopstoot van Schilt en het had anders afgelopen. Maar het had niets met kickboksen te maken dus subliem was het zeker niet.


Niets met kickboksen te maken????????

dirk5
22-05-2009, 09:01
Heeft Lance ook een twijfelachtige kin?

el bastardo
22-05-2009, 09:11
Heeft Lance ook een twijfelachtige kin?

hahaha

Kameleon
22-05-2009, 09:17
Laat hem eerst maar eens 1x de WGP winnen.....

bryan
22-05-2009, 09:21
Muhammed ali was niet geliefd omdat hij niet in vietnam wou vechten, zich tot de islam bekeerde en zich uitsprak tegen de blanken en het racisme in die periode...

Badr is niet geliefd omdat ie Remy een aantal footstomps gaf in de finale van de k1

twee verschillende dingen... ga alsjeblieft niet een godheid met een upstart vergelijken...


x2 !!! BAdr is gewoon een stront vervelend ventje met veel talent maar verliest me nets iets te vaak van niet bijzonder goede gasten..

Jamila
22-05-2009, 09:33
Lance Armstrong is op en top sport man en niet in het nachtleven te vinden, hoog uit tijdens een etentje met zijn vrouw en rond 00.00 naar bed. Ook zie ik Lance geen tegenstanders de pas afsnijden en spreekt hij met waardigheid en respect over zijn TEAM maar ook over zijn tegenstanders, al heeft hij ze net het snot voor de ogen gereden.
Daarbij heeft Badr Hari nog nooit de k-1 gewonnen en zal dat dit jaar zeker niet gebeuren. Het talent dat nu in de k-1 staat is hongerig genoeg en goed genoeg om hem competitie te geven. We kunnen ons allemaal verheugen op een zeer spannende WGP.

Wens iedereen succes ...............en de fans veel kijkplezier.


Gr, Jamila:thup:

Illest
22-05-2009, 09:42
Badr vergelijken met Ali, tsjongejonge het moet niet veel gekker worden. Ali speelde met tegenstanders, Ali was een woordkunstenaar, als je zijn oude interviews ziet, dan zie je dat het allemaal met een knipoog is, bij badr zie ik die knipoog niet.
Ben het eens met een vorige poster, als je hem toch perse met een grootheid wil vergelijken doe dan maar Tyson, maar eigenlijk tipt hij daar ook niet aan, ik heb Badr daarvoor net ff te vaak neer zien gaan.
Maar om positief af te sluiten, voor Badr koop ik wel een kaartje........

x2 !

Morgen staat ie tegen Remy en verliest ie weer heel simpel...
De prestataie tegen Schilt was echt klasse ondanks dat het een slugfest van jewelste was, maar om eerlijk te zijn, is er volgens mij ook geen andere manier om van Schilt te winnen dus reps daarvoor...

Hari heeft iets speciaals, dat valt niet te ontkennen, maar Armstrong of Ali? Nee, totaal niet...

laat 'm eerst maar eens constant zijn

TOON
22-05-2009, 09:46
Ali is toch alistair overeem in deze he...?

Marco
22-05-2009, 10:15
als Badr de k1 5x achterelkaar wint kan je hem idd qua prestatie vergelijken met Lance Armstrong en dat is wat Mike bedoeld en daar houdt m.i. elke overeenkomst tussen deze 2 op...

MRT
22-05-2009, 10:26
Badr is Badr en geen enkele vergelijking gaat daarna op. Geen Ali en geen Armstrong maar ook geen Gullit, Van Basten of Hoogeband. Al deze top sporters hebben hun sporen meer dan verdient en Badr zal m.i. eerst de sporen moeten verdienen. Ik geloof zeker dat hij potentie heeft nog groter en beter te worden dan hij al is maar een vergelijking met Ali en Armstrong zijn m.i. meer lachwekkend dan serieus.

BJJrajawali
22-05-2009, 10:30
Ik zie totaal geen vergelijkingen met Muhammad Ali hoor. Hij is meer een Mike Tyson. Coole/gevaarlijke vechter, supergoed op een hele jonge leeftijd en een badboy image.


ja 2x zeker qua gedrag.....

Pimp-Daddy
22-05-2009, 11:17
Badr zal m.i. eerst de sporen moeten verdienen.

Hij is 23, heeft 2 wereldtitels op zak, deze meerdere keren verdedigt tegen toch niet de minste tegenstanders. Heeft vorig jaar de GP finale gehaald, door toch niet de 2 minste tegenstanders KO te slaan. Hij heeft een contract met de meeste partijen bij de K-1. En jullie durven te beweren dat hij zijn sporen nog steeds moet verdienen?? Steek je kop maar lekker in het zand, maar Badr is gewoon de Lance Armstrong van de K-1. Hij is bijna onverslaanbaar en wint zeker tot die 30 is de K-1 minimaal 4 keer...

Tony Galento
22-05-2009, 11:36
Hij is 23, heeft 2 wereldtitels op zak, deze meerdere keren verdedigt tegen toch niet de minste tegenstanders. Heeft vorig jaar de GP finale gehaald, door toch niet de 2 minste tegenstanders KO te slaan. Hij heeft een contract met de meeste partijen bij de K-1. En jullie durven te beweren dat hij zijn sporen nog steeds moet verdienen?? Steek je kop maar lekker in het zand, maar Badr is gewoon de Lance Armstrong van de K-1. Hij is bijna onverslaanbaar en wint zeker tot die 30 is de K-1 minimaal 4 keer...


Overslaanbaar en toch zo vaak op je kont gaan.

Hij mag Lance z'n schoenen niet eens poetsen.

El Bambino
22-05-2009, 11:56
Overslaanbaar en toch zo vaak op je kont gaan.

Hij mag Lance z'n schoenen niet eens poetsen.

Ik dacht dat alleen Badr zo emotioneel onstabiel was maar zelfs zijn trainer is een onstabiele factor in zijn carriere, arme Badr!! Hij kan beter op zoek gaan naar een stabiel trainer die niet zulke belachelijke uitspraken maakt maar Badr gewoon met beide beentjes op de grond houdt!

Wiseguy
22-05-2009, 12:08
Begrijpend lezen is een vak. Badr can be the Lance Armstrong of K-1. Dat wil dus zeggen dat hij de potentie heeft om k-1 te domineren. Je hoort Mike niet zeggen dat hij nu al genoeg heeft gepresteerd om met Armstrong vergeleken te worden.

Mensen grijpen echt alles aan om Badr te bashen.

Wiseguy
22-05-2009, 12:09
Ik dacht dat alleen Badr zo emotioneel onstabiel was maar zelfs zijn trainer is een onstabiele factor in zijn carriere, arme Badr!! Hij kan beter op zoek gaan naar een stabiel trainer die niet zulke belachelijke uitspraken maakt maar Badr gewoon met beide beentjes op de grond houdt!

Ja je hebt gelijk Mike is maar een koekebakker met vechtertjes zoals Mes, Hari, Groenhart, Manhoef, Belaini enz...

wat weet hij er nou van!

spacebox
22-05-2009, 12:49
Niet alleen mike zegt dat hij een van de beste kan worden ook tom harinck heeft dat ooit eens gezegt Ze zullen er beiden wel geen snars van begrijpen

Hier nog ff een geheugen steuntje http://www.dailymotion.com/Fightsports/video/10184080 zie minuut 16:24

BADR is gewoon goed Klaar

Ulis-E
22-05-2009, 13:52
Niet alleen mike zegt dat hij een van de beste kan worden ook tom harinck heeft dat ooit eens gezegt Ze zullen er beiden wel geen snars van begrijpen

Hier nog ff een geheugen steuntje http://www.dailymotion.com/Fightsports/video/10184080 zie minuut 16:24

BADR is gewoon goed Klaar



Badr heeft talent en zowat alles gewonnen, maar zijn instelling haalt t bij lange na nog niet bij armstrong

getting to the top is rel. easy, staying on the top is a diff story..

laat em zichzelf eerst nog maar een paar jaartjes bewijzen aan de top.. dan zullen we zien offie de titel 'groot kampioen' waardig is...

IMHO

ZakKa!
22-05-2009, 14:03
Begrijpend lezen is een vak. Badr can be the Lance Armstrong of K-1. Dat wil dus zeggen dat hij de potentie heeft om k-1 te domineren. Je hoort Mike niet zeggen dat hij nu al genoeg heeft gepresteerd om met Armstrong vergeleken te worden.

Mensen grijpen echt alles aan om Badr te bashen.

x2

En wat is dat voor onzin dat badr vaak KO zou gaan? Ik tel er maar 2 in zijn k-1carriere: tegen Overeem en tegen Peter Graham. Is dat veel? Ernesto hoost is alleen al 2x KO gegaan tegen Bob Sapp, en Ernesto Hoost is een legende! Dus vind dat een beetje zwak.Vind het echt vreemd dat mensen aanhalen dat hij 2 x neer is gegaan als een argument om zijn kwaliteit als vechter naar beneden te halen.

kooivechter
22-05-2009, 14:50
x2

En wat is dat voor onzin dat badr vaak KO zou gaan? Ik tel er maar 2 in zijn k-1carriere: tegen Overeem en tegen Peter Graham. Is dat veel? Ernesto hoost is alleen al 2x KO gegaan tegen Bob Sapp, en Ernesto Hoost is een legende! Dus vind dat een beetje zwak.Vind het echt vreemd dat mensen aanhalen dat hij 2 x neer is gegaan als een argument om zijn kwaliteit als vechter naar beneden te halen.

tja je moet hem ergens op pakken en het klopt wat je zegt. Hij heeft een paar downs gehad maar stond altijd weer op om vervolgens te winnen. dat is reuze knap. Graham was een beauty met die trap daar gaat zelfs een olifant op neer, terwijl Badr dik voor stond op punten. De enige keer dat hij niks in te brengen had was tegen Overeem.

Fasada
22-05-2009, 15:07
Als Badr mentaal sterker wordt en de focus kan houden zoals die dat deed in zijn partij tegen Schilt kan hij zeker een grote worden en het record van Hoost verbreken.

Alleen vind persoonlijk wanneer je iemand vergelijkt moet het alleen niet zijn prestaties zijn maar ook zijn instelling, gedrag, trainingsmentaliteit, charisma en alles wat er nog bij komt kijken en op basis daarvan zou ik hem niet zo snel vergelijken met grootheden als Ali of Armstrong. Verder moet ik nog zeggen dat Armstrong, in dit geval, verre weg VEEL beter was dan zijn concurrenten en bij Badr heb ik dat gevoel NOG niet. Hij is top en goed maar vind hem niet veruit steken van de rest en zolang hij Remy niet heeft verslagen is hij nog steeds niet de nummer 1, maar goed, tijd zal het leren ;)

adenane
22-05-2009, 15:10
Ik denk ook dat Mike doelde op het domineren van de sport. Niet qua karakter.

Gelukkig heeft Mike niet gezegd dat Badr de Tiger Woods kan zijn, anders kreeg je hier 't gezeik dat dat nooit zou kunnen omdat Tiger zwart is!

En om toch het argument te verdedigen dat Badr 2x een down heeft gescoord, Lance fiets ook niet altijd aan kop, maar haalt wel als eerste de eindstreep, en dat telt!

TOON
22-05-2009, 15:58
Hij is 23, heeft 2 wereldtitels op zak, deze meerdere keren verdedigt tegen toch niet de minste tegenstanders. Heeft vorig jaar de GP finale gehaald, door toch niet de 2 minste tegenstanders KO te slaan. Hij heeft een contract met de meeste partijen bij de K-1. En jullie durven te beweren dat hij zijn sporen nog steeds moet verdienen?? Steek je kop maar lekker in het zand, maar Badr is gewoon de Lance Armstrong van de K-1. Hij is bijna onverslaanbaar en wint zeker tot die 30 is de K-1 minimaal 4 keer...

badr heeft al heel veel bereikt.....maar als je z'n prestaties vergelijkt met andere grootheden in de sport zoals hoost, aerts, schilt en bonjasky moet ie nog effe aan de bak.....dus om hem nu al de lance armstrong van de K1 te noemen is nog wat vroeg...

maar wat volgens mij Mike ook bedoelde is dat Badr wel alles in zich heeft om de armstrong van de K1 te worden....ben zelf geen fan van Badr, maar hij heeft wel alles in huis om dat waar te maken idd....of het dat gaat worden...time will tell....

en ja die wereldtitels zijn leuk, maar het gaat in de K1 toch vooral om de GP aan het einde van het seizoen....maar das mijn bescheiden mening...

Tony Galento
22-05-2009, 16:06
Begrijpend lezen is een vak. Badr can be the Lance Armstrong of K-1. Dat wil dus zeggen dat hij de potentie heeft om k-1 te domineren. Je hoort Mike niet zeggen dat hij nu al genoeg heeft gepresteerd om met Armstrong vergeleken te worden.

Mensen grijpen echt alles aan om Badr te bashen.


Mensen grijpen echt alles aan om Badr te hypen.

TOON
22-05-2009, 16:17
Hij is 23, heeft 2 wereldtitels op zak, deze meerdere keren verdedigt tegen toch niet de minste tegenstanders. Heeft vorig jaar de GP finale gehaald, door toch niet de 2 minste tegenstanders KO te slaan. Hij heeft een contract met de meeste partijen bij de K-1. En jullie durven te beweren dat hij zijn sporen nog steeds moet verdienen?? Steek je kop maar lekker in het zand, maar Badr is gewoon de Lance Armstrong van de K-1. Hij is bijna onverslaanbaar en wint zeker tot die 30 is de K-1 minimaal 4 keer...

moet je post gewoon nog een keer quoten... jij zegt dat ie nu al een lance armstrong is omdat Badr in de toekomst de GP 4 keer gaat winnen....

dus Badr is nu al een soort Lance voor de prestaties die hij nog moet leveren....?
terwijl Lance zich zeven keer het snot voor de ogen heeft moeten fietsen en als dank wordt ie nu in een adem genoemd met iemand die zijn prestaties in de toekomst pas gaat leveren.... echt hele vreemde redenatie....

maar dan gaat het om je laatste zin he....badr heeft natuurlijk al heel wat bereikt en is een absolute topper (voordat ik in een keer weer Badr aan het bashen ben...)

De dikke nudist
23-05-2009, 04:14
lol @ al die lutsers die doen alsof je pas écht een goede kickbokser bent als je de GP hebt gewonnen.

Face it lieve kindertjes, het zijn niet altijd de goeirerikken die winnen.

NielsN
23-05-2009, 09:40
lol @ al die lutsers die doen alsof je pas écht een goede kickbokser bent als je de GP hebt gewonnen.

Face it lieve kindertjes, het zijn niet altijd de goeirerikken die winnen.

Het zijn ook niet de beste wielrenners die de Tour de France winnen. Die komen elk jaar ergens bijeen in Zuid-Moldavie...

En er zijn weinig dingen zo sneu als het woord "lutser", maar dat terzijde...

Pimp-Daddy
23-05-2009, 11:00
lol @ al die lutsers die doen alsof je pas écht een goede kickbokser bent als je de GP hebt gewonnen.

inderdaad!!! Ondanks dat Bonyaski 3x de K-1 gewonnen heeft, vind ik Badr een 10X betere kickbokser...

Tony Galento
23-05-2009, 11:14
inderdaad!!! Ondanks dat Bonyaski 3x de K-1 gewonnen heeft, vind ik Badr een 10X betere kickbokser...

Ik niet. Bonjasky is technisch veel beter.

TOON
23-05-2009, 11:36
lol @ al die lutsers die doen alsof je pas écht een goede kickbokser bent als je de GP hebt gewonnen.

Face it lieve kindertjes, het zijn niet altijd de goeirerikken die winnen.


wie hoort er in dit rijtje NIET thuis: Indurain, Merkx, Armstrong, Boogerd
allemaal goede wielrenners, maar wie hoort er niet in dit rijtje thuis?

en wie hoort er in dit rijtje niet thuis: hoost, aerts, bonjasky, badr
allemaal goede kickboksers, maar wie hoort er niet tussen te staan??

het gaat er niet om dat je pas ECHT goed bent als je een GP wint, maar als ze hier in dit topic Badr gaan vergelijken met Armstrong dan loop je in mijn ogen wat op de zaken vooruit....Armstrong heeft 7 keer DE prijs uit zijn wereldje gewonnen....Badr moet die nog winnen... face it

Pimp-Daddy
23-05-2009, 11:40
Mike Passenier: 'Badr can be the Lance Armstrong of K-1'

ZakKa!
23-05-2009, 11:45
Gelukkig heeft Mike niet gezegd dat Badr de Tiger Woods kan zijn, anders kreeg je hier 't gezeik dat dat nooit zou kunnen omdat Tiger zwart is!


Whuahahaha. Mensen nemen die vergelijking van mike inderdaad iets te letterlijk en serieus.

Tony Galento
23-05-2009, 11:51
Mike Passenier: 'Badr can be the Lance Armstrong of K-1'


Dat kan ie niet.

knift
23-05-2009, 12:28
weet je wat laten we over 5 jaar weer deze discussie beginnen dan weten we misschien meer als schilt 'm 1 keer goed had geraakt hadden we nu misschien heel anders over badr gepraat neemt niet weg dat badr een topper is en het heel ver gaat schoppen maar hij is pas 23 en voor mij zelf vind ik dat aerts en hoost een grotere staat van dienst hebben dan hari (tot nu toe dan)

Jeru
23-05-2009, 12:42
Wat hij nu in ieder geval gemeen heeft met Lance is dat het allebei eigenzinnige personen zijn. Lance nu ook weer met zijn persboycot en alles te willen gaan doen via Twitter. Het zijn 2 mannen waar iedereen het altijd over heeft en die mooie discussies doen opleveren. Je kan zeggen wat je wilt, maar het is nooit saai met Badr in en om de ring. Net als bij Lance.
Qua carrière zou het ook nog kunnen. Lance is ook pas na zijn kanker echt naar boven komen drijven als dé topper in het fietsen. Badr wordt dit jaar 25 en kan in principe nog makkelijk 5 keer de K-1 winnen. Hoost, Bonjasky en Schilt wonnen ook pas hun eerste K-1 in hun late 20 of begin 30.

T15Boxing
23-05-2009, 12:47
Laat dat wielrennen toch. Het is alleen maar een doping sport net als dat F1 gedoe, hoe goed je ook kunt rijden, beste auto wint.

NESCIO
23-05-2009, 12:47
@Toon Amrstrong hoort ook niet in dat rijtje... hij is een ronderenner Indurain en zeker Merkx waren complete wielrenners, Armstrong heeft iets zeven keer herhaald Indurain en de Merkx hebben toch ff iets meer gewonnen vrind...

NESCIO
23-05-2009, 12:48
@ T15Boxing, gelukkig is in de vechtsport iedereen dopingvrij...

ZakKa!
23-05-2009, 12:50
@ T15Boxing, gelukkig is in de vechtsport iedereen dopingvrij...

Daar gaan we van uit he ;)

T15Boxing
23-05-2009, 12:56
@ T15Boxing, gelukkig is in de vechtsport iedereen dopingvrij...

Inderdaad, en dat ook al heb je een doper dan betekent nog niet dat je wint want winnen in vechtsporten doe je met skills. Wielrennen is gewoon uithoudingsvermogen.

NESCIO
23-05-2009, 13:02
"Inderdaad, en dat ook al heb je een doper dan betekent nog niet dat je wint want winnen in vechtsporten doe je met skills. Wielrennen is gewoon uithoudingsvermogen"

Zeg dan gewoon dat je te stom bent om wielrennen te begrijpen hebben we deze discussie niet.

redjuh
23-05-2009, 13:04
bedoelt ie nou dat het een kankermarokkaan met 1 bal is die goed kan knokken?

badr komt er wel... 2012 k1 finale Badr vs Spong!

adenane
23-05-2009, 13:12
Wat ze absoluut gemeen hebben, is dat ze BEIDE niet op de stoep mogen fietsen, al doen ze het ongetwijfeld wel eens. De een omdat hij gewoon vaak op de fiets zit, de ander omdat hij graag rebelleert tegen de gevestigde orde, want Badr is en blijft een bad boy.

redjuh
23-05-2009, 13:12
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

zeg maar... red besluit met 6 ingeblikte vrienden naar de gesloten afdeling van het walhalla te verkassen?

T15Boxing
23-05-2009, 13:15
"Inderdaad, en dat ook al heb je een doper dan betekent nog niet dat je wint want winnen in vechtsporten doe je met skills. Wielrennen is gewoon uithoudingsvermogen"

Zeg dan gewoon dat je te stom bent om wielrennen te begrijpen hebben we deze discussie niet.

Je gaat me niet zeggen dat het meer is dan sturen en doortrappen:) Voor de rest is het allemaal conditie. Daarom zijn er zoveel dopers in het wielrennen.

Wiseguy
23-05-2009, 13:17
Bij wielrennen wint degene die zoveel mogelijk doping gebruikt zonder gepakt te worden, wat niet wegneemt dat ik elk jaar wel geniet van de tour.

NESCIO
23-05-2009, 13:22
"Je gaat me niet zeggen dat het meer is dan sturen en doortrappen Voor de rest is het allemaal conditie. Daarom zijn er zoveel dopers in het wielrennen."

De reden waarom er zoveel mensen worden gepakt in het wielrennen is omdat er daar veel meer controles plaatsvinden dan welke sport dan ook.

ik ben ervan overtuigd dan wanneer je elke sport zo controleert b.v. voetbal er daar ook veel meer mensen door de mand vallen.

en nee bij wielrennen komt geen tactiek kijken... is gewoon hard fietsen heb je helemaal gelijk in....

T15Boxing
23-05-2009, 13:28
"Je gaat me niet zeggen dat het meer is dan sturen en doortrappen Voor de rest is het allemaal conditie. Daarom zijn er zoveel dopers in het wielrennen."

De reden waarom er zoveel mensen worden gepakt in het wielrennen is omdat er daar veel meer controles plaatsvinden dan welke sport dan ook.

ik ben ervan overtuigd dan wanneer je elke sport zo controleert b.v. voetbal er daar ook veel meer mensen door de mand vallen.

en nee bij wielrennen komt geen tactiek kijken... is gewoon hard fietsen heb je helemaal gelijk in....

En waarom worden er daar veel meer controles plaatsgevonden dan welke sport dan ook? Omdat er daar meer dopers zijn dan welke sport dan ook.

Ja sorry maar daar heb ik geen respect voor. Moet je nagaan, Armstrong heeft zelfs al zoveel steroid schandalen. Dus laten we Badr Hari niet meer vergelijken;)

Devster
23-05-2009, 13:29
"Je gaat me niet zeggen dat het meer is dan sturen en doortrappen Voor de rest is het allemaal conditie. Daarom zijn er zoveel dopers in het wielrennen."

De reden waarom er zoveel mensen worden gepakt in het wielrennen is omdat er daar veel meer controles plaatsvinden dan welke sport dan ook.

ik ben ervan overtuigd dan wanneer je elke sport zo controleert b.v. voetbal er daar ook veel meer mensen door de mand vallen.

en nee bij wielrennen komt geen tactiek kijken... is gewoon hard fietsen heb je helemaal gelijk in....
x2 Als je echt denkt dat wielrennen (en zeker in een ronde als de TdF) gewoon zo hard mogelijk fietsen is... dat is hetzelfde als zeggen dat degene die het hardst kan slaan wereldkampioen wordt, of de K1GP wint...

Bovendien zie ik Badr niet zoiets oprichten als Livestrong. Wel zie ik hem geassocieerd worden met criminele activiteiten.

Maar goed, daar ging Mike's vergelijking vast niet over.

ZakKa!
23-05-2009, 13:38
x2 Als je echt denkt dat wielrennen (en zeker in een ronde als de TdF) gewoon zo hard mogelijk fietsen is... dat is hetzelfde als zeggen dat degene die het hardst kan slaan wereldkampioen wordt, of de K1GP wint...

Bovendien zie ik Badr niet zoiets oprichten als Livestrong. Wel zie ik hem geassocieerd worden met criminele activiteiten.

Maar goed, daar ging Mike's vergelijking vast niet over.

Hoezo zie jij hem geassocieerd worden met criminele activiteiten :confused:

Ch3f1
23-05-2009, 13:46
Mike Passenier: 'Badr can be the Lance Armstrong of K-1'


Een hele slechte vergelijking...

...of wordt Badr ook nog ernstig ziek?!

Devster
23-05-2009, 13:47
Hoezo zie jij hem geassocieerd worden met criminele activiteiten :confused:
Onder welke steen heb jij gezeten?

Badr Hari opgepakt - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=81599)
www.MixFight.nl - View Single Post - Dit las ik over Badr Hari (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=583718&postcount=3)
Edit: niet te vergeten Uitspraak in de zaak Badr Hari? - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=62325)

Wiseguy
23-05-2009, 14:09
Erg betrouwbaar allemaal. Ik heb dingen gelezen zoals bomaanslag en schietincident hahaha. Lekker geloofwaardig.

ZakKa!
23-05-2009, 14:28
Onder welke steen heb jij gezeten?

Badr Hari opgepakt - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=81599)
www.MixFight.nl - View Single Post - Dit las ik over Badr Hari (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=583718&postcount=3)
Edit: niet te vergeten Uitspraak in de zaak Badr Hari? - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=62325)

Ongelooflijk... Hoe kan je dat soort berichten serieus nemen. Voor het geval je het niet weet, Badr had verdiende vroeger gewoon zijn geld met een krantenwijk, en heeft alles behalve een crimineel verleden...

Wheelie
23-05-2009, 14:40
Mike Passenier: 'Badr can be the Lance Armstrong of K-1'

Steek je kop maar lekker in het zand, maar Badr is gewoon de Lance Armstrong van de K-1.

;)

Badr nu al vergelijken met grootheden als Lance Armstrong of Ali gaat iets te ver IMO.
Iedereen is het er wel mee eens dat Badr alles in zich heeft een groot kampioen te worden, ook ik zie hem meerdere malen K-1 GP Kampioen worden.
Hopelijk gedraagt hij zich binnen en buiten de ring, dan heeft hij een gouden toekomst voor zich.

NielsN
23-05-2009, 14:43
;)



:lol:

Scherp!

Pernik
23-05-2009, 14:45
Inderdaad, en dat ook al heb je een doper dan betekent nog niet dat je wint want winnen in vechtsporten doe je met skills. Wielrennen is gewoon uithoudingsvermogen.

Winnen in vechtsport is het resultaat van trainen, trainen, trainen, trainen, trainen en nog eens trainen, dat gaat het beste met uithoudingsvermogen en dat krijg je weer extra van, zoals jij zegt, doping.

Devster
23-05-2009, 14:48
Ongelooflijk... Hoe kan je dat soort berichten serieus nemen. Voor het geval je het niet weet, Badr had verdiende vroeger gewoon zijn geld met een krantenwijk, en heeft alles behalve een crimineel verleden...
Euh, de associatie is er toch? En het bericht van AT5 is dus een leugen?


Via AT5:

Taakstraf voor kickbokser Badr Hari

Kickbokser Badr Hari is dinsdag door de politierechter in Haarlem veroordeeld tot een taakstraf van driehonderd uur dienstverlening voor mishandeling en huisvredebreuk.

Hij heeft bekend na een ruzie een man te hebben mishandeld. De straf is lager dan de eis van de officier van justitie. Die wilde Hari tien maanden de cel in hebben.

De twintigjarige kickbokser mishandelde in november 2005 in Purmerend samen met zijn manager Simon Rutz na een conflict de buurman van een vriendin. Hari heeft beloofd het slachtoffer ook een schadevergoeding te betalen.

ZakKa!
23-05-2009, 15:14
Euh, de associatie is er toch? En het bericht van AT5 is dus een leugen?

Dat is een bekend bericht en Simon Rutz had daarover ook een statement uitgegeven. Er is meer aan de hand geweest dan wat je daar leest. Die andere berichten zijn het lezen niet eens waard.

Hij heeft trouwens kickboksles gegeven voor die taakstraf.

1 zon incidient en je zegt: "associeren met criminele activiteiten". Is dat niet een beetje overdreven?

NielsN
23-05-2009, 15:25
Dat is een bekend bericht en Simon Rutz had daarover ook een statement uitgegeven. Er is meer aan de hand geweest dan wat je daar leest. Die andere berichten zijn het lezen niet eens waard.


Er is meer aan de hand geweest? Ook toevallig iets dat hem vrijpleit?



Hij heeft trouwens kickboksles gegeven voor die taakstraf.



Wat wil je hier mee zeggen? So what?




1 zon incidient en je zegt: "associeren met criminele activiteiten". Is dat niet een beetje overdreven?

Jij vraagt "waarom?" en hij geeft een antwoord, lijkt me niet unfair, toch? Ik ben het op zich met je eens dat zoiets iemand niet altijd moet blijven achtervolgen, maar de feiten zijn de feiten.

Los hiervan: ik vind die Badr topics steeds saaier worden. Een iemand zegt "hij is een eikel!" en dan zegt iemand anders weer "niet waar!"... :sleep1:

Kunnen we niet gewoon zeggen dat hij sommige dingen verkeerd deed (en misschien doet) en dat het verder gewoon een erg goede kickbokser is? Hoe goed dat zien we dan nog wel...

Het is zoooo saai. Elke discussie over hem verzandt in hetzelfde geneuzel...

kooivechter
23-05-2009, 15:32
Er is meer aan de hand geweest? Ook toevallig iets dat hem vrijpleit?



Wat wil je hier mee zeggen? So what?



Jij vraagt "waarom?" en hij geeft een antwoord, lijkt me niet unfair, toch? Ik ben het op zich met je eens dat zoiets iemand niet altijd moet blijven achtervolgen, maar de feiten zijn de feiten.

Los hiervan: ik vind die Badr topics steeds saaier worden. Een iemand zegt "hij is een eikel!" en dan zegt iemand anders weer "niet waar!"... :sleep1:

Kunnen we niet gewoon zeggen dat hij sommige dingen verkeerd deed (en misschien doet) en dat het verder gewoon een erg goede kickbokser is? Hoe goed dat zien we dan nog wel...

Het is zoooo saai. Elke discussie over hem verzandt in hetzelfde geneuzel...

hoe je het ook wendt of keert mensen blijven over hem praten, daarom zal het interessant blijven. Dat is juist een goed teken hij blijft interessant voor mensen over hem te praten, tegen of niet tegen hem. dan doe je toch iets goed.

Devster
23-05-2009, 15:37
as·so·ci·ë·ren: verbinden, in verband brengen:
Ik zeg dus helemaal niets over of het waar is of niet, maar hij wordt in verband gebracht.

Maar deze thread wordt inderdaad saai: welles-nietes

NielsN
23-05-2009, 15:38
hoe je het ook wendt of keert mensen blijven over hem praten, daarom zal het interessant blijven. Dat is juist een goed teken hij blijft interessant voor mensen over hem te praten, tegen of niet tegen hem. dan doe je toch iets goed.

Daar heb je dan ook wel weer een punt. :lol:

RED SCORPION
23-05-2009, 16:16
weet je wat laten we over 5 jaar weer deze discussie beginnen dan weten we misschien meer als schilt 'm 1 keer goed had geraakt hadden we nu misschien heel anders over badr gepraat neemt niet weg dat badr een topper is en het heel ver gaat schoppen maar hij is pas 23 en voor mij zelf vind ik dat aerts en hoost een grotere staat van dienst hebben dan hari (tot nu toe dan)

Tja, kijk, dat kunnen we nou altijd en bij elke gevecht zeggen "als hij hem 1 keer goed had geraakt"... als Karaev het kon afmaken, als Zimmerman had nog 1 keer geraakt, als Aerts en Sefo konden 1 goed stoot plaatsen... het feit is, dat Schilt niet eens de tijd heeft gehad om hem zelfs 1 keer te raken, en dat is niet de fout van Schilt, die begon de wedstrijd zoals hij altijd begint, maar de verdienste van Badr, dat hij Schilt de kans heeft niet gegeven.

Ontopic: Badr heeft een goed kans om K1 5-6 keer te winnen.

NielsN
23-05-2009, 16:20
Tja, kijk, dat kunnen we nou altijd en bij elke gevecht zeggen "als hij hem 1 keer goed had geraakt"... als Karaev het kon afmaken, als Zimmerman had nog 1 keer geraakt, als Aerts en Sefo konden 1 goed stoot plaatsen... het feit is, dat Schilt niet eens de tijd heeft gehad om hem zelfs 1 keer te raken, en dat is niet de fout van Schilt, die begon de wedstrijd zoals hij altijd begint, maar de verdienste van Badr, dat hij Schilt de kans heeft niet gegeven.

Ontopic: Badr heeft een goed kans om K1 5-6 keer te winnen.

Hij heeft ook een goede kans om hem nooit te winnen. Zoals Iggy.

T15Boxing
23-05-2009, 16:37
Winnen in vechtsport is het resultaat van trainen, trainen, trainen, trainen, trainen en nog eens trainen, dat gaat het beste met uithoudingsvermogen en dat krijg je weer extra van, zoals jij zegt, doping.

En wat je train je? Skills. Doping in vechtsport betekent lang niet dat je succesvol wordt.


En Niels, als Badr topics zo saai zijn waarom post je er dan altijd negatief in? Ik bedoel ik kom hier zelf ook alleen voor kickbox topics omdat ik het leuk vind:)

RED SCORPION
23-05-2009, 16:38
Hij heeft ook een goede kans om hem nooit te winnen. Zoals Iggy.

"een goede kans" zal ik het niet noemen. Er is een KLEINE kansje dat Hari het NOOIT wint.
Iggy en Badr dat zijn twee verschillinde mensen en twee verschillinde gevallen.
Denk dat het grootste verschil tussen die twee is, dat Iggy niet echt alles voor over had, en Badr gaat er helemaal voor, dat hebben we vorig jaar al gezien toen hij in de finale stond.

NielsN
23-05-2009, 16:45
"een goede kans" zal ik het niet noemen. Er is een KLEINE kansje dat Hari het NOOIT wint.
Iggy en Badr dat zijn twee verschillinde mensen en twee verschillinde gevallen.
Denk dat het grootste verschil tussen die twee is, dat Iggy niet echt alles voor over had, en Badr gaat er helemaal voor, dat hebben we vorig jaar al gezien toen hij in de finale stond.

We zullen zien...

Ik misgun het hem echt niet... Maarre...

Ach... We zien wel...

En T15: "altijd negatief"? Dan heb je echt niet goed opgelet. Dat is gewoon niet waar...

TOON
23-05-2009, 16:59
in al te positieve topics moeten ook kanttekeningen gepost worden, anders wordt het pas echt saai....eindigt iedere topic met een grote groepsknuffel, dat willen we toch ook niet...???
NielsN brengt evenwicht.......anders slaat het allemaal door en gaan we Badr vergelijken met Armstrong of Schumacher of Ali.... we kunnen wel nu afspreken dat we over 6 jaar dit topic weer oppakken en het er dan over gaan hebben of ie dan wel in dat rijtje genoemd mag worden....

spacebox
23-05-2009, 17:09
Is er nu eigenlijk een vechter die wel in dat rijtje past bv hoost of zo ???

Pernik
23-05-2009, 17:20
Doping in vechtsport betekent lang niet dat je succesvol wordt.


Dat je niet betrapt wordt wil niet zeggen dat je niet gebruikt, ook niet dat je wel gebruikt, oftewel, je kan die stelling nooit bewijzen.

Tony Galento
23-05-2009, 17:57
Tja, kijk, dat kunnen we nou altijd en bij elke gevecht zeggen "als hij hem 1 keer goed had geraakt"... als Karaev het kon afmaken, als Zimmerman had nog 1 keer geraakt, als Aerts en Sefo konden 1 goed stoot plaatsen... het feit is, dat Schilt niet eens de tijd heeft gehad om hem zelfs 1 keer te raken, en dat is niet de fout van Schilt, die begon de wedstrijd zoals hij altijd begint, maar de verdienste van Badr, dat hij Schilt de kans heeft niet gegeven.

Ontopic: Badr heeft een goed kans om K1 5-6 keer te winnen.

Als hij klappen blijft eten is ie over 5-6 jaar seniel.

RED SCORPION
23-05-2009, 18:16
Als hij klappen blijft eten is ie over 5-6 jaar seniel.

Ja, je kan ook tegenwoordig dood gaan aan griep.

Als iemand met klappen niets te maken wil hebben, dan moet ie maar niet gaan kick-boksen.. in dat geval is ping-pong wel een optie. Of schaken.. maar ja, daar wordt je wel mentaal moe van, veel nadenken, kop-pijn, grijs haar.. nee, liever niet.

T15Boxing
23-05-2009, 19:00
in al te positieve topics moeten ook kanttekeningen gepost worden, anders wordt het pas echt saai....eindigt iedere topic met een grote groepsknuffel, dat willen we toch ook niet...???
NielsN brengt evenwicht.......anders slaat het allemaal door en gaan we Badr vergelijken met Armstrong of Schumacher of Ali.... we kunnen wel nu afspreken dat we over 6 jaar dit topic weer oppakken en het er dan over gaan hebben of ie dan wel in dat rijtje genoemd mag worden....


Haha ja. Maar moet je nagaan. Hij geeft zn fans alle hoop om K1 champ te worden, en dan flikt ie iets en dan wordt ie ook nog KO geslagen in een ronde. Het was een tijdje zwaar voor alle Hari fans. Maar dan komt hij terug en slaat ie Semmy SCHILT van alle mensen nog wel binnen een minuut KO. Dus we proberen gewoon even van deze moment te genieten;)

Pimp-Daddy
24-05-2009, 02:28
:lol:

Scherp!

Heel scherp idd, alleen is de één een quote van Mike Passenier en de andere een qoute van Pimp-Daddy...

;)

Peter0711
24-05-2009, 13:06
Laat badr eerst maar is winnen van Bonjasky..tot die tijd is Remy meer Armstrong als Badr !!!!!

adenane
24-05-2009, 13:34
Laat badr eerst maar is winnen van Bonjasky..tot die tijd is Remy meer Armstrong als Badr !!!!!


Dat is ook maar een kwestie van tijd...

Pimp-Daddy
24-05-2009, 19:30
Laat badr eerst maar is winnen van Bonjasky..tot die tijd is Remy meer Armstrong als Badr !!!!!

Badr heeft al van hem gewonnen. Bonjasky was tenslotte degene die zat te janken...:crying:

Pernik
24-05-2009, 19:44
Badr heeft al van hem gewonnen. Bonjasky was tenslotte degene die zat te janken...:crying:

Hoe kan je nou verloren hebben als je huilt van blijdschap.

El Bambino
25-05-2009, 08:17
Dat is ook maar een kwestie van tijd...
En die tijd kan nog 3 a 4 jaren duren :whistling:

Kameleon
25-05-2009, 19:37
Tering, wat een discussie zeg.

Wat betreft de vergelijkingen in het dopinggebruik ben ik het er mee eens dat doping in het wielrennen absoluut meer zoden aan de dijk zet dan in de vechtsport. .

Doping etc. heeft net zoveel invloed op de uitslag bij een vechtsportwedstrijd dan bij een wielerronde of i.d. Het verschil tussen iemand die NIET gebruikt en iemand die WEL gebruikt is in elke sport even groot denk ik.

bryan
25-05-2009, 21:34
serieus waar hebben we het nog over.. hij heeft nog geen enkele K-1 toernooi titel !

bij de vierde keer dat hij hem wint gaat we kijken of hij te vergelijken is...

T15Boxing
25-05-2009, 22:16
Tering, wat een discussie zeg.

Ik ben absoluut groot fan van Badr de kickbokser, en ik denk zeker dat hij de K-1 meerdere keren zal gaan winnen. Mits hij de drive houdt natuurlijk. Hij is iemand die het circuit zou kunnen domineren en in die zin zou hij wel de Lance Armstrong kunnen worden, zoals Mike zegt. Dan gaat het puur om de dominantie en de zegereeks in de sport, en ik denk dat dat ook het enige punt van vergelijking is dat Mike bedoelt.

Overigens, als Badr 5x keer of vaker de K-1 wint, is hij in mijn ogen misschien op sportgebied wel beter dan Armstrong. Ten eerste, Armstrong heeft nog een zooitje renners dat eigenlijk in zijn dienst rijdt en er mede voor zorgt dat hij zo succesvol is. Badr moet het alleen doen. Ten tweede, Armstrong hoeft niet 1 etappe te winnen en kan door elke etappe 2de of 3de (of misschien wel lager) te worden ook de Tour winnen. Badr zal ELKE strijd moeten winnen tijdens de kwalificatie, Final Elimination en de Grand Prix Final.

Wat betreft de vergelijkingen in het dopinggebruik ben ik het er mee eens dat doping in het wielrennen absoluut meer zoden aan de dijk zet dan in de vechtsport. Ik weet niet meer wie het zei, maar het kwam erop neer dat de Tour winnen niet alleen een kwestie van hard fietsen is. Van wat nog meer dan? Op tijd remmen zeker?
Het 'basisspelletje' van wielrennen is gewoon dat je je poten onder je lijf vandaan trapt. Oke, je moet je krachten verdelen over een etappe maar degene die over de hele afstand gemiddeld het hardste fietst, wint. Meer is het niet volgens mij (nou ben ik geen wielrenkenner dus ik hoor graag als er meer bij komt kijken). Bij vechtsporten heb je toch wel een paar dimensies meer dan alleen maar je benen aan het werk zetten in 1 beweging die je in zo'n snel mogelijke rotatie zo lang mogelijk volhoudt.

Mooi gezegd. Ik wil nog benadrukken wat je al zei. Vechters die 3 of 4 keer de K1 winnen deden het of meerdere malen achter elkaar of in een lange periode. Dus of Badr wint er gelijk 4 of wat en is dan in een burn out mode, of hij verandert zijn tactiek en gaat langer mee. Het wordt overigens steeds moeilijker dus zelfs ik durf niet te zeggen of hij er uiteindelijk veel van zal winnen(met veel bedoel ik 3 tot 5)

ZakKa!
25-05-2009, 22:50
Wel vind ik dat als Badr dit jaar wint van Bonjasky en de k-1 titel wint hij echt de beste genoemd mag worden (niet aller tijden, maar heden).