PDA

View Full Version : crocop moet ufc 99 redden



el mustafa
21-05-2009, 17:33
de grootste reden dat crocop in keulen vecht is om vele kaartjes te verkopen , is ook een goede zet want er zullen er nu ook veel meer verkocht worden .alleen spijtig van de tegenstander , ik denk dat crocop veel beter zou vechten als ie ook betere tegenstanders zou krijgen zoals nogueira , couture , mir of lesnar , en dan vrees ik het ergste voor deze heren!!!!!!!!!!

PD_EC
21-05-2009, 17:41
de grootste reden dat crocop in keulen vecht is om vele kaartjes te verkopen , is ook een goede zet want er zullen er nu ook veel meer verkocht worden .alleen spijtig van de tegenstander , ik denk dat crocop veel beter zou vechten als ie ook betere tegenstanders zou krijgen zoals nogueira , couture , mir of lesnar , en dan vrees ik het ergste voor deze heren!!!!!!!!!!

vind het mooi dat crocop weer vecht maar om nou direct tegen mir of lesnar enz uit te komen lijkt mij iets te veel van het goeie

Guile
21-05-2009, 17:46
Hoeveel kaarten zijn er dan verkocht tot dusver?

sikkwitttet
21-05-2009, 17:51
oke is dan een slimme zet van ufc als het niet goed zou gaan met kaart verkoop(weet ik niks van af iemand info daar over?)

maar voor mij is het niet de aanvulling om als nog de flappen te voorschijn te halen

Tony
21-05-2009, 18:03
jullie onderschatten Al Turk....
Ook al verloor ie van Kongo.

marcelt
21-05-2009, 22:45
oke is dan een slimme zet van ufc als het niet goed zou gaan met kaart verkoop(weet ik niks van af iemand info daar over?)


Kaartverkoop zie: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=90578

Triangleman
22-05-2009, 01:16
Mijn broertje wilde ook kaartjes halen, maar zei dat het al uitverkocht was.

NielsN
22-05-2009, 01:40
jullie onderschatten Al Turk....
Ook al verloor ie van Kongo.

Damn right...

dirk5
22-05-2009, 08:51
Mijn broertje wilde ook kaartjes halen, maar zei dat het al uitverkocht was.

Dat zowiezo niet.

GSPfan85
22-05-2009, 16:04
de grootste reden dat crocop in keulen vecht is om vele kaartjes te verkopen , is ook een goede zet want er zullen er nu ook veel meer verkocht worden .alleen spijtig van de tegenstander , ik denk dat crocop veel beter zou vechten als ie ook betere tegenstanders zou krijgen zoals nogueira , couture , mir of lesnar , en dan vrees ik het ergste voor deze heren!!!!!!!!!!

haha hoelang heb jij al geen MMA meer gekeken? :ehhh:

LemsterNL
22-05-2009, 16:31
Mir en Lesnar zijn sowieso geen opties. Couture is niet onmogelijk en ook nogueira acht ik niet onmogelijk. Maar ik vind dit persoonlijk een prima matchup voor CroCop.
Ik zeg highkick

Pernik
22-05-2009, 17:42
Hoeveel kaarten zijn er dan verkocht tot dusver?

Tickets Konzertkarten Eintrittskarten (http://www.eventim.de/cgi-bin/tickets-konzertkarten.html)

Als je hierop kijkt zijn er nog heel veel kaartjes te krijgen, vooral die hele dure van 280 Euro, de markt bepaalt de prijs en ik vind dat toch net ff te duur, bij Rutz heb je met een stel vrienden een mooie viptafel voor dat geld.

tom l
22-05-2009, 18:40
de grootste reden dat crocop in keulen vecht is om vele kaartjes te verkopen , is ook een goede zet want er zullen er nu ook veel meer verkocht worden .alleen spijtig van de tegenstander , ik denk dat crocop veel beter zou vechten als ie ook betere tegenstanders zou krijgen zoals nogueira , couture , mir of lesnar , en dan vrees ik het ergste voor deze heren!!!!!!!!!!

Ik denk dat jij een beetje in een droomwereld leeft of nog altijd denkt dat het momenteel de hoogdagen van PRIDE zijn.

Ik ben er zo goed als zeker van dat Al Turk gaat winnen van Cro-cop.

GSPfan85
22-05-2009, 19:19
Ik ondershat Al-Turk zeker niet maar Cro Cop is back hoor :cool2:

Maar ik ben het met je eens dat dit niet meer de PRIDE dagen zijn en dat er heel wat moet gebeuren wil hij nog ooit op dat niveau komen

Cro Cop by KO in the 2nd

punisher77
23-05-2009, 08:53
het is al uitverkocht...ik woon er direct bij..shit..

GSPfan85
23-05-2009, 10:19
het is al uitverkocht...ik woon er direct bij..shit..

Vreemde berichten de hele tijd, het is bij lange na niet uitverkocht hoor?!

Jeru
23-05-2009, 10:31
Ze zijn inderdaad niet uitverkocht. Kan nu gewoon 5 kaartjes van 177 euro kopen als ik wil. Op een rijtje nog wel....
2 kaartjes voor 33 euro ook nog mogelijk.

Just try it ;)
http://www.eventim.de/cgi-bin/ufc-99-rich-franklin-vs-wanderlei-silva-tickets-koeln.html?id=EVE_NO_SESSION&fun=evdetail&doc=evdetailb&key=314277$641273&jumpIn=yTix&from=erdetaila

Garcia
23-05-2009, 11:07
Man ik heb er zoooooo'n zin in!!!

Jeru
23-05-2009, 11:13
Man ik heb er zoooooo'n zin in!!!

BOSUI!!! :cool2:

el mustafa
23-05-2009, 13:04
haha hoelang heb jij al geen MMA meer gekeken? :ehhh:

i k zie het heel vaak en ik denk dat jij nog :eek: grote ogen gaat trekken .

redjuh
23-05-2009, 13:04
de grootste reden dat crocop in keulen vecht is om vele kaartjes te verkopen , is ook een goede zet want er zullen er nu ook veel meer verkocht worden .alleen spijtig van de tegenstander , ik denk dat crocop veel beter zou vechten als ie ook betere tegenstanders zou krijgen zoals nogueira , couture , mir of lesnar , en dan vrees ik het ergste voor deze heren!!!!!!!!!!

ze hadden mij ook gevraagd, maar ik moet dan darten...

NielsN
23-05-2009, 13:50
i k zie het heel vaak en ik denk dat jij nog :eek: grote ogen gaat trekken .

Maarre... Als je het dan ziet, let je dan ook op? Of kijk je meer naar de outfits? ;)

el mustafa
23-05-2009, 16:54
Maarre... Als je het dan ziet, let je dan ook op? Of kijk je meer naar de outfits? ;)
laten we over een jaar nog eens discussieren:boos:

NielsN
23-05-2009, 16:56
laten we over een jaar nog eens discussieren:boos:

:lol:

Ja, is goed. ;)