PDA

View Full Version : Begrijpelijk GG



mocro28
21-05-2009, 22:11
Ik begrijp Saki en Bas Boon die verklaring van hem is duidelijk en wat Simon deed heeft 100 procent te maken het optreden dat saki in Turkije zou geven vergeleken met de turkse is de Arena peanuts.

En Saki heeft gelijk hij heeft zijn naam samen met zijn trainers gemaakt en zijn populariteit in zijn vaderland heeft hij zelf opgebouwd.
Geloof mij nou simon is net zo als het om zijn talenten gaat hoe je het went of keert geld is en blijft belangerijk vooral deze kredietcrisis tijden.

Sommige mensen geven hun eer weg in de finale gaan liggen voor 400.000 en staan niet meer op.

SAki succes fok kritiek je hebt eerlijk van Spong gewonnen en alleen jij bepaald voor welk bedrag hij een revanche verdient en al helemaal wanneer je niet 100 procent fit bent.

USH

t

blackadder
21-05-2009, 22:13
Goh. Een *erg subtiele* steek onder de gordel naar Bonjasky. Heb je je speciaal daar voor aangemeld?

mocro28
21-05-2009, 22:17
Goh. Een *erg subtiele* steek onder de gordel naar Bonjasky. Heb je je speciaal daar voor aangemeld?



ja toch las verklaring van bas boon en vond dat hij gelijk had ben normaal niet zo een internetter maar dacht dit is niet terecht zoals er met golden glory word omgegaan.
Een van de beste sportscholen van nederland die ook nog in hun jubileum jaar zitten.
En nee train er zelf niet.

The Doctor
21-05-2009, 22:24
De tijd zal het leren, of Bas er verstadig aan doet/heeft gedaan. We zullen de ontwikkelingen van GG blijven volgen. Dat het topvechters zijn is overigens niet de discussie, dat staat buiten kijf. Ondanks de pech periode.

lopez86
21-05-2009, 22:42
Goh. Een *erg subtiele* steek onder de gordel naar Bonjasky. Heb je je speciaal daar voor aangemeld?

x2.
Heel vies, ga alsjeblieft weer weg.
Of zet je naam er even netjes onder, keybordwarrior.

Justinian
21-05-2009, 22:42
Die betreffende topic is gesloten, vanwege het constant offtopic gaan. Wat mij betreft geen reden om een nieuwe topic hierover te openen.

Topic closed.