PDA

View Full Version : Interviews RTL7 Badr en Sem na het gevecht



marcelt
22-05-2009, 00:37
Voor wie het nog niet gezien heeft:

http://www.youtube.com/watch?v=FapgIgT9kfA&eurl

marcelt
22-05-2009, 00:44
Las net de mening van iemand die het goed verwoordde.
Badr heeft wel een erg grote mond voor iemand die twee van zijn laatste drie gevechten verloor en die nog nooit een k1 WGP heeft gewonnen.

Maar het was een sensationele overwinning en hij heeft K1 winnaars Sem en Peter en nog een rijtje big shots verslagen, dus hij is leuk op weg.

Fyodor
22-05-2009, 00:49
Nu weet ik ook wie al die gasten zijn die op youtube dit soort comments maken:


fuck nigers fuck holland wij zijn de beste vive hari


kijk die lange kaaskop staat fukin voorschut!!! gek lompe boer
:lol:

OT: Benieuwd hoe snel ze elkaar weer tegenkomen. Ik mag hem in ieder geval nog steeds niet.

blackadder
22-05-2009, 01:11
Las net de mening van iemand die het goed verwoordde.
Badr heeft wel een erg grote mond voor iemand die twee van zijn laatste drie gevechten verloor en die nog nooit een k1 WGP heeft gewonnen.

Maar dat had ie sowieso al.

blackadder
22-05-2009, 01:15
2 van zijn laatste 3 verloor? Als ik me niet vergis, waren zijn laatste 3 tegenstanders Overeem, Sinistra en Schilt. Van de laatste 2 won 'ie.
Schilt, Overeem en Bonjasky zullen wel bedoelt zijn.

T15Boxing
22-05-2009, 01:43
Las net de mening van iemand die het goed verwoordde.
Badr heeft wel een erg grote mond voor iemand die twee van zijn laatste drie gevechten verloor en die nog nooit een k1 WGP heeft gewonnen.

Dat is wel normaal voor vechter die 24 is, en hij kwam al wel in de finale. Hij had alle recht om een "grote mond" te hebben na iets te presteren dat niemand in 5 jaar is gelukt.

De dikke nudist
22-05-2009, 03:38
Las net de mening van iemand die het goed verwoordde.
Badr heeft wel een erg grote mond voor iemand die twee van zijn laatste drie gevechten verloor en die nog nooit een k1 WGP heeft gewonnen.

Maar het was een sensationele overwinning en hij heeft K1 winnaars Sem en Peter en nog een rijtje big shots verslagen, dus hij is leuk op weg.

Doe niet zo gay. Als je één van de beste kickboksers van de wereld bent mag je best een grote bek hebben.

kentaro
22-05-2009, 08:17
Nou ik vind schilt wel een beetje een slechte verliezer na het horen van zijn commentaar.
Tuurlijk is hij terleurgesteld maar badr was gewoon beter.
En ze komen elkaar zeker nog wel tegen in de toekomst.

marcelt
22-05-2009, 08:19
@ ILK Twee vd vier je hebt gelijk.

& TFXR idd.. Vond het zwak van Sem zo te reageren. Hij weigert eigenlijk zijn verlies onder ogen te zien. Dit was zeker geen geluk, maar goed gevochten volgens de juiste strijdwijze om Sem te verslaan.

Justinian
22-05-2009, 09:34
Vond Sem een slechte verliezer, Badr heeft helemaal geen mazzel gehad, maar mepte hem voor zijn kop, omdat Sem steeds zijn handen laag liet.
Je kunt inderdaad stellen dat hij een slecht verliezer is, ik denk dat hij het oprecht meent. Sem denkt dat Badr mazzel heeft gehad en als hij dat vindt dan mag hij dat ook zeggen denk ik. Dit soort uitspraken doen het alleen niet zo goed bij het publiek ;) Ik kijk wel uit naar de volgende wedstrijd van Sem en dan met name de rematch tegen Badr. Voor deze wedstrijd had ik het gevoel dat Badr Sem zou verrassen, voor de volgende wedstrijd denk ik dat het een ander verhaal gaat worden.


& TFXR idd.. Vond het zwak van Sem zo te reageren. Hij weigert eigenlijk zijn verlies onder ogen te zien.
Vergeet niet dat zo'n interview vlak na de wedstrijd wordt afgenomen en dat niet iedereen dan helemaal klaar is voor de pers om een politiek correct antwoord te geven, in plaats van zijn eigen mening ;)

Remco
22-05-2009, 10:59
Vreemd eigenlijk dat Badr zegt dat de sfeer in de Arena bepaalde hoe hij zou vechten. Ik zal me wel schuldig maken aan het overanalyseren van zijn woorden, maar feit blijft dat de emoties bij Badr vaak een groter stempel drukken dan de ratio. Hoe dan ook: ook rationeel heeft hij het goed aangepakt.

Schilt was volgens mij ten tijde van het interview al bezig met de voorbereidingen voor de volgende partij. Eerst zie je een geslagen man, dan ineens komt het vuur terug. Sem is een krijger, maar heeft te lang bovenop de rots kunnen zitten. Nu is hij er vanaf gekukeld en komt de strijder weer boven. Ik kan niet wachten tot de volgende Grandprix, met hopelijk een ultieme finale Schilt - Hari.

Marco
22-05-2009, 11:12
ben het met Remco eens, echter denk ik dat een vurige Sem zonder dekking net zo snel en hard neergaat als de Sem van 16 mei...
hij zal zijn kop beter moeten inpakken, Badr heeft reach en een zuivere stoot it's that simple..

BiCkOnE
22-05-2009, 11:18
ben het met Remco eens, echter denk ik dat een vurige Sem zonder dekking net zo snel en hard neergaat als de Sem van 16 mei...
hij zal zijn kop beter moeten inpakken, Badr heeft reach en een zuivere stoot it's that simple..


X2!!