PDA

View Full Version : Machida vs Evans *spoiler*



123trisweat
24-05-2009, 11:23
http://i172.photobucket.com/albums/w5/a99223/ivesound_01.gif

http://i41.tinypic.com/2aeyrsl.jpg

123trisweat
24-05-2009, 11:28
http://i41.tinypic.com/v58qk8.gif

http://i43.tinypic.com/10i5nqs.jpg

Emilio
24-05-2009, 11:28
moet je vooral zo'n topic aanmaken met tribute in de titel en de spoiler....

123trisweat
24-05-2009, 11:29
moet je vooral zo'n topic aanmaken met tribute in de titel en de spoiler....

huh? ben nog niet wakker hoe bedoel je??

Angelco
24-05-2009, 11:32
huh? ben nog niet wakker hoe bedoel je??

hij bedoelt dat je samen in 1 titel 'tribute' en 'spoiler' zet. je had beter gewoon 'machida pics - spoiler' als titel gezet

Emilio
24-05-2009, 11:35
jaa. Mensen die het nog niet gezien hebben kunnen hun conclusies alleen al trekken aan de hand van de topictitel.

NielsN
24-05-2009, 11:37
En dankjewel... :rolleyes:

123trisweat
24-05-2009, 11:39
http://a461.ac-images.myspacecdn.com/images01/23/l_862a0ff16f2864ddaa8363a7a8e65b9c.gif
http://i40.tinypic.com/2q1z721.jpg

http://i43.tinypic.com/2ir6p1y.gif
http://i19.tinypic.com/6tfrkg3.gif

Wheelie
24-05-2009, 11:59
Topic titel is aangepast, wat ben ik blij dat hij Evans op deze manier verslagen heeft.

Jeru
24-05-2009, 12:00
Wie gaat er mee om morgen zich voor karate in te schrijven? :lol:

Jani
24-05-2009, 12:03
echt een Geweldige knokker die Machida.
Hij heeft met 2 geweldige ko,s de kritiek laten zien dat hij alles behalve saai is.

Ik ben benieuwd hoe Rampage het gaat doen,zal heel moeilijk voor hem worden..

123trisweat
24-05-2009, 12:04
tx wheelie,

vind zijn voetvegen top
http://i301.photobucket.com/albums/nn62/ShinobiSkillz/GIFS/ryotopenn01bg2.gif

http://www.ufc-gifs.com/ufc94/machida_takedown1.gif
http://i722.photobucket.com/albums/ww225/saihabot13/DemianMaiaTripTakedownChaelSonnenUF.gif

El Bambino
24-05-2009, 12:21
Ben totaal geen fan van Machida zijn stijl. Maar eerlijk is eerlijk de man is nu de beste op deze gewicht en ben benieuw wie ham kan verslaan komende jaren ?

Tony Galento
24-05-2009, 12:34
Volgens mij vouwt ie Brock Lesnar ook zo op.

Cave
24-05-2009, 12:43
tx wheelie,

vind zijn voetvegen top

http://i722.photobucket.com/albums/ww225/saihabot13/DemianMaiaTripTakedownChaelSonnenUF.gif[/url]

Dit is bij mijn weten Demian Maia, never the less: prachtige voetveeg!

MilfhunterMMA
24-05-2009, 12:49
man man man ongelooflijk. ik zat met verbazing te kijken naar Machida. Fenomenaal.

renamer
24-05-2009, 12:51
hij is idd erg goed.. maar ik vind hem een behoorlijk laffe stijl hebben.. alles op de counter... ik kijk er igg niet graag naar

123trisweat
24-05-2009, 12:57
Dit is bij mijn weten Demian Maia, never the less: prachtige voetveeg!
idd dat is Maia;)

Tony
24-05-2009, 12:58
Ik vind het werkelijk helemaal geweldig...

volgens mij heeft machida zelf maar 2 stoten ofzo gehad in de hele partij.

WAR MACHIDA!!!

MilfhunterMMA
24-05-2009, 13:00
hij is idd erg goed.. maar ik vind hem een behoorlijk laffe stijl hebben.. alles op de counter... ik kijk er igg niet graag naar

nou dat is het principe wel, maar in dit gevecht heeft hij zeker meer geïnitieerd dan evans.

weks
24-05-2009, 13:13
hij is echt goed
en toch kan ik hem niet helemaal waarderen

TOON
24-05-2009, 13:19
nou dat is het principe wel, maar in dit gevecht heeft hij zeker meer geïnitieerd dan evans.

klopt...omdat evans eigenlijk ook geen reet deed...die vocht ook op de counter, beetje jammer van de partij...hierdoor was de actie vaak ver te zoeken....

wel magistraal hoe is het afmaakt op het moment dat ie de kans krijgt....top!

kooivechter
24-05-2009, 13:31
verdomme bedankt hoor. weet ik gelijk al wie gewonnen heeft! zet er dan bij spoiler machida vs evans of wacht er mee tot de avond of zo. irritant maar goed wat heeft die machida mij verbaast zeg. evans is nog nooit neer gegaan en werd gewoon weg gezet als een amateur. hij leek wel bang voor die karate stijl, hij durfde niet eens aan te vallen, zwaar ko die evans

TOON
24-05-2009, 13:42
sorry hoor....maar je hebt een topictitel met machida en spoiler...de morgen nadat ie heeft moeten vechten tegen Evans.... wat had je dan verwacht dat het over de afgelopen vijf partijen van machida zou gaan????????????

moet niet gekker worden hier!!

tom l
24-05-2009, 13:50
Man, ik werd echt helemaal gek toen Machida die finale KO stoot aan Evans uitdeelde... Wat een waardige kampioen. Voor mij op dit moment met voorsprong de coolste vechter in de ufc. Ik denk niet dat hij snel van de troon zal gestoten worden als ufc champion.

Wie was die ene kerel hier nu weer die altijd maar zat te 'Machida bashen' en statements maakte als 'Machida fans, put your money where your mouth is!' (maar dan in Engels dat vol fouten stond). Anyway, Machida showed you!

kooivechter
24-05-2009, 13:55
sorry hoor....maar je hebt een topictitel met machida en spoiler...de morgen nadat ie heeft moeten vechten tegen Evans.... wat had je dan verwacht dat het over de afgelopen vijf partijen van machida zou gaan????????????

moet niet gekker worden hier!!

topic misschien veranderen dan hoe moeilijk kan dat zijn!!!!!!!!!

kooivechter
24-05-2009, 13:56
Man, ik werd echt helemaal gek toen Machida die finale KO stoot aan Evans uitdeelde... Wat een waardige kampioen. Voor mij op dit moment met voorsprong de coolste vechter in de ufc. Ik denk niet dat hij snel van de troon zal gestoten worden als ufc champion.

Wie was die ene kerel hier nu weer die altijd maar zat te 'Machida bashen' en statements maakte als 'Machida fans, put your money where your mouth is!' (maar dan in Engels dat vol fouten stond). Anyway, Machida showed you!

x2 superpot van machida we gaan weer met z'n allen karate doen, old school

tom l
24-05-2009, 14:03
sorry hoor....maar je hebt een topictitel met machida en spoiler...de morgen nadat ie heeft moeten vechten tegen Evans.... wat had je dan verwacht dat het over de afgelopen vijf partijen van machida zou gaan????????????

moet niet gekker worden hier!!

Hij bedoelt dat door enkel de naam 'Machida' in de topic titel te zetten en niet 'Machida VS Evans', dat het eigenlijk al duidelijk is wie de winnaar is gewoon gebaseerd op de topic titel.

Ik had dat probleem gelukkig niet, ik mijd op mixfight te komen tot ik alle match-ups gezien heb. :)

TOON
24-05-2009, 14:08
Hij bedoelt dat door enkel de naam 'Machida' in de topic titel te zetten en niet 'Machida VS Evans', dat het eigenlijk al duidelijk is wie de winnaar is gewoon gebaseerd op de topic titel.

Ik had dat probleem gelukkig niet, ik mijd op mixfight te komen tot ik alle match-ups gezien heb. :)

aaaaaaaaaaah op die fiets....
@kooivechter...je hebt wel een punt idd....wordt niet vaak een topic gestart over de verliezende vechter idd...

kooivechter
24-05-2009, 14:33
aaaaaaaaaaah op die fiets....
@kooivechter...je hebt wel een punt idd....wordt niet vaak een topic gestart over de verliezende vechter idd...

klopt wat tom zegt idd. Dat bedoel ik ermee. Ik snap best wel dat er een spoiler over komt. Alleen het probleem is als je het zo neer zet dat het voor mij al duidelijk is wie heeft gewonnen. Ik als mma fanaat kijk heel erg uit naar zo'n partij. Dus ik word wakker om 11.00u ren snel naar men p.c., naar mixfight site gaan, open mix fight om de partij te kijken en ja hoor gelijk bovenaan machida spoiler......... Fuck denk ik dan en ik heb er dan goed de p in, dat vind ik gewoon jammer.

NielsN
24-05-2009, 14:39
klopt wat tom zegt idd. Dat bedoel ik ermee. Ik snap best wel dat er een spoiler over komt. Alleen het probleem is als je het zo neer zet dat het voor mij al duidelijk is wie heeft gewonnen. Ik als mma fanaat kijk heel erg uit naar zo'n partij. Dus ik word wakker om 11.00u ren snel naar men p.c., naar mixfight site gaan, open mix fight om de partij te kijken en ja hoor gelijk bovenaan machida spoiler......... Fuck denk ik dan en ik heb er dan goed de p in, dat vind ik gewoon jammer.

x2

Ontopic, ik weet eigenlijk niet of ik het een mooie stijl vindt. Het is wel superonconventioneel, en dat heeft op zichzelf al wat. Ook grappig hoe hij Evans -toch bepaald geen prutser- er als een beginner uit laat zien.

Ik zou alleen graag iets meer grondwerk zien...

NielsN
24-05-2009, 14:41
Man, ik werd echt helemaal gek toen Machida die finale KO stoot aan Evans uitdeelde... Wat een waardige kampioen. Voor mij op dit moment met voorsprong de coolste vechter in de ufc. Ik denk niet dat hij snel van de troon zal gestoten worden als ufc champion.

Wie was die ene kerel hier nu weer die altijd maar zat te 'Machida bashen' en statements maakte als 'Machida fans, put your money where your mouth is!' (maar dan in Engels dat vol fouten stond). Anyway, Machida showed you!

Ja, klopt. :D

Ik zal het eens even opzoeken...

kooivechter
24-05-2009, 14:42
ja ik ook. vond het een mooie partij hoor daar niet van en de finish was onverwacht en heftig, alleen vond de partij hughes serra daarin afwisslelender.

NielsN
24-05-2009, 14:46
100 % op Rashad, ik zet mijn huis auto en leven op. Wanna bet?? Lets doe it

Finaly Machida is going to get Knocked the F*ck out!!!!


hahhahahhahha....machida has no chance in hell when he faces Evans. Denk je dat Evans ook in zijn val valt??.... Don't think so....Machida is going to get knocked the f*ck out...... That's a guarantee!!!

tom l
24-05-2009, 15:09
Hahahahahaha, graag ff een reactie van onze mooi Engelssprekende vriend Allinn. De arme jongen is momenteel zijn huis, auto én zijn leven kwijt...

Tsuki
24-05-2009, 15:38
zo meteen weer ff mijn gi uit de kast gehaald en straks Kata's lopen :-)

NielsN
24-05-2009, 15:41
Wax in, wax out...

TOON
24-05-2009, 15:48
Hahahahahaha, graag ff een reactie van onze mooi Engelssprekende vriend Allinn. De arme jongen is momenteel zijn huis, auto én zijn leven kwijt...

tja....als ie z'n leven kwijt is kunnen we lang wachten op een reactie hahahaha

123trisweat
24-05-2009, 15:56
excuses voor de topic titel is al aangepast door wheelie, maar kan idd nog beter. Anyway ik was vanmorgen erg enthousiast en had ook een tribute voor machida in gedachte.

Ik hou namelijk wel van zijn stijl (slim, verrassend, effectief). Wederom vloeken in de kerk maar ik kijk liever naar machida dan Wanderlei:blush:

vind het ook erg leuk voor de shotokan karate scholen in the U.S.

Evilman
24-05-2009, 15:57
hij is idd erg goed.. maar ik vind hem een behoorlijk laffe stijl hebben.. alles op de counter... ik kijk er igg niet graag naar

Alles op de counter? Dan ben jij zeker geindoctrineerd door wat al die forumlui zeggen. Kijk maar eens goed. EVANS doet alles op de counter.
Machida is Juist degene geweest die vooruit kwam met kicks en stoten.
Hij is degene geweest die ging voor de kill.

Als jij dit vannacht hebt gekeken zou ik als je wakker bent nog eens gaan kijken. Machida is een killer en geweldig om naar te kijken! Een meester in zijn vak :cool2:

Als rampage tegen machida komt te staan verliest hij ook.
Hij heeft moeite met mensen die goed kunnen trappen: Forrest/Shogun

tom l
24-05-2009, 16:01
excuses voor de topic titel is al aangepast door wheelie, maar kan idd nog beter. Anyway ik was vanmorgen erg enthousiast en had ook een tribute voor machida in gedachte.

Ik hou namelijk wel van zijn stijl (slim, verrassend, effectief). Wederom vloeken in de kerk maar ik kijk liever naar machida dan Wanderlei:blush:

vind het ook erg leuk voor de shotokan karate scholen in the U.S.

Je bent niet alleen, ik dig Machida's stijl ook enorm hard en zie hem ook liever bezig als Wandy. Ik vind het echt vet hoe hij ineens in komt voor een verrassende combo en dan terug verdwijnt voor zijn tegenstanders kunnen reageren. Hij wordt in heel de match slechts 1 keer geraakt in het gezicht door Evans.

Gary
24-05-2009, 16:01
echt een 'martial artist'.

Zoveel mogelijk damage uitdelen met zo weinig mogelijk eigen schade

kmr
24-05-2009, 16:01
Alles op de counter? Dan ben jij zeker geindoctrineerd door wat al die forumlui zeggen. Kijk maar eens goed. EVANS doet alles op de counter.
Machida is Juist degene geweest die vooruit kwam met kicks en stoten.
Hij is degene geweest die ging voor de kill.

Als jij dit vannacht hebt gekeken zou ik als je wakker bent nog eens gaan kijken. Machida is een killer en geweldig om naar te kijken! Een meester in zijn vak :cool2:


Inderdaad, hij is zeker te veel op sherdog geweest, want het gevecht verklaart zijn onzinnige statement niet.
De genadestoot was weliswaar een counterpunch, maar de andere acties waren geen reactie op Rashad.

robholland
24-05-2009, 16:07
Ik denk dat er maar twee personen zijn die een kleine kans maken: Rampage en Shogun. Verder zie ik Machida echt voorlopig de champ blijven

kooivechter
24-05-2009, 16:09
excuses aanvaard 123. Ik vind machida de laatste tijd juist steeds agressiever vechten, zie z'n partijen tegen silva en evans. Hij lijkt ook wel of steeds meer zelfvertrouwen in z'n stijl krijgt.

Wiseguy
24-05-2009, 16:16
Machida tegen Shogun zou een ultieme pot zijn. Ben fan van beiden. Maar shogun is niet ko te krijgen en zie het ook niet voor me dat Machida hem submit dus dat zou een mooie gelijke strijd worden.

Rampage gaat het niet redden tegen Machida hij is veels te 1 dimensionaal.

MilfhunterMMA
24-05-2009, 16:19
Ik denk dat er maar twee personen zijn die een kleine kans maken: Rampage en Shogun. Verder zie ik Machida echt voorlopig de champ blijven

hmmm ik denk dat luis cane in de toekomst ook een hele grote kan worden. Goede dekking en alles wat hij doet is hard. En Reljic lijkt me ook een prospect. En dan is er nog Jon Jones. Wanneer moet hij eigenlijk weer knokken? Ik denk dat Shogun eerst nog een pot moet winnen voordat hij voor title shot mag gaan dus het zal eerst wel Page worden.

ZakKa!
24-05-2009, 17:00
rashad was gewoon kansloos! Lekker dit, echt lekker.

kmr
24-05-2009, 17:08
Maar shogun is niet ko te krijgen en zie het ook niet voor me dat Machida hem submit

Rogerio heeft hem neergekregen en Forrest heeft hem gesubmit. Het probleem met het grondwerk van Shogun is dat hij wel erg veel in de turtlepositie is vanuit de bottom.

123trisweat
24-05-2009, 17:20
hmm, mousasi zou hem kunnen verslaan :D.

Zit me net te bedenken dat veel titels niet meer in het bezit zijn van Amerikanen ( zie GSP, silva, machida). Daar zal Dana marketing-wise niet blij mee zijn

goro
24-05-2009, 17:55
moet je vooral zo'n topic aanmaken met tribute in de titel en de spoiler....
Ja bongo...

marcelt
24-05-2009, 19:35
Die gifjes zijn erg mooi. Maar vind hem wel lang wachten. Evans is nog erger. als er actie is , is het wel schitterend. Maar hou toch meer van gevechten waarin wat gebeurt.

cholitzu
24-05-2009, 19:51
Alles op de counter? Dan ben jij zeker geindoctrineerd door wat al die forumlui zeggen. Kijk maar eens goed. EVANS doet alles op de counter.
Machida is Juist degene geweest die vooruit kwam met kicks en stoten.
Hij is degene geweest die ging voor de kill.

Als jij dit vannacht hebt gekeken zou ik als je wakker bent nog eens gaan kijken. Machida is een killer en geweldig om naar te kijken! Een meester in zijn vak :cool2:

Als rampage tegen machida komt te staan verliest hij ook.
Hij heeft moeite met mensen die goed kunnen trappen: Forrest/Shogun


Helemaal mee eens.
Echt een mooie style.
Machida is Baas

wrestler_nl
24-05-2009, 20:06
yes evans is ko gegaan:lol:
maar machida is echt goed man, hij blijft wel voor een tijdje de champ...hij gaat ook gewoon winnen van rampage denk ik...lyoto is een meester in wat hij doet....niet de meeste ''exctiting'' stijl maar erg effectief!
wat me erg opviel is zijn engels (een echt verbetering)!
WARRRRRRRRR MACHIDA!

wrestler_nl
24-05-2009, 20:11
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/05/rashad_evans_ufc98.jpg

WARRRRRRRRR MACHIDA

tom l
24-05-2009, 20:44
Vette foto!

Pepe the Ice-Murderer
24-05-2009, 21:15
Wat een prachtige dominantie van Machida! Evans heeft welgeteld één trap kunnen plaatsen in de rechterzij van Lyoto, voor de rest ging hij lopen...
Ik weet ook wel dat dat Evans' strategie is, maar Machida is gewoon een super intelligente vechter, met prachtige technieken! Ik heb zo hard genoten van deze partij, het was bijna een demonstratie wedstrijd.

Eerlijk gezegd doet zulk intelligent werk me maar aan één andere vechter denken. Pak me niet direct terug, ik doel op de intelligentie ;)
Machida gaat de titel wel een tijdje bijhouden denk ik. Zelfs in deze wedstrijd zie je gewoon dat hij nog geen honderd procent doorgegaan is. Tot wat is deze man nog allemaal in staat? Ik hoop dat hij nog lang aan de top blijft, hij is een superatleet en een rasechte sportman.

Desondanks zeker geen negatieve woorden voor Rashad, hij heeft z'n spelletje proberen maken, jammer voor hem maar Machida had op alles een antwoord klaar.

kooivechter
24-05-2009, 21:23
zo stacked die l.h. dividsion. moeilijk om die titel te verdeigen. in korte tijd is beginnend met lidell, rampage, Griffin, Evans en nu weer Machida. zegt wel wat van deze division. Bij de rest met uitzondering van de big boys is het duidelijk wie de baas is in die divisie

Christophe
24-05-2009, 21:37
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, WTF was dit. Ik heb van dit gevecht genoten van begin tot einde ... pure dominantie! Supervette stijl, ik hoop dat dit de populariteit van Karate de hoogte injaagt.


hij is idd erg goed.. maar ik vind hem een behoorlijk laffe stijl hebben.. alles op de counter... ik kijk er igg niet graag naar
Laffe stijl?! Ik denk dat jij niet erg veel weet van Martial Arts, laat staan Mixed Martial Arts. Volgens mij vindt jij Bar Brawling het enige echte vechten, niet?! :rolleyes:



echt een 'martial artist'.

Zoveel mogelijk damage uitdelen met zo weinig mogelijk eigen schade
Kijk ... er zijn ook mensen die snappen waar het hem om gaat! :thup:


Machida tegen Shogun zou een ultieme pot zijn. Ben fan van beiden. Maar shogun is niet ko te krijgen en zie het ook niet voor me dat Machida hem submit dus dat zou een mooie gelijke strijd worden.

Rampage gaat het niet redden tegen Machida hij is veels te 1 dimensionaal.
Evans was ook niet KO te krijgen voordat hij tegen Machida stond! ;)

x 2 dat dit een supervette pot zou zijn!!!

ZakKa!
24-05-2009, 21:41
Niet alles was puur op de counter, het was Mashida zelf die het initiatief nam.

marcelt
24-05-2009, 21:53
Ik was trouwens wel ontroerd toen hij met zijn dikke Braziliaanse accent zei dat hij very very happy was!

Nog een stukje interviewvideo op http://uk.ufc.com/

YoMarK
25-05-2009, 00:43
Machida is Fedorable!!

Il Loco
25-05-2009, 00:49
"Thank joeee Jowww Rogannn"

Dat Machida een lastige vechter als Evans zo weg zet zegt wat over de man, ik denk dat hij de titel nog lang bij zich gaat houden.

tom l
25-05-2009, 01:11
Laffe stijl?! Ik denk dat jij niet erg veel weet van Martial Arts, laat staan Mixed Martial Arts. Volgens mij vindt jij Bar Brawling het enige echte vechten, niet?! :rolleyes:


x1000!!!! Word een beetje gek van mensen die Machida laf noemen. Dus je bent laf als je niet 'toe to toe' zoals een 'echte man' een slugfest aangaat waarbij je 50 procent kans hebt om zelf KO te gaan?

Machida is gewoon slim en laat zich niet leiden door zijn emoties om onnodige risico's aan te gaan en te beginnen brawlen. Hij raakt, maar wordt niet geraakt, en als hij bloed en zwakte ruikt gaat hij wel 100 procent voor de kill, zonder fouten te maken. Dat vind ik niet laf, dat is juist waar vechtsport om gaat. Ik heb met open mond zitten kijken hoe Machida het gevecht van begin tot einde domineerde en hoe hij kon inkomen met die technische combo's en dan terug kon verdwijnen als Evans reageerde. Machida is welgeteld 2x geraakt door Evans in heel de match en slaagt er toch in om hem op het einde KO te slagen... Hoe kan je dat nu niet indrukwekkend vinden?!!??? Evans leek wel een beginner.

Brawlen en altijd naar voren toe vechten mag dan spectaculair zijn om naar te kijken en getuigen van een 'vechtershart', slim is het niet altijd en om het gevecht te winnen is het een pak minder effectief als Machida's stijl. Ik denk dat er nog veel 'moedige echte venten' gaan verliezen van deze 'lafaard'. Rampage en Wanderlei (die de machida haters op dit forum waarschijnlijk niet 'laf' vinden) hebben volgens mij alleszins geen kans tegen Machida.


WAR MACHIDA!

Vitor Belfort
25-05-2009, 09:08
http://www.mixfight.nl/forum/picture.php?albumid=57&pictureid=262

Tony
25-05-2009, 09:18
lol we konden erop wachten :p

Remco
25-05-2009, 10:45
Wat een killer!!! Ik heb enorm genoten.

Laf? Get out of here!!!

Tony
25-05-2009, 10:49
Laffe stijl?! Ik denk dat jij niet erg veel weet van Martial Arts, laat staan Mixed Martial Arts. Volgens mij vindt jij Bar Brawling het enige echte vechten, niet?! :rolleyes:

Ik denk dat je Enamer hierbij tekort doet.. zover ik weet traint hij zelf ook (bjj in ieder geval.. maar volgens mij ook MMA)

Denk dat hij het hier een beetje verkeerd verwoordt...

Tony
29-05-2009, 18:00
MAchida-Evans Rocky Edit

http://i42.tinypic.com/lkw42.gif

Hanuman
29-05-2009, 19:37
ik weet niet of deze al gepost is :
YouTube - Fresh Prince of UFC (http://www.youtube.com/watch?v=xtiirXe87jg)


Ik vond Rashad zijn strategie echt mislukt, hoe hij zo naar voor liep terwijl hij tevergeefs probeerde stoten, dat kon nooit lukken tegen Machida.

Sendur
29-05-2009, 19:41
ik weet niet of deze al gepost is :
YouTube - Fresh Prince of UFC (http://www.youtube.com/watch?v=xtiirXe87jg)


Ik vond Rashad zijn strategie echt mislukt, hoe hij zo naar voor liep terwijl hij tevergeefs probeerde stoten, dat kon nooit lukken tegen Machida.


Haha Lol lache filmpje.

123trisweat
31-05-2009, 20:31
Machida bij terugkomst in brasil (vanaf min.5)
YouTube - CHEGADA DE LYOTO MACHIDA EM BELÉM DO PAR� (http://www.youtube.com/watch?v=BwsHhBSVXWk)

dietrik
31-05-2009, 20:45
Wat een helden onthaal, mooi om te zien.

Jeru
31-05-2009, 21:05
Super! Wat een onthaal. Zie ik in Nederland nog niet zo snel gebeuren.
Dat jochie dan ook in het begin: kampioen voor de toekomst :)

dirk5
31-05-2009, 21:08
haha, vet hoor.

zouden ze dit ook doen als Shogun hem nu van Machida afpakt? ;)