PDA

View Full Version : IT'S SHOWTIME ArenA 2009 - RTL 7 aflevering 2



It's Showtime
25-05-2009, 16:13
Vanavond om 23:00 uur is op RTL 7 het volgende te zien van IT'S SHOWTIME in de Amsterdam ArenA, 16 mei jl.:

* Terugblik van Badr Hari en Sem Schilt op hun partij;
* Melvin Manhoef vs Stefan Leko;
* Gago Drago vs William Diender;

Hoogtepunten van:
* Giorgio Petrosyan vs Faldir Chahbari;
* Shane Campbell vs Joerie Mes;
* Sem Braan vs Imro Main

Veel kijkplezier!

Met sportieve groet,

European Fighting Network

Italian*Berlusconi*
25-05-2009, 17:07
jammer van de hoogte punten ipv de hele partijen (gelukkig zenden ze iets uit ipv niets)... Had Braan vs Main wel even in zn geheel terug willen zien op tv kwaliteit ipv opgenomen met een handheld die ik op youtube had gezet.
Thanks! wij gaan weer kijken!

Italian*Berlusconi*
25-05-2009, 17:07
editje...
ging weer is dubbel...

Jeru
25-05-2009, 20:18
Mooi dat ze iets uitzenden, maar inderdaad hoogtepunten zit ik persoonlijk niet echt op te wachten.

blackadder
26-05-2009, 00:05
WTF???? Voetbal????:twak::boos:

blackadder
26-05-2009, 00:12
AAAAAHHHH!!!! Sodeflikker op met dat kutvoetbal!!!! Laat Fortuna maar lekker in de stront zakken!!!!! Weer een club minder!!!! Hoe meer weg hoe liever!!! Ik wil knokken knijken!!!!:twak::twak::twak::twak::twak::twak:

blackadder
26-05-2009, 00:18
Eindelijk!!! :D
Was al bang dat dat fucking kutvoetbal ervoor in de plaats kwam.

TheSpeaker
26-05-2009, 01:38
Maar ff serieus he.. Ik zat op het puntje van mn stoel om de partij van Faldir te zien.. Krijg ik em ff ge fast forward.. Ik weet dat Faldir en Petroysan Fast zijn maar dit was me wel heel erg snel.. wel jammer

mokumnised
26-05-2009, 01:54
Mes is echt weer helemaal terug haalt zijn tegenstander er heel uitgekiend uit, zet een mooie reeks neer zo!

Diender blijft ook genieten wat een knokker is dat

De man van 14K
26-05-2009, 10:40
Leuk om te zien maar doe het in het vervolg ala Eurosport Fightclub.
Graag met Fred Royers en zonder die Maijer. Die gozer heeft er werkelijk GEEN kijk op.
Gelukkig zit Edwin van Os erbij, die kan best aardig commentaar geven. (Hij zat zich zo te horen ook echt op te vreten bij die slechte partij van Drago)
Ik had ook meer het gevoel reclame te zitten kijken dan vechtsport.

Remco
26-05-2009, 11:47
Wanneer wordt Souwer uitgezonden?

leo oldenburger
26-05-2009, 11:52
Graag met Fred Royers en zonder die Maijer.

Nou, als RTL maar van Fred afblijt. Fred is van ONS!!!!!!!!!!!!!:)

Karel
26-05-2009, 11:54
Wanneer wordt Souwer uitgezonden?

volgende week is souwer te zien

ik weet niet of het kwam dat alleen de highlights te zien waren maar die fastforward-partijen had ik toch wel graag in het geheel willen zien, in ieder geval die van petrosyan

blackadder
26-05-2009, 12:11
Komt Ngimbi vs Schneidmiller er ook op?

Kingster
26-05-2009, 12:41
Nou, als RTL maar van Fred afblijt. Fred is van ONS!!!!!!!!!!!!!:)


:thup:

Wanneer gaat sbs6 weer iets uitzenden?

Donjopie
26-05-2009, 12:49
gvd ik zat met de schotel te kijken......en door dat kl:twak:te weer viel mn beeld weg :boos:

leo oldenburger
26-05-2009, 13:08
:thup:

Wanneer gaat sbs6 weer iets uitzenden?


Op 13 juli is de K1 MAX Final8. Een uitzenddatum is er nog niet, maar dat wordt op SBS6 het volgende evenement dat we gaan uitzenden. Voor op de site, 6fight.nl, zijn we nog bezig om voor die tijd iets geweldigs uit te zenden. Als dát lukt.......

Justinian
26-05-2009, 13:11
Op 13 juli is de K1 MAX Final8. Een uitzenddatum is er nog niet, maar dat wordt op SBS6 het volgende evenement dat we gaan uitzenden. Voor op de site, 6fight.nl, zijn we nog bezig om voor die tijd iets geweldigs uit te zenden. Als dát lukt.......
Thanks voor de info Leo!

payap
26-05-2009, 13:21
Nou, als RTL maar van Fred afblijt. Fred is van ONS!!!!!!!!!!!!!:)

Houden zo leo! Fred is the Best!

JeMalleMoer
26-05-2009, 13:35
Leuk om te zien maar doe het in het vervolg ala Eurosport Fightclub.
Graag met Fred Royers en zonder die Maijer. Die gozer heeft er werkelijk GEEN kijk op.
Gelukkig zit Edwin van Os erbij, die kan best aardig commentaar geven. (Hij zat zich zo te horen ook echt op te vreten bij die slechte partij van Drago)
Ik had ook meer het gevoel reclame te zitten kijken dan vechtsport.

Ik had het idee dat Drago vrij snel last had van zijn benen door zijn recente partij tegen Sato. Want die sato geeft me ook een partijtje lowkicks.


En voor de mensen van RTL7 en of Showtime!!! Kunnen jullie de volledige partijen aub ander wel op RTL gemist of zoiets dergelijks plaatsen. Dat lijkt me niet zo ingewikkeld. Dank u.

Anderson
26-05-2009, 13:51
Dit zou ik graag willen zien.

Champions of Champions II - Montego Bay (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=91617)

WMC wereld titel partijen en er zijn ook nog veel Nederlanders die meedoen. Spong, Mosab Amrani, Pique, Simson.

blackadder
26-05-2009, 14:55
Op 13 juli is de K1 MAX Final8. Een uitzenddatum is er nog niet, maar dat wordt op SBS6 het volgende evenement dat we gaan uitzenden. Voor op de site, 6fight.nl, zijn we nog bezig om voor die tijd iets geweldigs uit te zenden. Als dát lukt.......
Zolang het maar geen voetballen is.;)
Hoewel. Knokkende hooligan firms hebben ook wel entertainment waarde.

ZakKa!
26-05-2009, 14:59
Op 13 juli is de K1 MAX Final8. Een uitzenddatum is er nog niet, maar dat wordt op SBS6 het volgende evenement dat we gaan uitzenden. Voor op de site, 6fight.nl, zijn we nog bezig om voor die tijd iets geweldigs uit te zenden. Als dát lukt.......

Je maakt me zo nieuwgierig, Leo! Hehe bedankt voor de info.Fred Royers is trouwens inderdaad de beste, lekker bij sbs6 houden.

De man van 14K
26-05-2009, 16:44
Zeker goed om Fred er bij te houden. Ik vond het echt dramatisch om zo een k1 Arena over 3 weken verspreid te moeten kijken.
Het commerciele aspect wordt mij teveel uitgenut..

Sendur
26-05-2009, 16:55
Dit zou ik graag willen zien.

Champions of Champions II - Montego Bay (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=91617)

WMC wereld titel partijen en er zijn ook nog veel Nederlanders die meedoen. Spong, Mosab Amrani, Pique, Simson.

nou nederlanders hehe