PDA

View Full Version : Gekwijl en napraaterij op rtl7..........



Jamila
25-05-2009, 22:13
Natuurlijk moeten we blij zijn dat ook rtl7 aandacht geeft aan de kickbox sport. Ik irriteerde me alleen aan het napraten van de tv presentator die echt nog niet veel afweet van het kickboxen. Ik vind het jammer dat Bonjasky die wel expert is met hem mee praatte.
Nix af doende van de overwinning van Badr maar, een K.O. was het niet. Nadat de tv presentator riep wat een K.O. zege stamelde Remy hem na " JA HIJ GING ECHT K.O., HIJ GING GOEDD K.O."
Misschien dacht Remy als ik nou is even goed me best doe voor Badr zal hij misschien de volgende keer wat liever tegen me doen en niet zo gemeen zijn. Badr Hari de Lance Armstrong van het kickboxen probeer eerst maar 1 k-1 titel te pakken en geniet verlopig maar van de SHOW titel ....................

Forum broeders by the way ik heb een orange belt, ik zie jullie felicitaties tegemoet.............

Loveeeeeeeeeeeeeeee Youuuuuuuuuuuu .....


Gr, Jamila:thup:

Jamila
25-05-2009, 22:25
....in ieder geval gefeliciteerd met de orange belt,
die heb je echt wel verdiend, reps hiervoor....


Dank je wel Roy je bent de eerste ...............


Gr, Jamila:thup:

Gary
25-05-2009, 22:26
Gefeliciteerd met je oranje band meid! Me dag was een beetje kut, maar toen ik dat las was ik weer helemaal top, geeft mij ook weer doelen om naar toe te werken in me leven. Ik vroeg me trouwens af hé.. trainen ze bij golden glory nou ook met elektriciteit en metaal?

De man van 14K
25-05-2009, 22:26
Die commentator is ruk.Bonjasky is een baas.
Niet zo lopen janken.

J_roen
25-05-2009, 22:34
He bah weer zon topic. Ik vond dat Sem wel degelijk goed *neerging* denk niet dat hij nog wist wat links en rechts was op dat moment.

Jamila
25-05-2009, 22:36
Tuurlijk Roy maar ik heb het over de tv presentator die met Remy in gesprek ging die " zonnebank gebruinde krullebol" die weet echt duidelijk niets van kickboxen. Bij 6 tellen stond Sem alweer over eind en met 8 tellen stond klaar. Jopie besloot om Sem niet verder te laten gaan, een echte K.O. vond ik meer toen Badr neerging op de Dynamite Show waar Badr ging liggen en langer dan 10 sec. weg was.

Ik vond de reactie van Bonjasky ""Hij ging echt K.O., hij ging goed K.O." een tikkeltje overdreven en overtrokken.


Gr, Jamila:thup:

Jamila
25-05-2009, 22:47
Natuurlijk ging hij neer en was het een overrompeling maar hij ging gewoon niet zwaar K.O. daarbij heeft Sem zelf nog na de wedstrijd zijn commentaar gegeven en daar wil ik ook niet helemaal aan voorbij gaan. Badr heeft de it's showtime titel en Sem de Super Heavyweight Title.

Misschien een leuk nieuwtje Japan heeft gevraagd voor de rematch Super Heavyweight Title nog steeds in Sem's bezit.


Gr, Jamila:thup:

TOON
25-05-2009, 22:48
top meid! orange belt! ga zo door!!

TOON
25-05-2009, 22:49
Misschien een leuk nieuwtje Japan heeft gevraagd voor de rematch Super Heavyweight Title nog steeds in Sem's bezit.


Gr, Jamila:thup:

mooi!!! Sem gaat de rematch zekers winnen....ben ik net zo zeker van als dat ie in de arena van badr ging winnen ;)

ICON
25-05-2009, 22:49
Natuurlijk moeten we blij zijn dat ook rtl7 aandacht geeft aan de kickbox sport. Ik irriteerde me alleen aan het napraten van de tv presentator die echt nog niet veel afweet van het kickboxen. Ik vind het jammer dat Bonjasky die wel expert is met hem mee praatte.
Nix af doende van de overwinning van Badr maar, een K.O. was het niet. Nadat de tv presentator riep wat een K.O. zege stamelde Remy hem na " JA HIJ GING ECHT K.O., HIJ GING GOEDD K.O."
Misschien dacht Remy als ik nou is even goed me best doe voor Badr zal hij misschien de volgende keer wat liever tegen me doen en niet zo gemeen zijn. Badr Hari de Lance Armstrong van het kickboxen probeer eerst maar 1 k-1 titel te pakken en geniet verlopig maar van de SHOW titel ....................

Forum broeders by the way ik heb een orange belt, ik zie jullie felicitaties tegemoet.............

Loveeeeeeeeeeeeeeee Youuuuuuuuuuuu .....


Gr, Jamila:thup:

ochhhh toch....weer een beetje gefrustreerd als je cluppie verloren heeft??....

Richelieu
25-05-2009, 22:50
Tuurlijk Roy maar ik heb het over de tv presentator die met Remy in gesprek ging die " zonnebank gebruinde krullebol" die weet echt duidelijk niets van kickboxen. Bij 6 tellen stond Sem alweer over eind en met 8 tellen stond klaar. Jopie besloot om Sem niet verder te laten gaan, een echte K.O. vond ik meer toen Badr neerging op de Dynamite Show waar Badr ging liggen en langer dan 10 sec. weg was.

Ik vond de reactie van Bonjasky ""Hij ging echt K.O., hij ging goed K.O." een tikkeltje overdreven en overtrokken.


Gr, Jamila:thup:

Tja, hij heeft een leuke deal met RTL. Als Bas nu eens zorgd dat bijv een Mixfight reporter daar eens aan de bak kan komen als commentator/intervieuwer komt het wel goed :)

cholitzu
25-05-2009, 23:01
Natuurlijk moeten we blij zijn dat ook rtl7 aandacht geeft aan de kickbox sport. Ik irriteerde me alleen aan het napraten van de tv presentator die echt nog niet veel afweet van het kickboxen. Ik vind het jammer dat Bonjasky die wel expert is met hem mee praatte.
Nix af doende van de overwinning van Badr maar, een K.O. was het niet. Nadat de tv presentator riep wat een K.O. zege stamelde Remy hem na " JA HIJ GING ECHT K.O., HIJ GING GOEDD K.O."
Misschien dacht Remy als ik nou is even goed me best doe voor Badr zal hij misschien de volgende keer wat liever tegen me doen en niet zo gemeen zijn. Badr Hari de Lance Armstrong van het kickboxen probeer eerst maar 1 k-1 titel te pakken en geniet verlopig maar van de SHOW titel ....................

Forum broeders by the way ik heb een orange belt, ik zie jullie felicitaties tegemoet.............

Loveeeeeeeeeeeeeeee Youuuuuuuuuuuu .....


Gr, Jamila:thup:




Pot verwijt de ketel....:thup:

Jamila
25-05-2009, 23:02
Dat me cluppie verloren heeft in arena is zeker maar, dat ik er gefrustreerd over ben kun je niet zeggen maar, ik was er wel ziek van. Een oud gezegde zegt we verloren een slag maar nog niet de oorlog.

De echte prijzen gaan nog verdeeld worden, uiteindelijk is de k/1 titel de mooiste.


Gr, Jamila:thup:

blazin.arr0w::::
25-05-2009, 23:07
Ik irriteerde me alleen aan




Ik vond de reactie ... een tikkeltje overdreven en overtrokken.

Goh, klinkt bekend in de oren ;)

blazin.arr0w::::
25-05-2009, 23:09
Oranje is, by the by, dan wel weer een goede prestatie. Reps

T15Boxing
25-05-2009, 23:27
Remy had helemaal gelijk en had dezelfde reactie als alle fans.

Respect tussen Badr en Remy groeit nu wel. We zagen Badr zijn hand al schudden nadat Remy Alistair Overeem versloeg, en nu is het andersom met Schilt en Badr. "The enemy of my enemy is my friend." zei iemand hier al eerder.

leks
26-05-2009, 00:17
Los van wat iedereen hier nou precies van vind, ik vond het behoorlijk amateuristich dat het uittellen van Sem niet goed in beeld werd gebracht, eigenlijk belachelijk slecht.

T15Boxing
26-05-2009, 00:48
Haha ALWEER een herhaling op RTL7 nu. Dat is wel nice, mooie exposure.

mokumnised
26-05-2009, 01:09
vond je Sem's "Badr had gewoon mazzel" geen bullshit dan?

Dat word voor 't gemak even over het hoofd gezien, maar dat verrast je toch niet?
Bij een topic waar GG niet lekker uit de verf komt straalt Jamila door afwezigheid.






die " zonnebank gebruinde krullebol"

...is in ieder geval erg enthousiast en het gebrek aan know-how word goed opgevangen door Remy en het live commentaar van Edwin van Os, daarbij nogmaals liever dit dan helemaal niets.
Het programma levert imo een goede bijdrage de sport naar een hoger plan te brengen.

Ik ben er verder erg blij mee dat de sport steeds meer de aandacht krijgt de het verdiend.


Hahaha, de frustratie druipt er nou wel echt van af.

...yep! en dit dan typen...


Dat me cluppie verloren heeft in arena is zeker maar, dat ik er gefrustreerd over ben kun je niet zeggen



mwa....Je woorden zeggen toch echt wat anders.
Commentaar hebben op de kickboks knowhow van een presentator, terwijl je zelf post zonder ook maar een spoortje neutraliteit te tonen.
Mooi dat je fan bent en dat je de kans krijgt dicht op het vuur te zitten, maar dit slaat wel een beetje door, je had dit echt niet gepost als zo lyrisch waren geweest wanneer Sem had gewonnen.

Nogmaals, reageer ook maar eens in topics waar gg er niet zo goed af komt, dat doe je nooit of zeer sporadisch en laten we niet vergeten dat je jezelf belachelijk gemaakt hebt door Yvel voor ''chicken shit'' uit te maken.

En dan nu deze post weer, nooit wat van jouw hand gelezen over de presentatie op rtl-7 terwijl het al een tijdje op de buis is, dan heeft GG een paar mindere resultaten en ja hoor.. daar ben je dan......maar je bent niet gefrustreerd.

Beetje jammer.

Illest
26-05-2009, 01:17
Goeie beslissing van Joop om 'm niet verder te laten vechten...nog 2 stoten van Badr en Sem zou echt abnormaal zwaar gestrekt gaan..

reps voor Joop..

en Jamila....je laat jezelf wel kennen hoor....

Remy en die andere knakker valt echt niks te verwijten....ik proef toch wel een beetje frustratie...of irritatie...wat jij wilt...

maar goed, dat hebben heel veel leden nou ook met jouw posts....


life's bitch, then you die...deal with it....


O ja,












:thup:

groetjes Illest

lopez86
26-05-2009, 02:29
Jamila reageert toch nooit op negatieve reacties, dus verspil geen moeite.
Sem ging KO en dat vond ik heel jammer want ik had hem déze overwinning echt gegund, want die man verdiend zoveel meer credit dan hij krijgt.
Maar Jamila, je weet er weer een negatief dasje omheen te doen.
Wees maar trots op je oranje belt, die je bereikt hebt door (voornamelijk) een keybord ridder te zijn.
Ga zo door!

jan sensei kyokushin
26-05-2009, 07:49
Osu gefeliciteerd met je oranjebelt Jamila
je bent op de goede weg met de juiste instelling en spirit van het martial-arts-budo ga zo door krijgstertje

BIG OSU

Respect !!!

MrLoverrr
26-05-2009, 10:16
Dat word voor 't gemak even over het hoofd gezien, maar dat verrast je toch niet?
Bij een topic waar GG niet lekker uit de verf komt straalt Jamila door afwezigheid.







...is in ieder geval erg enthousiast en het gebrek aan know-how word goed opgevangen door Remy en het live commentaar van Edwin van Os, daarbij nogmaals liever dit dan helemaal niets.
Het programma levert imo een goede bijdrage de sport naar een hoger plan te brengen.

Ik ben er verder erg blij mee dat de sport steeds meer de aandacht krijgt de het verdiend.



...yep! en dit dan typen...



mwa....Je woorden zeggen toch echt wat anders.
Commentaar hebben op de kickboks knowhow van een presentator, terwijl je zelf post zonder ook maar een spoortje neutraliteit te tonen.
Mooi dat je fan bent en dat je de kans krijgt dicht op het vuur te zitten, maar dit slaat wel een beetje door, je had dit echt niet gepost als zo lyrisch waren geweest wanneer Sem had gewonnen.

Nogmaals, reageer ook maar eens in topics waar gg er niet zo goed af komt, dat doe je nooit of zeer sporadisch en laten we niet vergeten dat je jezelf belachelijk gemaakt hebt door Yvel voor ''chicken shit'' uit te maken.

En dan nu deze post weer, nooit wat van jouw hand gelezen over de presentatie op rtl-7 terwijl het al een tijdje op de buis is, dan heeft GG een paar mindere resultaten en ja hoor.. daar ben je dan......maar je bent niet gefrustreerd.

Beetje jammer.

X2

Justinian
26-05-2009, 11:50
Ontopic blijven mensen.

Sendur
26-05-2009, 12:00
Natuurlijk moeten we blij zijn dat ook rtl7 aandacht geeft aan de kickbox sport. Ik irriteerde me alleen aan het napraten van de tv presentator die echt nog niet veel afweet van het kickboxen. Ik vind het jammer dat Bonjasky die wel expert is met hem mee praatte.
Nix af doende van de overwinning van Badr maar, een K.O. was het niet. Nadat de tv presentator riep wat een K.O. zege stamelde Remy hem na " JA HIJ GING ECHT K.O., HIJ GING GOEDD K.O."
Misschien dacht Remy als ik nou is even goed me best doe voor Badr zal hij misschien de volgende keer wat liever tegen me doen en niet zo gemeen zijn. Badr Hari de Lance Armstrong van het kickboxen probeer eerst maar 1 k-1 titel te pakken en geniet verlopig maar van de SHOW titel ....................

Forum broeders by the way ik heb een orange belt, ik zie jullie felicitaties tegemoet.............

Loveeeeeeeeeeeeeeee Youuuuuuuuuuuu .....


Gr, Jamila:thup:


Geloof me dat Badr wel 1 of meer K-1 Titels gaat pakken, en geloof me dat het niet op dezelfde fucking SAAIE manier gaat zoals Sem ze heeft gepakt.

Ik ben geen Badr fan maar zie hem liever knokken dan Sem.
Ben totaal geen fan van die saaie Sem Schildt stijl.

Il Loco
26-05-2009, 12:00
Natuurlijk moeten we blij zijn dat ook rtl7 aandacht geeft aan de kickbox sport. Ik irriteerde me alleen aan het napraten van de tv presentator die echt nog niet veel afweet van het kickboxen. Ik vind het jammer dat Bonjasky die wel expert is met hem mee praatte.
Nix af doende van de overwinning van Badr maar, een K.O. was het niet. Nadat de tv presentator riep wat een K.O. zege stamelde Remy hem na " JA HIJ GING ECHT K.O., HIJ GING GOEDD K.O."
Misschien dacht Remy als ik nou is even goed me best doe voor Badr zal hij misschien de volgende keer wat liever tegen me doen en niet zo gemeen zijn. Badr Hari de Lance Armstrong van het kickboxen probeer eerst maar 1 k-1 titel te pakken en geniet verlopig maar van de SHOW titel ....................

Forum broeders by the way ik heb een orange belt, ik zie jullie felicitaties tegemoet.............

Loveeeeeeeeeeeeeeee Youuuuuuuuuuuu .....


Gr, Jamila:thup:

Gefeliciteeerd meid, nu kun je zo de legende Richard Vos oprollen.!:thup:

Sendur
26-05-2009, 12:02
Goeie beslissing van Joop om 'm niet verder te laten vechten...nog 2 stoten van Badr en Sem zou echt abnormaal zwaar gestrekt gaan..

reps voor Joop..

en Jamila....je laat jezelf wel kennen hoor....

Remy en die andere knakker valt echt niks te verwijten....ik proef toch wel een beetje frustratie...of irritatie...wat jij wilt...

maar goed, dat hebben heel veel leden nou ook met jouw posts....


life's bitch, then you die...deal with it....


O ja,












:thup:

groetjes Illest



x2

JeMalleMoer
26-05-2009, 13:46
een tikkeltje overdreven en overtrokken.


Gr, Jamila:thup:

Heb je het hier over de reactie van Sem Schilt na de partij? Want als het iemand hier niet bepaald sportief reageerde was sem het wel.

NielsN
26-05-2009, 14:32
Heb je het hier over de reactie van Sem Schilt na de partij? Want als het iemand hier niet bepaald sportief reageerde was sem het wel.

Ik ben verder helemaal niet geinteresseerd in de mening van Jamila, maar die opmerking van Sem wordt een beetje uit zijn verband getrokken, vind ik.

Hij zat nog na te zweten, was natuurlijk enorm teleurgesteld en pissed, en dan wordt hem om een reactie gevraagd. Zoals ik het hoorde bedoelde hij veel meer dat Badr hem te pakken had, maar dat het hem geen tweede keer zou lukken. Meer zoiets van "ik heb me nu laten verrassen, maar dat betekent nog niet dat hij beter is". En verder geeft ie gewoon toe dat hij geklopt is.

En dat mag hij gewoon vinden. Ik vind Schilt altijd erg respectvol naar iedereen.

Maar goed... Dat heeft verder met deze verdere discussie weinig te maken, denk ik.

dietrik
26-05-2009, 14:36
Ik ben verder helemaal niet geinteresseerd in de mening van Jamila, maar die opmerking van Sem wordt een beetje uit zijn verband getrokken, vind ik.

Hij zat nog na te zweten, was natuurlijk enorm teleurgesteld en pissed, en dan wordt hem om een reactie gevraagd. Zoals ik het hoorde bedoelde hij veel meer dat Badr hem te pakken had, maar dat het hem geen tweede keer zou lukken. Meer zoiets van "ik heb me nu laten verrassen, maar dat betekent nog niet dat hij beter is". En verder geeft ie gewoon toe dat hij geklopt is.

En dat mag hij gewoon vinden. Ik vind Schilt verder altijd erg respectvol naar iedereen.

Maar goed... Dat heeft verder met deze verdere discussie weinig te maken, denk.

x2


Voor de rest is de bijdrage van Jankmilla weer een zeikpost van de bovenste plank.

TOON
26-05-2009, 14:57
Ik ben verder helemaal niet geinteresseerd in de mening van Jamila, maar die opmerking van Sem wordt een beetje uit zijn verband getrokken, vind ik.

Hij zat nog na te zweten, was natuurlijk enorm teleurgesteld en pissed, en dan wordt hem om een reactie gevraagd. Zoals ik het hoorde bedoelde hij veel meer dat Badr hem te pakken had, maar dat het hem geen tweede keer zou lukken. Meer zoiets van "ik heb me nu laten verrassen, maar dat betekent nog niet dat hij beter is". En verder geeft ie gewoon toe dat hij geklopt is.

En dat mag hij gewoon vinden. Ik vind Schilt altijd erg respectvol naar iedereen.

Maar goed... Dat heeft verder met deze verdere discussie weinig te maken, denk ik.

x100!

spacebox
26-05-2009, 16:10
Ik ben verder helemaal niet geinteresseerd in de mening van Jamila, maar die opmerking van Sem wordt een beetje uit zijn verband getrokken, vind ik.

Hij zat nog na te zweten, was natuurlijk enorm teleurgesteld en pissed, en dan wordt hem om een reactie gevraagd. Zoals ik het hoorde bedoelde hij veel meer dat Badr hem te pakken had, maar dat het hem geen tweede keer zou lukken. Meer zoiets van "ik heb me nu laten verrassen, maar dat betekent nog niet dat hij beter is". En verder geeft ie gewoon toe dat hij geklopt is.

En dat mag hij gewoon vinden. Ik vind Schilt altijd erg respectvol naar iedereen.

Maar goed... Dat heeft verder met deze verdere discussie weinig te maken, denk ik.


Ja vind ik ook, het zijn twee top vechters en zo een reatie is wel begrijpelijk Vooral die nee van Sem

"Dan weet je ook dat het over is na twee tikken" NEE :D

Het word nog wat als ze weer tegen elkaar vechten Ik kijk er al weer naar uit!!

luc verheije
26-05-2009, 16:53
hey jamila gefeliciteert met je oranje band tja het zat ons cluppie inderdaat niet mee jammer gewoon er weer hard tegen aan de volgende keer.

Mephisto
26-05-2009, 22:01
Vind dat Jamila genoeg complimenten aan het andere kamp heeft gegeven.....
....misschien niet gelezen, maar is wel gebeurd!

Two wrongs don't make a right... je mag voor je mening uitkomen maar voor mij blijft het stemmingmakerij

Schrijffouten zijn bitches ouwe ;)

Ik denk dat Remy goed bezig is, presenteert op RTL, komt bij "dit was 't nieuws", het lijkt mij dat hij nu al serieus bezig is met zijn carrière na het kickboksen en is daarbij, intelligent en welbesproken, nog eens de beste ambassadeur voor onze sport die je kan wensen.

Ik vond zijn commentaar goed en enthousiast, duidelijk een liefhebber van de sport zonder rancune jegens "anderen"

m.g
27-05-2009, 01:39
Ik vind het hele It's showtime gebeuren slecht, het commentaar is erg pro it's showtime vechters, en dat terwijl een commentator juis objectief moet zijn. Maar Edwin van Os heeft nog wat te leren wie weet word het wel beter.

Donjopie
27-05-2009, 09:33
Ik denk dat Remy goed bezig is, presenteert op RTL, komt bij "dit was 't nieuws", het lijkt mij dat hij nu al serieus bezig is met zijn carrière na het kickboksen en is daarbij, intelligent en welbesproken, nog eens de beste ambassadeur voor onze sport die je kan wensen.

Ik vond zijn commentaar goed en enthousiast, duidelijk een liefhebber van de sport zonder rancune jegens "anderen"

ook ik ben het daar helemaal mee eens.
in zijn commentaar hoor je dat hij respect heeft voor zijn collega's, respect heeft dat tegenstanders/collega's 100% fit in de ring tegenover je staan. en er alles aan gaan doen jouw naar de grond te krijgen, en daarna samen een sappie drinken, en moppen tappen.

micha
27-05-2009, 12:00
ik vond het commentaar echt bagger. Er is maar 1 fred Roijers|!

Ach ja GG heeft verloren in de Arena (op Sylvana na dan) maar vorig jaar was het precies andersom. Goed voor de verhoudingen en nu is iedereen weer scherp en kijkt al weer vooruit naar de rematches.



Badr vs Sem de rematch wil ik graag zien iig

Jamila
27-05-2009, 13:49
Ik vind Bonjasky zelf ook leuk en het leukst vond ik hem laatst bij het programma "dit was het nieuws" met Jaap van der Wal waarin Bonjasky vertelde dat hij zich 25 gulden heeft laten aftroggelen om een steentje te kopen die hem de overwinning zou schenken, als hij dit steentje in zijn onderbroek deed. Het steentje gaf hem niet kracht om te winnen en hij verloor. Echt grappig ........... Ik heb alleen commentaar op zijn na praten van de presentator en ik had liever gehoord dat hij het nieuwe publiek
( nieuwe toeschouwers ) had uitgelegd dat het 2 downs waren en geen K.O. ( de scheidsrechter beëindigde de partij )

Gr, Jamila:thup:

A-team
27-05-2009, 13:54
Ben ik dan een leek? Dacht dat je 3 downs moest hebben voordat je verloren hebt in 1 ronde ? Als joop hem niet verder laat vechten is het technisch gezien toch wel een KO. Of?

Rougemonkey
27-05-2009, 14:26
Ik vind dat ze alleen de kenners aan het woord moeten laten. Edwin van Os doet het super goed. Laat hem dan lekker alleen verslaggeven.

Die andere dude verpest het alleen voor Edwin. Edwin moet steeds zijn domme opmerkingen recht praten:).

Sendur
27-05-2009, 14:39
Ik vind Bonjasky zelf ook leuk en het leukst vond ik hem laatst bij het programma "dit was het nieuws" met Jaap van der Wal waarin Bonjasky vertelde dat hij zich 25 gulden heeft laten aftroggelen om een steentje te kopen die hem de overwinning zou schenken, als hij dit steentje in zijn onderbroek deed. Het steentje gaf hem niet kracht om te winnen en hij verloor. Echt grappig ........... Ik heb alleen commentaar op zijn na praten van de presentator en ik had liever gehoord dat hij het nieuwe publiek
( nieuwe toeschouwers ) had uitgelegd dat het 2 downs waren en geen K.O. ( de scheidsrechter beëindigde de partij )

Gr, Jamila:thup:

Wat is het verschil? Sem heeft KEI en KEI hard verloren en hij was ook nog eens een slechte verliezer.
K.O of 2 downs hij was gewoon van het padje af en als het langer had geduurt had hij niet meer opgestaan.

Waarom maak je hier uberhaupt een post aan om tegen ons te gaan vertellen dat het een down was?

Ik zit nog niet lang op het forum, maar als ik het goed begrijp post je vaak alleen maar om het goed te praten voor de GG vechters of eenzijdige verslagen te typen met vooral wat gebakken lucht.

JeMalleMoer
27-05-2009, 15:33
Ik vind Bonjasky zelf ook leuk en het leukst vond ik hem laatst bij het programma "dit was het nieuws" met Jaap van der Wal waarin Bonjasky vertelde dat hij zich 25 gulden heeft laten aftroggelen om een steentje te kopen die hem de overwinning zou schenken, als hij dit steentje in zijn onderbroek deed. Het steentje gaf hem niet kracht om te winnen en hij verloor. Echt grappig ........... Ik heb alleen commentaar op zijn na praten van de presentator en ik had liever gehoord dat hij het nieuwe publiek
( nieuwe toeschouwers ) had uitgelegd dat het 2 downs waren en geen K.O. ( de scheidsrechter beëindigde de partij )

Gr, Jamila:thup:

Of bonjasky had moeten zeggen dat het hij genadeloos in elkaar gebeukt is. Dat was pas leuk geweest. :thup:

De man van 14K
27-05-2009, 15:48
Dat was in iedergeval de waardheid geweest...

Bud S
27-05-2009, 16:36
waarin Bonjasky vertelde dat hij zich 25 gulden heeft laten aftroggelen om een steentje te kopen die hem de overwinning zou schenken, als hij dit steentje in zijn onderbroek deed. Gr, Jamila:thup:

nu snap ik waarom ie opgaf na die trap in z'n ballen

Jamila
27-05-2009, 16:49
Ben ik dan een leek? Dacht dat je 3 downs moest hebben voordat je verloren hebt in 1 ronde ? Als joop hem niet verder laat vechten is het technisch gezien toch wel een KO. Of?

Dat klopt het was een T.K.O. het enigste wat mij irriteerde is dat dat Sem niet zoals Bonjasky na praatte, zwaar K.O. is gegaan. Het was een overrompeling van Badr en een goede overwinning voor hem maar, het licht was niet uit bij Sem en dit gaf hij ook aan in zijn intervieuw na de partij. Ik denk ook zelf dat de beslissing juist was van Joop, een K.O. is een K.O. ................ Zwaar K.O. of goed K.O. is slapen :sleep1:

Gr, Jamila:thup:

phranq
27-05-2009, 16:55
Ik vind Bonjasky zelf ook leuk en het leukst vond ik hem laatst bij het programma "dit was het nieuws" met Jaap van der Wal waarin Bonjasky vertelde dat hij zich 25 gulden heeft laten aftroggelen om een steentje te kopen die hem de overwinning zou schenken, als hij dit steentje in zijn onderbroek deed. Het steentje gaf hem niet kracht om te winnen en hij verloor. Echt grappig ........... Ik heb alleen commentaar op zijn na praten van de presentator en ik had liever gehoord dat hij het nieuwe publiek
( nieuwe toeschouwers ) had uitgelegd dat het 2 downs waren en geen K.O. ( de scheidsrechter beëindigde de partij )

Gr, Jamila:thup:

Snap echt niet waar je je druk om maakt, het resultaat blijft hetzelfde.

Gerben Zonderland
27-05-2009, 17:03
Ik vind dat ze alleen de kenners aan het woord moeten laten. Edwin van Os doet het super goed. Laat hem dan lekker alleen verslaggeven.

Die andere dude verpest het alleen voor Edwin. Edwin moet steeds zijn domme opmerkingen recht praten:).

Alleen wel heel erg jammer dat hij niet objectief kan zijn. Want het commentaar in de partrij van Diender vs Drago vond ik echt schandelijk:twak:. Alles wat Drago deed was prachtig en wat Diender deed waren geen punten...:fp:

Jamila
27-05-2009, 17:17
Daar waar de presentator zei in ronde 2 ze zijn nou klaar met het aftasten was Leko al op weg richting 10 harde low kicks die niet geblokt werden door Melvin, onderweg in de 2e ronde liep het aantal op richting de 30. Ik vond trouwens deze partij een hele mooie partij en was Melvin voor mij de grote winnaar van de avond, alleen al door zijn sportiviteit. Ik hoop echt dat deze partij nog een keer over gedaan mag worden. Begrijp me goed het gaat me helemaal niet om de vechters want, zelfs van Badr ben ik fan. Het gaat mij puur om het commentaar van een presentator die zegt het aftasten is voorbij terwijl het in ronde 1 al oorlog was. Het gaat er mij niet om dat GG deze partij ook heeft verloren maar, meer over de mondelinge beeldvorming.

Gr, Jamila:thup:

nila
27-05-2009, 17:41
Het gaat er mij niet om dat GG deze partij ook heeft verloren maar, meer over de mondelinge beeldvorming.
Gr, Jamila:thup:

Iedereen bekijkt het vanuit hun eigen optiek, presentatoren brengen dingen op hun eigen manier en op een manier die het niet vechtsport publiek kan waarderen daarom zitten hun daar, niet voor ons.

Ik ben erg blij dat de sport nu eindelijk exposer krijgt en niet meer gezien wordt al een sport die alleen door criminelen en uitsmijters wordt beheerst. (om een klein voorbeeld te geven, er zijn maar weinig voetbal fans die naar het lul programma van jan derks kijken)

De commercialisering is goed voor de sport en goed voor de vechters hun portemonee aan het einde van het gevecht. En geloof mij de diehard fan en vechters maakt het echt niet uit wie er commentaar geeft als het maar met respect richting de sport wordt gedaan.

Grtz.

Wiseguy
27-05-2009, 18:01
Deze voetbalfan kijkt wel naar het lul programma van johan derksen.

Garcia
27-05-2009, 18:07
Wat een kansloos topic ... ben ik hier nou voor gestopt met fappen ... bekijk 't ga weer verder met fappen ...


fap fap fap

Sendur
27-05-2009, 18:35
Lekker kansloos als de toppicstarter zelf om heir een topic over te maken.

anoniem gg
27-05-2009, 19:08
Ik vind dat ze alleen de kenners aan het woord moeten laten. Edwin van Os doet het super goed. Laat hem dan lekker alleen verslaggeven.

Die andere dude verpest het alleen voor Edwin. Edwin moet steeds zijn domme opmerkingen recht praten:).

edwin van os doet het supergoed, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aa

wat een ramp, zelfs bij een begrafenis onderneming zou ik hem niet als commentator zien, geef mij maar fredje en leo oldenburger!

anoniem gg
27-05-2009, 19:09
edwin van os doet het supergoed, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aa

wat een ramp, zelfs bij een begrafenis onderneming zou ik hem niet als commentator zien, geef mij maar fredje en leo oldenburger!

Maar ok, Edwin is wel beter als die persoon die er naast zit!
En heeft er veel verstand van!
Maar commentator is toch wel even wat anders, maar alles beter als de man naast hem!

Jarno
27-05-2009, 19:20
edwin van os doet het supergoed, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aa

wat een ramp, zelfs bij een begrafenis onderneming zou ik hem niet als commentator zien, geef mij maar fredje en leo oldenburger!

Wanneer gaan jij en Heath weer is als commentator zitten??

Glen
27-05-2009, 19:22
edwin van os doet het supergoed, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aa

wat een ramp, zelfs bij een begrafenis onderneming zou ik hem niet als commentator zien, geef mij maar fredje en leo oldenburger!


Maar ok, Edwin is wel beter als die persoon die er naast zit!
En heeft er veel verstand van!
Maar commentator is toch wel even wat anders, maar alles beter als de man naast hem!
Nee, jij klinkt als een kenner op die DVd'tjes van je........
Shit man, ik hoopte zo dat je was verzopen in dat zwembad van je in Thailand.
Gr, Glen:thup:

simtekf1
27-05-2009, 19:41
Vervelend he Jamila als mensen zo doen.
Misschien snap je nu waarom je hier niet bepaald geliefd bent, want je doet precies hetzelfde!!

Je bewijst maar weer eens dat je echt een jankebal bent.

mokumnised
27-05-2009, 19:45
Nee, jij klinkt als een kenner op die DVd'tjes van je........

Inderdaad...

''And a big left punch.... and a big right punch......a big knee.....a big kick....''

...om gek van te worden, geluid vaak genoeg uitgezet.

Sorry, maar dan vind ik het commentaar van Edwin van Os echt een stuk beter én kundiger.
Dat het commentaar van Fred op een hoger niveau staat ben ik het wel mee eens, die humor erbij voegt echt wat toe.
Maar dat is ook logisch na jarenlange ervaring.

Als ik zou moeten kiezen tussen het commentaar van Edwin en Fred zou de keuze op Fred vallen, maar gelukkig hoeven we niet te kiezen en hebben we tegenwoordig meerdere zenders die aandacht aan de sport besteden..laten we daar blij mee zijn.

Voor de rest niet echt chique om Edwin zo onderuit te halen....of dat te proberen, maar goed alles went zullen we maar zeggen.

A.F.
27-05-2009, 20:03
Nee, jij klinkt als een kenner op die DVd'tjes van je........
Shit man, ik hoopte zo dat je was verzopen in dat zwembad van je in Thailand.
Gr, Glen:thup:

lol...:cool2:

Volgens mij is dit wel van toepassing

Narcisme is een term uit de psychologie (http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychologie). Het is een vorm van gedrag dat wordt gekenmerkt door een obsessie (http://nl.wikipedia.org/wiki/Obsessie) met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), egoïsme (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ego%C3%AFsme), dominantie, ambitie en gebrek aan inlevingsvermogen. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist.
Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde (http://nl.wikipedia.org/wiki/Eigenwaarde_%28psychologie%29) en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust (http://nl.wikipedia.org/wiki/Onderbewustzijn), juist weinig zelfwaarde (http://nl.wikipedia.org/wiki/Minderwaardigheidscomplex) en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen. Zodoende vormt het narcisme een belemmering bij de uitoefening van bepaalde publieke functies waarbij anderen worden beoordeeld door de narcist in kwestie.
Om zich te beschermen tegen kritiek heeft een narcist niet veel aandacht voor de mening of het gevoel van anderen en kan zelfs een onderontwikkeld inlevingsvermogen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Empathie) hebben.
Eigenlijk heeft ieder mens wel eens een licht narcistische inslag, maar als iemands gedrag er te sterk door bepaald wordt en er problemen met de omgeving ontstaan, kan er sprake zijn van een psychische aandoening (http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychische_aandoening), bijvoorbeeld een narcistische persoonlijkheidsstoornis (http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcistische_persoonlijkheidsstoornis).
De term narcisme werd voor het eerst gebruikt door Sigmund Freud (http://nl.wikipedia.org/wiki/Sigmund_Freud). Hij noemde het verschijnsel naar de figuur Narcissus (http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcissus_%28mythologie%29) uit de Griekse mythologie (http://nl.wikipedia.org/wiki/Griekse_mythologie). Narcissus wees volgens het verhaal alle romantische avances af en werd als straf verliefd op zijn eigen spiegelbeeld.

anoniem gg
27-05-2009, 20:16
Nee, jij klinkt als een kenner op die DVd'tjes van je........
Shit man, ik hoopte zo dat je was verzopen in dat zwembad van je in Thailand.
Gr, Glen:thup:

Nee ik was net aan het verzuipen toen ik het commentaar hoorde van edwin of beter gezegd zijn collega naast hem!
Maar alles beter als niets en met een beetje oefenen wordt het nog wel eens wat!
Nu doe je weer een aanname REGEL 2, ik heb nooit beweerd dat ik een kenner was, maar bedankt voor het compliment!

anoniem gg
27-05-2009, 20:22
Inderdaad...

''And a big left punch.... and a big right punch......a big knee.....a big kick....''

...om gek van te worden, geluid vaak genoeg uitgezet.

Sorry, maar dan vind ik het commentaar van Edwin van Os echt een stuk beter én kundiger.
Dat het commentaar van Fred op een hoger niveau staat ben ik het wel mee eens, die humor erbij voegt echt wat toe.
Maar dat is ook logisch na jarenlange ervaring.

Als ik zou moeten kiezen tussen het commentaar van Edwin en Fred zou de keuze op Fred vallen, maar gelukkig hoeven we niet te kiezen en hebben we tegenwoordig meerdere zenders die aandacht aan de sport besteden..laten we daar blij mee zijn.

Voor de rest niet echt chique om Edwin zo onderuit te halen....of dat te proberen, maar goed alles went zullen we maar zeggen.

Ik haal Edwin niet onderuit, zeg alleen mijn mening (ok dat met die begrafenis ondernemer was beetje te sarcastisch). En zoals ik al aangaf alles beter als niets of zijn collega. Dat neemt niet weg dat ik het niks vondt, dat is jammer want alles wat MMA en Kickboksen promoot ben ik voor!

Ik heb voor dvd een paar gedaan omdat Bas Rutten Fred en Qudros niet kon, ik heb voor tv 2x Dynamite gedaan in Japan en the Voice vondt mij de beste co-commentator met wie hij ooit had gewerkt, zal wel een hoop geslijm zijn geweest of misschien vondt hij het wel echt geweldig!
Ik kreeg er in iedergeval goed voor betaald en ben dus gelijk daarna weer na Thailand gevlogen em een plons te nemen!

testarossa666
27-05-2009, 20:41
Ik haal Edwin niet onderuit, zeg alleen mijn mening (ok dat met die begrafenis ondernemer was beetje te sarcastisch). En zoals ik al aangaf alles beter als niets of zijn collega. Dat neemt niet weg dat ik het niks vondt, dat is jammer want alles wat MMA en Kickboksen promoot ben ik voor!

Ik heb voor dvd een paar gedaan omdat Bas Rutten Fred en Qudros niet kon, ik heb voor tv 2x Dynamite gedaan in Japan en the Voice vondt mij de beste co-commentator met wie hij ooit had gewerkt, zal wel een hoop geslijm zijn geweest of misschien vondt hij het wel echt geweldig!
Ik kreeg er in iedergeval goed voor betaald en ben dus gelijk daarna weer na Thailand gevlogen em een plons te nemen!

Als ik even REGEL 2 mag negeren zou ik graag op willen merken dat er vast heel veel mensen zijn die zich mateloos irriteren aan dat zelfingenomen toontje van je.

Nou kan ik daar zelf wel redelijk mee omgaan, maar dat je geen mogelijkheid onbenut laat om te laten zien hoe goed de grote Bas Boon is en te pas en te onpas wil vertellen dat je regelmatig in je Thaise zwembad ligt is toch echt een beetje triest aan het worden.

Denk je nou echt dat er nog mensen zijn die niet weten dat alles wat er gebeurt bij GG bepaald wordt door je criminele partner?

Geloof me, iedereen is op de hoogte van het feit dat je de marionet bent van Ron Nyqvist, dus stop a.u.b. met dat verschrikkelijke gebluf!

anoniem gg
27-05-2009, 21:05
Als ik even REGEL 2 mag negeren zou ik graag op willen merken dat er vast heel veel mensen zijn die zich mateloos irriteren aan dat zelfingenomen toontje van je.

Nou kan ik daar zelf wel redelijk mee omgaan, maar dat je geen mogelijkheid onbenut laat om te laten zien hoe goed de grote Bas Boon is en te pas en te onpas wil vertellen dat je regelmatig in je Thaise zwembad ligt is toch echt een beetje triest aan het worden.

Denk je nou echt dat er nog mensen zijn die niet weten dat alles wat er gebeurt bij GG bepaald wordt door je criminele partner?

Geloof me, iedereen is op de hoogte van het feit dat je de marionet bent van Ron Nyqvist, dus stop a.u.b. met dat verschrikkelijke gebluf!

Als je Regel 2 negeert moet je wel op Regel 3 letten en dat is dat je niks persoonlijk moet nemen.
Er zijn ook veel mensen die het blijkbaar heel interessant vinden wat ik heb te vertellen aan het aantal hits te zien! Maar dat is een aanname hoor!
Iemand hier haalde het zwembad aan dat hij dacht (jawel weer een aanname regel 2) dat ik verzopen was, blijkbaar denken heel veel mensen aan mijn welzijn!

Als je naar onze web site gaat, zie je wie er manager zijn en trainer en vechter is nooit geheimzinnig over gedaan.

Nu doe je toch weer een aanname weer regel 2, ben een marrionet van niemand, blijkbaar kun je er dus helemaal niet mee omgaan en doe je de ene aanname naar de andere om weer te eindigen met aanname nummer zoveel: gebluf!

peace

micha
27-05-2009, 21:14
het is weer gezellig hier

Glen
27-05-2009, 21:37
Shit man, ik hoopte zo dat je was verzopen in dat zwembad van je in Thailand.
Gr, Glen:thup:

Oei Bassie, haal je zelf de regels door elkaar.
Aanname (regel 2) en hopen (nog niet genoemd in het boek) zijn twee verschillende dingen...:fp:

anoniem gg
27-05-2009, 21:50
Oei Bassie, haal je zelf de regels door elkaar.
Aanname (regel 2) en hopen (nog niet genoemd in het boek) zijn twee verschillende dingen...:fp:

Je hebt gelijk, maar de rest klopt wel, dat er veel mensen aan mijn welzijn denken en dat jij het woord zwembad in de mond nam, niet ik!

J_roen
27-05-2009, 22:12
Gadver, weer een topic naar de klote geholpen. ookal was/is het een kut topic.

Sem ging neer
Badr won
Sem krijgt de rematch nog wel ergens in de final 8 ofzo

adenane
27-05-2009, 22:17
Helemaal waar wat J_roen zegt! Alleen je vergeet een belangrijk iets....


Sem ging neer
Badr won
Sem krijgt de rematch nog wel ergens in de final 8 ofzo

Sem krijgt weer klop!!!!

anoniem gg
27-05-2009, 22:39
Helemaal waar wat J_roen zegt! Alleen je vergeet een belangrijk iets....



Sem krijgt weer klop!!!!

Dat is regel twee mensen : Aanname

Richelieu
27-05-2009, 22:45
Ontopic blijven aub.

@ Bas: Je vier regels hebben mijns inziens weinig tot niets met deze topic te maken. Als op deze trent wordt doorgeouwehoerd sluit ik de topic!

De man van 14K
27-05-2009, 22:58
Harmen slaat met zijn vuist op tafel (lol)

tom l
27-05-2009, 22:58
Natuurlijk moeten we blij zijn dat ook rtl7 aandacht geeft aan de kickbox sport. Ik irriteerde me alleen aan het napraten van de tv presentator die echt nog niet veel afweet van het kickboxen. Ik vind het jammer dat Bonjasky die wel expert is met hem mee praatte.
Nix af doende van de overwinning van Badr maar, een K.O. was het niet. Nadat de tv presentator riep wat een K.O. zege stamelde Remy hem na " JA HIJ GING ECHT K.O., HIJ GING GOEDD K.O."
Misschien dacht Remy als ik nou is even goed me best doe voor Badr zal hij misschien de volgende keer wat liever tegen me doen en niet zo gemeen zijn. Badr Hari de Lance Armstrong van het kickboxen probeer eerst maar 1 k-1 titel te pakken en geniet verlopig maar van de SHOW titel ....................

Forum broeders by the way ik heb een orange belt, ik zie jullie felicitaties tegemoet.............

Loveeeeeeeeeeeeeeee Youuuuuuuuuuuu .....


Gr, Jamila:thup:

Om een lang verhaal kort te maken: Badr heeft Schilt gesloopt. Schilt had niets in te brengen en werd volledig geowned. Of hij nu 'echt ko' was of 'half ko' doet niet terzake. Heel de wereld heeft kunnen zien hoe Badr de zwaardere, grotere Semmy gesloopt heeft. Punt.

Overigens wel gefeliciteerd met je orange belt. Vooral omdat je ondanks dat je altijd kritiek krijgt van iedereen omdat je alles wat in vechtsportland gebeurt alleen maar bekijkt vanuit het GG vergrootglas, je toch altijd je (enigszins irritante) zegje altijd op dezelfde manier blijft doen. Eigenlijk is die ziekelijke koppigheid en dat gebrek aan realiteitsbesef bijna bewonderenswaardig (bijna).

Sendur
28-05-2009, 09:51
Om een lang verhaal kort te maken: Badr heeft Schilt gesloopt. Schilt had niets in te brengen en werd volledig geowned. Of hij nu 'echt ko' was of 'half ko' doet niet terzake. Heel de wereld heeft kunnen zien hoe Badr de zwaardere, grotere Semmy gesloopt heeft. Punt.

Overigens wel gefeliciteerd met je orange belt. Vooral omdat je ondanks dat je altijd kritiek krijgt van iedereen omdat je alles wat in vechtsportland gebeurt alleen maar bekijkt vanuit het GG vergrootglas, je toch altijd je (enigszins irritante) zegje altijd op dezelfde manier blijft doen. Eigenlijk is die ziekelijke koppigheid en dat gebrek aan realiteitsbesef bijna bewonderenswaardig (bijna).

Mooi gebracht vriend :thup:

Justinian
28-05-2009, 11:49
---Justinian

Ontopic blijven. Volgende die offtopic gaat heeft een ban van een dag te pakken! Dit geldt dus voor iedereen!

Als je wilt klagen over GG of over Jamilla, be my guest, er is een speciaal topic voor geopend (zie GG en aanhang - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=93099)).

---/Justinian

Erkempo
28-05-2009, 12:16
Natuurlijk moeten we blij zijn dat ook rtl7 aandacht geeft aan de kickbox sport. Ik irriteerde me alleen aan het napraten van de tv presentator die echt nog niet veel afweet van het kickboxen. Ik vind het jammer dat Bonjasky die wel expert is met hem mee praatte.
Nix af doende van de overwinning van Badr maar, een K.O. was het niet. Nadat de tv presentator riep wat een K.O. zege stamelde Remy hem na " JA HIJ GING ECHT K.O., HIJ GING GOEDD K.O."
Misschien dacht Remy als ik nou is even goed me best doe voor Badr zal hij misschien de volgende keer wat liever tegen me doen en niet zo gemeen zijn. Badr Hari de Lance Armstrong van het kickboxen probeer eerst maar 1 k-1 titel te pakken en geniet verlopig maar van de SHOW titel ....................

Forum broeders by the way ik heb een orange belt, ik zie jullie felicitaties tegemoet.............

Loveeeeeeeeeeeeeeee Youuuuuuuuuuuu .....


Gr, Jamila:thup:
Jij bent echttt zielig

B3 lik3 M3
28-05-2009, 12:20
Erkempo ligt eruit..

Cave
28-05-2009, 13:05
Ik walg van mezelf maar ik ben bang dat ik me ergens wel in Jamilas gedachtengang kan vinden.

Wat Remy betreft ben ik het oneens met Jamila. Remy is volgens mij aangenomen als zogenaamde 'colour'-commentator en heeft dus de functie om enthousiasme voor partijen op te wekken en wat inside-kennis met het kijkerspubliek te delen.
De presentator mag wat mij betreft wat minder partijdig zijn. Je merkt dat hij te weinig kennis heeft van 'het spelletje' om genuanceerd en onpartijdig te blijven en laat zich snel meetrekken in de richting die Remy aangeeft.

He, gatverdamme.

@Mods: mocht ik nog één keer iets posten waaruit im- of expliciet blijkt dat ik het in z'n geheel, danwel gedeeltelijk, eens ben met Jamila, willen jullie mij dan een ban van een maand geven? ;)

Jamila
28-05-2009, 13:41
Wat betreft GG ben ik blij dat de meeste mensen weten dat Bas Boon niet alleen GG is. Buiten dat het duidelijk op de website staat wie het management is en management inhoud, zijn er zover ik weet nog nooit besluiten genomen zonder trainers en vechters en zelfs bijv. de ouders. Wat de topic aan gaat heb ik al vanaf begin gezegd dat het ging om de onwetendheid van de presentator. Wat mij betreft zou Edwin van Os het ook veel beter alleen doen. Wat mij betreft mag BNN, Vara en welke tv zender dan ook aandacht geven aan de vechtsport.

Gr, Jamila:thup:

Marchant
28-05-2009, 13:50
Forum broeders by the way ik heb een orange belt, ik zie jullie felicitaties tegemoet.............

Loveeeeeeeeeeeeeeee Youuuuuuuuuuuu .....


Gr, Jamila:thup:
http://images.buycostumes.com/mgen/merchandiser/21433.jpg



Gefeliciteerd!

Sendur
28-05-2009, 14:31
Lol @ hierboven.

Btw Jamila: ik vindt het goed dat je posts neerzet maar probeer is een keer iets neutraals te posten i.p.v het in de lucht prijzen van GG of de andere partij af te zeiken.

Justinian
28-05-2009, 14:49
Sendur ligt eruit...

Strange Cutbean
28-05-2009, 15:06
Natuurlijk moeten we blij zijn dat ook rtl7 aandacht geeft aan de kickbox sport. Ik irriteerde me alleen aan het napraten van de tv presentator die echt nog niet veel afweet van het kickboxen. Ik vind het jammer dat Bonjasky die wel expert is met hem mee praatte.
Nix af doende van de overwinning van Badr maar, een K.O. was het niet. Nadat de tv presentator riep wat een K.O. zege stamelde Remy hem na " JA HIJ GING ECHT K.O., HIJ GING GOEDD K.O."
Misschien dacht Remy als ik nou is even goed me best doe voor Badr zal hij misschien de volgende keer wat liever tegen me doen en niet zo gemeen zijn. Badr Hari de Lance Armstrong van het kickboxen probeer eerst maar 1 k-1 titel te pakken en geniet verlopig maar van de SHOW titel ....................

Forum broeders by the way ik heb een orange belt, ik zie jullie felicitaties tegemoet.............

Loveeeeeeeeeeeeeeee Youuuuuuuuuuuu .....


Gr, Jamila:thup:

Dus als Badr van Sem wint is het ineens een SHOW titel?
Ik weet bijna zeker dat als Sem gewonnen had de titel vééééél meer waarde zou hebben.

Justinian
28-05-2009, 15:30
Het is kennelijk nogal moeilijk om ontopic te blijven voor sommige mensen. Er zijn nu twee mensen voor een dag gebanned en ik sluit deze topic nu.