PDA

View Full Version : FightClub presents Slamm!! "New Generation" - Marcanti Amsterdam 28-06-09



Richelieu
26-05-2009, 23:43
Zondag 28 juni laat Slamm!! Events weer in Nederland van zich horen. De afgelopen tijd zijn de vechters van Team Slamm!! veel in het buitenland actief geweest en in dezelfde week vechten er nog drie leden (Rayen Simson, Marco Pique & Mosab Amrani) op Jamaica, het Champions of Champions II gala, op 26 juni.

Slamm!! Events heeft een exclusieve deal met Club Marcanti om daar als thaibokspromotor gala's te hosten en deze lokatie zal wederom er na de vorige editie (Slamm!! "Back to the Oldskool") superstrak uitzien. Nieuw is de overeenkomst met Eurosport (FightClub), want betekend dat de nieuwe generatie vechters die hier te zien is (Ibssa, Kane, Hisken, Tavares) de exposure krijgen die ze verdienen. Vandaar ook de naam van het gala "New Generation"

Aankomend weekend zal voor Anthony Kane en Matthias Ibssa de generale repetitie zijn op Next Generation Warriors III. Kane vecht na een lange afwezigheid in de ring weer een partij, dit maal tegen de kersverse winnaar van het RINGS 4-mans toernooi van Amstelveen, Hicham Boukari die in Utrecht uitkomend voor MTC van Dams een thuiswedstijd vecht. In de Marcanti staat Kane tegen de harde Amsterdammer Cedric Burgzorg van de sportschool Pancration.

Matthias Ibssa draaide op het Slamm!! "Holanda vs Cataluyna" gala een onbelist tegen de sterke Spanjaard Esteban Ramirez van Prisma. Voor Ibssa zal er alles aan gelegen zijn om zijn reputatie te herstellen aangezien sommigen twijvelden aan de kwaliteiten van de Spanjaard. Op NGW III zal Ibssa uitkomen tegen Henry "Superpiele" Akdeniz die uitkomend onder de vleugels van de FFC aan een goede comeback werkt. Na een sterke partij tegen Khalid Bourdif staat hij nu tegen Ibssa, die door velen één van dé talenten van Nederland word gezien. Dat Ibssa er nog een schepje bovenop doet blijkt wel uit het feit dat hij in de Marcanti een partij heeft aangenomen tegen Halim Issaoui (Bully's Gym). Ook Issaoui is een enorm getalenteerde vechter en met deze knalpartij op het programma word de -76 Kg catagarie (ooit de koningsklasse!) weer erg interessant!

Als derde A-klasse partij staat Remco "Hiksen" Hisken van Angelo Gym tegenover Wilson Tavares. Hisken, sinds december 2008 in de A-klasse heeft een tweetal ongelukkige partijen gehad en zijn geplande partij in Thailand ging helaas niet door. Nu staat hij tegenover de Rotterdammer Wilson Tavares die heel wat minder partijen op zijn CV heeft staan, maar steeds weer het publiek weet te verbazen. Zijn discutable verliespartij tegen Karim el Jouharti in Vlaardingen deed destijds een hoop stof opwaaien bij trainer Paszterik. Ook Slamm!! zit potentie in de getalenteerde Tavares en zijn partij tegen Hisken beloofd vuurwerk!

De avond zal worden aangevuld met 4 B, 6 C en een aantal nieuwelingen en jeugdpartijen. Daarover later meer informatie. Slamm!! is nog steeds nog zoek naar een tweetal tegenstanders voor Tyjani Beztati (Pancration, J 11 Jr, 40 Kg) en Jemya Betrain (KB Arnhem/Slamm!!, B 55 Kg)

http://img5.imageshack.us/img5/4263/slammngpostercrop.jpg

http://img5.imageshack.us/img5/9646/slammngflyerachterkantc.jpg

Justinian
26-05-2009, 23:50
Strakke poster en we staan er weer goed op, thanks!

Richelieu
27-05-2009, 09:50
Strakke poster en we staan er weer goed op, thanks!

Niet alleen staan we er goed op, Mixfight.nl is uiteraard aanwezig voor een verslag van de avond in de Marcanti!

Gennep-Spitfire
27-05-2009, 09:51
Mooi!!
Zijn de kaarten al te koop?

Richelieu
27-05-2009, 09:54
Mooi!!
Zijn de kaarten al te koop?

De kaarten zullen spoedig te verkrijgen zijn bij alle deelnemende sportscholen, Aiki Budo in Amsterdam en via de ticketshop van Mixfight.nl

mama
27-05-2009, 09:55
ziet er goed uit. Balen dat we die dag clubkampioenschappen hebben......
Gelukkig komt het verslag hier te staan dus hoeven we niets te missen

FMACH
27-05-2009, 10:21
Very good thing for the future of our sport.

greetings and wish a big success for it.

Cu
Frank

Richelieu
28-05-2009, 08:48
Mooi!!
Zijn de kaarten al te koop?

Via de website van Slamm!! zijn de eerste kaarten al te koop - www.slamm.nl (http://www.slamm.nl)

Richelieu
10-06-2009, 09:41
Binnenkort zal Slamm!! met een update komen met betrekking tot de matchmaking. In ieder geval kan Matthias Ibssa vanwege een botbreuk (NGW III vs Akdeniz) niet meer vechten op dit gala. Heb uit een zeer betrouwbare bron vernomen dat er een mooie partij extra zal worden toegevoegd (rentree), later vandaag daar meer over.....

mootje46
10-06-2009, 11:42
Is het al bekent wie Mathias Ippsa tegen Halim Issaoui vervangt ?

jury
10-06-2009, 15:50
@ Marcanti Amsterdam

@Top locatie net als Zonnehuis.

@Het dak gaat er af :thup:

payap
10-06-2009, 20:16
Marcanti is echt een toplokatie voor wedstrijden.

Strakke line up en gaat zo te zien nog beter worden dan het vorige gala in Marcanti van Back to the old skool!

Wiseguy
10-06-2009, 20:39
Bourdiff zou mooie vervanger zijn. Halim en hij hebben al eerder tegen elkaar gestaan wat resulteerde in een onbeslist.

Qtie-Pie
10-06-2009, 21:40
Het is nu een ½ daggie later. Kun je ons al iets verklappen? Wij zijn zeer beneiuwd.... :D
Binnenkort zal Slamm!! met een update komen met betrekking tot de matchmaking. In ieder geval kan Matthias Ibssa vanwege een botbreuk (NGW III vs Akdeniz) niet meer vechten op dit gala. Heb uit een zeer betrouwbare bron vernomen dat er een mooie partij extra zal worden toegevoegd (rentree), later vandaag daar meer over.....

Richelieu
10-06-2009, 23:20
RENTREE - GERMAINE "IRON LADY" DE RANDAMIE


http://img3.imageshack.us/img3/3319/d090519hb7757resize.jpg

Afgezien van het feit dat het nieuwste Slamm!! talent Jemyma Betrian een partij heeft in Marcanti tegen de 26 jarige Belgische Merel "the Pitbull" Can (Puma Gym) zal ook Germaine de Randamie haar rentree in Nederland maken tegen de Spaanse Karla Benitez (Meguro Roquetas).

Deze partij zal op MT regels worden gevochten en het zal voor Germaine dus haar comeback worden in Nederland, waar ze in Club Marcanti na een lange periode van afwezigheid een kickbokspartij zal vechten. Tijdens het RINGS "Risky Business" gala in de Vechtsebanen te Utrecht op 23 september 2007 stonden de twee al eerder tegen elkaar en toen was de Nederlandse duidelijk de sterkere en won de parij dmw opgave van Benitez in de tweede ronde. Na een lange periode van trainen liet Benitez al een sterkte indruk achter op het Slamm!! gala in Barcelona, twee maanden geleden waar ze haar tegenstandster liet afkloppen in een MMA partij. De Spaanse is gebrand op revanche en het zal dus vuurwerk worden in de Marcanti op 28 Juni !!!!!

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Spain_02/IMG_103.jpg

Jeru
10-06-2009, 23:23
Hehehe dat is dan toch wel weer apart... zag Germaine een paar weken geleden op Inside MMA en toen leek ze puur voor het MMA te gaan. Ze zou in Amerika naar een MMA school gaan om haar grondwerk te doen en wat partijen daar aan te nemen, want ze had geen uitdaging meer in het kickboksen. Ach ja niets zo veranderlijk als een mensch ;)

ashi76
10-06-2009, 23:27
Strakke poster en we staan er weer goed op, thanks!

Justi = correct.
Mooi werk !!!

Richelieu
11-06-2009, 11:18
Justi = correct.
Mooi werk !!!

Thanx, we zullen er zeker bij zijn!

Justinian
12-06-2009, 09:48
Lijkt me een topevenement. Ik ga niet zo vaak naar gala's als ik er geen vechters heb, maar dit keer ben ik toch van de partij! Locatie schijnt ook geweldig te zijn en als ik het goed heb heeft zelfs Fred Royers er in zijn tijd nog partijen geknokt.

milton felter
12-06-2009, 10:27
Lijkt me een topevenement. Ik ga niet zo vaak naar gala's als ik er geen vechters heb, maar dit keer ben ik toch van de partij! Locatie schijnt ook geweldig te zijn en als ik het goed heb heeft zelfs Fred Royers er in zijn tijd nog partijen geknokt.

nou roy ik denk dat het 1 van de mooiste locatie is in amsterdam voor zo een gala
overal heb je goed zicht je zit dicht op de ring
ik vind het super daar

en hier is eigenlijk het kickboxen groot geworden met fred royers hippo enz

payap
12-06-2009, 10:38
Was dat niet de partij van Fred Roijers VS Niek Bloemberg?

Wheelie
16-06-2009, 18:04
Ik ben er ook bij, lijkt mij ook een hele vette locatie.

payap
17-06-2009, 00:22
Is het ook Wheelie. Verleden keer met Back to the old Skool was het top om hier een gala te bekijken.

MMAFAN-1122
17-06-2009, 09:20
RENTREE - GERMAINE "IRON LADY" DE RANDAMIE


http://img3.imageshack.us/img3/3319/d090519hb7757resize.jpg

Afgezien van het feit dat het nieuwste Slamm!! talent Jemyma Betrian een partij heeft in Marcanti tegen de 26 jarige Belgische Merel "the Pitbull" Can (Puma Gym) zal ook Germaine de Randamie haar rentree in Nederland maken tegen de Spaanse Karla Benitez (Meguro Roquetas).

Deze partij zal op MT regels worden gevochten en het zal voor Germaine dus haar comeback worden in Nederland, waar ze in Club Marcanti na een lange periode van afwezigheid een kickbokspartij zal vechten. Tijdens het RINGS "Risky Business" gala in de Vechtsebanen te Utrecht op 23 september 2007 stonden de twee al eerder tegen elkaar en toen was de Nederlandse duidelijk de sterkere en won de parij dmw opgave van Benitez in de tweede ronde. Na een lange periode van trainen liet Benitez al een sterkte indruk achter op het Slamm!! gala in Barcelona, twee maanden geleden waar ze haar tegenstandster liet afkloppen in een MMA partij. De Spaanse is gebrand op revanche en het zal dus vuurwerk worden in de Marcanti op 28 Juni !!!!!

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Spain_02/IMG_103.jpg

Vecht germaine nog?

mootje46
17-06-2009, 09:44
Milton, vecht Halim Issaoui nog? en zo ja.. tegen wie?

Richelieu
19-06-2009, 09:20
De partij van Germaine de Randamie versus Karla Benitez is door verschillende omstandigheden komen te vervallen, maar de organisatie heeft hiervoor een waardige vervangende partij op het programma weten te zetten;

De keiharde "Bradock" Da Silva van de Amsterdamse sportschool Pancration zal het in een zwaargewichtpartij op gaan nemen tegen Andy Schadenberg van Golden Glory!

http://www.fightnights.de/bilder/Schadenberg.jpg

Name: Andy Schadenberg
Nickname: The fighting Cook
Leeftijd: 22
Lengte: 1,93 m
Gewicht: 103 kg
Woonplaats:Rostock
Beroep: Kok
Hobby: Muziek
Gym: Golden Glory
Trainer: Cor Hemmers
Stijl: Thaiboxing
Record: 53 / 46 Wins / 20 KO's
Titels: Deutscher Meister WKA 2005/2006, Pro/AM Europameister WKN 2007, Weltmeister WKA 2005/2006

MMAFAN-1122
19-06-2009, 14:05
De partij van Germaine de Randamie versus Karla Benitez is door verschillende omstandigheden komen te vervallen, maar de organisatie heeft hiervoor een waardige vervangende partij op het programma weten te zetten;

De keiharde "Bradock" Da Silva van de Amsterdamse sportschool Pancration zal het in een zwaargewichtpartij op gaan nemen tegen Andy Schadenberg van Golden Glory!

http://www.fightnights.de/bilder/Schadenberg.jpg

Name: Andy Schadenberg
Nickname: The fighting Cook
Leeftijd: 22
Lengte: 1,93 m
Gewicht: 103 kg
Woonplaats:Rostock
Beroep: Kok
Hobby: Muziek
Gym: Golden Glory
Trainer: Cor Hemmers
Stijl: Thaiboxing
Record: 53 / 46 Wins / 20 KO's
Titels: Deutscher Meister WKA 2005/2006, Pro/AM Europameister WKN 2007, Weltmeister WKA 2005/2006

Jammer dat de partij niet doorgaat van Germaine, ik ben benieuwd wanneer ze weer gaat vechten in Nederland.. Bradock is een topper deze partij zal hij wel gaan winnen lijkt me!!

Richelieu
20-06-2009, 11:17
Jammer dat de partij niet doorgaat van Germaine, ik ben benieuwd wanneer ze weer gaat vechten in Nederland.. Bradock is een topper deze partij zal hij wel gaan winnen lijkt me!!

Ben ook erg benieuwd. Heb hem ook nog niet zien vechten. Maar we hebben maar dan genoeg GG intel binnen onze gelederen (basboon, Micha en Jamillia), die ons vast meer kunnen vertellen over deze "Fighting Cook"

payap
20-06-2009, 12:06
Het team van Golden Glory kennende zal deze jongen best wel wat in huis hebben.

Jarno
20-06-2009, 12:30
Heb Andy gescheidst in een demo potje tegen de Seals destijds. Kundige gozer moet ik zeggen al was het toen natuurlijk maar "spelen". Heeft volgens mij pas geleden in Duitsland ergens gevochten en op KO gewonnen. Verwacht een leuke pot tegen Silva die ik de Chakuriki man niet met 2 vingers in de neus zie winnen.

MMAFAN-1122
20-06-2009, 15:34
Ben ook erg benieuwd. Heb hem ook nog niet zien vechten. Maar we hebben maar dan genoeg GG intel binnen onze gelederen (basboon, Micha en Jamillia), die ons vast meer kunnen vertellen over deze "Fighting Cook"

Ik heb hem een paar maanden terug zien vechten in Duisland op een toernooi die Bradock won, als ik eerlijk ben viel hij me op die dag een klein beetje tegen maar het kan ook zijn dat hij z'n dag niet had!

payap
21-06-2009, 00:05
Ik heb hem een paar maanden terug zien vechten in Duisland op een toernooi die Bradock won, als ik eerlijk ben viel hij me op die dag een klein beetje tegen maar het kan ook zijn dat hij z'n dag niet had!

Vochten ze toen al tegen elkaar in dit toernooi?

blackadder
21-06-2009, 00:14
Heb Andy gescheidst in een demo potje tegen de Seals destijds. Kundige gozer moet ik zeggen al was het toen natuurlijk maar "spelen". Heeft volgens mij pas geleden in Duitsland ergens gevochten en op KO gewonnen. Verwacht een leuke pot tegen Silva die ik de Chakuriki man niet met 2 vingers in de neus zie winnen.
Hij had geloof ik toen zijn hand gebroken. En toen viel Gergis of Silva voor hem in.

Devillrider
21-06-2009, 00:52
Vette shit

MMAFAN-1122
21-06-2009, 09:13
Vochten ze toen al tegen elkaar in dit toernooi?

Nee dat niet, maar zijn partij was toen echt matig en hij had ontrecht gewonnen... volgens mij vocht hij toen niet in de tweede rond wegens een gebroken vinger/hand(maar dat weet ik niet zeker meer)

MMAFAN-1122
21-06-2009, 09:14
Hij had geloof ik toen zijn hand gebroken. En toen viel Gergis of Silva voor hem in.

idd.. hesdy viel voor hem in toen...

payap
21-06-2009, 12:00
Thanx! Ben erg benieuwd.

Kan niet wachten voor vlg week.

Wiseguy
21-06-2009, 13:43
Tegenstander van Halim al bekend?

milton felter
22-06-2009, 12:45
Tegenstander van Halim al bekend?

beste wiseguy halim zijn partij zal niet meer doorgaan
maar zal op de volgende editie weer vechten in overleg met charel

MMAFAN-1122
22-06-2009, 14:31
beste wiseguy halim zijn partij zal niet meer doorgaan
maar zal op de volgende editie weer vechten in overleg met charel

Jammer volgende keer beter, blijft een leuk gala wel is het jammer dat Jermaine niet vecht heeft ze weer een blessure?

milton felter
22-06-2009, 16:29
Jammer volgende keer beter, blijft een leuk gala wel is het jammer dat Jermaine niet vecht heeft ze weer een blessure?

nee ze heeft geen blessure alleen heeft ze zich niet optimaal kunnen voorbereiden hierop
en is ze ook druk met haar mma cariere bezig in de usa

maar hoog waarschijnlijk kunnnen we haar weer bewonderen 29 november op slamm

dus hou mixfight in de gaten

MMAFAN-1122
22-06-2009, 19:01
nee ze heeft geen blessure alleen heeft ze zich niet optimaal kunnen voorbereiden hierop
en is ze ook druk met haar mma cariere bezig in de usa

maar hoog waarschijnlijk kunnnen we haar weer bewonderen 29 november op slamm

dus hou mixfight in de gaten

Bedankt voor de info Milton, blijft ze dan we onder jullie management?
Wel gaaf dat jullie Jemaya onder jullie management hebben... succes voor zat. met jullie gala!

payap
23-06-2009, 13:09
Het is jammer van de gebroken arm van Matthias Ibssa want was een mooei pot met Halim geworden.

Maar met "Bradock" Da Silva tegen Andy schaddenberg hebben we een mooie pot ervoor gekregen.