PDA

View Full Version : Vreemdste Judge's descion K-1 ooit?



ZakKa!
27-05-2009, 13:00
Ik ben benieuwd, wat jullie de vreemdste beslissing vinden die de k-1organisatie/judges hebben gemaakt in een wedstrijd. Dit kan de scheidsrechter zijn of juryleden.

Ik heb heel wat vreemde beslissingen gezien, maar de vreemdste blijf ik toch Badr - Bonjasky vinden van 2007. Ik hou van beide vechters, maar vindt echt dat badr die gewonnen had. Vooral nu ik het voor de zevende keer heb gekeken in betere kwaliteit van een k-1 DVD. Mike zat al met zijn vingers in de lucht tijdens de uitslag, en iedereen was verbaast. Waaronder ook hoost en ray sefo. De eerste twee rondes waren in mijn ogen overduidelijk voor Badr.

Ook de decision bij Ernesto Hoost tegen Bob Sapp (kan me niet herinneren welke van de twee) was vreemd. Terwijl Hoost nog recht overeind stond, stopte de scheidsrechter de partij. Ik kan zo nog wel een uur verder gaan. Laat me niet beginnen over Musashi, die de jury altijd mee heeft gehad.

Wat vinden jullie?

Stallion
27-05-2009, 13:14
Vond de beslissing van Choi - Schilt heel vreemd. Schilt had gewoon gewonnen, maar Choi werd volgens mij door een split-decisson tot winnaar uitgeroepen. Waarschijnlijk omdat die GP in Korea zelf was.

dirk5
27-05-2009, 13:20
Schilt-Hong man Chojert was idd het meest beschamende wat ik ooit heb gezien, zelfs voor Jappanners.

Wiseguy
27-05-2009, 13:22
Het was in Korea dus dat verklaart het.

Timski
27-05-2009, 13:26
Ik dacht dat Remy toen al een "Down" had gescoord.

Dus in mijn ogen stond Remy voor!

Am i wrong?

On Topic: Sem - Choi was the worst decision!

ZakKa!
27-05-2009, 13:26
Ja Hong-Man was ook zeer beschamend inderdaad. Niet alleen tegen schilt, maar ook tegen Badr.

Timski
27-05-2009, 13:27
Sorry had te laat gezien dat je het over 2007 had ...:sleep1:

Excuse me!

ZakKa!
27-05-2009, 13:28
Ik dacht dat Remy toen al een "Down" had gescoord.

Dus in mijn ogen stond Remy voor!

Am i wrong?

On Topic: Sem - Choi was the worst decision!

Ik heb het over 2007, daar was er geen enkele down gescoord. Badr deelde het meest uit (leverstoten en levertrappen) in de eerste twee ronde's. Remy leek in de derde ronde pas los te komen en scoorde daar veel met lowkicks.

payap
27-05-2009, 13:29
Finale Buakaw vs Masato toen Buakaw de eerste keer de max won. Ze bleven maar verlengen terwijl Buakaw toen Masato aan afstraffen was. Na 5 ronden kon men gelukkig zelfs in japan niet maken om Buakaw te laten verliezen.

Timski
27-05-2009, 13:33
Bonjasky-Musaschi 200...?

Remy had toen 5 Rondes nodig om de Jury te overtuigen.

Anderson
27-05-2009, 13:37
Finale Buakaw vs Masato toen Buakaw de eerste keer de max won. Ze bleven maar verlengen terwijl Buakaw toen Masato aan afstraffen was. Na 5 ronden kon men gelukkig zelfs in japan niet maken om Buakaw te laten verliezen.


idd maar Souwer - Buakaw was ik ook best in shock. Buakaw had gewoon moeten winnen.

Nog een paar Hug - Hoost halve finale 2 keer extra ronde en elke extra ronde was voor Hoost maar nee hoor, Hug kreeg de overwinning . Hoost was kwaad en verliet meteen de ring.

Bonjasky - Hoost halve finale

Straight
27-05-2009, 13:41
Finale Buakaw vs Masato toen Buakaw de eerste keer de max won. Ze bleven maar verlengen terwijl Buakaw toen Masato aan afstraffen was. Na 5 ronden kon men gelukkig zelfs in japan niet maken om Buakaw te laten verliezen.

Ze bleven maar verlengen? Overdrijven is ook een vak. Er kwam maar 1 extra ronde aan te pas hoor. Die duidelijk overbodig was, want Buakaw stond dik voor op punten. Masato gaf later zelfs in een interview ook aan dat die ronde helemaal niet nodig was geweest en Buakaw gewoon de winnaar was na 3 rondjes.

ZakKa!
27-05-2009, 14:08
Bonjasky-Musaschi 200...?

Remy had toen 5 Rondes nodig om de Jury te overtuigen.

Ja 2x zelfs (2003 & 2002 volgens mij). Maarja, meer kijkplezier voor ons :)

Hehe, jullie brengen allemaal herinnergen weer naar boven.

Owja niet te vergeten Le Banner - Peter Aerts. Die uitslag hadden ze later teruggedraaid voor Le Banner volgens mij.

el mustafa
27-05-2009, 14:55
KRAUSE VS BUAKAW in november 2008 was een groot schandaal , buakaw had deze wedstrijd vlot gewonnen , maar gelukkig is dit niet zonder gevolgen gebleven en werkt its showtime niet meer met de wfca , al zouden ze de uitslag gewoon moeten wijzigen.

TOON
27-05-2009, 15:06
LeBanner vs Bonjasky in de arena destijds een keer, is volgens mij ook achteraf aangepast...

Bonjasky vs Musashi in 2004? met die twee extra rondes...idioot!

Choi vs Schilt

Mashkadov
27-05-2009, 15:45
De vraag ging over door K-1 georgansieerde partijen, niet deze van It's Showtime.


KRAUSE VS BUAKAW in november 2008 was een groot schandaal , buakaw had deze wedstrijd vlot gewonnen , maar gelukkig is dit niet zonder gevolgen gebleven en werkt its showtime niet meer met de wfca , al zouden ze de uitslag gewoon moeten wijzigen.

slee
27-05-2009, 16:01
Finale Buakaw vs Masato toen Buakaw de eerste keer de max won. Ze bleven maar verlengen terwijl Buakaw toen Masato aan afstraffen was. Na 5 ronden kon men gelukkig zelfs in japan niet maken om Buakaw te laten verliezen.

In mijn ogen de schandaligste uitslag in de K-1 geschiedenis.

Was toch overduidelijk dat Buakaw won.

payap
27-05-2009, 16:22
Ze bleven maar verlengen? Overdrijven is ook een vak. Er kwam maar 1 extra ronde aan te pas hoor. Die duidelijk overbodig was, want Buakaw stond dik voor op punten. Masato gaf later zelfs in een interview ook aan dat die ronde helemaal niet nodig was geweest en Buakaw gewoon de winnaar was na 3 rondjes.

Volgens mij twee keer verlengen naar totaal van 5 ronden. Toen moest men een uitslag geven.

blackadder
27-05-2009, 16:25
2008 final 16, of 8, Kraus vs Buakaw in Japan. Die waar Kraus toen pist de ring uitliep. Kraus had die gewoon gewonnen.

MJOKKIE
27-05-2009, 19:34
1)Hoost-Bonjasky
Echt een aanfluiting. Enige keer dat Hoost zijn woede naar K-1hardop uitspreekt.

2) Schilt-Choi

tja, in seoul

3) Bonjasky-Musashi. Ook al weer echte aanfluiting, nu in nadeel bonjasky

4) halve finale 96. Hoost -Hug

Hoost sloopt Hug, maar verlenging, sloopt hem weer, Hug wint.

simtekf1
27-05-2009, 20:01
Ik dacht de 2de finale partij tussen Remy en Musashi.
Remy had na 3 ronden eigenlijk al gewonnen maar goed, een extra ronde.
Musashi loopt binnen 4 seconden op een stoot en krijgt 8 tellen, loopt de hele ronde achter de feiten aan en als nog een extra ronde. :wacko:

Badr tegen Choi.
Choi heeft in 3 rondes Badr nog geen 10 keer geraakt, Badr kreeg alleen een keer 8 tellen.
Dat lijkt mij nooit genoeg voor een extra ronde, uiteraard voor Choi weer wel.

Al die kut partijen van Sapp, vooral Hoost was de sjaak.
Maar zo gek was het niet, Kakuda is scheidsrechter en manager van Sapp, natuurlijk laat hij Sapp winnen. :twak:

En zo zijn er nog wel genoeg.

Straight
27-05-2009, 20:42
Volgens mij twee keer verlengen naar totaal van 5 ronden. Toen moest men een uitslag geven.

Nee, er kwam maar 1 keer een verlenging. Zie zelf maar:
Dailymotion - Buakaw vs Masato - a Sport video (http://www.dailymotion.com/video/x16sc1_buakaw-vs-masato_sport)

Maar goed, we zijn er in ieder geval over eens dat de (eerste) beslissing schandalig is. ;)

Jeru
27-05-2009, 20:46
Bonjasky - Musashi.... dat was té erg!!

kooivechter
28-05-2009, 01:07
Hoost - Bonjasky? die begrijp ik niet, het was duidelijk dat Bonjasky die had gewonnen. Hari- Bonjasky1 die kan ik begrijpen.

Karel
28-05-2009, 11:00
hoost vs hug is idd een van de grappigste ja, als je die nou nog bekijkt verbaas je je er weer net zo over

marokkaan
28-05-2009, 13:19
K1
Badr Hari tegen Remy 1

schowtime
Kraus tegen Buakauw !!!!!
over deze partij wil ik ff kwijt dat ik echt plaatsvervangende schaamte had. Ik was blij dat ik een dubbele paspoort had :D
En dan doet kraus ook die handjes in de lucht om zijn "overwinning" te vieren. Ik schaamde me echt dood!!

en een andere losse partij op een gala van Rumble in the hague...

Jouad Erraji tegen Hafid Boustati
5 rondes lang domineerde Jouad. In ronde 1 kreeg Hafid een knie in zijn gezicht, scheur in wenkbrauw. Ronde 2, 3 en 5 zeker weten voor Jouad.
Ronde 4 zou je met heel veel fantasie voor gelijkspel gaan.

http://www.mixfight.nl/forum/Bureaublad/137.jpg

Sendur
28-05-2009, 14:40
Bonjasky - Musashi.... dat was té erg!!

Jep ook die kop van Remy na nog een extra ronde haha ik kom niet meer bij als ik die zie.

IJsbrand
28-05-2009, 14:44
Musashi vs Ray Sefo 2004

redjuh
28-05-2009, 15:09
ik heb en gala gezien met leo de sno en peter smit in thailand. peter won volgens mij op ko, en leo de sno zou normaal gesproken elke ronde met 2 punten verschil hebben gewonnen, maar verloor dus op dec.

en Venetiaan tegen ashwin balrak, ik meen 2005 of 6 in ahoy. balrak kreeg onterecht de overwinning imo.

redjuh
28-05-2009, 15:12
Owja niet te vergeten Le Banner - Peter Aerts. Die uitslag hadden ze later teruggedraaid voor Le Banner volgens mij.

was bonjaski - lebanner showtime '06