PDA

View Full Version : Reactie van Mayhem



Il Loco
27-05-2009, 13:34
From: MayheM (http://www.mixedmartialarts.com/?go=account.profile&user=118587)
Posted: 6 hours ago
Bully Beatdown, CraZY mAN (http://www.mayhemmonkey.com/mayhem/)
Member Since: 1/1/01
Posts: 4753

lol @ you lames.

It was a mistake. Jacare calls me a clown and disrespects me all the time, headbutted me and opened a cut on my eye. If he could've done it to me, he would have. I'll beat the shit out of him legally next time. What's he gonna do? Submit me? LOL Kayo me? LMMFAO.

Brazillian nuthuggers can suck my mother fuckin dick, that gets more pussy than any one of you could imagine, due to my MTV show, my good looks, and my tons of money.

How is that for classy? Oh you know what, I don't give a fuck what you think, I'm the fucking man. Hey CRE, what was your down syndrome Brazillian gonna break? NOTHING. Bitch ass had me on the ground for 3 seconds.

Let me get my bread for fucking him up in a rematch, and watch you all cry about how I "don't respect the sport." In the words of Dana White, "Fuck you you fucking cunt."

Go jerk off to TUF.

/thread


http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=forum.posts&forum=1&thread=1464919&page=1

Wat een mtv superstar... :twak:

Tsuki
27-05-2009, 13:40
i lol'ed

A.F.
27-05-2009, 13:46
lol...



Some of you are confused, I know, so I will break down his claims for you, logically:

- "Jacare calls me a clown and disrespects me all the time, headbutted me and opened a cut on my eye. If he could've done it to me, he would have. I'll beat the shit out of him legally next time." Translation & claim: "Yeah, it wasn't legal, but he did illegal stuff, too."


- "What's he gonna do? Submit me? LOL Kayo me? LMMFAO." He's speaking yo LMHNAO language, here, so no trans needed.

- "Brazillian nuthuggers can suck my mother fuckin dick, that gets more pussy than any one of you could imagine, due to my MTV show, my good looks, and my tons of money." Trans & claims: his dick gets more pussy than yours, he has more money than you and is better looking.

- 'Let me get my bread for fucking him up in a rematch, and watch you all cry about how I "don't respect the sport." In the words of Dana White, "Fuck you you fucking cunt."' - Trans & claim: you you are a a fucking cunt.

- "Go jerk off to TUF." Trans & claim: chances are, you jerk off to TUF.

I don't see any particular glaring errors, there.

But it isn't classy, that's true.

dirk5
27-05-2009, 13:49
Ik vind hem ineens een stuk minder leuk.

A.F.
27-05-2009, 13:53
soort van excuses van die eerste post van hem


MayheM (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=account.profile&user=118587) http://www.mixedmartialarts.com/images/icon/private-message.png (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=message.compose&messageType=1&toUserId=118587&return=go%3Dforum%2EversionCheck%26forum%3D1%26thr ead%3D1464919%26postPage%3D3%26version%3D2) http://www.mixedmartialarts.com/images/icon/comment-add.png (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=message.compose&messageType=2&toUserId=118587&return=go%3Dforum%2EversionCheck%26forum%3D1%26thr ead%3D1464919%26postPage%3D3%26version%3D2)
http://www.mixedmartialarts.com/images/users/icon/small/118587.jpg (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=account.profile&user=118587)
Member Since: 1/1/01
Posts: 4755
Bully Beatdown, CraZY mAN (http://www.mayhemmonkey.com/mayhem/)
Dom P, out of the bottle when I wrote that post. My bad.

Hij blijft goed!

NielsN
27-05-2009, 13:55
MayheM - Dom P, out of the bottle when I wrote that post. My bad.

Nu in een keer weer meer...

edit: flipper was me net voor...

Pepe the Ice-Murderer
27-05-2009, 13:55
Dat is niet echt de mentaliteit van een sportman... eerder van een geldhoer...

chief108
27-05-2009, 13:58
Ik vind hem ineens een stuk minder leuk.
well...
you know the answer to that now...


"Go jerk off to TUF."

I LOL'd :lol:

Sendur
27-05-2009, 14:04
Ik vind hem ineens een stuk minder leuk.


x2, wat een ignorant bitch

Gary
27-05-2009, 14:26
Ti's zwaar sarcastisch met een flinke dosis 'internethumor'. Volgens mij?

Gary
27-05-2009, 14:32
doet me btw aan nick diaz zn post op sherdog denken

Il Loco
27-05-2009, 14:36
Het is wel vaker zo met Mayhem dat hij van die sarcastische posts daar plaatst. Eerst was er een thread waarin hij zei dat hij sorry was voor bully beatdown, dat het allemaal fake enzo was, en toen 10 pagina's ofzo later, lachte hij iedereen gewoon uit. En dat hij dus alleen maar zei wat iedereen op internet de hele tijd liep te roepen, maar dat het dus wel degelijk echt was ofzo. Was wel funny iig.

Maar je weet wat ze zeggen, met drank op komt de ware aard snel naar boven. What the fuck, dan ben ik nu een beetje bang van mijn eigen ware aard denk ik...

Never mind, Mayhem = funny mtv mofo.

Ivo C.
27-05-2009, 14:50
He is a funny guy!
I liked it how he said to Jacare"**ck you you **other**cker"

TOON
27-05-2009, 14:53
mayhem zegt dit en mayhem zegt dat en dan weer eens wat anders....ik neem eerlijk gezegd helemaal niets serieus wat hij beweerd....maar het is wel vermakelijk iedere keer.... heb toch wel moeten lachen....

het is wat anders als iemand als Fedor zoiets zegt, want dan kan het weleens serieus zijn en das dan toch wel heftig in mijn ogen....maar miller die zegt allemaal maar wat in mijn ogen....

De man van 14K
27-05-2009, 14:56
dikke ROFLOL @ Mayhem. Die gast moet je gewoon niet serieus nemen, anders loopt hij iedereen weer in de zeik te nemen.
Dat is dan wel weer lache

Il Loco
27-05-2009, 14:57
He is a funny guy!
I liked it how he said to Jacare"**ck you you **other**cker"

Jezelf censureren is echt gay.

Ivo C.
27-05-2009, 15:02
Jezelf censureren is echt gay.
Writing gay is whay more gay :pimp:

NielsN
27-05-2009, 15:11
Writing gay is whay more gay :pimp:

:lol:

marcelt
27-05-2009, 15:11
Retard die gast. Dit is humor????????

dirk5
27-05-2009, 15:17
Dit is humor, dit is sarcastisch?

nee het was gewoon heel erg stom wat ie deed dat weet ie wel, maar dat wil ie niet toegeven.En nu probeerd hij er zo onder uit te komen alsof het hem niks doet....

BULLSHIT.

Als hij zichzelf dit keurslijf aan wil meten, dan moet ie dit mooi doen. Ik hoop alleen sinds gisteren dat hij aan zijn eind komt op de manier van Tommy Cooper/Andy Kaufman, past hem goed.

De man van 14K
27-05-2009, 15:20
nou nou...het is Mayhem maar. Die heb je toch nooit op iets serieus kunnen betrappen?

TOON
27-05-2009, 15:21
dit is een gast die idiote filmpjes van zichzelf post met een dildo op het nachtkastje achter zich....hoe kun je zoiets nou serieus nemen....?

MilfhunterMMA
27-05-2009, 15:23
Mayhem rocks.

JeMalleMoer
27-05-2009, 15:25
haaha naar dit soort reacties is hij uit. lol @ sommige reacties hier.

dirk5
27-05-2009, 15:45
oke, nu snap ik het, hij trapte speciaal illegaal Jacare tegen zijn harses om de reacties te zien van mensen zoals mij op fora?


it is all crystal clear to me now...

TOON
27-05-2009, 16:32
zit me eigenlijk net te bedenken dat als iedere andere vechter dit gedaan zou hebben ik ook erg verontwaardigd zou zijn over zoveel disrespect enzo.....mmmm misschien toch inderdaad niet zo netjes van mayhem....

tja...zo een reactie past wel weer bij hem....dat dan weer wel....maar ja alles wat ik op het internet pleur moet je ook met een korrel zout nemen....

zijn er eigenlijk al post-fight interviews met mayhem....benieuwd wat ie daar te melden had...

BBC
27-05-2009, 16:35
Als hij zichzelf dit keurslijf aan wil meten, dan moet ie dit mooi doen. Ik hoop alleen sinds gisteren dat hij aan zijn eind komt op de manier van Tommy Cooper/Andy Kaufman, past hem goed.

Cooper stierf on stage aan een hartaanval en Kaufmann in het ziekenhuis aan longkanker. Dit ga je toch even moeten verduidelijken.

dirk5
27-05-2009, 16:45
Beide komieken hebben in hun leven zoveel gelogen/gespeeld dat toen ze aan hun eind kwamen niemand ze wilde geloven en dus vrij eenzaam en triest storven.

Bij Cooper werd er 10 minuten na zíjn dood nogsteeds gelachen en hij lag er maar, niet echt een super manier om aan je eind te komen.

Bij Andy Kaufman geloofde gewoon helemaal niemand dat hij kanker had, zijn vriendin niet, zijn vrienden niet en zijn managment niet, tot ie dood was....

dus ik zie hem hier pefect tussen passen met een hart aanval tijdens de walk in, iedereen weer denken: die gekke Mayhem, wat doet ie nou?

Hij moet in deze situatie gewoon toegeven dat het een lul is die een stomme fout heeft gemaakt. Door deze poppenkast weer op te voeren, wat moet Jacare wel niet denken over de rematch..

Maar ik begrijp hem wel een klein beetje hoor, hij heeft dit circus en deze aandacht allemaal nodig, want zo heel goed is ie gewoon niet....

BBC
27-05-2009, 17:02
Beide komieken hebben in hun leven zoveel gelogen/gespeeld dat toen ze aan hun eind kwamen niemand ze wilde geloven en dus vrij eenzaam en triest storven.

Bij Cooper werd er 10 minuten na zíjn dood nogsteeds gelachen en hij lag er maar, niet echt een super manier om aan je eind te komen.

Bij Andy Kaufman geloofde gewoon helemaal niemand dat hij kanker had, zijn vriendin niet, zijn vrienden niet en zijn managment niet, tot ie dood was....

dus ik zie hem hier pefect tussen passen met een hart aanval tijdens de walk in, iedereen weer denken: die gekke Mayhem, wat doet ie nou?

Hij moet in deze situatie gewoon toegeven dat het een lul is die een stomme fout heeft gemaakt. Door deze poppenkast weer op te voeren, wat moet Jacare wel niet denken over de rematch..

Maar ik begrijp hem wel een klein beetje hoor, hij heeft dit circus en deze aandacht allemaal nodig, want zo heel goed is ie gewoon niet....

'T is toch ook gewoon een mediacircus, zeker in Japan. Heb wel sympathie voor Miller. En noch Cooper, noch Kaufmann hadder er veel last van dat de mensen niet in hun dood geloofden. In het geval van Kaufmann weet ik zeker dat hij er van gesmuld zou hebben. It's all a joke anyway...

phranq
27-05-2009, 17:12
Had de partij niet gezien, ga toch maar ff kijken denk ik...

chief108
27-05-2009, 18:05
dikke ROFLOL @ Mayhem. Die gast moet je gewoon niet serieus nemen, anders loopt hij iedereen weer in de zeik te nemen.
Dat is dan wel weer lache
:stupid:



Had de partij niet gezien, ga toch maar ff kijken denk ik...
niet echt super om te zien hoor...

A.F.
27-05-2009, 18:13
@dirk5

Get that dick out ur ass

Mike
27-05-2009, 18:29
mayhem is cool

wat al gezegd is

zijn uitspraken zijn niet al te serieus

Sendur
27-05-2009, 18:33
@dirk5

Get that dick out ur ass

Lol why?

Ik vindt Mayhem ook niet echt super hoor.

Gary
27-05-2009, 18:52
Bij Cooper werd er 10 minuten na zíjn dood nogsteeds gelachen en hij lag er maar,

volgens mij is dit de droomdood van elke comedian, op het podium doodgaan terwijl je publiek helemaal stukgaat?

Tony Galento
27-05-2009, 19:04
http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=forum.posts&forum=1&thread=1464919&page=1

Wat een mtv superstar... :twak:


Daar kan Badr nog wat van leren. :D

dirk5
27-05-2009, 19:14
wie zijn dick moet ik uit mijn ass halen Flipper?

YoMarK
27-05-2009, 19:46
Miller is gewoon een clown, en hij kan nog knokken ook.

A.F.
27-05-2009, 20:01
wie zijn dick moet ik uit mijn ass halen Flipper?

Weet niet welke je erin heb zitten... but your acting like a bitch ;)

Fyodor
27-05-2009, 20:12
Dit is humor, dit is sarcastisch?
Ik hoop alleen sinds gisteren dat hij aan zijn eind komt op de manier van Tommy Cooper/Andy Kaufman, past hem goed.

Mijn God, je wenst iemand dood omdat zijn gedrag in en buiten de ring je niet bevalt?

Dat gaat toch helemaal nergens over!

Hoe denk je dan eigenlijk over vechters als Badr, Tito, Alistair, Gilbert, Baroni, Ken en Frank Shamrock, Nick Diaz en Sokoudjou? ;)

Il Loco
27-05-2009, 20:17
Writing gay is whay more gay :pimp:

Foking lol @ yourself..

Touché, en ik hoef er nog niet eens moeite voor te doen.

dirk5
27-05-2009, 20:38
Mijn God, je wenst iemand dood omdat zijn gedrag in en buiten de ring je niet bevalt?

Dat gaat toch helemaal nergens over!

Hoe denk je dan eigenlijk over vechters als Badr, Tito, Alistair, Gilbert, Baroni, Ken en Frank Shamrock, Nick Diaz en Sokoudjou? ;)

ik ben niet de meest snuggere maar jij slaat de plank volledig mis.

waar staat dat ik hem dood wil hebben? Ik zeg alleen dat ik hem net zo einde toe wens, ik denk dat hij het zelfs nog als compliment op zou pakken ook. Maar we gaan er over op houden, lijkt me beter :)

ps. Flipper, ik was al aan het zoeken naar een dick, toen ik er geen gevonden kreeg, ging ik er eigenlijk van uit dat ie van jou was ;)

Jeru
27-05-2009, 20:45
LOL @ Miller. He's one sick monkey ;)

d3mon1977
27-05-2009, 22:22
zonde van de partij........ echt.

the boxer
27-05-2009, 23:41
Mayhem is gewoon top!!!

Breugem
30-05-2009, 20:52
haha supermooi ook, al die Japanese schoolgirls bij zn opkomst :D

BoysNoize
30-05-2009, 21:52
zijn opkomst was heel cool ! met Boysnoize opkomen verdien je zozo reps!

ZakKa!
30-05-2009, 23:41
Ik denk dat je het allemaal een beetje te serieus neemt dirk. Die trap was behoorlijk amateuritisch dat wel.

marcelt
31-05-2009, 02:01
Knokken kan ie wel, maar verder kan Mayhem beter zijn klep houden.

gymalkmaar1
31-05-2009, 13:28
mayhem is koning

redjuh
31-05-2009, 13:38
Dat is niet echt de mentaliteit van een sportman... eerder van een geldhoer...

lul niet het is z'n fokking werk.
als jij een leuke dag hebt gehad op je werk, ga je dan ook naar je baas om hem te bedanken en te zeggen dat ie dat geld mag houden?