PDA

View Full Version : Mousasi Challenges Vitor to Catchweight Bout



Il Loco
27-05-2009, 21:26
"I cannot make the weight, otherwise I would have continued to fight at 185 and not given up my DREAM middleweight title," Mousasi responded. "I cannot make 185 anymore and that is final."

Belfort's refusal to fight Mousasi at any other weight besides 185 pounds has created some controversy considering his previous campaign to fight Fedor Emelianenko at heavyweight. Mousasi expressed some confusion regarding Belfort's recent change in philosophy.

"I am very surprised that Belfort was willing to challenge Fedor at heavyweight yet is unwilling to fight me at a catchweight," he said. Mousasi then went on to issue a compromise challenge.

"If (Belfort) does not want to fight at middleweight, why not fight me at a catchweight?"

Complete intervieuw: http://www.m-1global.com/en/news/detail/id/9394/mousasi-challenges-belfort-to-catchweight-bout

Jani
27-05-2009, 21:34
Jammer dat deze partij niet kan plaats vinden op het middelgewicht.
Ik vind belfort echt Impressive op dat gewicht,en ik snap wel dat hij op dat gewicht wil blijven.

meschien dat tot 190/195 pound een mooie tussenkomst is.

(ps hoe doet Mousasi dat eigellijk met die super hulk tournooi,die gaat toch ook gewoon nog door ?)

kooivechter
27-05-2009, 22:53
beetje vreemd dat belfort zo neerb uigend spreekt over mousasi, dat hoor ik hem normaal ook niet doen. volgens mij ziet belfort het niet zitten om tegen hem te vechten

A.F.
27-05-2009, 22:58
Ik denk dat Belfort toch echt wel een groot gevaar is voor Mousasi

Fyodor
27-05-2009, 23:52
Voordat ik deze thread opende dacht ik ook gelijk aan Fedor. Belfort wil wel tegen Fedor vechten, maar niet tegen Mousasi?! Ik hoop dat hij deze partij alsnog aanneemt en Mousasi een mooie submission voor elkaar krijgt :)

kooivechter
27-05-2009, 23:53
Ik denk dat Belfort toch echt wel een groot gevaar is voor Mousasi

denk ik niet. ik denk zelfs dat mousasi redelijk eenvoudig van hem wint

LJ Silver
28-05-2009, 00:49
wanneer is de 2e ronde van dat super hulk toernooi? met de oud en nieuw pas?

Surrender
28-05-2009, 01:35
denk ik niet. ik denk zelfs dat mousasi redelijk eenvoudig van hem wint

2x

Ik denk dat mousasi niet tegen de stijl en precisie van Belford kan. Hij moet zich niet gek gaan maken met belford. Gewoon op 93kg of niet. Hoe dichter bij de 84kg hoe gevaarlijker voor hem.

kmr
28-05-2009, 03:20
Gegard heeft nog nooit tegen iemand gevochten die zo compleet is als of van het niveau is van Belfort.

Manhoef submitten en Hunt submitten zegt niks. Mousasi toont skils, maar hij moet eerst tegen betere tegenstanders vechten. Een upkick tegen Jacare, daar ga ik het niet eens over hebben.

phranq
28-05-2009, 06:46
Gegard heeft nog nooit tegen iemand gevochten die zo compleet is als of van het niveau is van Belfort.

Manhoef submitten en Hunt submitten zegt niks. Mousasi toont skils, maar hij moet eerst tegen betere tegenstanders vechten. Een upkick tegen Jacare, daar ga ik het niet eens over hebben.

Jij loopt een paar jaartjes achter geloof ik, Belfort is geen schim van wat hij geweest is..

new_world_order
28-05-2009, 08:33
Voordat ik deze thread opende dacht ik ook gelijk aan Fedor. Belfort wil wel tegen Fedor vechten, maar niet tegen Mousasi?!


Ik begrijp die keuze wel hoor, hij heeft natuurlijk veel meer te verliezen tegen gegard. Als ie van Fedor verliest , no harm done, was te verwachten. Als ie wint is ie de koning..

Als gegard hem sloopt dan kan ie het vergeten om nog in de buurt van fedor te komen..

dus tja..

Floris
28-05-2009, 09:09
Gegard heeft nog nooit tegen iemand gevochten die zo compleet is als of van het niveau is van Belfort.

Manhoef submitten en Hunt submitten zegt niks. Mousasi toont skils, maar hij moet eerst tegen betere tegenstanders vechten. Een upkick tegen Jacare, daar ga ik het niet eens over hebben.

Zo Treurig dit...

Ivo C.
28-05-2009, 09:27
I think that Gerard has good chances to win either at catch weight or at MW.

The only thing that I can imagine is that is quite tough to get down to MW...and that is why he doesn't want to do it.

V. Belfort for some reason doesn't want to go a bit up...

It would be a good fight but I don't think it's going to happen under these circumstanceses...

Sendur
28-05-2009, 09:42
Deze partij moet doorgaan!!!!!
Wil deze echt heel graag zien.

Pimp-Daddy
28-05-2009, 12:03
Gegard heeft nog nooit tegen iemand gevochten die zo compleet is als of van het niveau is van Belfort.

Manhoef submitten en Hunt submitten zegt niks. Mousasi toont skils, maar hij moet eerst tegen betere tegenstanders vechten. Een upkick tegen Jacare, daar ga ik het niet eens over hebben.

Zucht!! Manhoef submitten zegt niets??? Hunt neerkrijgen en submitten zegt niets??? :twak:

Door dit soort uitspraken vind ik het altijd jammer dat iedereen zomaar zn mening mag geven...

Mousasi moet eerst tegen betere tegenstanders vechten??? Please gozer, doe ons en jezelf een lol en STFU!!!

Ralph
28-05-2009, 16:45
Jij loopt een paar jaartjes achter geloof ik, Belfort is geen schim van wat hij geweest is..

Nou.... In die laatste partij van 'em zag ie er toch weer erg gedreven en technisch ook goed uit. En weer van die harde stoten zoals in zijn UFC tijd... Ik denk dat Belfort op MW nog hoge ogen gaat gooien.

A.F.
28-05-2009, 16:48
Vitor die heeft een G&P niet normaal!

dirk5
28-05-2009, 16:51
Gegard with one hand tied behind his back ;)

marcelt
28-05-2009, 18:45
Jij loopt een paar jaartjes achter geloof ik, Belfort is geen schim van wat hij geweest is..

Zo te zien geloven nog een hoop mensen in hem, maar denk ook dat Gegard hem opknapt.

kmr
28-05-2009, 22:23
Kom op, dit ophemelen is ook alleen maar omdat hij een Nederlander is. Hij heeft tegen die toppers geen 'echte' gevechten gehad. Hunt en Manhoef waren binnen een minuutje op de grond en het was afgelopen. We hebben gezien hoe het is gegaan met Sokoudjou die ook binnen no time Nogueira en Arona versloeg.

NielsN
28-05-2009, 22:50
Kom op, dit ophemelen is ook alleen maar omdat hij een Nederlander is. Hij heeft tegen die toppers geen 'echte' gevechten gehad. Hunt en Manhoef waren binnen een minuutje op de grond en het was afgelopen. We hebben gezien hoe het is gegaan met Sokoudjou die ook binnen no time Nogueira en Arona versloeg.

Ehm... Dus omdat hij snel finished, waren het geen 'echte' gevechten?

Ik ben helemaal niet zo nationalistisch in deze dingen, maar je kan niet ontkennen dat Mousasi heel erg lekker bezig is. Belfort is ook nog steeds heel goed, maar ik zou mijn geld zeker op Mousasi zetten.

In perspectief:
-Belfort heeft vanaf 2002 een hoop verloren in Pride en UFC (tegen goede tegenstanders, maar toch). De afgelopen drie jaar heeft hij misschien vier partijen gevochten.
-Mousasi is jong en gretig, heeft veel gevochten, volgens mij alles gewonnen (iig de laatste tijd). Veel van zijn tegenstanders waren ook absolute top. En bovendien: hij komt van middengewicht en finished prompt een ultraheavyweight als Hunt...

Kom op...

Ivo C.
28-05-2009, 23:11
Ehm... Dus omdat hij snel finished, waren het geen 'echte' gevechten?

Ik ben helemaal niet zo nationalistisch in deze dingen, maar je kan niet ontkennen dat Mousasi heel erg lekker bezig is. Belfort is ook nog steeds heel goed, maar ik zou mijn geld zeker op Mousasi zetten.

In perspectief:
-Belfort heeft vanaf 2002 een hoop verloren in Pride en UFC (tegen goede tegenstanders, maar toch). De afgelopen drie jaar heeft hij misschien vier partijen gevochten.
-Mousasi is jong en gretig, heeft veel gevochten, volgens mij alles gewonnen (iig de laatste tijd). Veel van zijn tegenstanders waren ook absolute top. En bovendien: hij komt van middengewicht en finished prompt een ultraheavyweight als Hunt...

Kom op...
I agree
Look at how calm he fights.
Did you see him in M. Hunt Fight.

Sjaak
29-05-2009, 10:12
Gegard is heel goed bezig en gaat nog heeeeeeel ver komen

Osu

LJ Silver
29-05-2009, 11:27
Gegard is heel erg goed bezig. punt. Maar is idd nog (net) geen top 10 in de LHW of HW.

HW tegenstanders om hem wel in de top 10 de rankschikken zijn imho;

Antonio Rodrigo "Minatauro" Nogueira
Josh Barnett
Andrei Arlovski
Alistair Overeem
Frank Mir
Randy Couture
Gilbert Yvel
Cheick Kongo
Fedor Emlianenko
Brock Lesnar

El Bambino
29-05-2009, 20:42
Nou.... In die laatste partij van 'em zag ie er toch weer erg gedreven en technisch ook goed uit. En weer van die harde stoten zoals in zijn UFC tijd... Ik denk dat Belfort op MW nog hoge ogen gaat gooien.


Feit is en blijft dat Dream vechters minder zijn dan UFC vechters. Ik vind dat je pas meetelt als je in de UFC de besten verslaat en dat heeft Mousasi nog niet bewezen!! Maybe in de toekomst ?

robholland
29-05-2009, 22:12
tja, tegen Fedor kun je niks verliezen(behalve wat tanden en hersencellen), zo zal Belfort wel gedacht hebben

Il Loco
29-05-2009, 22:31
Feit is en blijft dat Dream vechters minder zijn dan UFC vechters. Ik vind dat je pas meetelt als je in de UFC de besten verslaat en dat heeft Mousasi nog niet bewezen!! Maybe in de toekomst ?

shut up, Dream's LW divisie is veel beter dan die van UFC, en de beste HW vecht ook nog altijd voor Dream...

NielsN
29-05-2009, 22:51
shut up, Dream's LW divisie is veel beter dan die van UFC, en de beste HW vecht ook nog altijd voor Dream...

Correct.

Nou ja, de UFC propaganda-machine doet zijn werk goed, zullen we maar zeggen.

Jochem
29-05-2009, 22:56
Uh, de beste HW vecht voor affliction toch? dus niet correct