PDA

View Full Version : GG en aanhang



Rverm
28-05-2009, 00:10
om geen andere topics te verstoren hier maar een nieuwe topic. Allereerst wil ik duidelijk zeggen dat ik diep respect heb voor de vechters en trainers van team GG. Dat je trots bent op een team/vechter snap ik(jamila), maar hou aub een keer op met dat ballen likken van iets of iedereen die ook maar iets met gg te maken heeft. Dat je fan bent is goed alleen je blijft maar door tetteren met al die onzin en niet objectieve reacties op gevechten en/of geruchten over je favoriete team. Je maakt jezelf een btj belachelijk hier.
Over Clown Bassie Boon, je zou het vast goed gedaan hebben en je kwaliteiten hebben. Maar hoe jij jezelf de afgelopen weken neergezet hebt maak je jezelf en je team compleet belachelijk. Dat je geld hebt vind ik prima, zou je vast hard voor gewerkt hebben en mag je trots op zijn maar zo langzamerhand word je het lachertje van GG, de internetforums en vechtsportminded nederland. Je posts hier zijn schandalig te noemen als je weet dat je in het management van zo'n grote organisatie zit. Voor de buitenwereld (wij dus) doe je net of je overal schijt aan hebt en het als een lolletje ziet. En idd, als jij iets post komen er meer hits. Dat komt niet doordat je ene of andere beroemdheid bent want op straat in nederland word je gewoon voorbij gelopen zonder dat iemand je kent, maar het aantal hits is meer omdat iedereen hoopt dat je weer met smoesjes, visumverhalen en andere grootspraakverhalen komt. Mensen hopen op zulke uitspraken om je er direct op te pakken en je kapot te maken. En nee, das niet positief te noemen. Dus doe nou aub niet of je er schijt aan hebt en of het je niks doet, ook jij ligt er savonds wakker van in je bedje en denkt van ow jee wat heb ik mijn team weer ten schande gezet tegen over staande van heel vechtsportvolgend nederland en hoe kan ik der weer onderuit komen. Je kan er wat mee doen of je kan zo blijven, maar op het moment dat het minder gaat met je op zowel financieel als sportief gebied lacht iedereen zich kapot. En dat heb je aan jezelf te danken.
En nu ga ik een tosti maken...

Surrender
28-05-2009, 00:39
Amen, pak na je tosti een goeie wiri en chill gozer.

Komt goed!!

Strange Cutbean
28-05-2009, 00:47
Kom der maar in Cave!

Cave
28-05-2009, 01:43
Kom der maar in Cave!

Kan niet. 1. Ik lig al in bed. 2. Mag niet van Justi ;)

Justinian
28-05-2009, 06:37
Kan niet. 1. Ik lig al in bed. 2. Mag niet van Justi ;)
:wacko: Hoezo niet? Ik vind het prima wanneer deze discussie wordt gevoerd. Vind het niet goed wanneer deze discussie in lopende topics wordt gevoerd, want daarmee verstoor je die discussies. Een aparte topic vind ik prima, want voortaan kan ik hier ook mooi naar verwijzen. Hoort alleen niet thuis in MMA, maar in Offtopic. Verder prima topic.

anoniem gg
28-05-2009, 06:50
om geen andere topics te verstoren hier maar een nieuwe topic. Allereerst wil ik duidelijk zeggen dat ik diep respect heb voor de vechters en trainers van team GG. Dat je trots bent op een team/vechter snap ik(jamila), maar hou aub een keer op met dat ballen likken van iets of iedereen die ook maar iets met gg te maken heeft. Dat je fan bent is goed alleen je blijft maar door tetteren met al die onzin en niet objectieve reacties op gevechten en/of geruchten over je favoriete team. Je maakt jezelf een btj belachelijk hier.
Over Clown Bassie Boon, je zou het vast goed gedaan hebben en je kwaliteiten hebben. Maar hoe jij jezelf de afgelopen weken neergezet hebt maak je jezelf en je team compleet belachelijk. Dat je geld hebt vind ik prima, zou je vast hard voor gewerkt hebben en mag je trots op zijn maar zo langzamerhand word je het lachertje van GG, de internetforums en vechtsportminded nederland. Je posts hier zijn schandalig te noemen als je weet dat je in het management van zo'n grote organisatie zit. Voor de buitenwereld (wij dus) doe je net of je overal schijt aan hebt en het als een lolletje ziet. En idd, als jij iets post komen er meer hits. Dat komt niet doordat je ene of andere beroemdheid bent want op straat in nederland word je gewoon voorbij gelopen zonder dat iemand je kent, maar het aantal hits is meer omdat iedereen hoopt dat je weer met smoesjes, visumverhalen en andere grootspraakverhalen komt. Mensen hopen op zulke uitspraken om je er direct op te pakken en je kapot te maken. En nee, das niet positief te noemen. Dus doe nou aub niet of je er schijt aan hebt en of het je niks doet, ook jij ligt er savonds wakker van in je bedje en denkt van ow jee wat heb ik mijn team weer ten schande gezet tegen over staande van heel vechtsportvolgend nederland en hoe kan ik der weer onderuit komen. Je kan er wat mee doen of je kan zo blijven, maar op het moment dat het minder gaat met je op zowel financieel als sportief gebied lacht iedereen zich kapot. En dat heb je aan jezelf te danken.
En nu ga ik een tosti maken...

Wow, nou je bent blijkbaar nogal met mij bezig, wat een post!!!
Aanname 2 Dat je geld hebt vindt ik prima, ik ben blij dat jij daar zo over denkt, maar je doet natuurlijk wel weer een aanname, goed of fout!
Wat voor jouw schandalig is, is voor mij de waarheid!
Je doet weer een aanname over scheit en lolletje, maar je hebt gelijk een figuur zoals jij neem ik natuurlijk als een lolletje een korreltje zout in een hele grote berg en s'avonds doe ik een gebedje voor je (ben niet gelovig of zo maar misschien dat het helpt, doe ik wel een aanname, maar wel een positieve)

Ik wordt op straat best veel herekend overigens als clown en beroemdheid en zeker niet alleen in Nederland. verkeerde aanname dus!.

Ik wist niet dat mensen op smoesjes, visumverhalen en grootspraakverhalen van mij zaten te wachten? Ik heb dat nooit zo bekeken, maar zal het voor fans zoals jouw in de toekomst wat gaan aandikken.

Grote AANAME?: sinds wanneer kan een uitspraak mij pakken en ik ben natuurlijk onverwoestbaar, dus kapot maken zal een probleempje worden!

Weer een aanname (heb jij een verslaving aan aanname 2?)Ik slaap altijd geweldig nadat ik het aparraat in stelling heb gebracht, vooral als er weer talentvolle zwaargewichten zijn toegevoegd aan het ongeloofelijke GG team en nieuwe super contracten zijn afgesloten zoals deze week, snurk!

Ik wist niet dat er mensen waren die mij geen succes gunnen? Ik gun iedereen (zelfs jouw) veel gezondheid toe en een succesvol en gelukkig bestaan:

Als dit zo zou zijn wat jij beweerd dan zou ALLE vrijheid verloren gaan, simpel omdat intoleranten peronen als jijzelf en fanatiekelingen steeds vaker zullen roepen dat ze beledigd zijn.
De oplossing van dit vraagstuk van vrije meningsuiting ligt in het inzicht dat ook belediging een subjectieve realiteit is en geen werkelijk bestaan heeft, een illusie is.
M.a.w. het is altijd de aanhoorder die besluit zich beledigd te voelen, of welke andere reactie dan ook.
Dus kan alleen die aanhoorder het probleem oplossen door in te zien dat hij zich niet beledigd hoeft te voelen, niet beledigd kan worden, ik dus!
Door meer inzicht kan hij verkiezen te denken:
kijk iemand zegt iets naars, misschien zelfs met de intentie te beledigen. Wat zielig, die persoon heeft een zieleprobleem, laat ik voor hem bidden (heb ik net voor je gedaan voor ik heerlijk ben gaan slapen).
Als je dat kunt ben je een heel stuk verder. Probeer het en ervaar hoeveel verlichting en verdieping in begrip dat geeft.
Bottom line: beledigd worden is onmogelijk, beledigd voelen is gebrek aan inzicht.

peace

phranq
28-05-2009, 07:56
Bas is een topper. (sorry voor de aanname)

MB667
28-05-2009, 08:10
snap het probleem ook niet, als iemand zich zelf of wie dan ook voor lul of wat dan ook wilt zetten, dan mag dat toch, we leven hier niet in iran of china, we leven hier, nu nog tenminste, in een vrij land, en men mag hier zeggen wat hij/zij zelf wilt.

Jeroen
28-05-2009, 08:26
De topic-starter heeft denk ik last van plaatsvervangende schaamte en ik kan me dit best voorstellen. Ik vind dat Bas Boon zich ook belachelijk maakt met z'n praatjes op dit forum. Helemaal met dat gebral over aannames en het constante uit elkaar trekken van andermans mening om deze gelijk onder het kopje aanname te trappen. Zo... ik was niet van plan te reageren, maar jeuk is erger dan pijn.

Marchant
28-05-2009, 08:38
Denk dat dit topic is gestart om lekker goedkoop te scoren,

Beetje van:
"Laat ik een topic starten zodat iedereen mij leuk vindt...............
Oja er is de laatste tijd veel te doen geweest over GG en Bas dus laat ik in mijn verhaaltje oude topics ophalen en lekker zeiken"

Vindt het een beetje als dit:
http://www.failpost.com/wp-content/uploads/2009/03/fat-wonder-woman-attention-whore.jpg

anoniem gg
28-05-2009, 09:16
De topic-starter heeft denk ik last van plaatsvervangende schaamte en ik kan me dit best voorstellen. Ik vind dat Bas Boon zich ook belachelijk maakt met z'n praatjes op dit forum. Helemaal met dat gebral over aannames en het constante uit elkaar trekken van andermans mening om deze gelijk onder het kopje aanname te trappen. Zo... ik was niet van plan te reageren, maar jeuk is erger dan pijn.

De four agreements

1 Sta achter je woord
2 Doe nooit geen aanname
3 Neem niks persoonlijk
4 Doe altijd je best

Jeuk is erger dan pijn: ik zou regel 3 proberen, hoofdstuk eens goed doorlezen.

Ik ben blij dat je mij wilt laten weten dat ik mij belachelijk maak met praatjes en gebral. Natuurlijk heb ik daar een andere mening over.

Als iemand persoonlijk iets te zeggen heeft over mijn persoonlijkheid, dan heb je kans dat ik die persoon mijn mening laat horen, om het eenvoudig te maken heb ik even die vier regeltjes aangehaalt uit het boekje, de four agreements!

Neem je rechter of linker hand en krab eens onder die jeukende billen.

Ik zal een gebedje voor je doen en aannemen dat je jeuk verdwijnt!

Peace

De man van 14K
28-05-2009, 09:52
Dat is toch niet het enige boek wat je gelezen heb, Bas?

Karel
28-05-2009, 09:56
als je daarmee dat succes hebt koop ik hem ook direct

mja verder heeft dit niet echt nut, 2 personen die iets posten, moeten ze zelf weten.. daarbij, je mag er altijd op reageren...
ik lig er net zomin wakker van als van al die lui die denken dat crocop of ignashov nog titels gaan behalen

anoniem gg
28-05-2009, 10:05
Dat is toch niet het enige boek wat je gelezen heb, Bas?

Om er een paar op te noemen:

the secret (rhonda byrne)
the four agreements (don miguel ruiz)
one minute miljonair (mark victor hansen and robert allen)
a new earth (eckhart tolle)
anatomy of the spirit (caroline myss)
de alchemist (paulo coelho)
power freedom and grace (deepak chopre)
art of war (suntzu)
waren de goden kosmonouten (erick von danicken)
terug naar de sterren (erick von danicken)
alles van grisham en stephen king en ludlum en dan brown

chief108
28-05-2009, 10:12
Bas houdt wel van fantasy boeken dus...

PinPoint
28-05-2009, 10:22
Volgens mij zijn dit allemaal plaatjes boeken.......


maaruhm.....als we nou ook een topic maken over onze minister, zou hij dan ook reageren? get my point?

aliendwurf
28-05-2009, 10:22
http://i39.tinypic.com/20zpjlj.gif

Richelieu
28-05-2009, 10:25
Om er een paar op te noemen:

the secret (rhonda byrne)
the four agreements (don miguel ruiz)
one minute miljonair (mark victor hansen and robert allen)
a new earth (eckhart tolle)
anatomy of the spirit (caroline myss)
de alchemist (paulo coelho)
power freedom and grace (deepak chopre)
art of war (suntzu)
waren de goden kosmonouten (erick von danicken)
terug naar de sterren (erick von danicken)
alles van grisham en stephen king en ludlum en dan brown

Regeren vanuit het Duister (ISBN 90-4390-164-4) van Jim Mars is wel een leuk boek voor je Bas ;)

Mars stelt dat het moeilijk is om de feiten helder te krijgen omtrent de geheime organisaties, omdat er voortdurend rookgordijnen gelegd worden. Toch meent hij dat een aantal dingen met absolute zekerheid te stellen zijn: de betrokkenheid van bankiers bij de Eerste en Tweede wereldoorlog, maar ook bij de Franse revolutie, de Amerikaanse revolutie en de Burgeroorlog. Hij wijdt uit over degenenen die belang zouden kunnen hebben bij de moord op president Kennedy, de oorzaak van economische depressies, en de rol van de Federal Reserve Bank, die aan de overheid geld leent wat ze zelf niet in bezit heeft, tegen rente.

Vervolgens graaft hij dieper in de geschiedenis tot aan het Oude Testament, belicht een antisemitische hoax over de wijzen van Sion die echter tegelijkertijd wel op een niet-joods complot zou kunnen duiden uit de negentiende eeuw, wiens plannen nog steeds in uitvoering lijken te zijn.

Tot slot beschrijft hij de vertalingen van Soemerische geschriften door Sitchin die zouden beschrijven hoe 432.000 jaar vóór de zondvloed buitenaardse Anoennaki op Aarde gekomen zouden zijn en uiteindelijk via genetische technieken de moderne mens creëerden als slavenras. "Moeten we dit zien als mythe of als poging tot geschiedschrijving?", vraagt de auteur. "Was de zondvloed een nucleaire oorlog?"

MB667
28-05-2009, 10:33
vanwaar die schaamte Jeroen, ben je bang dat het 'niet vechtsportminnend publiek' alle onzin leest die hier wordt geplaatst?

Jochem
28-05-2009, 10:38
Om er een paar op te noemen:

the secret (rhonda byrne)
the four agreements (don miguel ruiz)
one minute miljonair (mark victor hansen and robert allen)
a new earth (eckhart tolle)
anatomy of the spirit (caroline myss)
de alchemist (paulo coelho)
power freedom and grace (deepak chopre)
art of war (suntzu)
waren de goden kosmonouten (erick von danicken)
terug naar de sterren (erick von danicken)
alles van grisham en stephen king en ludlum en dan brown

geinig, heb ik ook de meeste van gelezen. Probeer " the seven habits of highly effective people is"

Dennuz
28-05-2009, 10:39
Regeren vanuit het Duister (ISBN 90-4390-164-4) van Jim Mars is wel een leuk boek voor je Bas ;)

Mars stelt dat het moeilijk is om de feiten helder te krijgen omtrent de geheime organisaties, omdat er voortdurend rookgordijnen gelegd worden. Toch meent hij dat een aantal dingen met absolute zekerheid te stellen zijn: de betrokkenheid van bankiers bij de Eerste en Tweede wereldoorlog, maar ook bij de Franse revolutie, de Amerikaanse revolutie en de Burgeroorlog. Hij wijdt uit over degenenen die belang zouden kunnen hebben bij de moord op president Kennedy, de oorzaak van economische depressies, en de rol van de Federal Reserve Bank, die aan de overheid geld leent wat ze zelf niet in bezit heeft, tegen rente.

Vervolgens graaft hij dieper in de geschiedenis tot aan het Oude Testament, belicht een antisemitische hoax over de wijzen van Sion die echter tegelijkertijd wel op een niet-joods complot zou kunnen duiden uit de negentiende eeuw, wiens plannen nog steeds in uitvoering lijken te zijn.

Tot slot beschrijft hij de vertalingen van Soemerische geschriften door Sitchin die zouden beschrijven hoe 432.000 jaar vóór de zondvloed buitenaardse Anoennaki op Aarde gekomen zouden zijn en uiteindelijk via genetische technieken de moderne mens creëerden als slavenras. "Moeten we dit zien als mythe of als poging tot geschiedschrijving?", vraagt de auteur. "Was de zondvloed een nucleaire oorlog?"

Hmm, 12.50 bij Bol.com.. Denk dat ik hem ga bestellen.. Wel leuk leesvoer

chief108
28-05-2009, 11:02
geinig, heb ik ook de meeste van gelezen.
ik ook trouwens...

hou wel van die shit op z'n tijd :lol:

Cave
28-05-2009, 11:10
Dat is toch niet het enige boek wat je gelezen heb, Bas?

Denk dat Bas vroeger een keer in slaap is gevallen terwijl de cassettespeler "De verzamelde werken van de gebroeders Grimm" aan het afspelen was. Anders kan ik ook niet verklaren hoe hij aan zijn geleuter komt.

Jeroen
28-05-2009, 11:11
vanwaar die schaamte Jeroen, ben je bang dat het 'niet vechtsportminnend publiek' alle onzin leest die hier wordt geplaatst?

Eigenlijk zowel het vechtsportminnend als niet-vechtsportminnend publiek. Als je grote namen vertegenwoordigt, moet je je daar mijns insziens ook naar gedragen. Professioneel dus en niet op iedere discussie of diss in willen haken. Al doe je dat nog zo gestructureerd aan de hand van 'the four agreements' (leuk boek voor mensen die niet uit zichzelf tot dat soort inzichten kunnen komen en een soort van papegaai worden). Bas Boon zal hier ongetwijfeld weer op reageren en dit vind ik jammer. Laat mensen lekker hun vuil spuien... Trouwens...

Doe nooit geen aanname Sta je hier zelf ook achter Bas?

___RZA___
28-05-2009, 11:25
De four agreements

1 Sta achter je woord
2 Doe nooit geen aanname
3 Neem niks persoonlijk
4 Doe altijd je best

Jeuk is erger dan pijn: ik zou regel 3 proberen, hoofdstuk eens goed doorlezen.

Ik ben blij dat je mij wilt laten weten dat ik mij belachelijk maak met praatjes en gebral. Natuurlijk heb ik daar een andere mening over.

Als iemand persoonlijk iets te zeggen heeft over mijn persoonlijkheid, dan heb je kans dat ik die persoon mijn mening laat horen, om het eenvoudig te maken heb ik even die vier regeltjes aangehaalt uit het boekje, de four agreements!

Neem je rechter of linker hand en krab eens onder die jeukende billen.

Ik zal een gebedje voor je doen en aannemen dat je jeuk verdwijnt!

Peace

Volgens deze post moet iedereen juist aannames doen Bas.... Sorry kon het niet laten.

De man van 14K
28-05-2009, 11:56
geinig, heb ik ook de meeste van gelezen. Probeer " the seven habits of highly effective people is"


Steven Covey toch?

Ik ben nog steeds bezig met de Zwarte Zwaan van Taleb, taaie shit maar erg leuk.
Voor de liefhebbers van Macro economie: Common Wealth van Jeffrey d Sachs. Erg leuk!

Sendur
28-05-2009, 12:11
Jamila krijgt van mij na haar laatste topic de WHINER of the fucking Year award.

Geen bedankjes graag maar laat je overbodige GG posts maar achterwegen dan ben ik al blij.

anoniem gg
28-05-2009, 14:06
Regeren vanuit het Duister (ISBN 90-4390-164-4) van Jim Mars is wel een leuk boek voor je Bas ;)

Mars stelt dat het moeilijk is om de feiten helder te krijgen omtrent de geheime organisaties, omdat er voortdurend rookgordijnen gelegd worden. Toch meent hij dat een aantal dingen met absolute zekerheid te stellen zijn: de betrokkenheid van bankiers bij de Eerste en Tweede wereldoorlog, maar ook bij de Franse revolutie, de Amerikaanse revolutie en de Burgeroorlog. Hij wijdt uit over degenenen die belang zouden kunnen hebben bij de moord op president Kennedy, de oorzaak van economische depressies, en de rol van de Federal Reserve Bank, die aan de overheid geld leent wat ze zelf niet in bezit heeft, tegen rente.

Vervolgens graaft hij dieper in de geschiedenis tot aan het Oude Testament, belicht een antisemitische hoax over de wijzen van Sion die echter tegelijkertijd wel op een niet-joods complot zou kunnen duiden uit de negentiende eeuw, wiens plannen nog steeds in uitvoering lijken te zijn.

Tot slot beschrijft hij de vertalingen van Soemerische geschriften door Sitchin die zouden beschrijven hoe 432.000 jaar vóór de zondvloed buitenaardse Anoennaki op Aarde gekomen zouden zijn en uiteindelijk via genetische technieken de moderne mens creëerden als slavenras. "Moeten we dit zien als mythe of als poging tot geschiedschrijving?", vraagt de auteur. "Was de zondvloed een nucleaire oorlog?"

check: Alex Jones' Infowars: There's a war on for your mind! (http://www.infowars.com) (alex jones)
Niburu.nl - Onthullend en bewustmakend nieuws (http://www.niburu.nl)

Mars meent niks door mij ogen gelezen, maar heeft zeer goed onderbouwd met bewijzen en links aangegeven dat het klopt wat hij schrijft!

Peter0711
28-05-2009, 14:06
Lekker slim ook om de persoon die je minder op de voorgrond wil,juist in de spotlight te zetten..Zo raakt dit gezeur nooit over.

Ik zit al lang op Mixfight,post mischien niet elke dag,maar check wel ZEKER elke dag,en soms wel 2 of 3 keer.Maar moet zeggen dat ik dit gezeik wel een beetje zat begin te raken hier.. Een aantal mensen lijken wel een stelletje scheinheilige hielenlikkers hier!!

Terwijl de andere bas telkens aanvallen om zelf meer in de spotlights te komen.


Een discussie op ze tijd is leuk,maar ik vindt dit topic niet echt bepaald slim?

Of ben je zelf van GG ????????

@ Iedereen die zich aangesproken voelt : Niet zo kinderachtig doen!!!!!

Tony
28-05-2009, 14:54
Niburu.nl - Onthullend en bewustmakend nieuws (http://www.niburu.nl)

Niburu.. wie is er niet groot mee geworden....

Staan leuke dingen tussen.. maar dan moet je wel die 80 a 90% aan bullshit eruit filteren...

Maar er zitten zeker interessante stukken tussen.

Heb een nieuwe collega die is helemaal in to bewustzijn, niburu, planet x, 12-12-2012, reiki, yogha en is ook lid van zo'n vrijmetselaarsloge..

kan je hele toffe discussies mee voeren.

A.F.
28-05-2009, 15:30
Russian Scientist: UFO Crashed Into Meteorite to Save Earth (http://www.niburu.nl/index.php?articleID=20974)

come onnnnnnnnnnnnnnnnnnn.........lol

en ik heb een analprobe....

aliendwurf
28-05-2009, 15:30
@bas:

"de twaalde planeet" moet je dan ook 'ff' lezen.

chief108
28-05-2009, 15:38
en ik heb een analprobe....
<insert buttplug joke here>

mokumnised
28-05-2009, 15:39
Wat een flauwekultopic dit en imo slaan die ban's in het ''geslijm op rtl 7 '' topic ook nergens op .

ik heb dit al eerder geschreven, maar het valt me echt op dat als het een beetje te kritisch word allemaal, de boel naar deze afdeling verhuisd word en het betreffende topic op slot gaat.

Probeer als moderator iig de schijn op te houden dat je neutraal bent, het wordt op deze manier wel een beetje een platform waar GG kritiekloos zijn nieuwtjes, maar ook lulkoekposts(jamila) kwijt kan.
Komt er teveel commentaar op die lulkoek van haar ,wordt het topic gesloten of in een achterkamertje als dit geparkeerd, waar een topic snel doodbloed.
Dit terwijl zij degene is die keer op keer posts plaatst die irritant zijn en reacties uitlokken.

GG/Bas Boon;

Ik heb veel respect voor hetgeen GG in 10 jaar heeft op weten te bouwen, een stal met topvechters, goede trainers, naam over de hele wereld, noem maar op.
Wat ik niet begrijp is dat Bas Boon reageerd zoals hij dat doet hier op een goed bezocht forum, niet echt goed voor de goodwill, daarbij ontbreekt iedere vorm van zelfkritiek.

Ook begrijp ik niet dat Bas Jamila niet tot de orde roept, het is duidelijk dat ze bij veel bezoekers irritatie oproept.
Moet voor Bas een koud kunstje zijn daar iets aan te doen, aangezien Jamila uit de hand eet van alles wat met GG te maken heeft.
Maar ook hier zal Bas wel lacherig over doen, ondertussen heeft zij en mede door haar GG een reputatie op alle fora.
Handig zo'n onbetaalde p.r. dame, de bijkomstigheid is alleen dat er mede door haar een redelijk negatieve benadering rondom GG is onstaan, niet echt iets waar ik blij mee zou zijn op Bas zijn plaats.

Vergis je niet in de impact van internet , volgens mij onderschat Bas dat, een forum kan veel schade aanrichten en ik denk dat de fanbase hier in NL er niet groter op geworden is en dit is toch je thuishaven.

Overigens zou je zoiets ook nog als taak van de moderators kunnen zien hier iets aan te doen, aangezien ze irritant aanwezig is en de boel vanwege reacties die ze bij mensen oproept.
Je kunt haar er op zijn minst op wijzen wat minder irritant aanwezig te zijn , in plaats van de mensen die op haar reageren hierop aan te spreken.

Als laatste wil ik kwijt dat je niet scoort als je je 10 jarig jubileum viert zonder de fans die het niet kunnen veroorloven een rug of een paar ruggen voor een tafel neer te leggen.
Natuurlijk gaat het met dit soort dingen om geld, maar ik vind het toch een vorm van minachting voor jan met de pet die zo'n dure kaart niet kan veroorloven.

A.F.
28-05-2009, 15:43
dus dat....


Als laatste wil ik kwijt dat je niet scoort als je je 10 jarig jubileum viert zonder de fans die het niet kunnen veroorloven een rug of een paar ruggen voor een tafel neer te leggen.
Natuurlijk gaat het met dit soort dingen om geld, maar ik vind het toch een vorm van minachting voor jan met de pet die zo'n dure kaart niet kan veroorloven.

ben ik het ook helemaal mee eens.... Al die lui die elke keer trouw naar GLory gaan die hebben nou gewoon mooi pech... Word ook niet echt goodwill mee gekweekt... En dan kan er wel op mixfight weer een prijsvraag gehouden worden met 4 kaartjes ofzo... maar dat zet ook geen zoden aan de dijk

Tony
28-05-2009, 15:48
Goodwill... het nieuwe modewoord op mixfight...

Anyway... ik vind het vooral heel erg zonde dat glory jubileum alleen op viptafel basis geschiedt.

achja.. kan ik het event ook ergens downloaden?

chief108
28-05-2009, 15:56
achja.. kan ik het event ook ergens downloaden?
na afloop in MMF
net als Demolition Men

De man van 14K
28-05-2009, 15:58
Niburu.. wie is er niet groot mee geworden....

Staan leuke dingen tussen.. maar dan moet je wel die 80 a 90% aan bullshit eruit filteren...

Maar er zitten zeker interessante stukken tussen.

Heb een nieuwe collega die is helemaal in to bewustzijn, niburu, planet x, 12-12-2012, reiki, yogha en is ook lid van zo'n vrijmetselaarsloge..

kan je hele toffe discussies mee voeren.


GTFO.. wat een crap zeg, daar ga ik echt geen minuut van mijn tijd mee verspillen.
Zolang het geen directe of indirecte invloed op de cashflow heeft is het niet de moeite waard om te lezen.

(tenzij het porno is)

Tony
28-05-2009, 16:04
speciaal voor jou... een economisch gerelateerd filmpje :)

Tegenlicht -> Afleveringen -> De dag dat de dollar valt... (http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/24877874/)

Rechtsboven kan je ergens kiezen voor "bekijk de uitzending"

A.F.
28-05-2009, 16:05
na afloop in MMF
net als Demolition Men

lol

De man van 14K
28-05-2009, 16:14
speciaal voor jou... een economisch gerelateerd filmpje :)

Tegenlicht -> Afleveringen -> De dag dat de dollar valt... (http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/24877874/)

Rechtsboven kan je ergens kiezen voor "bekijk de uitzending"


al gezien, maar erg leuk!

Tony
28-05-2009, 16:30
Iemand hier die weet of de NESARA (http://www.nesara.be/nl/default.asp)iets is dat echt bestaat? Of is dat ook allemaal bullshit?

De man van 14K
28-05-2009, 16:32
nooit van gehoord. Zullen wij anders ook iets op richten?

Ralph
28-05-2009, 16:40
I'm in! Het moet vooral interessant klinken, totaal geen echte inhoud hebben en op fabeltjes gebaseerd zijn. Nog een paar sappige lege quotes bedenken die eigenlijk niemand snapt, maar waar wel goed interessant op geknikt kan worden en men een blik van diepe intelligentie kan werpen, en we zijn er.

Nog wat anders: ik lees in de post van Bas dat GG deze week weer twee nieuwe goede zwaargewichten heeft gecontracteerd? Wie? Wat? Waar? Heb ik nog niets over gehoord.

anoniem gg
28-05-2009, 16:51
Wat een flauwekultopic dit en imo slaan die ban's in het ''geslijm op rtl 7 '' topic ook nergens op .

ik heb dit al eerder geschreven, maar het valt me echt op dat als het een beetje te kritisch word allemaal, de boel naar deze afdeling verhuisd word en het betreffende topic op slot gaat.

Probeer als moderator iig de schijn op te houden dat je neutraal bent, het wordt op deze manier wel een beetje een platform waar GG kritiekloos zijn nieuwtjes, maar ook lulkoekposts(jamila) kwijt kan.
Komt er teveel commentaar op die lulkoek van haar ,wordt het topic gesloten of in een achterkamertje als dit geparkeerd, waar een topic snel doodbloed.
Dit terwijl zij degene is die keer op keer posts plaatst die irritant zijn en reacties uitlokken.

GG/Bas Boon;

Ik heb veel respect voor hetgeen GG in 10 jaar heeft op weten te bouwen, een stal met topvechters, goede trainers, naam over de hele wereld, noem maar op.
Wat ik niet begrijp is dat Bas Boon reageerd zoals hij dat doet hier op een goed bezocht forum, niet echt goed voor de goodwill, daarbij ontbreekt iedere vorm van zelfkritiek.

Ook begrijp ik niet dat Bas Jamila niet tot de orde roept, het is duidelijk dat ze bij veel bezoekers irritatie oproept.
Moet voor Bas een koud kunstje zijn daar iets aan te doen, aangezien Jamila uit de hand eet van alles wat met GG te maken heeft.
Maar ook hier zal Bas wel lacherig over doen, ondertussen heeft zij en mede door haar GG een reputatie op alle fora.
Handig zo'n onbetaalde p.r. dame, de bijkomstigheid is alleen dat er mede door haar een redelijk negatieve benadering rondom GG is onstaan, niet echt iets waar ik blij mee zou zijn op Bas zijn plaats.

Vergis je niet in de impact van internet , volgens mij onderschat Bas dat, een forum kan veel schade aanrichten en ik denk dat de fanbase hier in NL er niet groter op geworden is en dit is toch je thuishaven.

Overigens zou je zoiets ook nog als taak van de moderators kunnen zien hier iets aan te doen, aangezien ze irritant aanwezig is en de boel vanwege reacties die ze bij mensen oproept.
Je kunt haar er op zijn minst op wijzen wat minder irritant aanwezig te zijn , in plaats van de mensen die op haar reageren hierop aan te spreken.

Als laatste wil ik kwijt dat je niet scoort als je je 10 jarig jubileum viert zonder de fans die het niet kunnen veroorloven een rug of een paar ruggen voor een tafel neer te leggen.
Natuurlijk gaat het met dit soort dingen om geld, maar ik vind het toch een vorm van minachting voor jan met de pet die zo'n dure kaart niet kan veroorloven.

Ik reageer en post soms omdat ik dat leuk vindt.
Zelfkritiek moet je jezelf mee bezig houden als er iets te bekritiseren valt, ik ben heel gelukkig met alles, dus voor mij geen zelfkritiek.

Wat Jamilla doet moet ze zelf weten, het is een vrij land en we kennen (nu nog) vrijheid van meningsuiting (dus ook mensen mogen posten die naar jouw smaak irritant zijn). Vindt je het niet leuk om haar post te lezen, lees ze dan gewoon niet. Wil je haar iets vertellen, doe het dan!

Als forum bezoekers zich laten beinvloeden door bepaalde mensen en daardoor GG in een negatief daglicht zien is jammer voor die forum bezoekers. De vechters van GG zullen er niet minder hard door trainen en zullen sávonds gewoon lekker in slaap vallen.

Een echte fan die kijkt daar wel doorheen wat forum warriors wel of niet ergens van vinden.
Er is geen minachting voor niemand, wel gebrek aan plaatsen, maar je hebt niet elke locatie tot je beschikking wanneer je dat wil.
En met zoveel toppers moet je rekening houden met vele toppers, wanneer ze in het buitenland veechten enz.
We zullen voor mensen die er niet bij kunnen zijn kijken of we iets speciaal kunnen doen!

peace

A.F.
28-05-2009, 16:55
Iemand hier die weet of de NESARA (http://www.nesara.be/nl/default.asp)iets is dat echt bestaat? Of is dat ook allemaal bullshit?

wel van Nesquick gehoord! Jullie ook... Nah, dat is me toch wat jongens

kickboxer1987
28-05-2009, 16:57
check: Alex Jones' Infowars: There's a war on for your mind! (http://www.infowars.com) (alex jones)
Niburu.nl - Onthullend en bewustmakend nieuws (http://www.niburu.nl)



Niburu.... serrieus?:fp:

The secret:twak:
stuk semi gare new age ideologie..... we noemen "universele wetten" en gooie wat willekeurige kwantumfysica wetten er tegen aan (die kant nog wal raken) we noemen het "wetenschap"

Strange Cutbean
28-05-2009, 17:08
Vergis je niet in de impact van internet , volgens mij onderschat Bas dat, een forum kan veel schade aanrichten en ik denk dat de fanbase hier in NL er niet groter op geworden is en dit is toch je thuishaven.


Ik weet niet of die impact wel zo groot is, ik kom weleens op evenementen waar heel de 'FT community' op zou komen en dan zitten er nog maar anderhalve man en een paardekop. Het zal de meeste fans die niet zelf actief aan vechtsport doen denk ik een zorg zijn wat hier besproken wordt. (En een boel die het wel doen ook) Alles leuk en aardig maar FT is niet zo iets machtigs als b.v. GeenStijl.

Chico
28-05-2009, 17:24
dit is mf niet ft..

A.F.
28-05-2009, 17:28
Lol...

Wie neemt dan ff contact op met geenstijl....

Justinian
28-05-2009, 17:33
Ik weet niet of die impact wel zo groot is, ik kom weleens op evenementen waar heel de 'FT community' op zou komen en dan zitten er nog maar anderhalve man en een paardekop. Het zal de meeste fans die niet zelf actief aan vechtsport doen denk ik een zorg zijn wat hier besproken wordt. (En een boel die het wel doen ook) Alles leuk en aardig maar FT is niet zo iets machtigs als b.v. GeenStijl.
Welkom op Mixfight.nl :fp:

De man van 14K
28-05-2009, 17:44
Een overtreffende trap....

Strange Cutbean
28-05-2009, 18:05
dit is mf niet ft..

Je hebt gelijk, maar daar geldt het natuurlijk ook voor.

arne046
28-05-2009, 18:30
Maar even serieus 'doe nooit geen aannames' is een dubbele ontkenning waardoor er eigenlijk 'doe aannames'

A.F.
28-05-2009, 18:32
Ik vind het helemaal top dat Bas Boon hier post!!:)
Ik vind Jamila de kampioen topics-openen met al haar nieuwtjes,....en helemaal de reakties daar op..!! :D
...vind het gewoon de kleurrijkste personen op mixfight.....
....rood/geel dan:lol:

Roy, asjeblieft man...

aliendwurf
28-05-2009, 18:38
Ik weet niet of die impact wel zo groot is, ik kom weleens op evenementen waar heel de 'FT community' op zou komen en dan zitten er nog maar anderhalve man en een paardekop. Het zal de meeste fans die niet zelf actief aan vechtsport doen denk ik een zorg zijn wat hier besproken wordt. (En een boel die het wel doen ook) Alles leuk en aardig maar FT is niet zo iets machtigs als b.v. GeenStijl.


http://geekadelphia.com/wp-content/uploads/2008/02/fail_dogs.jpg

chief108
28-05-2009, 18:52
roy...
is dit niks voor jou?

een tshirt met: what would Bas Boon do? (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=746626#post746626)

Garcia
28-05-2009, 18:53
roy...
is dit niks voor jou?

een tshirt met: what would Bas Boon do? (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=746626#post746626)

Of een t-shirt met fap fap fap?

TOON
28-05-2009, 19:15
euh.....m'n vriendin zegt soms dat het wel eens lijkt alsof ik uit een ei kom....maar las ik nou net dat het 10 jarig GG feestje alleen op basis van VIP tafels is??????????????????????????????????????????????

serieus????????

TOON
28-05-2009, 19:21
damn! decadent zeg.......
ik hou niet zo van vingerhapjes

valt me echt een beetje tegen eerlijk gezegd.....ben teleurgesteld!

NielsN
28-05-2009, 21:37
Bas Boon = Jamila?



Het zou me heel erg verbazen als iemand met de stilistische vaardigheden van Bas Boon een heel nieuw alter ego uit de mouw wist te schudden... Serieus, ik heb er ook wel eens aan gedacht, maar het kan echt niet. Uitgesloten.

Bovendien post Jamila op allerlei tijdstippen, en Bas Boon alleen in fasen, omdat hij normaal helemaal geen tijd heeft voor deze onzin.

chief108
28-05-2009, 21:53
de aanname van Roy S = correct

mokumnised
28-05-2009, 22:58
Daarnaast hebben een aantal zogenaamde vooraanstaande mensen in de vechtsportwereld een beschermde status op deze site

precies...en ook het topic waar ik dit vandaan heb geplukt is inmiddels (jawel!! na kritiek op de moderators) op slot gegooid, vrij willekeurig overigens dat beleid, die ''icecake'' mocht eerst dagenlang gebasht worden.

Een manier van modereren waar je op zijn minst vraagtekens bij kunt zetten, net als bij de neutraliteit van de heren.
Nieuwe solgan misschien? ''Mixfight....GG is de baas...''

Rverm
29-05-2009, 01:25
Wow, nou je bent blijkbaar nogal met mij bezig, wat een post!!!
Aanname 2 Dat je geld hebt vindt ik prima, ik ben blij dat jij daar zo over denkt, maar je doet natuurlijk wel weer een aanname, goed of fout!
Wat voor jouw schandalig is, is voor mij de waarheid!
Je doet weer een aanname over scheit en lolletje, maar je hebt gelijk een figuur zoals jij neem ik natuurlijk als een lolletje een korreltje zout in een hele grote berg en s'avonds doe ik een gebedje voor je (ben niet gelovig of zo maar misschien dat het helpt, doe ik wel een aanname, maar wel een positieve)

Ik wordt op straat best veel herekend overigens als clown en beroemdheid en zeker niet alleen in Nederland. verkeerde aanname dus!.

Ik wist niet dat mensen op smoesjes, visumverhalen en grootspraakverhalen van mij zaten te wachten? Ik heb dat nooit zo bekeken, maar zal het voor fans zoals jouw in de toekomst wat gaan aandikken.

Grote AANAME?: sinds wanneer kan een uitspraak mij pakken en ik ben natuurlijk onverwoestbaar, dus kapot maken zal een probleempje worden!

Weer een aanname (heb jij een verslaving aan aanname 2?)Ik slaap altijd geweldig nadat ik het aparraat in stelling heb gebracht, vooral als er weer talentvolle zwaargewichten zijn toegevoegd aan het ongeloofelijke GG team en nieuwe super contracten zijn afgesloten zoals deze week, snurk!

Ik wist niet dat er mensen waren die mij geen succes gunnen? Ik gun iedereen (zelfs jouw) veel gezondheid toe en een succesvol en gelukkig bestaan:

Als dit zo zou zijn wat jij beweerd dan zou ALLE vrijheid verloren gaan, simpel omdat intoleranten peronen als jijzelf en fanatiekelingen steeds vaker zullen roepen dat ze beledigd zijn.
De oplossing van dit vraagstuk van vrije meningsuiting ligt in het inzicht dat ook belediging een subjectieve realiteit is en geen werkelijk bestaan heeft, een illusie is.
M.a.w. het is altijd de aanhoorder die besluit zich beledigd te voelen, of welke andere reactie dan ook.
Dus kan alleen die aanhoorder het probleem oplossen door in te zien dat hij zich niet beledigd hoeft te voelen, niet beledigd kan worden, ik dus!
Door meer inzicht kan hij verkiezen te denken:
kijk iemand zegt iets naars, misschien zelfs met de intentie te beledigen. Wat zielig, die persoon heeft een zieleprobleem, laat ik voor hem bidden (heb ik net voor je gedaan voor ik heerlijk ben gaan slapen).
Als je dat kunt ben je een heel stuk verder. Probeer het en ervaar hoeveel verlichting en verdieping in begrip dat geeft.
Bottom line: beledigd worden is onmogelijk, beledigd voelen is gebrek aan inzicht.

peace

Vriend, de manier hoe je dit alles opvat zegt alweer genoeg.
1. maak je geen illusies, ik ben niet constant met je bezig, kheb ook een sociaal leven. Je manier van communiceren en/of leidinggeven past niet bij zo'n grote organisatie en daar zet je je organisatie mee voor schut. Net als Jamila dat doet met haar groupie achtige manier van posten. Vandaar dat ik deze topic gestart ben. Niet om aandacht te krijgen of iemand te laten branden, probeer je gewoon iets duidelijk te maken.
2. opscheppen over geld e.d. huizen, zwembad, aandacht van vrouwen. Vind het mooi voor je, Gun het bijna iedereen, maar met jouw functie moet je daar niet over praten en niet over opscheppen. Dan krijgen mensen een hekel aan je.
3. steeds een ander verhaal ophangen en achter rug om van andere dingen regelen past bij het zakendoen, is dat wereldje. niks mis mee, maar maak jezelf dan ook niet op een openbaar forum belachelijk met weer andere verhalen en onzin posts.
4. ik ben idd 1 van de massa, maar allemaal individuen maken ook een grote groep, en das een grote groep die zich kapot lacht om de manier hoe jij jezelf uit elk kritisch punt probeert te ouweren en jezelf lichtelijk voor schut zet. Maar in 1 van je eerdere post heb je al te kennen gegeven dat jij met niemand hier op het forum iets te maken hebt.
5. maak je om mij niet druk, gebedje is niet nodig. kheb alles inmiddels wel weer goed op een rijtje. op me 22ste een huis gekocht in me 1tje, kan een redelijk balletje trappen en ben een liefhebber van vechtsport. Train zo nu en dan en volg alles wat met vechsport te maken heeft. Maar dat even terzijde.
6. gefeliciteerd met je nieuwe contracten, gun het jullie team van harte en kijk met veel plezier naar jullie vechters.
7. gezeik over aannames...

tis niet me bedoeling iets of iemand voor schut te zetten of hier de nodige aandacht te krijgen. Manier van communiseren hoe dat hier en via andere media gebeurt van mensen van of rondom team GG past gewoon niet bij zo'n grote organisatie. In het normale bedrijfsleven zie je dat ook nergens en wil je de sport een beetje promoten is dit wel 1 van de basiseissen. Als je als toevallige bezoeker een keer meekijkt op dit forum en je ziet zulke reacties van ene Bas Boon, dan denk je niet van hey dat zou vast iemand van het management zijn van team GG. Maar ieder ze ding, ik probeer gewoon iets duidelijk te maken en dat mag je vergeten of je mag er over nadenken of je print het uit en veegt je kont er mee af. Doe je ding. Probleem is dat er met meneer boon geen discussie te voeren is omdat ie alles als een aanval ziet en niet tegen kritiek kan. Daarom word dit een beetje een wellus nietus verhaaltje en komen we geen steek verder. Succes met alles. Ik knal der wederom een tosti in...

anoniem gg
29-05-2009, 08:41
Vriend, de manier hoe je dit alles opvat zegt alweer genoeg.
1. maak je geen illusies, ik ben niet constant met je bezig, kheb ook een sociaal leven. Je manier van communiceren en/of leidinggeven past niet bij zo'n grote organisatie en daar zet je je organisatie mee voor schut. Net als Jamila dat doet met haar groupie achtige manier van posten. Vandaar dat ik deze topic gestart ben. Niet om aandacht te krijgen of iemand te laten branden, probeer je gewoon iets duidelijk te maken.
2. opscheppen over geld e.d. huizen, zwembad, aandacht van vrouwen. Vind het mooi voor je, Gun het bijna iedereen, maar met jouw functie moet je daar niet over praten en niet over opscheppen. Dan krijgen mensen een hekel aan je.
3. steeds een ander verhaal ophangen en achter rug om van andere dingen regelen past bij het zakendoen, is dat wereldje. niks mis mee, maar maak jezelf dan ook niet op een openbaar forum belachelijk met weer andere verhalen en onzin posts.
4. ik ben idd 1 van de massa, maar allemaal individuen maken ook een grote groep, en das een grote groep die zich kapot lacht om de manier hoe jij jezelf uit elk kritisch punt probeert te ouweren en jezelf lichtelijk voor schut zet. Maar in 1 van je eerdere post heb je al te kennen gegeven dat jij met niemand hier op het forum iets te maken hebt.
5. maak je om mij niet druk, gebedje is niet nodig. kheb alles inmiddels wel weer goed op een rijtje. op me 22ste een huis gekocht in me 1tje, kan een redelijk balletje trappen en ben een liefhebber van vechtsport. Train zo nu en dan en volg alles wat met vechsport te maken heeft. Maar dat even terzijde.
6. gefeliciteerd met je nieuwe contracten, gun het jullie team van harte en kijk met veel plezier naar jullie vechters.
7. gezeik over aannames...

tis niet me bedoeling iets of iemand voor schut te zetten of hier de nodige aandacht te krijgen. Manier van communiseren hoe dat hier en via andere media gebeurt van mensen van of rondom team GG past gewoon niet bij zo'n grote organisatie. In het normale bedrijfsleven zie je dat ook nergens en wil je de sport een beetje promoten is dit wel 1 van de basiseissen. Als je als toevallige bezoeker een keer meekijkt op dit forum en je ziet zulke reacties van ene Bas Boon, dan denk je niet van hey dat zou vast iemand van het management zijn van team GG. Maar ieder ze ding, ik probeer gewoon iets duidelijk te maken en dat mag je vergeten of je mag er over nadenken of je print het uit en veegt je kont er mee af. Doe je ding. Probleem is dat er met meneer boon geen discussie te voeren is omdat ie alles als een aanval ziet en niet tegen kritiek kan. Daarom word dit een beetje een wellus nietus verhaaltje en komen we geen steek verder. Succes met alles. Ik knal der wederom een tosti in...\

1 je doet een aanname weer regel 2, Ik doe samen met mijn partner al 10 jaar leiding geven en het gaat prima. Maar ik waardeer je bezorgdheid en zal hierbij aan alle fans vragen niet zo groupie achtig te doen want anders kand Rverm niet slapen en gaat hij problemen krijgen met zijn sociaal leven (is aanname: maar voor jouw positief bedoeld).

2 Opscheppen over geld? waar schep ik op over geld? Nu doe je weer een aanname! Ik heb een hekel aan niemand? Nu doe je weer een aanname (de regering een beetje ,ok niet echt een hekel maar vindt het wel flapdrollen en kneuzen).

3 Welk ander verhaal?, de mensen die mij kennen en daar ben jij er blijkbaar niet een van ,weten dat ik altijd recht door zee ben en recht voor de raap. Verhalen op het forum en onzin post, dat is jouw persoonlijke mening. Het is rot voor je dat je je stoort aan post die je niet begrijpt of afdoet als onzin. Ik vindt mij post prachtig, zinvol, zelfs educatief (ok er zijn forum bezoekers die het rijtje van boeken die ik noemde, kwalificeren als plaatjesboeken, maar daar kunnen zei niks aan doen. Als je altijd voorgelezen bent uit stripboeken, weet je ook niet beter)!

4 Ik vergat humoristich bij punt 3, dan ben ik blij dat zoveel mensen zich "kapot" lachen als ik de tijd heb om te posten. Lachen is gezond, werkt goed tegen stress.

5 Ik ben blij dat alles weer in orde is, aan je post te lezen is dat wel eens anders geweest en dat kan natuurlijk iedereen gebeuren, daarom wens ik je veel succes. Ik hoef niet echt te weten dat je op jonge leeftijd al een huis hebt gekocht (zouden forum bezoekers verkeerd kunnen lezen, lees je eigen punt 2, niet dat het mij stoort maar mensen zoals jezelf klaarblijkenlijk wel) maar ik ben blij voor je, van mij mag je hele wijken bezitten als je maar lacht (ik ben blij dat ik je daarbij af en toe kan helpen) en gelukkig en gezond bent.

6 dank je!

7 Ik zie een aanname als iets anders zie beschreven in de four agreements, als jij het als gezeik ziet en ervaart is dat spijtig voor je.

Het tegendeel is waar: met Bas Boon kun je wel onder eigen naam een discussie voeren (als hij tijd heeft) hij is een van de weinige die gewoon onder zijn eigen naam een statement maakt of een reply geeft.

Ik neem je post wel serieus daarom zit ik eraan te denken om mijn potret op wc rollen te gaan drukken en in massa productie te brengen (goeie tip), mijn eerste banner met een superadvertentie zal natuurlijk op mixfight plaatsvinden. Slogan: maak je geen illusies: met wc papier van boon worden je billetjes ongeloofelijk schoon, maar een keer vegen en het doet al je zorgen vergeten!
Waarschuwing bijwerking: voor vrouwen orgasme niet uitgesloten

micha
29-05-2009, 08:52
Do not fuck with Bas Boon

Sjaak
29-05-2009, 09:10
Hhaaahaa geweldige topic weer ..... leuke posts en gave reactie's

Wat ik niet begrijp is dat bepaalde mensen zich soms zo irriteren aan anderen of aan de manier waarop anderen hun organisatie leiden. Als je daar problemen mee hebt reageer je er niet op of negeer je ze. Maar als je kritiek leverd dan is is het ook niet meer dan logisch dat daar een reactie op komt. Actie --> Reactie !!!

Persoonlijk vind ik dat iedereen kan en mag reageren op kritiek of mag posten wat ze zelf willen uiteraard binnen bepaalde grenzen van het fatsoen.

Voor de rest vind ik GG een voortrekkersrol hebben binnen de vechtsportwereld zeker gezien hun behaalde resulaten de laatste jaren en de feiten en resultaten liegen er zeker niet om.

Osu !

Wheelie
29-05-2009, 09:20
Bas Boon = Jamila?




NEE, Gelukkig lijkt Jamilla niet op Bas Boon ;)
Ik kan voor de liefhebbers wel een foto regelen van Jamila terwijl ze op Mixfight.nl post :D

Iwan
29-05-2009, 09:24
NEE, Gelukkig lijkt Jamilla niet op Bas Boon ;)
Ik kan voor de liefhebbers wel een foto regelen van Jamila terwijl ze op Mixfight.nl post :D

Beter niet Kev, alleen de gedachte al dat jij flink op die foto hebt zitten kwakken is al genoeg om dit aanbod af te wijzen...:D

chief108
29-05-2009, 09:27
Wat ik niet begrijp is dat bepaalde mensen zich soms zo irriteren aan anderen of aan de manier waarop anderen hun organisatie leiden.
:rotflmao:

zullen we voor de vorm dan ff wat kyokushin threads opgraven??? :lol:

chief108
29-05-2009, 09:28
NEE, Gelukkig lijkt Jamilla niet op Bas Boon ;)
Ik kan voor de liefhebbers wel een foto regelen van Jamila terwijl ze op Mixfight.nl post :D
dungeon?

MB667
29-05-2009, 09:36
Originally Posted by basboon

Er We zullen voor mensen die er niet bij kunnen zijn kijken of we iets speciaal kunnen doen!

een sporthal huren rondom eindhoven (centraal) waar alle vechtsportminnende armoedzaaiers uit nederand (oa ik) het op een groot scherm kunnen zien noem ik speciaal......... of het gewoon via sbssport.nl gratis live uitzenden ook wel ;)

Sjaak
29-05-2009, 10:59
:rotflmao:

zullen we voor de vorm dan ff wat kyokushin threads opgraven??? :lol:

Ja hoor geen probleem mee, kom maar op

chief108
29-05-2009, 11:02
hahaha die Sjaakie...
laten dat nou maar *niet* doen voor de verandering...
want ten eerste hebben we die ellende gelukkig alweer een tijd achter de rug (al was het wel een zeer succesvolle thread qua views en aantal posts)
en ten tweede zouden we off topic gaan en dan wordt ik gebanned en dat motte we niet hebben natuurlijk :)

Sjaak
29-05-2009, 11:08
OK Chief dan gaan we het over GG hebben, is beter ;) en wat een miereneukers die admins zeg pffff

chief108
29-05-2009, 11:10
reps voor Sjaak :p

De man van 14K
29-05-2009, 11:26
Sjaak is een baas..
Kan jij je niet bij GG aansluiten? Heb je meteen een soort Team Hardcore tegen GG als je tegen Sjaak gaat knokken!

joeymaster1
29-05-2009, 12:48
Iemand Kritiek?

http://img40.imageshack.us/img40/9688/basbondklein.jpg
http://img40.imageshack.us/my.php?image=basbond.jpg

A.F.
29-05-2009, 13:34
Iemand Kritiek?

http://img40.imageshack.us/img40/9688/basbondklein.jpg
http://img40.imageshack.us/my.php?image=basbond.jpg

omg! hahahaha :thup:

manila
29-05-2009, 13:58
Hee das toch bas de boond?, die knappe gozer uit die films met al die lekkere wijfies

chief108
29-05-2009, 15:27
goddamn sonofabitch....

da's 1 van de beste first posts in the fucking history of the interwebzzz....

chief108
29-05-2009, 15:28
Sjaak is een baas..
Kan jij je niet bij GG aansluiten? Heb je meteen een soort Team Hardcore tegen GG als je tegen Sjaak gaat knokken!
Sjaak tegen Sjaak?

zit nog steeds te wachten op Sjaak tegen Henk....

anoniem gg
30-05-2009, 06:38
Sjaak tegen Sjaak?

zit nog steeds te wachten op Sjaak tegen Henk....

Sjaak is welcome, kijk even hoe hij die tropische ziekte heeft verslagen een echt knokker.

En die zijn welcome bij GG!

Mephisto
30-05-2009, 12:35
Regeren vanuit het Duister (ISBN 90-4390-164-4) van Jim Mars is wel een leuk boek voor je Bas ;)


Lol, (Marrs by the way), moet je ook eens de boeken van Robin de Ruiter lezen...

marcelt
30-05-2009, 14:19
Het klopt dat Bas en Jamila kritiek op GG zeer zelden begrijpen. Het zou ze wel sieren ook eens iets toe te geven .Maar vind het wel tof dat ze hier beiden posten. Jamila brengt altijd de nieuwtjes en Bas reageert op GG nieuws. Dat is tof want dan weet je vaak hoe het zit. Uiteraard wel op Bas' zeer gekleurde wijze. Anders hadden we alleen maar AANNAMES . Ik moet wel vaak lachen om Bas, maar wordt wel een beetje moe van de 4 geboden. Maar het is goed dat we zijn insiders kant van het verhaal kunnen horen.

Wat betreft al die managersboeken, die heb ik allemaal niet gelezen. Wel jammer anders kon ik mischien een tafeltje kopen op het GG jetset & anderzins verkregen vermogen gala .

Jenny S
30-05-2009, 18:23
Sjaak is welcome, kijk even hoe hij die tropische ziekte heeft verslagen een echt knokker.

En die zijn welcome bij GG!

Sjaak is inderdaad een knokker en hij leeft voor zijn sport, vaak kom ik pas op de 2e plaats :(

En Bas je lijkt me een toffe gozer en geniet van je grappige reactie's:thup:

Groetjes Jenny

>>kap nou een keer met links naar je ondergoedsite te plaatsen<<

Jenny S
30-05-2009, 20:25
Sorry zal niet meer gebeuren het spijt mij en btw best goed team dat Golden Glory team


Sjaak is inderdaad een knokker en hij leeft voor zijn sport, vaak kom ik pas op de 2e plaats :(

En Bas je lijkt me een toffe gozer en geniet van je grappige reactie's:thup:

Groetjes Jenny

>>kap nou een keer met links naar je ondergoedsite te plaatsen<<

Rverm
31-05-2009, 03:02
\

1 je doet een aanname weer regel 2, Ik doe samen met mijn partner al 10 jaar leiding geven en het gaat prima. Maar ik waardeer je bezorgdheid en zal hierbij aan alle fans vragen niet zo groupie achtig te doen want anders kand Rverm niet slapen en gaat hij problemen krijgen met zijn sociaal leven (is aanname: maar voor jouw positief bedoeld).

2 Opscheppen over geld? waar schep ik op over geld? Nu doe je weer een aanname! Ik heb een hekel aan niemand? Nu doe je weer een aanname (de regering een beetje ,ok niet echt een hekel maar vindt het wel flapdrollen en kneuzen).

3 Welk ander verhaal?, de mensen die mij kennen en daar ben jij er blijkbaar niet een van ,weten dat ik altijd recht door zee ben en recht voor de raap. Verhalen op het forum en onzin post, dat is jouw persoonlijke mening. Het is rot voor je dat je je stoort aan post die je niet begrijpt of afdoet als onzin. Ik vindt mij post prachtig, zinvol, zelfs educatief (ok er zijn forum bezoekers die het rijtje van boeken die ik noemde, kwalificeren als plaatjesboeken, maar daar kunnen zei niks aan doen. Als je altijd voorgelezen bent uit stripboeken, weet je ook niet beter)!

4 Ik vergat humoristich bij punt 3, dan ben ik blij dat zoveel mensen zich "kapot" lachen als ik de tijd heb om te posten. Lachen is gezond, werkt goed tegen stress.

5 Ik ben blij dat alles weer in orde is, aan je post te lezen is dat wel eens anders geweest en dat kan natuurlijk iedereen gebeuren, daarom wens ik je veel succes. Ik hoef niet echt te weten dat je op jonge leeftijd al een huis hebt gekocht (zouden forum bezoekers verkeerd kunnen lezen, lees je eigen punt 2, niet dat het mij stoort maar mensen zoals jezelf klaarblijkenlijk wel) maar ik ben blij voor je, van mij mag je hele wijken bezitten als je maar lacht (ik ben blij dat ik je daarbij af en toe kan helpen) en gelukkig en gezond bent.

6 dank je!

7 Ik zie een aanname als iets anders zie beschreven in de four agreements, als jij het als gezeik ziet en ervaart is dat spijtig voor je.

Het tegendeel is waar: met Bas Boon kun je wel onder eigen naam een discussie voeren (als hij tijd heeft) hij is een van de weinige die gewoon onder zijn eigen naam een statement maakt of een reply geeft.

Ik neem je post wel serieus daarom zit ik eraan te denken om mijn potret op wc rollen te gaan drukken en in massa productie te brengen (goeie tip), mijn eerste banner met een superadvertentie zal natuurlijk op mixfight plaatsvinden. Slogan: maak je geen illusies: met wc papier van boon worden je billetjes ongeloofelijk schoon, maar een keer vegen en het doet al je zorgen vergeten!
Waarschuwing bijwerking: voor vrouwen orgasme niet uitgesloten


je hebt het idd goed gedaan, heb ik respect voor, anders had je dit allemaal niet bereikt. Maar daar gaat het me niet om, het gaat me om je manier van reageren, je grote mond hier over alles wat je bezit en het extreem fan zijn van jezelf. Boeken/tijdschriften lezen doe ik idd niet, verder dan de voetbal international kom ik geloof ik niet. Vind het ook prima dat jij wel goed de boeken doorgelezen hebt. Ook je gevoel voor humor vind ik prima en best grappig, enige nadeel is dat ik bij jou direct ron brandsteder in me hoofd heb, die lacht ook net iets harder dan de rest van de mensen om hem heen doet. Zie dit laatste niet als een aanval. Ieder ze ding. Tis maar een aanname.

Ik zit er ook over te denken om een boek communiceren uit te brengen. Mijn eerste banner met een superadvertentie zal uiteraard op mixfight plaatsvinden. Op denk ik pagina 2 een gedicht over het hoe en wat waarom dit boek begonnen geschreven is.

Communiceren

Het is iets wat niet aan iedereen is gegeven,
hoorde Sem zijn hoek maar, dan had hij Badr pakkie gegeven.
Heel de arena vol, wat een kabaal,
Onze marokaanse vriend ging daarom flink met de trots van GG aan de haal.
Hoorde Sem zijn trainer maar, dan was er niks aan de hand,
en stond hij de volgende dag met z'n armen omhoog in de krant.
Volgens groupie's niet ko, maar ow wat deed het zeer,
Hun paradepaardje, hun trots ging zwaar neer,
Overigens niet 1 maar wel 2 keer.
Ben je daarvoor als manager helemaal uit Thailand gekomen,
zit je daar aan je dure vip-tafel voor spek en bonen.
Het begon al op de persconferrentie,
Mr. Rutz vroeg iedereens attentie.
Hij vertelde een verhaal, hij was teleurgesteld,
Een vechter was volgens zijn manager geblesseerd, maar vroeg toch 2x zoveel geld.
Belachelijk, niet alleen de vechter maar ook de manager voor schut,
Ow jee, dacht de manager, nu moet ik reageren, dat is kut!
Hoe moet ik dat doen, spookte er door zijn gebruinde hoofd,
Door mijn grote mond en smoesjes is der niemand meer die me geloofd.
Maar wacht, we hebben allemaal toppers, ze laten ons toch vallen,
en voor de buitenwereld heb ik toch een houding van lik me ballen.
Een mooi huis, een zwembad en een lekkere vrouw, waarvoor zijn dank,
tis alleen te hopen dat de buurman niet meer geld heeft, anders zit ze volgend jaar bij hem op de bank. *
Je bent nooit te oud om te leren,
maar er zijn mensen die alle goedbedoelde adviezen negeren.
Ook dit is een bepaalde vorm van communiceren,
maar bij sommige mensen is hun kont groot genoeg voor nog meer veren.
Of je die er zelf insteekt of een groupie knalt hem derin,
Je kan er tegen sommigen mensen lang of kort over praten, bij sommige heeft het geen zin.
Voor de overige mensen dit boek, doe er je voordeel aan,
zodat je voortaan normaal kunt reageren/communiceren, en niet meer extreem voor schut zal staan.

* dit is een aanname, hoeft dus niet op de waarheid te berusten.

anoniem gg
31-05-2009, 08:06
je hebt het idd goed gedaan, heb ik respect voor, anders had je dit allemaal niet bereikt. Maar daar gaat het me niet om, het gaat me om je manier van reageren, je grote mond hier over alles wat je bezit en het extreem fan zijn van jezelf. Boeken/tijdschriften lezen doe ik idd niet, verder dan de voetbal international kom ik geloof ik niet. Vind het ook prima dat jij wel goed de boeken doorgelezen hebt. Ook je gevoel voor humor vind ik prima en best grappig, enige nadeel is dat ik bij jou direct ron brandsteder in me hoofd heb, die lacht ook net iets harder dan de rest van de mensen om hem heen doet. Zie dit laatste niet als een aanval. Ieder ze ding. Tis maar een aanname.

Ik zit er ook over te denken om een boek communiceren uit te brengen. Mijn eerste banner met een superadvertentie zal uiteraard op mixfight plaatsvinden. Op denk ik pagina 2 een gedicht over het hoe en wat waarom dit boek begonnen geschreven is.

Communiceren

Het is iets wat niet aan iedereen is gegeven,
hoorde Sem zijn hoek maar, dan had hij Badr pakkie gegeven.
Heel de arena vol, wat een kabaal,
Onze marokaanse vriend ging daarom flink met de trots van GG aan de haal.
Hoorde Sem zijn trainer maar, dan was er niks aan de hand,
en stond hij de volgende dag met z'n armen omhoog in de krant.
Volgens groupie's niet ko, maar ow wat deed het zeer,
Hun paradepaardje, hun trots ging zwaar neer,
Overigens niet 1 maar wel 2 keer.
Ben je daarvoor als manager helemaal uit Thailand gekomen,
zit je daar aan je dure vip-tafel voor spek en bonen.
Het begon al op de persconferrentie,
Mr. Rutz vroeg iedereens attentie.
Hij vertelde een verhaal, hij was teleurgesteld,
Een vechter was volgens zijn manager geblesseerd, maar vroeg toch 2x zoveel geld.
Belachelijk, niet alleen de vechter maar ook de manager voor schut,
Ow jee, dacht de manager, nu moet ik reageren, dat is kut!
Hoe moet ik dat doen, spookte er door zijn gebruinde hoofd,
Door mijn grote mond en smoesjes is der niemand meer die me geloofd.
Maar wacht, we hebben allemaal toppers, ze laten ons toch vallen,
en voor de buitenwereld heb ik toch een houding van lik me ballen.
Een mooi huis, een zwembad en een lekkere vrouw, waarvoor zijn dank,
tis alleen te hopen dat de buurman niet meer geld heeft, anders zit ze volgend jaar bij hem op de bank. *
Je bent nooit te oud om te leren,
maar er zijn mensen die alle goedbedoelde adviezen negeren.
Ook dit is een bepaalde vorm van communiceren,
maar bij sommige mensen is hun kont groot genoeg voor nog meer veren.
Of je die er zelf insteekt of een groupie knalt hem derin,
Je kan er tegen sommigen mensen lang of kort over praten, bij sommige heeft het geen zin.
Voor de overige mensen dit boek, doe er je voordeel aan,
zodat je voortaan normaal kunt reageren/communiceren, en niet meer extreem voor schut zal staan.

* dit is een aanname, hoeft dus niet op de waarheid te berusten.

Een grote mond over alles wat ik bezit??? Gaarne even een paar quote's........
Waarom zou iemand geen fan van zichzelf kunnen zijn, andere vinden mij extreem aantrekkenlijk, charmant, sexy, mooie ogen, mooi lijf, gezond, gespierd .................. Mag je dan trots zijn op jezelf?
Iemand geeft mij een tip voor het lezen van een boek en dat vindt ik prima, ik heb daarop een lijstje gemaakt over wat ik zoal heb gelezen. Daar staat overigens nog niet een filmscript bij wat ik zelf heb geschreven en een boek waar ik mee bezig ben maar dat terzijde. Als jij voetbal international leest veroodeel ik je niet hoor, ik ben ook begonnen met suske en wiske, rode ridder, roodbaard en later werd dat pinkeltje en pim pandoer zonder plaatjes.
Als jij aan Ron Brandsteder denkt die veel lacht vindt ik prima, wat is er mis met meer lachen dan mensen om je heen?

Drie voudig K-1 kampioen Sem Schilt loopt in heel zijn carrière twee keer op een stoot.
Dat is een ongeloofelijke prestatie van Sem: al zeggen ze, het is niet eerlijk want hij is alleen maar groot.
Nu is Badr natuurlijk geweldig en gaat als een pijl en was Sem de beste ooit niemand zei meer iets over Sem zij lengte en stijl .
Ja Sem liep twee keer op een welgeplaatste stoot van Badr af, maar dat was niks vergeleken de klappen die Badr Hari kreeg van Alistair Overeem als Nieuw Jaars avond straf!
Golden Glory het beste team in de wereld met wel 20 zwaargewichten.
Een droom voor Simon Rutz, die de laatse 10 jaren al voor Golden Glory heeft moeten zwichten.
Op een onsmakenlijke manier zag Rutz zijn kans schoon op een persconfferentie spuwde hij zijn gal naar Bas Boon.
Wij laten ons bij Its Showtime niet chanteren dat is normaal alleen weggelegd voor de it's showtime heren.
Ik ben de grootse promotor van de wereld en je doet wat ik zegt, ook al heeft Saki nog geen contract voor Turkije, ik Simon Rutz bepaal voor hoeveel en wanneer je vecht!
Bas Boon gunt al zijn buurmannen veel geluk en rijkdom en mooie vrouwen, voor Bas is het wel moeilijk het afslaan van all die vrouwen die met hem willen trouwen.
Buren en anderen zien hun geliefde kwijlend kijken naar adonis Boon, die er helemaal niks voor hoeft te doen al dat vrouwelijk schoon.
Jalouzie en haat bij velen die het zien en horen maar Bas kan er niks aan doen hij is als een adonis geboren!
Er zijn bepaalde mensen met een hele grote kont, iedereen weet wel wie ik bedoel.
Hij blijft maar eten en heeft een enorm grote smoel.
Van alle stress blijft hij zijn mond vol proppen en kan het wereldwijde succes van Golden Glory maar niet verkroppen.
Met een berg haat en jaloezie begint hij iedere dag met het openen van dit forum en begint door wat hij leest niet alleen meer te eten maar wordt ook een beetje kaal. Als hij zo doorgaat eindigd hij met een hartkwaal.
Dat gunnen wij niemand bij Golden Glory , bv ook Simon Rutz nie en daarom voor de laatste keer, probeer nu een te leren van REGEL 3

Berust op waarheid!

Gennep-Spitfire
31-05-2009, 08:07
Haha gast je hebt je roeping gemist :thup:

anoniem gg
31-05-2009, 18:27
Sorry zal niet meer gebeuren het spijt mij en btw best goed team dat Golden Glory team

Thanks, je bent goed geinformeerd!

Jenny S
31-05-2009, 19:24
Thanks, je bent goed geinformeerd!

Hhahaa echt wel ;) en Bas je hebt je roeping echt misgelopen hoor, geniale posts, ik lach me dood hier .......

Grtz Jenny

anoniem gg
01-06-2009, 07:52
LOL!



Hopelijk laat je dat boek nog even nakijken voor het op de markt komt.




Whaaahahahahaha! Eerste keer dat ik Boon 'betrap' op humor.
En dat voor iemand die zijn 'wijsheid' uit een boekje moet halen...

Ik laat dat boek zeker nakijken wat zoals ik al eerder schreef, als ik leraar nederlands was geweest hoefde niemand zich te ergeren aan mijn d's of t's of lange en korte ei.

Waar denk je dat wijsheid vandaan komt?

anoniem gg
01-06-2009, 17:06
Onderwijs, waar je ook de regels voor die d's en t's leert.

Ik heb mijn onderwijs gestaakt toen ik 15 was, vandaar.
Van af toen deed ik alleen wat mij boeide

anoniem gg
01-06-2009, 17:37
Nu nog een reactie op m'n andere stukje, als 't ff kan.

Ik houd mij niet bezig met dat gedeelte van Golden Glory dus heb er geen antwoord op.
Er zal ongetwijfeld een goede reden zijn!

anoniem gg
01-06-2009, 18:53
Toch wist je dit wel. Ik dacht dat jij je bezig hield met HEEL GG, maar blijkbaar dus niet.
Jammer, blijft het gissen waarom het gala niet toegankelijk is voor hardcore fans...

Nee, ik wist het niet en houdt mij er niet mee bezig!!
TV rechten ja, management ja en anderen binnen GG houden zich met andere zaken bezig, punt!
Punt 2 vriend doe aub geen aannamens

anoniem gg
02-06-2009, 06:11
Heb je hem weer met z'n lievelingswoordje. Ik doe geen aannames. Als je goed kijkt, zie je dat ik een quote van jou heb geplaatst waarin je toch spreekt over gebrek aan plaatsen en over de locatie. Als je dat post, weet je daar dus blijkbaar van. Daar refereer ik naar en jij zegt vervolgens dat je er niks van weet. Maar je hebt er wel over gepost. Vind ik vreemd...

Juist omdat ik hoorde van de locatie en de locatie niet kende, heb ik mij laten informeren over de zaal, vandaar!
Tegenwoordig moet je evenementen ver vooruit boeken en zijn er ook veel mensen die "exclusief" opties hebben op van alles en nog wat.
Mijn collega's hebben hun reden voor wat ze doen en als de hardcore fans er snel bij zijn kunnen zei gewoon een plaatsje bemachtigen!
Maar dan moet je wel snel zijn!

Rverm
02-06-2009, 19:07
prima reactie bas :D

Sjaak
03-06-2009, 20:25
Er zijn er zat in de vechtsportwereld die hier anoniem anderen afzeiken of posten om een andere neer te halen, stoer hoor.

En je kan zeggen wat je wilt van Bas maar hij zal altijd een antwoord geven als je hem wat vraagd en hij heeft zijn eigen mening en daar hou ik wel van zonder te zeggen of hij nu gelijk of ongelijk heeft.

Peter0711
03-06-2009, 20:28
Das een goed punt!

Bud S
03-06-2009, 20:34
Ik heb mijn onderwijs gestaakt toen ik 15 was, vandaar.
Van af toen deed ik alleen wat mij boeide


:lol: :thup:

MB667
03-06-2009, 20:51
komt dat groot scherm er nog?

Rverm
06-06-2009, 00:08
Er zijn er zat in de vechtsportwereld die hier anoniem anderen afzeiken of posten om een andere neer te halen, stoer hoor.

En je kan zeggen wat je wilt van Bas maar hij zal altijd een antwoord geven als je hem wat vraagd en hij heeft zijn eigen mening en daar hou ik wel van zonder te zeggen of hij nu gelijk of ongelijk heeft.

ben het volledig met u eens dat het fijn is dat er hier direct gereageerd word. alleen de mening en kijk op dingen tussen mij en bas boon is nogal verschillend. En hij hoeft niet te veranderen, dat lukt mij als nono ook niet om dat vor elkaar te krijgen, maar er naar luisteren en normale reacties geven zoals zijn functie vereist is vaak niet het geval. Maar dat houd weer de discussie lekker op gang :D

MB667
06-06-2009, 00:12
komt dat groot scherm er nog?

nogmaals?????? niet? was het grootspraak, of hoe moet ik het zeggen, mensen aan het lijntje houden inhet groot? wat was van deze leus waarheid? antwoord aub vanuit de ggkamp!!!

renamer
06-06-2009, 11:30
bas word er eigenlijk ook grappling gegeven bij jullie in breda?

anoniem gg
06-06-2009, 11:36
bas word er eigenlijk ook grappling gegeven bij jullie in breda?

Ja, door John Olav Einemo (heavyweight kampioen ADCC)

renamer
06-06-2009, 12:23
ow mooi dan kom ik binnenkort een keer langs