PDA

View Full Version : Kick/Thaiboksen in Noord-limburg



EdwinC
28-05-2009, 11:18
Hallo,

Ik wil me even voorstellen.

Ik ben Edwin ben 26 jaar en wil graag gaan Kickboksen/Thaiboksen. Ik woon in Noord-limburg Regio Venlo/Panningen.

Nu heb ik 2 scholen op het oog.
1 is Dale Tan in Venlo
2 is Geeraets gym in Panningen

heeft iemand van jullie ervaringen met deze 2 scholen.
Zelf heb ik 10 jaar geleden eens een proef les gevolgd bij Dale Tan. Maar helaas heeft dit vanwege het vervoer toen geen opvolging gekregen.

Wie o wie kan mij helpen

Tony
28-05-2009, 11:30
Als je in Noord Limburg woont is Helmond misschien een optie voor jou.

Daar ligt nl. Calmarogym van Marco (begeleider van Amir Sadollah)
Calmaro Gym Helmond The Netherlands (http://www.calmarogym.com)

Yahia's Thaiboks Gym
28-05-2009, 11:39
Hallo,

in Venlo ligt in het nieuwe Fitnesscentrum Bodystyle Healthcentre aan de Tegelseweg een nieuwe Thaiboks school. Yahia's Thaiboks Gym.
Mooie zaal met ring en bokszakken. Veel leden, wedstrijdvechters en 4 x per week trainen inclusief sauna en zonnebank.

Kom gerust eens kijken en meedoen!!!



Gr Mustapha Yahia, trainer en coach

Tony
28-05-2009, 13:14
lol mannen, de spam druipt er vanaf ;)

Maakt niet uit hoor.. hoe meer sportscholen hoe beter...

Maar als een nieuw lid om hulp vraagt en een ander nieuw lid komt met een mooie reclame post... dan valt dat op hoor :p

Maarre.. welkom op het leukste en soms meest kansloze forum van het Land.

EdwinC
02-06-2009, 14:23
Het mag idd overkomen als SPAM maar ik ken Yahia nog niet (al komt dit nu wellicht ongeloofwaardig over)

Helmond is voor mij net niet zo praktisch als Venlo, indien er nog meer mensen zijn met een tip ik hoor het graag.

Dan kan ik een keuze maken uit de diverse scholen.

Verder heb ik ook nog zitten denken aan Lumpini in Swalmen. Ook interessant ondertussen gezien de A73 alweer een tijdje klaar is.

Tony
02-06-2009, 15:01
vooruit dan... no harm done ;)

milan
02-06-2009, 18:47
Het mag idd overkomen als SPAM maar ik ken Yahia nog niet (al komt dit nu wellicht ongeloofwaardig over)

Helmond is voor mij net niet zo praktisch als Venlo, indien er nog meer mensen zijn met een tip ik hoor het graag.

Dan kan ik een keuze maken uit de diverse scholen.

Verder heb ik ook nog zitten denken aan Lumpini in Swalmen. Ook interessant ondertussen gezien de A73 alweer een tijdje klaar is.

Hoyer Gym Roermond als de A73 toch af is.

Il Loco
02-06-2009, 19:44
Hoyer Gym Roermond als de A73 toch af is.

Hoyer gym ligt toch wel wat verder dacht ik, Heerlen toch?

In Venlo is Dalé Tan wel een goeie, en die nieuwe school heb ik nog nooit van gehoord, website?

Lumpini trainen volgens mij ook de meeste keren in Roermond tegenwoordig.

En je hebt in Reuver bij active, ook muay thai les, waar ikzelf bv train, maar dat is slechts 1 keer per week, echte les met de trainer althans, je kunt zelf ook nog op vrijdag techniek trainen in de zaal, maar dan zonder trainer. En het sparren is wel vrij hard, dat is precies zoals ik het graag wil.

Kleine hechte groep, leuk om de techniek te leren, maar als je echt wedstrijden wilt draaien kun je beter een knoop doorhakken tussen Geereats gym of de gyms in venlo.

Dat moet ik zelf ook nog besluiten aangezien ik vaker wil gaan trainen nu ik de techniek grotendeels beheers.

Lumpinigym
02-06-2009, 23:18
Hoyer gym ligt toch wel wat verder dacht ik, Heerlen toch?

In Venlo is Dalé Tan wel een goeie, en die nieuwe school heb ik nog nooit van gehoord, website?

Lumpini trainen volgens mij ook de meeste keren in Roermond tegenwoordig.

En je hebt in Reuver bij active, ook muay thai les, waar ikzelf bv train, maar dat is slechts 1 keer per week, echte les met de trainer althans, je kunt zelf ook nog op vrijdag techniek trainen in de zaal, maar dan zonder trainer. En het sparren is wel vrij hard, dat is precies zoals ik het graag wil.

Kleine hechte groep, leuk om de techniek te leren, maar als je echt wedstrijden wilt draaien kun je beter een knoop doorhakken tussen Geereats gym of de gyms in venlo.

Dat moet ik zelf ook nog besluiten aangezien ik vaker wil gaan trainen nu ik de techniek grotendeels beheers.


Wij zijn idd naar Roermond verhuist.

Waarom ga je niet eens een proeftraining draaien bij de scholen van jou keuze, zodat je een beter beeld hebt van de trainingen en de sportschool. denk dat het belangrijk is dat jij je er ook thuis voelt.

Succes,

Stephan

EdwinC
03-06-2009, 09:56
Ik denk inderdaad dat ik dat de komende tijd ook ga doen.

Eerst mijn studie afronden dan heb ik weer wat meer tijd over.

Studeren, werken, papa zijn en sporten kost toch een hoop tijd.

Ik heb op 26 juni mijn laatste examen dus daarna heb ik weer wat meer tijd.