PDA

View Full Version : baroni vs frank shamrock



thrillseekah
28-05-2009, 14:52
dikke pot, vast wel een repost, maar moest het ff kwijt

YouTube - EliteXC - Frank Shamrock vs Phil Baroni.flv (http://www.youtube.com/watch?v=0nuRj-jOCdw)

Tony
28-05-2009, 15:01
hmm moeilijk...

Baroni is een top brawler... veegt Shamrock zo nokkie out... Maar Shamrock is de techneut en weet Baroni vast wel binnen no time in een submission te krijgen.

Tsuki
28-05-2009, 15:19
hmm moeilijk...

Baroni is een top brawler... veegt Shamrock zo nokkie out... Maar Shamrock is de techneut en weet Baroni vast wel binnen no time in een submission te krijgen.

euh ze hebben al gevochten he speler .........:whistling:

Tony
28-05-2009, 15:36
laat mij maar... ik heb mijn dag niet.. en ik moet ook nog eens overwerken tot een uur of 8...

wat een klere dag...

Ah, maar shamrock dus toch gewonnen op submission....


[edit]
Lol. nu herken ik het weer.. ik had die partij al lang gezien... is al een oudje.. jaar of twee ofzo.

Pepe the Ice-Murderer
28-05-2009, 18:54
Zoals altijd: Fuck Baroni!

Garcia
28-05-2009, 19:00
Tony .... Redbull???

Casparvdzouw
28-05-2009, 19:18
laat mij maar... ik heb mijn dag niet.. en ik moet ook nog eens overwerken tot een uur of 8...

wat een klere dag...

Ah, maar shamrock dus toch gewonnen op submission....


[edit]
Lol. nu herken ik het weer.. ik had die partij al lang gezien... is al een oudje.. jaar of twee ofzo.

fuck a 9 till 8 job:eek:

marcelt
28-05-2009, 19:36
laat mij maar... ik heb mijn dag niet.. en ik moet ook nog eens overwerken tot een uur of 8...

wat een klere dag...

Ah, maar shamrock dus toch gewonnen op submission....


[edit]
Lol. nu herken ik het weer.. ik had die partij al lang gezien... is al een oudje.. jaar of twee ofzo.


hahaha die Tony, maar w.b. je baan lach ik je niet uit. Dat zijn geen grappen.

On topic> Ik had niet verwacht dat deze twee veteranen er zo'n mooi gevecht van zouden maken..