PDA

View Full Version : Rashad Evans en Rampage Jackson coaches van TUF 10!



wrestler_nl
28-05-2009, 21:06
Quinton Jackson and Rashad Evans named as coaches for The Ultimate Fighter 10 (Updated) (http://mmamania.com/2009/05/28/report-quinton-jackson-and-rashad-evans-named-as-coaches-for-the-ultimate-fighter-10/)

It appears the bad blood between former light heavyweight champions Quinton “Rampage” Jackson and “Sugar” Rashad Evans will take precedence over the traditional format for the upcoming tenth season of The Ultimate Fighter (TUF).
Despite losing to Lyoto Machida at UFC 98 on May 23, Fighter’s Only is reporting that Evans — not Machida — will oppose Jackson, even though Rampage still has a pending showdown with “The Dragon” later this year for the light heavyweight championship.
MMAmania.com has been able to confirm with Machida’s manager, Ed Soares, that the newly-minted 205-pound champ will not be participating in the next season of the Spike TV reality show.
From Soares:

“I dont really know why to be honest. [The UFC has] their choices. It doesn’t bother me. Lyoto is going back home today. He will see his family before getting ready to train for his next fight.”
While Machida coaching may have been a concern from a production and ratings standpoint for Spike TV, it would have been a nice medium to get the quiet champion some much-needed exposure on national television (much like it did for Antonio Nogueira on TUF 8).
It would have also served as a strong lead in for an eventual big money title fight against Jackson later this year — though Soares cautions it’s anything but a done deal.

“I’ve heard nothing about that, we will have to wait and see what happens. That sounds weird to me. All I know, Machida is not going to be a coach.”
This will not be the first rodeo for Jackson — he served as coach alongside then 205-pound number one contender, Forrest Griffin, during TUF 7 in early 2008. He would later go on to lose his title to Griffin via controversial unanimous decision at UFC 86: “Jackson vs. Griffin” in July 2008.

el bastardo
28-05-2009, 21:12
Had liever andere coaches gezien. Had me veel voorgesteld van Rampage als coach de vorige keer, mr dat viel tegen.
Evans vind ik sowieso n kwal.

Tony
28-05-2009, 21:34
Ik wil wel eens weten hoe een evans zich opstelt als coach zijnde... Van tito had ik eerder ook een compleet ander beeld, maar hij was echt een absolute top coach.

Ivo C.
28-05-2009, 22:16
I hope Rashad coaches better the Rampage.

Nevertheless I am looking forward to Machida vs Rampage fight...

bryan
29-05-2009, 10:41
machida spreekt geen engels... dus daarom gaat ze hem nooit laten coachen.. en kom op hij traint zo op een aarte manier.. denk niet dat je dat binnen een paar weken wat oplevert.. maar rampage is na shamrock de slechtste coach ooit op TUF

calmarogym
29-05-2009, 10:49
Rachad en Rampage staan gewoon tegenover elkaar als coaches omdat er kwaad bloed zit tussen die twee. Dit levert sensatie op..

goro
29-05-2009, 11:02
Rachad en Rampage staan gewoon tegenover elkaar als coaches omdat er kwaad bloed zit tussen die twee. Dit levert sensatie op..
Idd! En die match zal er ooit van komen!

dirk5
29-05-2009, 11:05
Jep en Machida zal zijn belt moeten verdedigen tegen Shogun...

calmarogym
29-05-2009, 11:38
Jep en Machida zal zijn belt moeten verdedigen tegen Shogun...

Hoe weet jij dat?

dirk5
29-05-2009, 11:45
a little bird told me..

even afwachten op officiele berichtgeving natuurlijk, maar that's the word.

calmarogym
29-05-2009, 11:59
a little bird told me..

even afwachten op officiele berichtgeving natuurlijk, maar that's the word.

Ik zal je een geheim verklappen.... Het verhaal klopt!! Ze moeten inderdaad nog even wachten tot de papieren getekend zijn, maar mondeling hebben beide partijen al toegezegd..

p.s. ik zie dat je uit Eersel komt (is niet zover van Helmond af). Train je ook, zo ja, wat en bij welke gym?

dirk5
29-05-2009, 12:11
Kijk eens aan, kom ik zowaar met een nieuwtje wat klopt :)

Ligt idd niet ver van elkaar af. Ik train nergens (beste stuurlui) maar zit er wel flink over te denken om mee te beginnen. (alleen sport kijken is niet goed voor de lijn)

calmarogym
29-05-2009, 12:19
Kom je toch gewoon even gezellig bij onze sportschool langs in Helmond.

Vanaf volgende week zullen er een aantal Amerikanen (waaronder Amir Sadollah) zich op onze sportschool voor komen bereiden voor hun komende partijen.

Kun je meteen met de top beginnen. Je bent tenslotte al een van de beste stuurlui ;)

Tony
29-05-2009, 12:24
haha... Nou Dirk... de kans van je leven..


DO YOU WANNE BE A FUCKING FIGHTER?

dirk5
29-05-2009, 12:46
http://bighugelabs.com/flickr/output/motivatorbdd94e2324ebb0437ce5fd4cdb6b9c4e87d0d857. jpg

ps. Marco, zie pm

Tony
29-05-2009, 16:20
http://bighugelabs.com/flickr/output/motivatorbdd94e2324ebb0437ce5fd4cdb6b9c4e87d0d857. jpg

ps. Marco, zie pm


PM? toch geen geheimen voor mij he... :pimp:

dirk5
29-05-2009, 16:25
nee, ik zou niet durven..

was een wat langer verhaal en wilde ik jullie niet meer lastig vallen. Het kwam er in ieder geval op neer dat ik graag een keer kom kijken.

Sendur
29-05-2009, 16:55
Machida vs Shogun en Rashad vs Rampage zou echt vet zijn.

Guile
29-05-2009, 18:37
Weet niet hoe lang zo'n serie duurt en wanneer het begint, maar Machida - Rampage is toch gewoon het volgende gevecht om de belt?

wrestler_nl
29-05-2009, 18:41
Weet niet hoe lang zo'n serie duurt en wanneer het begint, maar Machida - Rampage is toch gewoon het volgende gevecht om de belt?

nee shogun vs machida is de volgende voor de belt
en rampage & evans worden de volgende coaches van tuf 10

Sendur
29-05-2009, 18:44
Ik denk dat Dana liever Rampage als titleholder wil.
Maar helaas pindakaas voor mister White want the Dragon will knock the fuck out of Rampage.

Guile
29-05-2009, 18:47
Vaag hoor, dat zo'n serie dan boven de belt wordt verkozen. Zou daar als Rampage zijnde toch niet mee akkoord gaan, mocht hij daar invloed op kunnen uitoefenen natuurlijk.

calmarogym
29-05-2009, 19:06
Hi Dirk,

Laat even weten of mijn p.m. is aangekomen.
Mijn computer sloeg op hol toen ik een berichtje naar Eersel wilde versturen ;)

Marco