PDA

View Full Version : Wilders gaat te ver



Pages : 1 [2]

anoniem gg
05-06-2009, 07:04
Jezus, welke drol stemt nou op Wilders. Als je nou zegt op Wilders te stemmen omdat hij lekker tegen de gevestigde orde schopt oke. Snap ik, politiek is kut dus schoppen is lekker makkelijk en leuk. Maar als je daadwerkelijk in zijn onzin gelooft, dan ben je goedgelovig en dom.

Hij lost al onze problemen op!!! wat fijn
- We gaan allemaal minder belasting betalen (jippie! minder inkomsten staat)
- Bedrijven gaan allemaal minder belasting betalen (jippie!! minder inkomsten staat)
- kwartje kok weer terug!! (jippie!! minder inkomsten staat)
- meer blauw op straat (kost geld! - meer ambtenaren)
- Meer geld naar WAO ( Kost geld - meer ambtenaren)
- Meer geld naar zorg ( kost geld - meer ambtenaren)
- meer geld naar wegenbouw e.d. ( kost VEEL geld! en ambtenaren ruimtelijke ontwikkeling)
- meer geld naar onderwijs (kost geld - meer ambtenaren)

En hoe gaan we dit allemaal betalen??
minder geld naar europa, geen ontwikkelingswerk. (peanuts.. )
en de mooiste, minder ambtenaren --- uuuhhhhhh uja, terwijl hij voorstelt om de staatsuitgaven in die sectoren waar de meeste ambtenaren werken, juist enorm uit te breiden.

Voor de echte retard die het nu nog niet snapt.

MINDER INKOMSTEN
MEER UITGAVEN
= FAILLIET NEDERLAND.

We gaan minder belasting betalen dat betkend meer geld in de portomonee en dus geven we meer geld uit, wat denk je meer belasting inkomsten!
meer blauw op straat
meer geld naar de wao
meer geld naar zorg
meer geld naar wegenbouw
meeer geld naar onderwijs

Hoe gaan we dit betalen?
Verkiezingspamfletwww.pvv.nl (http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139)
Staat gewoon op de pvv site hoe ze dat willen doen, misschien dat je moeite hebt met het vinden van de links over deze pvv standpunten en oplossingen, tussen al die veganisten en eco warriors:

PVV-immigratieplan: achttien maatregelen om de stroom ECHT in te dammenwww.pvv.nl (http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=716&Itemid=121)

VRIJHEID door ONDERWIJSwww.pvv.nl (http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=717&Itemid=122)

Justitie en Politie met Ambitiewww.pvv.nl (http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=718&Itemid=123)

De meeste ambtenaren / oud politiek medewerkers / groen links bolwerk, werken in subsidie slurpende intergratie projecten.
Waarom niet meer geld en meer mensen naar de sectoren waar echt problemen zijn, waar het echt nodig is, zoals de PVV dat wil!
Ik moet er niet aan denken dat brussel gaat bepalen hoeveel meer immigranten wij per jaar moeten gaan opnemen, dat is compleet van de zotte!

anoniem gg
05-06-2009, 07:49
Leuk om te weten:

D66 is alleen groot in A'dam en Utrecht, net als Groen Links. Kunnen we goed zien waar zich de watjes/profiteurs bevinden. Bij de 2e kamer verkiezing is de opkomst echter veel groter en zullen de reeds bestaande partijen nog veel meer terrein verliezen. Ze zullen dan ook vanaf nu weer met modder gaan gooien naar o.a. de PVV, en vergeten hierbij dat het volk heeft gekozen.

chief108
05-06-2009, 08:18
maar Bas....


VRIJHEID door ONDERWIJSwww.pvv.nl (http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=717&Itemid=122)

dat gaat toch helemaal tegen jouw The Secret gedachte in?

ze richten zich alleen maar op negatieve zaken:

PVV zegt : Bevrijd onze jeugd van al die ellende; bevrijd hen van het onderwijs dat hen kansarm maakt. Geef onze jeugd hun recht op een goede toekomst terug. Bevrijd de jeugd van de nadelige gevolgen van het lerarentekort.
Bevrijd de jeugd van onderwijsvormen als het VMBO waar ze niets aan hebben en waar ze gillend weglopen.
Bevrijd de jeugd van slechte leraren.
Bevrijd de jeugd van slecht leermateriaal.
Bevrijd de jeugd van het kwaliteitsgebrek in het onderwijs.
Bevrijd de jeugd van een gebrek aan lichamelijke oefening en slechte fysieke conditie.
Bevrijd de jeugd van de verleidingen van alcohol, roken en verdovende middelen.
Bevrijdde jeugd van onderwijs dat hen oogkleppen aanlegt.
en waar je je aandacht op richt, dat trek je aan volgens The Secret...
oftewel: de PVV gaat het alleen nog maar slechter maken :rolleyes:

regel 1 Bas, regel 1....


1. Weet wat je wilt.

Dit kan raar klinken, maar weet je werkelijk wat je wilt? Heb je dit duidelijk neergeschreven? Een Vision Board gemaakt en focus jij je elke dag op je intenties? Uiteindelijk wil iedereen een gelukkig leven, dus wat zal jou werkelijk gelukkig maken?

Wat is jouw droom? …en onthoud dat je focust op wat je wilt, en geen energie geeft aan wat je NIET wilt.

anoniem gg
05-06-2009, 09:00
maar Bas....

dat gaat toch helemaal tegen jouw The Secret gedachte in?

ze richten zich alleen maar op negatieve zaken:
en waar je je aandacht op richt, dat trek je aan volgens The Secret...
oftewel: de PVV gaat het alleen nog maar slechter maken :rolleyes:

regel 1 Bas, regel 1....

Dat hangt af van wat jij positief vindt (regel 2 regel 2)!
PVV willen juist verbetering van een slecht functionerend systeem, ik noem dat positief.
Dat de PVV het alleen maar slechter gaat maken (is jouw aanname) zal wel heel moeilijk worden hoor. Het is nu zo een ongeloofelijke puinhoop, omdat nog erger te maken moet je flink je best doen!
Ik denk dat je de secret niet goed gelezen hebt, metname het hoofdstuk law of attraction!

Als je heel veel rekeningen krijgt bv (volgens het boek de secret) moet je toch een positieve gedachten houden volgens het boek (bv door blij te zijn dat je al deze rekeningen kunt betalen) of dat je uiteindelijk later de rekeningen betaald. Maar sávonds gewoon goed slaapen, je dagenlijkse dingen doet en er natuurlijk alles aan doet om je rekeningen te betalen. De secret gaat zelfs nog verder door het verhaal van het visualiseren van een wit veertje (man loopt twee dagen later een bank in en huppa dwarreld zo een wit veertje uit de lucht (hij visualiseerde het witte veertje twee dagen van te voren) voor zijn voeten.
Probeer mij trouwens niet te vangen (lukt toch niet) omdat ik heb verwezen naar een aantal boeken, doe je eigen voordeel er mee zou ik zo zeggen. Neem alle dingen over die voor jezelf positief werken.
Ik kan natuurlijk niet jouw interpertatie van het boek de secret veranderen, net zo min als de verschillende interpertaties van bv de bijbel waar figuren over water lopen en zeeen splijten of een Koran waar...... afijn ik zal erover ophouden , je weet wel wat ik bedoel!
Wilders schrijft heel duidenlijk wat er fout is en wat hij eraan wil doen en aan zijn bedoelingen te lezen in zijn partijprogramma zijn die zeer belovend dus positief.
De regerende partijen negeren bepaalde problemen maar weten dat ze er zijn. Zij denken er ook dagelijks aan (visualisatie van het probleem) maar kunnen uit politieke correctheid hier zogenaamd niks aan doen. Het staat immers tegen hun partij principes en vooral inkomen!

Vijf zetels zeggen genoeg!!!!

chief108
05-06-2009, 09:28
ik ben zo openminded geweest om The Secret *en* de linkjes die je hebt gepost te lezen...

en ik zie in het hele PVV programma een focus op juist de negatieve zaken


ellende; kansarm, nadelige gevolgen van het lerarentekort.
het VMBO waar ze niets aan hebben en waar ze gillend weglopen.
slechte leraren.
slecht leermateriaal.
kwaliteitsgebrek in het onderwijs.
gebrek aan lichamelijke oefening en slechte fysieke conditie.
verleidingen van alcohol, roken en verdovende middelen.
onderwijs dat hen oogkleppen aanlegt.

en in dat boek staat toch ook:
"ik zou nooit naar een anti-oorlog demonstratie gaan, maar je kunt me elke dag bellen voor een pro-vrede demonstratie"

dat is wat ik bedoel met de focus op negatieve zaken

Sjaak
05-06-2009, 09:31
Je kan roepen wat je wilt maar de zetels geven de werkelijkheid weer en volgend jaar gaat dat nog erger worden. Een groot deel van Nederland heeft genoeg van dit klote kabinet en al die linkse shitzooi die we al sinds Joop den Uil moeten slikken.

Opzouten met Bos en consorten

De man van 14K
05-06-2009, 09:33
Winst voor PVV en Groen links.
Het volk heeft gesproken? Van wie er gestemd heeft, is er inderdaad iets naar voren gekomen.
Wat dan? Dat de gevestigde orde een slechte campagne gevoerd heeft.

Waarom dan de PVV en Groen links? Twee partijen die qua standpunten en principes ver uitelkaar liggen. Reden is dat ze een duidelijk standpunt in nemen, precies daar waar het te kort schiet bij de grote partijen.

Hopelijk leren ze er van voor dat de landsverkiezingen zijn, het zou toch sneu zijn als Wilders straks met 30 zetels in de landsverkiezing eindigt en in staat is het land de afgrond in te duwen.
Dan hebben we straks hier een discussie waarin alle nu euforische, Wilders stemmers na een paar jaar weer bakzeil halen maar daar kopen we niets voor als we gigantische overheidstekorten hebben.
Voorkomen is beter dan genezen, nu maar hopen dat de grote partijen hier lering uit te trekken en hun campagne bijstellen voor het te laat is.

Ik zal in ieder geval op de VVD blijven stemmen, in voor en tegenspoed

chief108
05-06-2009, 09:39
Winst voor PVV en Groen links.
Het volk heeft gesproken? Van wie er gestemd heeft, is er inderdaad iets naar voren gekomen.
Wat dan? Dat de gevestigde orde een slechte campagne gevoerd heeft.

Waarom dan de PVV en Groen links? Twee partijen die qua standpunten en principes ver uitelkaar liggen. Reden is dat ze een duidelijk standpunt in nemen, precies daar waar het te kort schiet bij de grote partijen.

Hopelijk leren ze er van voor dat de landsverkiezingen zijn, het zou toch sneu zijn als Wilders straks met 30 zetels in de landsverkiezing eindigt en in staat is het land de afgrond in te duwen.
Dan hebben we straks hier een discussie waarin alle nu euforische, Wilders stemmers na een paar jaar weer bakzeil halen maar daar kopen we niets voor als we gigantische overheidstekorten hebben.
Voorkomen is beter dan genezen, nu maar hopen dat de grote partijen hier lering uit te trekken en hun campagne bijstellen voor het te laat is.

well said....

anoniem gg
05-06-2009, 10:07
ik ben zo openminded geweest om The Secret *en* de linkjes die je hebt gepost te lezen...

en ik zie in het hele PVV programma een focus op juist de negatieve zaken



en in dat boek staat toch ook:
"ik zou nooit naar een anti-oorlog demonstratie gaan, maar je kunt me elke dag bellen voor een pro-vrede demonstratie"

dat is wat ik bedoel met de focus op negatieve zaken

Ja dat staat er, maar wie zegt mij dat Wilders zo is? Er zijn problemen en een hele hoop, hij wil die met zijn partij aanpakken. Hij maakt duidenlijke standpunten en het volk begrijpt dat.
Wil jij positieve zaken oplossen dan? Gaat het allemaal zo goed dat er niks aan de hand is?
In hetzelfde boek staat dat je er ook alles aan moet doen en gefocused moet blijven op je doel, zoals ik al zei je kunt het lezen zoals je wilt.
Groen links is overal te vinden als het gaat om demonstratisch, vegananist die Pim vermoord, Theo van Goch met een mes in zijn borst met een briefje, allemaal hele positive zaken, Jan Maat met vrouw die werdt opgeblazen en de lijst is eindeloos.
Waarom is groen links in Amsterdam en Utrecht heel groot? Omdat men daar een grote muli culturele samenlevening heeft en omdat er de meest krakers, eco terroristen en veganisten zitten!
Ik ben ook pro vrede en ben heel dankbaar voor de laatste 42 jaar op deze planeet. Maar of die vrede ook voor iedereen zo belangrijk en gewild is, weet ik niet? Sommige mensen willen bij sektes horen of grote religies. Dat vindt ik ok, todat ik in een keer mijn vrijheden moet gaan opgeven dat begint met recht op vrijheid van meningsuiting en gaat steeds verder! Ook wil ik best hard werken en belasting betalen, maar niet voor groen links sypmathiesanten die alles kraken wat los en vast zit en altijd tijd hebben om te demonstreren en alles gesubsideerd krijgen bij het invullen van wat "groene" papieren!

chief108
05-06-2009, 10:14
heb je interview met Dalai Lama gisteravond dan gezien?
dat was pas een stukje inspirerende tv

A.F.
05-06-2009, 10:17
heb je interview met Dalai Lama gisteravond dan gezien?
dat was pas een stukje inspirerende tv

Ja echt jammer man... dat de Lama's ermee zijn gestopt... gelukkig hebben ze een dvdbox

anoniem gg
05-06-2009, 10:18
Winst voor PVV en Groen links.
Het volk heeft gesproken? Van wie er gestemd heeft, is er inderdaad iets naar voren gekomen.
Wat dan? Dat de gevestigde orde een slechte campagne gevoerd heeft.

Waarom dan de PVV en Groen links? Twee partijen die qua standpunten en principes ver uitelkaar liggen. Reden is dat ze een duidelijk standpunt in nemen, precies daar waar het te kort schiet bij de grote partijen.

Hopelijk leren ze er van voor dat de landsverkiezingen zijn, het zou toch sneu zijn als Wilders straks met 30 zetels in de landsverkiezing eindigt en in staat is het land de afgrond in te duwen.
Dan hebben we straks hier een discussie waarin alle nu euforische, Wilders stemmers na een paar jaar weer bakzeil halen maar daar kopen we niets voor als we gigantische overheidstekorten hebben.
Voorkomen is beter dan genezen, nu maar hopen dat de grote partijen hier lering uit te trekken en hun campagne bijstellen voor het te laat is.

Ik zal in ieder geval op de VVD blijven stemmen, in voor en tegenspoed

Regel TWEE: DOE NOOIT EEN AANNAME

Waarom is het sneu als Wilders wint, we leven toch in een democratisch land?
Hoezo weer bakzeilhalen? Wanneer hebben stemmers op Wilders eerder bakzeil gehaalt?
De gigantische overheistekorten zijn al gemaakt door Wouter Bos die heel snel bergen belasting geld uitgaf om banken te steunen, banken die elk jaar miljarden wisten maakte. Maar goed die banken gebruiken die miljarden steun (lening) om dan bv een bonus van 8ton te geven aan oud vriendje Zalm.
In Amerika hebben een aantal banken 800 biljoen gekregen voor steun? Vraag? Welke banken? Nou de banken die vriendjes zijn met de FED en de Bilderberg groep. Maar het geld zou toch gaan naar slechte hypotheken en alle problemen en voor hulp bij zoveel noodhebbende mensen? nee hoor, men heeft met dat geld gewoon de andere banken opgekocht die nog geen lid waren van de Bilderberg groep of fed!
Gewoon even een coup op grote schaal met geld van de belastingbetaler die voor deze leningen de rest van hun leven hun eigen de blubbers moeten werken en tax betalen een lening die nooit terugbetaald kan worden!

VVD was het niet die Rutte die onlangs zei dat het niet strafbaar zou zijn als men de holocaust zou ontkennen, vrijheid van meningsuiting?

anoniem gg
05-06-2009, 10:22
heb je interview met Dalai Lama gisteravond dan gezien?
dat was pas een stukje inspirerende tv

Nee, maar ik heb wel bewondering voor die man.
Jammer dat die Chinezen dat andes zien en dat Tibet nog steeds het Tibet is van toen.

De man van 14K
05-06-2009, 11:08
Regel TWEE: DOE NOOIT EEN AANNAME

Waarom is het sneu als Wilders wint, we leven toch in een democratisch land?
Hoezo weer bakzeilhalen? Wanneer hebben stemmers op Wilders eerder bakzeil gehaalt?
De gigantische overheistekorten zijn al gemaakt door Wouter Bos die heel snel bergen belasting geld uitgaf om banken te steunen, banken die elk jaar miljarden wisten maakte. Maar goed die banken gebruiken die miljarden steun (lening) om dan bv een bonus van 8ton te geven aan oud vriendje Zalm.
In Amerika hebben een aantal banken 800 biljoen gekregen voor steun? Vraag? Welke banken? Nou de banken die vriendjes zijn met de FED en de Bilderberg groep. Maar het geld zou toch gaan naar slechte hypotheken en alle problemen en voor hulp bij zoveel noodhebbende mensen? nee hoor, men heeft met dat geld gewoon de andere banken opgekocht die nog geen lid waren van de Bilderberg groep of fed!
Gewoon even een coup op grote schaal met geld van de belastingbetaler die voor deze leningen de rest van hun leven hun eigen de blubbers moeten werken en tax betalen een lening die nooit terugbetaald kan worden!

VVD was het niet die Rutte die onlangs zei dat het niet strafbaar zou zijn als men de holocaust zou ontkennen, vrijheid van meningsuiting?

Kijken naar het heden om standpunten in te nemen, maar ook verwachtingen meenemen over de directe gevolgen in de toekomst.
Je kan wel weer over aannames beginnen maar als je op iemand stemt zonder dat je een idee heb van de gevolgen zijn van bepaalde keuzes ben je gewoon kortzichtig.
Zeggen dat iets klote is, is 1 ding. Iets daadwerkelijk oplossen, een ander.
Heeft Wilders tot op heden iets opgelost?

Zoals geschreven, VVD in voor- en tegenspoed.
Vrees dat we/ze op dit moment wel een beetje bij het tegenspoed gedeelte zijn beland.
Rutte zijn doel met de openheid van meningsuitting, ook dat sloeg uit eindelijk de plank mis.

De man van 14K
05-06-2009, 11:09
ps; jij vind dat Wouter Bos er verkeerd aan gedaan heeft om de banken te redden?
Volgens mij hebben we daar wel eens een topic over gehad...

Heeft Wouter Bos goed ingegrepen bij de banken?
Vele mensen (inclusief de schrijver die je aanhaalt) vinden van niet.
Nu heeft hij het wel gedaan en vinden veel mensen dat hij geld van de belasting betalers gebruikt om banken die slecht gerund zijn, weer overeind te helpen.
Hij is dus 'ons' geld aan het weggeven?

Even een voorbeeld met het ING verhaal: ING Direct was een startup> internet spaarrekeningen deden alle landen behalve NL want daar zat de postbank.
Al het binnenkomende geld werd in de balans gezet
Assets links, liabilities en owners equity rechts van de balans.

Assets zijn hypotheken, leningen aan MKB, interbancaire leningen. Maar ook Creditcards, Schuldpapier en obligaties (doorverkoopbaar) en de vaste bezittingen zoals gebouwen en computers.
Aan de liabilities kant zitten de deposito's (het spaargeld van ING Direct), interbancaire leningen en kortlopende schulden.
En nog nog een stuk owners equity. OE moet in balans zijn met de liability. Zoals omschreven in BIS (Basel 2)maar bij banken is die verhouding vaak vaag (er is teveel vreemd vermogen waarop geld verdiend wordt).
Als je als bank aan risicovolle bedrijven wil lenen moet je veel equity hebben om dit overeind te kunnen houden.
De banken willen zo min mogelijk equity want de verhouding (minimaal) equity en (maximaal) liability levert een enorme heboom op. (veel geld verdienen op vreemd vermogen)
Anyway: de markt raakt in paniek en het geld wordt massaal van de rekeningen afgehaald. (nu ook omdat mensen zien dat het minder gaat met ING) Vervolgens moet de bank dat geld teruggeven.
Omdat de kunnen doen moeten ze assets verkopen zoals de schuldpapieren en obligaties. Enige probleem: het is geen reet meer waard want de hele markt zakt weg.
Resultaat zijn erorme afboekingen.

De aandelen zijn geen zak meer waard en de bank kan failliet gaan.
Waarom is het geen zak meer waard? omdat dat zo is in de HUIDIGE markt. Als de economie aantrekt zijn deze aandelen wel weer gewoon geld waard.
De overheid heeft de andelen boven par gekocht (met een premium). ze betalen meer als de markt. En dat is puur om de bank overeind te houden.
Deze transactie noemt men ook wel een SWAP.
De prijs die de markt wil betalen is de intrinsieke waarde van een aandeel.
De waarde bepaling luisterd complex, er zijn 2 cruciale factoren die meespelen nl. 1; de liquiditeit>hoe snel is het door te kopen? Op dit moment niet maar als de markt weer aantrekt natuurlijk wel.
en nr 2; paniek: waarde bepaling ten tijde van paniek is lastig en er wordt onder gewaardeerd. De rationaliteit valt weg. De risico premie gaat omhoog omdat mensen geen risico willen lopen. Als de paniek voorbij is zakt de risico premie en is men bereid te betalen.

De overheid had dus niet in moeten grijpen bij bijvoorbeeld ING?
Weet iemand wel hoe groot die consequenties zijn?
Ik verwijs even naar indonesie waar dit 20 jaar geleden nl. ook gebeurt is. De overheid greep daar niet in en de economie kromp met 20%, en dan lopen wij de janken met 2.5% teruggang? 20% teruggang betekend dat 1/4e van de forum bezoekers hier door die recessie werkeloos thuis zit.
De gevolgen zijn niet te overzien en hier wordt het ook niet gezelliger ;)

anoniem gg
05-06-2009, 11:19
Kijken naar het heden om standpunten in te nemen, maar ook verwachtingen meenemen over de directe gevolgen in de toekomst.
Je kan wel weer over aannames beginnen maar als je op iemand stemt zonder dat je een idee heb van de gevolgen zijn van bepaalde keuzes ben je gewoon kortzichtig.
Zeggen dat iets klote is, is 1 ding. Iets daadwerkelijk oplossen, een ander.
Heeft Wilders tot op heden iets opgelost?

Zoals geschreven, VVD in voor- en tegenspoed.
Vrees dat we/ze op dit moment wel een beetje bij het tegenspoed gedeelte zijn beland.
Rutte zijn doel met de openheid van meningsuitting, ook dat sloeg uit eindelijk de plank mis.

Ik kijk nu naar het heden in nederland, niet echt rooskleurig.
Wie zegt mij dat ik geen idee heb? En met mij die andere miljoen stemmers wat de gevolgen zijn, dat vindt ik nogal een kortzichtige aanname van jouw!
Als je de oplossing hebt die veel mensen aanspreekt voor veel dingen die klote zijn, dan moet je daar als je democratisch tot meerderheid wordt gekozen als partij gewoon de mogenlijkheid voor krijgen!
Ju kunt beter zeggen hebben de andere partijen iets geleerd van al die standpunten van Wilders en waarom die standpunten blijkbaar zo populair zijn bij het volk?
Wilders heeft nog nooit de kans gekregen om iets op te lossen (zit ook in de opositie) behalve demoniserend gekwek aanhoren van alle andere partijen. Grapje over afgesneden neuzen of hoe hij die arme "patat friet journalise mevrouw" bij zijn debat had durven gebruiken over de rug van die "arme" vrouw.

anoniem gg
05-06-2009, 11:26
ps; jij vind dat Wouter Bos er verkeerd aan gedaan heeft om de banken te redden?
Volgens mij hebben we daar wel eens een topic over gehad...

Heeft Wouter Bos goed ingegrepen bij de banken?
Vele mensen (inclusief de schrijver die je aanhaalt) vinden van niet.
Nu heeft hij het wel gedaan en vinden veel mensen dat hij geld van de belasting betalers gebruikt om banken die slecht gerund zijn, weer overeind te helpen.
Hij is dus 'ons' geld aan het weggeven?

Even een voorbeeld met het ING verhaal: ING Direct was een startup> internet spaarrekeningen deden alle landen behalve NL want daar zat de postbank.
Al het binnenkomende geld werd in de balans gezet
Assets links, liabilities en owners equity rechts van de balans.

Assets zijn hypotheken, leningen aan MKB, interbancaire leningen. Maar ook Creditcards, Schuldpapier en obligaties (doorverkoopbaar) en de vaste bezittingen zoals gebouwen en computers.
Aan de liabilities kant zitten de deposito's (het spaargeld van ING Direct), interbancaire leningen en kortlopende schulden.
En nog nog een stuk owners equity. OE moet in balans zijn met de liability. Zoals omschreven in BIS (Basel 2)maar bij banken is die verhouding vaak vaag (er is teveel vreemd vermogen waarop geld verdiend wordt).
Als je als bank aan risicovolle bedrijven wil lenen moet je veel equity hebben om dit overeind te kunnen houden.
De banken willen zo min mogelijk equity want de verhouding (minimaal) equity en (maximaal) liability levert een enorme heboom op. (veel geld verdienen op vreemd vermogen)
Anyway: de markt raakt in paniek en het geld wordt massaal van de rekeningen afgehaald. (nu ook omdat mensen zien dat het minder gaat met ING) Vervolgens moet de bank dat geld teruggeven.
Omdat de kunnen doen moeten ze assets verkopen zoals de schuldpapieren en obligaties. Enige probleem: het is geen reet meer waard want de hele markt zakt weg.
Resultaat zijn erorme afboekingen.

De aandelen zijn geen zak meer waard en de bank kan failliet gaan.
Waarom is het geen zak meer waard? omdat dat zo is in de HUIDIGE markt. Als de economie aantrekt zijn deze aandelen wel weer gewoon geld waard.
De overheid heeft de andelen boven par gekocht (met een premium). ze betalen meer als de markt. En dat is puur om de bank overeind te houden.
Deze transactie noemt men ook wel een SWAP.
De prijs die de markt wil betalen is de intrinsieke waarde van een aandeel.
De waarde bepaling luisterd complex, er zijn 2 cruciale factoren die meespelen nl. 1; de liquiditeit>hoe snel is het door te kopen? Op dit moment niet maar als de markt weer aantrekt natuurlijk wel.
en nr 2; paniek: waarde bepaling ten tijde van paniek is lastig en er wordt onder gewaardeerd. De rationaliteit valt weg. De risico premie gaat omhoog omdat mensen geen risico willen lopen. Als de paniek voorbij is zakt de risico premie en is men bereid te betalen.

De overheid had dus niet in moeten grijpen bij bijvoorbeeld ING?
Weet iemand wel hoe groot die consequenties zijn?
Ik verwijs even naar indonesie waar dit 20 jaar geleden nl. ook gebeurt is. De overheid greep daar niet in en de economie kromp met 20%, en dan lopen wij de janken met 2.5% teruggang? 20% teruggang betekend dat 1/4e van de forum bezoekers hier door die recessie werkeloos thuis zit.
De gevolgen zijn niet te overzien en hier wordt het ook niet gezelliger ;)

Waarom heeft de Rabobank geen miljarden gekregen? Omdat het een bank is met een goed systeem, is het niet zo dat als ik iets fout inkoop in mij zaak en daardoor failiet ga, het mijn eigen schuld is?
Ik heb nog niet een dubbeltje hulp gehad. Maar als je een bank bent en jaren lang miljoenen bonussen geeft met vele adviseurs en directeuren en je maak miljarden winsten en het gaat dan fout, dan moeten onze belasting centen als redding middel worden gebruikt?
Kon die bank niet worden overgenomen door bv de Rabobank? Hadden die dat niet kunnen opkopen of een buitenlandse instelling?
Waarom van onze belasting centen? Wie betaald die rente van die lening? En zelfs als het goed gaat waar komt die rente dan terecht op een rekening in Iceland?
Ik zie als ik formule 1 kijk nog steeds groot ING, wordt er akelig van als ik denk dat het van een gedeelte van mijn belasting centen wordt betaald!

Mashkadov
05-06-2009, 11:38
U woont niet in NL maar u betaalt wel in NL belastingen?

Wat een vaderlandsliefde.


Moet dat wat uitmaken wat zij vinden dan?
Al zou ik willen stemmen, gaat dat niet meer omdat ik al tien jaar niet meer in Nederland woon ,maar ik had het zeker gedaan als ik er de kans voor kreeg.
En als Aziz,Gokhan en Khalid op een fundamentalistische islamitische partij stemmen moeten ze dat ook zelf weten. Of zouden ze het niet doen omdat ik of iemand anders het misschien niet leuk zou vinden?


Waarom heeft de Rabobank geen miljarden gekregen? Omdat het een bank is met een goed systeem, is het niet zo dat als ik iets fout inkoop in mij zaak en daardoor failiet ga, het mijn eigen schuld is?
Ik heb nog niet een dubbeltje hulp gehad. Maar als je een bank bent en jaren lang miljoenen bonussen geeft met vele adviseurs en directeuren en je maak miljarden winsten en het gaat dan fout, dan moeten onze belasting centen als redding middel worden gebruikt?
Kon die bank niet worden overgenomen door bv de Rabobank? Hadden die dat niet kunnen opkopen of een buitenlandse instelling?
Waarom van onze belasting centen? Wie betaald die rente van die lening? En zelfs als het goed gaat waar komt die rente dan terecht op een rekening in Iceland?
Ik zie als ik formule 1 kijk nog steeds groot ING, wordt er akelig van als ik denk dat het van een gedeelte van mijn belasting centen wordt betaald!

anoniem gg
05-06-2009, 11:43
U woont niet in NL maar u betaalt wel in NL belastingen?

Wat een vaderlandsliefde.

Ik doe dingen inderdaad zoals ze horen anders moet je hier natuurlijk niet over mee gaan praten.
De bv's die iknog in nederland heb, betaal ik keurig netjes belasting in Nederland zo ook loon en premies voor het personeel en alle andere belastingen. Zelfs nog over een directeurs salaris van mijzelf betaal ik het volle pond.

Dus indirect sponser ik de formule 1, via Wouter Bos

NielsN
05-06-2009, 11:44
Eigenlijk valt het wel mee, 15%, als je bedenkt dat de PVV nu op zijn piek zit. Misschien wordt het met een hogere opkomst iets meer, maar misschien ook wel juist niet.

De man van 14K
05-06-2009, 11:47
Ben ook benieuwd, het is lekker makkelijk om het beeld van het aantal stemmers in NL op de europeese verkiezingen om te slaan naar een 100% aantal stemmers voor de NL verkiezingen, en die dan toevallig allemaal verhoudingsgewijs op de PVV stemmen.

De man van 14K
05-06-2009, 11:50
Waarom heeft de Rabobank geen miljarden gekregen? Omdat het een bank is met een goed systeem, is het niet zo dat als ik iets fout inkoop in mij zaak en daardoor failiet ga, het mijn eigen schuld is?
Ik heb nog niet een dubbeltje hulp gehad. Maar als je een bank bent en jaren lang miljoenen bonussen geeft met vele adviseurs en directeuren en je maak miljarden winsten en het gaat dan fout, dan moeten onze belasting centen als redding middel worden gebruikt?
Kon die bank niet worden overgenomen door bv de Rabobank? Hadden die dat niet kunnen opkopen of een buitenlandse instelling?
Waarom van onze belasting centen? Wie betaald die rente van die lening? En zelfs als het goed gaat waar komt die rente dan terecht op een rekening in Iceland?
Ik zie als ik formule 1 kijk nog steeds groot ING, wordt er akelig van als ik denk dat het van een gedeelte van mijn belasting centen wordt betaald!

Ik ga niet het systeem rechtpraten want er zijn veel fouten die er hopelijk uitgehaald wordt (macht aandeelhouder, controlerend orgaan /toezicht, leverage / verdrag van Basel verhouding debt /equity)

Formule 1 heeft ING ook geld opgeleverd, het is geen bodemloze put maar na reclame in de F1 is het aantal klanten exponentieel gestegen.
De omzet dus ook.
Feitelijk profiteer jij dus van de F1

Mashkadov
05-06-2009, 11:50
OK, dus abstractie makend van het verschil tussen de rechtspersoon en de natuurlijke persoon-aandeelhouder, gaat het over vennootschapsbelasting en belasting op arbeid.

Nu ben ik mee. ;)


Ik doe dingen inderdaad zoals ze horen anders moet je hier natuurlijk niet over mee gaan praten.
De bv's die iknog in nederland heb, betaal ik keurig netjes belasting in Nederland zo ook loon en premies voor het personeel en alle andere belastingen. Zelfs nog over een directeurs salaris van mijzelf betaal ik het volle pond.

Dus indirect sponser ik de formule 1, via Wouter Bos

Sjaak
05-06-2009, 11:53
Ben ook benieuwd, het is lekker makkelijk om het beeld van het aantal stemmers in NL op de europeese verkiezingen om te slaan naar een 100% aantal stemmers voor de NL verkiezingen, en die dan toevallig allemaal verhoudingsgewijs op de PVV stemmen.



Zouden ze dat allemaal toevallig doen ....... klinkt als de PvdA en CDA die nu zeggen dat het beleid goed is maar dat hun boodschap niet goed genoeg was ....... droom maar lekker door .... en luister niet naar de gewone man :whistling:

A.F.
05-06-2009, 12:01
Ik ga niet het systeem rechtpraten want er zijn veel fouten die er hopelijk uitgehaald wordt (macht aandeelhouder, controlerend orgaan /toezicht, leverage / verdrag van Basel verhouding debt /equity)

Formule 1 heeft ING ook geld opgeleverd, het is geen bodemloze put maar na reclame in de F1 is het aantal klanten exponentieel gestegen.
De omzet dus ook.
Feitelijk profiteer jij dus van de F1


OK, dus abstractie makend van het verschil tussen de rechtspersoon en de natuurlijke persoon-aandeelhouder, gaat het over vennootschapsbelasting en belasting op arbeid.

Nu ben ik mee. ;)

* zucht*

had ik me school maar afgemaakt....

* verkeerde topic ... shit *

anoniem gg
05-06-2009, 12:34
Ik ga niet het systeem rechtpraten want er zijn veel fouten die er hopelijk uitgehaald wordt (macht aandeelhouder, controlerend orgaan /toezicht, leverage / verdrag van Basel verhouding debt /equity)

Formule 1 heeft ING ook geld opgeleverd, het is geen bodemloze put maar na reclame in de F1 is het aantal klanten exponentieel gestegen.
De omzet dus ook.
Feitelijk profiteer jij dus van de F1

Een aantal bedrijven van mij gaat ook wat minder dan anders (niet veel natuurlijk want ik heb als manager veel talenten natuurlijk om door deze crises heen te komen), ik zal eens vragen om uitstel van betaling bij de belasting en een kleine staatslening van een paar tonnetjes. Ik ben bescheiden hoef echt niet gelijk paar miljard hoor. Kan ik weer adverteren in bladen en vechters sponsoren. Dat komen er gelijk weer meer klanten en kan ik mijn belasting aanslagen weer betalen, zoiets bedoel je?

De man van 14K
05-06-2009, 12:47
Nee niet echt, maar leef je uit.


Wat voor bedrijfje heb je nog maar naast GG en Nikko, Bas? (gewoon uit interesse)

anoniem gg
05-06-2009, 13:07
Nee niet echt, maar leef je uit.


Wat voor bedrijfje heb je nog maar naast GG en Nikko, Bas? (gewoon uit interesse)

Filmmaatschapij PARADIGM PICTURES (http://www.paradigmeg.com)
Onroerend goed
Sportzaak
Productie maatschapij

chief108
05-06-2009, 13:14
tof....

http://www.paradigmeg.com/images/valetudo_poster.jpg (http://www.paradigmeg.com/#)



The Rebirth of Mixed Martial Arts
Action/Documentay

Director: Bobby Razak

Producer: Frederico Lapenda (http://imdb.com/name/nm1319325/)


A feature length documentary about the "Mixed Martial Arts –No Holds Barred Fighting" sport, including interviews with fighters, competition footage and overview information on the sport. The documentary features popular fighters Randy Couture, Kevin Randleman, Mark Coleman, etc.


ken ik niet...
waar kunnen we die downloaden? :)

De man van 14K
05-06-2009, 16:11
Director: Bobby Balzak.
(het blijft natuurlijk vrijdag)

Jochem
05-06-2009, 19:40
We gaan minder belasting betalen dat betkend meer geld in de portomonee en dus geven we meer geld uit, wat denk je meer belasting inkomsten!

ja en 10-3=12 Als je niks van econiomie weet zeg dat dan, en lul niet zo slap.

meer blauw op straat
meer geld naar de wao
meer geld naar zorg
meer geld naar wegenbouw
meeer geld naar onderwijs

Hoe gaan we dit betalen?
Verkiezingspamfletwww.pvv.nl (http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139)
Staat gewoon op de pvv site hoe ze dat willen doen, misschien dat je moeite hebt met het vinden van de links over deze pvv standpunten en oplossingen, tussen al die veganisten en eco warriors:

Hier heb ik dus inderdaad die punten uit in mijn vorige post, - wauw, geweldig, ze lossen al onze problemen op. uhhh, hoe ging de pvv dit ook al weer betalen? Oh ja, niet.


PVV-immigratieplan: achttien maatregelen om de stroom ECHT in te dammenwww.pvv.nl (http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=716&Itemid=121)

VRIJHEID door ONDERWIJSwww.pvv.nl (http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=717&Itemid=122)

Justitie en Politie met Ambitiewww.pvv.nl (http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=718&Itemid=123)

De meeste ambtenaren / oud politiek medewerkers / groen links bolwerk, werken in subsidie slurpende intergratie projecten.
Waarom niet meer geld en meer mensen naar de sectoren waar echt problemen zijn, waar het echt nodig is, zoals de PVV dat wil!
Ik moet er niet aan denken dat brussel gaat bepalen hoeveel meer immigranten wij per jaar moeten gaan opnemen, dat is compleet van de zotte!

Als je minder Marokanen en turken in nederland wilt, zeg dat dan gewoon. Ga niet doen alsof Wilders en de pvv geweldig is.



Volgens mij hebben er tegenwoordig in Nederland veel mensen een hekel aan "buitenlanders", vooral marokkanen. Daarom is de PVV zo groot. Niet om hun programma of whatever. En iedereen vind een andere smoes om op Wilders te stemmen.

anoniem gg
05-06-2009, 20:29
ja en 10-3=12 Als je niks van econiomie weet zeg dat dan, en lul niet zo slap.

meer blauw op straat
meer geld naar de wao
meer geld naar zorg
meer geld naar wegenbouw
meeer geld naar onderwijs

Hoe gaan we dit betalen?
Verkiezingspamfletwww.pvv.nl
Staat gewoon op de pvv site hoe ze dat willen doen, misschien dat je moeite hebt met het vinden van de links over deze pvv standpunten en oplossingen, tussen al die veganisten en eco warriors:

Hier heb ik dus inderdaad die punten uit in mijn vorige post, - wauw, geweldig, ze lossen al onze problemen op. uhhh, hoe ging de pvv dit ook al weer betalen? Oh ja, niet.


PVV-immigratieplan: achttien maatregelen om de stroom ECHT in te dammenwww.pvv.nl

VRIJHEID door ONDERWIJSwww.pvv.nl

Justitie en Politie met Ambitiewww.pvv.nl

De meeste ambtenaren / oud politiek medewerkers / groen links bolwerk, werken in subsidie slurpende intergratie projecten.
Waarom niet meer geld en meer mensen naar de sectoren waar echt problemen zijn, waar het echt nodig is, zoals de PVV dat wil!
Ik moet er niet aan denken dat brussel gaat bepalen hoeveel meer immigranten wij per jaar moeten gaan opnemen, dat is compleet van de zotte!

Als je minder Marokanen en turken in nederland wilt, zeg dat dan gewoon. Ga niet doen alsof Wilders en de pvv geweldig is.
Volgens mij hebben er tegenwoordig in Nederland veel mensen een hekel aan "buitenlanders", vooral marokkanen. Daarom is de PVV zo groot. Niet om hun programma of whatever. En iedereen vind een andere smoes om op Wilders te stemmen.

Ik weet dat het voor jouw als politiek expert raar klink dat als je 16 miljard terug geeft aan de burgers dat de koopkracht er op vooruit gaat (lees het jaar 1930).

Je doet allemaal weer aan regel 2 (de aanname regel), nu zet ik al die links erbij en je leest ze niet of je begrijpt het niet.
Niet voor mij denken a.u.b, ik begrijp niet waarom jij zoveel voor mij denkt? Maak je niet druk, als al die krakers, subsidie slurpers en werkeloze in Amsterdam en Utrecht op groen links willen stemmen, we leven in een democratisch land, ga je gang, deden ze ook!
Maar nu ophouden met het Wilders debacle, de man heeft gewoon hele goede partij punten en oplossingen. Heel veel Nederlanders zijn het dus met hem eens en geloven in die partij, dat mag want we leven in een samenleving die democratisch is (niet natuurlijk als men "democratisch" nee stemt tegen het Europese parlement , dan geld de democratie even niet).

Ooh, ja hoe ging Bos dat ook alweer betalen, beetje foute beslissing van de managers van de ING bank (je weet wel die met tonnen bonussen per jaar die managers, zoals nu Zalm). Zoveel miljard staatslening (Nederland met een bijna dubbel begrotingstekort door Robin Hood Bos). Ik vindt de punten die Geert heeft en hoe hij ze wil oplossen en betalen veel beter zowel in de zorg sector als veiligheid en immigratie, niks mis mee!

Het is ongeloofelijk hoe mensen die linkse partijen naroepen: hij schreeuwt alleen maar over het probleem die Wilders, maar lost niks op of wie kan het betalen? Waarom zo demoniseren? Hij is nog geen president van Nederland en zit met zijn partij in de oppositie, hij moet die problemen ook benoemen in die functie!

Nogmaals, er zijn dus grote problemen dat erkennen dus ook die andere partijen, wat doen ze er dan aan? Wat doet de regerende partij CDA aan al die zooi? Welke pogingen zijn er ondernomen buiten bergen met geld naar subsidie naar intergratie projecten van groen links te storten!

Als je je gaat af vragen waarom er een groot probleem omtrent een bepaalde groep Marokanen heerst, krijg je grijze haren. Nu zeggen gelukkig al veel Marokanen dat ze zelf het probleem aan willen pakken (van hangjeugd, ontspoorde en lastige figuren), dat is een goed teken. Je kunt natuurlijk de media de schuld geven van dit probleem, maar als ik om 10 uur s' avonds pin bij de Rabobank kijk ik niet over mijn rug of ik beroofd wordt door de media!

renamer
05-06-2009, 20:37
kan iemand een samenvatting leveren?

Richelieu
05-06-2009, 20:49
kan iemand een samenvatting leveren?

Van de afgelopen 12 pagina's van deze EPIC topic? :rolleyes:

anoniem gg
05-06-2009, 21:10
Samenvatting

Er worden teveel aannamens gedaan

aliendwurf
05-06-2009, 21:37
Aanname:

Neem aan dat dit een korte samenvatting is.


:lol:

De man van 14K
05-06-2009, 22:18
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00166/LP_Elpee_langspeelp_166430h.jpg
Dit is een LP speler, het probleem bij langspeelplaten is dat ze af en toe krassen. Dat is geen aanname maar feitelijke constatering. Sommige mensen in dit topic vertonen een soortelijk gedrag aan een hangende langspeel plaat.
In een zinnige discussie vooral hard roepen;
http://www.geekpreneur.com/wp-content/uploads/2008/01/yell.jpg


En als er een tegenargument aangeboden wordt, zelfs al gebeurt dit met elgantie;
http://www.exampler.com/testing-com/blog/images/en-garde.jpg

Dan nog wordt er niet gecounterd maar wordt er nog steeds geschreeuwd.
http://www.nt2taalmenu.nl/grammatica4/vervoegen/schreeuwen.jpg

Als iedereen, behalve diegene die reageert het er mee eens is dat diegene schaakmat staat.
http://www.computable.nl/pcit/img.db?2575448

Dan wordt er door het desbetreffende persoon een ander onderwerp bijgehaald, wat er eigenlijk geen zak
http://www.andrologie.nl/beeld/variocele2.jpg
met het oorspronkelijke onderwerp te maken heeft en dan moet daar weer op gecounterd worden. (zie afbeelding schermen)
Vaak raakt dit onderwerp het spreekwoordelijke, kant noch wal

http://www.maudlinrich.com/images/jpeg/house-of-nonsense.jpg

Zo blijven we natuurlijk bezig.
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/05/why-couldnt-i-hold-on-were-we-just-not-meant-to-be.jpg


Opzich natuurlijk leuk maar het zou pas echt leuk

http://www.tttsoftware.nl/site/portfolio/Wat-leuk!-97-1.jpg

Leuk dus, worden als er op basis van inhoudelijkheden gediscussieerd kan worden en dat men niet meteen begint te roepen over "aannames" uit een vaag boek;
https://www.webshopboekhandel.nl/Webshop/ProductImages/9789043017008.jpg

Als je het op inhoudelijke argumenten niet kan winnen.

Wij doen namelijk ook onze best om hier een inhoudelijke discussie te voeren en het is niet leuk als dat steeds van 1 kant moet komen.
Ik kan me nu ook goed voorstellen hoe het is om met Geert Wilders in de tweede kamer te staan.
En ja een voorstelling is ook een aanname.

Dit is overigens in zijn algemeenheid, maar als je je aangesproken voelt en je past de schoen; trek hem dan aan zou ik zeggen!

http://www.saferoutestoschool.ca/gallery/gallery%2FWalking_is_Fun%2FIWALK06-GoldenShoe.JPG



And now, on with the show!!

http://www.blueluna.nl/images/galerij/Shows/openingsshows/acrobaten_tango_show_kop.jpg

A.F.
05-06-2009, 22:24
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00166/LP_Elpee_langspeelp_166430h.jpg
Dit is een LP speler, het probleem bij langspeelplaten is dat ze af en toe krassen. Dat is geen aanname maar feitelijke constatering. Sommige mensen in dit topic vertonen een soortelijk gedrag met een hangende langspeel plaat.
In een zinnige discussie vooral hard roepen.
http://www.geekpreneur.com/wp-content/uploads/2008/01/yell.jpg

Als er een tegenargument aangeboden wordt, zelfs al gebeurt dit met elgantie;
http://www.exampler.com/testing-com/blog/images/en-garde.jpg

Dan nog wordt er niet gecounterd maar wordt er nog steeds geschreeuwd.
Als iedereen, behalve diegene die reageert het er mee eens is dat iemand schaakmat staat.
http://www.computable.nl/pcit/img.db?2575448
Dan wordt er een ander onderwerp bijgehaald, wat er eigenlijk geen zak
http://www.andrologie.nl/beeld/variocele2.jpg
met het oorspronkelijke onderwerp te maken heeft en dan moet daar weer op gecounterd worden. (zie afbeelding schermen)

Zo blijven we natuurlijk bezig.
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/05/why-couldnt-i-hold-on-were-we-just-not-meant-to-be.jpg


Opzich natuurlijk leuk maar het zou pas echt leuk

http://www.tttsoftware.nl/site/portfolio/Wat-leuk!-97-1.jpg (http://www.tttsoftware.nl/site/portfolio/Wat-leuk%21-97-1.jpg)

Leuk dus, worden als er op basis van inhoudelijkheden gediscussieerd kan worden en niet meteen beginnen te roepen over "aannames" uit een vaag boek;
https://www.webshopboekhandel.nl/Webshop/ProductImages/9789043017008.jpg

Als je het op inhoudelijke argumenten niet kan winnen.

Wij doen namelijk ook onze best om hier een inhoudelijke discussie te voeren en het is niet leuk als dat steeds van 1 kant moet komen.

Ik kan me nu ook goed voorstellen hoe het is om met Geert Wilders in de tweede kamer te staan.
En ja een voorstelling is ook een aanname.

Zo hier heb je je best op gedaan.... REPS daarvoor betweterig geleerd menneke

De man van 14K
05-06-2009, 22:30
Plaatjes werken altijd verhelderend. Zo beginnen ze ook op de lagere school ;)

anoniem gg
05-06-2009, 22:38
Leuk dus, worden als er op basis van inhoudelijkheden gediscussieerd kan worden en dat men niet meteen begint te roepen over "aannames" uit een vaag boek;
https://www.webshopboekhandel.nl/Webshop/ProductImages/9789043017008.jpg

Als je het op inhoudelijke argumenten niet kan winnen.

Wij doen namelijk ook onze best om hier een inhoudelijke discussie te voeren en het is niet leuk als dat steeds van 1 kant moet komen.
Ik kan me nu ook goed voorstellen hoe het is om met Geert Wilders in de tweede kamer te staan.
En ja een voorstelling is ook een aanname.

Dit is overigens in zijn algemeen, maar als je je aangesproken en je past de schoen, trek hem dan aan zou ik zeggen.

http://www.saferoutestoschool.ca/gallery/gallery%2FWalking_is_Fun%2FIWALK06-GoldenShoe.JPG

Nee hoor velen doen helemaal niet hun best om ergens ingoudenlijk op in te gaan.

Meerdere malen wordt er door forum bezoekers de linkse media nagepraat:

Op Nmr 1: Wilders schreeuwt alleen maar over bepaalde problemen maar komt niet met een oplossing. Dan ga je daar inhoudelijk op in, geeft links waar al die oplossingen staan en hoe dat betaald gaat worden en guess what?
Niemand die daar inhoudenlijk op reageerd, hoe zou dat nu toch komen?

Ik pas jouw schoen niet (je kan wel vieze schimmel poten hebben is ook een aanname maar beter voorkomen als genezen in dit geval) aan, dat hoeft ook niet want ik heb twee leuke poezelige voetjes die uitstekend zelf stapjes kunnen nemen zonder hulp en aannamens.

Het klopt ergens wel wat je zegt, wat een aanname is nu niet echt ergens inhoudenlijk op in gaan! Het is een persoonlijke mening, iets wat je denkt dat het wel zo zal zijn maar eigenlijk helemaal niet zo hoeft te zijn! Dus om met al die reacties elke keer maar met aanamens te komen is dus niet inhoudenlijk reageren op mijn geweldige serieuse post!
maar ik raak daar niet echt zo gefrustreerd over als jij, je moet af en toe ook regel 3 gebruiken dat je het jezelf niet persoonlijk moet aantrekken.

chief108
05-06-2009, 22:38
@ Rosso: reps als het weer kan :p

A.F.
05-06-2009, 22:44
:jerry:

Ben best BB-fan geworden door deze topic... NUTHUGGING all the way baby!

A.F.
05-06-2009, 22:47
@Rosso

http://img194.imageshack.us/img194/2233/gifbintsimfuckis.gif

De man van 14K
05-06-2009, 22:50
Meerdere malen wordt er door forum bezoekers de linkse media nagepraat:

Op Nmr 1: Wilders schreeuwt alleen maar over bepaalde problemen maar komt niet met een oplossing. Dan ga je daar inhoudelijk op in, geeft links waar al die oplossingen staan en hoe dat betaald gaat worden en guess what?
Niemand die daar inhoudenlijk op reageerd, hoe zou dat nu toch komen?
.

ho ho, er wordt zeker wel inhoudelijk gereageerd.
Kijk maar naar de posts van Jochem, ondergetekende en Niels N.
Ieder met zijn eigen inzichten maar zeker wel op basis van inhoudelijkheid.

Wie deed mijn complete uiteenzetting over het banksysteem en de fouten in het systeem nou af met een gefrusteerde opmerking over formule 1 auto's met ING sponsering?



Ik pas jouw schoen niet (je kan wel vieze schimmel poten hebben is ook een aanname maar beter voorkomen als genezen in dit geval) aan, dat hoeft ook niet want ik heb twee leuke poezelige voetjes die uitstekend zelf stapjes kunnen nemen zonder hulp en aannamens..

Ik schimmelpoten? doe ik eens mijn best om niet op de man te spelen krijg je dit naar je hoofd. :rolleyes:
Ik vind het trouwens hardstikke goed dat je boeken leest, het plaatje management voor dummies was ook een grapje.



Het klopt ergens wel wat je zegt, wat een aanname is nu niet echt ergens inhoudenlijk op in gaan! Het is een persoonlijke mening, iets wat je denkt dat het wel zo zal zijn maar eigenlijk helemaal niet zo hoeft te zijn! Dus om met al die reacties elke keer maar met aanamens te komen is dus niet inhoudenlijk reageren op mijn geweldige serieuse post!
maar ik raak daar niet echt zo gefrustreerd over als jij, je moet af en toe ook regel 3 gebruiken dat je het jezelf niet persoonlijk moet aantrekken.

Dat ik gefrusteerd ben is een denk ik een aanname, want ik ben alles behalve dat. :)

Heb je trouwens wel eens een discussie gevoerd Bas, of is het meestal 1 richtingsverkeer? Als je een opmerking maakt en iemand reageert daarop, dan neem je meestal tijd om even over die opmerking en dat standpunt te denken. Wellicht heeft iemand anders wel gelijk... :ehhh:... ik kan me voorstellen dat iemand met jouw intellect dat moeilijk te bevatten vind maar het kan echt zo zijn.
En weet je wat, we doen het ook gewoon andersom; als jij gelijk heb, krijg je het ook!

De man van 14K
05-06-2009, 22:51
:jerry:

Ben best BB-fan geworden door deze topic... NUTHUGGING all the way baby!


jij wil echt heel graag naar dat Glory gala he? :fp:


:D

A.F.
05-06-2009, 22:55
jij wil echt heel graag naar dat Glory gala he? :fp:


:D

:whistling::whistling::whistling:

Man, dan word ik meteen bij AListair en Sem in de kleedkamer gedumpt :twak:

Nou, ik zou ook nog aan je gedacht hebben hoor... als ik een kaartje over had aan de tafel bij Minister President BB

NielsN
05-06-2009, 23:00
@ Rosso: reps als het weer kan :p

Is dit nou ook gelijk de eerste keer dat je dit moet zeggen?

De man van 14K
05-06-2009, 23:05
Daar zal hij zich toch rot over voelen.....

anoniem gg
05-06-2009, 23:10
ho ho, er wordt zeker wel inhoudelijk gereageerd.
Kijk maar naar de posts van Jochem, ondergetekende en Niels N.
Ieder met zijn eigen inzichten maar zeker wel op basis van inhoudelijkheid.

Wie deed mijn complete uiteenzetting over het banksysteem en de fouten in het systeem nou af met een gefrusteerde opmerking over formule 1 auto's met ING sponsering?



Ik schimmelpoten? doe ik eens mijn best om niet op de man te spelen krijg je dit naar je hoofd. :rolleyes:
Ik vind het trouwens hardstikke goed dat je boeken leest, het plaatje management voor dummies was ook een grapje.



Dat ik gefrusteerd ben is een denk ik een aanname, want ik ben alles behalve dat. :)

Heb je trouwens wel eens een discussie gevoerd Bas, of is het meestal 1 richtingsverkeer? Als je een opmerking maakt en iemand reageert daarop, dan neem je meestal tijd om even over die opmerking en dat standpunt te denken. Wellicht heeft iemand anders wel gelijk... :ehhh:... ik kan me voorstellen dat iemand met jouw intellect dat moeilijk te bevatten vind maar het kan echt zo zijn.
En weet je wat, we doen het ook gewoon andersom; als jij gelijk heb, krijg je het ook!

Nee er is niet gerageerd inhoudenlijk op de links die ik heb gegeven over de standpunten en oplossingen van de PVV. Niemand heb ik hier inhoudenlijk op in zien gaan!

Voor de opmerking met de formule staat een heel groot stuk, ik hoor daar niks over? Ik heb de formule 1 er maar even bij gehaalt, in de hoop dat mensen die alleen plaatjes kijken en gebruiken en voetbal international alleen lezen en veganisten die in de wei staan er op die manier misschien ook iets van begrijpen!

Ik zou ook grapjes maken en niet ergens anders inhoudenlijk op in gaan als je alleen maar aannamens doet en je persoonlijk voelt aangevallen!

Nu komen we in de richting, ik visualiseer mijn gelijk en je geeft het aan mij. Goed zo je begint het te begrijpen!

ZakKa!
05-06-2009, 23:36
Tja, zat gisteren naar Holland doc te kijken, daar werdt Yvette een Londsdale meisje gevolgd. Ze werdt in een hokje geduwd door medeleerlingen en betieteld als racist. De leidster van de school vondt haar kleding een bomber jasje en leger broek nogal bedreigend ook waagde ze het om een rood wit blauw zweet bandje te dragen, de kleuren van Holland. Verder hoorde ik niks over de Burka's in nederland of mannen met baarden van allochtonen afkomst die er "soms"vele malen gevaarlijker en bedreigender uitzien.
Maar goed daar mag je zelfs niet aan denken want dan, dan ben je RACIST!

Ik ben het met je eens dat die wannabe-naties meestal allesbhalve gevaarlijk zijn. Echter, een neonatie willen zijn lijkt mij toch vele malen erger dan jezelf toewijden aan een geloofsovertuiging.
Vertel mij eens, wat maakt een vrouw in burka in vredesnaam gevaarlijk? Of een man in baard? Ik draag een baard weet je, maakt dat je bang?

Verder denk ik dat je een hoop feiten over het hoofd ziet. Mensen als Samir A en andere terreurverdachten hebben fikse straffen opgelegd gekregen. Daar waar veel neonaties die ongeveer hetzelfde van plan waren maar een paar jaar cel kregen.

EDIT: sorry dat ik een quote van een paar pagina's terug aanhaal, maar ik moest dit even kwijt.

De man van 14K
05-06-2009, 23:38
Nee er is niet gerageerd inhoudenlijk op de links die ik heb gegeven over de standpunten en oplossingen van de PVV. Niemand heb ik hier inhoudenlijk op in zien gaan!!

dan gaan we het nog even dunnetjes over doen :thup:


Nu komen we in de richting, ik visualiseer mijn gelijk en je geeft het aan mij. Goed zo je begint het te begrijpen!

:confused:... ehm nee.

ik ga mn mandje in.. i'll be back

A.F.
05-06-2009, 23:47
truste rosso.. vriend van me...

A.F.
05-06-2009, 23:54
Typisch PVDA...

Laurens van Voorst (PvdA): Het is allemaal UW schuld!

http://www.geenstijl.nl/archives/images/faillaurens.jpg Nu de voor de Partij van de Arbeid dramatisch verlopen Europese Verkiezingen achter de rug zijn is het voor de Sociaal-Democraten tijd voor reflectie. De helft van kiezers foetsie. Dat betekent: Terugkijken op wat er fout is gegaan. Een stukje zelfkritiek zeg maar. Partijleider Wouter Bos trekt vandaag op zijn blog het boetekleed (http://www.pvda.nl/renderer.do/menuId/200028608/clearState/true/sf/200028608/returnPage/200028608/itemId/220406710/realItemId/220406710/pageId/200006510/instanceId/200028615/) aan door iets te roepen over huiswerk en het overbrengen van een evenwichtige boodschap op het grote publiek. Minister Plasterk: "We moeten de kiezer serieus nemen". Mariëtte Hamer stamelde vooral over het niet afdoende wegnemen van onzekerheid en spoorde haar partijgenoten aan het vanaf nu beter te gaan doen. En dat werpt haar vruchten af. Voor het fonkelnieuwe PvdA-geluid moet u bij Laurens van Voorst zijn. Laurens is naast actief PvdA-lid (http://www.schijndel.pvda.nl/renderer.do/menuId/216822/clearState/true/sf/216822/returnPage/216822/itemId/591307/realItemId/591307/pageId/216422/instanceId/216833/) in Schijndel ook CEO van het communicatiebureau Sprinkels hq (http://www.sprinkels.nl/start.html) in Den Bosch. Via een babbelgroepje met gelijkgestemden op linkedin evalueert Van Voorst - tevens president van de Lionsclub De Meierij in Den Dungen - de afloop van de verkiezingen. Strekking van het verhaal? U bent dom. En niet een klein beetje dom. Nee, u bent echt van het allerdebielste leeghoofdensoort dat achter brallerige malloten van de PVV aanloopt. Voorts bent u ook een hyperige borrelpraat uitkotsende nitwit (http://www.geenstijl.nl/archives/images/Laurensvanvoorst.html) die Nederland naar de klote helpt. Bleef u maar gewoon weg tijdens de verkiezingen! Dan zouden verstandige mensen als Laurens (http://www.linkedin.com/pub/laurens-van-voorst/6/57/bb7) het tenminste weer voor het zeggen krijgen. Samen met degelijke partijen als het CDA en de VVD. Heeft u weer heimwee naar die tijd? Belt u Laurens gerust..

Rverm
05-06-2009, 23:58
Nee er is niet gerageerd inhoudenlijk op de links die ik heb gegeven over de standpunten en oplossingen van de PVV. Niemand heb ik hier inhoudenlijk op in zien gaan!

Voor de opmerking met de formule staat een heel groot stuk, ik hoor daar niks over? Ik heb de formule 1 er maar even bij gehaalt, in de hoop dat mensen die alleen plaatjes kijken en gebruiken en voetbal international alleen lezen en veganisten die in de wei staan er op die manier misschien ook iets van begrijpen!

Ik zou ook grapjes maken en niet ergens anders inhoudenlijk op in gaan als je alleen maar aannamens doet en je persoonlijk voelt aangevallen!

Nu komen we in de richting, ik visualiseer mijn gelijk en je geeft het aan mij. Goed zo je begint het te begrijpen!

hey deze dingen komen me bekend voor uit een andere topic...;)

anoniem gg
06-06-2009, 09:19
Ik ben het met je eens dat die wannabe-naties meestal allesbhalve gevaarlijk zijn. Echter, een neonatie willen zijn lijkt mij toch vele malen erger dan jezelf toewijden aan een geloofsovertuiging.
Vertel mij eens, wat maakt een vrouw in burka in vredesnaam gevaarlijk? Of een man in baard? Ik draag een baard weet je, maakt dat je bang?

Verder denk ik dat je een hoop feiten over het hoofd ziet. Mensen als Samir A en andere terreurverdachten hebben fikse straffen opgelegd gekregen. Daar waar veel neonaties die ongeveer hetzelfde van plan waren maar een paar jaar cel kregen.

EDIT: sorry dat ik een quote van een paar pagina's terug aanhaal, maar ik moest dit even kwijt.

Denk jij dat Yvette van 15 weet wat een neonatie is? Denk jij dat veel "londsdale jongeren" alleen het label al, die naar hardcore parties gaan per se racisten zijn?
Door geloof zijn meer mensen gestorven dat wat dat ook, lees de geschiednis er maar op na.
Ik weet niet eens of het wel een vrouw is in een burka, als ik bv naar een supermarkt ga. Misschien is het wel een psycho met 30 handgranten op zijn of haar lijf. Sommige mensen ik dus niet zien lange zwarte baarden als bedreigend (vraag mij nu niet waarom) van mij mogen ze baarden dragen tot aan hun enkels.

Net zo min als Yvette bedreigend is met een bandje met Hollandse kleuren om haar pols. En zelfs als iemand met Londsdale kleding rond loopt om te laten zien: ik hoor bij een groep die misschien wel racistisch is moeten ze dat zelf bepalen. Zoalang ze zich maar houden aan de wet. Het probleem begint echter dat er altijd mensen zijn die stigmatiseren alles over een kam scheren zoals alle linkse partijen vele allochten verdedigen met die spreuk (en die is ook correct). Dan gedlt dat dus ook andersom, het is gewoon een meisje die een beetje verloren is en zoekt aansluiting tot een groep.
Net zoals biljoenen gelovigen dat doen of mensen die zich bij een sekte aansluiten, erbij willen horen en als dat die mensen gelukkig maakt, waarom niet (zoalng ze hun overtuiging maar niet op gaan dringen aan andere.
Ik denk ook wel dat de meeste ouders liever hebben dat ze bij de plaatselijke dansvereniging teercht komt, maar hey!

Nou ik zal je even ontdoen van het neonatie syndroom!
De reden waarom wij al die linkse mafketels in het parlement hebben over heel Europa komt dus inderdaad door de nazie's. Na de tweede wereld oorlog wilde nooit meer iemand oorlog maar ookm zeker geen communisme. Dus waren alle leraren voor 95% pro links, daar hoeft niks verkeerd mee te zijn todat het teveel zijngaat overheersen en wat ze vaak is met te veel hoeft dat niet altijd goed te zijn (te veel rechts dus ook niet).
Janmaat en Wilders - Trouw (http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2738399.ece/Janmaat_en_Wilders_.html)
Politiek / Met excuses aan Janmaat - Trouw (http://www.trouw.nl/archief/article1314246.ece/Politiek___Met_excuses_aan_Janmaat.html)
Kedichem en daarna - officiële website Anne Frank Stichting (http://www.monitorracisme.nl/content.asp?PID=181&LID=1)
NUjij.nl/Algemeen | VIDEO Lachen om Janmaat (http://www.nujij.nl/video-lachen-om-janmaat.1516390.lynkx)
http://islamophobesunited.files.wordpress.com/2009/04/theovangoghbody.jpg
http://nl.wikipedia.org/wiki/Theo_van_Gogh_(regisseur)
Moord op Pim Fortuyn - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Pim_Fortuyn)

TOON
06-06-2009, 09:32
neonatie? nieuw land??

anoniem gg
06-06-2009, 09:35
supermarkt moord venlo - Het Scooter Forum by Scooterforum.net (http://forum.scooterforum.net/forum/f33/supermarkt-moord-venlo-28042/)
NUjij.nl/Algemeen | Aanvaller agenten had contact met Hofstadgroep (http://www.nujij.nl/aanvaller-agenten-had-contact-met-hofstadgroep.1114366.lynkx)
Marokkaanse jongeren terroriseren bad Bussum - Stormfront (http://www.stormfront.org/forum/archive/index.php/t-34584.html)
Marokaanse jongeren terroriseren bejaarden - Marokko Community (http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=540282)
FOK.nl / Nieuws / Jongeren terroriseren nu camping Enkhuizen / FOK!frontpage (http://frontpage.fok.nl/nieuws/31549)
zibb - Jongeren terroriseren s nachts pompstations (http://www.zibb.nl/10111314/Nieuwsartikel/Jongeren-terroriseren-s-nachts-pompstations.htm)
NUjij.nl/Algemeen | Jongeren terroriseren bussen Veolia (http://www.nujij.nl/jongeren-terroriseren-bussen-veolia.1267581.lynkx?tab=stemmers)
Marokkanen terroriseren alles en iedereen, niet alleen homos | Rondom 10 forums (http://rondom10.forums.ncrv.nl/?q=forums/uitzending-van-deze-week/stelling-18-oktober-clich%C3%A9-homos-moeten-dimmen/marokkanen-terroriser)
Elsevier.nl - Nederland - (http://www.elsevier.nl/web/10128949/Nieuws/Nederland/Marokkaanse-jeugd-Utrecht-terroriseert-elkaar.htm)
Bus omzeilt wijk na jongerenterreur - DAG (http://www.dag.nl/binnenland/bus-omzeilt-wijk-jongerenterreur-32257)
Extreemrechts in Vlaanderen: Extreemrechtse jongeren terroriseren asielzoekers (http://yelloman1.blogspot.com/2007/10/extreemrechtse-jongeren-terroriseren.html)
Naar de knoppen: Aso-jongeren terroriseren buurt en jagen man uit wijk (http://naar.deknoppen.nl/2009/05/aso-jongeren-terroriseren-buurt-en.html)
Naar de knoppen: Marokkanen terroriseren strand in Zandvoort (http://naar.deknoppen.nl/2008/05/marokkanen-terroriseren-strand-in.html)
V070829660 Vragen van de leden Fritsma en Wilders (beiden PVV) aan de minister van Justitie over het bericht dat Marokkaanse jongeren Den Haag terroriseren. (Ingezonden 15 september 2008) :: Parlis (http://parlis.nl/v070829660.pdf)
http://www.ad.nl/utrecht/stad/article1466127.ece?pageNumber=3

En zo kun je uren doorgaan
Dat er dan een bepaald etiket wordt geplakt op longsdale jongeren of straat marokkanen is meer dan logisch, zo zijn wij mensen nu eenmaal.
Natuurlijk vinden die ouders het verschrikkenlijk en weten het vaak niet eens, of hebben ze niet eens meer ouders. Het is zo langzaamherhand wel duidenlijk dat er iets moet gebeuren, doe je dat niet dan krijg je teveel rechts en dat is ook weer niet goed.
Alle slachtoffers worden veelal extreem, die ontwikkelen een haat en denken niet meer rationeel!

anoniem gg
06-06-2009, 11:31
neonatie? nieuw land??

neonazie, hatsie

nieuw land klinkt ook goed!

renamer
06-06-2009, 12:31
............... juist .........

GerritTonijn
06-06-2009, 13:00
Ach, we worden toch allemaal geregeerd door de banken en andere grote bedrijven. Van het huidige kabinet verwacht ik al niks meer.

ZakKa!
06-06-2009, 16:19
Denk jij dat Yvette van 15 weet wat een neonatie is? Denk jij dat veel "londsdale jongeren" alleen het label al, die naar hardcore parties gaan per se racisten zijn?
Door geloof zijn meer mensen gestorven dat wat dat ook, lees de geschiednis er maar op na.
Ik weet niet eens of het wel een vrouw is in een burka, als ik bv naar een supermarkt ga. Misschien is het wel een psycho met 30 handgranten op zijn of haar lijf. Sommige mensen ik dus niet zien lange zwarte baarden als bedreigend (vraag mij nu niet waarom) van mij mogen ze baarden dragen tot aan hun enkels.

Net zo min als Yvette bedreigend is met een bandje met Hollandse kleuren om haar pols. En zelfs als iemand met Londsdale kleding rond loopt om te laten zien: ik hoor bij een groep die misschien wel racistisch is moeten ze dat zelf bepalen. Zoalang ze zich maar houden aan de wet. Het probleem begint echter dat er altijd mensen zijn die stigmatiseren alles over een kam scheren zoals alle linkse partijen vele allochten verdedigen met die spreuk (en die is ook correct). Dan gedlt dat dus ook andersom, het is gewoon een meisje die een beetje verloren is en zoekt aansluiting tot een groep.
Net zoals biljoenen gelovigen dat doen of mensen die zich bij een sekte aansluiten, erbij willen horen en als dat die mensen gelukkig maakt, waarom niet (zoalng ze hun overtuiging maar niet op gaan dringen aan andere.
Ik denk ook wel dat de meeste ouders liever hebben dat ze bij de plaatselijke dansvereniging teercht komt, maar hey!

Nou ik zal je even ontdoen van het neonatie syndroom!
De reden waarom wij al die linkse mafketels in het parlement hebben over heel Europa komt dus inderdaad door de nazie's. Na de tweede wereld oorlog wilde nooit meer iemand oorlog maar ookm zeker geen communisme. Dus waren alle leraren voor 95% pro links, daar hoeft niks verkeerd mee te zijn todat het teveel zijngaat overheersen en wat ze vaak is met te veel hoeft dat niet altijd goed te zijn (te veel rechts dus ook niet).
Janmaat en Wilders - Trouw (http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2738399.ece/Janmaat_en_Wilders_.html)
Politiek / Met excuses aan Janmaat - Trouw (http://www.trouw.nl/archief/article1314246.ece/Politiek___Met_excuses_aan_Janmaat.html)
Kedichem en daarna - officiële website Anne Frank Stichting (http://www.monitorracisme.nl/content.asp?PID=181&LID=1)
NUjij.nl/Algemeen | VIDEO Lachen om Janmaat (http://www.nujij.nl/video-lachen-om-janmaat.1516390.lynkx)
http://islamophobesunited.files.wordpress.com/2009/04/theovangoghbody.jpg
http://nl.wikipedia.org/wiki/Theo_van_Gogh_(regisseur (http://nl.wikipedia.org/wiki/Theo_van_Gogh_%28regisseur))
Moord op Pim Fortuyn - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Pim_Fortuyn)

Of ze een neonazie is weet ik niet. Ik weet ook donersgoed dat de meeste gabbers geen racisten zijn.



BAS: Door geloof zijn meer mensen gestorven dat wat dat ook, lees de geschiednis er maar op na.
Ik heb altijd geleerd dat de grootste oorzaak van oorlog komt omdat mensen meer macht en rijkdom willen. Lees de geschiedenis er maar op na.



Bas: Ik weet niet eens of het wel een vrouw is in een burka, als ik bv naar een supermarkt ga. Misschien is het wel een psycho met 30 handgranten op zijn of haar lijf.Sorry maar dit is te lachwekkend voor woorden. Iemand die in westerse kledij loopt kan net zo goed een hoop c4 bommen verstopt hebben onder een lange jas of iets dergelijks. Volgens mij ben je bang, en dat komt door onwetendheid. Je zegt ook dat mensen zich bij een geloof aansluiten om bij een groep te horen. Ik denk dan niet dat je begrijpt wat een geloof, levenswijze of ideologie voor een mens kan betekenen.

GerritTonijn
06-06-2009, 16:21
Ik vind dat die vrouwen hun burka's moeten afdoen als ze hier komen wonen, aanpassen heet dat. Als een neger naar een witte school wil moet die ook, zichzelf wit verven, aanpassen.

ZakKa!
06-06-2009, 16:24
supermarkt moord venlo - Het Scooter Forum by Scooterforum.net (http://forum.scooterforum.net/forum/f33/supermarkt-moord-venlo-28042/)
NUjij.nl/Algemeen | Aanvaller agenten had contact met Hofstadgroep (http://www.nujij.nl/aanvaller-agenten-had-contact-met-hofstadgroep.1114366.lynkx)
Marokkaanse jongeren terroriseren bad Bussum - Stormfront (http://www.stormfront.org/forum/archive/index.php/t-34584.html)
Marokaanse jongeren terroriseren bejaarden - Marokko Community (http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=540282)
FOK.nl / Nieuws / Jongeren terroriseren nu camping Enkhuizen / FOK!frontpage (http://frontpage.fok.nl/nieuws/31549)
zibb - Jongeren terroriseren s nachts pompstations (http://www.zibb.nl/10111314/Nieuwsartikel/Jongeren-terroriseren-s-nachts-pompstations.htm)
NUjij.nl/Algemeen | Jongeren terroriseren bussen Veolia (http://www.nujij.nl/jongeren-terroriseren-bussen-veolia.1267581.lynkx?tab=stemmers)
Marokkanen terroriseren alles en iedereen, niet alleen homos | Rondom 10 forums (http://rondom10.forums.ncrv.nl/?q=forums/uitzending-van-deze-week/stelling-18-oktober-clich%C3%A9-homos-moeten-dimmen/marokkanen-terroriser)
Elsevier.nl - Nederland - (http://www.elsevier.nl/web/10128949/Nieuws/Nederland/Marokkaanse-jeugd-Utrecht-terroriseert-elkaar.htm)
Bus omzeilt wijk na jongerenterreur - DAG (http://www.dag.nl/binnenland/bus-omzeilt-wijk-jongerenterreur-32257)
Extreemrechts in Vlaanderen: Extreemrechtse jongeren terroriseren asielzoekers (http://yelloman1.blogspot.com/2007/10/extreemrechtse-jongeren-terroriseren.html)
Naar de knoppen: Aso-jongeren terroriseren buurt en jagen man uit wijk (http://naar.deknoppen.nl/2009/05/aso-jongeren-terroriseren-buurt-en.html)
Naar de knoppen: Marokkanen terroriseren strand in Zandvoort (http://naar.deknoppen.nl/2008/05/marokkanen-terroriseren-strand-in.html)
V070829660 Vragen van de leden Fritsma en Wilders (beiden PVV) aan de minister van Justitie over het bericht dat Marokkaanse jongeren Den Haag terroriseren. (Ingezonden 15 september 2008) :: Parlis (http://parlis.nl/v070829660.pdf)
http://www.ad.nl/utrecht/stad/article1466127.ece?pageNumber=3

En zo kun je uren doorgaan
Dat er dan een bepaald etiket wordt geplakt op longsdale jongeren of straat marokkanen is meer dan logisch, zo zijn wij mensen nu eenmaal.
Natuurlijk vinden die ouders het verschrikkenlijk en weten het vaak niet eens, of hebben ze niet eens meer ouders. Het is zo langzaamherhand wel duidenlijk dat er iets moet gebeuren, doe je dat niet dan krijg je teveel rechts en dat is ook weer niet goed.
Alle slachtoffers worden veelal extreem, die ontwikkelen een haat en denken niet meer rationeel!


Van mij mogen ze best harder aangepakt worden hoor. Begrijp me niet verkeerd.

Wat het meest belachelijk is, is dat Wilders deze criminelen in verband brengt met de Islam. Terwijl alles wat deze jongens doen ver weg staat van alles wat met de ISlam te maken heeft. Dit zijn heus geen jongens die vrijdagmiddag het gebed bijwonen, en zich houden aan god's regels van etiquette. Dit zijn jongens die niet begrijpen dat iedereen in Nederland een baan kan krijgen. Hard aanpakken vind ik prima, maar ik denk niet dat Wilders er ook maar iets van begrijpt. Ook zijn idiote uitspraken over internationale politiek laat te wensen over.

ZakKa!
06-06-2009, 16:27
Ik vind dat die vrouwen hun burka's moeten afdoen als ze hier komen wonen, aanpassen heet dat. Als een neger naar een witte school wil moet die ook, zichzelf wit verven, aanpassen.

Ik neem aan dat je sarcastisch bent hehe ;)

Steeds meer mensen hier in Nederland bekeren zich tot de Islam. Waaronder heel veel vrouwen. Deze vrouwen hebben nederlandse ouders en zijn hier geboren. Sommige van deze vrouwen kiezen er ook voor om een burka te dragen. Je kan dan niet tegen ze zeggen dat ze zich moeten aanpassen aan dit land, of wat dergelijks.

ZakKa!
06-06-2009, 16:28
neonatie? nieuw land??

Hey het was laat en ik was moe :)

anoniem gg
06-06-2009, 17:05
Ik neem aan dat je sarcastisch bent hehe ;)

Steeds meer mensen hier in Nederland bekeren zich tot de Islam. Waaronder heel veel vrouwen. Deze vrouwen hebben nederlandse ouders en zijn hier geboren. Sommige van deze vrouwen kiezen er ook voor om een burka te dragen. Je kan dan niet tegen ze zeggen dat ze zich moeten aanpassen aan dit land, of wat dergelijks.

Kaal scheren en pek erop!

anoniem gg
06-06-2009, 17:29
Ik neem aan dat je sarcastisch bent hehe ;)

Steeds meer mensen hier in Nederland bekeren zich tot de Islam. Waaronder heel veel vrouwen. Deze vrouwen hebben nederlandse ouders en zijn hier geboren. Sommige van deze vrouwen kiezen er ook voor om een burka te dragen. Je kan dan niet tegen ze zeggen dat ze zich moeten aanpassen aan dit land, of wat dergelijks.

Serieus: die mensen moeten zich ook aanpassen! En dat kan je wel zeggen, net zoals bij demonstraties en voetbalrellen je gezicht niet mag afdekken!
En wat is volgens jouw steeds meer vrouwen? Tien, honderd, duizend?
Schrijf je dit na aanleiding van die uitzondering waar ze een docu over hebben gemaakt over dit onderwerp? Met dat scizofrene opgeblazen ballonhoofd, die van 110kg die zich dood schaamde en daarom maar een burka aantrok, zo kwam het bij mij over?

Ik vindt het ook geweldig storend dat ons land door die fundamentalist christelijk griezel Peter Jan (dubbele namen man) Balkenende wordt bestuurd. CDA Christenlijke Democraten, walgelijk!
Nog storender is dat zulke meisjes verliefd worden en helemaal geindoctrineerd raken, ze moeten mee bidden, hun hoofd gaan bedekken, burka's dragen en thuis zitten want anders.....

anoniem gg
06-06-2009, 17:31
IND mag crimineel uit Slotervaart niet uitzetten - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/4097873/__IND_mag_crimineel_uit_Slotervaart_niet_uitzetten __.html?p=2,2)

aliendwurf
06-06-2009, 17:37
Zwieren, zwaaien, rondjes draaien.....en nog een keerrrrr.

anoniem gg
06-06-2009, 17:42
Hirsch Ballin mikt op landelijk netwerk veiligheidshuizen - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/4096687/__Hirsch_Ballin_mikt_op_landelijk_netwerk_veilighe idshuizen__.html?p=11,1)

Nederland gaat 40 hulphuizen krijgen dat is de nieuwe actie van het rooie kabinet. Niet de straat terroristen aanpakken maar hulphuizen bouwen voor de slachtoffers.

GerritTonijn
06-06-2009, 17:46
Hirsch Ballin mikt op landelijk netwerk veiligheidshuizen - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/4096687/__Hirsch_Ballin_mikt_op_landelijk_netwerk_veilighe idshuizen__.html?p=11,1)

Nederland gaat 40 hulphuizen krijgen dat is de nieuwe actie van het rooie kabinet. Niet de straat terroristen aanpakken maar hulphuizen bouwen voor de slachtoffers.

meer criminelen = meer schade + meer politie = meer uitgaven + werk = goed voor economie.

anoniem gg
06-06-2009, 17:54
meer criminelen = meer schade + meer politie = meer uitgaven + werk = goed voor economie.

Helaas is dit niet geprivatiseerd!
Je moet gewoon weer meer belasting betalen en alle hulpbehoevende vluchtelingen (ja in Nederland hebben wij tegenwoordig ook vluchtelingen uit eigen land) in die huizen kunnen een hele tijd en soms nooit niet meer normaal fungeren, laat staan werken!
Dat kost de belastingbetaler dus nog meer geld.
Dus krijgen we straks NVV Tax (Nederlandse Vluchteling Veiligheidshuizen)

anoniem gg
06-06-2009, 18:08
Helaas is dit niet geprivatiseerd!
Je moet gewoon weer meer belasting betalen en alle hulpbehoevende vluchtelingen (ja in Nederland hebben wij tegenwoordig ook vluchtelingen uit eigen land) in die huizen kunnen een hele tijd en soms nooit niet meer normaal fungeren, laat staan werken!
Dat kost de belastingbetaler dus nog meer geld.
Dus krijgen we straks NVV Tax (Nederlandse Vluchteling Veiligheidshuizen)

Ik heb net gehoord via een spion in het groen links kamp dat de huizen bestuurd gaan worden door zakken vul....., ik bedoel hulpverleners. Oud groen links leden en bestuurders komen in aanraking voor dit geweldige project. De opper hulpverlener krijgt ongeveer 95.000 netto (das nog onder een tonnetje hoor) en de rest van alle begeleiders ook wel zeker een 3000 netto per maand. Dat wordt allemaal betaald van onze belastingcenten. Dus nu kun je wel begrijpen waarom het echte probleem niet wordt aangepakt en waarom ze zo bang zijn voor Wilders!

ZakKa!
06-06-2009, 18:13
Serieus: die mensen moeten zich ook aanpassen! En dat kan je wel zeggen, net zoals bij demonstraties en voetbalrellen je gezicht niet mag afdekken!
En wat is volgens jouw steeds meer vrouwen? Tien, honderd, duizend?
Schrijf je dit na aanleiding van die uitzondering waar ze een docu over hebben gemaakt over dit onderwerp? Met dat scizofrene opgeblazen ballonhoofd, die van 110kg die zich dood schaamde en daarom maar een burka aantrok, zo kwam het bij mij over?

Ik vindt het ook geweldig storend dat ons land door die fundamentalist christelijk griezel Peter Jan (dubbele namen man) Balkenende wordt bestuurd. CDA Christenlijke Democraten, walgelijk!
Nog storender is dat zulke meisjes verliefd worden en helemaal geindoctrineerd raken, ze moeten mee bidden, hun hoofd gaan bedekken, burka's dragen en thuis zitten want anders.....

Ik ben zelf actief binnen de islamtische gemeenschap hier in Nederland. Islam groeit hier behoorlijk snel. Weelijks zijn er mensen die zich bekeert hebben tot de Islam. Hieronder is het meerendeel een vrouw.

Ik wil je graag uitleggen waarom ze ervoor kiezen om dat te dragen. Ik verzeker je ervan dat het niet is omdat ze zich schamen voor hun uiterlijk. Ik weet niet over wlke documentaire jij het hebt. Ik heb er meerdere gezien. Ik vind het ook jammer dat je het over haar uiterlijk hebt. Hoe kan jij in godsnaam uberhaupt zien hoe zo iemand eruit ziet.


Nog storender is dat zulke meisjes verliefd worden en helemaal geindoctrineerd raken, ze moeten mee bidden, hun hoofd gaan bedekken, burka's dragen en thuis zitten want anders.....

Hoeraaa, weer een hoop vooroordelen. Natuurlijk, zij bedekken zichzelf omdat het van hun man moet. Nee kameraad, zo zit dat niet in elkaar. Het zou best kunnen dat er mannen zijn die het hun vrouw verplichten, maar dat moet wel een hele kleine minderheid zijn.

GerritTonijn
06-06-2009, 18:16
Ik wil je graag uitleggen waarom ze ervoor kiezen om dat te dragen. Ik verzeker je ervan dat het niet is omdat ze zich schamen voor hun uiterlijk. Ik weet niet over wlke documentaire jij het hebt. Ik heb er meerdere gezien. Ik vind het ook jammer dat je het over haar uiterlijk hebt. Hoe kan jij in godsnaam uberhaupt zien hoe zo iemand eruit ziet.




haha

maar waarom kiezen ze ervoor dan? En je hebt het over Nederlandse vrouwen met volledige Nederlandse ouders neem ik aan?

Richelieu
06-06-2009, 18:17
Serieus: die mensen moeten zich ook aanpassen! En dat kan je wel zeggen, net zoals bij demonstraties en voetbalrellen je gezicht niet mag afdekken!
En wat is volgens jouw steeds meer vrouwen? Tien, honderd, duizend?
Schrijf je dit na aanleiding van die uitzondering waar ze een docu over hebben gemaakt over dit onderwerp? Met dat scizofrene opgeblazen ballonhoofd, die van 110kg die zich dood schaamde en daarom maar een burka aantrok, zo kwam het bij mij over?

Ik vindt het ook geweldig storend dat ons land door die fundamentalist christelijk griezel Peter Jan (dubbele namen man) Balkenende wordt bestuurd. CDA Christenlijke Democraten, walgelijk!
Nog storender is dat zulke meisjes verliefd worden en helemaal geindoctrineerd raken, ze moeten mee bidden, hun hoofd gaan bedekken, burka's dragen en thuis zitten want anders.....

In Nederland is men vrij om een geloof aan te hangen Bas. Kom nu niet aan met je christelijke manipulatie want de scheiding tussen kerk en staat is ondanks dit kabinet toch erg goed zichtbaar!

ZakKa!
06-06-2009, 18:19
haha

maar waarom kiezen ze ervoor dan? En je hebt het over Nederlandse vrouwen met volledige Nederlandse ouders neem ik aan?

Ze kiezen ervoor omdat ze in de Islam de waarheid zien. Jezelf compleet bedekken doe je niet zomaar. Je moet daarvoor overtuigd zijn dat je er later voor beloond zal worden. Dat is het hele idee ervan. Ja ik heb het over Nederlanders zo oerhollands als je ze maar kan bedenken.

Je kan het beste een docu kijken van tegenlicht, daar wordt het zelf goed uitgelegd door een bekeerling.

Ik merk uit Bas zijn reactie ook op dat hij denkt dat het komt omdat ze verliefd wordne op een moslim ofzo. Dat is ook zo'n groot vooroordeel. De meeste bekeerlingen zijn niet getrouwd noch hebben ze een relatie. Ik ken ook gezinnen waar allebij de ouders Nederlanders zijn en al voordat ze met elkaar trouwden waren bekeerd.

ZakKa!
06-06-2009, 18:36
De docu van tegenlicht.

http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/41722680/

anoniem gg
06-06-2009, 18:46
Ik ben zelf actief binnen de islamtische gemeenschap hier in Nederland. Islam groeit hier behoorlijk snel. Weelijks zijn er mensen die zich bekeert hebben tot de Islam. Hieronder is het meerendeel een vrouw.

Ik wil je graag uitleggen waarom ze ervoor kiezen om dat te dragen. Ik verzeker je ervan dat het niet is omdat ze zich schamen voor hun uiterlijk. Ik weet niet over wlke documentaire jij het hebt. Ik heb er meerdere gezien. Ik vind het ook jammer dat je het over haar uiterlijk hebt. Hoe kan jij in godsnaam uberhaupt zien hoe zo iemand eruit ziet.



Hoeraaa, weer een hoop vooroordelen. Natuurlijk, zij bedekken zichzelf omdat het van hun man moet. Nee kameraad, zo zit dat niet in elkaar. Het zou best kunnen dat er mannen zijn die het hun vrouw verplichten, maar dat moet wel een hele kleine minderheid zijn.

Ik kan nog net zien dat het een tientonners was (ze had namenlijk heel veel burka nodig)en je hebt een punt, ik wil niet in een maatschappij leven waar mensen met een vuilniszak of wat dan ook over hun hoofd lopen. Anders zat ik nu wel in Afganistan.
Stel je voor sta je naast Megan Fox in de super de boer en ze is net vrijgezel, maar ze draagt zo een burka!
Geen praatje, geen sjans helemaal nada, moet er niet aan denken!

Tuurlijk kleine minderheid die dat verplicht aan hun vrouw, daarom kun je deze vrouwen beter niks laten leren want ze zouden eens intelligent worden (de Taliban begrijpt dat het een gevaar is voor hun gezag, vandaar dat opblazen van scholen en mensen bewust dom houden).
Ik kan jouw dat wel uitleggen waarom dat is, Islam is nog 500 jaar jonger dan het andere geloof en daarom wordt nog veel de letter van het "helige" boek te letterlijk genomen. Dat is bij het andere geloof aan het afbrokkelen omdat mensen meer bezig waren met de wederopbouw van Europa na de tweede wereldoorlog. In die tijd werdt de ene na de andere uitvinding gedaan in het westen.
Maar bespaar mij het uitleggen van een God, ik ben een Atheist en geloof in mijzelf, ben mijn eigen god. Ik geloof niet aan goden die ik moet aanbidden of waar ik later een beloning van zou krijgen als ik maar genoeg tot hem bid. Maagden al zijn het er een miljoen of andere lokkertje, ik draag geen burka of bid nooit!
De overigens zo aanbeden goden van die geloven vindt ik maar een stel wrede goden, want als je dit niet doet nou dan brand je in de hel en als je dat niet doet nou dan gebeurt er dit en dat en blablablabla
Geloof moet voor jezelf zijn en als je er sterker van wordt, hey mijn zege heb je.
Ik dring mijn bas boon geloof ook aan niemand op en als ze mij beledigen om mijn bas boon geloof, heb ik medelijden met die mensen omdat ze mijn geloof niet kunnen respecteren. Maar ik ga niemand daarom vermoorden of aanklagen of iets verplichten of wat dat ook!

anoniem gg
06-06-2009, 18:51
In Nederland is men vrij om een geloof aan te hangen Bas. Kom nu niet aan met je christelijke manipulatie want de scheiding tussen kerk en staat is ondanks dit kabinet toch erg goed zichtbaar!

Wrong!
Men wil iedereen dat doen geloven, maar kijk eens naar de states vriend, zelfs op het geld staat, in god we thrust!
Obama en ook Bush zijn altijd heel goed vriendjes gebleven met de christenlijke achterban die goed is voor zo een 50% van alle kiezers.
Kijk een naar dat gereformeerde hoofd van Balkenende en die scheiding, school voorbeeld van een gereformeerd gezin uit staphorst die hun kinderen niet inenten tegen polio omdat de heer dat verbied.
Of Sylvia die nu dood is vanwege haar onvoorwaardelijke geloof in Jomanda, terwijl ze met een simpele operatie nu nog gewoon had rondgelopen. En nu vervolgen ze Jomanda, waar is nu de freedom of speech of geloof?

ZakKa!
06-06-2009, 18:57
Ik kan nog net zien dat het een tientonners was (ze had namenlijk heel veel burka nodig)en je hebt een punt, ik wil niet in een maatschappij leven waar mensen met een vuilniszak of wat dan ook over hun hoofd lopen. Anders zat ik nu wel in Afganistan.
Stel je voor sta je naast Megan Fox in de super de boer en ze is net vrijgezel, maar ze draagt zo een burka!
Geen praatje, geen sjans helemaal nada, moet er niet aan denken!

Tuurlijk kleine minderheid die dat verplicht aan hun vrouw, daarom kun je deze vrouwen beter niks laten leren want ze zouden eens intelligent worden (de Taliban begrijpt dat het een gevaar is voor hun gezag, vandaar dat opblazen van scholen en mensen bewust dom houden).
Ik kan jouw dat wel uitleggen waarom dat is, Islam is nog 500 jaar jonger dan het andere geloof en daarom wordt nog veel de letter van het "helige" boek te letterlijk genomen. Dat is bij het andere geloof aan het afbrokkelen omdat mensen meer bezig waren met de wederopbouw van Europa na de tweede wereldoorlog. In die tijd werdt de ene na de andere uitvinding gedaan in het westen.
Maar bespaar mij het uitleggen van een God, ik ben een Atheist en geloof in mijzelf, ben mijn eigen god. Ik geloof niet aan goden die ik moet aanbidden of waar ik later een beloning van zou krijgen als ik maar genoeg tot hem bid. Maagden al zijn het er een miljoen of andere lokkertje, ik draag geen burka of bid nooit!
De overigens zo aanbeden goden van die geloven vindt ik maar een stel wrede goden, want als je dit niet doet nou dan brand je in de hel en als je dat niet doet nou dan gebeurt er dit en dat en blablablabla
Geloof moet voor jezelf zijn en als je er sterker van wordt, hey mijn zege heb je.
Ik dring mijn bas boon geloof ook aan niemand op en als ze mij beledigen om mijn bas boon geloof, heb ik medelijden met die mensen omdat ze mijn geloof niet kunnen respecteren. Maar ik ga niemand daarom vermoorden of aanklagen of iets verplichten of wat dat ook!

Ze zouden nog eens intelligent worden zeg je Bas? Nou ik ken niqaabdragende (geen burka maar wel bijna alles bedekt) die unversitair geschoold zijn.


Ik kan jouw dat wel uitleggen waarom dat is, Islam is nog 500 jaar jonger dan het andere geloof en daarom wordt nog veel de letter van het "helige" boek te letterlijk genomen. Dat is bij het andere geloof aan het afbrokkelen omdat mensen meer bezig waren met de wederopbouw van Europa na de tweede wereldoorlog. In die tijd werdt de ene na de andere uitvinding gedaan in het westen.Het ligt wel wat uitgebreider dan dat. In de Islam hebben wij een hele andere kijk op onze boeken. Bovendien is de Koran nog steeds in de oorspronkele taal, Arabisch. Zoveel "jonger" is het trouwens niet. Het is alleen de vervolmaking van de "vorige" geloven.

ZakKa!
06-06-2009, 19:00
Ik dring mijn bas boon geloof ook aan niemand op en als ze mij beledigen om mijn bas boon geloof, heb ik medelijden met die mensen omdat ze mijn geloof niet kunnen respecteren. Maar ik ga niemand daarom vermoorden of aanklagen of iets verplichten of wat dat ook!

Ik zie moslims niet andere mensen verplichten om iets te doen hoor. Ik zie moslims hun geloof niet opdringen aan anderen hoor. Mensen stappen vrijwillig het geloof binnen.

anoniem gg
06-06-2009, 19:02
YouTube - Slayer disciple (http://www.youtube.com/watch?v=1h6136zZq6I)

ZakKa!
06-06-2009, 19:06
BAS:


Ik kan nog net zien dat het een tientonners was (ze had namenlijk heel veel burka nodig)en je hebt een punt, ik wil niet in een maatschappij leven waar mensen met een vuilniszak of wat dan ook over hun hoofd lopen. Anders zat ik nu wel in Afganistan.
Stel je voor sta je naast Megan Fox in de super de boer en ze is net vrijgezel, maar ze draagt zo een burka!
Geen praatje, geen sjans helemaal nada, moet er niet aan denken!Ik snap niet waarom je er zo'n probleem mee hebt als er een handjevol vrouwen zijn die een niqaab dragen hier in Nederland. Er zijn toch zat vrouwen die het niet doen. Het overgrote 99,9 procent. Ik snap niet waaorm je er zo'n punt van maakt. Laat iedereen gewoon dragen wat hij wil...

aliendwurf
06-06-2009, 19:12
http://img241.imageshack.us/img241/9343/wildersbijdeklaagmuur.png

http://img36.imageshack.us/img36/5323/wildersinisrael.jpg

http://img36.imageshack.us/img36/3968/wildersindesynagogevans.jpg

http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/2009/04/free-speech-summit-geert-wil
ders-we-are-all-israel-now.html (http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/2009/04/free-speech-summit-geert-wilders-we-ar%3CBR%3Ee-all-israel-now.html)

anoniem gg
06-06-2009, 19:17
Ik dring mijn bas boon geloof ook aan niemand op en als ze mij beledigen om mijn bas boon geloof, heb ik medelijden met die mensen omdat ze mijn geloof niet kunnen respecteren. Maar ik ga niemand daarom vermoorden of aanklagen of iets verplichten of wat dat ook!

Ik zie moslims niet andere mensen verplichten om iets te doen hoor. Ik zie moslims hun geloof niet opdringen aan anderen hoor. Mensen stappen vrijwillig het geloof binnen.

Helaas heb ik dit meerdere keren zelf meegemaakt en ken ik veel mensen bij wie het ook is overkomen en ik heb het nu niet over alleen islam!
je klink nu net zoals vele, het kon geen moslim zijn geweest want die drinkt nieet of het kon de priester niet zijn geweest want die doet niks sexueels en al helemaal niet met jongetjes........
Tuurlijk stappen ze vrij het geloof binnen net zo min dat de media je kan indoctrineren, Reclame maken ze voor de lol op TV en zo ook alle kerkenlijke uitzendingen over geloof, dat is allemaal liefdadigheidswerk.
Maar ondertussen is het vaticaan een van de rijkste ik noem het maar even "instelling" ter wereld!
Als er vijf biljoen mensen op deze aarde geloven in een vorm van god en er zou er een de echte zijn dan geloven er nog steeds biljoenen in een luchtkasteel!

anoniem gg
06-06-2009, 19:24
Ik dring mijn bas boon geloof ook aan niemand op en als ze mij beledigen om mijn bas boon geloof, heb ik medelijden met die mensen omdat ze mijn geloof niet kunnen respecteren. Maar ik ga niemand daarom vermoorden of aanklagen of iets verplichten of wat dat ook!

Ik zie moslims niet andere mensen verplichten om iets te doen hoor. Ik zie moslims hun geloof niet opdringen aan anderen hoor. Mensen stappen vrijwillig het geloof binnen.

niemand verplicht niemand om iets te doen, dat doen mensen nu eenmaal nooi":
YouTube - Slayer - new faith (lyrics) (http://www.youtube.com/watch?v=75MjB2cn8J0)

A.F.
06-06-2009, 19:58
frusti agnes...

YouTube - Agnes Kant Tegen Geert Wilders ´´Niet regeren die relegie over een kamp scheert´´ (http://www.youtube.com/watch?v=cjCJUsG40AQ)

anoniem gg
07-06-2009, 12:31
Ik dring mijn bas boon geloof ook aan niemand op en als ze mij beledigen om mijn bas boon geloof, heb ik medelijden met die mensen omdat ze mijn geloof niet kunnen respecteren. Maar ik ga niemand daarom vermoorden of aanklagen of iets verplichten of wat dat ook!

Ik zie moslims niet andere mensen verplichten om iets te doen hoor. Ik zie moslims hun geloof niet opdringen aan anderen hoor. Mensen stappen vrijwillig het geloof binnen.

Allemaal heel vrijwillig:

Godsdienst belemmert verstandelijke ontwikkeling kinderen (http://www.niburu.nl/index.php?articleID=21038)

anoniem gg
07-06-2009, 12:39
Verder pleiten alle grote leraren ervoor, kinderen de basisprincipes van de wereldreligies bij te brengen met de nadruk op de universele essentie ervan. Op die manier leert een kind niet alleen zijn eigen religie te begrijpen maar ook die van de ander. Zo leren ze elkaar te respecteren en lief te hebben in plaats van zich afgescheiden te voelen in naam van religie. Het belangrijkste is dat kinderen niet het idee krijgen dat hun religie de enige ware is. Ze leren om alle verschillende paden te herkennen en te respecteren en in te zien dat in het ware spirituele leven alle paden uiteindelijk naar hetzelfde doel leiden. Alle godsdiensten leren ons dat we geen enkel schepsel pijn moeten doen in woord noch daad. De essentie van alle religies is dienstbaarheid, vrede, universele liefde en eenheid. Wanneer kinderen leren dat ze in essentie één zijn met alle levende wezens ter wereld, dat het een en dezelfde ziel is die alle wezens doordringt, wordt het zaad van vrede, harmonie en broederschap doelgericht gezaaid.

Waarom pleiten alle grote leraren hiervoor? Godsdienst is toch vredelievend? En ze kiezen toch voor godsdienst, is het echt zo dat ouders en school godsdienst meegeven?

Wist ik helmaal niet, kon ook niet echt want ben niet zoveel naar school geweest!

Zo leer je nog eens iets.

Sjaak
07-06-2009, 16:39
Is er een geloof wat anderen uitsluit, diskwalificeerd of veroordeeld ........

Kan je over elk geloof wat roepen wat je wilt op elke plek van deze aardbol ?

PigDog
07-06-2009, 20:31
@ Sjaak:

1 Ja, kijk maar naar de bijbel. God heeft een volk uitverkoren (dus de rest niet) en toen die een ander vereerden (een stier, meen ik) werden ze gestraft. Jezus zegt ook: ik ben de weg, de waarheid en het leven, waarmee hij impliceert dat hij de enige echte is.

2. Ja, in de vrije wereld kun je roepen wat je wilt.

anoniem gg
07-06-2009, 20:56
@ Sjaak:

1 Ja, kijk maar naar de bijbel. God heeft een volk uitverkoren (dus de rest niet) en toen die een ander vereerden (een stier, meen ik) werden ze gestraft. Jezus zegt ook: ik ben de weg, de waarheid en het leven, waarmee hij impliceert dat hij de enige echte is.

2. Ja, in de vrije wereld kun je roepen wat je wilt.

Ga je gang op de gaza strook zou ik zo zeggen of Egypte of Saudie Arabie of Pakistan en Afganistan. Ga op een kratje staan en vertel ze maar dat ze in een verkeerd geloof geloven.
De laatste keer dat iemand Mohammed met humor tekende vielen er 300 dode moslims wereldwijd die met miljoenen andere moslims zich heel erg beledigd voelden!



FEEDBACK (http://www.patcondell.com/page4/page4.html) kijk maar eens hoe vredelievend deze mensen zijn over een atheist!

renamer
07-06-2009, 21:12
mwa.. ik ben overtuigt atheist en ik ben nog nooit aangevallen door iemand op grond van mijn geloof hooguit wat lastiggevallen door jahovas (die naar 45 min discusieren zelf zeiden dat ze weer verder moeten WIN) mja.. ik heb ook altijd iedereen in zijn waarde gelaten over zijn geloof

ik blij hun blij.. wereldvrede komt eraan

anoniem gg
07-06-2009, 21:17
mwa.. ik ben overtuigt atheist en ik ben nog nooit aangevallen door iemand op grond van mijn geloof hooguit wat lastiggevallen door jahovas (die naar 45 min discusieren zelf zeiden dat ze weer verder moeten WIN) mja.. ik heb ook altijd iedereen in zijn waarde gelaten over zijn geloof

ik blij hun blij.. wereldvrede komt eraan

heb jij als atheist wel eens je overtuiging verkondigd in die landen? kijk even naar PAT CONDELL'S GODLESS COMEDY (http://www.patcondell.com)

anoniem gg
07-06-2009, 21:23
Eeen aantal tolerante en begripvolle reacties op de feedback van de atheist PAT CONDELL'S GODLESS COMEDY (http://www.patcondell.com) :

ur just a ignornat whtie son of a bitch that needs to b bheaded wid a blunt knife


i don't care about religioists. i know where you live and i'm coming to shove a coke bottle up your old pathetic ass and rape all the women of your family. i can't believe i pay taxed for old impotent farts like you. satan bless ameri-fuck-ca.

*
The entire time I watched your video on youtube, I was shooting you a bird you piece of fucking shit. I hope you die today in a horrible fiery car crash with a full tank of gas. Fuck YOU.
*
i cannot fucking wait until you die (which will be probably soon) and stand before your creator. I bet that would scare ur little gay accent right out of you. I am 100% sure ur gay. Just by the way u look.
*
why don't you kill yourself white bastard? or do you want me to do it?
do you have a white daughter to rape and molest?
or are you scared your number is decreasing you redneck?

*
i saw your videos and their fuckn bullshit you white cunt, come link me up in birmingham lets discuss this in person you motherfucker

*
fuck u !! and fuck all the zionist christian and atheist like u ! u are an ignorant mother fucker extremist ! u are a terrorist old man! u are a son of a bitch ! fuck u and fuck every body loves u ! if i see u in the streets i swear i am going to cut ur head off

*
Fuck you old bastard watch out buddy cause am coming we have lots of people where you live jihad is declared on you bitch you dont ever insult islam or prophet muhammad(pbuh) sorry old bastard but i hope you had a fun time on earth cause your going to hell with the christians jews and athiest

*
Cunt

i hope u die... very painfully

*
u son of a hoe ur mama shouldve aborted u when u were in her womb,if she hadnt and i waz alive dat time i would punched her right dere so u couldve died... FUCK UUUUUUU!!!!!

*
you suck asshole and if i see you on the streets il punch your fucking face in

*
Pat Condell = nothing but a jew-loving, ZOG-sucking, nigger-fucking race traitor and truly, a CUNT. Fuck off you fucking shitskin faggot.

*
you suck fucing jewish dicks sucker hahahahaha,you try to be famous,but you looking like a boar,hahahaha,youcan change nothing by your stupid vids,just see your face in the mirror and you will see a boar hahaha and fuck you again,just wait for dead

*
FUCKER!!!!!

OMG!!! i seen u in real life!!!! i m 100% sure it was u!!!! i will do anything to find u!!! then tell me about islam and watch what i do to u

*
pat cunt bell if i ever see on the streets, you are going to be in trouble.......

Mother fucker. trust me.

*
To pat

I will kill you.

*
dead

Im going to put a round into the back your head mark my words
fucker..and no this isnt about religion.

*
listen careflly

mark my words. when i see you im going to punch you in your fucking face...

*
Fuck you bitch, go fuck your mom in the ass before she commits suicide
due to the lack of drugs she has had the past few days.Your country is
corrupt fucking shit! Amreica is run by Jew and homosexuals!! FUCK
YOU FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU MOTHERFUCKER!!

You are the biggest cocksucker cunt evere go kill yourself you pathetic
tool.

You're a great example of why abortions should be used more
commonly.

Malignant Narcissists like you make the world the way it is. Want all the
attention, try to act all cool. Fuck you. That's all I can say. FUCK YOU in
the ASS HOLE with a CHOAD

*
fucking moron ... you're pathetic motherfucker
I'm gonna wipe away your whity piggy face out of the earth
cross worshipper

*
reminder

oi you fucker, i thought i told you to tell me where you live in london! im
also from london and i cant wait to crack your skull open with a hammer.
but im going 2 do it slowly, i want you to feel the pain. and if im in a
good mood, i'd like 2 chop a couple of your limbs, fry them and then
make you eat them. maybe burn your face to finish the show. give me
your address, my boys will pick you up...

*
u suck

you'll die a slow painful death you motherfucker. Assholes like you have
made us Muslims stronger. fuck u old bitch.


im coming for you now you twat. you fucked up big time, i will catch you
soon...

*
u are a dirty muthafuker christainty is a wrong religion i hope som1 will
killl u
hopefully that will be me
u dirty bastard

*
u mother fucking white bastard i know where you live in london, you’ll be dead in 3 weeks. Muslims will take over the world inshallah. when your all dead you will wake up and realise the truth.

*
HITLER GOT THE WRONG PEOPLE, HE SHOULD HAVE CAME FOR YOU ATHEIST BASTARDS FIRST

I WOULD STICK A KITCHEN KNIFE UP YOUR FILTHY ASS IF I SEE YOU

*
You racist piece of shit. I’m from London too, if I see you, you die.

*
im going to find you pat condel, u are dead…

*
u fuckin white boy….motherfucker u gonna get shot forsure….. faggot y don say tht in public you pussy ass motherfucker….don have nuff balls eh…..fuckin PUSSY!

*
suck my cock u jew if i saw you i would shoot u if i saw u on the streets and put ur head on my wall u fucking dick

Het zijn er nog veel meer deze begripvolle reacties, ik kan ze wel aanraden regel 3 en het boekje de four agreements, maar ik denk niet dat het wat zal uitmaken.
Ze hebben al boeken en tja daar komen dit soort recties uit, tja wat kan ik zeggen van zulke boeken.....................................

renamer
07-06-2009, 21:25
heb jij als atheist wel eens je overtuiging verkondigd in die landen? kijk even naar PAT CONDELL'S GODLESS COMEDY (http://www.patcondell.com/)
waarom zou ik? als ze daardoor beledigd zijn zie ik daar de noodzaak niet van in...

GerritTonijn
07-06-2009, 21:26
Wie is Bas Boon eigenlijk?

anoniem gg
07-06-2009, 21:27
waarom zou ik? als ze daardoor beledigd zijn zie ik daar de noodzaak niet van in...

Als iedereen net zo dacht als jouw, was er wereldvrede

renamer
07-06-2009, 21:27
teammaneger/eigenaar van golden glory

GerritTonijn
07-06-2009, 21:28
ff googlen. :P

renamer
07-06-2009, 21:28
Als iedereen net zo dacht als jouw, was er wereldvrede


eigenlijk wel een mooie gedachte vind je niet?

anoniem gg
07-06-2009, 21:49
eigenlijk wel een mooie gedachte vind je niet?

yep

NTT-FX
07-06-2009, 21:55
Ik meende dat Pat C. nog wel eens met Geert in gesprek wilde over een en ander...

NielsN
07-06-2009, 21:56
:ghug:


yep

:hippi:

Chico
07-06-2009, 22:16
hooguit wat lastiggevallen door jahovas (die naar 45 min discusieren zelf zeiden dat ze weer verder moeten WIN)

http://img227.imageshack.us/img227/6123/bowei8.gif

held.... het is dat ik je heen reps kan geven..

PigDog
07-06-2009, 23:00
Ga je gang op de gaza strook zou ik zo zeggen of Egypte of Saudie Arabie of Pakistan en Afganistan. Ga op een kratje staan en vertel ze maar dat ze in een verkeerd geloof geloven.


Nou, Bas: toevallig ben ik in die landen geweest (Afghanistan, Saudi Arabië, Koeweit, Irak en Bosnië) en je kan daar gewoon vrij over je eigen geloof praten. Sterker nog, als je verteld dat je niet gelooft, vinden ze het nog belachelijker dan als je verteld dat je Christen bent. Een man zonder geloof is namelijk voor hun een tamelijk raadsel. En het christendom als geloof vinden de islamieten helemaal niet zo'n gek geloof, alleen geloven ze dat we afgedwaald zijn. Wij erkennen Jezus namelijk als zoon van God, en de moslim vind Jezus meer een profeet. In hun ogen kan Jezus nooit de zoon van God zijn, want dan zou Jezus dus ook een god zijn en dus nooit in menselijke gedaante ten aarde komen. Ik vind zelf trouwens die gedachtegang helemaal niet gek. Veel boeken van de bijbel zijn geheel in overeenstemming met de koran. En als je iemand andermans geloof respecteert, en ze niet de gek aansteekt, vinden ze je wel minder, maar je word er niet op aangevallen. In alle moslimlanden is er een kleinere christelijke minderheid die meestal uitstekend kan leven.
In landen zoals Palestina is dat nu effe minder, omdat ze elke dag weer hardhandig geconfronteerd worden met het andere geloof.
Ik praat nu over feiten, zelf geconstateerd. Ik hoop dat jij dat ook eens gaat doen....

anoniem gg
07-06-2009, 23:33
Nou, Bas: toevallig ben ik in die landen geweest (Afghanistan, Saudi Arabië, Koeweit, Irak en Bosnië) en je kan daar gewoon vrij over je eigen geloof praten. Sterker nog, als je verteld dat je niet gelooft, vinden ze het nog belachelijker dan als je verteld dat je Christen bent. Een man zonder geloof is namelijk voor hun een tamelijk raadsel. En het christendom als geloof vinden de islamieten helemaal niet zo'n gek geloof, alleen geloven ze dat we afgedwaald zijn. Wij erkennen Jezus namelijk als zoon van God, en de moslim vind Jezus meer een profeet. In hun ogen kan Jezus nooit de zoon van God zijn, want dan zou Jezus dus ook een god zijn en dus nooit in menselijke gedaante ten aarde komen. Ik vind zelf trouwens die gedachtegang helemaal niet gek. Veel boeken van de bijbel zijn geheel in overeenstemming met de koran. En als je iemand andermans geloof respecteert, en ze niet de gek aansteekt, vinden ze je wel minder, maar je word er niet op aangevallen. In alle moslimlanden is er een kleinere christelijke minderheid die meestal uitstekend kan leven.
In landen zoals Palestina is dat nu effe minder, omdat ze elke dag weer hardhandig geconfronteerd worden met het andere geloof.
Ik praat nu over feiten, zelf geconstateerd. Ik hoop dat jij dat ook eens gaat doen....


Ik ben ook in Turkey, Morroco, Malysia, Tunisia en andere islamistische landen geweest en ik kan je verzekeren dat het enige land waar ik mij op mijn gemak voelde was Turkije.
Elk ander land had ik last, vooral met mij vriendin en vooral met mijn kleine blonde broertje in Tunesie, heb ik veel moeten vechten dat ze van hem afbleven.
Er werdt op ons gespuugd en we werden als ongelovige honden met de nek aan gekeken.
Ik praat nu over feiten zelf geconstateerd , ik hoop dat jij (nu je toch de hele tijd mijn post leest) een wat minder aannamens gaat doen Regel 2 vriend!

The Persian Killer
07-06-2009, 23:46
Ik ben ook in Turkey, Morroco, Malysia, Tunisia en andere islamistische landen geweest en ik kan je verzekeren dat het enige land waar ik mij op mijn gemak voelde was Turkije.
Elk ander land had ik last, vooral met mij vriendin en vooral met mijn kleine blonde broertje in Tunesie, heb ik veel moeten vechten dat ze van hem afbleven.
Er werdt op ons gespuugd en we werden als ongelovige honden met de nek aan gekeken.
Ik praat nu over feiten zelf geconstateerd , ik hoop dat jij (nu je toch de hele tijd mijn post leest) een wat minder aannamens gaat doen Regel 2 vriend!


:lol::lol: jij bent naar de kut'ste landen in de wereld geweest.. :lol::lol:
ik ben n shia ( muslim ) en ik word zelfs aangevalen door die wahabis en sunniten in zulke landen .. behalve turkije dan..

kijk maar dit is saudi arabia .. de shia'te die worden gesloopt door sunni's en wahabis ..

http://www.youtube.com/watch?v=u6mZAW6syJ0

http://www.youtube.com/watch?v=nUb4gRhgFks


die mensen zijn gewoon dom .. die hebben helemaal geen respect voor andere geloven en mensen

anoniem gg
07-06-2009, 23:53
:lol::lol: jij bent naar de kut'ste landen in de wereld geweest.. :lol::lol:
ik ben n shia ( muslim ) en ik word zelfs aangevalen door die wahabis en sunniten in zulke landen .. behalve turkije dan..

kijk maar dit is saudi arabia .. de shia'te die worden gesloopt door sunni's en wahabis ..

http://www.youtube.com/watch?v=u6mZAW6syJ0

http://www.youtube.com/watch?v=nUb4gRhgFks


die mensen zijn gewoon dom .. die hebben helemaal geen respect voor andere geloven en mensen

Yep!

NielsN
08-06-2009, 00:03
Deze gast snapt het overigens wel:

PAT CONDELL'S GODLESS COMEDY (http://www.patcondell.com/index.html)

:thup:

PigDog
08-06-2009, 01:39
Ik ben ook in Turkey, Morroco, Malysia, Tunisia en andere islamistische landen geweest en ik kan je verzekeren dat het enige land waar ik mij op mijn gemak voelde was Turkije.
Elk ander land had ik last, vooral met mij vriendin en vooral met mijn kleine blonde broertje in Tunesie, heb ik veel moeten vechten dat ze van hem afbleven.
Er werdt op ons gespuugd en we werden als ongelovige honden met de nek aan gekeken.
Ik praat nu over feiten zelf geconstateerd , ik hoop dat jij (nu je toch de hele tijd mijn post leest) een wat minder aannamens gaat doen Regel 2 vriend!

Hahaha, dat zijn gewoon allemaal vakantielanden. Je werd niet bespuugd omdat je ongelovig was, gewoon omdat je de gierige toerist uithing, hahaha
Nee, in Frankrijk word je lekker behandeld als toerist....
Als je de volgende keer nou eens dat all-inclusive bandje uitdoet, het land in trekt en eens echt met de mensen gaat praten, krijg je misschien eens een ander beeld, Mister Aanname 2009...

Ik heb me nog niet zo verdiept in al die regeltjes van je...
Sorry.

anoniem gg
08-06-2009, 07:42
Hahaha, dat zijn gewoon allemaal vakantielanden. Je werd niet bespuugd omdat je ongelovig was, gewoon omdat je de gierige toerist uithing, hahaha
Nee, in Frankrijk word je lekker behandeld als toerist....
Als je de volgende keer nou eens dat all-inclusive bandje uitdoet, het land in trekt en eens echt met de mensen gaat praten, krijg je misschien eens een ander beeld, Mister Aanname 2009...

Ik heb me nog niet zo verdiept in al die regeltjes van je...
Sorry.

Afghanistan, Saudi Arabië, Koeweit, Irak en Bosnië

Ik ben ook in Bosnie geweest en Egypte die andere "vacantie" landen die jij noemt (behalve Turkije) zijn zo geweldig dat de mensen massaal weg willen uit dat "paradijs".
De tourbus gids in Tunesia vertelde een ander verhaal over de gast vrijheid aldaar. Toen we de bus even verlieten: mijn broertje werdt gewoon bespuugd omdat hij een blond westers ongelovig jongetje was (dat was de vertaling van de tour gids) waarom?????
Daar gaat deze hele topic over intergratie en aanpassen!
Ik ben alles behalve toerist en ging niet als tourist maar voor werk (behalve Tunesia). Ik was daar dus onder de mensen, in Cairo was ik ook onder de mensen.
Het leek daar wel Beiroet in de ergste jaren dat Cairo overal vliegen en stank. In elke straat keepen ze heet vuil zo uit het raam, verbrande auto in straten en die verschrikkenlijke stank.
Ik ben de laatste die een all-inclusive bandje heeft in wat voor land dan ook (ben bijna hele welreld over geweest). Zo bezocht ik ook de grootste Moskee in Maleisia, ik weet dat is voor iemand die in aannnamens is gespecialeerd zoals jezelf bijna niet te geloven.
Er waren daar ook vertalingen van de Koran te lezen, ik zal daar maar niet verder op in gaan.
Ik heb in Frankrijk altijd een zeer plezierige tijd gehad met name in mijn jeug, ik spreek ook redenlijk goed frans, dat zal er wel mee te maken hebben. Aan de miljoenen Algerijenen en Marokkanen in Parijs alleen al is dat niet te merken dat die Fransen je anders behandelen. Maar goed misschien geld dat niet voor "gastarbeiders" die maar de rest van hun leven gelijk blijven in onze "onvriendelijke" landen. Deze "gastarbeiderers" blijven gewoon wat langer als ze zelf dachten, gingen in al deze "gast" onvriendelijke landen wonen, beetje gezinsherininging en hebben 8 tot 10 kinderen per gezin.
Voor dat je het weet is er een meerderheid en wordt je democratisch weggestemd in je eigen land (ik schat zelf als het zo doorgaat een jaar of 10), het laatste probleem in de balkan is hier een goed voorbeeld van.
Met het voortplanten en gezinshereniging zal rond het jaar 2020 de Arabische taal de overhand hebben in nederland. Mohammed is nu al de meest gekozen naam voor babies in nederland.
Ik kan beter vragen of jijzelf in gebieden bent geweest waar al die analfabeten (net zoals jij mij een analfabeet vind) wonen en leven en hoe deze mensen denken over een atheist zoals ik of hun tolerantie en begrip voor anders denkende en gelovige?
Nu neem ik dat die mensen niet kwalijk want die weten niet beter en hebben het hier natuurlijk beter als in hun woestijn hut in berber land. Maar ik neem het groen links wel kwalijk om te zggen dat Nederlanders geen eigen identiteit hebben en het hele beleid de afgelopen tig jaren is ronduit triest te noemen.

anoniem gg
08-06-2009, 11:16
Toppensioen directeur woningcorporaties - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/4106207/__Toppensioen_directeur_woningcorporaties__.html?p =3,2)

En het graaien gaat maar door!

ZakKa!
08-06-2009, 11:24
Er zijn zat mensen die hele andere ervaringen hebben als jij Bas... En de gastvrijheid is er zeker in Marokko. Jammer dat jij die niet hebt ervaren.

anoniem gg
08-06-2009, 11:27
Er zijn zat mensen die hele andere ervaringen hebben als jij Bas... En de gastvrijheid is er zeker in Marokko. Jammer dat jij die niet hebt ervaren.

Ik heb mij echt wel gastvrij gevoelt in marroco bij bepaalde families (jawel marokkaanse families).
Maar ik praat nu over mijn ervaringen in islamistische landen in zijn geheel. Ik voelde mij in Turkije echt op mijn gemak en dat gevoel had ik helaas niet in de ander genoemde landen.

Jessica
08-06-2009, 11:29
Er zijn zat mensen die hele andere ervaringen hebben als jij Bas... En de gastvrijheid is er zeker in Marokko.

nou dat mag ook wel Nederland is ook errug gastvrij voor marokanen :rolleyes:

NielsN
08-06-2009, 11:48
nou dat mag ook wel Nederland is ook errug gastvrij voor marokanen :rolleyes:

Kutnederlander. :)

Jessica
08-06-2009, 12:00
ghehe

NTT-FX
08-06-2009, 13:07
:jerry:

PigDog
08-06-2009, 20:37
Weet je, het is maar net wat je meemaakt. Ik ben nog nooit ergens bespuugd, of het waren de tanden van mijn opponent. Maar als je de radicalen buiten beschouwing laat (overal in de wereld, zowel ultra rechts als links) komen we er best wel uit met zijn allen.
Ik voelde me veilig in een nomadentent in Irak, en in een quala in Afghanistan. Want als je in de arabische landen als gast wordt binnengehaald, ben je ook koning, en wordt je veiligheid gegarandeerd.
Ach, en de andere keer schieten ze op je, omdat ze bijvoorbeeld worden bedreigd door de Taliban.
Maar dat is hier in Nederland ook. Denk je even naar de Mediamarkt op de woningboulevard in Breda te gaan, sta je tussen een schietpartij...

PigDog
08-06-2009, 20:44
Hahaha, wat een leuke qrap!

anoniem gg
09-06-2009, 07:35
Weet je, het is maar net wat je meemaakt. Ik ben nog nooit ergens bespuugd, of het waren de tanden van mijn opponent. Maar als je de radicalen buiten beschouwing laat (overal in de wereld, zowel ultra rechts als links) komen we er best wel uit met zijn allen.
Ik voelde me veilig in een nomadentent in Irak, en in een quala in Afghanistan. Want als je in de arabische landen als gast wordt binnengehaald, ben je ook koning, en wordt je veiligheid gegarandeerd.
Ach, en de andere keer schieten ze op je, omdat ze bijvoorbeeld worden bedreigd door de Taliban.
Maar dat is hier in Nederland ook. Denk je even naar de Mediamarkt op de woningboulevard in Breda te gaan, sta je tussen een schietpartij...

Ik zou zeggen doe je best in Afganistan en Irak, ik blijf lekker tussen de boedisten zitten in Thailand.
Je hebt wel gelijk het is in Nederland ook steeds meer het geval is, diep triest!

LckyB@sterd
09-06-2009, 07:41
Denk je even naar de Mediamarkt op de woningboulevard in Breda te gaan, sta je tussen een schietpartij...

Zo.. tis maar goed dat de beveiliging niet buiten hoeft te werken daar..:pimp:

anoniem gg
09-06-2009, 08:43
School mag homo's weren - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/4112780/__School_mag_homo_s_weren__.html?p=5,1)

Sjaak
09-06-2009, 09:55
Ga in Augustus weer seminars geven in Iran en ga het hele land doorkruisen van Teheran tot aan de Perzische Golf en ik voel me daar heel veilig. Maar dat komt ook omdat ik daar continu mensen om me heen heb die voor mij zorgen en alles regelen. Zou ik op mijn eentje er heen gaan dan wordt het een heel ander verhaal

En ja gastvrijheid wordt daar met hoofdletters geschreven. Alle mensen die ik daar heb ontmoet zijn gewone aardige mensen net als hier. Alleen de regeringscomplexen, vliegvelden en kazernes moet je mijden want dan kom je in een bizarre wereld terecht.

Het volk en de regering kan je absoluut niet met elkaar vergelijken !!!!

anoniem gg
09-06-2009, 10:46
een reactie uit telegraaf:Ze pakken het gewoon verkeerd aan, als ze nou zorgen dat hun broers, neven en vrienden geen aanleiding meer geven, zou veel beter helpen. Maar zolang mijn dochter niet naar het zwembad kan zonder lastig gevallen te worden, stem ik PVV. Vader van de alochtone dader gaf aan dat "nette" meisjes niet in het zwembad thuishoren. mensen met zo'n opvatting moeten worden heropgevoed naar de Nederlandse cultuur.

Sjaak
09-06-2009, 10:56
Vader van de alochtone dader gaf aan dat "nette" meisjes niet in het zwembad thuishoren. mensen met zo'n opvatting moeten worden heropgevoed naar de Nederlandse cultuur.

En daar ben ik het dus 1000 % mee eens en als ze niet willen de never come back line op :mad:

Mensen die zo denken en redeneren hebben hier niets te zoeken en zijn de bron van alle ellende want die geven zulke denkbeelden door op hun zoons met alle problemen van dien

anoniem gg
09-06-2009, 15:39
priesters in ierland massaal vergrepen aan jongetjes en nu:

Imam sloeg kinderen in elkaar - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] (http://www.telegraaf.nl/buitenland/4118532/__Imam_sloeg_kinderen_in_elkaar__.html?p=5,1)

vrede op aarde

anoniem gg
09-06-2009, 21:25
Begrotingstekort 'duivels moeilijk' - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/4121359/__Begrotingstekort__duivels_moeilijk___.html?p=1,2 )

anoniem gg
09-06-2009, 22:18
Spoeddebat over administratie IND - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/4120181/__Spoeddebat_over_administratie_IND__.html?p=15,1)

renamer
09-06-2009, 22:34
....

De man van 14K
10-06-2009, 23:25
Slap gelul over complot theorieen.
Ik zat net nog even wat stukken door te lezen (economist.com / Bloomberg) maar alles beschouwend wordt het redelijk dramatisch de komende jaren.
De keuzes die gemaakt worden omwillen van tijd zullen resulteren in dalende welvaart voor iedereen.
Er zijn geen positieve berichten; als je bereid ben om met 2 benen op de grond te blijven staan..
luchtvaart : 6.4 miljard te kort bijvoorbeeld, dat wordt alleen maar erger.
Mr trichet van de ECB heeft nagedacht over de krimpverwachting en alle verwachtingen naar beneden bijgesteld nl 4-5% krimp voor de eurozone. Als antwoord daarop heeft de bundesbank zijn verwachting met 6% naar beneden bijgesteld.
6%!!! dat is fucking veel, dat beloofd niets goeds voor de bouw, industrie, welvaart en noem maar op.
Als de eurozone -4 / -5 % krimt is dat redelijk dramatisch te zeggen.
Eind 2010, dan verwachten we pas een half procent groei.
Heel 2010 wordt een drama op de arbeidsmarkt, er zijn enorm veel ontslagrondes en er wordt minder geinvesteerd.
We zitten in een keiharde spiraal omlaag. De overheid probeert dat te compenseren maar daar zijn ze niet groot genoeg voor. De consument wordt ook veel voorzichter, dat trekt ook een negatieve spiraal.
De rente op de amerikaanse staatsleningen zijn gestegen.
Er zijn 350.000 banen verdwenen in de VS, dat wordt opgevangen als goed nieuws.. wat je wil, minder slecht is kennelijk goed.
zegt u het maar...
De amerikaanse obligatie markt hebben de koers omlaag gedaan, dus de rente omhoog gegooid.
Dat is funest voor de banken en dat is weer voor de toekomstige amerikaanse groei funest.
Als dat doorzet kan je het verhaal van economisch herstel bij de amerikaanse economie wel vergeten.
De FED is gewoon te klein om daar een rol van betekenis in te kunnen betekenen.
De berichten zijn nu dat de rente blijft stijgen. De tekorten voor de regering zijn zo groot, dat de beleggers die investeren in de economie reden hebben om een hogere rente te vragen. Zij willen nl. beloond worden voor het risico dat ze lopen.
En dat zijn weer hele slechte berichten voor de economie. (hogere rente = duurder lenen = minder lenen = minder uitgeven)
Oplossingen zijn niet moeilijk maar ook niet prettig; de schulden zijn te hoog en moeten afgelost worden. Dat kan alleen door er geld in te steken en af te lossen. Dan is er minder om te consumeren en zal de welvaart dalen en worden we minder rijk.
Die oplossing is niet prettig, dus wordt er niet over gepraat en hoopt iedereen dat de tijd ons zal redden.
Dat gebeurt natuurlijk niet, de begrotingsterkorten nemen alleen toe, de schulden nemen alleen maar toe.
Daartoe neemt het consumenten gedrag af en het consumenten vetrouwen ook af.Dat is een neerwaartse spiraal.
Het vreemde is dat de beurs het niet wil erkennen, maar zoals eerder gezegd. De beurs en de reeele economie zijn 2 verschillende dingen.

Dus doe wat je wil met je slappe gelul over complot theorieen of europeese verkiezingen.
Het was leuk als afleiding maar nu weer met beide beentjes op de grond.
Het draait om de economie en daar gaat het niet goed mee.