PDA

View Full Version : Uitslagen - Next Generation Warriors III - Utrecht 31-05-09



m.g
01-06-2009, 00:40
Iemand?!!? Zou graag willen weten wat het is geworden tussen Bourdif en Zeyada?!


1 J 40 kg Soufian (El Otmani) WOP vs Alli (Impact)
2 J 40 kg Faris Lotus Gym) vs Mohamed Hajji (Impact) DRAW
3 J 40 kg Tyjani Beztati (Pancration) WOP vs Andy Oosterling (FFC) Titelgevecht UMC
4 NW 58 kg Samir Jadouan (Haji Gym) WOP vs Brandon Cadogan (Days Gym)
5 C 70 kg Lucky (MTC van Dam) WOP vs Mally Calmus (Days Gym)
6 C 79 kg Jason Wilnis (Colleseum) WOP vs Youssef Yacoubi (Lotus Gym)
7 C 70kg Reggy Engelberts (Jellema) WOP vs David Derkacz (Days Gym)
8 C - 72 Kg Mussie el Messaoudi (Team Slamm!!) vs Mourad Ibrahimi (Invectus Gym) WOP
9 C - 58 kg Ouasila Nasseri (Lotus Gym) WOP vs Roxanne van Gaal (Oosterbaan Gym)
10 B - 66 Kg Fatih Ozcan (FC van Dams) WTKO vs Kenny Wolly (Sances Gym)
11 B -54 Kg Samantha van Doorn (van Asdonck) WOP vs Junaddi Wasker (FFC)
12 C 66 kg Hoessein Haddad (FC van Dams) vs Aziz Kallah (FFC) WTKO
13 B -90 Kg Joey Kaptein (Jellema) vs Nale Omeragic (KB Arnhem) WTKO
14 B-72 Kg Ramin Rezai (MTC van Dams) vs Moein Hosseini (Seconds Out) WOP
15 A +95 Kg Mo Boubkari (FC van Dams) vs Hesdy Gerges (Pancration) WTKO
16 A - 70 Kg Youssef Akinikh (Team Slamm!!/Mousid) vs Otmar Diagne (FFC) DRAW
17 A - 64 Kg Mohammed Charkaoui (Team Slamm!!) vs Mootje Khamal (Vos Gym) WKO
18 A - 76 Kg Mathias Ipssa (Team Slamm!!/Mousid) vs Henry Akdeniz (FFC) WIN MED INTER.
19 A -65 Kg Minoen Boughdir (Lotus Gym) vs Angelo Wilkens (Team Gunyar) WOP
20 A -70 Kg Hicham Boubkari MTC van Dams vs Anthony Kane (Team Slamm!!) WTKO
21 A - 72 Kg Robert v/d Heuvel (Lotus Gym) vs Germain Wells (Oosterbaan) WOP
22 A + 100 Kg Lloyd van Dams (FC van Dams) vs Anderson Silva (Pancration) DRAW
23 A -72,5 Kg Marco Pique (Team Slamm!!) WOP vs Tarek Slimani (Bully's Gym)
24 A -76 Kg Khalid Bourdif (KB Arnhem) WIN vs Amir Zeyada (Pancration)

payap
01-06-2009, 01:15
Als het goed is belt Harmen zo en kan ik de uitslag plaatsen. Gala zal nu net afgelopen zijn.

Zelf ben ik eerder weggegaan naar wat er gebeurde daar.

Enkele uitslagen:

Anthony kane wint op TKO1

Superpiele wint op med interventie. Ibsa schijnt zijn pols en elleboog gebroken te hebben wat ik gehoord heb.

Samantha van Doorn WOP

Hesdy Serges wint TKO 2

Youssef Ahknihk VS Otmar Diagme draw

Mo Kamal wint ko3 highkick vs Mo Charkaoui

payap
01-06-2009, 01:34
Hieronder alvast een foto van een keerpunt op de avond.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/DSC_7518.jpg

De man van 14K
01-06-2009, 01:38
Dat ziet eruit als iemand die 1 seconde later KO op het canvas lag.

payap
01-06-2009, 01:39
Bourdiff gewonnen.

Choukri
01-06-2009, 01:44
Bourdiff - Zeyada was een knaller, maar het einde was erg raar... De ringspeaker heeft meermaals gezegd dat het een 5x3 partij zou zijn, maar na ronde 3 trok Zeyada de handschoenen uit en leek het op te geven. Weet iemand meer?

De man van 14K
01-06-2009, 01:46
schijnt dat de partij van Kane tegen die gozer van Clyde erg uit de hand liep.
Dikke knokpartij rond de ring.

Lotus Gym vs Angelo Wilkens
van Dams vs Anthony Kane
Robert v/d Heuvel vs Germain Wells
Loydvan Dams vsAnderson Silva Pancration 3x3min
Marco Pique vs Tarek Slimani
Khalid Bourdif vs Amir Zeyada

Choukri
01-06-2009, 01:52
schijnt dat de partij van Kane tegen die gozer van Clyde erg uit de hand liep.
Dikke knokpartij rond de ring.

Lotus Gym vs Angelo Wilkens
van Dams vs Anthony Kane
Robert v/d Heuvel vs Germain Wells
Loydvan Dams vsAnderson Silva Pancration 3x3min
Marco Pique vs Tarek Slimani
Khalid Bourdif vs Amir Zeyada

loyd van dams vs Anderson Silva was een draw, de rest klopt wel.

payap
01-06-2009, 02:14
schijnt dat de partij van Kane tegen die gozer van Clyde erg uit de hand liep.
Dikke knokpartij rond de ring.


Liep echt uit de hand. Kane trapte Hicham neer met een high kick (zie foto). Deze kwam weer overeind en hierna trof Kane hem met een gesprongen knie op het hoofd en Hicham ging weer neer en kwam weer overeind. Hierna wordt de partij gestopt en wint kane.

Vervolgens brak de pleuris los uit de hoek en aanhang van Van Dams op deze beslissing.

m.g
01-06-2009, 03:04
Oke dan beter dat Bourdif heeft gewonnen.

Het verhaal achter die rondes was als volgt als ik het goed heb. De partij was afgesloten over 5 rondes een week van tevoren wordt Fred Royers gebeld dat Zeyada alleen maar drie rondes wil knokken en dat ze echt niet anders willen knokken. De mannen van Kb-arnhem gaan aanvankelijk niet akkoord. De dagen erna ben ik weggeweest maar nu denk ik dat ze dus wel akkoord zijn gegaan uiteiindelijk.

m.g
01-06-2009, 03:05
Thanks voor de uitslagen.

Richelieu
01-06-2009, 03:34
Ben net terug uit Utrecht. Zal morgenavond met de foto's van Star Muay IV en NGW III aan de gang gaan.

Peete
01-06-2009, 07:15
Die vechtpartij was echt enorm.
Stoelen in de ring, champagne glazen, ik zag zelfs een tafel door de lucht vliegen en een champagne fles over de ring heen vliegen!
Verder heb ik ook nog wat anders nieuws gezien, een vechter weet even zijn naam niet meer, deed iedere keer kotsen in zijn waterzak tussen zijn ronde's door.
Mooiste was dat zijn bitje de eerste keer ook in die waterzak lag, en toen moest zo'n verzorger met zijn hand in die extra gevulde waterbak dat bitje pakken! haha echt te smerig!

MMA-knaller
01-06-2009, 08:31
JA ja ... We hebben weer eens laten zien dat we ons goed kunnen gedragen in Utrecht.

Ik schaam me echt kapot! Dacht een leuk avondje te kunnen hebben met mijn vrouwtje maar we moesten zowat duiken voor de stoelen en glazen die ons om de oren vlogen.

Echter niet algeheel onverwacht.
Ik zat beneden in het pre-VIP (of hoe dat ook mag heten) en merkte dat er steeds meer mensen kwamen zitten die daar geen kaartje voor hadden gekocht. De beveiliging van NGW (als je dat beveiliging mag noemen) deed helemaal niets om dit te voorkomen. Totaal geen gezag. Ik hoorde een van die gasten nog zeggen: Ja ik kan niets doen. Ze lopen gewoon door...
Leuk als je extra geld hebt betaald en al dat gaaies naast je komt zitten. En dan ook niet stilletjes zitten Neeeee natuurlijk met een grote bek alle stoelen zogenaamd bezet houden. Zeer irritant.
Na de pauze werd het nog erger ... Meer mensen onterecht in het pre-VIP gedeelte die ook nog eens flink bezopen waren en over het hek begonnen te stappen om bij de VIP tafels te zitten. Beveiliging waar zijn jullie????
In het pre VIP warren bijna geen stoelen meer omdat die gasten ze gewoon mee namen om bij de VIP tafels te zitten. Toen ze daar ook nog begonnen te blowen was de maat voor mij eigenlijk al vol. Het was alleen wachten totdat het mis ging. De organisatie liep gewoon daar rond zonder alsof er niets aan de hand was. Het leek wel alsof ze bang waren.

En ja hoor. Er hoefte maar iets kleins te gebeuren en de pleuris brak uit.

Ik ben maar vertrokken samen met een vriend die ik daar tegen was gekomen (Die zijn ook nog een zwangere vrouw bij zich had)

Zie het niet verkeerd maar de matchmaking was geweldig en de kwaliteit van de patrijen was top. Ik vind alleen dat de organisatie van NGW enorm heeft gefaald en deze explosieve situatie zelf heeft gemaakt.

Maar dat is dan alleen mijn mening....

Ik hoop dat niemand gewond is geraakt!

femke1990
01-06-2009, 09:49
Oke dan beter dat Bourdif heeft gewonnen.

Het verhaal achter die rondes was als volgt als ik het goed heb. De partij was afgesloten over 5 rondes een week van tevoren wordt Fred Royers gebeld dat Zeyada alleen maar drie rondes wil knokken en dat ze echt niet anders willen knokken. De mannen van Kb-arnhem gaan aanvankelijk niet akkoord. De dagen erna ben ik weggeweest maar nu denk ik dat ze dus wel akkoord zijn gegaan uiteiindelijk.


maar dan zou het toch raar zijn dat (zoals ik het begrijp) de ringspeaker meerdere malen spreekt over een partij van 5x3? apart... maar goed khalid heeft gewonnen daar gaat het om haha

Richelieu
01-06-2009, 11:02
1 J 40 kg Soufian (El Otmani) WOP vs Alli (Impact)
2 J 40 kg Faris Lotus Gym) vs Mohamed Hajji (Impact) DRAW
3 J 40 kg Tyjani Beztati (Pancration) WOP vs Andy Oosterling (FFC) Titelgevecht UMC
4 NW 58 kg Samir Jadouan (Haji Gym) WOP vs Brandon Cadogan (Days Gym)
5 C 70 kg Lucky (MTC van Dam) WOP vs Mally Calmus (Days Gym)
6 C 79 kg Jason Wilnis (Colleseum) WOP vs Youssef Yacoubi (Lotus Gym)
7 C 70kg Reggy Engelberts (Jellema) WOP vs David Derkacz (Days Gym)
8 C - 72 Kg Mussie el Messaoudi (Team Slamm!!) vs Mourad Ibrahimi (Invectus Gym) WOP
9 C - 58 kg Ouasila Nasseri (Lotus Gym) WOP vs Roxanne van Gaal (Oosterbaan Gym)
10 B - 66 Kg Fatih Ozcan (FC van Dams) WTKO vs Kenny Wolly (Sances Gym)
11 B -54 Kg Samantha van Doorn (van Asdonck) WOP vs Junaddi Wasker (FFC)
12 C 66 kg Hoessein Haddad (FC van Dams) vs Aziz Kallah (FFC) WTKO
13 B -90 Kg Joey Kaptein (Jellema) vs Nale Omeragic (KB Arnhem) WTKO
14 B-72 Kg Ramin Rezai (MTC van Dams) vs Moein Hosseini (Seconds Out) WOP
15 A +95 Kg Mo Boubkari (FC van Dams) vs Hesdy Gerges (Pancration) WTKO
16 A - 70 Kg Youssef Akinikh (Team Slamm!!/Mousid) vs Otmar Diagne (FFC) DRAW
17 A - 64 Kg Mohammed Charkaoui (Team Slamm!!) vs Mootje Khamal (Vos Gym) WKO
18 A - 76 Kg Mathias Ipssa (Team Slamm!!/Mousid) vs Henry Akdeniz (FFC) WIN MED INTER.
19 A -65 Kg Minoen Boughdir (Lotus Gym) vs Angelo Wilkens (Team Gunyar) WOP
20 A -70 Kg Hicham Boubkari MTC van Dams vs Anthony Kane (Team Slamm!!) WTKO
21 A - 72 Kg Robert v/d Heuvel (Lotus Gym) vs Germain Wells (Oosterbaan) WOP
22 A + 100 Kg Lloyd van Dams (FC van Dams) vs Anderson Silva (Pancration) DRAW
23 A -72,5 Kg Marco Pique (Team Slamm!!) WOP vs Tarek Slimani (Bully's Gym)
24 A -76 Kg Khalid Bourdif (KB Arnhem) WIN vs Amir Zeyada (Pancration)

Jeru
01-06-2009, 11:04
Bedankt voor de uitslagen Harmen. Jammer dat het toch weer uit de hand moest lopen....

Anderson
01-06-2009, 11:44
De beveiliging was dus bang van de bezoekers, lekkere beveiliging. Volgende keer Sahinbas beveiliging inhuren, misschien komt Mousasi ook wel mee.

Richelieu
01-06-2009, 11:50
Bedankt voor de uitslagen Harmen. Jammer dat het toch weer uit de hand moest lopen....

Geen dank hoor Jeroen! Eerst maar even alles op me laten bezinnen op deze mooie twee Pinksterdag voordat ik de foto's en nog een verslag van de avond online zet!

Het is bijzonder jammer dat het zo moest lopen! Promotor Angelo Rosalia is een enorme liefhebber van de sport en had op papier één van de mooiste gala's van dit seizoen staan. Heel veel toppers uit Utrecht stonden gematched, maar hij gaf ook vechters de kans om nog op een groot gala hun laatste partij te vechten zoals Robert vd Heuvel (38jr). Dit gun je geen enkele promotor en Mixfight.nl distancieerd zich in deze van de andere forums die deze promotor meteen als de zwarte piet bestempelen. Net als mijn collega's heb ik ook geen eten en drinken gehad, maar dat vond ik veel minder vervelend dan de gebeurtenissen die zich in en rond de ring afspeelden.

Dat het zo liep heeft in mijn ogen te maken met een behoorlijke samenloop van omstandigheden. Miscommunicatie tussen de betrokken trainers, de promotor en de bond. Te weinig en onvoldoende professionele beveiligers, te weinig cateringpersoneel en veel te veel mensen die niets in de VIP te zoeken hadden, maar daar toch rondzwierven want niet ten goede van de orde kwam!

NielsN
01-06-2009, 12:36
Nou ja, ik heb inmiddels al zo vaak gezien dat het uit de hand liep, dat ik er niet meer zo van sta te kijken. Sterker nog, het verbaasde me dat het zo lang duurde. Ik zag aan het begin van de avond al dat die hoek van het Vip-gedeelte zou exploderen. Het was ook zo weer over, dus mij viel het mee.

Ik vond de security erg goed, alleen waren ze met weinig. Maar ja, wat wil je, als je twintig topbeveiligers in moet huren, wordt het gala onbetaalbaar.

De politie durft overigens echt niet in de buurt te komen bij zo'n incident. Toch vreemd, want wij zijn ook gewoon burgers, zou je denken.

Verder heb ik een geweldige avond gehad. De volgende editie laat ik zeker niet aan me voorbij gaan.

(@Richelieu: leuk om weer even gekletst te hebben, ben benieuwd naar de foto's)

NielsN
01-06-2009, 12:46
Ik vond de uitslag Van Dams-Silva niet terecht trouwens. Lloyd was veel dominanter. Ben benieuwd hoe Silva nu loopt... :D

Octavius
01-06-2009, 12:51
Toch weer balen als je dit allemaal leest. Dat je misschien het niet eens bent met een beslissing oke. Maar waarom dan gelijk te vechten. Was er niet bij maar allicht is er vanuit de VIP iets geroepen. Zelf vind ik dat VIP ook totaal anders kan. Maar dat terzijde.

Ook de berichten over de beveiliging. Als je geen zin heb blijf dan lekker thuis. Je word betaald voor je werk. Top beveiliger of niet. Je hebt je examen gehaald dus wordt er verwacht dat je kan optreden. Zo niet. Zoek dan snel een andere baan.

NielsN
01-06-2009, 12:54
Toch weer balen als je dit allemaal leest. Dat je misschien het niet eens bent met een beslissing oke. Maar waarom dan gelijk te vechten. Was er niet bij maar allicht is er vanuit de VIP iets geroepen.

:lol:

Ja, er is wel iets geroepen, ja...




Ook de berichten over de beveiliging. Als je geen zin heb blijf dan lekker thuis. Je word betaald voor je werk. Top beveiliger of niet. Je hebt je examen gehaald dus wordt er verwacht dat je kan optreden. Zo niet. Zoek dan snel een andere baan.

Nee, nee, zo was het niet. Van het ene op het andere moment brak de hel los, daar kan je als beveiliger niets aan doen.

Choukri
01-06-2009, 13:01
Ik zat zelf op de tribune, recht tegenover de ring en het leek alsof Anthony Kane een knie gaf tijdens de break, Hicham keek namelijk niet naar Anthony, maar naar de scheids. Hij leek ook helemaal niet aangeslagen en ging gelijk in discussie met de scheids (nog liggend op de grond). Hij stond ongeveer bij de 6e tel op en was nogsteeds in discussie. Toen telde de scheids hem uit en ontstond de chaos zoals hierboven beschreven.

Erg jammer want tot op dat moment verliep alles vrijwel vlekkeloos!

Octavius
01-06-2009, 13:02
:
Nee, nee, zo was het niet. Van het ene op het andere moment brak de hel los, daar kan je als beveiliger niets aan doen.

Ik heb het hier over mensen die hek naar de VIP overklimmen. Het gaan zitten op plaatsen waar je geen recht toe heb etc.

Over een vechtpartij aan de ring. Hier staan geen beveilgers aan de ring. Ga je naar een bokspartij kijken in de VS dan wel.

Ikzelf heb altijd het gevoel dat er bij VIP meer mensen zitten voor het 'zuipen' en gezien worden dan werkelijk voor de sport. Het gedrag van een 3e rangs voetbal hooligan als voorbeeld. Maar ook als verzorger/trainer/aanhang van een athleet moet zich gewoon inhouden op dat moment. Je moet gewoon beter weten. soms.....

Choukri
01-06-2009, 13:07
Ik heb het hier over mensen die hek naar de VIP overklimmen. Het gaan zitten op plaatsen waar je geen recht toe heb etc.

Over een vechtpartij aan de ring. Hier staan geen beveilgers aan de ring. Ga je naar een bokspartij kijken in de VS dan wel.

Ikzelf heb altijd het gevoel dat er bij VIP meer mensen zitten voor het 'zuipen' en gezien worden dan werkelijk voor de sport. Het gedrag van een 3e rangs voetbal hooligan als voorbeeld. Maar ook als verzorger/trainer/aanhang van een athleet moet zich gewoon inhouden op dat moment. Je moet gewoon beter weten. soms.....

Dat viel mij inderdaad ook op, ik heb aan het begin van de avond in de buurt van jongens gezeten die ik later op de avond bij de ringseats zag zitten en nog wat later in de VIP... Beetje raar eigenlijk.

Marco (scheids)
01-06-2009, 13:38
Gefeliciteerd Samantha !!! gaat lekker zo....