PDA

View Full Version : zembla: de pitbull is terug



A.F.
01-06-2009, 12:18
Een tenenkrommende aflevering! Zit weer te koken op me stoel... pfffff

Player omroep.nl (http://player.omroep.nl/?aflID=9617662)

renamer
01-06-2009, 13:34
zucht.. krijgen we die discusie weer... het enige probleem wat ik zie van de opheffing van het pitbullverbod is dat ik hier een hoop marokanen negers ect ineens met pitjes zie rondlopen.. oftewel mensen die geen ervaring hebben met honden en het vooral bijhebben om "stoer" te doen.. dan heb je idd een potentieel levensgevaarlijk beest onder je hoeden..

wel leuke honden verder..(mijn vriendin heeft er ook een) maar ik zie het voordeel tegenover een am staff met stamboom niet echt... behalve dat het voor de "verkeerde" doelgroep stoer en gevaarlijk klinkt

Mythildor
01-06-2009, 13:41
Wat maakte het voor jou tenenkrommend?

Octavius
01-06-2009, 13:54
Het is niet alleen de hond. Ook de baas en de omgang ermee. Voor welke hond dan ook. Een hond is geen mode accesoire. Ik zie ze genoeg lopen. Maar hoe sommige ermee omgaan. Walgelijk!

lopez86
01-06-2009, 13:58
Een tenenkrommende aflevering! Zit weer te koken op me stoel... pfffff

Player omroep.nl (http://player.omroep.nl/?aflID=9617662)

Je hebt zelf een pitbull?

A.F.
01-06-2009, 16:10
Wat het tenenkrommend maakte voor mij is dat de pitbull nou niet positief word neergezet... Alsof het tijdbommen zin die elk moment kunnen ontploffen...

Enigste die positief was en ook zo werd neergezet was martin gaus... Maar de pitbull lobby en ook de pvv werd niet echt positief neergezet

In mijn ogen dan ...

Kga nu weer op het achterdek liggen...

Had een engelse stafford ,nu nog een amerikaanse bull,maar ben gewoon geen gek op pitjes etc.

En idd wat enamer zegt, het gevaar zit m nu in die idioten die met die beesten lopen. Zie ze hier ook genoeg

Paganstars
02-06-2009, 09:29
Wij kregen thuis altijd geleerd dat een hond niet vals is, maar vals gemaakt wordt! En als je geen ballen hebt om zo'n hond in toom te houden of hem niet kan opvoeden, dan moet je niet zo'n hond nemen. Owh ja en was het niet zo dat per saldo een Golden Retriever sneller voor beetwonden zorgt dan een am staff oid?

Il Loco
02-06-2009, 09:54
Het is inderdaad alleen de manier hoe mensen met dieren omgaan, ik kan een kip ook vals maken. Omdat het een vrij gespierd hondenras is valt het gewoon vaak prooi aan type's met de verkeerde bedoelingen.

Ik kon mensen met een kruising pitbull/am stafford, nou die hond ging bij die mensen slapen in bed, je kon de kinderen erbij los laten, die klommen erop, speelden met hem, en hij heeft nooit ook maar gegromd of wat dan ook..

Dus het is echt de manier van omgang gewoon.

Daarom vond ik het pitbullverbod ook echt krom, nazi-achtig zelfs. Een heel hondenras laten uitroeien vanwege de daden van enkele, Hitler zou er hartelijk om kunnen lachen.

NielsN
02-06-2009, 11:12
Het is inderdaad alleen de manier hoe mensen met dieren omgaan, ik kan een kip ook vals maken. Omdat het een vrij gespierd hondenras is valt het gewoon vaak prooi aan type's met de verkeerde bedoelingen.

Ik kon mensen met een kruising pitbull/am stafford, nou die hond ging bij die mensen slapen in bed, je kon de kinderen erbij los laten, die klommen erop, speelden met hem, en hij heeft nooit ook maar gegromd of wat dan ook..

Dus het is echt de manier van omgang gewoon.

Daarom vond ik het pitbullverbod ook echt krom, nazi-achtig zelfs. Een heel hondenras laten uitroeien vanwege de daden van enkele, Hitler zou er hartelijk om kunnen lachen.

Mee eens. Hoewel een valse kip natuurlijk geen kinderhoofdjes er af kan bijten. :lol:

Het was vooral tragisch omdat er gewoon honden afgemaakt zijn die niemand iets misdaan hebben of dat zouden doen. Als de buurman (NSB-stijl) aan de autoriteiten doorgaf dat je een 'foute' hond had, dan was je je maatje kwijt. Ik heb daar wel eens reportages van gezien en dat was echt hartverscheurend. Ikzelf zou echt helemaal flippen...

(ik vond die documentaire wel mee vallen, btw...)

Il Loco
02-06-2009, 11:59
Mee eens. Hoewel een valse kip natuurlijk geen kinderhoofdjes er af kan bijten. :lol:

Het was vooral tragisch omdat er gewoon honden afgemaakt zijn die niemand iets misdaan hebben of dat zouden doen. Als de buurman (NSB-stijl) aan de autoriteiten doorgaf dat je een 'foute' hond had, dan was je je maatje kwijt. Ik heb daar wel eens reportages van gezien en dat was echt hartverscheurend. Ikzelf zou echt helemaal flippen...

(ik vond die documentaire wel mee vallen, btw...)

Dan ken je mijn killer kippen nog niet ouwe.:pimp:

blazin.arr0w::::
02-06-2009, 14:54
Inderdaad. Kijk maar:

http://elanist.com/clips/chicken_boy.gif

Paganstars
02-06-2009, 15:16
LOL at BA

Mike
02-06-2009, 16:23
t ligt aan al die binkies die zo'n hond nemen omdat ze anders niet tof durven te doen op straat. t stikt van die mannetjes bij bijv. westerpark. ze maken die beesten expres aggresief.

en als t misgaat gaat t heel erg mis met een pitbull.


ik vind dat je een vergunning en test moet halen voordat je zo'n hond mag hebben. meeste mensen snappen hoe zo'n beestje in elkaar steekt en gaan er goed mee om maar er zitten tegenwoordig teveel mongolen tussen die zo'n beest niet aankunnen. en dan die dapen die de kalverstraat perse doorwillen met hun 2 slecht opgeveode pitbulls op een drukke zaterdagmiddag. tis gewoon onverantwoord en gevaarlijk zonder juiste opvoeding en begeleiding. goed dat er aandacht voor is. echte hondenliefhebbers zijn juist blij met regulering en snappen dat idioten niet zo'n hond mogen hebben. pitbull in verkeerde handen is namelijk idd een lopende tijdbom. t zal je kind maar zijn die wordt verscheurd.

A.F.
02-06-2009, 16:53
Westerpark = mijn park

Weet precies welke gasten je bedoelt... Idioten

TheHagueBoxer
02-06-2009, 17:48
tja het probleem met pits is dat als je wil, je er een dodelijk wapen van kan maken (kan bij meer honden, maar pits hebben toch wel de beste tools ervoor, plus ze zien er gevaarlijk uit vaak)

ik vin t mooie honden maar echt jammer dat het ook een hele hoop tiefusmongolen aanspreekt om met zo'n hond te lopen zodat ze zich stoer kunnen voelen

blazin.arr0w::::
02-06-2009, 17:53
It's all about the chickens, dudes ;)

Pitbull.
02-06-2009, 19:52
pitbull in verkeerde handen is namelijk idd een lopende tijdbom. t zal je kind maar zijn die wordt verscheurd.

eens.. maar bv. een duitse herder in de verkeerde handen is dat dan niet..? Het ligt echt niet aan het ras, maar aan de eigenaar! En dat een pitbull misschien vreemdere types aantrekt kan de hond ook niks aan doen.. een grotere mensenliefhebber dan een ECHTE pitbull vind je bijna niet.. maarja..

http://img.photobucket.com/albums/v32/QB_Killa/Chico/SDC10007.jpg?t=1243965094


2 echte killers.. :eek::rolleyes:

A.F.
02-06-2009, 20:32
eens.. maar bv. een duitse herder in de verkeerde handen is dat dan niet..? Het ligt echt niet aan het ras, maar aan de eigenaar! En dat een pitbull misschien vreemdere types aantrekt kan de hond ook niks aan doen.. een grotere mensenliefhebber dan een ECHTE pitbull vind je bijna niet.. maarja..




2 echte killers.. :eek::rolleyes:

* zucht* *snik*

die linker doet me echt aan mijn engelse staffordje denken....

ben nu op zoek naar een andere...

A.F.
02-06-2009, 20:36
http://foto-uploaden.nl/img2/wqwex9p.jpg

Pitbull.
02-06-2009, 20:50
:thup:

Tsuki
02-06-2009, 23:59
Westerpark = mijn park

Weet precies welke gasten je bedoelt... Idioten

http://thekeep.0catch.com/tdpix/park1a.jpg

http://thekeep.0catch.com/tdpix/park1a.jpg

dontmindme
03-06-2009, 10:19
Westerpark = mijn park

Weet precies welke gasten je bedoelt... Idioten


moi too, er staat er een bij die ik zo graag zn weer terug zou willen stoppen in zn moers kont waaruit ie gescheten is, maar ik loop niet met wapens en een pitbull in zn ballen schoppen wil ik nog niet proberen:(

renamer
03-06-2009, 20:02
ik kreeg dit net via hyves over die "biologe" die in zembla aan het woord was


Hoi Nathalie en iedereen die dit leest!!

Jullie hebben natuurlijk allemaal de uitzending over de pitbull is terug gezien, nu kan ik jullie allemaal een verhaal vertellen over mevrouw A .Semyonova de bioloog met het rode haar die ook aan het woord was. Deze mevrouw woont heel toevallig bij mij in de buurt en ruim 6 jaar geleden toen mijn hond Beauty nog best klein was heeft zij Beauty in het Haagse bos in Den Haag (zonder enige reden terwijl Beauty lekker aan het spelen was met een paar andere honden) bedreigd met traangas, hiervan heb ik toen de tijd aangifte gedaan bij de politie, tot gister wist ik niet wie zij was, ik ben haar in de loop der jaren nog wel eens tegen gekomen op straat en ik moet eerlijk zeggen dat dat geen gezellige ontmoetingen waren, deze vrouw is werkelijk zwaar gestoord en ik kan zo meer mensen in mijn omgeving opnoemen die ook zo een soort ervaring met haar hebben meegemaakt. Alsnog ga ik n u naar de politie om er melding van te maken want deze vrouw loopt nog steeds met traangas rond en is niet beroerd om het zonder reden tegen je hond te gebruiken met alle gevolgen van dien. Dus beste mensen wees gewaarschuwd voor deze gevaarlijke vrouw.

Mike
03-06-2009, 21:14
ik kreeg dit net via hyves over die "biologe" die in zembla aan het woord was


hahaha klinkt heel betrouwbaar............