PDA

View Full Version : Badr gaat boksen voor Marokko



marcelt
01-06-2009, 13:41
Volgens onderstaand artikel gaat Badr boksen.

http://www.lematin.ma/Actualite/Supplement/Article.asp?origine=ssm&idr=624&id=113862 (http://www.lematin.ma/Actualite/Supplement/Article.asp?origine=ssm&idr=624&id=113862)

Harilianenko (http://www.mixfight.nl/forum/profile?uID=1658) (40 posts)
Posted: 2009-05-30 at: 04:45
<DIV class=commentHeaderReport>

abdel1991
01-06-2009, 14:30
hij gaat voor marokko boksen in de OS 2012 Londen :thup:

Surrender
01-06-2009, 14:38
hahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahaa

Wiseguy
01-06-2009, 14:42
Ik als Badr fan zie dat niet zitten. Maar wie weet komt het helemaal goed.

Octavius
01-06-2009, 14:56
Nee ze hopen dat hij daat boksen op de OS in Londen. Eerst nog kwalificeren.

Maar apart altijd dat je als A-klasse kick/thai bokser een amateur licentie krijg.

bryan
01-06-2009, 15:15
right.... maakt geen schijn van kans...

Anderson
01-06-2009, 15:19
Zolang er geen Cubanen aan mee gaan doen maakt die wel kans. Boksen heavyweight is niet meer in de tijd van Tyson, Lewis, Hoyfield.

ijsblok
01-06-2009, 15:25
Nee ze hopen dat hij daat boksen op de OS in Londen. Eerst nog kwalificeren.

Maar apart altijd dat je als A-klasse kick/thai bokser een amateur licentie krijg.


ben benieuwd welke amateur bokser tegen badr wil staan..

Octavius
01-06-2009, 16:11
HW is tot 91kg en Super HW is 91kg+. Weet niet op wat hij gaat vechten? Maar als het SHW is dan kan dit mogelijke tegenstanders worden.

Bij de 'les Jeux méditerranéens' ofwel de mediterraanse spelen doet Italie ook mee.
Ben benieuwd

YouTube - Amateurs - Vyacheslav Glazkov [UKRAINE] - Roberto Cammarelle (http://www.youtube.com/watch?v=8Hk2hJsZ-I8)

marcelt
01-06-2009, 17:23
Vertaling in het Engels:

This is a translation (it's not a very good one, hope you will understand)

Badr HARI will convert to boxing:

Badr Hari, 24years old, lives in the Netherlands, but has always refused to play under the flag of his country of adoption. Currently, he has a a great reputation and he is very known especially in the countries of Southeast Asia and Europe, where the kick-boxing is a popular sport.

This meeting was attended by Abdeljaouad Belhaj, President of the Royal Moroccan Federation of boxing and Amine Belkhouya, the president of Kia Motors Morocco, who has signed a partnership agreement with the ministry of sport during the recent sport Conference.

after the exchange between the participants, it was decided to provide Badr Hari a license of the Royal Moroccan Federation of boxing, which will let him to join the Moroccan national team officially. But also to be present at the next sport events, like the Mediterranean Games and the Games of francophonie (countries wich have french as a second language).

Nawal El Moutawakkel (Moroccan minister of sports) has also expressed her desire to see Badr Hari holding the Moroccan flag in the Olympic Games in London 2012, and give our country its first gold medal heavyweight in this sport.

ZakKa!
01-06-2009, 18:11
Waarom nou toch, hou het gewoon bij kickboksen.

Octavius
01-06-2009, 18:26
Een ding is zeker. Een van de voordelen van een dubbel paspoort.

adenane
01-06-2009, 18:47
Ja, Badr Hari lekker tegen Jerome le Banner op boksregels.....


Gewoon om Japan te fucken! Hadden ze die pot dan maar eerder moeten matchen op K-1 regels!

TheHagueBoxer
01-06-2009, 21:43
hij heeft iig goeie reach maarja voetenwerk en defense is echt een ander spelletje bij boksen dan bij kickboksen... ben wel benieuwd hoe hij het zou doen moet ik zeggen

rafi
01-06-2009, 21:46
zal lachen zijn als hij ze allemaal ko mept. en goud pakt.

Defan
01-06-2009, 21:56
zal lachen zijn als hij ze allemaal ko mept. en goud pakt.

X2

:twak:

Octavius
01-06-2009, 23:51
Ja, Badr Hari lekker tegen Jerome le Banner op boksregels.....


Gewoon om Japan te fucken! Hadden ze die pot dan maar eerder moeten matchen op K-1 regels!

Dan zal Badr toch zijn pro licentie moeten hebben. Hij gaat nu amateur boksen. En Jerome heeft een pro licentie.


Ik snap niet zo "Gewoon om Japan te fucken". K-1 is een van de grotere 'werkgevers' voor deze kerls. Zolang het ene niet het andere hinderd zie ik geen probleem. Ook omdat het een 'andere' tak van sport is.

Zoals TheHagueBoxer als zegt. Het is een heel ander spelletje en ik vraag me af hoe serieus er dan op getraind wordt.

sikkwitttet
01-06-2009, 23:56
maar zeg eerlijk, veel kickboxen was er bij zijn laaste paar partijen niet bij.meer stoten dan trappen. dus warom niet.
maar denk dat je neit zo kunt gaan vechten als hij nu doet in k-1(met die agressieve stijl en harvde vegen van achteruit) tegen een slachter uit oekraïne ofzo

Guillermo
02-06-2009, 00:01
Schoenmaker houd je bij je leest. Waarom gaat ie nou boksen? Het is een heel ander spelletje. :twak:

Octavius
02-06-2009, 01:06
Schoenmaker houd je bij je leest. Waarom gaat ie nou boksen? Het is een heel ander spelletje. :twak:

Misschien een dikke 'bonus' van Marokko? Respect eisen? Geen contract bij K-1? Verveeld zich thuis misschien?



maar zeg eerlijk, veel kickboxen was er bij zijn laaste paar partijen niet bij.meer stoten dan trappen. dus warom niet.
maar denk dat je neit zo kunt gaan vechten als hij nu doet in k-1(met die agressieve stijl en harvde vegen van achteruit) tegen een slachter uit oekraïne ofzo

Tom Erikson dacht ook van Briggs te kunnen winnen. En dat was dan wel op K-1 regels. Slecht voorbeeld want Erikson heeft echt geen techniek.

Maar aanhalen zoals Badr regelmatig doet is echt geen goede optie. Denk dat je vreselijk gecounterd wordt. Weet het wel zeker zelfs.

YouTube - K 1 Shannon Briggs vs Tom Erikson (http://www.youtube.com/watch?v=wTksELzJbXc)

Surrender
02-06-2009, 01:45
maar zeg eerlijk, veel kickboxen was er bij zijn laaste paar partijen niet bij.meer stoten dan trappen. dus warom niet.
maar denk dat je neit zo kunt gaan vechten als hij nu doet in k-1(met die agressieve stijl en harvde vegen van achteruit) tegen een slachter uit oekraïne ofzo


Die stoten waren kroeg-stoten, geen boks-stoten. Badr Hari heefgt geen schijn van kans in Olympisch boksen,, tenzij hij fulltime gaat boksen en we weten allemaal dat hij dit niet gaat doen, dus change the topic.

T15Boxing
02-06-2009, 01:47
Hmm. Aan zo'n scenario denk ik altijd meteen aan Ray Sefo die keihard KO ging jaren geleden. Counters in Boksen zijn dodelijk en het is inderdaad heel anders en de zwaarste vechtsport(Er is nog steeds geen succesvolle kickbokser/mmaer etc in boksen.)

Maare, Badr wilt dus amateur boksen? Dat is al helemaal andere koek.

In het amateur boksen scoor je punten met traditionele techniek, meer nadruk op defense zeg maar. Agressief vechten is voor professionele boksers, en dat is Hari's ding. Tenzij hij ze allemaal KO slaat zie ik hem niet zo succesvol worden. Maarja, wie weet.

Anderson
02-06-2009, 10:15
Mike Bernardo

YouTube - Mike Bernardo - Peter Mckneeley (http://www.youtube.com/watch?v=yCnwn-4ehG0)

Mattie73
02-06-2009, 10:35
[quote=T15Boxing;748503](Er is nog steeds geen succesvolle kickbokser/mmaer etc in boksen.)

Dat is niet waar. Die zijn er wel !! Aantal voorbeelden:

- Fighting Nordin Ben Salah
- Vitali Klitschko
- Lucia Rijker

adenane
02-06-2009, 11:00
[quote=T15Boxing;748503](Er is nog steeds geen succesvolle kickbokser/mmaer etc in boksen.)

Dat is niet waar. Die zijn er wel !! Aantal voorbeelden:

- Fighting Nordin Ben Salah
- Vitali Klitschko
- Lucia Rijker


Hassan Ait Bassou

Fr3ddy
02-06-2009, 11:26
Ik denk dat als Badr zich serieus voorbereidt hij echt geen slecht figuur slaat als amateur-bokser.

Het is wel echt een ander spelletje. Vorige maand mijn eerste bokspartijtje gedaan en ik merkte, achteraf gezien, toch dat ik tactisch gezien 'het spelletje' niet helemaal beheers zoals een 'bokskenner' het zou beoordelen.

Badr is een heel ander niveau en ik denk dat hij zich, mits goed voorbereid en begeleid, echt wel kan meten met de grote jongens. Hij heeft de capaciteiten in huis..

Octavius
02-06-2009, 11:35
[quote=Mattie73;748571]


Hassan Ait Bassou

Matt Skelton.
Daniella Somers.

Tony Galento
02-06-2009, 11:51
[quote=Mattie73;748571]


Hassan Ait Bassou


Samart en Khaosai Galaxy.

Wiseguy
02-06-2009, 12:32
Panjonsuk

rafi
02-06-2009, 12:33
wie kan zich nog die dikke duitser herinderen die jaren geleden tegen peter aerts had gestaan in best. die werdt door peter de hele ring door gemept. een jaar later werdt hij wereldkapioen boksen en verdiende meer dan peter.

dietrik
02-06-2009, 13:00
wie kan zich nog die dikke duitser herinderen die jaren geleden tegen peter aerts had gestaan in best. die werdt door peter de hele ring door gemept. een jaar later werdt hij wereldkapioen boksen en verdiende meer dan peter.


Nummerich? Heb hier nog wel ergens beelden van die partij liggen.

Bud S
02-06-2009, 13:31
eddy smulders

rafi
02-06-2009, 13:43
Nummerich? Heb hier nog wel ergens beelden van die partij liggen.
jep dat is hem.

Karel
02-06-2009, 13:56
met de juiste training is het voor hari best te doen, hij heeft al de lengte en snelheid...en er zijn idd meer voorbeelden van kickboksers die zijn gaan boksen, op dit moment is er ook zo'n gast in duitsland die ermee begonnen is, was laatst nog live op tv..die sloeg trouwens ook best wijd maar het werkte wel met zijn lengte

Octavius
02-06-2009, 13:57
Van Hubert Numrich is niks op Boxrec te vinden.

rafi
02-06-2009, 14:13
Van Hubert Numrich is niks op Boxrec te vinden.
het is niet hubert numerich ik bedoel een ander duitser. die duitser kwam toen uit de zelfde sportschool als stefan leko.in best vocht toen zio polio, peter aerts, samir ben azaus. die gala werdt toen georganiseert door meki en pter zelf

Haaija
02-06-2009, 16:00
Maar hij blijft toch wel K-1 partijen draaien toch? of is het nou alleen maar boksen want ik begrijp het niet zo goed.

kmr
02-06-2009, 16:40
Goed idee met zijn kin en zijn stijl.

Sendur
02-06-2009, 16:56
Waarom nou toch, hou het gewoon bij kickboksen.

x2, fuck die shit

rafi
02-06-2009, 17:00
met zijn kin valt het wel mee hoor. hij is maar een keer zwaar ko gegaan.en nu een vraag voor jouw kmr. hoeveel ko.s heeft badr op zijn naam bij de k1. presies teveel om op te noemen

Tony Galento
02-06-2009, 17:10
met zijn kin valt het wel mee hoor. hij is maar een keer zwaar ko gegaan.en nu een vraag voor jouw kmr. hoeveel ko.s heeft badr op zijn naam bij de k1. presies teveel om op te noemen


Hij is minimaal 2 keer zwaar KO gegaan en vergeet de vele 8 tellen niet.

Hij heeft gewoon een zwakke kin.

rafi
02-06-2009, 17:15
tegen wie was hij de 2e keer dan zwaar ko gegaan. en als je bij de zwaar gewicht wil horen is de kans heel groot dat je tegen een zware stoot aanloopt heel groot.

Tony Galento
02-06-2009, 17:20
tegen wie was hij de 2e keer dan zwaar ko gegaan. en als je bij de zwaar gewicht wil horen is de kans heel groot dat je tegen een zware stoot aanloopt heel groot.


Volgens mij is ie tegen Grandjean zwaar neergegaan in de C.

P.S. Hoe vaak zie je Bonjasky tegen een zware stoot aanlopen?

Wiseguy
02-06-2009, 17:23
Daar hebben we Tony Galento de uberhater weer.

Ik zie het niet voor me dat Badr neergaat in een amateurbokspartij met hoofdbescherming.

Anderson
02-06-2009, 17:24
3 keer

Leko
Peter Graham
Overeem

rafi
02-06-2009, 17:25
Volgens mij is ie tegen Grandjean zwaar neergegaan in de C.

P.S. Hoe vaak zie je Bonjasky tegen een zware stoot aanlopen?
hahaha dan noem je een partij op die hij in de c klasse heeft verloren :D jij bent grappig

Anderson
02-06-2009, 17:26
Maar ja 2 daarvan waren spinning back kicks daar hoeft Hari niet bang voor te zijn bij het boksen

rafi
02-06-2009, 17:27
Maar ja 2 daarvan waren spinning back kicks daar hoeft Hari niet bang voor te zijn bij het boksen
haha reps:thup:

lopez86
02-06-2009, 17:28
Daar hebben we Tony Galento de uberhater weer.

Ik zie het niet voor me dat Badr neergaat in een amateurbokspartij met hoofdbescherming.

hoofdbescherming is niet meer dan een formaliteit en bescherming tegen sneeën.
een stoot op je kin is en blijft dodelijk en Badr heeft niet de beste kin.
daarbij komt dat boksers een supergoede timing hebben en de kans op een rake stoot groter is.
ik vind het een slecht plan maar wens m alle succes!


3 keer

Leko
Peter Graham
Overeem

+ Rocky Grandjean dus.

simtekf1
02-06-2009, 17:33
Zijn kin is niet echt het probleem denk ik, het is meer zijn dekking.
Er zijn vechters die meer kunnen hebben, zoals een Hunt of Aerts maar om Badr's kin slecht te noemen.. nee.

rafi
02-06-2009, 17:41
vechters met een zwake kin
peter aerts
jerome le banner
zimmerman
karaef
sem schilt
sefo
claube fitosa

Wiseguy
02-06-2009, 17:42
Wat een onzin dat badr een slechte kin heeft.

Het ligt aan zijn dekking en niet aan zijn kin. Badr kan juist goed incasseren kijk maar naar die stoot van Zimmerman. Na 8 hersteltellen stond hij op terwijl menig vechter hier niet uit zou kunnen herstellen.

Gennep-Spitfire
02-06-2009, 18:38
Als ik Badr was zou ik maar veel gaan boksen met Mes,
want als er 1 is bij Mike's Gym die kan boksen is het Joerie

Donjopie
02-06-2009, 18:59
Wat een onzin dat badr een slechte kin heeft.

Het ligt aan zijn dekking en niet aan zijn kin. Badr kan juist goed incasseren kijk maar naar die stoot van Zimmerman. Na 8 hersteltellen stond hij op terwijl menig vechter hier niet uit zou kunnen herstellen.

Dat ben ik met je eens.
Badr staat erg vaak weer op, en slaat dan vaak keihard toe.

"uitzondering uiteraard daargelaten" kuch Overeem kuch

Ik wens hem veel succes, zou best wel eens wat kunnen worden.

T15Boxing
02-06-2009, 19:14
[quote=T15Boxing;748503](Er is nog steeds geen succesvolle kickbokser/mmaer etc in boksen.)

Dat is niet waar. Die zijn er wel !! Aantal voorbeelden:

- Fighting Nordin Ben Salah
- Vitali Klitschko
- Lucia Rijker

Oh ja Klitschko, maarja hij was al degelijk een bokser en begon zich op te concentreren op een jonge leeftijd.
Kickboksers or andere vechtsporters in hun prime zullen nooit echt succesvol worden in het boksen. Het vergt te veel ervaring, toewijding, skill etc. Daar blijf ik bij.


vechters met een zwake kin
peter aerts
jerome le banner
zimmerman
karaef
sem schilt
sefo
claube fitosa


Aerts en Zimmerman hell nee.

Sefo?? Je bent een goede poster maar het is algemeen bekend dat Ray Sefo een van de beste kins aller tijden heeft.

TOON
02-06-2009, 19:32
badr moet blijven kickboksen...schoenmaker blijf bij je leest zoals anderen al terecht opmerkten....en dan zullen we um ook minder in de K-1 ring zien....

bloody
02-06-2009, 21:30
hij begint steeds meer op mohammed ali te lijken

Jamila
02-06-2009, 21:35
ohw net zo als die MMA partij tegen Overeem

Gr, Jamila:thup:

simtekf1
02-06-2009, 21:36
ohw net zo als die MMA partij tegen Overeem

Gr, Jamila:thup:

Ja denk daar maar aan terug, veel meer heeft GG de laatste 6 maanden niet gepresteerd.

Tony Galento
02-06-2009, 21:54
hahaha dan noem je een partij op die hij in de c klasse heeft verloren :D jij bent grappig


Graham herhaalde het kunstje in de A.

Je bent een fanboy? Nou goed, Badr heeft de beste kin aller tijden!

(vraag ik me toch af waarom ie zo vaak gaat liggen)

Tony Galento
02-06-2009, 22:14
hahaha,
Badr gaat het gewoon flikken...
...als tussendoortje
echt iets voor hem!

Net als die ene MMA partij. :D

rafi
02-06-2009, 22:14
hahaha,
Badr gaat het gewoon flikken...
...als tussendoortje
echt iets voor hem!
dat denk ik ook. en dan nog krijg je mensen die hem dat weer niet gunnen.

Wiseguy
02-06-2009, 22:18
Graham herhaalde het kunstje in de A.

Je bent een fanboy? Nou goed, Badr heeft de beste kin aller tijden!

(vraag ik me toch af waarom ie zo vaak gaat liggen)


Dus jij wil zeggen dat Badr geen kin heeft omdat hij neerging bij die trap van Graham waarbij hij notabene zijn kaak brak. Die trap had ELKE vechter neergekregen.
Dus dat je het gevecht tegen Graham als argument gebruikt benadrukt dat je geen flauw idee hebt waar je over praat.

Zoals ik al eerder heb aangegeven hij ligt vaker omdat hij meer risico's neemt. Hij neemt dus meer dan bijvoorbeeld bonjasky. Dat wil dus niet zeggen dat hij er minder goed tegen kan.

Er is een verschil tussen kin ( incasseringsvermogen) en gaten in de dekking.

Octavius
02-06-2009, 22:19
hij begint steeds meer op mohammed ali te lijken


Hij mag nog niet eens in die man zijn schaduw staan. Vind elke vergelijking Badr - Ali onzin. Net als de "Goldenboy". Er is maar 1 'Goldenboy' en dat is Oscar de la Hoya.

Oscar zijn record:

Amateur: 223-5 (163 KO)

1989 Gold Medalist National Golden Gloves
1990 Gold Medalist US National Championships
1990 Gold Medalist Goodwill Games
1991 Gold Medalist US National Championships
1991 Gold Medalist US Olympic Festival
1992 Gold Medalist World Championships Challenge
1992 Gold Medalist Olympic Games[21]

Pro: 39-6 (30 KO)

10 wereldtitels in 6 gewicht klasses.

Tony Galento
02-06-2009, 22:24
Dus jij wil zeggen dat Badr geen kin heeft omdat hij neerging bij die trap van Graham waarbij hij notabene zijn kaak brak. Die trap had ELKE vechter neergekregen.
Dus dat je het gevecht tegen Graham als argument gebruikt benadrukt dat je geen flauw idee hebt waar je over praat.

Zoals ik al eerder heb aangegeven hij ligt vaker omdat hij meer risico's neemt. Hij neemt dus meer dan bijvoorbeeld bonjasky. Dat wil dus niet zeggen dat hij er minder goed tegen kan.

Er is een verschil tussen kin ( incasseringsvermogen) en gaten in de dekking.

Een man als Hunt heeft(had) een kin. Noguira heeft(had) een kin.

Badr niet. als je dat verschil niet ziet snap je er gewoon geen klote van.

Jammer dat die glazen kaak van Bruce nooit is getest.

Wiseguy
02-06-2009, 22:26
Een man als Hunt heeft(had) een kin. Noguira heeft(had) een kin.

Badr niet. als je dat verschil niet ziet snap je er gewoon geen klote van.

Jammer dat die glazen kaak van Bruce nooit is getest.

Nu noem je het andere uiterste. Ik zeg niet dat Badr een superkin heeft maar dat het allemaal wel meevalt met zijn "glazen" kin.

Octavius
02-06-2009, 22:27
dat denk ik ook. en dan nog krijg je mensen die hem dat weer niet gunnen.

Dat zal je altijd hebben. Maar effe erbij vind ik beetje respectloos naar de bokssport toe. Hopelijk gaat hij niet, mocht hij winnen, roepen dat boksen niks is zoals bij MMA. Dan moet hij gewoon prof licentie aanvragen bij PBN en het laten zien bij 'the big boys'.

T15Boxing
02-06-2009, 22:28
Een man als Hunt heeft(had) een kin. Noguira heeft(had) een kin.

Badr niet. als je dat verschil niet ziet snap je er gewoon geen klote van.

Jammer dat die glazen kaak van Bruce nooit is getest.

Dus als je geen kin hebt als de oude Hunt(zowat de beste kin ooit) heb je geen kin?:lol:

Hari heeft niet de beste kin maar zeker niet een van de slechtere.

Tony Galento
02-06-2009, 22:32
Dus als je geen kin hebt als de oude Hunt(zowat de beste kin ooit) heb je geen kin?:lol:

Hari heeft niet de beste kin maar zeker niet een van de slechtere.


Dat maakt nog geen goede kin. ;)

Mephisto
02-06-2009, 22:40
en dan nog krijg je mensen die hem dat weer niet gunnen.

Wat een gelul... iedereen die niet zijn kop bij Badr in zijn reet steekt maar kritische kanttekeningen zet is een hater en gunt 't hem niet.

Ik denk zelf dat boksen een heel ander spel is dan kick/thaiboksen en dat hij (Badr) niet wegkomt met de manier van vechten die hij heeft tegen (met alle respect) een "echte" bokser omdat deze veel minder open zullen staan dan een kick/thaibokser. Daar kan hij op trainen zul je dan zeggen, maar ik denk dat het moeilijk wordt om oude routines er uit te trainen en op hetzelfde niveau te kunnen boksen.

Maar als hij 't flikt :thup:

Verder post er iemand dat Sefo een glazen kin heeft :eek:... misschien kun je op youtube eens de partij Hunt - Sefo opzoeken, wellicht dat je daarna een andere definitie van glazen kin kunt formuleren...

abdel1991
02-06-2009, 22:56
wat een k1 fans zeg hier.......dus niet!!! ik zou juist badr aanmoedigen ipv bekritiseren wat een stunt voor de K1 zou het zijn als badr daar effe al die boksers die jaren daar naar toe hebben geleefd effe verslaat, hij zou het boksen in de OS belachelijk maken zodat de OS k1 als vechtsport neemt

Tony Galento
02-06-2009, 22:58
wat een k1 fans zeg hier.......dus niet!!! ik zou juist badr aanmoedigen ipv bekritiseren wat een stunt voor de K1 zou het zijn als badr daar effe al die boksers die jaren daar naar toe hebben geleefd effe verslaat, hij zou het boksen in de OS belachelijk maken zodat de OS k1 als vechtsport neemt

Als hij het boksen belachelijk wilt maken moet ie Klychko een belletje geven.

Dat wordt lachen.

P.S. En hij heeft de K-1 al belachelijk gemaakt door na een grote bek van Overeem te verliezen op z'n eigen regels.

Octavius
03-06-2009, 01:52
Als hij het boksen belachelijk wilt maken moet ie Klychko een belletje geven.

Dat wordt lachen.

P.S. En hij heeft de K-1 al belachelijk gemaakt door na een grote bek van Overeem te verliezen op z'n eigen regels.

2x

Ga dan profboksen. Hij heeft niks te zoeken bij de amateurs. Maar ik denk dat Marokko hem riante vergoeding geeft. Naast sport is de OS ook dikke politiek.


En K-1 wordt nooit Olympisch. Als je beetje verstand van sport en commercie heb snap je dat.

Anderson
03-06-2009, 14:21
hier
Anderson Silva prof boks wedstrijd.

YouTube - Anderson Silva Pro Boxing Match (http://www.youtube.com/watch?v=RbyKZoiyriM)

Octavius
03-06-2009, 14:28
hier
Anderson Silva prof boks wedstrijd.

YouTube - Anderson Silva Pro Boxing Match (http://www.youtube.com/watch?v=RbyKZoiyriM)

Was tegen Julio Cesar De Jesus in 2005. Die heeft verder ook nooit meer gevochten. Zijn eerste en enige partij was dat. Silva vocht in 1998 zijn eerste pro match tegen Osmar Luiz Teixeira. Verloor op TKO in ronde 2