PDA

View Full Version : Vanavond: IT'S SHOWTIME ArenA 2009 - RTL 7 aflevering 3



It's Showtime
01-06-2009, 18:11
Vanavond om 23:00 uur zendt RTL 7 het derde deel uit van IT'S SHOWTIME van 16 mei jl.

Deze keer te zien:

* Mourad Bouzidi vs Errol Zimmerman
* Andy Souwer vs Chahid Oulad El Hadj
* Perry Ubeda vs Sahin 'Kaas' Yakut

Velen noemden na het gala Souwer vs Chahid als partij van de avond, dus vergeet vanavond niet te kijken!

Veel plezier!


Met sportieve groet,

European Fighting Network

ZakKa!
01-06-2009, 18:28
Jammer dat jullie Chabari vs Petrosyan niet compleet hebben laten zien vorige week.

De partijen van Rico Verhoeven en Ricardo Fyeet zijn ook wel het uitzenden waard. Vooral de laatste ronde van Ricardo Fyeet.

Voor de rest wel heel erg bedankt dat jullie dit uitzenden. :D

m.g
01-06-2009, 18:34
Thanks de partij van Souwer en Chaid is echt een topper. Maar laat die hoeveelheid aan reclames achterwege! Ik snap ook wel dat erg geld moet worden verdient maar neit tussen een parij door.

Fedorr
01-06-2009, 20:33
Jammer dat jullie Chabari vs Petrosyan niet compleet hebben laten zien vorige week.

De partijen van Rico Verhoeven en Ricardo Fyeet zijn ook wel het uitzenden waard. Vooral de laatste ronde van Ricardo Fyeet.

Voor de rest wel heel erg bedankt dat jullie dit uitzenden. :D

ja man die van Ricardo Fyeet wil ik ook wel zien

Khanom Thom
02-06-2009, 00:45
Net de partij tussen Andy Souwer vs Chahid Oulad El Hadj nogmaals goed bekeken op tv (na hem al joetoep te hebben gezien).
3 rondes lang vechten beide vollop en bij de prijsuitreiking hijgen ze niet eens!! Hebben beide een dubbele paar longen of zo... ;)

Na de wedstrijd gaf Souwer nog een korte interview en hij zag er zo fris uit, het lijkt wel of hij net een weekendje Center Parcs achter de rug heeft ipv een kickbokspartij op hoog niveau!

Zeker de partij van de avond!!

blackadder
02-06-2009, 01:11
Souwer vs Chahid was zeker dé partij. Superieur technisch en conditioneel werk van beiden. Maar zeker van Souwer. Maar ik had ook graag Chris Ngimbi vs Denis Schneidmiller gezien. Misschien dat ie nog ergens online kan worden gezet? Please?

JeMalleMoer
02-06-2009, 10:10
Zet die andere partijen AUB volledig op rtlgemist of zoiets dergelijks.

Karel
02-06-2009, 11:09
Na de wedstrijd gaf Souwer nog een korte interview en hij zag er zo fris uit, het lijkt wel of hij net een weekendje Center Parcs achter de rug heeft ipv een kickbokspartij op hoog niveau!


idd ik kan niet wachten op de k1max, nou die in zo'n vorm is