PDA

View Full Version : Matthias Ibssa beterschap gewenst



payap
02-06-2009, 13:27
Matthias Ibssa en Henry Akdeniz waren gisteren met een mooie en harde partij bezig. Helaas moest matthias Ibssa in de 3e ronde opgeven omdat hij niet verder kon vechten. Reden was dat hij in het gevecht zijn arm had gebroken. Ondertussen is Matthias geopereerd aan deze arm.

Matthias beterschap gewenst!

Hieronder een stukje van Eddy del Prado van FightWeek.nl (http://www.fightweek.nl) die Matthias na zijn operatie interviewde.

bron: http://www.fighhtweek.nl



Ibssa, “Het begin van de partij liep lekker ik had de eerste ronde op mijn naam geschreven. Ik moet wel zeggen dat ik er niet bij was in de partij, ik vocht meer met mijn hart dan met mijn hoofd. In de eerste ronde was deed zich er een situatie voor dat we beiden naar de grond gingen en Henry viel boven op mijn arm. Ik had toen al het gevoel dat hij gebroken was maar door de adrenaline werd de pijn verdrongen en kon ik gewoon doorvechten. In de tweede ronde kreeg ik een draaitrap op die arm te verwerken en toen kwam de pijn wel naar boven. Bij het ingaan van de derde en laatste ronde was ik er van overtuigd dat ik als ik gewoon zou consolideren de partij zou winnen. In die derde ronde kreeg ik een knie weer op die bewuste arm en opeens kon ik mijn arm niet meer hooghouden. De scheidsrechter dacht dat mijn arm uit de kom lag en begon er aan te trekken wat uiteraard niet de bedoeling was. Ik ben vanochtend geopereerd want toen ik gisteren bij het ziekenhuis binnen kwam was de diagnose dat de arm op twee plaatsen was gebroken, bij de elleboog en bij de pols. Ik zal zeker de komende 6 a 9 maanden niet kunnen vechten.”

De man van 14K
02-06-2009, 13:29
zuur hoor en als dit bij de eerste valpartij naar voren was gekomen, was dit een NC geworden. Dus eigenlijk dubbelzuur

Effective
02-06-2009, 13:48
Voorspoedig herstel gewenst!

Khanom Thom
02-06-2009, 14:03
Ik wens je beterschap en spoedig herstel!!!

Peete
02-06-2009, 14:11
Zelfs in de 3e ronde toen hij zijn arm niet meer omhoog kon krijgen knokte hij nog even door, echt een enorm groot vechtershart!
Succes met het herstel.

NielsN
02-06-2009, 14:32
De scheidsrechter dacht dat mijn arm uit de kom lag en begon er aan te trekken wat uiteraard niet de bedoeling was.
:rolleyes:

errolkoning
02-06-2009, 14:33
Beterschap mattie, kom sterk terug!

Jeru
02-06-2009, 18:24
Erg klote om te horen!! Beterschap!

Ralph
02-06-2009, 18:32
Das mooi kut.... Sterkte bij het herstel!

The Bulldog
02-06-2009, 19:50
gebroken door een val? of door de trappen van Henry Akdeniz.???

In ieder geval beterschap...

PD_EC
02-06-2009, 20:51
beterschap