PDA

View Full Version : Anthony Kane VS Hicham Boubkari..video!!



petjekick
02-06-2009, 15:03
http://www.youtube.com/watch?v=Q84y1zihpqs

rafi
02-06-2009, 15:22
wel een grofe fout van de scheids.

Richelieu
02-06-2009, 15:28
Bedankt voor het filmpje Patrick!

Duidelijk is te zien dat Kane op 3.28 Boukari met een hoge trap treft. Kane loopt meteen naar de neutrale hoek omdat hij denk dat de scheidsrechter gaat tellen. Dit is dus niet het geval want Boukari staat snel op na zijn down en er werd geen break gezegd. Kane stormt naar voren en raakt Boukari vol in het gezicht met een gespronen knie. Na deze knie begint de scheidsrechter te tellen maar trainer Clyde van Dams stapt de ring in (waarom?) en diskwalificeert daar zijn eigen vechter. Op het moment dat de scheidsrechter de partij stopt rent Boukari (tegengehouden door trainer van Dams) naar voren! Kane's hoek is op dat moment ook in de ring aanwezig waarna de aanwezig VIP los gaat! Heb enkele foto's van het gebeuren welke ik later zal plaatsen.

Zou in ieder geval ook een erg leuke remach zijn!

jury
02-06-2009, 15:45
Na de knie stapt Clyde de ring in ?

Na de 8e tel vraagt de scheids , ga je door ? 2x

Dan loopt Hicham naar zijn hoek, dan pas stopt de scheids de partij.

Dus scheids is correct geweest.

Justinian
02-06-2009, 15:46
wel een grofe fout van de scheids.
Als ik het verhaal van Harmen lees is het juist een hele goede beslissing van de scheids. In het filmpje zie je dat de scheids een gebaar maakt richting Van Dams dat hij niet in de ring mag komen. Na de tweede waarschuwing diskwalificeert de scheidsrechter Boukbari. Ik was er niet bij, maar als dit klopt dan mag Boukbari eigenlijk alleen maar boos worden op zijn trainer lijkt me en niet op de scheids.

jury
02-06-2009, 16:05
Na de 8e tel vraagt de scheids tot 2 maal toe GA JE DOOR, dan loopt Hicham naar zijn hoek en telt de scheids hem uit , dus EINDE partij.

Er word niemand gediskwalificeert.


Als ik het verhaal van Harmen lees is het juist een hele goede beslissing van de scheids. In het filmpje zie je dat de scheids een gebaar maakt richting Van Dams dat hij niet in de ring mag komen. Na de tweede waarschuwing diskwalificeert de scheidsrechter Boukbari. Ik was er niet bij, maar als dit klopt dan mag Boukbari eigenlijk alleen maar boos worden op zijn trainer lijkt me en niet op de scheids.

B3 lik3 M3
02-06-2009, 16:10
En dan weer het vipdek..

Mijn god..

petjekick
02-06-2009, 16:48
En dan weer het vipdek..

Mijn god..

daarom zit ik altijd lekker veilig op de tribune:D

Ralph
02-06-2009, 17:40
Jezus... weer de vips. Verrassend! Misschien een ideetje om de volgende keer aan de grond genagelde stoelen te gebruiken, geen alcohol te schenken en geen voedsel tijdens de gevechten te serveren. Ik kak echt op die lui die hun fatsoen niet kunnen houden. Verpesten de sfeer en geven de vechters, scheids, jury, etc. echt 0 respect.

El Bambino
02-06-2009, 17:42
Lekker recalme voor de Sport :wacko:

jury
02-06-2009, 17:58
Mischien ook een idee om dan ook het contante geld in te leveren in de vip heŽ, ivm het gokken op de partijen. :whistling:


Jezus... weer de vips. Verrassend! Misschien een ideetje om de volgende keer aan de grond genagelde stoelen te gebruiken, geen alcohol te schenken en geen voedsel tijdens de gevechten te serveren. Ik kak echt op die lui die hun fatsoen niet kunnen houden. Verpesten de sfeer en geven de vechters, scheids, jury, etc. echt 0 respect.

Justinian
02-06-2009, 21:42
Na de 8e tel vraagt de scheids tot 2 maal toe GA JE DOOR, dan loopt Hicham naar zijn hoek en telt de scheids hem uit , dus EINDE partij.

Er word niemand gediskwalificeert.
Ok, in dat geval dus ook een terechte beslissing van de scheids.

El"Nienjo
02-06-2009, 22:10
Super dat het publiek mee leeft met de sport.. NOT!!.

Tsuki
02-06-2009, 22:47
Super dat het publiek mee leeft met de sport.. NOT!!.

als dit geen mee leven is weet ik het niet meer ..................

gymalkmaar1
02-06-2009, 22:54
voor al die mensen die lopen te rellen en onze sport ten schande maken....zak in de stront vieze tuigmannetjes!

Khanom Thom
03-06-2009, 00:11
Zou in ieder geval ook een erg leuke remach zijn!

Welke promotor durft... ;)