PDA

View Full Version : Gala in Parijs....



PigDog
02-06-2009, 22:11
Het klinkt heel romantisch, maar niets was minder waar bij dit gala in Clichy, een voorstadje van Parijs. Je zou zeggen dat Fransen redelijk goed zijn in Thaiboksen gezien de films waar ze in betrokken zijn...

Echter: Dit weekend zijn we er achter gekomen dat Frankrijk geen thaiboksland is, dat er buurten zijn waar je de auto niet meer durft weg te zetten, en dat de ringartsen en juryleden net zo objectief zijn als in welke andere bananenrepubliek.
Wij gingen met Moe Panzu naar Parijs voor een wedstrijd. Het werd een aanfluiting. Het deed denken aan Ramon Dekkers in Thailand, die naar verkeerde stadions werd gereden en zo.
Er werd werkelijk alles uit de kast getrokken om Moe (een B-klasser notabene) te laten verliezen. Van het eisen van een ringarts om een bewijs van gezond hoornvlies door een oogarts, tot aan het niet draaien van zijn muziek aan toe, en alles wat er tussen zit.
Jammer... Parijs had zo leuk kunnen zijn...

Voor de geinterresseerden:
Angelo Gym site.. (http://www.angelogym.nl/site/index.php/Uitslagen/30-mei-gala-Parijs.html)

Dennuz
02-06-2009, 22:27
Wat een verhaal, klinkt echt als een zwaar ruk gala en Moe echt heel zwaar genaaid..

blackadder
02-06-2009, 22:48
Dan maar voortaan niet meer naar Frankrijk lijkt mij.

renamer
02-06-2009, 22:58
pffff ik zou dr echt heel moe van worden.. wat moet je dr me....

is er toevallig een filmpje?

Richelieu
02-06-2009, 23:07
Inderdaad een bizar verhaal Atilla!! Zelf ben ik dit jaar met Slamm!! in Partij geweest en kan toch ook wel tot de conculsie dat Fransen gewoon schijtvolk zijn, niet allleen in het Thaiboksen!

Het is toch wel bekend (staan nog een aantal leuke stukken hierover in het boek van Hassan ait Bassou) dat in Frankrijk men alles zal doen of in het werk stellen om de tegenpartij te laten verliezen...of het nu Nederlanders of Thais zijn, dat maakt ze niets uit, zowel hun maar winnen!

Anderson
02-06-2009, 23:48
Ja hoor heel frankrijk maar afkraken.

Sakmongkol vs Dany Bill in Parijs Sakmongkol winnaar
Yod tegen een fransman dit jaar Yod winnaar.

vorig jaar in Nederland

PPM vs Albert Kraus. winnaar onterecht Kraus
Orono vs Chabari winnaar onterecht Chabari

KICKBOX.nl - Samir (klik klik) onterecht gewonnen tegen fransman (http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=27945)

Laten we alsjeblieft ophouden om Frankrijk zwart te maken als Nederland het nog een stukje erger kan.

Khanom Thom
02-06-2009, 23:57
Ach ja, die Fransozen... :french_blank:
(balen van Panzu, wat een verhaal... toch petje af dat jullie nog "netjes" bleven)

iconian
02-06-2009, 23:58
kraus won! maar serieus, NL publiek in de jaren 80/90 was heel erg, kon je als buitenlander maar snel maken dat je wegkwam als je je won (van verhalen gehoord, ben zelf uit 87) maar ik ben 2x naar parijs gegaan voor een judo toernooi en merkte inderdaad dat ook daar de fransen onterecht wonnen, ik moest zelf in de halve tegen een fransman die geen worpen maakte maar de hele tijd stond te springen en trekken, ik gooi hem 1x makkelijk naar de mat en toch won hij... trots volk maar soms ook blind van trots

Il Loco
03-06-2009, 00:00
Ja hoor heel frankrijk maar afkraken.

Sakmongkol vs Dany Bill in Parijs Sakmongkol winnaar
Yod tegen een fransman dit jaar Yod winnaar.

vorig jaar in Nederland

PPM vs Albert Kraus. winnaar onterecht Kraus
Orono vs Chabari winnaar onterecht Chabari

KICKBOX.nl - Samir (klik klik) onterecht gewonnen tegen fransman (http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=27945)

Laten we alsjeblieft ophouden om Frankrijk zwart te maken als Nederland het nog een stukje erger kan.

Onterecht winnen is één ding, maar een wedstrijd saboteren met bovengenoemde gebeurtenissen in Parijs en dergelijke zijn zaken die in Nederland echt niet meer gebeuren.

En als je denkt van wel dan mag je me het bewijs daarvoor laten zien.

Gennep-Spitfire
03-06-2009, 07:18
Als de ringarts van tevoren al gaat roepen dat hij de partij meteen staakt als er teveel (?) rake klappen vallen,omdat er geen cardiogram getoond kon worden :confused: ga je lekker een wedstrijd in..

French people piss me off

Tsuki
03-06-2009, 08:44
fransen zijn zo ie zo akelig volk ................

Garcia
03-06-2009, 08:51
Zelf ben ik dit jaar met Slamm!! in Partij geweest en kan toch ook wel tot de conculsie dat Fransen gewoon schijtvolk zijn, niet allleen in het Thaiboksen!




En bedankt maatje!!! :crying:

madmax
03-06-2009, 09:21
Ik had begrepen dat deze promotor ook weer een vriend is van Angelo.
Hij zoekt zijn "vrienden" wel goed uit.

osu

Richelieu
03-06-2009, 09:23
Ik had begrepen dat deze promotor ook weer een vriend is van Angelo.
Hij zoekt zijn "vrienden" wel goed uit.

osu

Haha...:rolleyes:

Justinian
03-06-2009, 09:30
Ik had begrepen dat deze promotor ook weer een vriend is van Angelo.
Hij zoekt zijn "vrienden" wel goed uit.

osu
In Thailand heeft Angelo ook hele goede vrienden bij het Sityodthong kamp ;)

Octavius
03-06-2009, 09:55
Rodney Glunder zou toch tegen Bellonie vechten daar. Maar ik las op een fransfora dat Bellonie tegen een ander vocht? Weet iemand dit? Edit: Ik lees op de site van Angelo dat hij geblesseerd was.

En elk land heeft zo ze nukken. Ben in Belgie (wallonie) zwaar genaaid. Voordat ik in de hoek stond na de bel was de winnaar al bekend.

angelo
03-06-2009, 10:20
Ik had begrepen dat deze promotor ook weer een vriend is van Angelo.
Hij zoekt zijn "vrienden" wel goed uit.

osu

Ik weet het, lezen is niet zo makkelijk voor je (het is toch echt in blokletters! Misschien teveel klappen van je trainer gehad?), maar hier dus nog een keer:
Op 30 mei waren we uitgenodigd door een bevriende trainer uit Parijs. Een VRIEND VAN HEM hield een gala in Clichy (voorstad Parijs).... eerst lezen dan commentaar....

De bevriende trainer was zelf erg boos op de promotor...

mvg

A

Richelieu
03-06-2009, 10:32
Ik weet het, lezen is niet zo makkelijk voor je (het is toch echt in blokletters! Misschien teveel klappen van je trainer gehad?), maar hier dus nog een keer:
Op 30 mei waren we uitgenodigd door een bevriende trainer uit Parijs. Een VRIEND VAN HEM hield een gala in Clichy (voorstad Parijs).... eerst lezen dan commentaar....

De bevriende trainer was zelf erg boos op de promotor...

mvg

A

Dit gelezen te hebben kan ik concluderen dat het Franse avontuur bij Angelo nogal gevoelig ligt......

Ralph
03-06-2009, 10:36
Bizar verhaal en mooi klote voor Moe (en trainers). Lijkt erop dat het franse vechtsportwereldje nog een eind moet groeien.

blackadder
03-06-2009, 10:54
Dit gelezen te hebben kan ik concluderen dat het Franse avontuur bij Angelo nogal gevoelig ligt......
Lijkt me ook logisch. Ik zou ook woest zijn.

Richelieu
03-06-2009, 11:01
Lijkt me ook logisch. Ik zou ook woest zijn.

Was meer ook een beetje cynisch bedoelt Blackadder ;) Ken Angelo als één van de meest ontspannen en rustige personen in de Nederlandse vechtsportwereld en mijn opmerking was ook meer om aan te tonen dat de Fransen het wel echt bond gemaakt moeten hebben om deze persoon kwaad te krijgen. (Hetzelfde is van toepassing op forumbroeder Pigdog)

blackadder
03-06-2009, 11:13
Was meer ook een beetje cynisch bedoelt Blackadder ;) Ken Angelo als één van de meest ontspannen en rustige personen in de Nederlandse vechtsportwereld en mijn opmerking was ook meer om aan te tonen dat de Fransen het wel echt bond gemaakt moeten hebben om deze persoon kwaad te krijgen. (Hetzelfde is van toepassing op forumbroeder Pigdog)
:lol:
Ah...juist...
Dat wist ik....

EdwinC
03-06-2009, 11:21
Damn, zo'n ervaring is voor zowel de vechter als trainer natuurlijk zwaar :twak: daarvoor reis je niet helemaal af naar Parijs.

marcelt
03-06-2009, 11:22
Wat een shitervaring. Wat een slechte scheids. Heb idd. vaker gehoord dat het moeilijk is een wedstrijd gewonnen te krijgen in Frankrijk.

Maar er zijn heel veel aardige Fransen hoor. Ik was er van de zomer nog drie weken.

Fr3ddy
03-06-2009, 12:33
Mijn moeder woont in Frankrijk.. na het lezen van dit topic vind ik 't meteen een akelig mens

NielsN
03-06-2009, 12:42
Mijn moeder woont in Frankrijk.. na het lezen van dit topic vind ik 't meteen een akelig mens

:lol:

NielsN
03-06-2009, 12:50
Maarre... Die Franse voorsteden zijn toch gewoon een soort enorm uitgebreide getto's? Dan vind ik het niet zo gek dat de sfeer wat minder is.

PigDog
03-06-2009, 12:55
Maarre... Die Franse voorsteden zijn toch gewoon een soort enorm uitgebreide getto's? Dan vind ik het niet zo gek dat de sfeer wat minder is.

Wilders zou het een snoepwinkel vinden!

TOON
03-06-2009, 14:05
In de 4e ronde kreeg moe een harde trap tussen de benen. Moe greep naar zijn kruis en liet zich op zijn knieën zakken... terwijl de scheids toe kijkt trapt zijn tegenstander hem vol met een low-kick in het gezicht terwijl Moe op zijn knieën zit met de handen voor zijn kruis!
.... Begint de scheids weer met 8 tellen!!!!!! We waren flink boos en scholden naar de scheids! Terwijl de scheids telt, springt ineens iemand uit het publiek in de ring met een Salto Mortale en knalt vol tegen Moe aan... Ik en Attila flipten helemaal en de jury naast ons zat er maar te grinniken!
Moe kreeg natuurlijk verlies op punten door de 2x acht tellen


vind ik toch wel erg heftig....!!

PigDog
03-06-2009, 20:36
De maaker gebrukte het ringtouw om over de kop te slaan en landde op Moe...
Dezelfde ringarts die ons vertelde dat Als Moe in zijn ogen teveel schade opliep, dat hij de partij zou staken, zat hier smuikend om te lachen.... Blijkbaar vond hij dat niet zo erg...

Vandaag boodschappen gedaan en de Franse kaas en wijn links laten liggen....
Dat zal ze leren, die stokbroodvreters!