PDA

View Full Version : Programma 100% 21 Juni Amsterdam



Nolimit
05-06-2009, 02:52
Beste Forumleden,

Zoals jullie door de vele aankondigingen al misschien vernomen hebben is er zondag 21 juni weer een super spectaculair 100% gala! Wederom in het altijd gezellige en karaterastieke Zonnehuis te Amsterdam.....

Het programma is nog niet helemaal rond maar om jullie alvast een indruk te geven van wat jullie de 21ste mogen verwachten hieronder alvast de voorlopige line-up!

Uiteraard zoals jullie weten hebben we iemand op het programma staan met een uitzonderlijke status in het Braziliaans Jiu Jitsu helemaal uit Brazilië overgekomen uit het kamp van het Brazilian Top Team. Pedro Galiza een Black Belt BJJ....
En we hebben een tegenstander...

Maar die ga ik nu nog niet bekend maken want er is een prijsvraag aan verbonden!
Aankomende Donderdag avond om 20:00 zal de tegenstander van Pedro Galiza bekend gemaakt worden... Wij geven naast de prijsvraag van Mixfight zelf nog eens 2 x 2 extra kaarten weg aan degene die het goede antwoord op de vraag van wie wordt de tegenstander van Pedro Galiza geeft indeze topic!

Alle berichten die jullie hier met namen van de tegenstander van Pedro Galiza neerzetten worden tot woensdagavond 20:00 meegenomen in de wedstrijd 24 uur later zal hier op Mixfight de 2 winnaars die elk 2 vrijkaartjes hebben gewonnen bekend gemaakt worden.

In de topic Gebruikersnaam gaat gratis naar 100%

(Oja Mike's Gym leden en leden van de desbestreffende sportschool van de tegenstander zijn uitgesloten van deelname)


En dan nu de rest....

Beginnend met de misschien wel de meest controversieele confrontatie allertijden in het zonnehuis!

Rachid "The Man of Steel" Belaini (Mike's Gym) Vs Mohamed "Fetah" el Atmani (Ajuau & Etta)
Een echte "clash of styles" tussen twee vechters die allebij voor maar een ding komen, en dat is de winst!
Rachid heel erg gegroeid sinds hij bij Mike's Gym traint, hij won het prestigeuze 8 Mans toernooi waarin ondermeer Ziani het onderspit moest delven, daarna was Yousef Aknenni aan de beurt, Seanchai op Slamm waar Rachid een zinderende partij vocht en onbeslist vocht tegen de toenmalig nummer 1 van Thailand op Thaise regels, de Memorabele partij tegen William Diender en nu 21 Juni in het Zonnehuis tegen Mohamed el Atmani, Mohamed die gezien wordt als het grootste talent van Amsterdam en omstreken met een heel goed uitzicht op de toekomst is slim, snel, hard en al het andere want een aankomend wereldkampioen nodig heeft in de toekomst!
Mohamed gaat hier de uitdaging van zijn leven aan om iedereen te laten zien dat hij nu al bij de top van nederland hoort en dat hij niet voor niets van de K1 max Holland kampioen Leroy Kaestner heeft verslagen. Het zal een partij worden van het hardste niveau mis het niet!

Misschien wel de Rematch van het jaar...

"Sterke" Danny van Bergen (Mike's Gym) vs Johan "The Bulldozer" Croes (Oosterbaan Gym)
wat werd het stil in het zonnehuis toen Johan vorig jaar bij hun eerste ontmoeting Danny Knock- Out sloeg! Nog in de ring vroeg Danny om een Rematch en nu is hij er...
Danny heeft wraak inzich en wil wat rechtzetten en gaat dat 21 juni doen in zijn achtertuin de plek waar hij in de fout ging! Terwijl Johan ervan overtuigd is het soepeltjes nog eens over te doen.


A Hell of a Fight...
Raymond Jarman (Mike's Gym) vs Hyram Rodrigues (ATF Militia)
De Ster, Uitblinker en gewoon "ja" de vorige editie van 100% gaat het opnemen tegen een man die twee duidelijke redenen heeft om Jarman te verslaan, 1. Hij is Fucking Jarig die dag!22. Wil hij zijn fans en alle bezoeker van de vorige 100% laten zien hoe goed hij wel is en hij is gebrand ,persoonlijk belde hij de organisator op om aan te geven dat hij Jarman een halt zal toeroepen!Of het hem zal lukken?

Bad to the bone...
Yassin Bensallam (Ajuau & Etta) vs Alex Jaquin (Team Areski France)
Helemaal uit Nancy (Frankrijk) komt Alex naar Nederland om hier zijn kunsten te vertonen, een verschrikkelijk harde vechter die bekend om zijn Knock-outs staat, zal het hier opnemen tegen niemand minder dan Yassin Bensallam nog zo'n talent uit de stal van Mohamed Ajuau en Mohamed Etajiri. Yassin die met een behoorlijke Knock-Out reeks bezig is maar op 1 ding uit en dat is om het zogenaamde Knock Out wonder uit frankrijk 500 kilometer te laten reizen om hem vervolgens hier in Amsterdam KO te meppen!

It's dark under 500 mega Watt...
Fernando"The Darkdestroyer" Groenhart (Mike's Gym) vs Germain Welles (Oosterbaan Gym)
eindelijk is het dan zover..... Fernando Groenhart maakt zijn debuut in de hoogste klasse van ons kickbokslandje en wel tegen Germain Welles, Germain die laatst nog won van niemand minder dan Noel vd Heuvel die een heel bitter afscheid tegen Germain kende.
Fernando winnaar van ondermeer het HOMEBOYS Welterweight tournament en bekend om zijn vele knock-out overwinningen zal er alles aan doen om zijn debuut in de A klasse tot een succes te maken.

The East vs Brazil...
Willy Ni (Mike's Gym) vs Yan Cabral (Nova Uniao Brazil)
Harejimatsu Karejimatsu aka Willy Ni- ju zo zal zijn naam onverveer uit gesproken worden als hij op een Dream gala zal vechten iets waar Willy alle potentie voor in huis heeft zal het 21 juni opnemen tegen niemand minder dan Yan Cabral!

(Nog zo'n braziliaans grondwonder die op het programma van 100% staat!)

Yan die overkomt vanuit brazilië via barcelona waar hij eerst nog even met een spanjaard zal gaan rollebollen als opwarming voor Willy zal 21 juni laten zien wat het inhoud als je tegen een Black Belt Braziliaans Jiu Jitsu staat!


John Benjamins says: Tegen mij, is geen supplement bestand.....
Marco "Mr M Double You" Verhoek (Mike's Gym) vs John "Crack a Bottle" Benjamins (Mike's Gym)
Uit een lolletje kwam de weddenschap tot stand," Ik ben echt wel beter dan jouw!"
,"ik sla je Knock -Out voordat je het in de gaten hebt!"
Wil je wedden? (Passenier says: "Ik heb wel een idee.")
En 21 Juni is het dan zover!
John benjamins tegen Marco Verhoek bloed, zweet en tranen verwerken beide mannen in hun voorbereiding op deze partij, Mike's Gym totaal ontregeld verdeeld in 2 kampen!
Wie zal de weddenschap winnen?


Provinciaals Dineren....
Bart Mooijekind (Bari Gym) vs Arnold "Nolly" Omenetten (FFC)
Amsterdam hou je hart vast want Lisse komt eraan....
Bart die in zijn laatste partij korte metten maakte met Marcel v Bekkum komt naar het Zonnehuis om zijn "winning streak"door te zetten onder luid gejuich van heel Lisse zal hij 21 juni zijn opwachting maken tegen "Nolly" een pupil van kampioenstrainer Lucien Carbin is een bikkel harde vechter die maar één weg kent, en dat is vooruit!



Marokko vs Turkije...
Aziz Kallah (FFC) vs Zekaj Aksoy (Jamal B)
Aziz wie kent hem niet, de nieuwe Idrissi en de nieuwe Leeuw van de Atlas!
Hij zal het opnemen tegen de Knock-Out machine van Team Jamal B. Zekaj Aksoy die bekent staat om zijn verpletterende aanvallen, en die er alles aan zaldoen om met de winst naar huis weder te keren!

Rookies onder elkaar....
Cem Akbaba (Fightclub Zaandam) vs Alex Schaper (Wiet Sport France)
Mijn eerste leerling en Zaandams Lieveling die zijn eerste wedstrijd gaat draaien, ook bij mij gieren de zenuwen door me lijf,
samen met Maxim Lijdekker en Hassan Aitbassou zijn we druk met de voorbereiding voor Cem zijn eerste wedstrijd, Alex een pupil van ex UFC vechter Orlando Wiet, daar mag je wel wat van verwachten. Dus ja... een ding weet ik wel Cem kan hele leuke klemmen!


Dit zijn slechts enkele partijen die jullie mogen verwachten van de vele partijen die zullen plaatsvinden!

Zo ook kunnen jullie rekenen op de in America al 11 partijen onverslagen Ivo Nijenhuis en Rick Forkuo, Rudy Benjamin, Marcello Copra, Rob Mooijekind, Richard Veerman, Rob Bruin, Yannick Doors, Ridouan Stittou, Ersin Cetinkaya, Juwaad Hussein, Ara Akopian, Christpher Martha, Sinan Karki, Gregory Oehlers, en veel veel meer!

En dit alles voor maar €25,- "Ja omdat wij van de sport houden!"


Volgende week zal de definitieve matchmaking hier op Mixfight te lezen zijn (waarom?)
"OMDAT ZE DE BAAS ZIJN!!!"

Sportieve Groet,

Team 100%

Richelieu
05-06-2009, 08:21
Seanchai op Slamm waar Rachid een zinderende partij vocht en onbeslist vocht tegen de toenmalig nummer 1 van Thailand op Thaise regels

Leuk stuk Patrick, alleen verloor Rachid @ Slamm!! IV zijn partij op punten van Saenchai Sor Kingstar ;)

Nolimit
05-06-2009, 08:51
Leuk stuk Patrick, alleen verloor Rachid @ Slamm!! IV zijn partij op punten van Saenchai Sor Kingstar ;)

Dat stond niet zo stoer om neer te zetten! :)

Nolimit
05-06-2009, 08:53
Maar kan het helaas niet meer aanpassen! ;(

Gary
05-06-2009, 10:42
Ik ben van de partij !! heb er echt zin in :D

Hiro
05-06-2009, 10:49
Yan Cabral is echt een beest op de grond! Erg pittige tegenstander voor Willy.

A.F.
05-06-2009, 11:07
Dit word GRUWELIJK!!!!! Voor een ieder die met me op de foto wil of een handtekening... Ik ben aanwezig...

Ik ben te herkennen aan mjin nieuwe wolven-shirt

Gary .. jij niet knokken?

Gary
05-06-2009, 11:45
Dit word GRUWELIJK!!!!! Voor een ieder die met me op de foto wil of een handtekening... Ik ben aanwezig...

Ik ben te herkennen aan mjin nieuwe wolven-shirt

Gary .. jij niet knokken?

Nee, zou wel vet zijn geweest, maar heb amper tijd gehad om te trainen. Zie het ook niet zitten om te gassen na 1 minuut en dan nokkie te gaan ;P
Schrok me wel echt de tiefus toen ik mezelf op die poster zag, haha :P Foutje van de promotor geloof ik, maar is al geregeld.

Pimp-Daddy
06-06-2009, 08:18
Is er al een defiinitieve line up bekend? Of lees ik er ergens over heen??

MMAFAN-1122
06-06-2009, 13:10
Leuk gala... met goeie partijen...ben benieuwd naar Danny tegen Johan?

appelsap
06-06-2009, 21:58
Beste Forumleden,

Dit zijn slechts enkele partijen die jullie mogen verwachten van de vele partijen die zullen plaatsvinden!

Zo ook kunnen jullie rekenen op de in America al 11 partijen onverslagen Ivo Nijenhuis
Sportieve Groet,

Team 100%


Weet niet waar jullie dit vandaan hebben. Ik ben vorige week gevraagd en heb aangegeven dat het voor mij niet verstandig is te vechten. Niet voldoende trainen en mijn werk zorgen ervoor dat de risk/reward overweging negatief uitvalt. Dus ik heb mijn trainer in NL aangegeven dat ik helaas niet de ring in stap. Daarnaast woon ik tegenwoordig in de VS, maar heb nog nooit een partij gevochten hier...... En voor zover ik weet ben ik 9-1 (amateur en prof) dus dat klopt ook niet....
Als klap op de vuurpijl heb ik vanochtend op de training, in een beweging, zowel mijn enkel als knieband verrekt...ja dat schijn te kunnen.
Neem effe contact op met mijn trainer svp.....ik weet dat de mensen op dit gala niet voor mij zouden komen, maar dat betekent niet dat het verhaal niet hoeft te kloppen.....

Succes....

appelsap
06-06-2009, 22:32
Nou Ivo, in ieder geval succes en beterschap met jouw knie....
...qua organisatie weet ik er verder niks van.

Wel grappig dat je er meteen zo op reageert:)


Kreeg een mailtje van Max met de mededeling dat ik in de line up stond. Dus ben effe gaan snorren...... En met mijn been omhoog is er niet veel meer dan de pc:)

Erkempo
11-06-2009, 00:38
Ik denk dat Yassine ben salam de fransman op een zware k.o zal trakteren.
Yassin vecht thuis en dat gaat hij ook laten zien.
ik denk dat deze jonge talent nog veel zal laten zien in de kickbox wereld