PDA

View Full Version : Showtime ISTANBUL, TURKIJE 15 aug line up tot heden



marcelt
06-06-2009, 14:45
FIGHTCARD INSTANBUL, TURKEY
15 AUGUSTUS 2009 TURKIJE (ISTANBUL)

VOORPROGRAMMA

Yavus VS Marat Grigorian
Kenneth van Eesvelden VS Brian Lo-A-Njoe
Cosmo Alexandre VS Kenan
Sem Braam VS L’Houcine (Aussie) Ouzgni


HOOFDPROGRAMMA/MAIN PROGRAM

Badr Hari VS Erhan Deniz
Murat Direcki VS Buakaw por Pramuk
Sahin “kaas” Yakut VS tba
Giorgio Petrosian VS Adem Bozkurt
Mourad Bouzidi VS tba

Mooi programma, maar ik vind het een beetje ver weg. Aussie dringt nu ook tot de hogere regionen door.

iconian
06-06-2009, 15:20
murat vs buakaw en bozkurt petrosian zijn echt vet als dat doorgaat

wesley douwes
06-06-2009, 16:04
WAR AUSSIE

ZakKa!
06-06-2009, 16:28
vette promo's staan op IT'S SHOWTIME (http://www.fight.nl)

Jamila
06-06-2009, 21:15
Turkije in zonder Gökhan Saki en voor zo ver ik weet zonder locatie. Karaev had daar ook wel mooi bij gepast met al die Russische inwoners maar ja ze hebben hebben Badr he, die zal de Turkse harten wel even harder laten slaan. Hoe dan ook ik had als promotor er alles gedaan om Gökhan Saki erbij te krijgen, die de laatste keer met de finale tegen Maeda 25 miljoen kijkers trok.


Gr, Jamila:thup:

A.F.
06-06-2009, 21:19
Turkije in zonder Gökhan Saki en voor zo ver ik weet zonder locatie. Karaev had daar ook wel mooi bij gepast met al die Russische inwoners maar ja ze hebben hebben Badr he, die zal de Turkse harten wel even harder laten slaan. Hoe dan ook ik had als promotor er alles gedaan om Gökhan Saki erbij te krijgen, die de laatste keer met de finale tegen Maeda 25 miljoen kijkers trok.


Gr, Jamila:thup:

Ach ... het was de K1 finale... Als tsimfuckus vs corkey was geweest dan hadden die waarschijnlijk ook wel rond de 25 miljoen kijkers gehad.

Simon weet wel wat ie doet...

A.F.
06-06-2009, 21:27
Die jongen gaat zo een pak slaag krijgen...

adenane
06-06-2009, 21:39
@ Jamila: Hoezo geen locatie? Het wordt gehouden in het Besiktas stadion (staat ook gewoon op www.fight.nl (http://www.fight.nl)). En er kunnen daar toch ruim 30.000 mensen in.

En volgens mij was de bedoeling ook dat Saki er wel zou vechten maar er was iets met gage ofzo........

Fedorr
06-06-2009, 22:42
hahaha Bilgehan Demir is een gekke gozer hahaha met die lompe grapjes van hem haha

Italian*Berlusconi*
07-06-2009, 10:31
Wat ik een beetje vreemd blijf vinden is dat Sem Braan bijvoorbeeld weer niet op het hoofdprogramma vecht. Dit terwijl hij toch heeft laten zien in zijn partijen dat hij op dit moment zeker top 3 is in -76 kg (laatste overwinning tegen Main liet echt zien dat hij bij de top hoort, Its showtime reality, eerste partij tegen Aussie winnen op hoge trap in ronde 4) al dan niet de sterkste is op dit moment. Zal wel weer politiek bij komen kijken in ons leuke vechtsport wereldje (zie andere topics over bijvoorbeeld andere organisaties ;) )
Aussie is ook altijd leuk om te zien vechten en is een kanjer! maar Sem gaat (weer) met de winst naar huis imo.
Gooo Semtex!

Italian*Berlusconi*
07-06-2009, 10:32
dubbel...

Hans Vos
07-06-2009, 12:40
nog een mooie partij Sahak ‘Hak’ Avetisjan (van os ) vs Devrim Akarsu( team hans vos ) sahak is een heel sterke jongen maar we hopen met Devrim voor een verrassing te gaan zorgen . groet hans

Great Gambler
07-06-2009, 12:59
Gokhan Saki vs Badr Hari had ik graag willen zin in Istanbul. Dat zijn DE partijen waar veel mensen zouden komen kijken! Maar goed Simon zal wel weer een leuke reden hebben waarom deze partij niet doorgaat. Zal wel weer met geld te maken. Ik snap niet dat Simon Rutz zo'n domme actie maakt. Gokhan Saki is de man in Turkije.. als hij vecht dat is heel die gala uitverkocht met andere woorden waarom neemt zo'n promoter risico???

payap
07-06-2009, 13:10
Wat ik een beetje vreemd blijf vinden is dat Sem Braan bijvoorbeeld weer niet op het hoofdprogramma vecht. Dit terwijl hij toch heeft laten zien in zijn partijen dat hij op dit moment zeker top 3 is in -76 kg (laatste overwinning tegen Main liet echt zien dat hij bij de top hoort, Its showtime reality, eerste partij tegen Aussie winnen op hoge trap in ronde 4) al dan niet de sterkste is op dit moment. Zal wel weer politiek bij komen kijken in ons leuke vechtsport wereldje (zie andere topics over bijvoorbeeld andere organisaties ;) )
Aussie is ook altijd leuk om te zien vechten en is een kanjer! maar Sem gaat (weer) met de winst naar huis imo.
Gooo Semtex!

Denk dat Sem tegen Aussie de spannendste partij van de avond wordt. Beide vechters zijn goed aan mekaar gewaagd. Badr en Petrosyan zijn zeer goede vechters maar zou hun liever tegen sterkere tegenstanders zien die meer bij hun niveau aansluiten. Idd dus bv Badr VS Saki en Petrosyan zou ik denken aan een vechter als Ali Gunyar.

Anderson
07-06-2009, 13:33
Goed dat Simon toch naar me geluisterd heeft Aussi - Sem

Simon "ik zou Kaas tegen Bourdiff laten vechten".

marcelt
07-06-2009, 14:44
http://www.youtube.com/watch?v=vL0Ly8eOePU

marcelt
07-06-2009, 14:45
Goede suggestie trouwens Kaas vs Bourdiff

lopez86
07-06-2009, 14:53
Yavuz Kayabasi vs Marat Grigorian word ook een mooie partij!
Echte Turkije - Armenië interland.

anoniem gg
07-06-2009, 15:20
Gokhan Saki vs Badr Hari had ik graag willen zin in Istanbul. Dat zijn DE partijen waar veel mensen zouden komen kijken! Maar goed Simon zal wel weer een leuke reden hebben waarom deze partij niet doorgaat. Zal wel weer met geld te maken. Ik snap niet dat Simon Rutz zo'n domme actie maakt. Gokhan Saki is de man in Turkije.. als hij vecht dat is heel die gala uitverkocht met andere woorden waarom neemt zo'n promoter risico???

Misschien laat hij iemand anders wel promoten en maakt het hem niks uit!

lopez86
07-06-2009, 16:21
Gokhan Saki vs Badr Hari had ik graag willen zin in Istanbul. Dat zijn DE partijen waar veel mensen zouden komen kijken! Maar goed Simon zal wel weer een leuke reden hebben waarom deze partij niet doorgaat. Zal wel weer met geld te maken. Ik snap niet dat Simon Rutz zo'n domme actie maakt. Gokhan Saki is de man in Turkije.. als hij vecht dat is heel die gala uitverkocht met andere woorden waarom neemt zo'n promoter risico???

Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen maanden?

Fasada
07-06-2009, 17:06
Moet zeggen dat ik het jammer vind dat Petrosyan en Badr een tegenstander krijgen waar zij -denk ik- over heen lopen.

De enige partij die ik zelf persoonlijk interessant vind is Buakaw vs Direcki

Direcki vind ik steeds beter worden en heb een gevoel dat hij Buakaw kan hebben, dan moet Buakaw niet zijn beste dag hebben ;)

simtekf1
07-06-2009, 17:07
Gokhan Saki vs Badr Hari had ik graag willen zin in Istanbul. Dat zijn DE partijen waar veel mensen zouden komen kijken! Maar goed Simon zal wel weer een leuke reden hebben waarom deze partij niet doorgaat. Zal wel weer met geld te maken. Ik snap niet dat Simon Rutz zo'n domme actie maakt. Gokhan Saki is de man in Turkije.. als hij vecht dat is heel die gala uitverkocht met andere woorden waarom neemt zo'n promoter risico???

Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?!?!?

:twak:

Kingster
07-06-2009, 17:08
Top dat cosmo op de kaart staat!
Murat Direcki VS Buakaw por Pramuk lijkt me ook een hele mooie partij. Volgens mij hebben ze nog nooit tegenover elkaar gestaan. Titel gevecht?

Wordt het nu niet eens tijd dat showtime live uitgezonden gaat worden in nederland?

adenane
07-06-2009, 17:52
Gokhan Saki vs Badr Hari had ik graag willen zin in Istanbul. Dat zijn DE partijen waar veel mensen zouden komen kijken! Maar goed Simon zal wel weer een leuke reden hebben waarom deze partij niet doorgaat. Zal wel weer met geld te maken. Ik snap niet dat Simon Rutz zo'n domme actie maakt. Gokhan Saki is de man in Turkije.. als hij vecht dat is heel die gala uitverkocht met andere woorden waarom neemt zo'n promoter risico???


seriously? :fp:

Jamila
07-06-2009, 18:42
Simon zal wel een paar melk koeien gevonden hebben want, hij zelf zal het risico niet lopen om in paar maanden tijd een show van dit formaat neer te zetten met, tegenstanders waar zijn vechters overheen walzen. Leuk voor de Turkse toeschouwers om een turk zo afgeslacht te zien worden. Trouwens hoe zit het eigenlijk met de partijen van Badr .... zou hij dan niet 2 augustus moeten vechten? We gaan het zien.


Gr, Jamila:thup:

Nightwalker
07-06-2009, 19:17
Moet zeggen mensen.. Its Showtime gala zonder Badr Hari lijkt me dubbel niets.. Ik bedoel Gokhan Saki was er voorheen ook niet.. Dus die mag voorlopig ook thuis blijven.. Verder goede vechter hoor maar ik ben al zeer blij dat Badr Hari die dag ga vechten.. Verder vind ik het allemaal best..

ARMENIA
08-06-2009, 00:13
Yavuz Kayabasi vs Marat Grigorian word ook een mooie partij!
Echte Turkije - Armenië interland.

Petrosyan moet ook tegen een turk:P, Hak ook, jammer dat Drago niet moet.

Pimp-Daddy
08-06-2009, 10:55
Simon zal wel een paar melk koeien gevonden hebben want, hij zelf zal het risico niet lopen om in paar maanden tijd een show van dit formaat neer te zetten met, tegenstanders waar zijn vechters overheen walzen. Leuk voor de Turkse toeschouwers om een turk zo afgeslacht te zien worden. Trouwens hoe zit het eigenlijk met de partijen van Badr .... zou hij dan niet 2 augustus moeten vechten? We gaan het zien.


Gr, Jamila:thup:

Simon zn melkkoeien zijn iig niet groot genoeg om Saki zn gage te betalen... Lol, Saki is bijna 2x zo duur als Badr.

Hahaha, hoe bedoel je "misplaatste arrogantie"...

superfreak
08-06-2009, 11:04
Kaas vs Bourdiff is inderdaad mooi optie. kunnen ze nu niet alsnog Kaas vs Holzken neerzetten.

Kan je wel vertellen dat als Badr perongeluk op eentje loopt en ko gaat dat Besiktas stadion dan onploft gek. haha.

mokumnised
08-06-2009, 15:40
Simon zn melkkoeien zijn iig niet groot genoeg om Saki zn gage te betalen... Lol, Saki is bijna 2x zo duur als Badr.

Als dit waar is klopt daar idd geen reet van. Saki maakt absoluut geen aanspraak op een hogere gage dan Badr.

Ik denk dat zelf dat Rutz andere redenen heeft om Saki niet te boeken, als je terugkijkt naar de Arena.
Wellicht boycot hij hem wel een tijdje, terug met beide benen op de grond.

A.F.
08-06-2009, 16:37
Saki duurder als Badr??? wat een grappenmakers daar

Wiseguy
08-06-2009, 16:43
Saki vind zichzelf heel wat. Ik denk dat iedere promoter van hem moet kotsen sinds dat Arena incident.

Naz
08-06-2009, 17:08
Kheb die hele aflevering in Turkije gekeken, dacht dat Saki vs Manhoef zou zijn, jammer dat het niet doorgaat..
Verder vond ik Erhan (tegenstander van Badr) af en toe nogal arrogant overkomen met een aantal misplaatste opmerkingen zoals dat Badr geen echte vechter is ofzo en dat die zn tegenstanders uitkiest en de echte mannen uit de weg gaat (ahaha) en dat Badr in et ziekenhuis belandt etc. terwijl Badr er zelf niet bij was.
Opvallend hoe Mike rustig reageerde en goede antwoorden gaf.
Beetje @jamila
De Turkse vechters en het Turks publiek denken echt wel dat ze gaan winnen, het zijn great gamblers aha :p en vinden het prachtig dat hun "wereld"kampioenen tegen vechters als badr, giorgio staan so why not?
jammer van saki maartoch

Nightwalker
08-06-2009, 17:12
Hmmm met alle respect hoor.. Maar soms heb ik het idee dat meneer Saki en meneer Zimmerman denken dat ze al topvechters zijn... Ik bedoel ze moeten hun nog bewijzen... Netals voor het laatst toen Zimmerman na een verloren partij microfoon aanpakt om ver volgens aan tegeven een rematch te willen en dat tegen Badr..Aerts en Bouzidi. Nou ik moest erom lachen...( en dat na 4 verloren wedstrijden) En nu lees ik weer over Saki aantal geruchten... Ik bedoel neem een vb van Badr Hari... Die vecht tegen de hele wereld... Dat is een man met karakter en een persoon met een vechtershart... Ik bedoel hij heeft zoveel bereikt zoveel topvechters Knock out geslagen en toch word hij afgekraakt en mensen beweren nog steeds dat hij niet goed genoeg is.. Nogmaals ik kan er alleen om lachen..

Groetjes,
Nightwalker

Slome
11-06-2009, 16:19
Éliás Dániel VS Géczi Dániel
Végh Attila VS Dietz Gusztáv
Németh ‘Tatár" Gábor VS opponent is not yet known
Halmi Viktor VS opponent is not yet known
Rico Verhoeven VS Meiszter Gábor
Murthel Groenhart VS Toth István
Vörös Roland VS opponent is not yet known
Marino Schouten VS opponent is not yet known
Daniel Ghita VS Wendell Roche
Tomas Hron VS Brunner Tihamér
Ondrej Hutnik VS opponent is not yet known
Dimitry Shakuta VS Gregory Choplin
Gago Drago VS Szücs Barna
Rácz Dénes VS Melvin Manhoef
Karacs Attila VS Björn Bregy

staat niets over badr hari?!

Kingster
11-06-2009, 16:47
Das de line-up van budapest.

Hier de line-up van instanbul http://www.itsshowtime.nl/events/istanbul.html

Fedorr
11-06-2009, 17:22
egt jammer dat Manhoef tege Saki niet door gaat

phranq
11-06-2009, 17:26
Als dit waar is klopt daar idd geen reet van. Saki maakt absoluut geen aanspraak op een hogere gage dan Badr.

Ik denk dat zelf dat Rutz andere redenen heeft om Saki niet te boeken, als je terugkijkt naar de Arena.
Wellicht boycot hij hem wel een tijdje, terug met beide benen op de grond.

verkeerd gedacht, Saki vroeg 3x zijn gage om in Turkije te vechten.

adenane
11-06-2009, 17:50
verkeerd gedacht, Saki vroeg 3x zijn gage om in Turkije te vechten.


Misschien vroeg hij wel 3x zoveel omdat hij ook een gebaar wilde maken naar het publiek. Dat als hij verliest van Hari hij de entreekaarten zou vergoeden. Aan zelfkennis geen gebrek bij Saki!! ;)

PS: kunnen we ook wedden op de wedstrijd van Erhan Deniz vs Badr Hari? Dan zet ik graag ALL-INN op Erhan Deniz! (de oplettende forumbroeder weet wel waarom :lol:)

Khanom Thom
26-06-2009, 00:33
Nieuwe matchmaking (bron; www.fight.nl (http://www.fight.nl))


ISTANBUL, TURKIJE/FIGHTCARD INSTANBUL, TURKEY
15 AUGUSTUS 2009 TURKIJE (ISTANBUL)


PART I
Seda Duygu Aygun VS Ruth Asdown
Yavus Kayabashi VS TBA
Sahak Avetisjan VS Devrim Akarsu
Cosmo Alexandre VS Kenan
Kenneth van Eesvelden VS Brian Lo-A-Njoe
Sem Braam VS Serdar Karaca

PART II
Russian Fighter VS Greek Fighter
Mourad Bouzidi VS Rustemi Kreshnik
Sahin Yakut VS Craig Jose
Giorgio Petrosian VS Adem Bozkurt
Murat Direcki VS Buakaw por Pramuk

IT'S SHOWTIME World Title Super Heavy Weight
Badr Hari VS Erhan Deniz

bart1980
26-06-2009, 00:44
Oke leuke partijen,moet me ticket nog even regelen.

Getto
26-06-2009, 11:01
Het is echt jammer dat ze vechters als Gokhan Saki en Ali Gunyar niet laten vechten, deze jongens zijn daar echte publieks lievelingen. Direkci en Kaas zijn de enige die Turkije een eer kunnen bezorgen dan moet buakaw niet zijn oude vorm terug hebben gekregen. De rest van de vechters die voor Turkije uitkomen horen daar nog niet eens te staan, ze zijn gewoon een aantal klasses lager dan hun tegenstanders en wat hebben ze in godsnaam bereikt:eek:.
Mooi gala maar een rare matchmaking....

Wiseguy
26-06-2009, 12:36
Saki stelt onrealistische eisen. Alweer

Omar.
26-06-2009, 13:42
Saki stelt onrealistische eisen. Alweer


wat eist saki dan??

Sendur
26-06-2009, 14:13
Vond nog een stukje uitzending uit Turkije met Mike Passenier (uitspraak in Turkije: Piesenar hahaha)

http://i4.ytimg.com/vi/cWO2iSFxXU0/default.jpg (http://www.youtube.com/watch?v=cWO2iSFxXU0)


Haha piesenar, btw Mike = echt een DIJK!

reps!

T15Boxing
26-06-2009, 23:29
Wordt het live uitgezonden op Fox tv?(turkse zender). Dan kan ik het kijken bij een kameraad.

Darkness
27-06-2009, 11:44
Dit wordt voor Badr een WALK OVER!!

JeMalleMoer
27-06-2009, 13:42
Waarom laten ze Mike Zambidis niet knokken daar. Ze zoeken toch een griek