PDA

View Full Version : k-1 highlight, vooral highkick fans zullen genieten



sikkwitttet
08-06-2009, 02:27
http://www.youtube.com/watch?v=-LtwJVUv-So

lekkere highlight over de goeie gouwe ouwe k-1 tijd.vond toen partijen toch harder en vetter om te zien.komt denk ik gewoon omdat de partijen die ik als klein kind stiekem ging kijken,en die bleven mij dan bij.mijn eerste fights enzo, dat zal wel zijn dat ik het toen vettere fights vond dan nu.

blackadder
08-06-2009, 02:46
Vet!!!:)
Maar zo oud zijn die stukken nou ook weer niet. Jammer dat er een paar vette KO's missen die, vind ik, niet hadden misstaan. Zoals die partij tussen Francisko Filho en Jerome le Banner. Waar le Banner Filho met een lange linkse half de ring uit slaat. Of le Banner die Pettas na de gong knock out slaat. Vind ik persoonlijk een van de grappigste KO's ooit.

LittleWanderlei
08-06-2009, 08:09
3.20 LOL ray sefo in action :)

sikkwitttet
08-06-2009, 13:19
Vet!!!:)
Maar zo oud zijn die stukken nou ook weer niet. Jammer dat er een paar vette KO's missen die, vind ik, niet hadden misstaan. Zoals die partij tussen Francisko Filho en Jerome le Banner. Waar le Banner Filho met een lange linkse half de ring uit slaat. Of le Banner die Pettas na de gong knock out slaat. Vind ik persoonlijk een van de grappigste KO's ooit.

ze zijn inderdaad niet allemaal uit de tijd dat er nog geen kleur bestond.maar ik bedoel de partijen uit 95 vond ik meestal harder en leuker om te zien, dan partijen nu(terwijl het nu wel eigelijk beter en technischer weer is in de ring vind ik)




eigelijk hebben de freakshows het bij mij voor de k-1 een beetje te hard verneukt, en kijk ik niet meer uit naar weer een nieuwe k-1 ofzo.dat deed ik vroeger wel, dagen aftellen enzo. nu niet meer, wel nog bij dream(omdat ik het gewoon bijna even leuk vind als pride)